phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane CB5DFB7F-C92F-41CB-9FB1-916D616FF3EC E0FBD33F-841B-452B-BF16-225B7D943904
Search Results Ahoj Morabeza! - Hotel Papi

Offer advantages

  • rejs i noclegi na luksusowym katamaranie
  • uprawnienia żeglarskie nie są wymagane
  • niezwykłe krajobrazy Wysp Zielonego Przylądka
  • wypoczywanie i zwiedzanie
  • brak opłat obowiązkowych na miejscu
  • przedłuż wakacje na Sal

Ahoj Morabeza! Code: SIDREJ1

Route
PLN
Itaka

Ahoj Morabeza! - Hotel Papi

Code: SIDREJ1
4.8 /6
78% rated good or very good

Klienci doceniają:

  • Value for money
  • Dobre wyżywienie
  • Program wycieczki/trasę
Description
1. DZIEŃ.
Zbiórka uczestników na lotnisku. Przelot na Sal. Transfer z lotniska do mariny. Zaokrętowanie na katamaranie w 2-osobowych kabinach. Obiad na jachcie. Wieczór zapoznawczy i organizacyjny. Kolacja. Nocleg na katamaranie. Nocny rejs na wyspę Boa Vista (czas rejsu: ok. 6 godz.).

2. DZIEŃ. BOA VISTA – SAL REI
Śniadanie. Przypłynięcie na wyspę BOA VISTA, należącą do Wysp Zawietrznych. Wyspa jest trzecim co do wielkości miejscem na świecie, gdzie występuje najwięcej żółwi morskich w okresie godowym. Czas wolny lub fakultatywnie (za dodatkową opłatą na miejscu): wycieczka po wyspie Boa Vista. Wizyta w Escola de Olaria, gdzie wytwarza się lokalną porcelanę. Przejazd do Desero de Viana, pustynnego parku utworzonego przez piasek z Sahary, naniesiony przez wiatr. Przejazd przez Povoação do Santa Monica, gdzie znajdują się najpiękniejsze plaże Cabo Verde. Czas wolny na jednej z szerokich, białych, piaszczystych plaży. Obiad w miejscowości Vila de Sal Rei. Przejazd do Praia Diante, zwiedzanie kościoła św. Izabeli i wizyta na plaży Praia de Atalanta. Powrót na katamaran, kolacja w okolicy wysepki SAL REI. Nocleg na katamaranie. Nocny rejs na wyspę Maio (czas rejsu: ok. 8 godz.).

3. DZIEŃ. MAIO
Śniadanie. Przypłynięcie na MAIO, słynącą z rozległych lasów, co wyróżnia ją od pozostałych wysp archipelagu. Czas wolny na kąpiel lub samodzielne zwiedzanie miasta Vila do Maio. Na plaży snurkowanie i/lub nauka pływania na „suppach” (SUP – Stand up Paddle to pływanie na stojąco na desce i odpychanie się wiosłem). W ciągu dnia obiad, składający się z dań z miejscowych produktów, przygotowany przez załogę katamaranu. Powrót na katamaran, kolacja. Nocleg na katamaranie. Nocny rejs na wyspę Fogo (czas rejsu: ok. 8 godz.).

4. DZIEŃ. FOGO
Śniadanie. Przypłynięcie na FOGO, należącą do archipelagu Wysp Podwietrznych. Nad wyspą góruje szczyt aktywnego wulkanu Pico do Fogo (2829 m n. p. m). Czas wolny lub fakultatywnie (za dodatkową opłatą na miejscu): wycieczka do Parku Cha das Caldeiras. Zwiedzanie rozpoczyna się w miasteczku Sao Filipe z charakterystyczną architekturą kolonialną. Następnie wizyta w miejscowości Forno z niespotykanym systemem nawadniania. Przejazd do Achada Furna, gdzie po erupcjach wulkanu w 1995 r. i 2014 r. zbudowano dla lokalnej społeczności nowe domy. Wizyta w punkcie widokowym z krajobrazem kraterów w Cabeça Fundão. Wizyta w wiosce Cha das Caldeiras w kraterze wulkanu, która bywa ewakuowana, gdy aktywność krateru wzrasta. Obiad. Degustacja lokalnego wina Manecon. Powrót na katamaran, kolacja. Nocleg na katamaranie.

5. DZIEŃ. FOGO
Śniadanie. Czas wolny lub fakultatywnie (za dodatkową opłatą na miejscu): wycieczka po FOGO. Przejazd w kierunku Cova Figueira. Wizyta w punkcie widokowym, skąd rozciąga się widok na wulkan i lawę. Przejście do Monte Velha na plantację kawy, która według Portugalczyków jest najlepsza na świecie. Kawę uprawia się tu na wysokości 800 m, a jej produkcja wynosi ok. 10 ton rocznie. Obiad w lokalnej restauracji w miasteczku Mosteiros. Przejazd wzdłuż salin i czas wolny na małej plaży z czarnym piaskiem. Powrót na katamaran. Dla chętnych nauka żeglowania. Kolacja. Nocleg na katamaranie. Nocny rejs na wyspę Boa Vista (czas rejsu: ok. 12 godz.).

6. DZIEŃ. BOA VISTA
Śniadanie. Przypłynięcie na wyspę BOA VISTA i czas wolny na dziewiczej plaży Santa Maria. W ciągu dnia obiad, składający się z dań z miejscowych produktów przygotowany przez załogę katamaranu. Powrót na katamaran, kolacja. Nocleg na katamaranie. Nocny rejs na wyspę Sal (czas rejsu: ok. 8 godz.).

7. DZIEŃ. SAL
Śniadanie. Przypłyniecie na wyspę SAL. Czas wolny lub fakultatywnie (za dodatkową opłatą na miejscu): wycieczka po Sal. Przejazd do zatoki Shark Bay, gdzie można zobaczyć żyjące w naturalnym środowisku rekiny. Przejazd przez Terra Boa, żyzną krainę znaną ze zjawisk fatamorgany, do Pedra de Lume, malowniczych salin – zbiorników, gdzie przez odparowywanie wody morskiej pozyskuje się sól. Obiad. Powrót na katamaran. Kolacja i wieczór pożegnalny. Nocleg na katamaranie.

8. DZIEŃ.
Śniadanie. Czas wolny (zależnie od godziny wylotu). Przejazd na lotnisko. Przelot do Polski. Dla osób, które przedłużają pobyt: śniadanie, wykwaterowanie, transfer do wybranego hotelu.
4 klimatyzowane kabiny 2-os. dla Gości, każda kabina z łazienką (wc, umywalka, prysznic) i 2 kabiny z oddzielnymi wejściami dla załogi, szafki w kabinach, wentylatory, duży salon z widokiem panoramicznym 360 stopni, kanapa, stół, kuchnia gazowa z piekarnikiem, 2 lodówki, ekspres do kawy, gry planszowe i biblioteczka z książkami.

DANE TECHNICZNE: 
Typ: Katamaran Lagoon 450 S (rok produkcji: 2017)
Długość: 14 m 
Szerokość: 8 m
Wysokość: w środku 2,1 m
Zanurzenie: 1,3 m
Wyporność: 38 000 kg
Materiał: laminat
Prysznic słodkiej wody na pokładzie
Schodki do kąpania
Powierzchnia żagli: 130 m², grot 79 m², genua 51m
Kabestan elektryczny
Winda kotwiczna elektryczna
Silniki: 2 X yanmar 57 KW
Zbiornik paliwa: 1020 l
Zbiornik słodkiej wody: 750 l
Odsalarka, maszyna do produkcji słodkiej wody: 100 l/h
Agregat prądotwórczy: 15 KW
Klimatyzacja 5-strefowa
AIS
GPS
Radar
2 niezależne nawigacje B&G (Zeus 2 i Zeus 3)
Autopilot
Navtex
Telefon Satelitarny Imarsat C
Telefon Satelitarny Garmin Inreach SE+
Radio VHS + ręczne radio VHS
Radio Vision
Instalacja elektryczna: 12V (non stop)/ 220V
Ponton: Hilfield 340 z silnikiem 20 KM
  1. Rejs ma charakter wypoczynkowy. Załoga (sternik i steward/hostessa) dbają o bezpieczeństwo żeglowania i utrzymanie czystości na jachcie. Nie trzeba posiadać doświadczenia żeglarskiego, aby wziąć udział w rejsie.
  2. Założona trasa może ulec zmianie ze względu na warunki pogodowe. Ostateczną decyzję o wyjściu z portu i obranej trasie zawsze podejmuje Kapitan, biorąc pod uwagę względy bezpieczeństwa uczestników. Podane czasy żeglowania są orientacyjne.
  3. Należy zabrać ze sobą ciepłą i wygodną odzież sportową oraz miękkie obuwie z białą podeszwą.
  4. Dla chętnych nauka podstaw żeglowania i wybranych sportów wodnych. Dodatkowo możliwość bezpłatnego wypożyczenia sprzętu do: wind- i kitesurfingu, snorkelingu, spearfishingu, wędkowania oraz deski stand up paddle.
7 noclegów na jachcie; 2-os. kajuty z toaletami, klimatyzowane • wyżywienie: 7 śniadań, 3 obiady, 7 kolacji • przelot • transfer lotnisko-port-lotnisko • opieka wykwalifikowanego polskojęzycznego sternika i stewarda/hostessy • telefoniczna opieka polskojęzycznego rezydenta na Sal • komplet ręczników i pościeli • sprzątanie jachtu po zakończeniu rejsu • szkolenie z podstawowych umiejętności żeglarskich • ubezpieczenie KL i NW Itaka Complex rozszerzone o następstwa uprawiania sportów wysokiego ryzyka
Poziom 1
Wymagana podstawowa sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły 3-godzinny wysiłek każdego dnia. Nie jest potrzebne specjalne przygotowanie fizyczne. Idealny dla rodzin z dziećmi.
Poziom 2
Wymagana sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły 4-godzinny wysiłek każdego dnia. Dla przeciętnie sprawnych uczestników oraz dla rodzin z dziećmi powyżej 13 lat.
Poziom 3
Wymagana sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły 5-godzinny wysiłek fizyczny każdego dnia. Dla osób z przygotowaniem kondycyjnym.
Poziom 4
Wymagana wysoka sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły 6-godzinny wysiłek fizyczny. Dla osób z dobrą kondycją fizyczną.
Poziom 5
Wymagana bardzo wysoka sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły, min. 7-godzinny wysiłek fizyczny. Dla osób z przygotowaniem i bardzo dobrą kondycją fizyczną.
  1. Opłaty fakultatywne: wycieczka po wyspie Boa Vista: ok. 60 EUR; wycieczka Parku Cha das Caldeiras z wulkanem: ok. 65 EUR; wycieczka po wyspie Fogo: ok. 60 EUR; wycieczka po wyspie Sal: ok. 55 EUR.
  2. Rejs ma charakter wypoczynkowo-rekreacyjny. Dzieci poniżej 12. roku życia mogą wziąć udział w rejsie pod opieką rodziców i po przesłaniu pisemnej zgody rodzica na udział w imprezie.
  3. Katamaran nie podpływa bezpośrednio do brzegu wyspy. Uczestnicy wraz załogą dopływają do brzegu przeznaczonym do tego pontonem.
  4. Bagaż główny należy zapakować w plecak turystyczny, miękką torbę podróżną lub walizkę o maksymalnych wymiarach 40x40x100 cm.
Region information
Region gallery

