phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane CB5DFB7F-C92F-41CB-9FB1-916D616FF3EC E0FBD33F-841B-452B-BF16-225B7D943904
>News>

Najcenniejsza Marka 2010

ITAKA najcenniejszą polską marką wśród biur podróży w Polsce

„W Polsce mamy deficyt marek, które są uznawane za wartościowe. Tym większe uznanie należy się tym firmom, które takie marki zbudowały (…)” – pisze w wydaniu z 2.12.2010 r. Rzeczpospolita cytując wiceministra gospodarki Rafała Baniaka.

W VII już edycji Rankingu Najcenniejszych Polskich Marek ITAKA po raz kolejny uplasowała się na najwyższym miejscu wśród biur podróży zajmując 62 miejsce (awans o 5 pozycji w stosunku do ubiegłorocznej edycji) oraz zanotowała wzrost wartości marki o 23 %, z 188,9 mln złotych w roku ubiegłym do 231,6 mln złotych w roku 2010.

Ranking wartości marek przeprowadzany przez Rzeczpospolitą to jedyne takie zestawienie w Polsce. W rankingu oprócz wyników sprzedaży brana jest przede wszystkim pod uwagę siła oddziaływania – moc marki. W tegorocznej edycji przeanalizowano dane finansowe i dokonano szczegółowego badania opinii konsumentów 330 marek, których łączna wartość szacowana jest na ponad 61 mld złotych.

arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter