GWARANCJA BEZKOSZTOWEJ ZMIANY NA INNY TERMIN
W związku z sytuacją epidemiczną, w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo podróżnych, lotniska i linie lotnicze wprowadziły szereg procedur.
• Do budynku terminala wstęp mają tylko osoby z ważnymi dokumentami podróży, bez osób postronnych.
• Podczas całego pobytu na terenie terminala zaleca się zachowanie dystansu, noszenie maseczki ochronnej oraz dezynfekcję rąk.
• Wszyscy pasażerowie podlegają obowiązkowemu badaniu temperatury ciała.
• W przypadku wystąpienia objawów COVID-19 (temperatura ciała: 38 stopni i powyżej, uporczywy kaszel, trudności w oddychaniu lub inne objawy grypopodobne) oraz po ponownym pomiarze temperatury, osoba z w/w objawami zgodnie z nowymi przepisami nie zostanie wpuszczona do terminala i nie będzie mogła odbyć podróży na pokładzie samolotu.
W związku z powyższym, ITAKA wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów, wprowadziła GWARANCJĘ BEZKOSZTOWEJ ZMIANY NA INNY TERMIN w przypadku gdy:
a. Klient na lotnisku w Polsce nie zostanie dopuszczony do wylotu z powodu objawów COVID-19 i ostatecznie okaże się, że jest zarażony koronawirusem.
Jeśli doszłoby do takiej sytuacji, gdy Klient nieświadomy swojej choroby pojawiłby się na lotnisku i nie został wpuszczony do terminala, to po okresie leczenia przeniesiemy niewykorzystane świadczenia z pierwotnej rezerwacji na inny termin, pod warunkiem udokumentowania przez Klienta ww. okoliczności. Przeniesienie rezerwacji będzie polegało na odtworzeniu świadczeń (poza usługami, z których Klient skorzystał oraz ubezpieczeniami dodatkowymi, które pozostawiamy decyzji Klienta) ze skasowanej rezerwacji pod nowym numerem, według warunków promocji obowiązujących w dniu dokonania pierwotnej rezerwacji. Uregulowanie różnicy w cenie leży w gestii Klienta i jest warunkiem skorzystania z GBZNIT. W przypadku, gdy dalszy termin nie będzie dostępny np. z powodu zakończenia sezonu, operacji lotów lub z innych przyczyn leżących po stronie ITAKI, Klient będzie mógł wybrać inną, nie tańszą ofertę w cenie skalkulowanej w oparciu o warunki promocji, które obowiązywały w dniu dokonania rezerwacji pierwotnej.
Wybór nowego terminu realizacji musi nastąpić w ciągu miesiąca od planowanej daty zakończenia imprezy, która ma być zmieniona w oparciu o GBZNIT. Takie sam sposób realizacji GBZNIT obowiązuje dla poniższych wariantów b. i c.
W przypadku, gdy ostatecznie powodem niewpuszczenia do terminala okażą się być okoliczności zdrowotne uwzględnione w Warunkach Ubezpieczenia Podróży dla Klientów Biura Podróży ITAKA Nr 10.11.014, a nie zachorowanie na COVID-19 i Klient ma wykupione ubezpieczenie od kosztów rezygnacji, to wówczas może skorzystać z ochrony ubezpieczeniowej w ramach tego ubezpieczenia.
b. Jeden z uczestników danej rezerwacji zostanie przed rozpoczęciem imprezy poddany obowiązkowej kwarantannie, która nie zakończy się przed rozpoczęciem imprezy. Gwarancja obejmuje wówczas całą rezerwację.
c. Jeden z uczestników danej rezerwacji otrzyma pozytywny wynik testu w kierunku COVID-19, wykonanego na maksymalnie 72h przed planowanym wylotem (decyduje moment pobrania materiału do badania). Gwarancja obejmuje wówczas całą rezerwację.
Warunkiem skorzystania z powyższych opcji jest:
w przypadku a:
skasowanie rezerwacji w dniu otrzymania odmowy wejścia do terminala. Jeśli ze względu na stan zdrowia lub procedury związane z niewpuszczeniem płatnik nie będzie miał możliwości zgłoszenia rezygnacji, to taką dyspozycję może złożyć uczestnik (pełnoletni).
w przypadku b:
skasowanie rezerwacji niezwłocznie po skierowaniu na kwarantannę – rezerwacja musi zostać skasowana w tym samym dniu, w którym zaczyna obowiązywać kwarantanna (zaświadczenie o obowiązku odbycia kwarantanny należy dostarczyć, by bezkosztowa zmiana terminu była możliwa). Jeśli ze względu na kwarantannę płatnik nie będzie miał możliwości zgłoszenia rezygnacji, to taką dyspozycję może złożyć uczestnik (pełnoletni).
w przypadku c:
skasowanie rezerwacji niezwłocznie po otrzymaniu pozytywnego wyniku testu – rezerwacja musi zostać skasowana w tym samym dniu. Jeśli ze względu na kwarantannę płatnik nie będzie miał możliwości zgłoszenia rezygnacji, to taką dyspozycję może złożyć uczestnik (pełnoletni).
GWARANCJA BEZKOSZTOWEJ ZMIANY NA INNY TERMIN dotyczy wszystkich rezerwacji obejmujących imprezy turystyczne i jest całkowicie bezpłatna dla rezerwacji dokonanych do 12.03.2021r. Od 13.03.2021r. GWARANCJA BEZKOSZTOWEJ ZMIANY NA INNY TERMIN jest usługą płatną, w cenie 139 PLN/os.
Zasady zakupu GWARANCJI BEZKOSZTOWEJ ZMIANY NA INNY TERMIN:
- Usługę GBZNIT można dokupić wyłącznie jako rozszerzenie Pakietu 21 na LATO 21 (dodawany do promocji ITAKI świat nadal jest piękny!), najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
- Zakup GBZNIT możliwy jest dla rezerwacji dokonanych w okresie 13.03-30.04.2021 – decyduje data założenia rezerwacji w systemie.
- Usługę GBZNIT można dodać wyłącznie do wszystkich uczestników rezerwacji.
- Uczestnik, który dołącza w późniejszym czasie do rezerwacji, na której nie została wykupiona usługa GBZNIT, nie może jej wykupić.

Zmiany Na Inny Termin

za 139 PLN/os. wyłącznie jako rozszerzenie Pakietu 21 na LATO 21.