Cape Verde Islands

Location on the map Route

Boa Vista • Sal Rei • Maio • Fogo • Boa Vista • Sal

Rejs luksusowym katamaranem jest doskonałą propozycją dla każdego, kto lubi spędzać wakacje aktywnie i chce przeżyć niezapomnianą przygodę pośród niezwykłych krajobrazów południowych Wysp Zielonego Przylądka. W czasie rejsu można snurkować, nurkować, a nawet wziąć lekcję żeglowania. Załoga katamaranu zadba o bezpieczeństwo i komfortowy wypoczynek, a nawet przygotuje pyszne posiłki z lokalnych produktów. Warto skorzystać z bogatej oferty fakultatywnej na miejscu i odkryć tajemnicze wyspy Cabo Verde, które mają wiele do zaoferowania. Boa Vista to „żółwia wyspa”, Maio odznacza się zielenią lasów i pięknymi plażami, a górzysta Fogo zachwyca plantacjami kawy i kolonialną architekturą Sao Filippe. Przedłuż wakacje na Cabo Verde o kolejny tydzień w wybranym hotelu z oferty ITAKI na egzotycznej wyspie Sal! Trasa rejsu: ok. 260 mil morskich.

PLAN WYCIECZKI1. DZIEŃ.
Zbiórka uczestników na lotnisku. Przelot na Sal. Transfer z lotniska do mariny. Zaokrętowanie na katamaranie w 2-osobowych kabinach. Obiad na jachcie. Wieczór zapoznawczy i organizacyjny. Kolacja. Nocleg na katamaranie. Nocny rejs na wyspę Boa Vista (czas rejsu: ok. 6 godz.).

2. DZIEŃ. BOA VISTA – SAL REI
Śniadanie. Przypłynięcie na wyspę BOA VISTA, należącą do Wysp Zawietrznych. Wyspa jest trzecim co do wielkości miejscem na świecie, gdzie występuje najwięcej żółwi morskich w okresie godowym. Czas wolny lub fakultatywnie (za dodatkową opłatą na miejscu): wycieczka po wyspie Boa Vista. Wizyta w Escola de Olaria, gdzie wytwarza się lokalną porcelanę. Przejazd do Desero de Viana, pustynnego parku utworzonego przez piasek z Sahary, naniesiony przez wiatr. Przejazd przez Povoação do Santa Monica, gdzie znajdują się najpiękniejsze plaże Cabo Verde. Czas wolny na jednej z szerokich, białych, piaszczystych plaży. Obiad w miejscowości Vila de Sal Rei. Przejazd do Praia Diante, zwiedzanie kościoła św. Izabeli i wizyta na plaży Praia de Atalanta. Powrót na katamaran, kolacja w okolicy wysepki SAL REI. Nocleg na katamaranie. Nocny rejs na wyspę Maio (czas rejsu: ok. 8 godz.).

3. DZIEŃ. MAIO
Śniadanie. Przypłynięcie na MAIO, słynącą z rozległych lasów, co wyróżnia ją od pozostałych wysp archipelagu. Czas wolny na kąpiel lub samodzielne zwiedzanie miasta Vila do Maio. Na plaży snurkowanie i/lub nauka pływania na „suppach” (SUP – Stand up Paddle to pływanie na stojąco na desce i odpychanie się wiosłem). W ciągu dnia obiad, składający się z dań z miejscowych produktów, przygotowany przez załogę katamaranu. Powrót na katamaran, kolacja. Nocleg na katamaranie. Nocny rejs na wyspę Fogo (czas rejsu: ok. 8 godz.).

4. DZIEŃ. FOGO
Śniadanie. Przypłynięcie na FOGO, należącą do archipelagu Wysp Podwietrznych. Nad wyspą góruje szczyt aktywnego wulkanu Pico do Fogo (2829 m n. p. m). Czas wolny lub fakultatywnie (za dodatkową opłatą na miejscu): wycieczka do Parku Cha das Caldeiras. Zwiedzanie rozpoczyna się w miasteczku Sao Filipe z charakterystyczną architekturą kolonialną. Następnie wizyta w miejscowości Forno z niespotykanym systemem nawadniania. Przejazd do Achada Furna, gdzie po erupcjach wulkanu w 1995 r. i 2014 r. zbudowano dla lokalnej społeczności nowe domy. Wizyta w punkcie widokowym z krajobrazem kraterów w Cabeça Fundão. Wizyta w wiosce Cha das Caldeiras w kraterze wulkanu, która bywa ewakuowana, gdy aktywność krateru wzrasta. Obiad. Degustacja lokalnego wina Manecon. Powrót na katamaran, kolacja. Nocleg na katamaranie.

5. DZIEŃ. FOGO
Śniadanie. Czas wolny lub fakultatywnie (za dodatkową opłatą na miejscu): wycieczka po FOGO. Przejazd w kierunku Cova Figueira. Wizyta w punkcie widokowym, skąd rozciąga się widok na wulkan i lawę. Przejście do Monte Velha na plantację kawy, która według Portugalczyków jest najlepsza na świecie. Kawę uprawia się tu na wysokości 800 m, a jej produkcja wynosi ok. 10 ton rocznie. Obiad w lokalnej restauracji w miasteczku Mosteiros. Przejazd wzdłuż salin i czas wolny na małej plaży z czarnym piaskiem. Powrót na katamaran. Dla chętnych nauka żeglowania. Kolacja. Nocleg na katamaranie. Nocny rejs na wyspę Boa Vista (czas rejsu: ok. 12 godz.).

6. DZIEŃ. BOA VISTA
Śniadanie. Przypłynięcie na wyspę BOA VISTA i czas wolny na dziewiczej plaży Santa Maria. W ciągu dnia obiad, składający się z dań z miejscowych produktów przygotowany przez załogę katamaranu. Powrót na katamaran, kolacja. Nocleg na katamaranie. Nocny rejs na wyspę Sal (czas rejsu: ok. 8 godz.).

7. DZIEŃ. SAL
Śniadanie. Przypłyniecie na wyspę SAL. Czas wolny lub fakultatywnie (za dodatkową opłatą na miejscu): wycieczka po Sal. Przejazd do zatoki Shark Bay, gdzie można zobaczyć żyjące w naturalnym środowisku rekiny. Przejazd przez Terra Boa, żyzną krainę znaną ze zjawisk fatamorgany, do Pedra de Lume, malowniczych salin – zbiorników, gdzie przez odparowywanie wody morskiej pozyskuje się sól. Obiad. Powrót na katamaran. Kolacja i wieczór pożegnalny. Nocleg na katamaranie.

8. DZIEŃ.
Śniadanie. Czas wolny (zależnie od godziny wylotu). Przejazd na lotnisko. Przelot do Polski. Dla osób, które przedłużają pobyt: śniadanie, wykwaterowanie, transfer do wybranego hotelu.
OPIS KATAMARANU4 klimatyzowane kabiny 2-os. dla Gości, każda kabina z łazienką (wc, umywalka, prysznic) i 2 kabiny z oddzielnymi wejściami dla załogi, szafki w kabinach, wentylatory, duży salon z widokiem panoramicznym 360 stopni, kanapa, stół, kuchnia gazowa z piekarnikiem, 2 lodówki, ekspres do kawy, gry planszowe i biblioteczka z książkami.

DANE TECHNICZNE: 
Typ: Katamaran Lagoon 450 S (rok produkcji: 2017)
Długość: 14 m 
Szerokość: 8 m
Wysokość: w środku 2,1 m
Zanurzenie: 1,3 m
Wyporność: 38 000 kg
Materiał: laminat
Prysznic słodkiej wody na pokładzie
Schodki do kąpania
Powierzchnia żagli: 130 m², grot 79 m², genua 51m
Kabestan elektryczny
Winda kotwiczna elektryczna
Silniki: 2 X yanmar 57 KW
Zbiornik paliwa: 1020 l
Zbiornik słodkiej wody: 750 l
Odsalarka, maszyna do produkcji słodkiej wody: 100 l/h
Agregat prądotwórczy: 15 KW
Klimatyzacja 5-strefowa
AIS
GPS
Radar
2 niezależne nawigacje B&G (Zeus 2 i Zeus 3)
Autopilot
Navtex
Telefon Satelitarny Imarsat C
Telefon Satelitarny Garmin Inreach SE+
Radio VHS + ręczne radio VHS
Radio Vision
Instalacja elektryczna: 12V (non stop)/ 220V
Ponton: Hilfield 340 z silnikiem 20 KM
  1. Rejs ma charakter wypoczynkowy. Załoga (sternik i steward/hostessa) dbają o bezpieczeństwo żeglowania i utrzymanie czystości na jachcie. Nie trzeba posiadać doświadczenia żeglarskiego, aby wziąć udział w rejsie.
  2. Założona trasa może ulec zmianie ze względu na warunki pogodowe. Ostateczną decyzję o wyjściu z portu i obranej trasie zawsze podejmuje Kapitan, biorąc pod uwagę względy bezpieczeństwa uczestników. Podane czasy żeglowania są orientacyjne.
  3. Należy zabrać ze sobą ciepłą i wygodną odzież sportową oraz miękkie obuwie z białą podeszwą.
  4. Dla chętnych nauka podstaw żeglowania i wybranych sportów wodnych. Dodatkowo możliwość bezpłatnego wypożyczenia sprzętu do: wind- i kitesurfingu, snorkelingu, spearfishingu, wędkowania oraz deski stand up paddle.
ŚWIADCZENIA7 noclegów na jachcie; 2-os. kajuty z toaletami, klimatyzowane • wyżywienie: 7 śniadań, 3 obiady, 7 kolacji • przelot • transfer lotnisko-port-lotnisko • opieka wykwalifikowanego polskojęzycznego sternika i stewarda/hostessy • telefoniczna opieka polskojęzycznego rezydenta na Sal • komplet ręczników i pościeli • sprzątanie jachtu po zakończeniu rejsu • szkolenie z podstawowych umiejętności żeglarskich • ubezpieczenie KL i NW Itaka Complex rozszerzone o następstwa uprawiania sportów wysokiego ryzyka
POZIOM TRUDNOŚCI: 2Poziom 1
Wymagana podstawowa sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły 3-godzinny wysiłek każdego dnia. Nie jest potrzebne specjalne przygotowanie fizyczne. Idealny dla rodzin z dziećmi.
Poziom 2
Wymagana sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły 4-godzinny wysiłek każdego dnia. Dla przeciętnie sprawnych uczestników oraz dla rodzin z dziećmi powyżej 13 lat.
Poziom 3
Wymagana sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły 5-godzinny wysiłek fizyczny każdego dnia. Dla osób z przygotowaniem kondycyjnym.
Poziom 4
Wymagana wysoka sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły 6-godzinny wysiłek fizyczny. Dla osób z dobrą kondycją fizyczną.
Poziom 5
Wymagana bardzo wysoka sprawność fizyczna, pozwalająca na ciągły, min. 7-godzinny wysiłek fizyczny. Dla osób z przygotowaniem i bardzo dobrą kondycją fizyczną.
UWAGI
  1. Opłaty fakultatywne: wycieczka po wyspie Boa Vista: ok. 60 EUR; wycieczka Parku Cha das Caldeiras z wulkanem: ok. 65 EUR; wycieczka po wyspie Fogo: ok. 60 EUR; wycieczka po wyspie Sal: ok. 55 EUR.
  2. Rejs ma charakter wypoczynkowo-rekreacyjny. Dzieci poniżej 12. roku życia mogą wziąć udział w rejsie pod opieką rodziców i po przesłaniu pisemnej zgody rodzica na udział w imprezie.
  3. Katamaran nie podpływa bezpośrednio do brzegu wyspy. Uczestnicy wraz załogą dopływają do brzegu przeznaczonym do tego pontonem.
  4. Bagaż główny należy zapakować w plecak turystyczny, miękką torbę podróżną lub walizkę o maksymalnych wymiarach 40x40x100 cm.
Reviews (9)

Overall Rating

4.8/6

Customers have awarded:

  • Value for money
  • Dobre wyżywienie
  • Program wycieczki/trasę
78%
naszych klientów poleca ten hotel!
Pozostałe oceny
  • 4.8
  • 4.4
  • 4.7
  • 4.7

Show reviews from:

6/6
26-30 lat, Couples march 2020
Chcielismy z mezem oderwac sie od codziennosci i dokladnie to sie stalo. Super zaloga, atmosfera i przezycia. 8 dni niezapomnianych wrazen na wodzie i na ladzie. Zaloga robila wszystko zeby (...) expand
Chcielismy z mezem oderwac sie od codziennosci i dokladnie to sie stalo. Super zaloga, atmosfera i przezycia. 8 dni niezapomnianych wrazen na wodzie i na ladzie. Zaloga robila wszystko zeby dogodzic swoim gosciom. Czasem trzeba dopasowac do pogody ale w takich momentach warto byc elastycznym i wysluchac doswiadczonej zalogi bo rekomendancje okazaly sie wysmienite. Oboje z mezem uwazamy ze dostalismy znacznie wiecej niz oczekiwalismy. Szykujemy sie na nastepna zegluge z Czeslawem, Bartkiem, Dawidem i reszta ekipy! K&B
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
collapse
6/6
41-50 lat, Couples march 2020
ANIA I MACIEJ Wycieczka bardzo godna polecenia. Piękna przygoda dla miłośników morza ale nie tylko. Poniżej kilka uwag o rejsie i kilka uwag do potencjalnych uczestników (jako (...) expand
ANIA I MACIEJ Wycieczka bardzo godna polecenia. Piękna przygoda dla miłośników morza ale nie tylko. Poniżej kilka uwag o rejsie i kilka uwag do potencjalnych uczestników (jako przestroga): 1. Katamaran, załoga, warunki wycieczki, atmosfera bez jakichkolwiek uwag. 2. Czesław (Kapitan); Dawid (skiper) i Bartek (załogant) tworzą kapitalną atmosferę prawdziwego rejsu. bezpośredniość kontaktu, wieczorne historie, pomoc we wszystkim, elastyczność, wszystkim życzymy nie tylko takiej obsługi, ale takich przyjaciół. 3. Wspaniałe wyspy, niesamowite krajobrazy, jak na Afrykę (a byliśmy w wielu krajach i to nie jako turyści) bardzo wysoki standard życia, bezpieczna i doskonała kuchnia oparta o lokalne, świeże produkty, owoce morza. Załoga doradzi gdzie zjeść itd. - zawsze trafnie. 4. Wycieczki fakultatywne - jeśli jest czas - warto, jeśli nie załoga doradzi jak je zredukować, wezwać taxi etc. jeśli jest czas (mieliśmy dwie) to super zorganizowane i warte zobaczenia - krajobrazy jak z Marsa lub Wysokich Alp. Destylarnie grogu - proste ale smaczne. I kilka uwag: 1. to nie jest wycieczka objazdowa. Atlantyk to nie wycieczka do Lichenia. Jeśli chcesz jechać po to aby żeglować nocą a w dzień zwiedzać wyspy- NIE JEDŹ. Na oceanie wszystko jest płynne, w afrykańskich portach czas płynie inaczej, więc spokojnie - tu nic nie jest punktualnie i załoga nie ma na to wpływu. 2. jeśli chcesz obsługi z szampanem w białych garniturach, koncertów wieczorem i eleganckich kreacji - NIE JEDŹ. To jest łódka żeglarska z jej niedogodnościami, rubasznością, chorobą morską i konieczną bliskością z współ-załogantami. Więc - masz kłopoty w kontaktach z ludźmi i tolerancją dla gadaczy, konsumentów wina i piwa, rubasznymi dowcipami (jak to na morzu z tęsknoty do pozostawionych w portach kobiet) - NIE JEDŹ A więc doradzamy - zdecydowanie JEDŹ , ale wyluzuj, baw się, korzystaj i przeżywaj. Życiowa sprawa. My wrócimy na pewno.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
collapse
6/6
31-40 lat, Couples march 2020
Wspaniała przygoda! Świetna załoga; człowiek czuję się z nimi, jak z przyjaciółmi na wspólnych wakacjach expand
Wspaniała przygoda! Świetna załoga; człowiek czuję się z nimi, jak z przyjaciółmi na wspólnych wakacjach
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
collapse
1/6
26-30 lat, Couples february 2020
Program wycieczki znacznie odbiegał od realnych możliwości wynikających z okoliczności naturalnych, czyt. fal i rzeczywistych odległości między wyspami (czasu przepłynięć). Ponadto, ITAKA w (...) expand
Program wycieczki znacznie odbiegał od realnych możliwości wynikających z okoliczności naturalnych, czyt. fal i rzeczywistych odległości między wyspami (czasu przepłynięć). Ponadto, ITAKA w ogóle nie monitoruje przebiegu wycieczki, tego czy program jest realizowany oraz czy uczestnicy nie są w stanie zagrożenia (brak rezydenta na pokładzie, ani na żadnej wyspie). Należy wziąć poprawkę, że wyprawa jest przeznaczona dla ludzi wiedzących czym jest pływanie po oceanie i potencjalnie występującą chorobą morską . Zamysł fajny, katamaran również luksusowy (choć nie w pełni sprawny technicznie), jednak program jest mocno do dopracowania.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 2
collapse
2/6
41-50 lat, Couples february 2020
Rejs ekstremalny , głównie żeglowanie , odległości między wyspami bardzo odległe ,slaba organizacja expand
Rejs ekstremalny , głównie żeglowanie , odległości między wyspami bardzo odległe ,slaba organizacja
  • 2
  • 2
  • 3
  • 3
collapse
5/6
50+ lat, Couples february 2020
Katamaran bardzo komfortowy ale, oferta drastycznie odbiega od realnych możliwości jej realizacji. Czasy rejsów pomiędzy wyspami są zawyżone co najmniej dwukrotnie (mimo - w naszym przypadku - (...) expand
Katamaran bardzo komfortowy ale, oferta drastycznie odbiega od realnych możliwości jej realizacji. Czasy rejsów pomiędzy wyspami są zawyżone co najmniej dwukrotnie (mimo - w naszym przypadku - korzystnych wiatrów i sprzyjających warunków pogodowych ) i to uniemożliwiło realizację programu i korzystanie z planowanych wycieczek na wyspach.
  • 5
  • 2
  • 3
  • 2
collapse
6/6
50+ lat, Couples january 2020
Wszystko wspaniale zorganizowane, atmosfera na katamaranie jak w domu. Kapitan Czesław i skipper Dawid bardzo sympatyczni i starający się, żeby nam niczego nie brakowało. Codziennie inna wyspa, (...) expand
Wszystko wspaniale zorganizowane, atmosfera na katamaranie jak w domu. Kapitan Czesław i skipper Dawid bardzo sympatyczni i starający się, żeby nam niczego nie brakowało. Codziennie inna wyspa, każda na swój sposób intetesujaca.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
collapse
5/6
50+ lat, Couples january 2020
Super przygoda. expand
Super przygoda.
  • 5
  • 4
  • 5
  • 5
collapse
6/6
41-50 lat, Couples january 2020
no description expand
no description
  • 6
  • 6
  • 4
  • 6
collapse
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter