phone mobile heart Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane
> >Wyniki Wyszukiwania> >

Hotel Meliá Madeira Mare Resort & Spa

Atuty oferty

  • nowoczesne i eleganckie pokoje
  • atrakcyjnie położony blisko stolicy
  • Funchal
  • wysokiej klasy restauracje i bary
  • Żagiel Itaki

Hotel Meliá Madeira Mare Resort & Spa Kod: FNCMELG

PLN
Itaka

Hotel Meliá Madeira Mare Resort & Spa Kod: FNCMELG Madera

Nowoczesny i stylowo urządzony, należy do znanej sieci hotelarskiej Meliá Hotels Inernational i oferuje najwyższą jakość usług. Malowniczo położony, blisko stolicy wyspy Funchal, ma gustownie wyposażone wnętrza, wysokiej klasy restauracje i bary z tarasami, skąd rozciąga się piękny widok na ocean. Komfortowe pokoje utrzymane są w ciekawej kolorystyce i mają wszystkie możliwe wygody. Pełen relaks zapewnia ekskluzywne i bogato wyposażone centrum Malo Clinic Spa, z bogatą propozycją masaży, zabiegów relaksacyjnych i upiększających. W 2018 roku hotel otrzymał Żagiel ITAKI za najwyższą jakość świadczonych usług.

Opis oferty

ok. 3 km od stolicy wyspy FUNCHAL, przy nadmorskiej promenadzie, w dzielnicy hotelowej Lido, w pobliżu sklepy, restauracje, bary; ok. 20 km od lotniska w Santa Cruz, na zamówienie transfer indywidualny ok. 670 zł w 2 strony (taxi max. 3 osoby); przystanek autobusowy tuż przy hotelu (ok. 2 EUR/Funchal).

Gorgulho, mała, publiczna, kamienista, ok. 50 m od hotelu, zejście po schodach, bez serwisu plażowego.

pięciogwiazdkowy, elegancki i stylowy, zbudowany w 2008 r., 220 pokoi, 1 budynek, 10 pięter, 5 wind, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja Mare Nostrum - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, wieczory tematyczne, dostępne menu dla dzieci, Il Massimo - à la carte, obsługa kelnerska, kuchnia włoska, w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, bar El Piano, La Luna z tarasem, Ilheu przy basenie; kantor, parking; centrum konferencyjne dla 400 osób, 3 tarasy z widokiem na ocean i promenadę, ogród, punkt internetowy, bezpłatny internet bezprzewodowy, parking; za opłatą: całodobowy room-service, lekarz na wezwanie, opiekunka do dziecka (na zamówienie), pralnia, fryzjer; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.

standardowy: 2-os., ok. 25 m², nowoczesny i elegancki, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna, wc; suszarka), bezpłatny internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna (LCD 32'), telefon, sejf, zestaw do kawy/herbaty; za opłatą: minibar, Pay TV; dodatkowo dla nowożeńców: kosz owoców i butelka musującego wina; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); pokój z frontalnym widokiem na morze (możliwość 1 dostawki), ok. 30 m², za dopłatą.

basen, owalny kształt, słodka woda, ok. 260 m², gł. 1,6 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, ok. 20 m², gł. 0,4 m, przy basenie bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; łóżka balijskie (płatne); karty do gry; okazjonalnie muzyka na żywo; za opłatą: bilard.

nowoczesne i ekskluzywne Malo Clinic Spa (www.maloclinicspa.com): 9 pokoi zabiegowych, strefa Aqua: kryty basen, słodka woda, ok. 100 m², gł. 1,4 m, hydromasaż, 2 kaskady; sauna, hammam, jacuzzi, hydromasaż, prysznic Vichy, bicze szkockie, chromoterapia, masaże, klub fitness wraz z w pełni wyposażoną siłownią, fryzjer, salon urody; korzystanie z centrum Spa za opłatą z wyłączeniem korzystania z basenu krytego.

śniadanie (7.30-10.30) w formie bufetu, obiad (12.00-15.00) i kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu lub serwowane w restauracji Mare Nostrum; napoje do posiłków głównych (½ butelki wina lub 2 piwa lub 2 napoje bezalkoholowe oraz kawa/herbata).

nielimitowane białe i czerwone wino, piwo, wódka, soki, woda, kawa w wyznaczonym barze (18.00-23.00).

00351/291724140, www.meliamadeira.com

  • Wi-Fi
5,2 / 6
97% klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą

Klienci doceniają:

  • Obsługę hotelową
  • Położenie hotelu
  • Standard pokoi
Informacje o regionie

Madera

Wyspa jest zielonym podzwrotnikowym rajem. Dzięki stałej temperaturze dziennej – około 24°C – nazywana jest krainą wiecznej wiosny i przez cały rok jest atrakcyjna dla turystów. Zachwycają tu wszechobecne kolorowe kwiaty, zielone pnącza, zróżnicowane krajobrazy z zapierającymi dech w piersiach urwiskami i malowniczymi wodospadami.

Prognoza pogody

Aktualna pogoda – Madera

Dziś
21°C 25°C
Wiatr:
6 km/h
Wschód: 07:30
Zachód: 20:53
Ciśnienie: 1022 hPa
Opady: 0,0 mm
Jutro
20°C 26°C
Wiatr:
5 km/h
Wschód: 07:31
Zachód: 20:52
Ciśnienie: 1024 hPa
Opady: 0,0 mm
Pojutrze
20°C 25°C
Wiatr:
4 km/h
Wschód: 07:31
Zachód: 20:51
Ciśnienie: 1024 hPa
Opady: 0,0 mm
17.08.2018
20°C 25°C
Wiatr:
5 km/h
Wschód: 07:32
Zachód: 20:50
Ciśnienie: 1021 hPa
Opady: 0,0 mm
18.08.2018
20°C 25°C
Wiatr:
5 km/h
Wschód: 07:33
Zachód: 20:49
Ciśnienie: 1019 hPa
Opady: 0,0 mm
19.08.2018
20°C 26°C
Wiatr:
6 km/h
Wschód: 07:33
Zachód: 20:48
Ciśnienie: 1019 hPa
Opady: 0,0 mm
20.08.2018
20°C 26°C
Wiatr:
7 km/h
Wschód: 07:34
Zachód: 20:46
Ciśnienie: 1018 hPa
Opady: 0,0 mm

Archiwalna pogoda – Madera

Jaka będzie pogoda podczas Twoich wakacji? Sprawdź archiwalne dane.

Źródło: Meteogroup Logo

POŁOŻENIE: ok. 3 km od stolicy wyspy FUNCHAL, przy nadmorskiej promenadzie, w dzielnicy hotelowej Lido, w pobliżu sklepy, restauracje, bary; ok. 20 km od lotniska w Santa Cruz, na zamówienie transfer indywidualny ok. 670 zł w 2 strony (taxi max. 3 osoby); przystanek autobusowy tuż przy hotelu (ok. 2 EUR/Funchal).

PLAŻA: Gorgulho, mała, publiczna, kamienista, ok. 50 m od hotelu, zejście po schodach, bez serwisu plażowego.

HOTEL: pięciogwiazdkowy, elegancki i stylowy, zbudowany w 2008 r., 220 pokoi, 1 budynek, 10 pięter, 5 wind, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja Mare Nostrum - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, wieczory tematyczne, dostępne menu dla dzieci, Il Massimo - à la carte, obsługa kelnerska, kuchnia włoska, w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, bar El Piano, La Luna z tarasem, Ilheu przy basenie; kantor, parking; centrum konferencyjne dla 400 osób, 3 tarasy z widokiem na ocean i promenadę, ogród, punkt internetowy, bezpłatny internet bezprzewodowy, parking; za opłatą: całodobowy room-service, lekarz na wezwanie, opiekunka do dziecka (na zamówienie), pralnia, fryzjer; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.

POKÓJ:standardowy: 2-os., ok. 25 m², nowoczesny i elegancki, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna, wc; suszarka), bezpłatny internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna (LCD 32'), telefon, sejf, zestaw do kawy/herbaty; za opłatą: minibar, Pay TV; dodatkowo dla nowożeńców: kosz owoców i butelka musującego wina; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); pokój z frontalnym widokiem na morze (możliwość 1 dostawki), ok. 30 m², za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA: basen, owalny kształt, słodka woda, ok. 260 m², gł. 1,6 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, ok. 20 m², gł. 0,4 m, przy basenie bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; łóżka balijskie (płatne); karty do gry; okazjonalnie muzyka na żywo; za opłatą: bilard.

SPA: nowoczesne i ekskluzywne Malo Clinic Spa (www.maloclinicspa.com): 9 pokoi zabiegowych, strefa Aqua: kryty basen, słodka woda, ok. 100 m², gł. 1,4 m, hydromasaż, 2 kaskady; sauna, hammam, jacuzzi, hydromasaż, prysznic Vichy, bicze szkockie, chromoterapia, masaże, klub fitness wraz z w pełni wyposażoną siłownią, fryzjer, salon urody; korzystanie z centrum Spa za opłatą z wyłączeniem korzystania z basenu krytego.

SOFT ALL INCLUSIVE (za dopłatą): śniadanie (7.30-10.30) w formie bufetu, obiad (12.00-15.00) i kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu lub serwowane w restauracji Mare Nostrum; napoje do posiłków głównych (½ butelki wina lub 2 piwa lub 2 napoje bezalkoholowe oraz kawa/herbata).

OPEN BAR (za dopłatą): nielimitowane białe i czerwone wino, piwo, wódka, soki, woda, kawa w wyznaczonym barze (18.00-23.00).

KONTAKT: 00351/291724140, www.meliamadeira.com

GRATIS:
  • Wi-Fi

 

Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.

 

Położenie na mapie
Opinie klientów
5,2 / 6
Ogólna ocena
z 420 opinii
97%
klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą
97%
klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą

Klienci doceniają m.in:

  • Obsługę hotelową
  • Położenie hotelu
  • Standard pokoi
5 / 6
41-50 lat, lipiec 2018
Hotel bardzo czysty z wysoką jakością świadczonych usług i bardzo dobrą lokalizacją. Jak na 5* jedynie poziom kuchni odstaje. rozwiń
Hotel bardzo czysty z wysoką jakością świadczonych usług i bardzo dobrą lokalizacją. Jak na 5* jedynie poziom kuchni odstaje.
  • 5
  • 3
  • 6
  • 1
  • 5
  • 1
  • 4
  • 6
zwiń
4 / 6
50+ lat, lipiec 2018
Pokoje czyste codziennie sprzątane . W łazience pod prysznicem podłoga z desek tarasowych , to rozwala wrażenie z pokoju , cały czas człowiek się zastanawia czy ktoś pod tymi deskami sprząta i (...) rozwiń
Pokoje czyste codziennie sprzątane . W łazience pod prysznicem podłoga z desek tarasowych , to rozwala wrażenie z pokoju , cały czas człowiek się zastanawia czy ktoś pod tymi deskami sprząta i czy coś nie wypełznie z pod tej drewnianej kratki . Obsługa miła i chętnie witała nas w języku polskim ale ogólnie język komunikacji to angielski . Jedzenie na stołówce smaczne ale opcji all inclusive absolutnie nie polecam . Ja taką miałem i byłem skazany w barze przy basenie na lancz z specjalnym menu , bardzo zresztą ubogim : ryba espada , pizza , makaron, kanapki , hamburger i do tego deser . Kolacje były urozmaicone a dwie przy muzyce na żywo ( na 14 dni mojego pobytu ) . Po kolacji w kawiarni przy recepcji występ grupy muzycznej , mi się podobało ale to kwestia gustu . Śniadanie jest dla wszystkich mieszkańców w ramach noclegu z pełnym dostępem do wszystkich napojów . Jeżeli ktoś nie chce kupować napojów z barku w pokoju ani na basenie to naprzeciwko hotelu jest sklep w którym kupimy napoje o połowę taniej , osobiście polecam to rozwiązanie . Polecam także wycieczki organizowane przez Itakę , bardzo miłe przewodniczki które ciekawie opowiadają o wyspie , wszystko w języku polskim . Byłem na wschodzie, w centrum i zachodzie wyspy . Zapisując się na wycieczkę na zachód wyspy można zabrać z sobą ręcznik i kąpielówki i krótko ale wykąpać w basenach lawowych. Pochwalić należy rezydentów w tym hotelu ,bardzo życzliwi i chętni do pomocy , co tydzień się zmieniają . Mało leżaków przy basenie i musieliśmy szukać wolnych leżaków na wyższych poziomach . W pobliżu jest kąpielisko dzielnicowe Lido z wodą z oceanu , woda jest codziennie spuszczana i wlewana nowa . Woda miała 19 C , trochę zimna w porównaniu z basenową ale dawała miłe ochłodzenie . Kąpielisko Lido jest płatne , myśmy ( dwie osoby) wykupili parasol i dwa leżaki na dwie godziny za 12,50 EUR . Myślałem że bilet będzie sprawdzany przy wyjściu z kąpieliska ale nikt nie sprawdzał .
  • 4
  • 4
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 4
  • 4
zwiń
6 / 6
41-50 lat, lipiec 2018
Hotel godny polecenia,czysty,nowoczesny,obsługa fantastyczna. Jak dla mnie to trochę mało urozmaicone kolacje. położenie bardzo dobre-blisko promenada,knajpki itp. Supermarket po drugiej stronie (...) rozwiń
Hotel godny polecenia,czysty,nowoczesny,obsługa fantastyczna. Jak dla mnie to trochę mało urozmaicone kolacje. położenie bardzo dobre-blisko promenada,knajpki itp. Supermarket po drugiej stronie ulicy. Blisko przystanek,taxi. Sejf w cenie,ręczniki bez kaucji-czyli da się!! Pokój zgodnie z umową(centralny widok na ocean za dopłatą ale warto-super),znajomi mieli boczny pokój z widokiem na mur i hałasującą klimę z sąsiedniego hotelu. codzienne sprzątanie i zmiana ręczników. Nie oceniam plaży i animacji bo ich nie było ale żeby nie zaniżyc oceny to daję 6. Rezydentka świetnie przedstawiła wyspę i wycieczki ,bardzo profesjonalna. Korzystaliśmy z trzech wycieczek i wszystko w super porządku,sprawnie i konkretnie. Madera przepiękna -polecam wyspę i hotel.
  • 6
  • 4
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
4 / 6
31-40 lat, lipiec 2018
Hotel może spełniał kryteria 5 gwiazdek zaraz po otwarciu, dzisiejszy standard nie spełnia oczekiwań. rozwiń
Hotel może spełniał kryteria 5 gwiazdek zaraz po otwarciu, dzisiejszy standard nie spełnia oczekiwań.
  • 3
  • 4
  • 4
  • 3
  • 5
  • 1
  • 4
  • 3
zwiń
6 / 6
41-50 lat, lipiec 2018
0 rozwiń
0
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
  • 5
  • 6
zwiń
4 / 6
41-50 lat, lipiec 2018
Wakacje super. Wyspa piękna, urozmaicony krajobraz, pogoda idealna na wędrówki, plażowanie przy basenie, plwanie w morzu, bieganie, jazdę na rowerze. Wyspa jest dla ludzi lubiących aktywność. (...) rozwiń
Wakacje super. Wyspa piękna, urozmaicony krajobraz, pogoda idealna na wędrówki, plażowanie przy basenie, plwanie w morzu, bieganie, jazdę na rowerze. Wyspa jest dla ludzi lubiących aktywność. Mało turystów zarówno w hotelu jak i na calej wyspie jest niewątpliwie dużą zaletą-nigdzie nie ma kolejek. Sam hotel zdecydowanie nie jest pięciogwiazdkowy. Na plus przemiła obsługa. Jedzenie nie za specjalne, ale na całej Maderze jedzenie nie jest szczególne-nam nie smakowało za bardzo. W hotelu nie ma animacji dla małych dzieci-tych z resztą jest bardzo mało. Generalnie super wakacje w bardzo ciekawym miejscu.
  • 4
  • 2
  • 6
  • 1
  • 5
  • 3
  • 5
  • 3
zwiń
6 / 6
31-40 lat, lipiec 2018
Powrót na Maderę po 2010 roku, ponowna wizyta w 2018, ponownie Itaka w dobrym hotelu. Dla nas - jedyny słuszny wybór, dziękujemy! rozwiń
Powrót na Maderę po 2010 roku, ponowna wizyta w 2018, ponownie Itaka w dobrym hotelu. Dla nas - jedyny słuszny wybór, dziękujemy!
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
zwiń
5 / 6
41-50 lat, lipiec 2018
Hotel ładnie położony, wszystkie pokoje z widokiem na ocean, bardzo przestronne. Pokoje położone w skrzydłach bocznych narażone na hałas uliczny. Czystość bez zastrzeżeń. Jedzenie jak na hotel (...) rozwiń
Hotel ładnie położony, wszystkie pokoje z widokiem na ocean, bardzo przestronne. Pokoje położone w skrzydłach bocznych narażone na hałas uliczny. Czystość bez zastrzeżeń. Jedzenie jak na hotel 5-gwiazdkowy, tej sieci- słabe. To chyba najsłabszy punkt tego hotelu. W pobliżu wiele sklepów, restauracji, bardzo fajna wypożyczalnia tuż przy hotelu ( dzielą ten sam podziemny parking - a parking na Maderze to dość istotny element:)- praktycznie wszystko na wyciagnięcie ręki. Madera piękna, nie można siedzieć w hotelu, trzeba zwiedzać:)
  • 5
  • 3
  • 5
  • 1
  • 5
  • 1
  • 5
  • 5
zwiń
6 / 6
50+ lat, lipiec 2018
Hotel bardzo dobry, wszędzie czysto, bardzo miła obsluga hotelu, chętnie służy pomocą. Jedzenie też bardzo dobre i urozmaicone. Na basenie jest wystarczająca ilość lezakow więc nie trzeba ich (...) rozwiń
Hotel bardzo dobry, wszędzie czysto, bardzo miła obsluga hotelu, chętnie służy pomocą. Jedzenie też bardzo dobre i urozmaicone. Na basenie jest wystarczająca ilość lezakow więc nie trzeba ich wcześniej zajmować. Biuro podróży Itaka bardzo sprawnie obsluzylo wyjazd. Nie było żadnego problemu. Jesteśmy zadowoleni z wczasów na Maderze i z pobytu w hotelu Melia Madeira Mare. Hotel jest godny polecenia.
  • 5
  • 6
  • 6
  • 3
  • 5
  • 3
  • 5
  • 6
zwiń
6 / 6
41-50 lat, lipiec 2018
Velmi příjemný hotel s milou obsluhou na hezkém místě. Pokoje komfortní, vkusné, prostorné a moderně zařízené. Jídlo chutné a promyšleně kombinované. Atmosféra v hotelu, servis, kvalita a (...) rozwiń
Velmi příjemný hotel s milou obsluhou na hezkém místě. Pokoje komfortní, vkusné, prostorné a moderně zařízené. Jídlo chutné a promyšleně kombinované. Atmosféra v hotelu, servis, kvalita a pestrost jídla velmi kultivovaná a s vysokou úrovní služeb. Poloha hotelu vynikající, v okolí dostatek příležitostí k večerní zábavě různých typů, stejně tak i pro romantické vycházky. Vřele doporučujeme.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
5 / 6
41-50 lat, czerwiec 2018
0 rozwiń
0
  • 6
  • 4
  • 6
  • 1
  • 5
  • 1
  • 5
  • 5
zwiń
5 / 6
31-40 lat, czerwiec 2018
0 rozwiń
0
  • 6
  • 4
  • 6
  • 1
  • 5
  • 2
  • 6
  • 4
zwiń
6 / 6
26-30 lat, czerwiec 2018
0 rozwiń
0
  • 6
  • 5
  • 6
  • 4
  • 6
  • 3
  • 4
  • 5
zwiń
6 / 6
50+ lat, czerwiec 2018
Pięknie położony hotel z bocznym widokiem na ocean,obsługa w recepcji przyjazna, pokój czysty codziennie sprzątany,wyposażenie pokoju na wysokim poziomie.Codziennie uzupełniana kawa i herbata w (...) rozwiń
Pięknie położony hotel z bocznym widokiem na ocean,obsługa w recepcji przyjazna, pokój czysty codziennie sprzątany,wyposażenie pokoju na wysokim poziomie.Codziennie uzupełniana kawa i herbata w pokoju.Wyżywienie urozmaicone smaczne,Wieczorem muzyka na żywo.Przy hotelu basem leżaki dostępne o każdej porze dnia.Ręczniki plażowe można wymieniać codziennie.Plaża kamienista 50 m od hotelu
  • 6
  • 6
  • 6
  • 2
  • 6
  • 3
  • 6
  • 6
zwiń
3 / 6
31-40 lat, czerwiec 2018
Czysto,jedzenie dobre, położenie - blisko Funchal, reastsyracji, sklepów. hotel nie najnowszy, pokoje z oknami na parking/ sąsiedni hotel- duży hałas samochodów ( musza (...) rozwiń
Czysto,jedzenie dobre, położenie - blisko Funchal, reastsyracji, sklepów. hotel nie najnowszy, pokoje z oknami na parking/ sąsiedni hotel- duży hałas samochodów ( musza jechac pod górę) i szum klimatyzatorów z sąsiedniego hotelu, na dłuższa metę bardzo uciążliwe.
  • 4
  • 5
  • 6
  • 1
  • 6
  • 3
  • 3
  • 3
zwiń
1 / 6
50+ lat, czerwiec 2018
Čistota v hotelu a především na pokoji na vysoké úrovní,strava poněkud jiná než na jakou jsme zvyklí,ale bylo z čeho vybírat a obsluha v restauraci i recepci byla velmi vstřícná.Hotel byl téměř (...) rozwiń
Čistota v hotelu a především na pokoji na vysoké úrovní,strava poněkud jiná než na jakou jsme zvyklí,ale bylo z čeho vybírat a obsluha v restauraci i recepci byla velmi vstřícná.Hotel byl téměř v centru města.Dostup k plážím byl komplikovaný,ale s tím jsme při výběru zájezdu počítali,protože jsme věděli jak vypadá pobřeží a koupání v hotelovém bazénu nám vyhovovalo.
  • 1
  • 2
  • 1
  • 1
  • 1
  • 3
  • 1
  • 1
zwiń
5 / 6
41-50 lat, czerwiec 2018
Pokoje wymagają odświeżenia, remontu. Czystość pokoi była na średnim poziomie. Wyżywienie powinno być bardziej urozmaicone, różnorodne. rozwiń
Pokoje wymagają odświeżenia, remontu. Czystość pokoi była na średnim poziomie. Wyżywienie powinno być bardziej urozmaicone, różnorodne.
  • 4
  • 4
  • 4
  • 1
  • 5
  • 1
  • 4
  • 5
zwiń
5 / 6
26-30 lat, czerwiec 2018
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 5
  • 5
  • 5
  • 3
  • 5
  • 1
  • 5
  • 4
zwiń
3 / 6
26-30 lat, maj 2018
Przebywałam w hotelu na przełomie maja/czerwca. Zdecydowanie nie był to szczyt sezonu o ile w ogole w tym hotelu takowy istnieje. Obsługę oceniam dobrze, pokoje codziennie skrupulatnie sprzątane (...) rozwiń
Przebywałam w hotelu na przełomie maja/czerwca. Zdecydowanie nie był to szczyt sezonu o ile w ogole w tym hotelu takowy istnieje. Obsługę oceniam dobrze, pokoje codziennie skrupulatnie sprzątane i nie ma do czego się przyczepić. Dodam, że oceniam hotel, który ma aż 5 gwiazdek! Uważam, że zdecydowanie za dużo. Bylismy w 4 osoby i mieliśmy wykupioną opcję ze śniadaniem i obiadokolacją i to był duży błąd. Jedzenie nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki. Śniadanie CODZIENNIE takie same. Jak to możliwe , że w Portugalii gdzie na każdym kroku chwalą się różnorodnością owoców na wszystkich straganach a w hotelu 5 gwiazdkowym wykładają anananasa czy inne owoce z puszki w syropie? Kolacje to już w ogóle katastrofa, mimo tego że mieliśmy opłacone to pod koniec pobytu już nawet na nie nie schodziliśmy , jedliśmy poza hotelem. Niektóre ‚potrawy’ po poprostu nawet nie wyglądały , np. dodatek do obiadu na zimno - marchewka baby (z puszki) plus groszek konserwowy i szynka konserwowa pokrojona w kostkę - to wszystko bez sosu, po prostu wymieszane. Wygladalo to tak ‚apetycznie’, że zrobiłam aż zdjecie. Hitem była tez nasza druga kolacja. Podczas 1ej kolacji zamówiliśmy sobie wino i coca colę (cola przyniesiona w szklanej butelce), następnego dnia podczas kolacji zamówiliśmy też alkohol i coca colę. Kelner przyniósł colę light i po 1szym łyku jak się zorientowałam , poprosiłam o przyniesienie normalnej coli, tak jak zamowilam. Przyniósł mi już nalaną colę na zapleczu z nalewaka albo nie wiem czego ale smakowała conajmniej dziwnie. Zapytałam czy moge dostac normalna colę w butelce jak dzień wcześniej to powiedziano mi po tym wszystkim, że nie sprzedają zwykłej? Mowię, że jak to nie mają zwykłej skoro wczoraj ją piłam, na to Pani kelnerka mi odpowiedziała : „ ale to było wczoraj”. Moim zdaniem ta sytuacja doskonale oddaje poziom hotelu, który zdecydowanie nie zasługuje na tyle gwiazdek. Poza jedzeniem inny przykład. W czasie kiedy goście hotelowi po śniadaniu udają się na basen, osoby sprzątające okolice basenu zaczynają swoją pracę w tym samym czasie. Co oznacza, że ukladasz się na leżaczku po śniadaniu, zeby sie zrelaksować a Pan chodzi dookoła Ciebie i zamiata podłogę czy ją myje. Wszystko rozumiem ale nie w hotelu z tyloma gwiazdkami , w innych hotelach nawet 3 gwiazdkowych wiedzą, ze takie ręczy robi się wcześnie rano. Jeśli jednak zdecydujecie się na wybor tego hotelu, co polecam ale nie za wysoką cenę i nie z posiłkami. To lokalizacja uważam, jest bardzo dobra porównując z innymi hotelami bo jest wszędzie blisko oraz jest czysto w hotelu. Podsumowując, polecam hotel tylko w cenie promocyjnej i nie nastawiajcie się na luksusy, chyba ze zwykły masaz w SPA w cenie bodajże 150/180 euro ma dać gościom wrażenia mieszkania w luksusach. Polecam jednak, żeby osoba odpowiadająca za funkcjonowanie tego hotelu odwiedziła inne hotele mające tyle samo gwiazdek.
  • 4
  • 1
  • 5
  • 1
  • 5
  • 3
  • 4
  • 1
zwiń
6 / 6
50+ lat, z partnerem/ką maj 2018
Hotel bardzo dobry, w mojej ocenie 4*+. Niewielkie mankamenty to konieczność odświeżenia pokoi (314,309). W przypadku pokoju 314 dość uciążliwy hałas pochodzący z sąsiedniego hotelu, słyszany (...) rozwiń
Hotel bardzo dobry, w mojej ocenie 4*+. Niewielkie mankamenty to konieczność odświeżenia pokoi (314,309). W przypadku pokoju 314 dość uciążliwy hałas pochodzący z sąsiedniego hotelu, słyszany również przy zamkniętych drzwiach balkonowych. Po zgłoszeniu w recepcji bez problemu zaoferowano nam pokój 309 vis a vis pokoju 314. Obsługa na recepcji kompetentna i bardzo pomocna. Serwis sprzątający dyskretny. Ręczniki i pościel wymieniane zgodnie z życzeniem gości hotelowych. Restauracja hotelowa z szerokim wyborem dań, zarówno śniadania jak i kolacje urozmaicone. Kelnerzy niemal na skinienie ręki. Szczególnie dni tematyczne takie jak maderski czy włoski dają pełnię doznań amatorom dobrego jedzenia. Położenie hotelu przy promenadzie, przystanek autobusów miejskich jak i wycieczkowych w niedalekiej odległości od hotelu. Łatwy dojazd do Funchal i swoboda przy zwiedzaniu okolicy. Niespotykana oferta wycieczek i wypadów w głąb wyspy. Tydzień pobytu to stanowczo za mało! Z czystym sumieniem polecam hotel Melia Madeira Mare dla osób ciekawych świata i aktywnie spędzających swoje wakacje.
  • 5
  • 5
  • 6
  • 1
  • 6
  • 2
  • 5
  • 5
zwiń
6 / 6
50+ lat, ze znajomymi maj 2018
Hotel Melia Madeira Mare wybrałam po raz czwarty i chyba jest wystarczającą rekomendacją. Przy kolejnym pobycie na M aderze również go wybiorę rozwiń
Hotel Melia Madeira Mare wybrałam po raz czwarty i chyba jest wystarczającą rekomendacją. Przy kolejnym pobycie na M aderze również go wybiorę
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
5 / 6
31-40 lat, z partnerem/ką maj 2018
Hotel przyjemny, dobre wyżywienie, kolacje urozmaicone. Obiekt wymaga jednak odświeżenia (jak na standard 5*). Widok boczny na morze od zachodniej strony na 10 piętrze - odczuwalny hałas z (...) rozwiń
Hotel przyjemny, dobre wyżywienie, kolacje urozmaicone. Obiekt wymaga jednak odświeżenia (jak na standard 5*). Widok boczny na morze od zachodniej strony na 10 piętrze - odczuwalny hałas z klimatyzatorów z sąsiedniego budynku.
  • 4
  • 5
  • 5
  • 3
  • 5
  • 3
  • 4
  • 4
zwiń
3 / 6
41-50 lat, z partnerem/ką maj 2018
.... hotel bardzo nas rozczarował, 5 gwiazdek podobno zobowiązuje, no niestety - nie w tym hotelu: brak wody w pokojach; szare, sprane, albo nawet dziurawe ręczniki; gdzie się nie spojrzało - (...) rozwiń
.... hotel bardzo nas rozczarował, 5 gwiazdek podobno zobowiązuje, no niestety - nie w tym hotelu: brak wody w pokojach; szare, sprane, albo nawet dziurawe ręczniki; gdzie się nie spojrzało - wiele niedociągnięć: poszarpane krzesła, brudne maty na leżakach; tandetne stroiki, bukiety... to było aż śmieszne; animacje (te dla dorosłych) - żenująca jakość; co do zróżnicowania i smaku kuchni hotelowej - tu najwięcej do życzenia: produkty świeże, ale kompozycje bardzo nieudane, niektóre warzywa z tzw słoika: np. szparagi (w sezonie szparagowym.... szkoda), oliwki i wiele innych... jedyna korzyść "portki" w dniu wyjazdu były luźne.
  • 4
  • 3
  • 5
  • 1
  • 5
  • 1
  • 6
  • 3
zwiń
5 / 6
41-50 lat, z partnerem/ką kwiecień 2018
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 6
  • 3
  • 4
  • 4
zwiń
1 / 6
50+ lat, z partnerem/ką kwiecień 2018
Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek.Widok z pokoju bardzo nieciekawy,ciągły hałas w związku z wywozem śmieci z hotelu położonego naprzeciwko naszego okna.Wyżywienie było monotonne,mało warzyw.W (...) rozwiń
Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek.Widok z pokoju bardzo nieciekawy,ciągły hałas w związku z wywozem śmieci z hotelu położonego naprzeciwko naszego okna.Wyżywienie było monotonne,mało warzyw.W restauracji straszyły brudne podkładki pod talerze.Obrusów w tym hotelu nie używano.Plusem hotelu jest wewnętrzny parking oraz nieuciążliwe panie sprzątające.
  • 1
  • 1
  • 2
  • 1
  • 2
  • 1
  • 1
  • 1
zwiń
Wycieczki lokalne

Wycieczki dostępne na miejscu

Centrum wyspy — przejazd kolejką linową ponad dachami miasta Funchal na wzgórze Monte. Zwiedzanie: sanktuarium Matki Boskiej na wzgórzu Monte, ogród tropikalny z roślinnością reliktową i endemiczną Madery. Malownicza górska droga prowadzi do serca wyspy, gdzie z tarasów panoramicznych Eira do Serrado można podziwiać zapierający dech widok na górskie przepaście. Przejazd do ustronnej wioski, Doliny Zakonnic, degustacja lokalnej specjalności - likierów o smaku kasztanowym, czekoladowym i marakui. Dalej trasa prowadzi na drugą stronę pasma górskiego, do Câmara de Lobos - typowej wioski rybackiej z urokliwym portem, ulubionym miejscem Winstona Churchilla. Opcjonalnie: szalony zjazd wiklinowymi saniami ze wzgórza Monte (dodatkowo płatny: 15 EUR/os.). Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 83 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, degustację likierów, opiekę polskiego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 85 EUR, z zachodu i północy - ok. 92 EUR.

Zachód wyspy — niepowtarzalna okazja do podziwiania spektakularnych widoków, np. najwyższego klifu w Europie - Cabo Girão. Trasa wycieczki prowadzi przez typowo rybacką wioskę Ribeira Brava do przełęczy Encumenada, z której przy sprzyjających warunkach pogodowych można obserwować panoramę północnego i południowego wybrzeża. Przejazd przez prastary las laurowy (objęty patronatem UNESCO) do malowniczej wioski Sao Vincente. Zwiedzanie multimedialnego Centrum Wulkanicznego w São Vincente. Przejazd północnym wybrzeżem do popularnego kurortu Porto Moniz i podziwianie naturalnych basenów lawowych. Przejazd przez niezwykłą „tundrę maderyjską”, czyli płaskowyż Paul da Serra. Przejazd o Madalena do Mar - legendarnej posiadłości Króla Warneńczyka. Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 61 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, opiekę polskiego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 67 EUR, z zachodu i północy - ok. 71 EUR.

Wschód wyspy — wizyta w ogrodzie botanicznym z 2 tys. gatunków roślin kwitnących, małą ptaszarnią i panoramicznym widokiem na całe miasto. Wjazd na Pico de Arieiro - trzeci co do wielkości szczyt Madery (1818 m n.p.m.), z którego przy dobrych warunkach pogodowych można dostrzec koronę wyspy i spektakularne górskie pejzaże. Przejazd przez największą na świecie dolinę porośniętą prastarym lasem laurowym Laurisilva do wioski Ribeiro Frio z państwową hodowlą pstrąga. Wizyta w skansenie tradycyjnych domków krytych strzechą w wiosce Santana, podziwianie klifowego krajobrazu półwyspu św. Wawrzyńca, punkty widokowe z panoramą Orlej Skały, wysp Porto Santo, Desertas i pasa startowego lotniska wspartego na 180 kolumnach. Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 60 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, opiekę polskojęzycznego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 65 EUR, z zachodu i północy - ok. 76 EUR.

Wieczór z fado i folklorem maderyjskim — kolacja w tradycyjnej restauracji złożona ze specjalności kuchni: espetada (mięso z rusztu) z polentą (smażona kaszka kukurydziana), zupa, sałatka, gotowane warzywa, deser. Kolacji towarzyszą występy zespołu folklorystycznego (śpiew i taniec, tradycyjne instrumenty), a następnie koncert portugalskich pieśni fado w wykonaniu jednej z najlepszych śpiewaczek na wyspie. Cena - od ok. 37 EUR (zawiera: kolację z napojami); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 42 EUR, z zachodu i z północy - ok. 60 EUR.

Lewady — Madera słynie z kanałów, którymi w każdy zakątek wyspy dostarczana jest woda z gór. Powstały one jeszcze w czasach pierwszych portugalskich kolonizatorów. Wzdłuż kanałów powstało wiele tras trekkingowych o zróżnicowanej trudności. Należy zabrać: sportowe obuwie, odzież dostosowaną do zmiennej pogody, napoje i prowiant. Ceny zawierają transport i opiekę anglojęzycznego przewodnika górskiego.

Lewada Rabacal — poziom: średni, ok. 13 km, czas trekkingu: ok. 4 godz., na trasie: wysoki wodospad Risco oraz kaskada „25 źródeł” złożona z wielu wodospadów, las laurowy Laurissilva objęty patronatem UNESCO. Cena - ok. 33 EUR; z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 37 EUR, z zachodu i z północy - ok. 37 EUR.

Funchal — wizyta na targu miejskim, gdzie spotykają się mieszkańcy całej Madery. Położony w samym sercu centrum Funchal rynek ma do zaoferowania najlepsze na wyspie owoce, warzywa i kwiaty oraz lokalne wyroby gastronomiczne i rzemieślnicze. Spacer po historycznym centrum miasta: okolice portu, XV-wieczna katedra w stylu manuelińskim, budynek parlamentu Madery, cytadela św. Wawrzyńca i pomnik Józefa Piłsudskiego. Wizyta w słynnej winiarni „The Old Blandy Wine Lodge”, zapoznanie się z procesem produkcji wyjątkowego wina Madeira, które swój niepowtarzalny smak zawdzięcza leżakowaniu w dębowych beczkach. Degustacja. Wjazd na punkt widokowy Pico dos Barcelos (355 m n.p.m.), skąd roztacza się wspaniała panorama na całe miasto. Wycieczka półdniowa. Cena - ok. 34 EUR (zawiera: bilety wstępu, degustację wina, opiekę polskojęzycznego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 40 EUR, z zachodu i z północy - ok. 60 EUR.

Lewada do Furado - trekking po lewadach, unikalnych kanałach nawadniających. Poziom: średni, ok. 11 km, czas trekkingu: ok. 5 godz. Trasa zaczyna się w Ribeiro Frio w gminie Santana. Po drodze wspaniałe widoki na doliny i szczyty wyspy. Postój i obiad na starej farmie Herdade do Lombo das Faias. Kontynuacja trekkingu wzdłuż lewady do Furado, okazja do podziwiania endemicznej flory i fauny lasu wawrzynowego (tzw. Laurissilva). Trekking kończy się zejściem do wioski Portela. Należy zabrać odpowiednią odzież i obuwie trekkingowe. Cena – od ok. 43 EUR (zawiera: transport, opiekę polskojęzycznego przewodnika, obiad na farmie).

 

Wycieczki lokalne organizowane są przez lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych.

Infolinia

  • callcenter.tel_pl
  • 801 066 777
  • 77 4476 777
  • Infolinie dostępne: pn-pt 8-22 sob-ndz 9-20

Podziel się

Facebook Google+

Dlaczego warto?

  1. Kompletne ceny - nasze ceny nigdy nie zawierają żadnych ukrytych opłat.
  2. Gwarancja ubezpieczeniowa - 240 000 000 PLN
  3. Wygoda — rezerwujesz kiedy chcesz.
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter