phone mobile heart Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane
> >Wyniki Wyszukiwania> >

Hotel Dorisol Buganvilia

Atuty oferty

  • blisko centrum Funchal
  • pokoje z aneksem kuchennym
  • kryty basen
  • kort tenisowy

Hotel Dorisol Buganvilia Kod: FNCBUGA

2 399PLN
Dorośli: 2 2 posiłki Wt 09.04 – Śr 17.04.19 (8 dni)
Itaka

Hotel Dorisol Buganvilia Kod: FNCBUGA Madera

Rewelacyjne położenie – w spokojnej okolicy i jednocześnie kilka kroków od centrum Funchal z licznymi sklepami i barami. Na miejscu jest restauracja i bar, Goście mogą korzystać z licznych udogodnień: duże baseny, w tym kryty z podgrzewaną wodą, kort tenisowy i wieczorne animacje dla dorosłych. Hotel należy do kompleksu Dorisol, składającego się z 3 hoteli.

Opis oferty

w dzielnicy hotelowej Lido, ok. 2 km od centrum FUNCHAL, najbliższe sklepy i bary ok. 50 m od hotelu, ok. 100 m do hotelu Dorisol Estrelicia, ok. 100 m od hotelu Dorisol Mimosa, ok. 600 m od hotelu Dorisol Florasol, ok. 6 km od Jardim Tropical Monte Palace, ok. 10 km od Jardim Botanico de Madeira; ok. 20 km od lotniska w Santa Cruz; przystanek autobusowy ok. 50 m od hotelu (ok. 2 EUR/Funchal).

w rejonie Funchal znajduje się kilka kamienistych plaż, dodatkowo kąpielisko Ponta Gorda: ok. 500 m od hotelu sztuczne tarasy z kilkoma basenami z morską wodą, także dla dzieci, wstęp płatny (ok. 5 EUR); zjeżdżalnia przy basenie dla dzieci.

trzygwiazdkowy, zbudowany w 1971 r., odnowiony w 2000 r., 105 pokoi, 1 budynek, 11 pięter, 2 windy, przestronny hol, całodobowa recepcja, restauracja Mermaid – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, restauracja Fora D’Oras (poza hotelem) – à la carte, bar Mermaid, Fora Cafe (obok restauracji Fora D’Oras); sklep z upominkami, parking; taras na dachu z widokiem na ocean, bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych; występują schody i różnice poziomów – nie polecany osobom z ograniczeniami ruchowymi; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club.

STUDIO: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 24 m², łazienka (wanna z prysznicem, wc; suszarka), aneks kuchenny, telewizor, telefon, lodówka, sejf (płatny); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka).

basen główny, słodka woda, kwadratowy kształt, ok. 90 m², gł. ok. 1-1,9 m, basen (na terenie kompleksu hoteli z sieci Dorisol), słodka woda, ok. 84 m², przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i materace, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR); kryty basen (czynny: 8.00-20.00), podgrzewany, słodka woda, prostokątny kształt, ok. 90 m², gł. 1,2 m; centrum fitness, tenis stołowy, bilard, rzutki, piłkarzyki; plac zabaw dla dzieci, wieczorne animacje dla dorosłych (w hotelu Dorisol Estrelicia); za opłatą: kort tenisowy (ok. 5 EUR/godz.) z wypożyczalnią sprzętu (ok. 5 EUR/godz.); centrum wellness: bezpłatnie: sauna, jacuzzi, płatne: masaże; oferta zewnętrzna: wypożyczalnia rowerów, nurkowanie, ok. 10 km od pola golfowego Palheiro; możliwość korzystania z basenów i infrastruktury sportowej w hotelach sieci Dorisol.

śniadanie (7.30-10.00), obiad (12.00-14.00), kolacja (19.00-21.00) w formie bufetu w restauracji głównej; kawa, herbata (10.00-23.00) w Terrace Bar, przekąski (16.00-18.00) w barze przy basenie; nielimitowana ilość napojów bezalkoholowych oraz lokalnych napojów alkoholowych (10.00-23.00) w barze przy basenie.

00351/291706661, www.dorisol.com

  • Wi-Fi
4,1 / 6
77% klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą

Klienci doceniają:

  • Obsługę hotelową
  • Położenie hotelu
  • Atrakcje w pobliżu
Informacje o regionie

Madera

Wyspa jest zielonym podzwrotnikowym rajem. Dzięki stałej temperaturze dziennej – około 24°C – nazywana jest krainą wiecznej wiosny i przez cały rok jest atrakcyjna dla turystów. Zachwycają tu wszechobecne kolorowe kwiaty, zielone pnącza, zróżnicowane krajobrazy z zapierającymi dech w piersiach urwiskami i malowniczymi wodospadami.

Prognoza pogody

Aktualna pogoda – Madera

Dziś
15°C 21°C
Wiatr:
11 km/h
Wschód: 07:09
Zachód: 19:20
Ciśnienie: 1023 hPa
Opady: 0,0 mm
Jutro
15°C 20°C
Wiatr:
8 km/h
Wschód: 07:07
Zachód: 19:20
Ciśnienie: 1020 hPa
Opady: 0,0 mm
Pojutrze
14°C 20°C
Wiatr:
6 km/h
Wschód: 07:06
Zachód: 19:21
Ciśnienie: 1015 hPa
Opady: 0,0 mm
25.03.2019
15°C 20°C
Wiatr:
10 km/h
Wschód: 07:05
Zachód: 19:22
Ciśnienie: 1012 hPa
Opady: 0,2 mm
26.03.2019
14°C 21°C
Wiatr:
8 km/h
Wschód: 07:04
Zachód: 19:23
Ciśnienie: 1012 hPa
Opady: 0,0 mm
27.03.2019
15°C 20°C
Wiatr:
7 km/h
Wschód: 07:02
Zachód: 19:23
Ciśnienie: 1016 hPa
Opady: 0,0 mm
28.03.2019
15°C 20°C
Wiatr:
8 km/h
Wschód: 07:01
Zachód: 19:24
Ciśnienie: 1018 hPa
Opady: 1,1 mm

Archiwalna pogoda – Madera

Jaka będzie pogoda podczas Twoich wakacji? Sprawdź archiwalne dane.

Źródło: Meteogroup Logo

POŁOŻENIE: w dzielnicy hotelowej Lido, ok. 2 km od centrum FUNCHAL, najbliższe sklepy i bary ok. 50 m od hotelu, ok. 100 m do hotelu Dorisol Estrelicia, ok. 100 m od hotelu Dorisol Mimosa, ok. 600 m od hotelu Dorisol Florasol, ok. 6 km od Jardim Tropical Monte Palace, ok. 10 km od Jardim Botanico de Madeira; ok. 20 km od lotniska w Santa Cruz; przystanek autobusowy ok. 50 m od hotelu (ok. 2 EUR/Funchal).

PLAŻA: w rejonie Funchal znajduje się kilka kamienistych plaż, dodatkowo kąpielisko Ponta Gorda: ok. 500 m od hotelu sztuczne tarasy z kilkoma basenami z morską wodą, także dla dzieci, wstęp płatny (ok. 5 EUR); zjeżdżalnia przy basenie dla dzieci.

HOTEL: trzygwiazdkowy, zbudowany w 1971 r., odnowiony w 2000 r., 105 pokoi, 1 budynek, 11 pięter, 2 windy, przestronny hol, całodobowa recepcja, restauracja Mermaid – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, restauracja Fora D’Oras (poza hotelem) – à la carte, bar Mermaid, Fora Cafe (obok restauracji Fora D’Oras); sklep z upominkami, parking; taras na dachu z widokiem na ocean, bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych; występują schody i różnice poziomów – nie polecany osobom z ograniczeniami ruchowymi; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club.

POKÓJ:STUDIO: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 24 m², łazienka (wanna z prysznicem, wc; suszarka), aneks kuchenny, telewizor, telefon, lodówka, sejf (płatny); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka).

SPORT I ROZRYWKA: basen główny, słodka woda, kwadratowy kształt, ok. 90 m², gł. ok. 1-1,9 m, basen (na terenie kompleksu hoteli z sieci Dorisol), słodka woda, ok. 84 m², przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i materace, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR); kryty basen (czynny: 8.00-20.00), podgrzewany, słodka woda, prostokątny kształt, ok. 90 m², gł. 1,2 m; centrum fitness, tenis stołowy, bilard, rzutki, piłkarzyki; plac zabaw dla dzieci, wieczorne animacje dla dorosłych (w hotelu Dorisol Estrelicia); za opłatą: kort tenisowy (ok. 5 EUR/godz.) z wypożyczalnią sprzętu (ok. 5 EUR/godz.); centrum wellness: bezpłatnie: sauna, jacuzzi, płatne: masaże; oferta zewnętrzna: wypożyczalnia rowerów, nurkowanie, ok. 10 km od pola golfowego Palheiro; możliwość korzystania z basenów i infrastruktury sportowej w hotelach sieci Dorisol.

ALL INCLUSIVE (za dopłatą): śniadanie (7.30-10.00), obiad (12.00-14.00), kolacja (19.00-21.00) w formie bufetu w restauracji głównej; kawa, herbata (10.00-23.00) w Terrace Bar, przekąski (16.00-18.00) w barze przy basenie; nielimitowana ilość napojów bezalkoholowych oraz lokalnych napojów alkoholowych (10.00-23.00) w barze przy basenie.

KONTAKT: 00351/291706661, www.dorisol.com

GRATIS:
  • Wi-Fi

 

 

*Informacja dotycząca oficjalnej kategoryzacji hotelu znajduje się w opisie prezentowanych obiektów (sekcja „Hotel”) i jest ona zgodna z kategoryzacją stosowaną w danym kraju. Każdy kraj stosuje własne kryterium przyznawania określonej kategorii. Prezentowana na stronie www.itaka.pl oraz w dokumentach podróży kategoryzacja hoteli to nasza subiektywna ocena standardu hotelu. Połowa gwiazdki oznacza kategorię zawyżoną lub zaniżoną w stosunku do oficjalnej kategorii.

Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.

Położenie na mapie
Opinie klientów
4,1 / 6
Ogólna ocena
z 85 opinii
77%
klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą
77%
klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą

Klienci doceniają m.in:

  • Obsługę hotelową
  • Położenie hotelu
  • Atrakcje w pobliżu
5 / 6
31-40 lat, z partnerem/ką luty 2019
Warunki w hotelu bardzo dobre. Personel bardzo przyjemny i życzliwy oraz z poczuciem humoru. Pokój bardzo czysty. Jedzonko smaczne mniam mniam. rozwiń
Warunki w hotelu bardzo dobre. Personel bardzo przyjemny i życzliwy oraz z poczuciem humoru. Pokój bardzo czysty. Jedzonko smaczne mniam mniam.
  • 5
  • 5
  • 6
  • 4
  • 4
  • 1
  • 5
  • 5
zwiń
5 / 6
31-40 lat, z partnerem/ką styczeń 2019
Hotel całkiem przyzwoity. Pokoje bardzo wygodne. Bardzo miła obsługa. rozwiń
Hotel całkiem przyzwoity. Pokoje bardzo wygodne. Bardzo miła obsługa.
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
  • 5
  • 4
  • 4
  • 4
zwiń
4 / 6
50+ lat, z partnerem/ką styczeń 2019
Pokój czysty. Dobrym pomysłem jest aneks kuchenny-wszytko co jest potrzebne do przygotowania jakiegokolwiek posiłku było ( czajnik, talerze, sztućce, garnki, kuchenka elektryczna, kuchenka (...) rozwiń
Pokój czysty. Dobrym pomysłem jest aneks kuchenny-wszytko co jest potrzebne do przygotowania jakiegokolwiek posiłku było ( czajnik, talerze, sztućce, garnki, kuchenka elektryczna, kuchenka mikrofalowa); personel w hotelu bardzo miły i pomocny. Wyżywienie bardzo dobre zarówno śniadania jak i obiadokolacje. Z animacji i plaży nie korzystaliśmy.
  • 4
  • 5
  • 5
  • 4
  • 4
  • 4
  • 4
  • 4
zwiń
5 / 6
50+ lat, z partnerem/ką grudzień 2018
Hotel dobry. Cena odpowiednia do jakości. Rewelacyjne jego usytuowanie. rozwiń
Hotel dobry. Cena odpowiednia do jakości. Rewelacyjne jego usytuowanie.
  • 5
  • 5
  • 5
  • 1
  • 6
  • 1
  • 6
  • 5
zwiń
5 / 6
31-40 lat, z rodziną grudzień 2018
Hotel ma już swoje lata, co widać w szczególności w częściach wspólnych. Jednak pokój duży, z aneksem kuchennym, czysty, jasny i z balkonem na ocean. Łazienka tez czysta i schludna. Siedząc na (...) rozwiń
Hotel ma już swoje lata, co widać w szczególności w częściach wspólnych. Jednak pokój duży, z aneksem kuchennym, czysty, jasny i z balkonem na ocean. Łazienka tez czysta i schludna. Siedząc na balkonie przeszkadza czasami klimatyzacja drugiego hotelu, ale po drugim dniu już nie słychać. Śniadania monotonne, codziennie to samo. Duży plus za świeże owoce. Sąsiadujący hotel w sieci Dorisol ma fantastyczny taras z którego było widać wspaniałe fajerwerki na Sylwestra. Najlepsza miejscówka w mieście!. Wszystko przygotowane bardzo dobrze o nic nie trzeba się martwić.
  • 6
  • 3
  • 5
  • 5
  • 5
  • 3
  • 6
  • 6
zwiń
5 / 6
41-50 lat, ze znajomymi wrzesień 2018
Pierwsze wrażenie jest w miarę pozytywne.Wystrój hotelu niestety wymaga małej modernizacji.Pomimo swojej wielkości można liczyć na ciszę i spokój. Pokoje są przestronne i czyste. Jeśli ktoś nie (...) rozwiń
Pierwsze wrażenie jest w miarę pozytywne.Wystrój hotelu niestety wymaga małej modernizacji.Pomimo swojej wielkości można liczyć na ciszę i spokój. Pokoje są przestronne i czyste. Jeśli ktoś nie ma lęku wysokości można poprosić o pokój na wyższym piętrze z niesamowitym widokiem na ocean. Polecam! Obsługa miła i zawsze do dyspozycji. Wyzywienie jest dla każdego smakosza-zróżnicowane i smacznie podane, świeże, obsługa dba o to by, na bieżąco donieść to czego brakuje.Hotel ma dobre położenie jeśli chodzi o komunikację, dostęp do centrum, lokali i sklepów. Plaża jak większość kamienista i trochę oddalona od hotelu. Rekompensata są baseny hotelowe, jacuzzi, sala fitness i spa,oraz sale w których można w ciszy oddać się lekturze, relaksować się. Rezydent dba o turystów i jest do dyspozycji. Stosunek jakości do ceny jest optymalny. Polecam go dla osób spedzajacych czas aktywnie.
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 5
  • 5
  • 6
  • 5
zwiń
5 / 6
31-40 lat, z partnerem/ką wrzesień 2018
Hotel jest trochę stary, widać, że czasy świetności minęły, można nawet rzec, że wygląda jak polskie budynki pamiętające PRL. Nie mniej jednak hotel jest czysty, obsługa miła, pomocna i (...) rozwiń
Hotel jest trochę stary, widać, że czasy świetności minęły, można nawet rzec, że wygląda jak polskie budynki pamiętające PRL. Nie mniej jednak hotel jest czysty, obsługa miła, pomocna i uprzejma. W pokojach meble jak i wyposażenie także trochę pamięta tamte czasy, ale łóżka jak i pościel są czyste, co dnia mieliśmy pościelone i posprzątane, co dwa dni nowe czyste ręczniki, łazienka posprzątana itd... widać, że obsługa naprawdę bardzo się stara aby mimo upływu lat i widocznych śladów starzenia się budynku czystość była zachowana i utrzymana z największą starannością. Pokój - tak jak wyżej meble itd mają ślady zużycia, mnie mniej jednak łóżko było wygodne, aneks kuchenny dobrze zaopatrzony (patelnie, garnki sztućce i szkło)... telewizor ok, choć my go nie oglądaliśmy (nie po to tam jechałem). Wyżywienie - może trochę monotonne śniadania, ale naprawdę się czepiam.. obiady wg mnie ok! Pół żartem pół serio przy posiłkach czasem w daniach brakowało czosnku i cebuli, tej ostatniej szczególnie do pomidorów, ogórków itd (w Hiszpanii i w Grecji to obowiązkowy dodatek) to było serio a żartem, no cóż wychodzi na to, że jesteśmy cebularzami... I niestety w samolocie podczas powrotu było to czuć! Widocznie w innych hotelach nie brakowało i czosnku i cebuli ;) Plaża... trudno mówić o jakichkolwiek plażach na Maderze, więc opiszę basen(y). Były dwa. Jeden zewnętrzny, niestety woda - szczególnie rano - była chłodna! w godzinach popołudniowych już cieplejsza... Natomiast basen podgrzewany, wywnętrz budynku miał wodę o temp ok 26 stopni. Tak jak w przypadku całego hotelu, baseny czyste choć pamiętające czasy świetności. Przy ogólnej ocenie proszę pamiętać, że cena do jakości jest tu bardzo dobra - wg mojej subiektywnej opinii.
  • 5
  • 5
  • 6
  • 1
  • 5
  • 3
  • 3
  • 6
zwiń
3 / 6
50+ lat, z partnerem/ką wrzesień 2018
Pokój, łazienka, czystość w porządku. W łazience jest półka na kosmetyczkę i kosmetyki co nie zawsze jest. Codziennie wymieniane ręczniki i opróżniany kosz na śmieci. Pokój przestronny, (...) rozwiń
Pokój, łazienka, czystość w porządku. W łazience jest półka na kosmetyczkę i kosmetyki co nie zawsze jest. Codziennie wymieniane ręczniki i opróżniany kosz na śmieci. Pokój przestronny, oświetlenie przy każdym łóżku też było by o.k. gdyby nie za słabe żarówki. Nie da się czytać przy tych lampkach.Aneks kuchenny o.k. ale brak jakiejkolwiek patelni.Bardzo mi się podobało to, że było światło na balkonie.Jest jednak pewne "ale". Pokój ten (nr 1) był na parterze na przeciwko dużego pomieszczenia, w którym odbywały się jakieś spotkania. Było głośno.To jednak jeszcze jest nie najbardziej uciążliwe.Najgorsze było to, ze do pokoju wchodziły karaluchy tak wielkie, że nie widziałam takich nawet na zdjęciu czy filmie. Druga rzecz to okno w łazience. To, że było jest super, ale było tak brudne, szczególnie od zewnątrz bo było w zaroślach. Nie było myte chyba cały sezon. Obsługa bardzo miła, jedzenie bardzo dobre. Ten pokój powinien być pomieszczeniem technicznym.Zaznaczyłam niżej, że polecam ten hotel, ale z zastrzeżeniem, że nie na parterze.
  • 3
  • 4
  • 4
  • 1
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3
zwiń
3 / 6
20-25 lat, z partnerem/ką wrzesień 2018
Hotel 3* wymagający już gruntownego remontu. Zacznę od plusów. Miła obsługa hotelowa zarówno w recepcji jak i restauracji(oprócz jednego Pana niskiego wzrostu, który nie potrafił odpowiedzieć (...) rozwiń
Hotel 3* wymagający już gruntownego remontu. Zacznę od plusów. Miła obsługa hotelowa zarówno w recepcji jak i restauracji(oprócz jednego Pana niskiego wzrostu, który nie potrafił odpowiedzieć "dzień dobry", kiedy byliśmy sami na śniadaniu,a gościom francuskiego pochodzenia kłaniał się w pas). Pokoje czyste, zadbane, ale starsze.W pokoju aneks kuchenny z czajnikiem, kieliszkami sztucami, garnkami, płytą grzewczą i lodówką. Łazienka też zadbana chociaż mieliśmy lokatorów wychodzących z odpływu, ale zostawiliśmy potem włączone światło i nie wychodziły robaczki. Pani sprząta powierzchownie,ale można powiedzieć, że było czysto. Duży plus za darmowy parking przy hotelu. Dostaliśmy pokój z widokiem na morze, ale każdy pokój powyżej piątego piętra taki widok posiada. Jeśli chodzi o minusy to wyżywienie. Przeżyłabym monotonność posiłków, gdyby na serze nie było pleśni i ciasta nie były zmrożone tak, że było widać lód. Posiłki to największy minus hotelu. Byłam w zeszłym roku też na HB w San Fermin 3*(Hiszpania) i na prawdę wyżywienie było smaczne i o wiele bardziej urozmaicone(mimo,że śniadania też typu angielskiego). Gdyby hotelarz chciał mógłby tego dokonać. Natomiast na każdym kroku było widać oszczędność. Często brakowało talerzy, kubków. Sztuce były różnych rozmiarów nie od kompletu. Hitem była kelnerka przenosząca stos talerzy z hotelu wyżej, który należy do tego samego właściciela. Można korzystać jeszcze z infrastruktury Mimosy i obiektu Estrelicia. Tam są animacje. Byliśmy raz. Nic specjalnego,ale kto co lubi. Tamte obiekty wydają się bardziej odświeżone w środku. Hotel ma super lokalizację jakieś 40 minut pieszo do ścisłego centrum Funchal. Można też podjechać autobusem. Niedaleko również promenada nad oceanem. Podsumowując. Nie oczekiwałam zbyt wiele o ile starość obiektu można zaakceptować to pożywienie stanowczo nie. Widać oszczędności na każdym kroku jeśli chodzi o wyżywienie. Powinni zrobić bardziej urozmaicone śniadania i tyle. A następnie skupić się na odnowie obiektu. Wszędzie na około jest dużo restauracji z przepysznym jedzeniem, więc warto tam zawitać.
  • 5
  • 1
  • 4
  • 3
  • 5
  • 5
  • 5
  • 3
zwiń
4 / 6
50+ lat, z partnerem/ką wrzesień 2018
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 5
  • 4
  • 6
  • 4
  • 6
  • 4
  • 5
  • 5
zwiń
2 / 6
31-40 lat, z partnerem/ką sierpień 2018
Brak klimatyzacji w tym rejonie geograficznym i w obecnych czasach szokujący. Na wstępie witają śmierdzące wykładziny. Ogólny stan obiektu wskazuje na brak remontu od 20 lat. Przemiła załoga (...) rozwiń
Brak klimatyzacji w tym rejonie geograficznym i w obecnych czasach szokujący. Na wstępie witają śmierdzące wykładziny. Ogólny stan obiektu wskazuje na brak remontu od 20 lat. Przemiła załoga nie była w stanie zatuszować negatywnych odczuć. Słowo fitness powinno zniknąć z oferty hotelu - nie działa praktyczne żadne urządzenie . Wyżywienie niezbyt wyszukane ale do zaakceptowania, desery na obiadokolacjach wyśmienite. Brak szerszej oferty owoców, co przy tej ich ilości występującej na na wyspie zaskakuje. Basen czysty, na plus możliwość zaparkowania auta na terenie hotelu
  • 2
  • 3
  • 5
  • 1
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3
zwiń
5 / 6
50+ lat, z partnerem/ką sierpień 2018
Hotel Dorisol Buganvilia położony w bardzo dogodnym miejscu dla osób chętnych do zwiedzania wyspy. Pokój czysty, codziennie był sprzątany i wymieniane ręczniki. Pokój miał ładny widok na (...) rozwiń
Hotel Dorisol Buganvilia położony w bardzo dogodnym miejscu dla osób chętnych do zwiedzania wyspy. Pokój czysty, codziennie był sprzątany i wymieniane ręczniki. Pokój miał ładny widok na ocean,ale trzeba było mieć jednak szczęście aby dostać pokój od strony zachodniej,czyli od basenu.Aneks kuchenny (po zamknięciu drzwi wyglądał z zewnątrz jak szafa)z pełnym wyposażeniem w naczynia , garnki oraz kuchenkę elektryczną,mikrofalową i lodówkę. Wyżywienie dość monotonne,ale są owoce i warzywa. Do płatnych kompleksów basenów nad oceanem bardzo blisko , jest też kamienista plaża. Niestety plaża bardzo brzydka.
  • 6
  • 4
  • 5
  • 3
  • 6
  • 2
  • 5
  • 5
zwiń
6 / 6
50+ lat, z partnerem/ką sierpień 2018
Hotel klasy turystycznej, jeśli ktoś oczekuje luksusowych warunków to nie jest hotel dla niego. My wybieraliśmy świadomie i byliśmy bardzo mile zaskoczeni. Duże pokoje. Dla nas bardzo cenny (...) rozwiń
Hotel klasy turystycznej, jeśli ktoś oczekuje luksusowych warunków to nie jest hotel dla niego. My wybieraliśmy świadomie i byliśmy bardzo mile zaskoczeni. Duże pokoje. Dla nas bardzo cenny aneks kuchenny (wyposażony. Czyściutko, choć oczywiście dostrzegalne już zużycie wyposażenia (nam to nie przeszkadzało). Byliśmy na Maderze po raz drugi (wcześniej hotel 4 gwiazdki) i ten wybralibyśmy ponownie. Bardzo dobre położenie w dzielnicy hotelowej Funchal. Blisko do przystanków autobusowych zarówno miejskich (Horarios), jak i podmiejskich (Rodoeste). Dla nas było to o tyle ważne, że zwiedzaliśmy Maderę na własną rękę i choć mieliśmy auto na 9 dni, to niektórych pieszych wycieczek nie da się zrobić bez autobusu (start i koniec w różnych miejscach). Widok z balkonu na 8 piętrze na ocean i okolicę niezapomniany (bez dopłaty bo wszystkie balkony są w stronę oceanu). Poniżej 5 piętra widoki mogą przysłaniać sąsiednie obiekty (poproście już w momencie kupowania by Pani w Itace zaznaczyła prośbę o możliwie wyższe piętra. Może Wam się uda tak jak nam, choć gwarancji oczywiście nie ma. Jedyny mankament to podejście do hotelu od oceanu. Kilkaset metrów stromo pod górę. Ale taka jest Madera. Wyżywienie wystarczające, choć oczywiście wielu będzie narzekać, że na śniadanie codziennie ten sam zestaw. Ale tak jest prawie w każdym hotelu, a jeździmy sporo więc wiem co piszę. Na wielki plus: do obiadokolacji możecie poprosić o wodę. Jest bezpłatna. Stołówka wysłużona ale czysta, obsługa bardzo miła. Nie korzystaliśmy z wycieczek fakultatywnych, ale jak ktoś z jakiegokolwiek powodu nie decyduje się na samodzielne zwiedzanie, to patrząc na program i cenę (i znając trochę Maderę)uważam, że będąc na Maderze warto wybrać z Itaki co najmniej: Centrum wyspy i Zachód wyspy. Jeśli starczy ci środków to jeszcze oczywiście Wschód, choć tutaj można sobie poradzić wynajętym na 1 dzień samochodem (wtedy masz większą swobodę i możesz zrobić niezapomniany spacer półwyspem św Wawrzyńca). Oprócz innych kultowych lewad (25 źródeł, Risco, Caldeiro Verde itd), zdecydowanie polecam: pomijana a wg mnie należąca do czołówki dla lubiących wędrówki to Lewada Norte. To zupełnie inna levada niż te wspomniane wcześniej. Zobaczysz nie tylko przyrodę Madery, ale i codzienne życie mieszkańców, przy tym piękne krajobrazy i widoki na Camara de Lobos, Funchal i okolice. Weź wodę, zrób sobie z bolo kanapki a gwarantuję że nie będziesz żałować. Dojazd autobusem Rodoeste linii 3 (przystanek na Estrada Monumental) do Estreito de Camara de Lobos (powiedz kierowcy Levada Norte a wysadzi cię w odpowiednim miejscu. Polecam zacząć w Estreito, dojść do Cabo Girao potem zejść do Teleferico do Rancho i zjechać kolejką linową nad ocean (5E w obie strony)dalej do Camara de Lobos, tu oczywiście poncha lub Nikita i jak masz jeszcze siłę i czas to powrót do hotelu promenadą nad samym oceanem (to plan na cały dzień spokojnego spaceru) ale równie dobrze możesz go skończyć w Cabo Girao lub Camara de Lobos i wrócić autobusem do Funchal. Przed wyjazdem ściągnij aplikację OsmAnd i pobierz mapę Portugalii (nie samochodową tylko pełną). Na niej będziesz miał wszystko bo bazuje na OpenStreet a nie na Google, (choć do nawigacji Google sprawdza się bdb - ściągnij obszar Madery by mieć offline)
  • 6
  • 5
  • 6
  • 1
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
zwiń
2 / 6
31-40 lat, z partnerem/ką sierpień 2018
Hotel zdecydowanie wymaga remontu rozwiń
Hotel zdecydowanie wymaga remontu
  • 3
  • 3
  • 5
  • 2
  • 5
  • 1
  • 4
  • 4
zwiń
4 / 6
41-50 lat, z partnerem/ką sierpień 2018
Byliśmy z mężem zachwyceni Maderą.Powiem szczerze ze hotel zszedł na drugi plan gdyz mało czasu tam spedzalismy.Jedynym minusem było dla nas wyżywienie.pomimo tego ze na Maderze jest wiele (...) rozwiń
Byliśmy z mężem zachwyceni Maderą.Powiem szczerze ze hotel zszedł na drugi plan gdyz mało czasu tam spedzalismy.Jedynym minusem było dla nas wyżywienie.pomimo tego ze na Maderze jest wiele różnych ogólno dostępnych owoców nie było nam dane skosztować ich w restauracji przynajmniej raz na pobyt.Były serwowane tylko arbuzy melony jablka i banany,które mam na co dzień u siebie w domu. Pozatym dania ciepłe nie były ciepłe a mięsa i ryby dość suche.Rozumiem także ze wyżywienie HB rządzi się swoimi prawami ale zwykła woda powinna być dostęona do obiadokolacji. Czystość na duży plus ręczniki były wymieniane codziennie jak również sprzątane. Nie przeszkadzało wcale brak klimatyzacji nie było to uciążliwe. Dużym plusem jest położenie hotelu gdyż wszędzie jest blisko i jest to świetna baza wypadowa.Jedyne co nam doskwieralo to hałasy z ulicy i golebie ktore wchodzily do pokoju jesli zostawiony byl otwarty balkon ( brak klatyzacni)Z naszego pokoju na 6 piętrze był przepiękny widok na ocean Z basenów w hotelu nie kozystalismy przez dość zimna wodę ale nie było to problematyczne gdyż blisko były baseny z wodą z oceanu Ogólnie hotel jest godny polecenia
  • 5
  • 2
  • 6
  • 1
  • 6
  • 4
  • 6
  • 4
zwiń
4 / 6
50+ lat, sierpień 2018
Hotel lata swojej świetności ma za sobą, ale jest zadbany i czysty. Pokój wystarczająco przestronny, z aneksem kuchennym,małym balkonem,codziennie sprzątany. Mankamentem - trwająca budowa obok (...) rozwiń
Hotel lata swojej świetności ma za sobą, ale jest zadbany i czysty. Pokój wystarczająco przestronny, z aneksem kuchennym,małym balkonem,codziennie sprzątany. Mankamentem - trwająca budowa obok hotelu- ale można się przyzwyczaić, zwłaszcza, że hałas dokucza tylko rano, bo kto w dzień przebywa w hotelu na tak pięknej wyspie :) A Madera zachwyca. Położenie hotelu sprzyja zwiedzaniu- blisko centrum Funchal, przystanków autobusowych, dla wypożyczających samochód- bezpłatny parking. Rozczarowało tylko jedzenie hotelowe- zwłaszcza obiadokolacje, niby całkiem sporo do wyboru ( jak na hotel 3*), ale często po prostu niesmaczne. Śniadania- ok.
  • 4
  • 2
  • 5
  • 4
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
zwiń
5 / 6
41-50 lat, lipiec 2018
Obsługa hotelowa wzorowa, personel dobrze komunikuje się w jęz angielskim Sprzątanie codziennie. Hotel bardzo czysty rozwiń
Obsługa hotelowa wzorowa, personel dobrze komunikuje się w jęz angielskim Sprzątanie codziennie. Hotel bardzo czysty
  • 6
  • 4
  • 6
  • 4
  • 4
  • 4
  • 4
  • 4
zwiń
4 / 6
41-50 lat, lipiec 2018
czystość - ok,sprzątanie, wymiana pościeli i ręczników zgodnie ze standardami, obsługa - pomocna, uczynna, sympatyczna i przyjazna, wyżywienie - świeże, smaczne, mogłoby być bardziej (...) rozwiń
czystość - ok,sprzątanie, wymiana pościeli i ręczników zgodnie ze standardami, obsługa - pomocna, uczynna, sympatyczna i przyjazna, wyżywienie - świeże, smaczne, mogłoby być bardziej urozmaicone, pokój - łazienki w standardzie 4, pokój, ściany 4+, umeblowanie 4, podłogi i balkon 3 plaża - dostępne w pobliżu plaże płatne, lub dalej publiczne, plaże kamieniste, kamienie znacząco utrudniają poruszanie się po plaży/w oceanie
  • 3
  • 4
  • 5
  • 4
  • 5
  • 3
  • 4
  • 4
zwiń
4 / 6
50+ lat, lipiec 2018
Byłam bardzo zadowolona z opieki rezydent wycieczki wspaniałe wiedzą pilotów wycieczek doskonała wszystko zaplanowane na sto procent.HOtel ubogi nasz PRL i bardzo brudny.Pobyt zaczęłam od (...) rozwiń
Byłam bardzo zadowolona z opieki rezydent wycieczki wspaniałe wiedzą pilotów wycieczek doskonała wszystko zaplanowane na sto procent.HOtel ubogi nasz PRL i bardzo brudny.Pobyt zaczęłam od sprzątania.Nagroda wspaniałe widoki,przyroda, pogoda
  • 2
  • 3
  • 2
  • 1
  • 3
  • 1
  • 5
  • 3
zwiń
4 / 6
50+ lat, lipiec 2018
Tegoroczne wakacje postanowiliśmy spędzić na Maderze. Nastąpiły metodyczne przygotowania z przewodników i blogów. W tym czsie miejsca w planowanym hotelu zostały wyprzedane. Chcąc jechać w (...) rozwiń
Tegoroczne wakacje postanowiliśmy spędzić na Maderze. Nastąpiły metodyczne przygotowania z przewodników i blogów. W tym czsie miejsca w planowanym hotelu zostały wyprzedane. Chcąc jechać w konkretnym czasie do Funchal mogliśmy jechać tylko do Hotelu Dorisol Buganvilia. Śmiejemy się, że hotel wybrał nas nie my jego, dobrze, że nie zrezygnowaliśmy. Mieliśmy obawy czy 3* to nie za niski standart, ale pocieszaliśmy się przed wyjazdem,że hotel ma być głównie miejscem do spaniale. My nastawiliśmy się przede wszystkim na zwiedzanie tej przepięknej wyspy i to sie udało. Zostaliśmy zakwaterowani w pokoju z balkonem na 3 piętrze z widokiem na ocean. Wystrój hotelu i pokoju nie najnowszy, ale wszędzie czysto. Pokój z podwójnym łóżkiem, stolikami nocnymi, stolikiem kawowym i krzesłami, szafą, wyposażony w telewizor z płaskim ekranem ( nie włączaliśmy, nie jesteśmy fanami TV). Aneks kuchenny sprytnie zabudowany z lodówką, mikrofalówką, kuchenką, zastawą stołową, gdyby ktoś chciał coś ugotować. Mogliśmy wrócić po naszych wycieczkach do czystego codziennie sprzątanego pokoju, pościel zmieniana bardzo często, łóżko zawsze posłane, grybe zasłony chroniące przed słońcem zawsze zaciągniete. Weczorami siedzieliśmy na balkonie pijąc wino i podziwialiśmy ocean. Łazienka czysta z suszarką do włosów, codziennie zmieniane białe ręczniki. Przyjemnie było zaczynać dzień udając się na śniadanie gdzie od wejścia witała nas miła obsługa. Każdy mógł wybrać sobie coś na co miał ochotę, jajka serwowane na kilka sposobów, smażony bekon, wędliny, ser żółty, twarożek, jogurt, mleko, płatki, musli, kawa z ekspresu, herbata, soki, melon, banany, pomidory, różnorodne pieczywa w tym rogaliki , zawsze ciasto. Kolacja podobnie w towarzystwie miłych kelnerek, które po kilku dniach traktowały nas jak dobrych znajomych. Zawsze były uśmiechnięte, życzliwe, dbające aby niczego nie brakowało. Na kolację serwowano zupę krem, dwa ciepłe dania do wyboru ryba lub mięso, grilowane warzywa, lazania lub makaron, ziemniaki w różnych postaciach lub ryż. Na zimno kilka sałatek, świeże warzywa, sałatka owocowa, kilka rodzajów ciast. Zawsze wychodziliśmy najedzeni. Do kolacji można było zamówić w przystepnych cenach wino lub piwo, wykupiliśmy opcjię HB. Basen zewnętrzny, z którego korzystaliśmy codziennie był sprzątany, nie mieliśmy kłopotu z miejscem do opalania na bezpłatnych leżakach. Z hotelu było bardzo blisko nad morze na bardzo czystą, płatną plażę 5 euro,a własciwie kompleks basenów idealne miejsce dla dzieci. Podsumowując wyjazd uważamy za udany hotel nie rozczarował, było przyjemnie i czysto. Dla nas ważne, że blisko były wypożyczalnie samochodów, dobrze zaopatrzone sklepy i wiele restauracji. Mogliśmy zjeść smaczny lunch i napić się kawy. Blisko do centrum Funchal na wieczorne spacery po starym mieście. Biorąc pod uwagę rozsądną cenę i standart oferowanych w tej kwocie usług hotel godny polecenia.
  • 4
  • 4
  • 5
  • 3
  • 5
  • 3
  • 6
  • 5
zwiń
4 / 6
26-30 lat, lipiec 2018
W hotelu było w miarę czysto; wyżywienie smaczne choć monotonne; w pokoju maleńka kuchnia odpowiednio wyposażona co było dla nas plusem; fajny basen z ciepłą wodą. Warto również wspomnieć, że (...) rozwiń
W hotelu było w miarę czysto; wyżywienie smaczne choć monotonne; w pokoju maleńka kuchnia odpowiednio wyposażona co było dla nas plusem; fajny basen z ciepłą wodą. Warto również wspomnieć, że obsługa była bardzo miła.
  • 5
  • 4
  • 5
  • 4
  • 5
  • 5
  • 6
  • 4
zwiń
3 / 6
31-40 lat, lipiec 2018
Hotel - dosłownie tylko do spania i jedzenia. Łazienka zadbana, czysta, pościel bez zastrzeżeń, w pokoju stare meble i poplamione wykladziny. Na duzy plus niewielki balkon, zasłony, które (...) rozwiń
Hotel - dosłownie tylko do spania i jedzenia. Łazienka zadbana, czysta, pościel bez zastrzeżeń, w pokoju stare meble i poplamione wykladziny. Na duzy plus niewielki balkon, zasłony, które całkowicie zaciemniają i mini aneks kuchenny. Jedzonko pyszne, obsługa hotelowa bardzo miła i pomocna. Ogółem hotel bez "szału" ale myślę, że zasługuje na swoje 3 gwiazdki.
  • 3
  • 5
  • 6
  • 3
  • 4
  • 5
  • 4
  • 4
zwiń
4 / 6
50+ lat, lipiec 2018
Rezydenci wcale nie interesują się wypoczywającymi,nie mieliśmy zarezerwowanego pokoju i kolacji po przylocie czekaliśmy na pokój 3 godziny.Brak telewizji w języku polskim. rozwiń
Rezydenci wcale nie interesują się wypoczywającymi,nie mieliśmy zarezerwowanego pokoju i kolacji po przylocie czekaliśmy na pokój 3 godziny.Brak telewizji w języku polskim.
  • 4
  • 2
  • 4
  • 1
  • 4
  • 1
  • 3
  • 4
zwiń
4 / 6
31-40 lat, lipiec 2018
Hotel w starym typie, ale zadbany i czysty. Nieco monotonne posiłki, ale smaczne. Z pokoi widok na ocean. Niewielki basen przy hotelu. Miła i pomocna obsługa hotelowa. W pokoju codziennie poza (...) rozwiń
Hotel w starym typie, ale zadbany i czysty. Nieco monotonne posiłki, ale smaczne. Z pokoi widok na ocean. Niewielki basen przy hotelu. Miła i pomocna obsługa hotelowa. W pokoju codziennie poza niedzielą czyste ręczniki. W pokojach aneksy kuchenne z wyposażeniem. ok. 300–400 m do oceanu.
  • 5
  • 3
  • 5
  • 3
  • 4
  • 4
  • 5
  • 4
zwiń
4 / 6
31-40 lat, czerwiec 2018
Czysty i praktyczny hotel o dobrym standardzie. rozwiń
Czysty i praktyczny hotel o dobrym standardzie.
  • 4
  • 3
  • 6
  • 1
  • 6
  • 1
  • 6
  • 5
zwiń
Wycieczki lokalne

Wycieczki dostępne na miejscu

Centrum wyspy — przejazd kolejką linową ponad dachami miasta Funchal na wzgórze Monte. Zwiedzanie: sanktuarium Matki Boskiej na wzgórzu Monte, ogród tropikalny z roślinnością reliktową i endemiczną Madery. Malownicza górska droga prowadzi do serca wyspy, gdzie z tarasów panoramicznych Eira do Serrado można podziwiać zapierający dech widok na górskie przepaście. Przejazd do ustronnej wioski, Doliny Zakonnic, degustacja lokalnej specjalności - likierów o smaku kasztanowym, czekoladowym i marakui. Dalej trasa prowadzi na drugą stronę pasma górskiego, do Câmara de Lobos - typowej wioski rybackiej z urokliwym portem, ulubionym miejscem Winstona Churchilla. Opcjonalnie: szalony zjazd wiklinowymi saniami ze wzgórza Monte (dodatkowo płatny: 15 EUR/os.). Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 83 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, degustację likierów, opiekę polskiego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 85 EUR, z zachodu i północy - ok. 92 EUR.

Zachód wyspy — niepowtarzalna okazja do podziwiania spektakularnych widoków, np. najwyższego klifu w Europie - Cabo Girão. Trasa wycieczki prowadzi przez typowo rybacką wioskę Ribeira Brava do przełęczy Encumenada, z której przy sprzyjających warunkach pogodowych można obserwować panoramę północnego i południowego wybrzeża. Przejazd przez prastary las laurowy (objęty patronatem UNESCO) do malowniczej wioski Sao Vincente. Zwiedzanie multimedialnego Centrum Wulkanicznego w São Vincente. Przejazd północnym wybrzeżem do popularnego kurortu Porto Moniz i podziwianie naturalnych basenów lawowych. Przejazd przez niezwykłą „tundrę maderyjską”, czyli płaskowyż Paul da Serra. Przejazd o Madalena do Mar - legendarnej posiadłości Króla Warneńczyka. Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 61 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, opiekę polskiego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 67 EUR, z zachodu i północy - ok. 71 EUR.

Wschód wyspy — wizyta w ogrodzie botanicznym z 2 tys. gatunków roślin kwitnących, małą ptaszarnią i panoramicznym widokiem na całe miasto. Wjazd na Pico de Arieiro - trzeci co do wielkości szczyt Madery (1818 m n.p.m.), z którego przy dobrych warunkach pogodowych można dostrzec koronę wyspy i spektakularne górskie pejzaże. Przejazd przez największą na świecie dolinę porośniętą prastarym lasem laurowym Laurisilva do wioski Ribeiro Frio z państwową hodowlą pstrąga. Wizyta w skansenie tradycyjnych domków krytych strzechą w wiosce Santana, podziwianie klifowego krajobrazu półwyspu św. Wawrzyńca, punkty widokowe z panoramą Orlej Skały, wysp Porto Santo, Desertas i pasa startowego lotniska wspartego na 180 kolumnach. Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 60 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, opiekę polskojęzycznego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 65 EUR, z zachodu i północy - ok. 76 EUR.

Wieczór z fado i folklorem maderyjskim — kolacja w tradycyjnej restauracji złożona ze specjalności kuchni: espetada (mięso z rusztu) z polentą (smażona kaszka kukurydziana), zupa, sałatka, gotowane warzywa, deser. Kolacji towarzyszą występy zespołu folklorystycznego (śpiew i taniec, tradycyjne instrumenty), a następnie koncert portugalskich pieśni fado w wykonaniu jednej z najlepszych śpiewaczek na wyspie. Cena - od ok. 37 EUR (zawiera: kolację z napojami); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 42 EUR, z zachodu i z północy - ok. 60 EUR.

Lewady — Madera słynie z kanałów, którymi w każdy zakątek wyspy dostarczana jest woda z gór. Powstały one jeszcze w czasach pierwszych portugalskich kolonizatorów. Wzdłuż kanałów powstało wiele tras trekkingowych o zróżnicowanej trudności. Należy zabrać: sportowe obuwie, odzież dostosowaną do zmiennej pogody, napoje i prowiant. Ceny zawierają transport i opiekę anglojęzycznego przewodnika górskiego.

Lewada Rabacal — poziom: średni, ok. 13 km, czas trekkingu: ok. 4 godz., na trasie: wysoki wodospad Risco oraz kaskada „25 źródeł” złożona z wielu wodospadów, las laurowy Laurissilva objęty patronatem UNESCO. Cena - ok. 33 EUR; z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 37 EUR, z zachodu i z północy - ok. 37 EUR.

Funchal — wizyta na targu miejskim, gdzie spotykają się mieszkańcy całej Madery. Położony w samym sercu centrum Funchal rynek ma do zaoferowania najlepsze na wyspie owoce, warzywa i kwiaty oraz lokalne wyroby gastronomiczne i rzemieślnicze. Spacer po historycznym centrum miasta: okolice portu, XV-wieczna katedra w stylu manuelińskim, budynek parlamentu Madery, cytadela św. Wawrzyńca i pomnik Józefa Piłsudskiego. Wizyta w słynnej winiarni „The Old Blandy Wine Lodge”, zapoznanie się z procesem produkcji wyjątkowego wina Madeira, które swój niepowtarzalny smak zawdzięcza leżakowaniu w dębowych beczkach. Degustacja. Wjazd na punkt widokowy Pico dos Barcelos (355 m n.p.m.), skąd roztacza się wspaniała panorama na całe miasto. Wycieczka półdniowa. Cena - ok. 34 EUR (zawiera: bilety wstępu, degustację wina, opiekę polskojęzycznego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 40 EUR, z zachodu i z północy - ok. 60 EUR.

Lewada do Furado - trekking po lewadach, unikalnych kanałach nawadniających. Poziom: średni, ok. 11 km, czas trekkingu: ok. 5 godz. Trasa zaczyna się w Ribeiro Frio w gminie Santana. Po drodze wspaniałe widoki na doliny i szczyty wyspy. Postój i obiad na starej farmie Herdade do Lombo das Faias. Kontynuacja trekkingu wzdłuż lewady do Furado, okazja do podziwiania endemicznej flory i fauny lasu wawrzynowego (tzw. Laurissilva). Trekking kończy się zejściem do wioski Portela. Należy zabrać odpowiednią odzież i obuwie trekkingowe. Cena – od ok. 43 EUR (zawiera: transport, opiekę polskojęzycznego przewodnika, obiad na farmie).

 

Wycieczki lokalne organizowane są przez lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych.

Sprawdź cenę

  • Dojazd własny
Cena/os.:
3 209 Pln -25%
2 399pln Razem Szczegóły ceny 4 798 pln
  • Promocja Last minute Last minute

Infolinia

  • callcenter.tel_pl
  • 801 066 777
  • 77 4476 777
  • Infolinie dostępne: pn-pt 8-22 sob-ndz 9-20

Podziel się

Facebook

Dlaczego warto?

  1. Kompletne ceny - nasze ceny nigdy nie zawierają żadnych ukrytych opłat.
  2. Gwarancja ubezpieczeniowa - 260 000 000 PLN
  3. Wygoda — rezerwujesz kiedy chcesz.
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter