paszport ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu do Polski, z co najmniej 2. pustymi stronami
przed przyjazdem należy wypełnić deklarację, tzw. kartę Malaysia Digital Arrival Card (MDAC). Wypełnienie karty jest bezpłatne. Deklaracja zawiera informacje dotyczące podróży. Po złożeniu deklaracji podróżny otrzymuje drogą mailową potwierdzenie, które należy okazać podczas odprawy paszportowej i kontroli imigracyjnej. Wydruk potwierdzenia nie jest konieczny, można okazać je w formie cyfrowej. Malaysia Digital Arrival Card (MDAC) Instrukcja wypełniania formularza
wiza – nie jest wymagana w przypadku wyjazdu w celach turystycznych, który nie przekracza 90 dni
zalecane jest pobranie i aktywacja aplikacji MySejahtera, przed lub po przybyciu do Malezji, w celu umożliwienia identyfikacji statusu ryzyka COVID-19 podczas pobytu w Malezji. Status ryzyka COVID-19 w MySejahtera może być sprawdzany przy wejściu do budynków i pomieszczeń. Nie ma już konieczności wypełnienia deklaracji o podróży (travellers card MySejahtera) w aplikacji MySejahtera przed przylotem do Malezji. Instrukcja korzystania z MySejahtera
więcej informacji o zasadach obowiązujących na miejscu znajdziesz tutaj
Przedstawione warunki wjazdowe dotyczą obywateli Polski.
Obywatelom innych państw zaleca się kontakt z właściwym konsulatem w celu sprawdzenia obowiązujących ich przepisów wjazdowych
Opieka podczas wakacji
zdalna opieka polskojęzycznego zespołu ITAKA Travel Expert poprzez czat, e-mail lub telefonicznie. Na miejscu nie ma rezydenta.
na lotnisku po wylądowaniu przedstawiciel kontrahenta Itaka SMART wskaże transfer do hotelu. Czas oczekiwania na transfer może wynieść ok. 1h. Kierowca informuje o nazwie hotelu i pomaga z bagażem. Informacja o transferze powrotnym dostępna będzie na dzień przed wylotem w aplikacji mobilnej ITAKA lub wiadomości e-mail.
podczas wycieczek objazdowych opieka polskojęzycznego pilota
paszport ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu do Polski, z co najmniej 2. pustymi stronami
przed przyjazdem należy wypełnić deklarację, tzw. kartę Malaysia Digital Arrival Card (MDAC). Wypełnienie karty jest bezpłatne. Deklaracja zawiera informacje dotyczące podróży. Po złożeniu deklaracji podróżny otrzymuje drogą mailową potwierdzenie, które należy okazać podczas odprawy paszportowej i kontroli imigracyjnej. Wydruk potwierdzenia nie jest konieczny, można okazać je w formie cyfrowej. Malaysia Digital Arrival Card (MDAC) Instrukcja wypełniania formularza
wiza – nie jest wymagana w przypadku wyjazdu w celach turystycznych, który nie przekracza 90 dni
zalecane jest pobranie i aktywacja aplikacji MySejahtera, przed lub po przybyciu do Malezji, w celu umożliwienia identyfikacji statusu ryzyka COVID-19 podczas pobytu w Malezji. Status ryzyka COVID-19 w MySejahtera może być sprawdzany przy wejściu do budynków i pomieszczeń. Nie ma już konieczności wypełnienia deklaracji o podróży (travellers card MySejahtera) w aplikacji MySejahtera przed przylotem do Malezji. Instrukcja korzystania z MySejahtera
więcej informacji o zasadach obowiązujących na miejscu znajdziesz tutaj
Przedstawione warunki wjazdowe dotyczą obywateli Polski.
Obywatelom innych państw zaleca się kontakt z właściwym konsulatem w celu sprawdzenia obowiązujących ich przepisów wjazdowych
Opieka podczas wakacji
zdalna opieka polskojęzycznego zespołu ITAKA Travel Expert poprzez czat, e-mail lub telefonicznie. Na miejscu nie ma rezydenta.
na lotnisku po wylądowaniu przedstawiciel kontrahenta Itaka SMART wskaże transfer do hotelu. Czas oczekiwania na transfer może wynieść ok. 1h. Kierowca informuje o nazwie hotelu i pomaga z bagażem. Informacja o transferze powrotnym dostępna będzie na dzień przed wylotem w aplikacji mobilnej ITAKA lub wiadomości e-mail.
podczas wycieczek objazdowych opieka polskojęzycznego pilota