phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane
Wyniki Wyszukiwania Hotel Mirada Del Monte

Atuty oferty

  • rewelacyjnie położony
  • blisko wyciągów
  • duży wybór tras narciarskich
  • spektakularne widoki
  • eleganckie i zadbane wnętrza
  • skipass w cenie

Hotel Mirada Del Monte Kod: ASRMONT

2 369PLN
Dorośli: 2 all inclusive soft Pt 12.03 – Pt 19.03.21 (8 dni)
Itaka
  • Promocja ZIMA 20/21 ZIMA 20/21
Turcja (narty), Kayseri

Hotel Mirada Del Monte

  • Promocja ZIMA 20/21 ZIMA 20/21
Kod: ASRMONT
Opis

ok. 200 m od centrum ERCIYES, na wysokości ok. 2200 m n.p.m., przy drodze lokalnej, najbliższe sklepy i bary ok. 200 m od hotelu, ok. 25 km od centrum Kayseri; ok. 30 km do lotniska w Kayseri.

ok. 450 m od głównego wyciągu – gondoli Tekir i od wyciągu taśmowego, ok. 1300 m od wyciągu krzesełkowego Develi, dojście pieszo lub dojazd bezpłatnym busem do gondoli Tekir oraz wyciągu Develi (na zapytanie u kierowcy); ok. 6 km od wyciągu Hisarcik i ok. 16 km od wyciągu Hacilar; wszystkie wyciągi objęte skipassem; łącznie w kompleksie Erciyes ponad 100 km tras zjazdowych, 34 trasy o różnym stopniu trudności. Sprawdź warunki na stokach narciarskich w Erciyes: https://www.kayserierciyes.com.tr/?Lng=2. Klienci korzystający ze stoku zobligowani są do noszenia kasku.

trzygwiazdkowy, zadbany, zbudowany w 2007 r., regularnie odnawiany, 33 pokoje, 1 budynek, 2 piętra, eleganckie, małe lobby, recepcja, restauracja – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa i turecka, dostępne foteliki dla dzieci, bar w lobby, bar w dyskotece (płatny); przechowalnia sprzętu narciarskiego (płatna: ok. 3 EUR/dzień), bezpłatny internet bezprzewodowy; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.

standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki dla os. dorosłej lub 2 dzieci – łóżko piętrowe), ok. 22 m², nowoczesny i elegancki, ogrzewany, łazienka (prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon, minibar (codziennie uzupełniany w wodę), sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem.

pokój gier; muzyka na żywo dwa razy w tygodniu w lobby, dyskoteka: za opłatą: szatnia i napoje w dyskotece; centrum spa w sąsiednim hotelu Mirada Del Lago (wstęp: ok. 10 EUR/dzień; obejmuje: basen, saunę i hammam).

śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-14.00), kolacja (19.00-21.00) w formie bufetu w restauracji; podwieczorek (17.00-18.00) w barze w lobby; lokalne napoje bezalkoholowe w wyznaczonym barze (10.00-23.00), do obiadu i kolacji nielimitowane lokalne napoje bezalkoholowe, piwo, wino oraz limitowane raki (1 szklanka/os.); dodatkowo: skipass (wymagany depozyt – ok. 35 EUR/os.).

0090/3523422100, www.miradahotels.com

  • Wi-Fi

5.0 /6
94% klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą

Klienci doceniają:

  • Obsługę hotelową
  • Położenie hotelu
  • Korzystny stosunek jakości do ceny
ZIMA20/21
x

ZIMA 20/21!
TYLKO DO 4 CZERWCA BONUSY NA PLUSY:

  • 30% zaliczki
  • 50% zniżki dla dziecka w wybranych hotelach
  • Gwarancja Niezmienności Ceny
  • Gwarancja Bezkosztowej Zmiany Rezerwacji
  • 3% zniżki dla Stałych Klientów lub 100 PLN za zgody na kontakt elektroniczny
  • kupon na CEWE FOTOKSIĄŻKĘ za 1 PLN
  • parking za 1 PLN
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Informacje o regionie
Galeria regionu

Turcja (narty) — Kayseri

Odkryj Erciyes, położony w samym sercu Kapadocji - jeden z najlepszych i najnowocześniejszych ośrodków narciarskich w Turcji. To prawie 102 km tras (w tym 55 km tras ratrakowanych) o zróżnicowanym stopniu trudności i świetne warunki dla entuzjastów sportów zimowych. Narciarze i snowboardziści będą zachwyceni!

Niesamowite krajobrazy gwarantowane! Świetne miejsce dla wielbicieli sportów zimowych, którzy docenią duży wybór tras narciarskich oraz bliskość wyciągów. Na Gości czekają eleganckie i zadbane wnętrza, w tym wygodne i przytulne pokoje, wyposażone we wszystkie udogodnienia. Po szaleństwie na stoku warto zrelaksować się w barze w lobby oraz skosztować pysznych dań kuchni tureckiej w hotelowej restauracji. Idealne miejsce na zimowe wakacje. Skipass w cenie!

POŁOŻENIE: ok. 200 m od centrum ERCIYES, na wysokości ok. 2200 m n.p.m., przy drodze lokalnej, najbliższe sklepy i bary ok. 200 m od hotelu, ok. 25 km od centrum Kayseri; ok. 30 km do lotniska w Kayseri.

WYCIĄGI NARCIARSKIE: ok. 450 m od głównego wyciągu – gondoli Tekir i od wyciągu taśmowego, ok. 1300 m od wyciągu krzesełkowego Develi, dojście pieszo lub dojazd bezpłatnym busem do gondoli Tekir oraz wyciągu Develi (na zapytanie u kierowcy); ok. 6 km od wyciągu Hisarcik i ok. 16 km od wyciągu Hacilar; wszystkie wyciągi objęte skipassem; łącznie w kompleksie Erciyes ponad 100 km tras zjazdowych, 34 trasy o różnym stopniu trudności. Sprawdź warunki na stokach narciarskich w Erciyes: https://www.kayserierciyes.com.tr/?Lng=2. Klienci korzystający ze stoku zobligowani są do noszenia kasku.

HOTEL: trzygwiazdkowy, zadbany, zbudowany w 2007 r., regularnie odnawiany, 33 pokoje, 1 budynek, 2 piętra, eleganckie, małe lobby, recepcja, restauracja – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa i turecka, dostępne foteliki dla dzieci, bar w lobby, bar w dyskotece (płatny); przechowalnia sprzętu narciarskiego (płatna: ok. 3 EUR/dzień), bezpłatny internet bezprzewodowy; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.

POKÓJ:standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki dla os. dorosłej lub 2 dzieci – łóżko piętrowe), ok. 22 m², nowoczesny i elegancki, ogrzewany, łazienka (prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon, minibar (codziennie uzupełniany w wodę), sejf; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem.

SPORT I ROZRYWKA: pokój gier; muzyka na żywo dwa razy w tygodniu w lobby, dyskoteka: za opłatą: szatnia i napoje w dyskotece; centrum spa w sąsiednim hotelu Mirada Del Lago (wstęp: ok. 10 EUR/dzień; obejmuje: basen, saunę i hammam).

SOFT ALL INCLUSIVE: śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-14.00), kolacja (19.00-21.00) w formie bufetu w restauracji; podwieczorek (17.00-18.00) w barze w lobby; lokalne napoje bezalkoholowe w wyznaczonym barze (10.00-23.00), do obiadu i kolacji nielimitowane lokalne napoje bezalkoholowe, piwo, wino oraz limitowane raki (1 szklanka/os.); dodatkowo: skipass (wymagany depozyt – ok. 35 EUR/os.).

KONTAKT: 0090/3523422100, www.miradahotels.com

GRATIS:
  • Wi-Fi
Położenie na mapie
Opinie klientów (146)

Ocena ogólna

5.0/6

Klienci wyróżnili:

  • Obsługę hotelową
  • Położenie hotelu
  • Korzystny stosunek jakości do ceny
94%
naszych klientów poleca ten hotel!
  • 4.7
  • 5.1
  • 5.5
  • 5.3
  • 4.9
  • 4.8
  • 4.6
  • 3.1
  • 5.2

Pokaż recenzje od:

4/6
—, z partnerem/ką marzec 2020
Hotel w miarę estetyczny bez rewelacji odpowiada raczej ocenie *** gwiazdek więc tak jak jest oceniany ... rozwiń
Hotel w miarę estetyczny bez rewelacji odpowiada raczej ocenie *** gwiazdek więc tak jak jest oceniany ...
  • 5
  • 3
  • 6
  • 5
  • 5
  • 4
  • 6
  • 3
  • 4
zwiń
6/6
—, z partnerem/ką marzec 2020
Bardzo dobry hotel jak na swój standard. Czyściutki , bardzo ciepły( byliśmy w marcu ) Bardzo dobre wyżywienie - duży wybór ,bardzo smaczne , Z okien stołówki widok na ośnieżone stoki . (...) rozwiń
Bardzo dobry hotel jak na swój standard. Czyściutki , bardzo ciepły( byliśmy w marcu ) Bardzo dobre wyżywienie - duży wybór ,bardzo smaczne , Z okien stołówki widok na ośnieżone stoki . 250-300 m od hotelu wyciągi . Bus dowozi na stok i do hotelu. (można i na nartach dojechać do ulicy przy hotelu) Rezydent pan Adrian staje na wysokości zadania . Obsługa bardzo miła i sympatyczna .
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 5
  • 6
  • 2
  • 5
zwiń
5/6
—, z partnerem/ką marzec 2020
Hotel dość dobrze położony od stoków narciarskich. Przejście z nartami 10 min.Transport co 15 min ,także został zorganizowany /3 min busem/. Mieliśmy słoneczną pogodę, więc 5/6 dni jazdy. Jak (...) rozwiń
Hotel dość dobrze położony od stoków narciarskich. Przejście z nartami 10 min.Transport co 15 min ,także został zorganizowany /3 min busem/. Mieliśmy słoneczną pogodę, więc 5/6 dni jazdy. Jak jest wietrznie, wyciągi są zamknięte.Sam hotel jako baza narciarska bez zarzutu.
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
  • 3
  • 5
zwiń
4/6
—, ze znajomymi marzec 2020
Miejsce godne polecenia , chociaż trzeba się liczyć , że aura jest bardzo zmienna, nam wypadł jeden dzień z powody silnego wiatru. Hotel skromny ale wygodny i czysty , brakuje jednak windy i (...) rozwiń
Miejsce godne polecenia , chociaż trzeba się liczyć , że aura jest bardzo zmienna, nam wypadł jeden dzień z powody silnego wiatru. Hotel skromny ale wygodny i czysty , brakuje jednak windy i krzeseł w pokojach. Obsługa bardzo miła. Wyżywienie na początku smaczne i różnorodne , z każdym dniem jednak jedzenie było słabsze, zimne i nie świeże , kilka osób odczuło to dotkliwie a kilkanście miało lekkie sensacje żołądkowe.
  • 5
  • 2
  • 5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 4
  • 3
  • 5
zwiń
6/6
—, ze znajomymi luty 2020
Hotel za tą cene bardzo dobry codziennie wymieniona pościel i ręczniki do rak i kapania także na bierzaco papier toaletowy. Obsługa sprzatajaca pokoje i korytarz - niepełnosprawni co dla mnie (...) rozwiń
Hotel za tą cene bardzo dobry codziennie wymieniona pościel i ręczniki do rak i kapania także na bierzaco papier toaletowy. Obsługa sprzatajaca pokoje i korytarz - niepełnosprawni co dla mnie jest bardzo mile widziane i cieszy mnie takie rozwiązanie tym bardziej iz wywiązywali sie dobrze z powierzonych im zadań. Jedzenie super napoje jeszcze leprze super herbaty . Czysto i estetycznie. Blisko wyciagów . Pogoda wspaniała. Busy czesto jeżdżące - choć troche niebezpieczny sposób przewożenia nart w środku. Niestety nie wszystkie wyciągi chodziły
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 3
  • 6
zwiń
3/6
—, z partnerem/ką luty 2020
W porównaniu do poprzedniego roku znaczne obniżenie standardu. Hotel przepełniony na posiłkach po pół godzinie wszystkiego brakuje. Nieczynny łącznik. rozwiń
W porównaniu do poprzedniego roku znaczne obniżenie standardu. Hotel przepełniony na posiłkach po pół godzinie wszystkiego brakuje. Nieczynny łącznik.
  • 4
  • 3
  • 2
  • 4
  • 4
  • 4
  • 2
  • 2
  • 2
zwiń
5/6
—, z partnerem/ką luty 2020
Zaleta: Hotel mały kameralny ale bardzo wygodny. Pokoje sprzątane codziennie, pościel czysta biała. W łazience - codziennie wymiana ręczników i uzupełniane środki częstokroć (szampon, płyn do (...) rozwiń
Zaleta: Hotel mały kameralny ale bardzo wygodny. Pokoje sprzątane codziennie, pościel czysta biała. W łazience - codziennie wymiana ręczników i uzupełniane środki częstokroć (szampon, płyn do kąpieli, balsam do włosów i do ciała oraz mydło toaletowe w płynie i kostkach) suszarka do włosów. Jedzenie jak na taki mały hotel bardzo dobre z bogatym urozmaiceniem (warzyw, sera, mięsa i ciasta). Obsługa bardzo miła. Aż żal odjeżdżać . Wada: brak baseny i sauny.
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 4
  • 4
  • 4
  • 5
  • 6
zwiń
4/6
—, ze znajomymi luty 2020
Hotel czysty, pokoje codziennie sprzątane, uzupełniane kosmetyki. Obsługa miła,uśmiechnięta i fachowa. Możliwość porozumiewania się w języku angielskimi rosyjskim. rozwiń
Hotel czysty, pokoje codziennie sprzątane, uzupełniane kosmetyki. Obsługa miła,uśmiechnięta i fachowa. Możliwość porozumiewania się w języku angielskimi rosyjskim.
  • 4
  • 4
  • 5
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 2
  • 4
zwiń
5/6
—, z partnerem/ką luty 2020
Hotel b.korzystnie położony względem stoków . Dobra komunikacja z najbliższymi wyciągami . Miła obsługa . Pokoje ciepłe , wyposażone w niezbędne akcesoria , codzienne sprzątanie , codzienna (...) rozwiń
Hotel b.korzystnie położony względem stoków . Dobra komunikacja z najbliższymi wyciągami . Miła obsługa . Pokoje ciepłe , wyposażone w niezbędne akcesoria , codzienne sprzątanie , codzienna wymiana ręczników . Dobre wyżywienie , dostateczna porcja piwa i wina do obiadu i kolacji . Bez istotnych zastrzeżeń . Minusem płatna narciarnia , która nie zapewnia odpowiedniego suszenia sprzętu narciarskiego . Nieporozumieniem szafki na narty z pełnymi ściankami - kompletny brak wentylacji .
  • 6
  • 5
  • 5
  • 6
  • 4
  • 4
  • 4
  • 3
  • 5
zwiń
4/6
—, z rodziną luty 2020
Mieliśmy zarezerwowane 2 pokoje. Początkowo dostaliśmy pokoje obok siebie co było bardzo wygodne. W jednym z pokoi czuć było bardzo instensywny zapach stęchlizny z łazienki. Obsługa przez dwa (...) rozwiń
Mieliśmy zarezerwowane 2 pokoje. Początkowo dostaliśmy pokoje obok siebie co było bardzo wygodne. W jednym z pokoi czuć było bardzo instensywny zapach stęchlizny z łazienki. Obsługa przez dwa dni udawała, ze dokonuje napraw (wlanie dwóch garści wody do kratki odpływowej, umycie podłogi silnie pachnącym degetergentem). Ponieważ zapach był nie do zniesienia, poprosiliśmy o zmianę pokoju. Obsługa poinformowała, ze nie ma innego wolnego pokoju, co było oczywiście nieprawda (tego samego dnia wyjeżdżała grupa ukraińska). Po interwencji rezydenta pokój zmieniono. Być może przypadek, a być może złośliwie - hotel zmienił pokój na najdalej oddalonym pietrze (4 poziomy różnicy), choć było wiadomo, ze jesteśmy grupa z małymi dziećmi i będzie to bardzo niewygodne. Przez ostatnie dwa dni w drugim pokoju również był nie do zniesienia zapach. Jedzenie w hotelu bardzo smaczne, ale były przestoje (puste półmiski, konieczność oczekiwania pol godziny na uzupełnienie). W niektóre dni nie było serwowane raki.
  • 4
  • 5
  • 3
  • 5
  • 4
  • 6
  • 4
  • 1
  • 5
zwiń
4/6
—, z partnerem/ką luty 2020
Bardzo miła obsługa, standard zgodny z moimi oczekiwaniami. rozwiń
Bardzo miła obsługa, standard zgodny z moimi oczekiwaniami.
  • 3
  • 4
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
  • 3
  • 2
  • 4
zwiń
6/6
—, ze znajomymi luty 2020
Pokoje sprzątane codziennie, hotel czysty i zadbany, obsługa sympatyczna i nie robiąca problemów. Jedzenie bardzo smaczne. rozwiń
Pokoje sprzątane codziennie, hotel czysty i zadbany, obsługa sympatyczna i nie robiąca problemów. Jedzenie bardzo smaczne.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 2
  • 6
zwiń
5/6
—, ze znajomymi luty 2020
Hotel godny polecenia, bardzo czysto, miła i pomocna obsługa. Bardzo smaczne jedzenie, duży wybór potraw. rozwiń
Hotel godny polecenia, bardzo czysto, miła i pomocna obsługa. Bardzo smaczne jedzenie, duży wybór potraw.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
zwiń
4/6
—, z rodziną luty 2020
Mieliśmy zarezerwowane 2 pokoje. Początkowo dostaliśmy pokoje obok siebie co było bardzo wygodne. W jednym z pokoi czuć było bardzo instensywny zapach stęchlizny z łazienki. Obsługa przez dwa (...) rozwiń
Mieliśmy zarezerwowane 2 pokoje. Początkowo dostaliśmy pokoje obok siebie co było bardzo wygodne. W jednym z pokoi czuć było bardzo instensywny zapach stęchlizny z łazienki. Obsługa przez dwa dni udawała, ze dokonuje napraw (wlanie dwóch garści wody do kratki odpływowej, umycie podłogi silnie pachnącym degetergentem). Ponieważ zapach był nie do zniesienia, poprosiliśmy o zmianę pokoju. Obsługa poinformowała, ze nie ma innego wolnego pokoju, co było oczywiście nieprawda (tego samego dnia wyjeżdżała grupa ukraińska). Po interwencji rezydenta pokój zmieniono. Być może przypadek, a być może złośliwie - hotel zmienił pokój na najdalej oddalonym pietrze (4 poziomy różnicy), choć było wiadomo, ze jesteśmy grupa z małymi dziećmi i będzie to bardzo niewygodne. Przez ostatnie dwa dni w drugim pokoju również był nie do zniesienia zapach. Jedzenie w hotelu bardzo smaczne, ale były przestoje (puste półmiski, konieczność oczekiwania pol godziny na uzupełnienie). W niektóre dni nie było serwowane raki.
  • 3
  • 5
  • 4
  • 5
  • 4
  • 6
  • 4
  • 1
  • 5
zwiń
5/6
—, z partnerem/ką luty 2020
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 1
  • 5
zwiń
6/6
—, z partnerem/ką luty 2020
Z hotelu byłem zadowolony, pokoje były sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane codziennie, pościel wymieniona dwa razy w tygodniu. Obsługa była uprzejma i chętna do pomocy. W hotelu było (...) rozwiń
Z hotelu byłem zadowolony, pokoje były sprzątane codziennie, ręczniki wymieniane codziennie, pościel wymieniona dwa razy w tygodniu. Obsługa była uprzejma i chętna do pomocy. W hotelu było ciepło. Jedzenie było różnorodne i było go dużo, napoje do posiłków (obiad i kolacja), w tym piwo i wino bez ograniczeń. Rezydent nieprecyzyjnie przekazał informacje dotyczące korzystania z narciarni, wynikało z nich, że korzystanie z niej est odpłatne natomiast płatne było tylko wynajęcie szafki.
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 4
  • 4
  • 3
  • 2
  • 6
zwiń
4/6
—, ze znajomymi luty 2020
Hotel adekwatny do posiadanych gwiazdek. Raczej kameralny z niewielką ilością pokoi.Brak windy w hotelu. Pokoje sprzątane codziennie. Pokój standardowej wielkości, łóżka wygodne, pościel (...) rozwiń
Hotel adekwatny do posiadanych gwiazdek. Raczej kameralny z niewielką ilością pokoi.Brak windy w hotelu. Pokoje sprzątane codziennie. Pokój standardowej wielkości, łóżka wygodne, pościel wymieniana dwa razy w ciągu tygodniowego pobytu. Brak krzeseł czy fotela w pokoju.Ogrzewanie pokoju z możliwością regulacji - kaloryfer żeberkowy żeliwny ( "można zrobić saunę w pokoju" ) Łazienka standardowa, czysta zgodna z opisem w ofercie. Woda w kranie gorąca, ręczniki wymieniana codziennie dobrej jakości. Codziennie uzupełniane środki do mycia. Uciążliwy głośno działający wyciąg w łazience. Skrzypiące zawiasy w drzwiach do łazienki ( oliwa ze stołówki rozwiązała problem :) ). Dodatkowo kapcie hotelowe w pokoju i codzienna 1,5l butelka wody niegazowanej. Hotel bardzo czysty, korytarze i recepcja bez najmniejszego zarzutu. Na recepcji możliwość porozumienia się w języku angielskim z bardzo miłą obsługą, która rozwiąże najmniejszy problem czy wymieni pieniądze. Restauracja adekwatna do wielkości hotelu, cały czas dostępne stoliki do posiłku ( brak konieczności oczekiwania). Stołówka czyściutka, posiłki zróżnicowane, każdy znajdzie coś dla siebie. Wybitny i bardzo dobry menadżer hotelu, mający doświadczenie, kulturę i energiczne działania prowadzące do zaspokojenia praktycznie każdej potrzeby gościa hotelowego. Wielkie uznania dla pracy Pana MESUT PASAOGLU.
  • 4
  • 5
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 3
  • 5
zwiń
1/6
—, ze znajomymi luty 2020
hotel jest w fajnym miejscu,dostaliśmy pokój w ktorym było zimno stał tam piecyk elektryczny z uszkodzoną wtyczką w łazience było zimno ,jedzenie okropne,zimne jeśli chodzi o obsługę hotelową (...) rozwiń
hotel jest w fajnym miejscu,dostaliśmy pokój w ktorym było zimno stał tam piecyk elektryczny z uszkodzoną wtyczką w łazience było zimno ,jedzenie okropne,zimne jeśli chodzi o obsługę hotelową niestety nikt nie zna jezyka angielskiego bardzo trudno się porozumieć nie polecam.Moja ocena jeśli chodzi o całą wycieczkę jest negatywna .
  • 1
  • 1
  • 3
  • 3
  • 3
  • 4
  • 2
  • 1
  • 1
zwiń
5/6
—, z partnerem/ką luty 2020
Wszystko w najlepszym porządku. Jedyne zastrzeżenia to słaba znajomość angielskiego przez obsługę, czasem obsługa przy sprzątaniu nie zostawiała dodatkowego papieru toaletowego czy wody. rozwiń
Wszystko w najlepszym porządku. Jedyne zastrzeżenia to słaba znajomość angielskiego przez obsługę, czasem obsługa przy sprzątaniu nie zostawiała dodatkowego papieru toaletowego czy wody.
  • 5
  • 6
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
  • 4
  • 2
  • 5
zwiń
6/6
—, z partnerem/ką luty 2020
Na początku wielkie uznanie dla rezydenta Pana Adriana który był cały czas do dyspozycji gości na miejscu i służył pomocą i wiedzą na temat stoków i innych ważnych rzeczy które trzeba było (...) rozwiń
Na początku wielkie uznanie dla rezydenta Pana Adriana który był cały czas do dyspozycji gości na miejscu i służył pomocą i wiedzą na temat stoków i innych ważnych rzeczy które trzeba było załatwić na miejscu .Hotel bardzo blisko stoku Tekir Gondol. Co 15 minut bus z pod hotelu zabiera na stok , Oczywiście można wrócić ze stoku pod hotel także busem . My wracaliśmy na nartach pod sam hotel . Jedzenie bardzo dobre i duży wybór . każdy znajdzie coś dla siebie. Ci co piszą że nie ma co jeść to chyba mylą hotele. Jestem bardzo ciekawy co jedzą w domu czy mają taka ilość i taki wybór. Kawa herbata i napoje bez ograniczeń ( soki Cappy , Coca Cola , Fanta , Pepsi itd w butelkach i puszkach ) piwo i wino do obiadu i kolacji . obsługa hotelowa bardzo miła i uśmiechnięta. Służą pomocą. Bez problemu dorobiona druga karta wejsciowa do pokoju. Pokoje sprzątane przez serwis pokojowy ( wymieniana pościel , wymieniane ręczniki , dokładane wszystkie nie zbędne szampony mydełka itd itd ) . Stoki przygotowane perfekcyjnie ( Polskie stacje narciarskie powinny się uczyć jak przygotowywać stoki po których jezdziliśmy a było że o godzinie 15.00 na stoku sztruks bez żadnych muld czy odsypów ) . Recepcja hotelowa miła i uśmiechnięta służąca pomocą. W hotelu można przechowywać narty w narciarni lub pokoju ( nikt nie zwracał żadnej uwagi że nie można ) Bardzo miły menadżer hotelu który dbał o gości hotelowych . Polecam zamówić busa żeby dostać się na stok Hacilar który oddalony jest 16 km od hotelu . Koszt busa 100 lir który zawozi na miejsce i czeka do 17.00 ale my w 14 osób wróciliśmy na nartach z Hacilar przez Hisarcik do Tekir . Koszt busa na osobę około 5 zł Całą dobę w hotelu ochrona która także miła i uczynna ( jak żona niosła narty pomagali wynieśc przed hotel ) . Polecam ten hotel z czystym sumieniem. Widzę że pojawiła się oferta Zima 2020 / 2021 i już się zastanawiamy na wyjazdem do tego hotelu .Jeszcze raz wielkie uznania dla Pana Adriana .
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
  • 4
  • 6
zwiń
4/6
—, ze znajomymi luty 2020
1. Hotel - dość stary, ale schludny, zadbany i bardzo często (praktycznie na bieżąco) sprzątany, pokoje przestronne. Łóżka wygodne oprócz jednej dostawki, która była zapadnięta do środka i nie (...) rozwiń
1. Hotel - dość stary, ale schludny, zadbany i bardzo często (praktycznie na bieżąco) sprzątany, pokoje przestronne. Łóżka wygodne oprócz jednej dostawki, która była zapadnięta do środka i nie dało się na niej spać. Hotel położony "przez ulicę" od stacji gondoli Tekir. Dojazd raczej skibusem, ale możliwy powrót na nartach, bo droga mało uczęszczana. 2. Jedzenie - to najsłabszy punkt wyjazdu. Dość zróżnicowane, ale niedoprawione i powtarzające się (szczególnie śniadanie), często zimne. Mało lokalnych klasyków (kilka kawałków baklavy na tydzień, brak falafeli, kebabów itp.). W "restauracji" panował niezbyt przyjemy zapach baraniego tłuszczu, co skutecznie zniechęcało moje ( i nie tylko) dzieci do jedzenia. Ogólnie na trójkę 3. Obsługa - fantastyczna. Mimo bardzo słabego angielskiego, starająca się, pomocna, elastyczna, miła i wyrozumiała. 4. Tzw. warun, wręcz bajkowy. Trafiliśmy na 6 dni lampy, więc może trochę wypaczone, bo poprzednicy prawie nie jeździli przez wiatr. Ale jak świeci i nie wieje, to po prostu ideał. Świetnie przygotowane, szerokie, wyratrakowane, długie trasy z pięknymi widokami. jeszcze po południu sztruks nie dziwi. Nie działał wyciąg łączący Hisarcik z Hacilar, więc nie można było na nartach się tam przedostać (ale można wrócić). A naprawdę warto. Wprawdzie tylko 3 trasy, ale przepiękne, dość wymagające, ale nie niebezpieczne. I prawie pusto (oprócz niedzieli). Można zapłacić 100 TL za busa z hotelu, albo pokusić się o poszukanie przystanku darmowego (nam się nie udało znaleźć) 5. Wyciągi dość dziwne - tylko dwie gondole, za to krzesełka baaardzo długie i trochę wolne. Często się też zatrzymują. 6. Atrakcji wokół nie ma. W odległości jakiegoś 1 km kilka sklepów, cukiernia, meczet. Dość łatwo można dostać się do Kapadocji w razie złej pogody. 7. Przelot - bardzo męczący, szczególnie powrót. Małe lotnisko, na które podjeżdża na raz kilka autokarów, skutkuje tym, że ze wszystkimi bagażami i sprzętem trzeba stać na dworze i przeciskać się do wejścia. Dwie kontrole bagażowe - 1 prześwietlają wszystko, 2 znów, to co nie nadane. W międzyczasie kontrola paszportowa. W sumie 3 godziny na lotnisku. 8. Z dodatkowych rzeczy: narciarnia jest bezpłatna, chyba że bierzemy szafkę (3 Euro/szt.), kaucja za skipass 20 euro (a nie 35), tylko gotówką i nie wydają reszty. 9. Relacja ceny do jakość bardzo wysoka, ale raczej dla osób z dziećmi. No i przy dobrej pogodzie. W przypadku złej nie ma za bardzo co tam robić.
  • 4
  • 3
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 1
  • 5
zwiń
5/6
—, z rodziną luty 2020
Hotel Mały kameralny hotel z miłą i uprzejmą w większości obsługą. Na język angielski możemy liczyć w recepcji i w mniejszym lub większym stopniu u niektórych kelnerów(raczej mniejszym). (...) rozwiń
Hotel Mały kameralny hotel z miłą i uprzejmą w większości obsługą. Na język angielski możemy liczyć w recepcji i w mniejszym lub większym stopniu u niektórych kelnerów(raczej mniejszym). Przyjemny lobby-bar , w którym można ze znajomymi spędzić czas wolny. Przez praktycznie cały dzień dostępna darmowa herbata(również smakowe), oraz w godzinach 17-18 dodatkowo jakieś ciasteczka. Alkohol jest tam drogi. Wyżywienie Restauracja hotelowa całkiem przyjemna i czysta znajduje się na 1 piętrze. Stoły ustawione w róznej konfiguracji od 2 do 10 miejsc, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby zestawić 2-3 stoły jeśli chcemy usiąść w większym gronie. Jedzenie bardzo zróżnicowane, ale tureckie, co oznacza problem dla niektórych, którzy w codziennym jadłospisie nie wybiegają poza schabowego i ziemniaki. Niewybredne osoby na pewno znajdą coś dobrego dla siebie. Polecam spróbować na śniadanie tureckiej odmiany jajecznicy z papryką i innymi dodatkami(ma pomarańczowawy kolor). Ja osobiście byłem szczęśliwy z np. wątróbki przyrządzanej każdego dnia inaczej, krążków cebulowych, bardzo smacznych kotlecików czy puplpetów z baraniny oraz ryb. Mnóstwo warzyw na zimno i na ciepło, surowych , gotowanych i grilowanych. Bardzo smaczne desery w postaci różnorakich ciast. Do posiłków bez limitu piwo i wino. Pokój Ocena pokoju w stosunku do innych hoteli 3* w jakich bywaliśmy. Pokój sam w sobie w porządku, wygodne łóżka, czysta pościel. Trochę brakowało nam siedzisk, bo nie było ani krzeseł ani foteli - pozostawały łóżka. Łazienka zdecydowanie standardem nie pasowała do pokoju i na pewno nie spełniłaby wymagań *** - niby czysto , ale powierzchownie, sam wsytrój łazienki już od nowości nie mógł zachwycać. Kabina natryskowa jak z taniego moteliku (**). Codziennie zmieniane, porządne ręczniki, + butelka niegazowanej wody. Na wyposażeniu łazienki papier toaletowy , suszarka do włosów, komplet kosmetyków do higieny oraz awaryjny zestaw do szycia. Pokój 6/10 Łazienka 3/10 Narty Piękne, dobrze przygotowane, urozmaicone trudnościowo trasy, świetny śnieg, nic tylko szaleć,ale... potrzebujemy trochę szczęścia z pogodą. Podczas naszego pobytu mieliśmy 6 dni słońca i pięknej pogody, ale poprzedni turnus podczas całego pobytu pojeździł tylko 2 dni, ponieważ na wulkanie lubi podmuchać!!! Być może pomocne informacje: * co kilkanaście minut przed hotelem przejeżdżają busy z zielonym napisem "Develi" jadące z Develi do Kayseri. Zatrzymują się na sygnał ręką a przejazd do Kayseri to 9,5 Liry/os Możemy powrócić takim samym busem za tę samą cenę pamiętając o poinformowaniu kierowcy gdzie chcemy wysiąść. Przystanek powrotny znajduje się 200m przed przystankiem na którym wysiedliśmy.(busiki mają tam swoją zajezdnię) * w Kayseri możemy wynając kierowcę taksówki i zrobić sobie własną wycieczkę do Goreme i skalnych miast. Wynajęcie taksówki na taki tour powinno się udać w kwocie ok.300-400 LIR. Trzeba oczywiście znaleźć kierowcę mówiącego trochę po angielsku i odrobinę się potargować. * z hotelu na stok możemy się dostać pieszo (jakieś 200m) lub poczekać na jeżdżący przez cały dzień bezpłatny narciarski bus(9.00-17.30). Busa rozpoznamy po logu "Mirada" na bocznych drzwiach. Takim samym busem możemy wrócić do hotelu lub zjechać z trasy na nartach pod hotel prawie na przeciwko naszego.
  • 3
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 2
  • 5
zwiń
5/6
—, ze znajomymi luty 2020
Jakość hotelu z grubsza adekwatna do ilości gwiazdek. Czysto (sprzątanie codziennie, w tym wymiana ręczników), pokój dosyć przestronny (daliśmy radę z dostawką bez większego problemu). W pokoju (...) rozwiń
Jakość hotelu z grubsza adekwatna do ilości gwiazdek. Czysto (sprzątanie codziennie, w tym wymiana ręczników), pokój dosyć przestronny (daliśmy radę z dostawką bez większego problemu). W pokoju spora szafa, ale generalnie tylko z jedną półką i wieszakami. Biurko z zabudowaną lodówką, ale bez krzeseł. Trochę typowych chyba dla Turcji niedoróbek tu i tam, np. bujająca się toaleta (niestety przy okazji nieco śmierdząca od czasu do czasu), kapiący przy regulacji zawór przy grzejniku (gorąco, więc trzeba było przykręcać), itp. Generalnie widać brak dbałości o szczegóły. Hotel bardzo blisko meczetu (chyba z 200m), co niestety skutkuje pobudką codziennie ok 6-tej rano. Większość ścianek w hotelu jest z GK, co niestety powoduje, że w przypadku dużego ruchu na korytarzu lub w pokojach sąsiednich, trudno o ciszę. Wyżywienie w porządku, po 2-3ech dniach nieco monotonne. Obsługa bardziej zwraca uwagę na zbieranie naczyń ze stołów, niż utrzymanie bieżącej dostępności wszystkich potraw, w skutek czego czasem trzeba prosić o doniesienie tego czy owego (notorycznie np. brakowało szklanek lub masła). Jeśli chodzi o clue programu, czyli stoki, to trafiliśmy na genialną pogodę, zatem wrażenia pozytywne. Żeby jednak nie było zbyt słodko, to kilka uwag: ośrodek jest bardzo wrażliwy na wiejące tam często wiatry. Przed naszym przyjazdem przez tydzień tak wiało, że prawie żaden wyciąg nie chodził. Większość wyciągów chodzi sporo wolniej niż w Austrii/Włoszech. Wszystkie "bomble" w ośrodku (są 3) mają 2 razy mniej "wagoników" niż normalnie w Europie. Niestety wyciągi lubią się psuć. Podczas naszego pobytu nie działały 3 z nich, w tym jeden kluczowy, pozwalający na przejazd do drugiej części ośrodka, w skutek czego trzeba było tam jechać oddzielnie płatnym busem (100TL za busa - 18os max). Generalnie także na wyciągach widać brak dbałości o jakość (a to bramki nie działają, a to za dużo śniegu nasypanego i siada się z nogami pod brodą, a to wyciąg staje po kilka razy na przejazd itp). Stoki generalnie przygotowane dobrze, ale do jakości Europejskiej trochę brakuje. Ratrak przejedzie raz dziennie, ale nic poza tym (jak zaczyna się pojawiać ziemia i kamienie, to nic z tym nie robią). Na wyciągach brak informacji o godzinach otwarcia. Z obserwacji wynikało, że generalnie około 16tej część zamykają, choć nie wszysktie, bo np. te obok gondolki Tekir chodziły zwykle do 17tej. Ceny wypożyczenia sprzętu wyglądają na rozsądne (za snowboard z butami na 3.5 dnia zapłaciliśmy 180TL). Stoki w większości łatwe i bardzo łatwe (mam wrażenie, że podana kategoryzacja jest miejscami zawyżona, tzn. czarne to raczej czerwone, a czerwone to niebieskie).
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
  • 4
  • 3
  • 1
  • 5
zwiń
6/6
—, z partnerem/ką luty 2020
Polecam ten hotel miła obsługa ,czysto ,dobre jedzenie, jeden minus to okropna kawa. rozwiń
Polecam ten hotel miła obsługa ,czysto ,dobre jedzenie, jeden minus to okropna kawa.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 4
  • 6
zwiń
4/6
—, z partnerem/ką luty 2020
Hotel przyjemny, wymagający remontu. W naszym pokoju było ciepło. Codziennie sprzątany. Dobre jedzienie. rozwiń
Hotel przyjemny, wymagający remontu. W naszym pokoju było ciepło. Codziennie sprzątany. Dobre jedzienie.
  • 4
  • 5
  • 5
  • 5
  • 1
  • 4
  • 2
  • 1
  • 3
zwiń
Wycieczki lokalne

Wycieczki dostępne na miejscu

Kapadocja (2 dni) – Zima 18/19- niesamowita Kapadocja, stworzona przez erupcje wulkaniczne, to czarodziejska kraina w samym sercu Turcji! Podziwiać tutaj można prawdziwe cudy natury – powulkaniczne, księżycowe krajobrazy i doliny pełne kominów skalnych to tylko część atrakcji. 1. dzień: wizyta w Saruhan Kervansaray, antycznym domu zajezdnym dla karawan. Następnie przystanek w Pasabaglari – Dolinie Mnichów z setkami skalnych kominów oraz okazja do podziwiania panoramy Parku Narodowego Göreme. Czas na pamiątkowe zdjęcia. Obiad. W programie również wizyta w muzeum Göreme oraz w galerii ceramiki. Przejazd do hotelu, kolacja, nocleg. 2. dzień: śniadanie. Wizyta w sklepie z biżuterią z onyksu. Fakultatywnie (za dodatkową opłatą na miejscu): lot balonem. Powrót do hotelu w godzinach południowych. Cena – ok. 82 EUR (zawiera: nocleg w hotelu****, posiłki wg programu, napoje dodatkowo płatne).

Kapadocja (1 dzień) – Zima 18/19 - Kapadocja! Cud natury, powulkaniczne, księżycowe krajobrazy i doliny pełne kominów skalnych – to stworzona przez erupcje wulkaniczne czarodziejska kraina w samym sercu Turcji. Wizyta w Pasabaglari – Dolinie Mnichów z setkami skalnych kominów oraz okazja do podziwiania panoramy Parku Narodowego Göreme. Czas na pamiątkowe zdjęcia. Obiad. W programie również wizyta w muzeum Göreme oraz w galerii ceramiki.  Fakultatywnie (za dodatkową opłatą na miejscu): lot balonem. Powrót do hotelu. Wycieczka całodzienna. Cena – ok. 59 EUR (zawiera: bilety wstępu, obiad, napoje dodatkowo płatne).

Łaźnia turecka – Hammam - wizyta w tradycyjnej tureckiej łaźni i rytuał hammam – peeling i masaż. Czas trwania – ok. 2h. Cena – ok. 25 EUR.

Zachód słońca w Kapadocji i Turecka Noc - magiczny wieczór w bajkowej Kapadocji. Podziwianie zachodu słońca i panoramy Parku Narodowego Göreme. Następnie niezwykły pokaz w wykonaniu wirujących derwiszy. Na koniec kolacja i niesamowita Turecka Noc z tradycyjnymi tańcami – m.in. pokazem tańca brzucha oraz tańca z ogniem i nożami. Powrót do hotelu około północy. Wycieczka półdniowa. Cena – ok. 65 EUR.

Kayseri – City Tour - historia miasta i regionu Kayseri sięga czasów starożytnych, kiedy było znane między innymi jako chrześcijańska metropolia Cezarea Kapadocka i siedziba biskupa Bazylego Wielkiego. Położone na trakcie Jedwabnego Szlaku Kayseri było potężnym i bogatym miastem. W regionie pozostało wiele zabytków z czasów pamiętających panowanie Turków Seldżuckich i Ottomanów oraz ogromne podziemne miasta, służące pierwszym chrześcijanom za schronienia w czasach prześladowań. Wizyta w najważniejszych punktach, m.in. kompleks meczetowy Hunat Hatun Külliye, budynek szpitalny Gevher Nesibe Hatun Madrasa oraz Wielki Bazar wybudowany w XII wieku. Wycieczka półdniowa. Cena – ok. 36 EUR (zawiera: bilety wstępu).

 

Wycieczki lokalne organizowane są przez lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych.

Sprawdź cenę

Twój wybór wczasów

Turcja (narty), Kayseri

Hotel Mirada Del Monte

zmień wariant wakacji
  • Dojazd własny
Wybierz
3 289 Pln
Oszczędzasz: 920 PLN
Dorosły
2 369pln
Łączna kwota sprawdź szczegóły ceny 4 738 pln razem
Oszczędzasz 920 PLN
Rezerwuj
Przejdziesz do bezpiecznego procesu rezerwacji
  • wyślij zapytanie
  • callcenter.tel_pl
  • 801 066 777
  • 77 4476 777
  • Infolinie dostępne: pn-pt: 8-22 sob-ndz: 9-20
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter