>Polecamy>

Program lojalnościowy

Zachęcamy do udziału w programie lojalnościowym Podróż Spełnionych Marzeń

Program Lojalnościowy

Każdy wyjazd z Itaką premiowany będzie specjalnymi punktami, które można zbierać, podróżując z nami w kolejnych latach.

Za każde 100 zł otrzymają Państwo 1 punkt.

Informacje szczegółowe:

marzenia@itaka.pl

 

Zarejestruj się na moja.itaka.pl

Nagrody

     

 

Piłka (40 pkt.) - ważny element urlopowego ekwipunku. Skorzysta z niej cała rodzina podczas radosnej zabawy na plaży. 

Czapka (40 pkt.) - zapewni Ci ochronę przed słońcem i komfort podczas upalnych dni.

Kosmetyczka (100 pkt.) - porządkuje wszystkie drobiazgi, kosmetyki, dzięki czemu będziesz mógł znaleźć potrzebne Ci rzeczy.

Mata (100 pkt.) - niezbędna dla amatorów słodkiego leniuchowania na plaży. Kwintesencja lekkości i komfortu.

Saszetka (100 pkt) - z odpinaną smyczą, idealna na czas podróży dla Twojego telefonu, aparatu kompaktowego i niezbędnych drobiazgów.

Torba w paski (200 pkt) - pomieści wszystkie niezbędne rzeczy, możesz ją zabrac na plażę i na zakupy.

Kostium kąpielowy (350 pkt.) - dowolny, samodzielnie wybrany model kostiumu z kolekcji SHE, który doskonale będzie się prezentował na wymarzonych wakacjach.

Miękki szlafrok (400 pkt.) - otula marzeniami, a po powrocie przywołuje wakacyjne wspomnienia.

Walizka (mała: 400 pkt; średnia: 600 pkt.) - pełna marzeń, do której trafią po wyjeździe wakacyjne wspomnienia.

Bon Wakacyjny (500 pkt.) - Bon Wakacyjny o wartości 50 PLN na imprezy z oferty Itaki.

Bon Wakacyjny (900 pkt.) - Bon Wakacyjny o wartości 100 PLN na imprezy z oferty Itaki.

Komplet 3 Walizek (1000 pkt.) - dzięki temu zestawowi spakujesz na wakacje rzeczy dla całej rodziny.

Kurtka (1000 pkt.) - pomimo kaprysów pogody, dba o nasze dobre samopoczucie, chroniąc nas od deszczu i chłodu.

Regulamin

  1. Organizatorem Programu oraz fundatorem nagród jest Biuro Podróży Itaka.
  2. Program prowadzony jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i obowiązuje od 1 stycznia 2005 r. Dotyczy wszystkich wyjazdów z oferty Biura Podróży Itaka, począwszy od katalogu „Lato 2005”.
  3. W Programie może brać udział każda pełnoletnia osoba fizyczna, która dokona zakupu usług turystycznych z katalogów Biura Podróży Itaka od roku 2005 i zarejestruje się korzystając z formularza na stronie http://www.itaka.pl/marzenia
  4. Uczestnik Programu otrzymuje pocztą na swój adres od Biura Podróży Itaka Kartę opatrzoną indywidualnym numerem po uzyskaniu pierwszych punktów.
  5. Karta nie jest kartą kredytową, bankomatową ani płatniczą.
  6. Uczestnik Programu gromadzi punkty poprzez zakup usług turystycznych zgodnie z informacją podaną przez Biuro Podróży Itaka.
  7. Punkty są naliczane za każdorazowy zakup usług turystycznych stanowiących ofertę Biura Podróży Itaka. Liczba otrzymanych punktów jest uzależniona od ceny wykupionego wyjazdu. Wartość jednego punktu wynosi 100 PLN. Nagrody, które można uzyskać w ramach Programu, prezentowane są w obowiązujących w danym sezonie katalogach letnich Biura Podróży Itaka.
  8. Prezentowane w materiałach reklamowych i katalogu nagrody mogą się różnić wyglądem od wizerunku nagród w rzeczywistości.
  9. Oferta ważna do wyczerpania zapasów.
  10. Wszelkie ewentualne opłaty skarbowe i podatki związane z zamianą punktów na nagrody obciążać będą Uczestnika Programu.
  11. Uczestnik Programu realizuje uprawnienia wynikające ze zgromadzonych punktów, informując osobiście Biuro Podróży Itaka o wyborze nagrody objętej opisem w katalogach letnich Biura Podróży Itaka. Po dokonaniu Weryfikacji Uczestnika Programu, Biuro Podróży Itaka zmniejsza liczbę zgromadzonych przez Uczestnika Programu punktów o wartość punktową wybranej przez Niego nagrody. Nagroda zostaje wysłana do Uczestnika Programu za pośrednictwem poczty.
  12. Punkty można wykorzystać w danym roku, decydując się na proponowane nagrody, lub kumulować je na kolejne lata i w późniejszym terminie odebrać nagrody o wyższej wartości.
  13. Punkty są doliczane automatycznie w momencie powrotu z imprezy turystycznej, tylko i wyłącznie osobie wskazanej na rezerwacji jako „Wpłacający”, nawet jeśli na danej rezerwacji znajduje się więcej niż jedna osoba (a tak jest zazwyczaj).
  14. Punkty są przypisane do konkretnej osoby – "Wpłacającego", który staje się Uczestnikiem Programu i nie mogą być przekazywane innym osobom.
  15. Wszelkie zastrzeżenia co do liczby punktów zgromadzonych w Programie, Uczestnik Programu jest zobowiązany zgłosić w ciągu 14 dni od dnia zdarzenia będącego podstawą do zmiany liczby punktów. Liczbę posiadanych punktów można sprawdzić na stronie: moja.itaka.pl, pod numerem tel. (77) 5412268 oraz za pomocą e-maila: marzenia@itaka.pl.
  16. Ryzyko związane z utratą lub zniszczeniem Karty, a tym samym utratą zebranych punktów, obciąża Uczestnika Programu.
  17. W razie utraty Karty Uczestnikowi Programu zostanie wydana nowa Karta, do której zostanie przypisana liczba odczytanych punktów. Koszt wydania nowej Karty - 10 PLN - ponosi Uczestnik Programu.
  18. W przypadku wad nagród reklamacje należy zgłaszać w terminie 14 dni od otrzymania nagrody, listownie na adres Biura Podróży Itaka lub za pośrednictwem e-maila: marzenia@itaka.pl. Okres rozpatrzenia reklamacji: 14 dni roboczych od daty wpłynięcia.
  19. Na prośbę Uczestnika Programu Biuro Podróży Itaka udziela wszelkich informacji dotyczących funkcjonowania Programu. Uczestnik Programu może zgłosić pytania lub zastrzeżenia związane z Programem za pośrednictwem e-maila: marzenia@itaka.pl
  20. Biuro Podróży Itaka zastrzega sobie prawo do zmiany treści Regulaminu i katalogu. O wszelkich zmianach warunków i zasad Programu Uczestnicy Programu zostaną poinformowani z odpowiednim wyprzedzeniem na stronach internetowych Biura Podróży Itaka: www.itaka.pl.
  21. Program obowiązuje przez czas nieokreślony. Biuro Podróży Itaka zastrzega sobie prawo zakończenia Programu w dowolnym momencie. O zakończeniu Programu Uczestnicy Programu zostaną poinformowani w sposób wskazany w p. 18.
  22. Osoby biorące udział w Programie "Podróż Spełnionych Marzeń" wyrażają zgodę na umieszczanie swoich danych osobowych w bazie danych Biura Podróży Itaka oraz ich przetwarzanie w celach marketingowych. Przysługuje im prawo wglądu do swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
  23. Z programu lojalnościowego wyłączone są rezerwacje grupowe.