phone mobile heart logo Flag of Belarus airplane
>Jak rezerwować?>

FAQ

FAQ

Tak, wszystkie ceny prezentowane na stronie są kompletne i uwzględniają ewentualne zniżki. Podana cena dotyczy 1 osoby. Kliknięcie ikonki: umożliwia poznanie ceny dla wybranej konfiguracji osób.

Tak, podane ceny zwierają transfer z lotniska do hotelu oraz z hotelu na lotnisko.

Tak, cena zwiera podstawowe ubezpieczenie Itaka Simple. Rozszerzenie ubezpieczenia do Itaka Complex lub Itaka Complex Plus jest możliwe podczas dokonywania rezerwacji. Warunki ubezpieczenia można znaleźć na stronie www.itaka.pl/warunki/ubezpieczenie.

Doba hotelowa, a co za tym idzie świadczenia hotelowe (np. wyżywienie), we wszystkich hotelach i apartamentach kończy się o godz. 10.00, a rozpoczyna się w godz. 14.00-15.00. W przypadku wylotów nocnych Klienci kwaterowani są zaraz po przybyciu do hotelu, co oznacza, że doba hotelowa jest liczona od godz. 14.00-15.00 dnia poprzedzającego wylot.

Pokoje należy opuścić do godz. 10.00 lub 12.00 w dniu wykwaterowania, bez względu na godzinę zakwaterowania oraz późną godzinę wylotu. Klienci najczęściej otrzymują pokój do składowania bagażu i mogą korzystać zarówno z infrastruktury hotelu, jak i wszystkich atrakcji w miejscu pobytu.

Prezentacja dni na stronie obejmuje cały czas trwania imprezy turystycznej. Rozpoczyna się ona w momencie zbiórki (na lotnisku – 2h przed planowaną godziną wylotu – lub w miejscu wsiadania do autokaru), a kończy w momencie przylotu/przyjazdu z powrotem do kraju i opuszczenia samolotu/autokaru przez Klienta.
W przypadku wyjazdów tygodniowych, gwarantujemy 7, 2-tygodniowych – 14 noclegów.

Wakacje można zarezerwować przez Internet (rezerwacja 100% online), telefon (Infolinia), a także w punktach sprzedaży. Pełną listę punktów sprzedaży można znaleźć na stronie: www.itaka.pl/biura

  1. Bilety (dotyczy tylko odprawy biletowej)
    Po odbiór biletów należy zgłosić się do przedstawiciela Itaki (stanowisko znajduje się na lotnisku i jest oznaczone), z przygotowanym wcześniej potwierdzeniem rezerwacji.
    Wraz z biletami imiennymi (obowiązującymi także z powrotem) wydawane są zawieszki na bagaż, które warto wypełnić przed podejściem do stanowiska odprawy bagażowej.
    W przypadku odprawy bezbiletowej, należy od razu, wyłącznie z dowodem osobistym lub paszportem, zgłosić się do odprawy bagażowej (check-in).
  2. Odprawa bagażowa (check-in)
    Stanowisko, przy którym odbywać się będzie odprawa bagażowa, wskazane zostanie przez przedstawiciela Itaki (przy odbiorze biletów). Informację tę można znaleźć także na tablicy odlotów.
    Przed podejściem do stanowiska odprawy bagażowej, należy przygotować paszport lub dowód osobisty oraz bilety. Następnie, po nadaniu bagażu, pasażer otrzyma kartę pokładową (wraz z nr miejsca w samolocie) oraz numer bramki (gate) do odprawy bezpieczeństwa.
  3. Odprawa bezpieczeństwa
    Do odprawy bezpieczeństwa podróżny powinien udać się wraz z bagażem podręcznym, kartą pokładową oraz paszportem lub dowodem osobistym, najpóźniej ok. 45 minut przed wylotem.
    Przed przejściem przez bramkę bezpieczeństwa należy wszystkie przedmioty z metalowymi częściami (paski z klamrami, zegarki, telefon komórkowy itd.) włożyć do koszyka ustawionego na taśmie. Prześwietlony zostanie także bagaż podręczny oraz kurtki.
  4. Odprawa paszportowa
    Po sprawdzeniu paszportu lub dowodu osobistego w okienku odprawy, pasażer udaje się do hali odlotów.
  5. Boarding
    Na wezwanie do boardingu (wejście na pokład samolotu), podróżny oczekuje w hali odlotów (strefa bezcłowa). W momencie ogłoszenia i wyświetlenia na monitorze, wraz z kartą pokładową oraz dokumentem tożsamości (paszport lub dowód osobisty), należy udać się do odpowiedniego wyjścia, a następnie do autobusu lub bezpośrednio na pokład samolotu.

Te informacje można także znaleźć w Strefie Klienta moja.itaka.pl.

Dokumenty podróży Klient może w każdej chwili wydrukować po zalogowaniu na moja.itaka.pl. W punkcie sprzedaży otrzyma je w momencie dokonywania zapłaty.

Informacja, przy którym stanowisku będzie odbywać się odprawa bagażowa, zostanie wyświetlona na tablicy odlotów. Kolejno należy się udać do odprawy bezpieczeństwa oraz odprawy paszportowej.

Na lotnisku należy pojawić się 2 godziny przed planowaną godziną wylotu. Odprawa paszportowo-bagażowa kończy się ok. 45 min. przed godziną wylotu.

Aktualnie nie ma możliwości rezerwacji miejsc w samolocie.

Tak, godzina przelotu może ulec zmianie. Należy potwierdzić rozkład lotów na 24 godziny przed planowaną godziną wylotu kontaktując się z przedstawicielem biura. Aktualny rozkład lotów można również sprawdzić na moja.itaka.pl.

Tak, jednak warunki przewozu sprzętu sportowego lub zwierzęcia domowego należy sprawdzić u przewoźnika (wybrane informacje dostępne są także na stronie: www.itaka.pl/linie_lotnicze). W przypadku zwierząt domowych należy także upewnić się czy wybrany hotel akceptuje i przyjmuje zwierzęta.

Można to zrobić na stronie samochody.itaka.pl. Wszelkie informacje na temat rezerwacji znajdą Państwo na stronie pomocy: http://samochody.itaka.pl/pl/help.

Tak, jeżeli ciąża przebiega bez komplikacji. Za najbezpieczniejszy do podróżowania samolotem uznaje się II trymestr (14-27 tydzień), w większości linii lotniczych można jednak podróżować do 36 tygodnia ciąży, jednak przed wylotem należy upewnić się, jakie zasady obowiązują u danego przewoźnika. Kobieta w ciąży powinna mieć także przy sobie lekarskie zaświadczenie, że może podróżować samolotem. Zaleca się, by lot nie był dłuższy niż 3-4 godziny.

Jeżeli uczestnik stwierdzi wady imprezy, winien on wnieść reklamację względem pilota lub lokalnego przedstawiciela biura podróży celem umożliwienia usunięcia wady na miejscu. Okres rozpatrywania reklamacji wynosi 30 dni od daty zakończenia imprezy turystycznej, a w wypadku zgłoszenia tej reklamacji po zakończeniu imprezy turystycznej 30 dni od jej złożenia (obowiązuje data wpłynięcia pisma do biura). Podstawą reklamacji nie mogą być okoliczności, za które biuro podroży nie ponosi odpowiedzialności. Poszukiwanie przedmiotów zapomnianych rozpocząć należy niezwłocznie po powrocie. Biuro podróży ma prawo ściągnąć opłatę na pokrycie kosztów poszukiwania przedmiotów zapomnianych. Opłata ta podlega uiszczeniu bez względu na to, czy rzecz zapomniana zostanie odnaleziona. Wszystkie reklamacje (wraz z kopią dokumentu podróży) należy składać w ciągu 30 dni od zakończenia imprezy w formie pisemnej listem poleconym, na adres:

Centrum Obsługi Klienta
Nowa Itaka Sp. z o.o.
ul. Reymonta 39
45-072 Opole
tel. 77 541 22 69

W celu zmiany lub anulacji rezerwacji najlepiej skontaktować się ze swoim sprzedawą lub z Centrum Obsługi Klienta: tel. 77 541 22 69, e-mail: cok@itaka.pl.

Gwarancja najniższej ceny - gwarantujemy Państwu prawo do najniższej ceny w promocji Marzenia w Cenie Spełnienia! Jeśli po dokonaniu rezerwacji znajdą Państwo identyczną ofertę w korzystniejszej cenie w ramach promocji Marzenia w Cenie Spełnienia, z przyjemnością oddamy różnicę. Gwarancja Najniższej Ceny nie uprawnia do zmiany na ceny Last Minute lub ceny w promocjach innych niż tutaj wymienione. Przy porównaniu cen uwzględnia się wartość wszystkich świadczeń, również świadczeń dodawanych gratis w niektórych okresach promocji; jak wycieczki lokalne, gwarancja niezmienności ceny itp.

Ceny imprez ulegają zmianie przede wszystkim ze względu na promocje, którymi są obejmowane.
Cena imprezy, już po rezerwacji, może ulec zmianie jedynie ze względu na zmiany kursów walut, kosztów transportu lub opłat lotniskowych, portowych itp.
W przypadku posiadania Gwarancji Niezmienności Ceny – cena zarezerwowanej podróży nie ulegnie zmianie do dnia wyjazdu.

Bon Wakacyjny Itaki zrealizować można w punktach sprzedaży wskazanych na Bonie.

arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter