03-12-2021
Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolskie badanie prowadzone przez Redakcję „Strefy Gospodarki” Dziennika Gazeta Prawna, którego celem jest nie tylko wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm na polskim rynku, ale także zebranie wiedzy na temat jakości produktów i usług. Po dokonaniu podsumowania wyników badań zebranych na przestrzeni ostatnich 10 lat ITAKA uzyskała tytuł KONSUMENCKIEGO LIDERA JAKOŚCI - LIDERA DEKADY!
Konsumencki Lider Jakości to wyróżnienie, które trafiało do ITAKI przez 10 edycji programu z rzędu. W latach 2011-2021 łącznie wzięło w nim udział blisko 130 tysięcy respondentów, których głosy zaważyły na wynikach:
Bezpieczeństwo, rozsądne ceny, dobra organizacja, wysoka wiarygodność, niezawodna firma – takie skojarzenia ITAKA budzi wśród konsumentów.
„To dla nas niezwykle cenne wyróżnienie i wielka satysfakcja, przede wszystkim dlatego, że jest przyznawane przez Klientów, a także dlatego, że jego inicjatorem jest Redakcja „Strefy Gospodarki” Dziennika Gazeta Prawna, zespół dziennikarzy i specjalistów, publikujących rzetelne informacje ze świata biznesu. Dziękując za zaufanie, naszym Klientom i tym, którzy w przyszłości wybiorą się z nami na wakacje życzymy pięknych podróży z ITAKĄ, a zespołowi Redakcji dalszych sukcesów zawodowych” – skomentował Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKI.
03-12-2021
Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolskie badanie prowadzone przez Redakcję „Strefy Gospodarki” Dziennika Gazeta Prawna, którego celem jest nie tylko wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm na polskim rynku, ale także zebranie wiedzy na temat jakości produktów i usług. Po dokonaniu podsumowania wyników badań zebranych na przestrzeni ostatnich 10 lat ITAKA uzyskała tytuł KONSUMENCKIEGO LIDERA JAKOŚCI - LIDERA DEKADY!
Konsumencki Lider Jakości to wyróżnienie, które trafiało do ITAKI przez 10 edycji programu z rzędu. W latach 2011-2021 łącznie wzięło w nim udział blisko 130 tysięcy respondentów, których głosy zaważyły na wynikach:
Bezpieczeństwo, rozsądne ceny, dobra organizacja, wysoka wiarygodność, niezawodna firma – takie skojarzenia ITAKA budzi wśród konsumentów.
„To dla nas niezwykle cenne wyróżnienie i wielka satysfakcja, przede wszystkim dlatego, że jest przyznawane przez Klientów, a także dlatego, że jego inicjatorem jest Redakcja „Strefy Gospodarki” Dziennika Gazeta Prawna, zespół dziennikarzy i specjalistów, publikujących rzetelne informacje ze świata biznesu. Dziękując za zaufanie, naszym Klientom i tym, którzy w przyszłości wybiorą się z nami na wakacje życzymy pięknych podróży z ITAKĄ, a zespołowi Redakcji dalszych sukcesów zawodowych” – skomentował Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKI.