> >Wyniki Wyszukiwania> > >

Hotel Caprici

Atuty oferty

  • polecany dla par
  • tuż przy plaży
  • dobra kuchnia
  • wakacyjna atmosfera
  • przystanek kolejki do Barcelony
  • Żagiel Itaki

Hotel Caprici Kod: BCNCAPR

2 099PLN
Dorośli: 2 2 posiłki Sob 11.06 – Nd 19.06 (8 dni)
Itaka

Hotel Caprici Kod: BCNCAPR Hiszpania \ Costa Brava

Hotel o wysokim standardzie i doskonałym położeniu, tuż przy pięknej plaży, z dala od ścisłego centrum. Dobra kuchnia, przyjazna atmosfera oraz wieczorne animacje stwarzają wakacyjny, rodzinny nastrój. Tuż obok hotelu znajduje się przystanek kolejki, którą można dojechać do Barcelony. W 2015 r. hotel otrzymał ŻAGIEL ITAKI za najwyższą jakość świadczonych usług.

Opis oferty

w części hotelowej turystycznej miejscowości SANTA SUSANA, przy głównej promenadzie, w pobliżu restauracji, barów, sklepów, ok. 500 m od centrum handlowego Malgrat de Mar, ok. 50 m do przystanku kolejki miejskiej – metra, którą można dostać się do Barcelony, oddalonej o ok. 60 km; ok. 35 km od portu lotniczego w Gironie, ok. 60 km od portu lotniczego w Barcelonie; przystanek autobusowy ok. 50 m od hotelu.

Platja de Santa Susana, publiczna, długa, szeroka, piaszczysto-żwirkowa, bezpośrednio przy hotelu, leżaki i parasole płatne (ok. 12 EUR/dzień).

czterogwiazdkowy, odnowiony w 2006 r. i w latach 2012-2013, 238 pokoi, 5 pięter, 2 windy, hol, całodobowa recepcja; restauracja – dania w formie bufetu, dostępne foteliki dla dzieci, bar w lobby, snack bar, sala klubowa; przechowalnia bagażu; duży słoneczny taras z leżakami i parasolami; za opłatą: punkt internetowy (ok. 1 EUR/10 min), internet bezprzewodowy w wyznaczonych miejscach (ok. 15 EUR/tydz.); udogodnienia dla osób niepełnosprawnych; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.

standardowy: 2-os. (możliwość zakwaterowania maks. 4 os.; bez dostawek), funkcjonalnie wyposażony, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna z prysznicem, wc), telewizja satelitarna, telefon, sejf (ok. 20 EUR/tydz.); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); widok na morze za dopłatą.

basen, nieregularny kształt, ok. 200 m², gł. ok. 1,8 m, brodzik dla dzieci, gł. 0,4 m; siłownia; niewielki plac zabaw dla dzieci, miniklub; za opłatą: bilard, tenis stołowy, automaty do gry, sauna; wieczorne programy rozrywkowe z muzyką i tańcami.

śniadanie (7.30-10.30), obiad (12.30-14.30), kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji; limitowane wino i woda do obiadu i kolacji.

0034/937678020, www.hotelcaprici.com

  • świadczenia hotelowe: 1. dziecko do 12 lat
4,6 / 6
86% klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą

Klienci doceniają:

  • Położenie hotelu
  • Plażę w okolicy
  • Obsługę hotelową
Informacje o regionie

Hiszpania — Costa Brava

„Tam, gdzie nie braknie wina, tam smutki i troski nie trafiają” – to właśnie Costa Brava, kraina wina i słońca. Od długich piaszczystych plaż przez romantyczne zatoki kryjące prawdziwy charakter Dzikiego Wybrzeża po gwarne kurorty i kosmopolityczną Barcelonę. Wybrzeże Costa Brava – symbol hiszpańskiej prowincji Katalonii, rozciąga się na długości ok. 200 km, od granicy z Francją po Barcelonę.

 

Prognoza pogody

Aktualna pogoda – Costa Brava

Dziś
16°C 22°C
Wiatr:
18 km/h
Wschód: 06:21
Zachód: 21:17
Ciśnienie: 1015 hPa
Opady: 0,0 mm
Jutro
16°C 21°C
Wiatr:
22 km/h
Wschód: 06:20
Zachód: 21:17
Ciśnienie: 1017 hPa
Opady: 0,2 mm
Pojutrze
16°C 21°C
Wiatr:
16 km/h
Wschód: 06:20
Zachód: 21:18
Ciśnienie: 1017 hPa
Opady: 0,0 mm
02.06.2016
16°C 21°C
Wiatr:
17 km/h
Wschód: 06:19
Zachód: 21:19
Ciśnienie: 1014 hPa
Opady: 0,0 mm
03.06.2016
17°C 22°C
Wiatr:
19 km/h
Wschód: 06:19
Zachód: 21:20
Ciśnienie: 1012 hPa
Opady: 0,0 mm
04.06.2016
18°C 23°C
Wiatr:
17 km/h
Wschód: 06:18
Zachód: 21:20
Ciśnienie: 1014 hPa
Opady: 0,0 mm
05.06.2016
19°C 23°C
Wiatr:
17 km/h
Wschód: 06:18
Zachód: 21:21
Ciśnienie: 1018 hPa
Opady: 0,0 mm

Archiwalna pogoda – Costa Brava

Jaka będzie pogoda podczas Twoich wakacji? Sprawdź archiwalne dane.

Źródło: Meteogroup Logo

POŁOŻENIE: w części hotelowej turystycznej miejscowości SANTA SUSANA, przy głównej promenadzie, w pobliżu restauracji, barów, sklepów, ok. 500 m od centrum handlowego Malgrat de Mar, ok. 50 m do przystanku kolejki miejskiej – metra, którą można dostać się do Barcelony, oddalonej o ok. 60 km; ok. 35 km od portu lotniczego w Gironie, ok. 60 km od portu lotniczego w Barcelonie; przystanek autobusowy ok. 50 m od hotelu.

PLAŻA: Platja de Santa Susana, publiczna, długa, szeroka, piaszczysto-żwirkowa, bezpośrednio przy hotelu, leżaki i parasole płatne (ok. 12 EUR/dzień).

HOTEL: czterogwiazdkowy, odnowiony w 2006 r. i w latach 2012-2013, 238 pokoi, 5 pięter, 2 windy, hol, całodobowa recepcja; restauracja – dania w formie bufetu, dostępne foteliki dla dzieci, bar w lobby, snack bar, sala klubowa; przechowalnia bagażu; duży słoneczny taras z leżakami i parasolami; za opłatą: punkt internetowy (ok. 1 EUR/10 min), internet bezprzewodowy w wyznaczonych miejscach (ok. 15 EUR/tydz.); udogodnienia dla osób niepełnosprawnych; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.

POKÓJ:standardowy: 2-os. (możliwość zakwaterowania maks. 4 os.; bez dostawek), funkcjonalnie wyposażony, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna z prysznicem, wc), telewizja satelitarna, telefon, sejf (ok. 20 EUR/tydz.); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); widok na morze za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA: basen, nieregularny kształt, ok. 200 m², gł. ok. 1,8 m, brodzik dla dzieci, gł. 0,4 m; siłownia; niewielki plac zabaw dla dzieci, miniklub; za opłatą: bilard, tenis stołowy, automaty do gry, sauna; wieczorne programy rozrywkowe z muzyką i tańcami.

SOFT ALL INCLUSIVE (za dopłatą): śniadanie (7.30-10.30), obiad (12.30-14.30), kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu w restauracji; limitowane wino i woda do obiadu i kolacji.

KONTAKT: 0034/937678020, www.hotelcaprici.com

GRATIS:
  • świadczenia hotelowe: 1. dziecko do 12 lat

 

Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.

 

Położenie na mapie
Opinie klientów
4,6 / 6
Ogólna ocena
z 157 opinii
86%
klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą
86%
klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą

Klienci doceniają m.in:

  • Położenie hotelu
  • Plażę w okolicy
  • Obsługę hotelową
5 / 6
31-40 lat, z partnerem/ką październik 2015
Hotel położony przepięknie na samej plaży, co prawda dojście do hotelu podziemnym przejściem ale coś za coś albo na plaży albo przy ulicy...myślę że wybór jest oczywisty. Hotel bardzo (...) rozwiń
Hotel położony przepięknie na samej plaży, co prawda dojście do hotelu podziemnym przejściem ale coś za coś albo na plaży albo przy ulicy...myślę że wybór jest oczywisty. Hotel bardzo czysty, jedzenie ok, może gwiazdek bym mu nie przyznawała ale ogólnie w porządku, świetna komunikacja z Barceloną bilet kolejowy w obie strony niecałe 10 euro. Ogólnie polecam
  • 5
  • 3
  • 6
  • 3
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
5 / 6
31-40 lat, z partnerem/ką październik 2015
Doskonała lokalizacja rozwiń
Doskonała lokalizacja
  • 4
  • 4
  • 5
  • 1
  • 6
  • 6
  • 4
  • 4
zwiń
5 / 6
41-50 lat, z rodziną październik 2015
Bardzo dobrze położony hotel z pięknym widokiem na morze. Dobra obsługa. Jedynym minusem jest konieczność pokonania przejścia podziemnego ze schodami, ponieważ autobusy nie dojeżdżają (...) rozwiń
Bardzo dobrze położony hotel z pięknym widokiem na morze. Dobra obsługa. Jedynym minusem jest konieczność pokonania przejścia podziemnego ze schodami, ponieważ autobusy nie dojeżdżają bezpośrednio do hotelu. Starsi ludzie oraz kobiety mają duży problem z wnoszeniem ciężkich bagaży (walizki podróżne). Wyżywienie jest obfite, ale niezbyt smaczne. Mimo tych drobnych uwag, hotel Caprici zasługuje na polecenie. Osobiście jestem z niego zadowolony.
  • 4
  • 3
  • 5
  • 1
  • 6
  • 4
  • 4
  • 5
zwiń
4 / 6
50+ lat, z partnerem/ką październik 2015
Bardzo dużo młodzieży (masówka) Dla osób w starszym wieku głośno i bardzo duży ruch. Jedzenie nie smaczne, byle jak podane. Owoce , pomidory to co jesienią powinno być (...) rozwiń
Bardzo dużo młodzieży (masówka) Dla osób w starszym wieku głośno i bardzo duży ruch. Jedzenie nie smaczne, byle jak podane. Owoce , pomidory to co jesienią powinno być najsmaczniejsze z ostatniego sortu. Dania źle doprawione (średniej świeżości), menu monotonne,
  • 4
  • 1
  • 2
  • 1
  • 5
  • 3
  • 2
  • 3
zwiń
2 / 6
50+ lat, z partnerem/ką październik 2015
Obsługa recepcji niesympatyczna i arogancka. Łóżka metalowe z siatką, niewygodne materace przykryte ceratą, podarte koce służące jako przykrycie. Pokoje małe. Telewizorek płatny. Dobrze, (...) rozwiń
Obsługa recepcji niesympatyczna i arogancka. Łóżka metalowe z siatką, niewygodne materace przykryte ceratą, podarte koce służące jako przykrycie. Pokoje małe. Telewizorek płatny. Dobrze, że winda kursowała za darmo. Hotel w naszej ocenie zasługuje co najwyżej na 2,5 gwiazdki. Ktoś kto ocenił na 4 chyba nigdy tam nie mieszkał. Transfer bagaży we własnym zakresie gości odbywał się podmokłym tunelem. Organizacja dojazdu na lotnisko to kolejne nieporozumienie. Ludzie sami lokowali bagaże w luku, bo pan kierowca zajęty był rozmową telefoniczną Zaznaczam, że uczestnikami były w większości osoby w dojrzałym wieku. Wyjazd zaplanowany na 8 dni, faktycznie trwał 6.5. Na koniec wyposażono nas w piknik pakiety z 2 tostami z serem i śmierdzącą szynką. Jedynym pozytywem jest położenie hotelu, z bezpośrednim dostępem do plaży i bliska odległość do Barcelony.
  • 2
  • 4
  • 1
  • 1
  • 5
  • 5
  • 4
  • 1
zwiń
6 / 6
50+ lat, z partnerem/ką październik 2015
przepięknie położony, tuż przy morzu, prawie na plaży, z pięknym ogrodem palmowym wokół basenu, zadbany, bardzo czysto, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, pokoje sprzątane (...) rozwiń
przepięknie położony, tuż przy morzu, prawie na plaży, z pięknym ogrodem palmowym wokół basenu, zadbany, bardzo czysto, zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz, pokoje sprzątane codziennie, widok z okna cudowny, mój był na zachód, w stronę Barcelony, piękna plaża, piasek grubo ziarnisty, kolejka wzdłuż morza, której w ogóle nie słychać (tylko 60 km do Barcelony, 1h15 min). Obsługa bardzo miła, pani-blondynka w recepcji zawsze uśmiechnięta i pomocna, a panowie managerowie w jadalni przesympatyczni, łącznie z kelnerkami i panem kucharzem - black-man. Wyśmienite obiado-kolacje, różnorodne jedzenie i mięska i rybki i różne sałatki, owoce i słodkości. Wyznaczone miejsce wi-fi. Proszę mi uwierzyć mam porównanie z innych hoteli w różnych krajach. Jeżeli ktoś marudzi ...zapytałam starsze małżeństwo, czy są zadowoleni z pobytu, pan odpowiedział, 'Ja, bardzo', a żona 'nie' ale ona już z natury jest malkontentką i małżonka obrugała zadowolonego z pobytu w hotelu Caprici męża, Lol. Mogłoby być więcej animacji, chętnych pań do nauki salsy, czy flamenco nie brakowało. Szum fal, widok z okna, zachody słońca, w nocy oświetlony wycieczkowiec płynął morzem. 7 dni w tym hotelu to stanowczo za krótko. Szczerze polecam a może nie polecam, bo chcę tam jeszcze raz pojechać, sama Santa Susanna jest godna polecenia, a nie wspomnę o pięknej Barcelonie :)
  • 6
  • 6
  • 6
  • 4
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
3 / 6
50+ lat, z partnerem/ką październik 2015
Wspaniały widok za naszego pokoju na plażę i morze, plaża b. blisko, z basenu nie korzystaliśmy (opłata za łóżko-leżak!), za mało potraw dla wegetarian, za dużo smażonych, za mało (...) rozwiń
Wspaniały widok za naszego pokoju na plażę i morze, plaża b. blisko, z basenu nie korzystaliśmy (opłata za łóżko-leżak!), za mało potraw dla wegetarian, za dużo smażonych, za mało gotowanych na parze, brak czegokolwiek do picia (!) podczas kolacji (wodę musieliśmy kupować), wieczorem automaty do napojów ciepłych i zimnych wyłączano| opcja piknik bardzo słaba| pieczywo, owoce, desery (ciasta, lody) były bardzo dobre i na wysokim poziomie. Zdarzyło się nam dwukrotnie, że osoba sprzątająca stół usiłowała nas wyprosić, zmusić do zmiany miejsca w trakcie jedzenia. W łazience przydałyby się jakieś wieszaki na ręczniki przy umywalce.
  • 3
  • 3
  • 3
  • 4
  • 6
  • 5
  • 3
  • 4
zwiń
5 / 6
50+ lat, z partnerem/ką październik 2015
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 5
  • 4
  • 5
  • 5
  • 5
  • 4
  • 5
  • 4
zwiń
5 / 6
26-30 lat, z partnerem/ką wrzesień 2015
piękna okolica, usytuowanie w zasadzie na plaży, szybki dostęp do kolejki jadącej do Barcelony, Girony. jedzenie urozmaicone i przepyszne. hotel nie najnowszy, w nienajwyzszym standardzie ale (...) rozwiń
piękna okolica, usytuowanie w zasadzie na plaży, szybki dostęp do kolejki jadącej do Barcelony, Girony. jedzenie urozmaicone i przepyszne. hotel nie najnowszy, w nienajwyzszym standardzie ale nadrabiajacy doskonałym dbaniem o klienta przez personel. tragiczne przejście podziemne do hotelu w którym po deszczu woda stoi po kostki. na szczęście jest alternatywna aczkolwiek dłuższą droga. piekne miejsce, niezliczona ilość możliwości wypełnienia wolnego czasu. zero problemów jak zawsze w przypadku Itaki. kolejne wakacje i kolejny raz super
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
  • 4
  • 6
  • 5
zwiń
4 / 6
50+ lat, z partnerem/ką wrzesień 2015
Hotel o dobrym standardzie. Zaletami hotelu są położenie blisko plaży, blisko stacji kolejki do Barcelony i z dala od zgiełku. Wyżywienie dobre, różnorodne ale minusem jest brak potraw (...) rozwiń
Hotel o dobrym standardzie. Zaletami hotelu są położenie blisko plaży, blisko stacji kolejki do Barcelony i z dala od zgiełku. Wyżywienie dobre, różnorodne ale minusem jest brak potraw hiszpańskich i z kuchni śródziemnomorskiej (mało ryb). Niestety miałam pokój z widokiem na kolejkę, która osobom wrażliwym na hałas, tak jak mojej koleżance, trochę przeszkadzała zasnąć i budziła w nocy. Wolałabym szum fal i pokój z widokiem na morze. Ogromnym minusem było to, że autobus w drodze z i na lotnisko nie podjeżdżał pod hotel tylko zatrzymywał się po drugiej stronie przejścia podziemnego, wyjątkowo nieprzyjemnego. Ciężkie walizki trzeba było przenosić po schodach w dół i w górę, co dla wielu osób, w szczególności starszych i kobiet, było bardzo uciążliwe. Rezydent twierdził, że autokary przewoźnika nie mogły podjechać pod hotel, co nie do końca było chyba prawdziwe. Zauważyłam, że po inne grupy autokary podjeżdżały.
  • 3
  • 4
  • 5
  • 3
  • 5
  • 4
  • 4
  • 4
zwiń
3 / 6
41-50 lat, z partnerem/ką wrzesień 2015
Hotel powinien być oznaczony w ofercie jako trzygwiazdkowy, byłoby to uczciwe w odniesieniu do klientów. Największa zaleta to bliskość kolejki oraz pokój z widokiem na morze. (...) rozwiń
Hotel powinien być oznaczony w ofercie jako trzygwiazdkowy, byłoby to uczciwe w odniesieniu do klientów. Największa zaleta to bliskość kolejki oraz pokój z widokiem na morze. Jakość wyżywienia urągająca gościom hotelu. Przejście podziemne łączące hotel z cywilizacją, to skandal-strome schody, odór i błoto po kostki, taki tor przeszkód trzeba pokonać również z bagażami w dniu przyjazdu i wyjazdu, gdyż autokary współpracujące z Itaką nie podjeżdżają pod hotel, są na to za duże, ot taka 'mała niedogodność', szczególnie dla osób starszych i z małymi dziećmi....Rezydent bardzo sympatyczny, ale skupiony na sprzedaży wycieczek fakultatywnych, jeśli chcesz zwiedzać na własną rękę, przygotuj się przed wyjazdem i opracuj sobie własny program.
  • 5
  • 1
  • 4
  • 2
  • 4
  • 4
  • 2
  • 3
zwiń
5 / 6
50+ lat, z partnerem/ką wrzesień 2015
CAPRICI to to zdecydowanie solidny hotel, dobrze położony w Santa Susanna. W bezpośredniej odległości kolejka podmiejska do Barcelony, plaża i centrum (deptak) handlowy miasteczka. rozwiń
CAPRICI to to zdecydowanie solidny hotel, dobrze położony w Santa Susanna. W bezpośredniej odległości kolejka podmiejska do Barcelony, plaża i centrum (deptak) handlowy miasteczka.
  • 5
  • 5
  • 5
  • 4
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
zwiń
4 / 6
41-50 lat, z partnerem/ką wrzesień 2015
super położenie, bardzo słabe jedzenie, pokoje czyste, codziennie sprzątane, świetna komunikacja z Barceloną. wakacje dla mnie udane, pobyt też, można albo leżeć na plaży albo trochę pojeździć i (...) rozwiń
super położenie, bardzo słabe jedzenie, pokoje czyste, codziennie sprzątane, świetna komunikacja z Barceloną. wakacje dla mnie udane, pobyt też, można albo leżeć na plaży albo trochę pojeździć i pozwiedzać szczególnie Barcelona i okolice
  • 4
  • 1
  • 4
  • 2
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
zwiń
4 / 6
20-25 lat, z partnerem/ką wrzesień 2015
wakacje można uznać za udane,smaczne jedzenie bardzo miła obsługa hotelu. rozwiń
wakacje można uznać za udane,smaczne jedzenie bardzo miła obsługa hotelu.
  • 4
  • 4
  • 6
  • 3
  • 6
  • 5
  • 5
  • 4
zwiń
4 / 6
41-50 lat, ze znajomymi wrzesień 2015
+ Bardzo dobra lokalizacja (nad samym morzem) + Hotel w spokojnym miejscu - dla osób preferujących ciszę od głośnych dyskotek. + Blisko kolejki do Barcelony (praktycznie bezgłośna - nie (...) rozwiń
+ Bardzo dobra lokalizacja (nad samym morzem) + Hotel w spokojnym miejscu - dla osób preferujących ciszę od głośnych dyskotek. + Blisko kolejki do Barcelony (praktycznie bezgłośna - nie zakłóca spokoju w hotelu) - Kiepskie, mało urozmaicone wyżywienie, płatne napoje. - Płatny sejf (15 EUR), dostęp do internetu (15 EUR), lodówka, pilot do TV, ręczniki plażowe. - Niewielki, prawie zawsze zapełniony parking.
  • 4
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 5
  • 3
  • 3
zwiń
4 / 6
50+ lat, sam/a wrzesień 2015
Wystrój jak w domu wczasowym z czasów PRL. Pod koniec pobytu miałam b. nieprzyjemne zajście na recepcji. rozwiń
Wystrój jak w domu wczasowym z czasów PRL. Pod koniec pobytu miałam b. nieprzyjemne zajście na recepcji.
  • 4
  • 5
  • 2
  • 2
  • 2
  • 2
  • 4
  • 4
zwiń
4 / 6
50+ lat, z partnerem/ką wrzesień 2015
1. Problemem jest uciążliwy transport do i z hotelu, wymagający przechodzenia z bagażem przez podziemne przejście pod torami, często zalane wodą i zabłocone. 2. Jedzenie monotonne i często (...) rozwiń
1. Problemem jest uciążliwy transport do i z hotelu, wymagający przechodzenia z bagażem przez podziemne przejście pod torami, często zalane wodą i zabłocone. 2. Jedzenie monotonne i często zimne. 3. Częste awarie wind.
  • 4
  • 3
  • 6
  • 4
  • 6
  • 6
  • 5
  • 4
zwiń
4 / 6
20-25 lat, z partnerem/ką wrzesień 2015
Hotel położony na uboczu strefy hotelowej dzięki czemu można tam odpocząć chociaż niektórym to przeszkadzało, że nic się nie dzieje. Dla nas był to atut. Pokój i łazienka ok, (...) rozwiń
Hotel położony na uboczu strefy hotelowej dzięki czemu można tam odpocząć chociaż niektórym to przeszkadzało, że nic się nie dzieje. Dla nas był to atut. Pokój i łazienka ok, minusem były niewygodne łóżka.
  • 4
  • 4
  • 4
  • 2
  • 5
  • 5
  • 5
  • 4
zwiń
4 / 6
50+ lat, z partnerem/ką wrzesień 2015
Hotel wprawdzie położony przy piaszczystej plaży, ale strome wejście do morza i od razu bardzo głęboko. Byliśmy we wrześniu wieczorami nic się nie działo, nuda.Mieliśmy wyżywienie all inclusive (...) rozwiń
Hotel wprawdzie położony przy piaszczystej plaży, ale strome wejście do morza i od razu bardzo głęboko. Byliśmy we wrześniu wieczorami nic się nie działo, nuda.Mieliśmy wyżywienie all inclusive soft, więc do picia do obiadu i kolacji mieliśmy do wyboru wodę niegazowaną lub wino.Za wodę gazowaną trzeba było płacić.Brak innych napoi , jak soki ,cola itp.Nie było również lodów.Jedzenie smaczne , choć monotonne.Za każdym razem przychodząc na posiłek trzeba było pokazywać kartkę na której kelner zaznaczał,że już byliśmy jeść np.obiad , co było uciążliwe i nigdzie się z tym nie spotkaliśmy ,a nie sądzę żeby ktoś drugi raz poszedł na obiad.Obsługa średnia,niemiły szef restauracji. Hotel czysty,pokoje małe, codziennie sprzątane.Za pilota do telewizora trzeba zapłacić kaucję, brak lodówki w pokoju.
  • 3
  • 4
  • 2
  • 1
  • 5
  • 4
  • 2
  • 3
zwiń
4 / 6
41-50 lat, z partnerem/ką wrzesień 2015
Hotel ogólnie ok, ale internet, sejf, lodówka, klimatyczne wszystko za dodatkowa opłatą - w związku z tym klasyfikacja 4* mocno zawyżona. Hotel pretendujący do 4* bez internetu i (...) rozwiń
Hotel ogólnie ok, ale internet, sejf, lodówka, klimatyczne wszystko za dodatkowa opłatą - w związku z tym klasyfikacja 4* mocno zawyżona. Hotel pretendujący do 4* bez internetu i sejfu w cenie to nieporozumienie. To samo dotyczy płatnej wody do kolacji. No i dojście do hotelu przejściem podziemnym bez platformy dla walizek może niektórym stwarzać trudności
  • 4
  • 3
  • 4
  • 1
  • 5
  • 3
  • 4
  • 3
zwiń
6 / 6
50+ lat, z partnerem/ką wrzesień 2015
Czysty, bardzo dobrze położony hotel dla osób lubiących zwiedzać. rozwiń
Czysty, bardzo dobrze położony hotel dla osób lubiących zwiedzać.
  • 6
  • 4
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
  • 4
  • 5
zwiń
3 / 6
31-40 lat, z partnerem/ką wrzesień 2015
Nie mam pojęcia jakim cudem ten hotel dostał żagiel itaki. To jest jedno wielkie nieporozumienie. Na stronie www ze zdjęć wynika, że restauracja jest z pięknym widokiem na morze, tymczasem jest (...) rozwiń
Nie mam pojęcia jakim cudem ten hotel dostał żagiel itaki. To jest jedno wielkie nieporozumienie. Na stronie www ze zdjęć wynika, że restauracja jest z pięknym widokiem na morze, tymczasem jest to zdjęcie baru, a w rzeczywistości gdzie pierwszy raz się z tym spotkałem pseudo-restauracja jest na -1 bez okien!!! (małe lufciki gdzieś pod sufitem). Mało tego restauracja jest tak mała, że trzeba było stać w kolejce, żeby w ogóle wejść do restauracji. Niestety jakość jedzenia totalne dno. Praktycznie codziennie to samo jedzenie. Niesmaczne. Nawet nuggetsy można sp.......ć. Wykupiony internet w pokoju działał bez zarzutów. Obsługa bardzo miła i sympatyczna. Plus za to, że mogłem wyrobić drugą kartę do otwierania drzwi do pokoju, ale minus za to, że obsługa spytała tylko o numer pokoju, bez sprawdzenia żadnego dokumentu, czy ja tam rzeczywiście jestem zameldowany. W mojej ocenie ten hotel zasługuje co najwyżej na 3 gwiazdki. Na pewno nie polecę tego hotelu dopóki się tam nie zmieni co najmniej jedzenie.
  • 4
  • 1
  • 6
  • 3
  • 6
  • 1
  • 5
  • 1
zwiń
6 / 6
50+ lat, z partnerem/ką wrzesień 2015
Hotel b.ładny .Znakomicie położony,blisko plaży.Minusem jest przejśie do hotelu pod kolejką -brak poręczy oraz kratki odwadniającej. bardzo udane .Godne polecenia.Dobrze zorganizowane. rozwiń
Hotel b.ładny .Znakomicie położony,blisko plaży.Minusem jest przejśie do hotelu pod kolejką -brak poręczy oraz kratki odwadniającej. bardzo udane .Godne polecenia.Dobrze zorganizowane.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
  • 4
  • 6
zwiń
6 / 6
50+ lat, z partnerem/ką wrzesień 2015
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
4 / 6
31-40 lat, z partnerem/ką sierpień 2015
Hotel nie najnowszy, ale spełnił oczekiwania. Dużej uwagi wymaga hotelowa restauracja - aż się prosi o remont, odświeżenie, zmianę stołów (więcej 2 osobowych, mniej dużych 4-6 os. (...) rozwiń
Hotel nie najnowszy, ale spełnił oczekiwania. Dużej uwagi wymaga hotelowa restauracja - aż się prosi o remont, odświeżenie, zmianę stołów (więcej 2 osobowych, mniej dużych 4-6 os. stołów), wydłużenie godzin posiłków, 2 godziny na podanie wszystkim kolacji to dość krótko, często trzeba było czekać na wolny stolik, robiła się kolejka i zamieszanie. Wybraliśmy opcję HB, różnica między All Inc soft (co oznaczało tylko obiad i wino/wodę do kolacji) była zbyt duża, nie wydaliśmy tyle na dodatkowe posiłki i napoje. Duży minus za jedzenie - spory wybór odgrzewanych gotowych mrożonych dań, wg mnie to sprawa karygodna. Oczywiście jest spory wybór i codziennie można było zjeść świeżo przygotowany makaron, czy grillowane ryby i mięso, ale ten fastfood naprawdę mnie zadziwił. Desery masakryczne, nie dało się zjeść nic poza owocami, ciasta jakby z mrożonek, ptysie z bitą śmietana trzymane w lodówkach z innym jedzeniem - było to czuć :( ale żeby nie było - głodni nie chodziliśmy, zawsze coś dla siebie wybraliśmy. Kolejny ogromny minus - brak wczesnego śniadania. Śniadania podaje się od 8 rano (wg mnie bardzo późno). Wyjechaliśmy z hotelu o suchym pysku - naprawdę dziwi mnie, czy to taki ciężar wpuścić ludzi rano do restauracji, udostępnić kawę, herbatę, chleb i dżem. W hotelu bardzo czysto, widać, że zwraca się na to dużą uwagę. Codziennie wymiana ręczników i sprzątanie, przy tygodniowym pobycie po 3 dniach zmieniono nam pościel. Room service bardzo sympatyczny i kontaktowy. Internet na tydzień to koszt 15 EUR, przyzwoita prędkość, ale duży minus to możliwość podłączenia tylko jednego urządzenia, przy płatnych usługach nie powinno być takich niespodzianek. Program animacyjny chyba nie najgorszy, w hotelu na pewno coś się dzieje, natomiast my nie korzystamy z tego typu atrakcji. Plaża super, tuż przy hotelu. Szeroka, długa, nie zatłoczona. Strome zejście do wody i dość blisko brzegu jest już bardzo głęboko. W pobliżu hotelu przy promenadzie jedna wypożyczalnia rowerów (górskich i szosowych), blisko do Lidla i Carrefoura. Miejscowość i okolica hotelu dość spokojna, nieduży ruch samochodowy. UWAGA, dojazd do hotelu jest dość utrudniony, ze wszystkimi bagażami trzeba się dostać z przystanku do hotelu przez przejście podziemne. Osoby, które nie mogą dźwigać mogą mieć z tym problem. Pokój mieliśmy z bocznym widokiem na morze i kolejkę - kolejka mega nowoczesna, cichutka, nie przeszkadzała wcale, bardziej przeszkadzają animacje z okolicznych hoteli i karaoke po niemiecku z pobliskiego kempingu |) W pierwszej wersji dostaliśmy przepiękny pokój na ostatnim piętrze z centralnym widokiem na morze (za widok nie dopłacaliśmy). Niestety nie działała w nim klimatyzacja. W ciągu kilkunastu minut zmieniono nam pokój na inny. Udane wakacje w bardzo fajnym miejscu :)
  • 4
  • 3
  • 5
  • 4
  • 6
  • 6
  • 5
  • 5
zwiń
Wycieczki lokalne

BARCELONA – przejazd do Barcelony, tętniącej życiem stolicy Katalonii. Objazd miasta: Sagrada Familia, najsłynniejsze i wciąż niedokończone dzieło katalońskiego architekta Antonia Gaudiego, Passeig de Gràcia z domami jego projektu, wpisanymi na listę UNESCO: Casa Mila, Casa Batlló, wzgórze Montjuïc. Spacer po średniowiecznym centrum miasta – Dzielnicy Gotyckiej z kamiennymi domami i brukowanymi uliczkami, słynny bulwar Las Ramblas, nazwany przez Victora Hugo najbarwniejszą i najciekawszą ulicą Europy. Odkrywanie Barcelony zakończy pokaz magicznych fontann, będący spektaklem wody, muzyki i światła. Cena – ok. 42 EUR (nie zawiera biletów wstępu).

MONTSERRAT – wycieczka do sanktuarium porównywanego do Jasnej Góry. Na wzgórzu znajduje się piękna bazylika z figurką Czarnej Madonny, patronką Katalonii oraz klasztor benedyktynów. W Bazylice będzie można wysłuchać chóru oraz spróbować likierów Montserrat. Zobaczyć można również muzeum z wystawą dzieł artystów, takich jak: Picasso, Carravaggio, El Greco, Dalí (za dodatkową opłatą). Czas wolny. Wycieczka całodzienna. Cena – ok. 51 EUR.

GIRONA – w programie spacer po starówce i zwiedzanie najciekawszych atrakcji miasta, w tym gotyckiej katedry (zwiedzanie wewnątrz za dodatkową opłatą) i starej dzielnicy żydowskiej. Wizyta w Figueres, rodzinnym mieście znanego malarza – Salvadora Dalí. Zwiedzanie jednego z ciekawszych muzeów na świecie, które zostało zaprojektowane przez samego mistrza. Ogromna galeria malarstwa jest drugim w Hiszpanii muzeum pod względem liczby odwiedzających, zaraz po madryckim Prado. Wycieczka całodzienna. Cena – ok. 51 EUR (zawiera bilet wstępu do muzeum).

FLAMENCO – prawdziwa fiesta flamenco, porywający spektakl w wykonaniu najlepszych artystów zespołu José Leóna pozwoli poczuć magię hiszpańskiej kultury. Zależnie od wybranej opcji w cenie napoje lub dodatkowo kolacja. Cena – ok. 37 EUR.

BODEGAS DE CAVA I TARRAGONA - w winnicach (bodegas) można zobaczyć jak przebiega produkcja katalońskiego szampana Cava. Zwiedzanie zakończone degustacją. Następnie wizyta w Tarragonie, gdzie można zobaczyć wiele wspaniałych zabytków wpisanych na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO z różnych okresów historycznych, przede wszystkim z czasów rzymskich. Zwiedzanie starego miasta w Tarragonie: spacer promenadą Balcón del Mediterráneo nad urwistym brzegiem do odsłoniętych fragmentów rzymskiego amfiteatru z czasów Oktawiana Augusta; przejście dzielnicą żydowską do romańsko-gotyckiej katedry. Cena - ok. 55 EUR.

 

Wycieczki lokalne organizowane są przez lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych.

Sprawdź cenę

2
0
  • Dojazd własny
Cena/os.:
3 349 PLN -37%
2 099pln Razem Szczegóły ceny 4 198 pln
Rezerwuj
  • Promocja Last minute Last minute

Infolinia

  • 801 066 777
  • 77 4476 777
  • Infolinie dostępne: pn-pt 8-22 sob-ndz 9-20

Podziel się

Facebook Google+

Dlaczego warto?

  1. Kompletne ceny - nasze ceny nigdy nie zawierają żadnych ukrytych opłat.
  2. Gwarancja ubezpieczeniowa - 193 200 000 PLN
  3. Wygoda — rezerwujesz kiedy chcesz.

Bezpieczeństwo

Dane w procesie rezerwacji chronimy i szyfrujemy certyfikatem

Thawte