28-03-2022
ITAKA już po raz 11 z rzędu otrzymała złote godło KONSUMENCKIEGO LIDERA JAKOŚCI, zajmując tym samym I miejsce w rankingu Biur Podróży. To cenne wyróżnienie przyznawane jest przez Klientów w badaniu organizowanym przez redaktorów „Strefy Gospodarki” Dziennika Gazeta Prawna.
W tegorocznej edycji badania wzięło udział łącznie ponad 16.000 respondentów. Spośród nich markę ITAKA zna ponad 63% osób, a niemal 85% ankietowanych, którzy korzystali z jej usług, ją poleca. „Najbardziej znane i cenione biuro na rynku - bezpieczne i sprawdzone wakacje, to przychodzi mi do głowy jak myślę o Itace” – takie uzasadnienie podał jeden z respondentów. Ankietowani uzasadniali swój wybór następującymi zaletami: dobra organizacja na lotnisku, duży wybór podróży, promocje, bezpieczne i sprawdzone wakacje, najlepsze oraz wyselekcjonowane hotele, pojawiające się nowe oferty.
„Konsumencki Lider Jakości to dla nas wyjątkowe wyróżnienie! Pozytywne opinie Klientów, zweryfikowane w sposób niezależny i zewnętrzny potwierdzają, iż kierunek, którym podążamy, zorientowany na wysoką jakość usług, idącą w parze z najwyższym standardem obsługi Klienta – jest właściwy. ITAKA, jeśli chodzi o biuro podróży, jest najbardziej rozpoznawalną marką na polskim rynku. Jest też marką najczęściej polecaną. Nagrody Konsumenckie utrwalają pozytywny obraz firmy, a znalezienie się wśród najlepszych jakościowo marek na polskim rynku to dla nas świetna promocja i nobilitacja. Dziękuję wszystkim Klientom za oddane na nas głosy i zapewniam, iż dołożymy wszelkich starań, aby spełnić ich oczekiwania” - skomentował Piotr Henicz, wiceprezes zarządu Biura Podróży ITAKA.
Najważniejsze fakty o programie Konsumencki Lider Jakości 2022:
28-03-2022
ITAKA już po raz 11 z rzędu otrzymała złote godło KONSUMENCKIEGO LIDERA JAKOŚCI, zajmując tym samym I miejsce w rankingu Biur Podróży. To cenne wyróżnienie przyznawane jest przez Klientów w badaniu organizowanym przez redaktorów „Strefy Gospodarki” Dziennika Gazeta Prawna.
W tegorocznej edycji badania wzięło udział łącznie ponad 16.000 respondentów. Spośród nich markę ITAKA zna ponad 63% osób, a niemal 85% ankietowanych, którzy korzystali z jej usług, ją poleca. „Najbardziej znane i cenione biuro na rynku - bezpieczne i sprawdzone wakacje, to przychodzi mi do głowy jak myślę o Itace” – takie uzasadnienie podał jeden z respondentów. Ankietowani uzasadniali swój wybór następującymi zaletami: dobra organizacja na lotnisku, duży wybór podróży, promocje, bezpieczne i sprawdzone wakacje, najlepsze oraz wyselekcjonowane hotele, pojawiające się nowe oferty.
„Konsumencki Lider Jakości to dla nas wyjątkowe wyróżnienie! Pozytywne opinie Klientów, zweryfikowane w sposób niezależny i zewnętrzny potwierdzają, iż kierunek, którym podążamy, zorientowany na wysoką jakość usług, idącą w parze z najwyższym standardem obsługi Klienta – jest właściwy. ITAKA, jeśli chodzi o biuro podróży, jest najbardziej rozpoznawalną marką na polskim rynku. Jest też marką najczęściej polecaną. Nagrody Konsumenckie utrwalają pozytywny obraz firmy, a znalezienie się wśród najlepszych jakościowo marek na polskim rynku to dla nas świetna promocja i nobilitacja. Dziękuję wszystkim Klientom za oddane na nas głosy i zapewniam, iż dołożymy wszelkich starań, aby spełnić ich oczekiwania” - skomentował Piotr Henicz, wiceprezes zarządu Biura Podróży ITAKA.
Najważniejsze fakty o programie Konsumencki Lider Jakości 2022: