ITAKA Konsumenckim Liderem Jakości – Liderem Dekady!

    03-12-2021

    Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolskie badanie prowadzone przez Redakcję „Strefy Gospodarki” Dziennika Gazeta Prawna, którego celem jest nie tylko wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm na polskim rynku, ale także zebranie wiedzy na temat jakości produktów i usług. Po dokonaniu podsumowania wyników badań zebranych na przestrzeni ostatnich 10 lat ITAKA uzyskała tytuł KONSUMENCKIEGO LIDERA JAKOŚCI - LIDERA DEKADY!

    Konsumencki Lider Jakości to wyróżnienie, które trafiało do ITAKI przez 10 edycji programu z rzędu. W latach 2011-2021 łącznie wzięło w nim udział blisko 130 tysięcy respondentów, których głosy zaważyły na wynikach:

    • 76,6% - średnia rozpoznawalność marki ITAKA (najwyższa w kategorii „Biura podróży”)
    • 34,7% - średnia oddawanych na markę ITAKA głosów (najwyższa w kategorii „Biura podróży)
    • 71,8 % - średnia ilość respondentów zdecydowanie polecających markę ITAKA głosów (najwyższa w kategorii „Biura podróży).

    Bezpieczeństwo, rozsądne ceny, dobra organizacja, wysoka wiarygodność, niezawodna firma – takie skojarzenia ITAKA budzi wśród konsumentów.

    To dla nas niezwykle cenne wyróżnienie i wielka satysfakcja, przede wszystkim dlatego, że jest przyznawane przez Klientów, a także dlatego, że jego inicjatorem jest Redakcja „Strefy Gospodarki” Dziennika Gazeta Prawna, zespół dziennikarzy i specjalistów, publikujących rzetelne informacje ze świata biznesu. Dziękując za zaufanie, naszym Klientom i tym, którzy w przyszłości wybiorą się z nami na wakacje życzymy pięknych podróży z ITAKĄ, a zespołowi Redakcji dalszych sukcesów zawodowych” – skomentował Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKI.

    ITAKA Konsumenckim Liderem Jakości – Liderem Dekady!

    03-12-2021

    Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolskie badanie prowadzone przez Redakcję „Strefy Gospodarki” Dziennika Gazeta Prawna, którego celem jest nie tylko wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm na polskim rynku, ale także zebranie wiedzy na temat jakości produktów i usług. Po dokonaniu podsumowania wyników badań zebranych na przestrzeni ostatnich 10 lat ITAKA uzyskała tytuł KONSUMENCKIEGO LIDERA JAKOŚCI - LIDERA DEKADY!

    Konsumencki Lider Jakości to wyróżnienie, które trafiało do ITAKI przez 10 edycji programu z rzędu. W latach 2011-2021 łącznie wzięło w nim udział blisko 130 tysięcy respondentów, których głosy zaważyły na wynikach:

    • 76,6% - średnia rozpoznawalność marki ITAKA (najwyższa w kategorii „Biura podróży”)
    • 34,7% - średnia oddawanych na markę ITAKA głosów (najwyższa w kategorii „Biura podróży)
    • 71,8 % - średnia ilość respondentów zdecydowanie polecających markę ITAKA głosów (najwyższa w kategorii „Biura podróży).

    Bezpieczeństwo, rozsądne ceny, dobra organizacja, wysoka wiarygodność, niezawodna firma – takie skojarzenia ITAKA budzi wśród konsumentów.

    To dla nas niezwykle cenne wyróżnienie i wielka satysfakcja, przede wszystkim dlatego, że jest przyznawane przez Klientów, a także dlatego, że jego inicjatorem jest Redakcja „Strefy Gospodarki” Dziennika Gazeta Prawna, zespół dziennikarzy i specjalistów, publikujących rzetelne informacje ze świata biznesu. Dziękując za zaufanie, naszym Klientom i tym, którzy w przyszłości wybiorą się z nami na wakacje życzymy pięknych podróży z ITAKĄ, a zespołowi Redakcji dalszych sukcesów zawodowych” – skomentował Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKI.