phone mobile heart Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane
> >Wyniki Wyszukiwania> >

Hotel Rocamar & Royal Orchid

Atuty oferty

  • wakacje we dwoje
  • malowniczo położony na klifie
  • spokojne wakacje blisko natury
  • zadbane pokoje
  • Żagiel Itaki

Hotel Rocamar & Royal Orchid Kod: FNCRORO

1 899PLN
Dorośli: 2 2 posiłki Wt 28.05 – Wt 04.06.19 (8 dni)
Itaka

Hotel Rocamar & Royal Orchid Kod: FNCRORO Madera

Dwa siostrzane hotele, z różnymi nazwami, położone w zacisznym miejscu, w pobliżu szlaków spacerowych. Z tarasów hotelowych na klifie można podziwiać zapierający dech widok na Atlantyk. Do dyspozycji Gości są 3 baseny, w tym naturalny basen z morską wodą, siłownia i centrum wellness. Warto również wybrać się do centrum Funchal, do którego kursuje bezpłatny bus hotelowy. W 2019 r. hotel otrzymał ŻAGIEL ITAKI za najwyższą jakość świadczonych usług.

Opis oferty

na południowym wybrzeżu Madery, na klifie, w centrum turystycznej miejscowości CANICO DE BAIXO, ok. 300 m od minimarketu i ok. 2 km od supermarketu, ok. 11 km od stolicy wyspy Funchal; ok. 9 km od lotniska w Santa Cruz; w pobliżu hotelu przystanek autobusowy, dogodne połączenie z Funchal; 4 razy dziennie bezpłatny bus hotelowy do centrum Funchal i 3 razy dziennie bus powrotny (z wyjątkiem sobót i niedziel).

Reis Magos, publiczna, kamienista, ok. 800 m od hotelu.

czterogwiazdkowy kompleks, po gruntownej renowacji w 2006 r., częściowo odnowiony na przełomie 2018/2019 r. (nowe wyjście ewakuacyjne w budynku restauracji, wymiana części kafelek, nowy ogród), łącznie 197 pokoi w części Rocamar i Royal Orchid w 2 budynkach, hol, całodobowa recepcja, restauracja Rocamar – dania w formie bufetu, dostępne krzesełka dla dzieci, bar przy restauracji, Rocky Bar, bar przy basenie, pokój telewizyjny; sala konferencyjna, bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby i w barze; za opłatą: punkt internetowy w recepcji (ok. 3 EUR/godz.), pralnia; z uwagi na różnice poziomów i schody na terenie hotelu nie jest on polecany osobom z ograniczeniami ruchowymi; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, Maestro, Diners Club.

standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki), w części Rocamar, ok. 25 m², gustownie urządzony, indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna (polski kanał), telefon, sejf (płatny: 8 EUR/tydz., kaucja: 5 EUR), lodówka; dodatkowo dla nowożeńców: kosz owoców i butelka musującego wina na powitanie; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (stolik i krzesłka); widok na góry; pokój z widokiem na morze za dopłatą; studio: 2-os. (możliwość 1 dostawki) w części Royal Orchid, ok. 30 m², wyposażenie jak w pokoju standardowym, dodatkowo aneks kuchenny, widok na morze; pokój studio za dopłatą.

basen, słodka woda, ok. 68 m², gł. do 1,5 m, naturalny basen (czynny zależnie od warunków atmosferycznych), morska woda, ok. 100 m², gł. do 1,5 m, brodzik dla dzieci, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki; basen kryty, słodka woda, podgrzewany; jacuzzi, sauna, łaźnia parowa, pokój gier, siłownia (bezpłatna w godzinach 10.00-18.30); za opłatą: bilard, masaże; profesjonalny klub nurkowy Atalaia w części Royal.

śniadanie (7.30-10.30), obiad (12.30-14.30), kolacja (18.00-22.00) w formie bufetu w restauracji Rocamar; do posiłków wino lub piwo oraz gorące i zimne napoje; przekąski, sałatki, kawa, herbata, ciasta, lody w wyznaczonym barze (11.00-18.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonym barze (11.00-22.00).

00351/291934600, www.hotelroyalorchid.com; www.hotelrocamar.com

  • Wi-Fi
  • bus do centrum
4,9 / 6
93% klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą

Klienci doceniają:

  • Położenie hotelu
  • Obsługę hotelową
  • Standard pokoi
Informacje o regionie

Madera

Wyspa jest zielonym podzwrotnikowym rajem. Dzięki stałej temperaturze dziennej – około 24°C – nazywana jest krainą wiecznej wiosny i przez cały rok jest atrakcyjna dla turystów. Zachwycają tu wszechobecne kolorowe kwiaty, zielone pnącza, zróżnicowane krajobrazy z zapierającymi dech w piersiach urwiskami i malowniczymi wodospadami.

Prognoza pogody

Aktualna pogoda – Madera

Dziś
18°C 24°C
Wiatr:
6 km/h
Wschód: 07:03
Zachód: 21:06
Ciśnienie: 1022 hPa
Opady: 0,0 mm
Jutro
18°C 23°C
Wiatr:
9 km/h
Wschód: 07:03
Zachód: 21:06
Ciśnienie: 1021 hPa
Opady: 0,0 mm
Pojutrze
18°C 23°C
Wiatr:
9 km/h
Wschód: 07:02
Zachód: 21:07
Ciśnienie: 1020 hPa
Opady: 0,0 mm
28.05.2019
17°C 23°C
Wiatr:
8 km/h
Wschód: 07:02
Zachód: 21:07
Ciśnienie: 1020 hPa
Opady: 0,0 mm
29.05.2019
16°C 23°C
Wiatr:
7 km/h
Wschód: 07:01
Zachód: 21:08
Ciśnienie: 1020 hPa
Opady: 0,0 mm
30.05.2019
17°C 24°C
Wiatr:
7 km/h
Wschód: 07:01
Zachód: 21:09
Ciśnienie: 1018 hPa
Opady: 0,0 mm
31.05.2019
18°C 25°C
Wiatr:
6 km/h
Wschód: 07:01
Zachód: 21:09
Ciśnienie: 1017 hPa
Opady: 0,0 mm

Archiwalna pogoda – Madera

Jaka będzie pogoda podczas Twoich wakacji? Sprawdź archiwalne dane.

Źródło: Meteogroup Logo

POŁOŻENIE: na południowym wybrzeżu Madery, na klifie, w centrum turystycznej miejscowości CANICO DE BAIXO, ok. 300 m od minimarketu i ok. 2 km od supermarketu, ok. 11 km od stolicy wyspy Funchal; ok. 9 km od lotniska w Santa Cruz; w pobliżu hotelu przystanek autobusowy, dogodne połączenie z Funchal; 4 razy dziennie bezpłatny bus hotelowy do centrum Funchal i 3 razy dziennie bus powrotny (z wyjątkiem sobót i niedziel).

PLAŻA: Reis Magos, publiczna, kamienista, ok. 800 m od hotelu.

HOTEL: czterogwiazdkowy kompleks, po gruntownej renowacji w 2006 r., częściowo odnowiony na przełomie 2018/2019 r. (nowe wyjście ewakuacyjne w budynku restauracji, wymiana części kafelek, nowy ogród), łącznie 197 pokoi w części Rocamar i Royal Orchid w 2 budynkach, hol, całodobowa recepcja, restauracja Rocamar – dania w formie bufetu, dostępne krzesełka dla dzieci, bar przy restauracji, Rocky Bar, bar przy basenie, pokój telewizyjny; sala konferencyjna, bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby i w barze; za opłatą: punkt internetowy w recepcji (ok. 3 EUR/godz.), pralnia; z uwagi na różnice poziomów i schody na terenie hotelu nie jest on polecany osobom z ograniczeniami ruchowymi; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, Maestro, Diners Club.

POKÓJ:standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki), w części Rocamar, ok. 25 m², gustownie urządzony, indywidualnie sterowana klimatyzacja; łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna (polski kanał), telefon, sejf (płatny: 8 EUR/tydz., kaucja: 5 EUR), lodówka; dodatkowo dla nowożeńców: kosz owoców i butelka musującego wina na powitanie; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon lub taras (stolik i krzesłka); widok na góry; pokój z widokiem na morze za dopłatą; studio: 2-os. (możliwość 1 dostawki) w części Royal Orchid, ok. 30 m², wyposażenie jak w pokoju standardowym, dodatkowo aneks kuchenny, widok na morze; pokój studio za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA: basen, słodka woda, ok. 68 m², gł. do 1,5 m, naturalny basen (czynny zależnie od warunków atmosferycznych), morska woda, ok. 100 m², gł. do 1,5 m, brodzik dla dzieci, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki; basen kryty, słodka woda, podgrzewany; jacuzzi, sauna, łaźnia parowa, pokój gier, siłownia (bezpłatna w godzinach 10.00-18.30); za opłatą: bilard, masaże; profesjonalny klub nurkowy Atalaia w części Royal.

ALL INCLUSIVE (za dopłatą): śniadanie (7.30-10.30), obiad (12.30-14.30), kolacja (18.00-22.00) w formie bufetu w restauracji Rocamar; do posiłków wino lub piwo oraz gorące i zimne napoje; przekąski, sałatki, kawa, herbata, ciasta, lody w wyznaczonym barze (11.00-18.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonym barze (11.00-22.00).

KONTAKT: 00351/291934600, www.hotelroyalorchid.com; www.hotelrocamar.com

GRATIS:
  • Wi-Fi
  • bus do centrum

 

*Informacja dotycząca oficjalnej kategoryzacji hotelu znajduje się w opisie prezentowanych obiektów (sekcja „Hotel”) i jest ona zgodna z kategoryzacją stosowaną w danym kraju. Każdy kraj stosuje własne kryterium przyznawania określonej kategorii. Prezentowana na stronie www.itaka.pl oraz w dokumentach podróży kategoryzacja hoteli to nasza subiektywna ocena standardu hotelu. Połowa gwiazdki oznacza kategorię zawyżoną lub zaniżoną w stosunku do oficjalnej kategorii.

Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.

Położenie na mapie
Opinie klientów
4,9 / 6
Ogólna ocena
z 1264 opinie
93%
klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą
93%
klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą

Klienci doceniają m.in:

  • Położenie hotelu
  • Obsługę hotelową
  • Standard pokoi
2 / 6
50+ lat, z partnerem/ką maj 2019
Hotel o standardzie czterech gwiazdek oferuje klientom pokoje które w części nie nadają się do zamieszkania. Jest to niestety świadoma działalność biura i hotelu. Pokój który nam przydzielono (...) rozwiń
Hotel o standardzie czterech gwiazdek oferuje klientom pokoje które w części nie nadają się do zamieszkania. Jest to niestety świadoma działalność biura i hotelu. Pokój który nam przydzielono nie nadawał się do zamieszkania, a zapłaciłem Itace w czystej gotówce pełną kwotę wynikającą z umowy. Pokój ten /nr. 425 w Rocamar/ to maksymalnie 2 gwiazdki.Pokój w suterenie z balkonem i widokiem na mur oraz przemyślnie założoną na ten mur matę słomianą. Obok zaplecze kuchni. Wewnątrz odór /nie zapach/ jakiś bardzo silnych środków dezynfekcyjnych o zapach identycznym z lizolem. Odór dawał podstawy przypuszczać, że obsługa chwile wcześniej skończyła nie oszczędzając środka to jakże specyficzne zadanie. Brak na miejscu rezydenta oraz niewzruszona postawa obsługi recepcji /informacja, że pokój jest wynajmowany gościom Itaki i nie będzie zamieniony / dopełnia obrazu początku tych wymarzonych wakacji. Dopiero wysoka dopłata "uruchomiła" szare komórki recepcjonistki i ta znalazła nam pokój w innym hotelu. Taki początek wypoczynku połączony z brakiem zainteresowania pracowników Itaki / przez cały pobyt/ pozostawia jak najgorsze wrażenie i nieodparty wniosek że Itace zależy tylko na sprzedaży oferty a odznaczanie tego hotelu jakimiś specjalnymi wyróżnikami / błękitna flaga/ to po prostu kpina z gości. Posiłki mało urozmaicone ale ogólnie były OK. Hotel ustawiony pod kątem "dojenia" ile się da gości. Wszechobecni kelnerzy oferujący ciągle swoje usługi. Na marginesie odnoszę wrażenie, że o ilości gwiazdek w tym hotelu decydowała inwencja malarza który je malował na logo hotelu, równie dobrze mógł namalować jeszcze 1, 2 lub dowolnie większą ilość tych gwiazdek, czy również wtedy Itaka podeszłaby do oferty bezkrytycznie. Od wielu lat jeździmy na wypoczynek z Itaką ale to w co nas to biuro wsadziło w tym roku nakazuje zachowanie dużej ostrożności w przyszłych planach wypoczynku. Myślę,że kompetentne osoby wyciągną wnioski z mojego opisu hotelu i nie wystawią kolejnych klientów na podobne do moich atrakcje. Oczywiście nie polecam tego hotelu dopóki Itaka niem zmieni zasad współpracy z tym hotelem. Jestem przekonany, że jeżeli ktoś z Itaki czyta te opinie to dostanę zwrotną informację wyjaśniającą mi zaistniałe problemy, jeśli nikt się nie odezwie to będę miał pewność, że Itaka nie szanuje swoich klientów. Z powodów j.w. wakacje były nieudane.
  • 1
  • 4
  • 4
  • 2
  • 4
  • 1
  • 2
  • 1
zwiń
6 / 6
50+ lat, z partnerem/ką maj 2019
Hotel położony na klifie w cichej części Canico de Baixo.Czysto, codziennie sprzątane pokoje i wymieniane ręczniki. Obsługa bardzo przyjaźnie odnosi się do gości. Codziennie inne smaczne (...) rozwiń
Hotel położony na klifie w cichej części Canico de Baixo.Czysto, codziennie sprzątane pokoje i wymieniane ręczniki. Obsługa bardzo przyjaźnie odnosi się do gości. Codziennie inne smaczne potrawy, bogaty wybór deserów i owoców. Brak plaży z piaskiem. Dostępny jest basen i siłownia.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 1
  • 6
  • 6
zwiń
4 / 6
31-40 lat, z partnerem/ką maj 2019
Hotel czysty, miła obsługa. Pokój który dostałem był raczej mały i bardzo ciemny, na parterze, z jednym oknem, z którego w odległości jednego metra było widać jedynie żywopłot i zupełnie nic (...) rozwiń
Hotel czysty, miła obsługa. Pokój który dostałem był raczej mały i bardzo ciemny, na parterze, z jednym oknem, z którego w odległości jednego metra było widać jedynie żywopłot i zupełnie nic więcej. Jedzenie smaczne, mały wybór ale codziennie coś innego. All-inclusive jedynie daje małe zniżki na drinki, niewiele jest zupełnie za darmo. Miłym plusem jest darmowy internet WiFi dostępny w całym hotelu, w pokojach i przy basenach. W barze codziennie muzyka na żywo, do tego jakiś pan stoi z orłem na ręce, brak innych animacji. W niedalekiej odległości od hotelu jest sklep Spar, oraz kilka knajpek. Hotel zapewnia darmowy transport do Funhal i z powrotem, ale trzeba się zapisać z wyprzedzeniem w recepcji bo jest mało miejsc. Hotel znajduje się na skarpie, więc nie ma tam typowej plaży, do oceanu wchodzą głównie tylko uczestnicy szkoły nurkowania która znajduje się na terenie hotelu.
  • 2
  • 3
  • 5
  • 3
  • 5
  • 3
  • 2
  • 3
zwiń
5 / 6
31-40 lat, z rodziną kwiecień 2019
Hotel pięknie położony, na klifie z niesamowitym widokiem na ocean. Szum fal i oceaniczna bryza robią wrażenie. Pokoje czyste i zadbane może niezbyt nowoczesne ale komfortowo się mieszkało. (...) rozwiń
Hotel pięknie położony, na klifie z niesamowitym widokiem na ocean. Szum fal i oceaniczna bryza robią wrażenie. Pokoje czyste i zadbane może niezbyt nowoczesne ale komfortowo się mieszkało. Obsługa hotelowa bardzo miła. W hotelu jest basen zewnętrzny i wewnętrzny oraz dobrze wyposażona siłownia. wakacje spędzone w hotelu jak i na Maderze zaliczamy do bardzo udanych. Widoki niesamowite, ocean góry wszystko robi piorunujące wrażenie. Urlop spędzaliśmy z dziećmi dla których znaleźliśmy również atrakcje. Madera jest idealna dla osób które lubią aktywnie spędzać wakacje a nie na plaży bo takich do kąpieli tam nie ma. My chcąc wypocząć na plaży wybraliśmy się na rajskie plaże na Porto Santo. Polecam wszystkim wakacje z Itaką na Maderze.
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
  • 2
  • 5
  • 5
zwiń
6 / 6
50+ lat, ze znajomymi kwiecień 2019
czystość, obsługa, wyżywienie, pokój - oceniam pozytywnie. Hotel jest kompleksem 3 obiektów. My mieszkałyśmy w Royal Orchid a wyżywienie było w Rocamar. Taki rozdział nie do końca jest wygodny, (...) rozwiń
czystość, obsługa, wyżywienie, pokój - oceniam pozytywnie. Hotel jest kompleksem 3 obiektów. My mieszkałyśmy w Royal Orchid a wyżywienie było w Rocamar. Taki rozdział nie do końca jest wygodny, szczególnie gdy najważniejsze sprawy związane z realizacją programy, w tym zbiórka przed wyjazdem, odbywały się w Roczmar.
  • 5
  • 5
  • 6
  • 3
  • 6
  • 3
  • 5
  • 5
zwiń
6 / 6
20-25 lat, z partnerem/ką kwiecień 2019
Pokój był czysty, pościel codziennie ukladana. Obsluga pomocna w kazdej sytuacji. Bez problemu można było porozumieć się po angielsku. Posiłki dobrej jakości, smaczne i zróżnicowane. Widok z (...) rozwiń
Pokój był czysty, pościel codziennie ukladana. Obsluga pomocna w kazdej sytuacji. Bez problemu można było porozumieć się po angielsku. Posiłki dobrej jakości, smaczne i zróżnicowane. Widok z tarasu piękny. Bezpośrednio nad oceanem
  • 5
  • 5
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
  • 5
  • 5
zwiń
5 / 6
50+ lat, ze znajomymi kwiecień 2019
ogólne wrażenie miłe rozwiń
ogólne wrażenie miłe
  • 5
  • 5
  • 5
  • 4
  • 6
  • 5
  • 4
  • 5
zwiń
4 / 6
41-50 lat, ze znajomymi kwiecień 2019
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 6
  • 4
  • 4
  • 4
  • 5
  • 2
  • 3
  • 4
zwiń
6 / 6
50+ lat, z partnerem/ką kwiecień 2019
Hotel przepięknie położony. Widok na ocean, szum fal oraz wschód słońca - bezcenny. Mimo iż nie był to okres wzmożonego sezonu turystycznego ilość leżaków jak i parasoli była wystarczająca na (...) rozwiń
Hotel przepięknie położony. Widok na ocean, szum fal oraz wschód słońca - bezcenny. Mimo iż nie był to okres wzmożonego sezonu turystycznego ilość leżaków jak i parasoli była wystarczająca na każdym poziomie tarasów. Obsługa zarówno w recepcji jak i podczas posiłków - profesjonalna. W barze każdego wieczoru czas umilały muzyczne występy. Pokój sprzątany każdego dnia ( również wymiana ręczników). Jedyne zastrzeżenie to brak sałatek np. z pomidorów, sałaty, rzodkiewek itp. podczas śniadania.
  • 6
  • 5
  • 6
  • 4
  • 6
  • 1
  • 2
  • 5
zwiń
5 / 6
41-50 lat, z partnerem/ką kwiecień 2019
Przepięknie położony. Widok na ocean przesłania wszelkie inne niedoskonałości. Pięknym położeniem można cieszyć się nawet nie posiadając pokoju z widokiem na ocean. Nie polecam rodzinom z małymi (...) rozwiń
Przepięknie położony. Widok na ocean przesłania wszelkie inne niedoskonałości. Pięknym położeniem można cieszyć się nawet nie posiadając pokoju z widokiem na ocean. Nie polecam rodzinom z małymi dziećmi - zbyt niebezpiecznie. Hotel bardzo urokliwy, personel miły, wyżywienie dobre, trochę mało urozmaicone. Polecam wypożyczenie auta i zwiedzanie wyspy na własną rękę - mnóstwo punktów widokowych. Z wycieczek fakultatywnych zdecydowanie wycieczka jeepem z Panem Julkiem!! Zdecydowanie polecam Maderę i ten hotel.
  • 4
  • 4
  • 4
  • 3
  • 6
  • 2
  • 2
  • 5
zwiń
6 / 6
41-50 lat, z partnerem/ką kwiecień 2019
Bardzo udany pobyt, hotel klimatyczny pięknie położony rozwiń
Bardzo udany pobyt, hotel klimatyczny pięknie położony
  • 6
  • 6
  • 6
  • 4
  • 5
  • 5
  • 4
  • 5
zwiń
3 / 6
50+ lat, z partnerem/ką kwiecień 2019
Wszystkie uslugi opisane w ofercie byly dostepne, nie mam zadnych zastrzezen chociaz nie korzystalam z wycieczek fakultatywnych ani nie uczestniczylam w spotkaniach z rezydentem rozwiń
Wszystkie uslugi opisane w ofercie byly dostepne, nie mam zadnych zastrzezen chociaz nie korzystalam z wycieczek fakultatywnych ani nie uczestniczylam w spotkaniach z rezydentem
  • 6
  • 3
  • 5
  • 3
  • 6
  • 3
  • 1
  • 4
zwiń
5 / 6
50+ lat, z partnerem/ką kwiecień 2019
Hotel przyjemnie położony z widokiem z balkonu na Ocean Atlantycki, nie za duży. Czysto, miła obsługa, ładny pokój. rozwiń
Hotel przyjemnie położony z widokiem z balkonu na Ocean Atlantycki, nie za duży. Czysto, miła obsługa, ładny pokój.
  • 5
  • 4
  • 6
  • 4
  • 6
  • 2
  • 2
  • 6
zwiń
6 / 6
50+ lat, z partnerem/ką kwiecień 2019
kambariai svarus,aptarnaujantis personalas paslaugus,mandagus,nuostabus vaizdas i vandenyna,patogus susisiekimas su visais lankomais objekktais.ok rozwiń
kambariai svarus,aptarnaujantis personalas paslaugus,mandagus,nuostabus vaizdas i vandenyna,patogus susisiekimas su visais lankomais objekktais.ok
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
5 / 6
26-30 lat, z partnerem/ką kwiecień 2019
Wspaniała obsługa. Wszyscy pomocni i uśmiechnięci, począwszy od recepcjonistów na personelu sprzątającym kończąc. Pokój przestronny, przyjemna w dotyku pościel i piękny widok na ocean, za który (...) rozwiń
Wspaniała obsługa. Wszyscy pomocni i uśmiechnięci, począwszy od recepcjonistów na personelu sprzątającym kończąc. Pokój przestronny, przyjemna w dotyku pościel i piękny widok na ocean, za który warto dopłacić. Jedzenie nie przypadło mi do gustu, chociaż wiem, że znajduje swoich zwolenników. Na każdym z posiłków serwowane były również pyszne, świeże owoce. Darmowy autobus do stolicy rekompensuje mało atrakcji w najbliższej okolicy hotelu. W hotelu nie ma typowej plaży, jest jednak możliwość zejścia do oceanu, z której nie korzystaliśmy ze względu na, moim zdaniem, niebezpieczne skały. Podsumowując, jesteśmy zadowoleni z wyboru tego hotelu.
  • 6
  • 4
  • 6
  • 3
  • 6
  • 4
  • 3
  • 5
zwiń
5 / 6
50+ lat, z partnerem/ką kwiecień 2019
postaram sie to okreslic jednym slowem S U P E R!!!!!!!!!!!!!!!!! rozwiń
postaram sie to okreslic jednym slowem S U P E R!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 5
  • 5
  • 5
  • 4
  • 6
  • 3
  • 3
  • 4
zwiń
4 / 6
26-30 lat, z partnerem/ką marzec 2019
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 5
  • 2
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
  • 3
  • 3
zwiń
6 / 6
26-30 lat, z partnerem/ką marzec 2019
Hotel oceniam jako dobry. Szczególnie spodobała mi się jego lokalizacja nad samym morzem, na skalistym brzegu. Jedyne zastrzeżenia jakiem mam to zbyt monotonne śniadania i kolacje. Hotel bardzo (...) rozwiń
Hotel oceniam jako dobry. Szczególnie spodobała mi się jego lokalizacja nad samym morzem, na skalistym brzegu. Jedyne zastrzeżenia jakiem mam to zbyt monotonne śniadania i kolacje. Hotel bardzo czysty, obsługa miła i sympatyczna, jednak sposób prowadzenia posiłków zbyt mało ekologiczny- częsta wymiana talerzy bez większej potrzeby które zużywa wodę.
  • 6
  • 4
  • 5
  • 5
  • 6
  • 2
  • 3
  • 5
zwiń
5 / 6
41-50 lat, z partnerem/ką marzec 2019
hotel bardzo ładnie położony, czysty, trochę zatrzymany w czasie, ale bardzo miła obsługa. rozwiń
hotel bardzo ładnie położony, czysty, trochę zatrzymany w czasie, ale bardzo miła obsługa.
  • 5
  • 4
  • 5
  • 5
  • 6
  • 6
  • 4
  • 5
zwiń
6 / 6
50+ lat, z partnerem/ką marzec 2019
Bardzo dogodne miejsce do wypoczynku, czysto (codzienne sprzątanie i wymiana ręczników i poscieli), atrakcyja lokalizacja, szeroki wybór potraw podczas posiłków. SUPER !!! rozwiń
Bardzo dogodne miejsce do wypoczynku, czysto (codzienne sprzątanie i wymiana ręczników i poscieli), atrakcyja lokalizacja, szeroki wybór potraw podczas posiłków. SUPER !!!
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
zwiń
6 / 6
41-50 lat, z partnerem/ką marzec 2019
Hotel bliski ideału. Pod względem wielkości/kubatury - nie jest to moloch tylko kameralny budynek połączony z dwoma innymi podobnymi hotelami ale nadal stanowiący odrębne i spokojne miejsce. (...) rozwiń
Hotel bliski ideału. Pod względem wielkości/kubatury - nie jest to moloch tylko kameralny budynek połączony z dwoma innymi podobnymi hotelami ale nadal stanowiący odrębne i spokojne miejsce. Hotel jest dość zaskakujacy architektonicznie - z systemem położonych kaskadowo tarasów, przejść, podjazdów,którymi można zejść z klifu (na którym hotel jest osadzony)wprost na plażę albo zrobić "po drodze" przerwę i skorzystać z jednego z basenów czy leżaków. Pod względem położenia nie mogłabym wymyślić czegoś lepszego - nad samym brzegiem oceanu, palmy, błękitne tarasy, niebieskie niebo i szafirowy Atlantyk. Nasz pokój był dość duży i wygodny z tarasem wychodzącym wprost na ocean. Poranek z kawą i słońcem wschodzacym nad Atlantykiem albo niebo pełne gwiazd, brak słów... Restauracja hotelowa oraz bar także położone w taki sposób, ze można cały dzień siedzieć przy stoliku i gapić się na ten piękny świat dookoła. Obsługa kelnerska, barmańska fantastyczna, mówiąca chyba we wszystkich językach świata ;-) Jedzenie ok. Bardzo, bardzo dużo i w wielu wariantach, widziałam kilka propozycji dla wegan i bezglutenowców (chleb, płatki zbożowe, mleko roślinne itp). To wszystko plus położenie hotelu w odległości "rzutu beretem" od przystanku autobusowego, z którego można dojechać np. do Funchal (autobusem warto się przejechać chociaż raz- niezapomniana jazda serpentynami po klifach, pierwszy raz prawie krzyczałam :-) jazda autobusem do centrum to ok 30-40 min, samochodem ok 10min. Podsumowując - mogłabym zamieszkać w Rocamar :-)
  • 6
  • 5
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
6 / 6
50+ lat, z partnerem/ką marzec 2019
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 5
  • 5
  • 5
  • 3
  • 6
  • 3
  • 3
  • 4
zwiń
6 / 6
41-50 lat, z partnerem/ką luty 2019
Bardzo fajny hotel. Malowniczo położony. Pokój z widokiem na ocean super. Położony na klifie więc zejście do oceanu tylko po drabinkach - dla odważnych zwłaszcza gdy duże fale. Kameralna (...) rozwiń
Bardzo fajny hotel. Malowniczo położony. Pokój z widokiem na ocean super. Położony na klifie więc zejście do oceanu tylko po drabinkach - dla odważnych zwłaszcza gdy duże fale. Kameralna atmosfera, bardzo dobre jedzenia, super mili pracownicy zarówno recepcji jak i restauracji. Bezpłatny bus do stolicy wyspy - trzeba sobie dzień wcześniej zarezerwować miejsce na wyjazd i na powrót. Dojazd zajmuje ok 15 min. Blisko hotelu SPAR - mały ale jest wszystko co trzeba. Miła spokojna okolica z niedużą promenadą, po której można spacerować. Bardzo polecam
  • 6
  • 6
  • 6
  • 3
  • 6
  • 1
  • 4
  • 4
zwiń
5 / 6
50+ lat, z partnerem/ką luty 2019
Hotel pięknie położony nad Oceanem, czyściutki, obsługa bez zarzutu. Może budynki nie najnowsze ale atmosfera super/ byli klienci, którzy do tego samego hotelu przyjeżdżają kolejny raz - a to o (...) rozwiń
Hotel pięknie położony nad Oceanem, czyściutki, obsługa bez zarzutu. Może budynki nie najnowsze ale atmosfera super/ byli klienci, którzy do tego samego hotelu przyjeżdżają kolejny raz - a to o czymś świadczy/. Elegancko, nienachalnie i w pełni profesjonalnie. Posiłki bardzo smaczne, różnorodne i w ilościach przekraczających możliwości konsumpcyjne /nawet gdybyśmy chcieli tylko tego wszystkiego popróbować nie mówiąc już o jedzeniu/. Obsługa w restauracji bez zarzutu, uśmiechnięci, nienachalni, zawsze w odpowiednim miejscu i czasie. Bardzo wysoki standard czystości, świeżości potraw i sposobu ich podania. Wyróżniający się kelnerzy to Pan Simplicjo i Pani Fatima.
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
  • 5
  • 5
zwiń
6 / 6
50+ lat, z partnerem/ką luty 2019
Hotel jest wspaniale położony na wysokim klifie, nad samym morzem z cudownymi widokami na ocean i wyspy Ilhas Desertas oraz na półwysep Ponta de Sao Lourenco. Cudowne fale i mnóstwo raków na (...) rozwiń
Hotel jest wspaniale położony na wysokim klifie, nad samym morzem z cudownymi widokami na ocean i wyspy Ilhas Desertas oraz na półwysep Ponta de Sao Lourenco. Cudowne fale i mnóstwo raków na skałach przybrzeżnych. Mnóstwo miejsc zacisznych, zaułków na różnych poziomach do opalania czy też korzystania z basenu, słoneczko przez 3/4 pobytu dopisywało i co najważniejsze mimo sporej ilości turystów, chyba cały czas był pełny hotel - nie odczuwało się tłoku i czuliśmy się swobodnie. Obsługa hotelowa na wysokim poziomie - zawsze miła i uśmiechnięta, porozumiewanie się bezproblemowe zarówno w języku angielskim jak i niemieckim i cały czas uczą się polskiego - to było miłe. Śniadania bez zarzutu, jak dla mnie jajka w koszulkach były cudowne aczkolwiek nie podane na miękko żółtko, dla każdego coś do wyboru, natomiast kolacje były przepyszne i każdego wieczoru było coś z miejscowych specjalności. Pokoje z czasów swojej świetności, to też klimat ale obsługa pokojowa, kultura, serwis pokojowy od ręki - to było wspaniałe, pokoje czyste, codziennie sprzątane. Dla mnie istotna była też sauna, jacuzzi, basen wewnętrzny, jest też Spa i siłownia. POLECAMY.
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
  • 4
  • 4
  • 6
zwiń
Wycieczki lokalne

Wycieczki dostępne na miejscu

Centrum wyspy — przejazd kolejką linową ponad dachami miasta Funchal na wzgórze Monte. Zwiedzanie: sanktuarium Matki Boskiej na wzgórzu Monte, ogród tropikalny z roślinnością reliktową i endemiczną Madery. Malownicza górska droga prowadzi do serca wyspy, gdzie z tarasów panoramicznych Eira do Serrado można podziwiać zapierający dech widok na górskie przepaście. Przejazd do ustronnej wioski, Doliny Zakonnic, degustacja lokalnej specjalności - likierów o smaku kasztanowym, czekoladowym i marakui. Dalej trasa prowadzi na drugą stronę pasma górskiego, do Câmara de Lobos - typowej wioski rybackiej z urokliwym portem, ulubionym miejscem Winstona Churchilla. Opcjonalnie: szalony zjazd wiklinowymi saniami ze wzgórza Monte (dodatkowo płatny: 15 EUR/os.). Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 83 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, degustację likierów, opiekę polskiego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 85 EUR, z zachodu i północy - ok. 92 EUR.

Zachód wyspy — niepowtarzalna okazja do podziwiania spektakularnych widoków, np. najwyższego klifu w Europie - Cabo Girão. Trasa wycieczki prowadzi przez typowo rybacką wioskę Ribeira Brava do przełęczy Encumenada, z której przy sprzyjających warunkach pogodowych można obserwować panoramę północnego i południowego wybrzeża. Przejazd przez prastary las laurowy (objęty patronatem UNESCO) do malowniczej wioski Sao Vincente. Zwiedzanie multimedialnego Centrum Wulkanicznego w São Vincente. Przejazd północnym wybrzeżem do popularnego kurortu Porto Moniz i podziwianie naturalnych basenów lawowych. Przejazd przez niezwykłą „tundrę maderyjską”, czyli płaskowyż Paul da Serra. Przejazd o Madalena do Mar - legendarnej posiadłości Króla Warneńczyka. Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 61 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, opiekę polskiego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 67 EUR, z zachodu i północy - ok. 71 EUR.

Wschód wyspy — wizyta w ogrodzie botanicznym z 2 tys. gatunków roślin kwitnących, małą ptaszarnią i panoramicznym widokiem na całe miasto. Wjazd na Pico de Arieiro - trzeci co do wielkości szczyt Madery (1818 m n.p.m.), z którego przy dobrych warunkach pogodowych można dostrzec koronę wyspy i spektakularne górskie pejzaże. Przejazd przez największą na świecie dolinę porośniętą prastarym lasem laurowym Laurisilva do wioski Ribeiro Frio z państwową hodowlą pstrąga. Wizyta w skansenie tradycyjnych domków krytych strzechą w wiosce Santana, podziwianie klifowego krajobrazu półwyspu św. Wawrzyńca, punkty widokowe z panoramą Orlej Skały, wysp Porto Santo, Desertas i pasa startowego lotniska wspartego na 180 kolumnach. Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 60 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, opiekę polskojęzycznego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 65 EUR, z zachodu i północy - ok. 76 EUR.

Wieczór z fado i folklorem maderyjskim — kolacja w tradycyjnej restauracji złożona ze specjalności kuchni: espetada (mięso z rusztu) z polentą (smażona kaszka kukurydziana), zupa, sałatka, gotowane warzywa, deser. Kolacji towarzyszą występy zespołu folklorystycznego (śpiew i taniec, tradycyjne instrumenty), a następnie koncert portugalskich pieśni fado w wykonaniu jednej z najlepszych śpiewaczek na wyspie. Cena - od ok. 37 EUR (zawiera: kolację z napojami); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 42 EUR, z zachodu i z północy - ok. 60 EUR.

Lewady — Madera słynie z kanałów, którymi w każdy zakątek wyspy dostarczana jest woda z gór. Powstały one jeszcze w czasach pierwszych portugalskich kolonizatorów. Wzdłuż kanałów powstało wiele tras trekkingowych o zróżnicowanej trudności. Należy zabrać: sportowe obuwie, odzież dostosowaną do zmiennej pogody, napoje i prowiant. Ceny zawierają transport i opiekę anglojęzycznego przewodnika górskiego.

Lewada Rabacal — poziom: średni, ok. 13 km, czas trekkingu: ok. 4 godz., na trasie: wysoki wodospad Risco oraz kaskada „25 źródeł” złożona z wielu wodospadów, las laurowy Laurissilva objęty patronatem UNESCO. Cena - ok. 33 EUR; z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 37 EUR, z zachodu i z północy - ok. 37 EUR.

Funchal — wizyta na targu miejskim, gdzie spotykają się mieszkańcy całej Madery. Położony w samym sercu centrum Funchal rynek ma do zaoferowania najlepsze na wyspie owoce, warzywa i kwiaty oraz lokalne wyroby gastronomiczne i rzemieślnicze. Spacer po historycznym centrum miasta: okolice portu, XV-wieczna katedra w stylu manuelińskim, budynek parlamentu Madery, cytadela św. Wawrzyńca i pomnik Józefa Piłsudskiego. Wizyta w słynnej winiarni „The Old Blandy Wine Lodge”, zapoznanie się z procesem produkcji wyjątkowego wina Madeira, które swój niepowtarzalny smak zawdzięcza leżakowaniu w dębowych beczkach. Degustacja. Wjazd na punkt widokowy Pico dos Barcelos (355 m n.p.m.), skąd roztacza się wspaniała panorama na całe miasto. Wycieczka półdniowa. Cena - ok. 34 EUR (zawiera: bilety wstępu, degustację wina, opiekę polskojęzycznego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 40 EUR, z zachodu i z północy - ok. 60 EUR.

Lewada do Furado - trekking po lewadach, unikalnych kanałach nawadniających. Poziom: średni, ok. 11 km, czas trekkingu: ok. 5 godz. Trasa zaczyna się w Ribeiro Frio w gminie Santana. Po drodze wspaniałe widoki na doliny i szczyty wyspy. Postój i obiad na starej farmie Herdade do Lombo das Faias. Kontynuacja trekkingu wzdłuż lewady do Furado, okazja do podziwiania endemicznej flory i fauny lasu wawrzynowego (tzw. Laurissilva). Trekking kończy się zejściem do wioski Portela. Należy zabrać odpowiednią odzież i obuwie trekkingowe. Cena – od ok. 43 EUR (zawiera: transport, opiekę polskojęzycznego przewodnika, obiad na farmie).

 

Wycieczki lokalne organizowane są przez lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych.

Sprawdź cenę

  • Dojazd własny
Cena/os.:
4 009 Pln -52%
1 899pln Razem Szczegóły ceny 3 798 pln
  • Promocja Last minute Last minute

Infolinia

  • callcenter.tel_pl
  • 801 066 777
  • 77 4476 777
  • Infolinie dostępne: pn-pt 8-22 sob-ndz 9-20

Podziel się

Facebook

Dlaczego warto?

  1. Kompletne ceny - nasze ceny nigdy nie zawierają żadnych ukrytych opłat.
  2. Gwarancja ubezpieczeniowa - 260 000 000 PLN
  3. Wygoda — rezerwujesz kiedy chcesz.
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter