Skierowany w stronę morza, położony tuż przy plaży na malowniczej wyspie, poleca się na urlop z rodziną. W hotelu mnóstwo atrakcji dla każdego: baseny, animacje, a dla spragnionych chwili dla siebie centrum wellness z sauną, jacuzzi i ofertą relaksujących masaży. Blisko stąd do plaży Prosika, idealnej dla amatorów sportów wodnych i do centrum malowniczego miasta Pag – serca wyspy, znanego z zabytków, soli i sera owczego. Koniecznie wypożycz rower i zwiedź okolicę, tutaj jest wiele pięknych zakątków do odkrycia!
niedaleko centrum miasta Pag
przy plaży, kilka kroków od plaży Prosika
pokoje superior i rodzinne z widokiem na morze
centrum wellness z sauną i jacuzzi
Ten hotel jest w ofercie
SMART, w której:
masz do wyboru szeroki zakres terminów, różne długości pobytu oraz lokalne lotniska
Ocena hotelu
4.1
2.8Pokój
3.6Wyżywienie
4.1Obsługa hotelowa
2.6Animacje
5.2Położenie
3.8Plaża
3.7Atrakcje w okolicy
3.1Jakość do ceny
Położenie hotelu
Okolica
•na wyspie Pag
•ok. 500 m od centrum miasta PAG
•ok. 100 m od sklepów i restauracji
Odległość od lotniska
•ok. 60 km od lotniska w Zadarze
Komunikacja
•dojazd na wyspę przez Paški Most lub przeprawa promem Prizna-Žigljen
Plaże
Plaża
bezpośrednio przy hotelu
•żwirowo-kamienista
•kamieniste zejście do morza
•zalecane obuwie ochronne
•bez serwisu plażowego
Prosika - Plaża publiczna
ok. 1 km od hotelu
•piaszczysto-żwirowa
•ok. 300 m długości
•łagodne zejście do morza
•parasole i leżaki płatne
O Hotelu
Ogólnie
•czterogwiazdkowy•116 pokoi, 2 piętra•recepcja•sala konferencyjna dla maks. 50 osób
•taras z widokiem na zatokę Pag•bezpłatny internet bezprzewodowy•akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, Maestro, American Express
Sport i rozrywka
•pokój zabaw dla dzieci•animacje dla dzieci i dorosłych: nauka tańca, stretching
•za opłatą (oferta zewnętrzna): sporty wodne na plaży Prosika
Basen
•basen•brodzik
•przy basenie bezpłatne parasole i leżaki•basen kryty
Spa
centrum wellness
•pow. ok. 1000 m²•sauna•jacuzzi
•siłownia•za opłatą: solarium, zabiegi na twarz i ciało, masaże
Usługi
•room-service (w godz.: 7.00-20.00)•fryzjer
•parking (ok. 10 EUR/doba)•wypożyczalnia rowerów
Powyższe usługi są dodatkowo płatne.
Kontakt
•00385/22451488
•www.hotel-pagus.hr
Dla dzieci
Udogodnienia
•łóżeczko dla dziecka do 2 lat•brodzik•pokój zabaw •animacje
Dostępne pokoje
Pokój standardowy (z balkonem)
2-os. (możliwość 1 dostawki)
ok. 24 m²
indywidualnie sterowana klimatyzacja
łazienka (wanna, wc, suszarka)
w cenie
Pokój superior widok na morze (z balkonem)
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek)
ok. 24-26 m²
łazienka (prysznic lub wanna, wc, suszarka)
internet bezprzewodowy
+120 zł /pokój
Rodzinny widok na morze (z balkonem)
2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek)
ok. 26 m²
łazienka (wanna lub prysznic, wc, suszarka)
internet bezprzewodowy
+600 zł /pokój
Wyżywienie
Restauracje
restauracja główna - kuchnia śródziemnomorska
restauracja à la carte
3 bary: w lobby, przy basenie i przy plaży
Śniadania
w cenie
Half board plus
+60 zł /łącznie
All inclusive
śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.00-14.00), kolacja (19.00-21.00) w formie bufetu w restauracji głównej
przekąski (16.00-18.00) w wyznaczonym miejscu
napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe (10.00-23.00) w wyznaczonym barze
wymagane noszenie opasek all inclusive.
+260 zł /łącznie
Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.
Dodatkowe informacje: Dojazd własny - pojedyncza usługa turystyczna, która nie stanowi imprezy turystycznej i wobec której nie stosuje się przepisów Ustawy o Imprezach Turystycznych i Powiązanych Usługach Turystycznych. Biuro Podróży ITAKA (dalej ITAKA) pełni rolę pośrednika w zawieraniu umowy z rzeczywistym wykonawcą. Stroną i podmiotem odpowiedzialnym za zrealizowanie przewidzianych umową świadczeń jest ich rzeczywisty wykonawca (tj. właściciel lub zarządca obiektu zakwaterowania, umownie zwanego dalej „hotelem”). Rzeczywisty wykonawca usługi jest przedsiębiorcą. Dane rzeczywistego wykonawcy umowy znajdują się na stronie internetowej www.itaka.pl z opisem danego hotelu w pozycji „kontakt” lub po zalogowaniu na stronie https://www.itaka.pl/strefa-klienta/ w informacjach dotyczących danej rezerwacji na wyjazd w zakładce „opis” oraz na dokumencie podróży/potwierdzeniu rezerwacji.
Kod oferty: AHRSPUDS0K
Masz pytanie o ofertę? Skonsultuj się z naszym doradcą
ważny dowód osobisty lub paszport (także dla dziecka) Przedstawione warunki wjazdowe dotyczą obywateli Polski.
Obywatelom innych państw zaleca się kontakt z właściwym konsulatem w celu sprawdzenia obowiązujących ich przepisów wjazdowych
Obowiązkowa opłata klimatyczna
ok. 1,5-2,2 EUR/os./dzień, dzieci w zależności od wieku: bezpłatnie lub zniżka 50%. Płatna przy zakwaterowaniu.
Czas przelotu i transferu
Polska-Dubrownik ok. 2 godz.
Transfer Wyspa Korĉula:
transfer trwa ok. 3 godz.: autokarem/minibusem do portu (ok. 2 godz.), promem na wyspę (ok. 15 min) następnie minibusem do hotelu (ok. 15 min w zależności od hotelu). W przypadku późnych przylotów (po godz. 19:00) może być konieczny nocleg na Półwyspie Peljesaĉ ze względu na brak połączeń na wyspę. Polska-Split ok. 2 godz.
Transfer Wyspa Braĉ:
transfer trwa ok. 2 godz.: autokarem/minibusem do portu (ok. 35 min), promem na wyspę (ok. 50 min) następnie minibusem do hotelu (ok. 20-30 min w zależności od hotelu). W przypadku późnych przylotów (po godz. 22:30) lub wczesnych wylotów (przed godz. 8:30) może być konieczny nocleg w Splicie ze względu na brak połączeń na/z wyspy.
Transfer Wyspa Hvar
transfer trwa ok. ok. 3 godz.: autokarem/minibusem do portu (ok. 35 min), promem na wyspę (ok. 2 godz.) następnie minibusem do hotelu (ok. 10 min w zależności od hotelu). W przypadku późnych przylotów (po godz. 22:30) lub wczesnych wylotów (przed godz. 8:30) może być konieczny nocleg w Splicie ze względu na brak połączeń na/z wyspy. Polska-Zadar ok. 2 godz.
Waluta
Euro (EUR)
Opieka podczas wakacji
zdalna opieka polskojęzycznego zespołu ITAKA Travel Expert poprzez czat, e-mail lub telefonicznie. Na miejscu nie ma rezydenta.
na lotnisku po wylądowaniu przedstawiciel kontrahenta Itaka SMART wskaże transfer do hotelu. Czas oczekiwania na transfer może wynieść ok. 1h. Kierowca informuje o nazwie hotelu i pomaga z bagażem. Informacja o transferze powrotnym dostępna będzie na dzień przed wylotem w aplikacji mobilnej ITAKA lub wiadomości e-mail.