phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane CB5DFB7F-C92F-41CB-9FB1-916D616FF3EC E0FBD33F-841B-452B-BF16-225B7D943904
Wyniki Wyszukiwania Hotel Royalton Cayo Santa Maria

Atuty oferty

  • tylko dla dorosłych (18+)
  • luksusowe, eleganckie pokoje, prywatny butler
  • serwis dostępny 24 h, bezpłatny roomservice
  • romantyczna sceneria, pełen relaks
  • możliwość korzystania z całej infrastruktury hoteli sieci Memories i Starfish

Hotel Royalton Cayo Santa Maria Kod: SNUROYG

6 749PLN
Dorośli: 2 all inclusive ultra 24h Śr 01.12 – Śr 08.12.21
Itaka
  • Promocja ZIMA 21/22 ZIMA 21/22
Kuba / Cayo Santa Maria / Santa Maria Wyspa

Hotel Royalton Cayo Santa Maria

  • Promocja ZIMA 21/22 ZIMA 21/22
Kod: SNUROYG
Opis

na wysepce CAYO SANTA MARIA, przy Pueblo La Estrella i ok. 5 km od Pueblo Las Dunas – wiosek turystycznych z bazą rozrywkową i rekreacyjną, sklepami i restauracjami, w sąsiedztwie hotelu Memories Paraiso Beach Resort, ok. 8 km od delfinarium, ok. 62 km od Remedios, ok. 395 km od Havany, ok. 295 km od Varadero, ok. 180 km od Trynidadu i Cienfuegos; ok. 116 km od lotniska w Santa Clara; przystanek autobusowy przy hotelu (kursy między hotelami, ok. 48 CUP/w jedną stronę).

Cayo Santa Maria, publiczna, długość ok. 13 km, podzielona na 6 sekcji, biały piasek, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki, bezpłatny bar hotelowy z obsługą kelnerską.

pięciogwiazdkowy, luksusowy i nowoczesny, oddany do użytku w grudniu 2012 r., 122 pokoje, 11 budynków w zabudowie szeregowej, 1 piętro, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja Eggscellence – dania w formie bufetu i à la carte, kuchnia międzynarodowa, Sunset – bufet i à la carte, kuchnia kubańska, Senses – à la carte, kuchnia międzynarodowa, w restauracjach dostępne dania wegetariańskie, bary: w lobby, dwa przy basenach, na plaży; kantor, przechowalnia bagażu, transport bagażu z recepcji do pokoju, całodobowy room-service, parking; sala konferencyjna dla 300 osób (w hotelu Grand Memories Cayo Santa Maria), taras z widokiem na ocean, subtropikalny ogród; internet bezprzewodowy w lobby (ok. 24 CUP/godz.); możliwość korzystania z całej infrastruktury hoteli sieci Memories i Starfish; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, hotel przyjmuje tylko gości powyżej 18. roku życia.

junior suite: 2-os., ok. 45 m² (łóżko kingsize lub 2 pojedyncze, menu poduszkowe), luksusowy i nowoczesny, indywidualnie sterowana klimatyzacja i wentylator sufitowy w każdym pomieszczeniu, sypialnia i oddzielny salon, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka, szlafrok i kapcie), telewizja satelitarna, telefon, sejf, zestaw do kawy/herbaty, menu poduszkowe, mini-bar codziennie uzupełniany (napoje bezalkoholowe i alkohole), żelazko, deska do prasowania, parasol słoneczny; balkon lub taras (stolik i krzesełka), usługa konsjerża (24h); royalton suite: 2-os., ok. 90 m², na parterze: salon, wydzielona strefa śniadaniowa, bar, taras z jacuzzi, na piętrze: sypialnia, łazienka z jacuzzi; wyposażenie jak w junior suite; pokój royalton suite na zamówienie, za dopłatą.

2 baseny, słodka woda, każdy ok. 600 m², gł. ok. 1,1-1,8 m, hydromasaż, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki, łóżka balijskie i ręczniki; 3 korty tenisowe (w hotelu Grand Memories Cayo Santa Maria, oświetlenie płatne, sprzęt za kaucją), tenis stołowy, siatkówka plażowa, boisko do piłki nożnej i koszykówki, bilard, rzutki; niemotorowe sporty wodne w centrum wodnym: katamarany, rowery wodne; profesjonalne występy i koncerty, amfiteatr; centrum wellness (w La Estrella): bezpłatnie: sala fitness i hydroterapia; oferta zewnętrzna: nurkowanie, motorowe sporty wodne.

śniadanie w formie bufetu w restauracji Eggscellence (7.00-10.00), późne śniadanie w wyznaczonych barach (10.00-12.00), obiad (13.00-15.00), kolacja (19.00-22.00) serwowane w restauracji Eggscellence lub Sunset, podwieczorek w wyznaczonych barach (16.00-18.00); przekąski, napoje bezalkoholowe i importowane napoje alkoholowe w wyznaczonych barach (24h); osobisty konsjerż; możliwość korzystania z całej infrastruktury (także z wyżywienia) hoteli sieci Memories i Starfish; wymagane noszenie opasek all inclusive.

0053/42350900, www.royaltonresorts.com

  • serwis plażowy

5.3 /6
96% klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą

Klienci doceniają:

  • Plażę w okolicy
  • Obsługę hotelową
  • Położenie hotelu
ZIMA 21/22
Informacje o regionie
Galeria regionu

Kuba — Cayo Santa Maria

Plaże z piaskiem jak ciepła mąka, palmy kokosowe i morze w kolorze karaibskiego błękitu. To właśnie jest Cayo Santa Maria – wyspa jak ze snu. Luksusowe hotele all inclusive, romantyczne zachody słońca – najnowszy wakacyjny ośrodek na Kubie cieszy się coraz większym zainteresowaniem turystów z całego świata. Kuba to miejsce, które zawsze miało szczególne miejsce w sercach Polaków.

 

Prognoza pogody

Aktualna pogoda – Cayo Santa Maria

Dziś
23°C 32°C
Wiatr:
19 km/h
Wschód: 05:38
Zachód: 18:42
Ciśnienie: 1017 hPa
Opady: 0,1 mm
Jutro
23°C 33°C
Wiatr:
17 km/h
Wschód: 05:37
Zachód: 18:42
Ciśnienie: 1016 hPa
Opady: 0,1 mm
Pojutrze
23°C 31°C
Wiatr:
13 km/h
Wschód: 05:37
Zachód: 18:42
Ciśnienie: 1015 hPa
Opady: 2,6 mm
08.05.2021
21°C 32°C
Wiatr:
15 km/h
Wschód: 05:36
Zachód: 18:43
Ciśnienie: 1016 hPa
Opady: 1,3 mm
09.05.2021
23°C 32°C
Wiatr:
20 km/h
Wschód: 05:36
Zachód: 18:43
Ciśnienie: 1018 hPa
Opady: 0,1 mm
10.05.2021
23°C 32°C
Wiatr:
20 km/h
Wschód: 05:35
Zachód: 18:44
Ciśnienie: 1017 hPa
Opady: 0,1 mm
11.05.2021
23°C 32°C
Wiatr:
18 km/h
Wschód: 05:35
Zachód: 18:44
Ciśnienie: 1017 hPa
Opady: 0,0 mm

Archiwalna pogoda – Cayo Santa Maria

Jaka będzie pogoda podczas Twoich wakacji? Sprawdź archiwalne dane.

Źródło: Meteogroup Logo

All-In Luxury – to wyjątkowy koncept realizowany przez elitarną sieć Royalton. Najwyższej klasy serwis, pełen profesjonalizm obsługi, a jednocześnie ciepło i troska o samopoczucie Gości sprawiają, że hotel ma wielu stałych klientów, powracających tu nawet kilka razy w roku. Goście doceniają hotelową kuchnię, wyszukane dania są nie tylko smacznie, ale także pięknie podawane. Luksusowe suity są elegancko urządzone i nienagannie utrzymane, a prywatny konsjerż to opiekun i najlepszy doradca. Hotel jest wspaniale zaprojektowany, w tropikalnym ogrodzie są dwa baseny, nie ma tu głośnej muzyki, wszystko służy pełnemu relaksowi z dala od zgiełku. Zjawiskowa plaża oczarowuje bielą pudrowego piasku i słynnym turkusem morza. Idealna sceneria na romantyczną podróż we dwoje lub po prostu…wakacje życia!

POŁOŻENIE: na wysepce CAYO SANTA MARIA, przy Pueblo La Estrella i ok. 5 km od Pueblo Las Dunas – wiosek turystycznych z bazą rozrywkową i rekreacyjną, sklepami i restauracjami, w sąsiedztwie hotelu Memories Paraiso Beach Resort, ok. 8 km od delfinarium, ok. 62 km od Remedios, ok. 395 km od Havany, ok. 295 km od Varadero, ok. 180 km od Trynidadu i Cienfuegos; ok. 116 km od lotniska w Santa Clara; przystanek autobusowy przy hotelu (kursy między hotelami, ok. 48 CUP/w jedną stronę).

PLAŻA: Cayo Santa Maria, publiczna, długość ok. 13 km, podzielona na 6 sekcji, biały piasek, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki, bezpłatny bar hotelowy z obsługą kelnerską.

HOTEL: pięciogwiazdkowy, luksusowy i nowoczesny, oddany do użytku w grudniu 2012 r., 122 pokoje, 11 budynków w zabudowie szeregowej, 1 piętro, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja Eggscellence – dania w formie bufetu i à la carte, kuchnia międzynarodowa, Sunset – bufet i à la carte, kuchnia kubańska, Senses – à la carte, kuchnia międzynarodowa, w restauracjach dostępne dania wegetariańskie, bary: w lobby, dwa przy basenach, na plaży; kantor, przechowalnia bagażu, transport bagażu z recepcji do pokoju, całodobowy room-service, parking; sala konferencyjna dla 300 osób (w hotelu Grand Memories Cayo Santa Maria), taras z widokiem na ocean, subtropikalny ogród; internet bezprzewodowy w lobby (ok. 24 CUP/godz.); możliwość korzystania z całej infrastruktury hoteli sieci Memories i Starfish; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, hotel przyjmuje tylko gości powyżej 18. roku życia.

POKÓJ:junior suite: 2-os., ok. 45 m² (łóżko kingsize lub 2 pojedyncze, menu poduszkowe), luksusowy i nowoczesny, indywidualnie sterowana klimatyzacja i wentylator sufitowy w każdym pomieszczeniu, sypialnia i oddzielny salon, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka, szlafrok i kapcie), telewizja satelitarna, telefon, sejf, zestaw do kawy/herbaty, menu poduszkowe, mini-bar codziennie uzupełniany (napoje bezalkoholowe i alkohole), żelazko, deska do prasowania, parasol słoneczny; balkon lub taras (stolik i krzesełka), usługa konsjerża (24h); royalton suite: 2-os., ok. 90 m², na parterze: salon, wydzielona strefa śniadaniowa, bar, taras z jacuzzi, na piętrze: sypialnia, łazienka z jacuzzi; wyposażenie jak w junior suite; pokój royalton suite na zamówienie, za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA: 2 baseny, słodka woda, każdy ok. 600 m², gł. ok. 1,1-1,8 m, hydromasaż, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki, łóżka balijskie i ręczniki; 3 korty tenisowe (w hotelu Grand Memories Cayo Santa Maria, oświetlenie płatne, sprzęt za kaucją), tenis stołowy, siatkówka plażowa, boisko do piłki nożnej i koszykówki, bilard, rzutki; niemotorowe sporty wodne w centrum wodnym: katamarany, rowery wodne; profesjonalne występy i koncerty, amfiteatr; centrum wellness (w La Estrella): bezpłatnie: sala fitness i hydroterapia; oferta zewnętrzna: nurkowanie, motorowe sporty wodne.

ULTRA ALL INCLUSIVE 24H: śniadanie w formie bufetu w restauracji Eggscellence (7.00-10.00), późne śniadanie w wyznaczonych barach (10.00-12.00), obiad (13.00-15.00), kolacja (19.00-22.00) serwowane w restauracji Eggscellence lub Sunset, podwieczorek w wyznaczonych barach (16.00-18.00); przekąski, napoje bezalkoholowe i importowane napoje alkoholowe w wyznaczonych barach (24h); osobisty konsjerż; możliwość korzystania z całej infrastruktury (także z wyżywienia) hoteli sieci Memories i Starfish; wymagane noszenie opasek all inclusive.

KONTAKT: 0053/42350900, www.royaltonresorts.com

GRATIS:
  • serwis plażowy

Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.

*Informacja dotycząca oficjalnej kategoryzacji hotelu znajduje się w opisie prezentowanych obiektów (sekcja „Hotel”) i jest ona zgodna z kategoryzacją stosowaną w danym kraju. Każdy kraj stosuje własne kryterium przyznawania określonej kategorii. Prezentowana na stronie www.itaka.pl oraz w dokumentach podróży kategoryzacja hoteli to nasza subiektywna ocena standardu hotelu. Połowa gwiazdki oznacza kategorię zawyżoną lub zaniżoną w stosunku do oficjalnej kategorii.

Opis zawiera wszystkie udogodnienia jakimi dysponuje hotel. W związku z lokalnymi przepisami dotyczącymi aktualnych regulacji funkcjonowania hoteli i bezpieczeństwa Gości, korzystanie z części hotelowych udogodnień może być ograniczone. Stan ten może ulec zmianie zgodnie z wprowadzaniem nowych regulacji lub obłożenia hotelu.

 

Położenie na mapie
Opinie klientów (25)

Ocena ogólna

5.3/6

Klienci wyróżnili:

  • Plażę w okolicy
  • Obsługę hotelową
  • Położenie hotelu
96%
naszych klientów poleca ten hotel!
  • 4.8
  • 3.6
  • 5.4
  • 4.1
  • 5.2
  • 5.5
  • 2.9
  • 4.1

Pokaż recenzje od:

3/6
50+ lat, z partnerem/ką styczeń 2021
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 3
  • 1
  • 4
  • 1
  • 4
  • 4
  • 2
  • 2
zwiń
4/6
50+ lat, z partnerem/ką styczeń 2021
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 3
  • 1
  • 6
  • 1
  • 6
  • 6
  • 1
  • 2
zwiń
4/6
50+ lat, z partnerem/ką styczeń 2021
Czystość i obsługa na dobrym poziomie. Plaża widokowo piękna .Natomiast absolutnym skandalem było występowanie pchły piaskowej,która powodowała u wielu plażowiczów bolesne i liczne pogryzienia.O (...) rozwiń
Czystość i obsługa na dobrym poziomie. Plaża widokowo piękna .Natomiast absolutnym skandalem było występowanie pchły piaskowej,która powodowała u wielu plażowiczów bolesne i liczne pogryzienia.O jej występowaniu nikt z obsługi ani przedstawicieli Itaki nie raczył poinformować.Najczęściej kończyło się to wizytą u lekarza i wielodniowymi mocno swędzącymi wybroczynami.Wyżywienie do zdecydowanej poprawy np:brak świeżego pieczywa i soków owocowych.
  • 4
  • 1
  • 5
  • 1
  • 4
  • 3
  • 3
  • 3
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką styczeń 2021
Hotel pięknie zaprojektowany. Baseny, plaża zadbane i czyste. Leżaków starcza dla wszystkich, więc nie ma gonienia i rezerwowania. Pokoje duże, czyste i wygodne. Łazienka w naszym pokoju już (...) rozwiń
Hotel pięknie zaprojektowany. Baseny, plaża zadbane i czyste. Leżaków starcza dla wszystkich, więc nie ma gonienia i rezerwowania. Pokoje duże, czyste i wygodne. Łazienka w naszym pokoju już wymaga remontu. Klimatyzacja cicha i działa bardzo dobrze. Pokoje sprzątne dokładnie, zwłaszcza teraz w dobie pandemii. Niestety jedzenie okazało się totalną porażką. Brakowało wszystkiego ; soków, owoców, warzyw i nabiału. Przez 2 tygodnie dostawaliśmy te same kolacje. Brak ryb (chyba że ktoś się decydował na wietnamskie mrożone tilapie), makaronów, risotto,że o owocach morza nie wspomnę. Obsługa bardzo się stara, ale wiele nie zadziała.
  • 5
  • 1
  • 5
  • 1
  • 5
  • 6
  • 2
  • 3
zwiń
6/6
20-25 lat, z partnerem/ką grudzień 2020
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 3
  • 5
  • 6
  • 3
  • 4
  • 5
  • 2
  • 4
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką grudzień 2020
Hotel Royalton Cayo Santa Maria odwiedziliśmy przypadkiem, gdyż z uwagi na COVID ten przez nas wybrany pozostawał zamknięty. Jest to hotel godny polecenia z jednym mankamentem - wyżywieniem, (...) rozwiń
Hotel Royalton Cayo Santa Maria odwiedziliśmy przypadkiem, gdyż z uwagi na COVID ten przez nas wybrany pozostawał zamknięty. Jest to hotel godny polecenia z jednym mankamentem - wyżywieniem, które było bardzo, bardzo monotonne na śniadania i obiady; kolacje były nieco bardziej zróżnicowane i pięknie podane. Wszystko oczywiście serwowane lub nakładane przez personel - z uwagi na COVID. Najwyżej należy ocenić personel hotelu (od pań pokojowych po dyrektora generalnego); wszyscy starali się nam umilić nasz pobyt przez 24 h. Bywaliśmy w wielu hotelach w różnych destynacjach, ale personel Royalton Cayo Santa Maria bije wszystkich na głowę: uśmiechnięci, uczynni ludzie, którzy znają swoich wszystkich gości i robią wszystko by byli zadowoleni. Hotel położony w pięknym ogrodzie przy przecudnej plaży nad przejrzystą turkusową wodą oceanu. Nie ma w pobliżu wielu dodatkowych atrakcji ( poza tzw. pueblo tuż obok, które było zamknięte z uwagi na pandemię oraz delfinarium w niedalekiej odległości), ale dla nas wystarczające były 2 wycieczki, z których skorzystaliśmy i korzystanie z uroków karaibskiego wybrzeża, włączając w to dostępne w hotelu katamarany i rowery wodne. Relaks na maksa. Pokoje są nieco nadgryzione zębem czasu, ale okres doby w nich spędzany jest minimalny, więc nie jest to wielkim problemem; tym bardziej, że sprzątane są niezwykle dokładnie. Czasem trzeba wezwać kogoś z obsługi do naprawy (i nie dać się zniechęcić opowieściami, że czegoś naprawić się nie da;)).
  • 5
  • 4
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
  • 4
  • 5
zwiń
6/6
26-30 lat, z partnerem/ką grudzień 2020
bardzo czysto, super pomocna obsługa, najpiękniejsza plaża. co do jedzenia różnie... za mało warzyw i owoców morza. rozwiń
bardzo czysto, super pomocna obsługa, najpiękniejsza plaża. co do jedzenia różnie... za mało warzyw i owoców morza.
  • 6
  • 4
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 4
  • 6
zwiń
6/6
41-50 lat, z partnerem/ką grudzień 2020
Hotel ekskluzywny ,personel dopieszcza klientów wszędzie gdzie się pojawią ,wspaniała muzyka na żywo, cudowna zadbana zieleń. Niestety przeciętne jedzenie szczególnie dla osób nie jedzących (...) rozwiń
Hotel ekskluzywny ,personel dopieszcza klientów wszędzie gdzie się pojawią ,wspaniała muzyka na żywo, cudowna zadbana zieleń. Niestety przeciętne jedzenie szczególnie dla osób nie jedzących mięsa. Genialny menager Alehandro ! Piękna czysta plaża.
  • 6
  • 3
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 1
  • 6
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką grudzień 2020
Hotel zadbany i czysty. Pokój codziennie sprzątany,wymiana ręczników i uzupełniana lodówka w napoje typu: cola,piwo i woda .Plaża hotelowa czysta z obsługą kelnerską. rozwiń
Hotel zadbany i czysty. Pokój codziennie sprzątany,wymiana ręczników i uzupełniana lodówka w napoje typu: cola,piwo i woda .Plaża hotelowa czysta z obsługą kelnerską.
  • 6
  • 3
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
  • 3
  • 5
zwiń
6/6
31-40 lat, z partnerem/ką grudzień 2020
Wspaniały hotel z piękną plażą, ogrodem, oceanem powoli pogłębiającym się! (i nawet Internet jednak był) Plaża - miły puch, z mewami i pelikanami, obsługą kelnerską, na prawo - wycieczka nawet (...) rozwiń
Wspaniały hotel z piękną plażą, ogrodem, oceanem powoli pogłębiającym się! (i nawet Internet jednak był) Plaża - miły puch, z mewami i pelikanami, obsługą kelnerską, na prawo - wycieczka nawet na nadmorskie skałki, na lewo - do kilku km spacerowania / biegania po pięknej plaży. Możliwość korzystania z katamaranu / kajaków. Rewelacyjna obsługa (a przede wszystkim consierge p. Diana ;) i młoda żywiołowa Pani z Lobby Bar i starsza Pani ze Snack Bar i Panie sprzątające (i inni) - naturalni, radośni - powoli jako sztywni Polacy łapaliśmy dzięki nim lokalny kubański luz. Alex - zarządzający hotelem, zawsze gotowy przyjąć wszelkie uwagi. Po dwóch dniach obsługa z którą zazwyczaj się stykaliśmy znała nasze imiona, preferencje co i ile zamawiamy ;) Wieczorem w Lobby Bar - sympatyczny choć nieco zastraszony niestety pianista. Kluczowe minusy: - monotonne jedzenie (choć podobno i tak najlepsze jakie mogło być do zdobycia na Kubie) - brak przypraw, świeżych warzyw, soczystych owoców (poza Papają), fatalna wołowina (nie do pogryzienia)... sytuację ratował obiadowy grill i Royalton burger (cierpliwość przy oczekiwaniu rekomendowana ;) ), a na kolację wołowina i ryba (ew. kurczak) - natomiast smak zawsze ten sam (naturalny) z braku przypraw - okropna herbata i mięta (najtańsze indyjskie resztki) i niewiarygodnie kwaśna kawa - nurkowanie - 2 tygodnie narzucaliśmy się by móc ponurkować (na miejscu nurek z rządowej instytucji, wspomagany przez miłą Panią od wodnych aktywności, która ma z nim jak najgorsze doświadczenia) - no i nic z nurkowania nie wyszło... (nieustanne przekładanie, odwlekanie, tłumaczenie się czymkolwiek "czemu tym razem nie chce im się"... nawet chęć zapłacenia podwójnie za nurki nie pomogła, by zachęcić do realizacji prośby turystów
  • 6
  • 3
  • 6
  • 4
  • 6
  • 6
  • 4
  • 5
zwiń
6/6
41-50 lat, z partnerem/ką grudzień 2020
Hotel Royalton Cayo Santa Maria to bardzo czysty i zadbany obiekt. Mieszkaliśmy w bungalowie tuż nad oceanem, którego szum budził nas rano a przed domkiem mieliśmy super basen. Obsługa bardzo (...) rozwiń
Hotel Royalton Cayo Santa Maria to bardzo czysty i zadbany obiekt. Mieszkaliśmy w bungalowie tuż nad oceanem, którego szum budził nas rano a przed domkiem mieliśmy super basen. Obsługa bardzo uprzejma i dyskretna , nie narzucająca się a jednocześnie bardzo pomocna. Szczególnie ciepło będziemy wspominali naszego butlera. Podkreślę stosowanie zasad higieny w czasie pandemii przez obsługę hotelu. Czuliśmy się tam komfortowo i bezpiecznie. Mamy nadzieje jeszcze tam wrócić.
  • 5
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
  • 6
zwiń
5/6
41-50 lat, z partnerem/ką grudzień 2020
Hotel bardzo czysty obsługa wyjatkowo moła wyzywienie bez bufetu minimalistyczne wrecz głodowe pokój rewelacyjny niestety okna nieszczelne hula wiatr pokoj z widokiem na morze 54$ doba plaza (...) rozwiń
Hotel bardzo czysty obsługa wyjatkowo moła wyzywienie bez bufetu minimalistyczne wrecz głodowe pokój rewelacyjny niestety okna nieszczelne hula wiatr pokoj z widokiem na morze 54$ doba plaza bkizko bez szalu
  • 5
  • 1
  • 6
  • 1
  • 6
  • 5
  • 1
  • 2
zwiń
5/6
31-40 lat, z partnerem/ką grudzień 2020
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 5
  • 4
  • 6
  • 5
  • 5
  • 5
  • 4
  • 6
zwiń
5/6
26-30 lat, z partnerem/ką styczeń 2020
Hotel Royalton jest najlepszą opcją dla osób, które przede wszystkim chcą odpocząć - to bardzo kameralny resort, który dba o to, aby goście czuli się w nim wyjątkowo. Hotel realizuje ten cel (...) rozwiń
Hotel Royalton jest najlepszą opcją dla osób, które przede wszystkim chcą odpocząć - to bardzo kameralny resort, który dba o to, aby goście czuli się w nim wyjątkowo. Hotel realizuje ten cel poprzez swoją ekskluzywność - goście z hoteli obok mają zakaz wstępu - również na plażę, oraz poprzez indywidualne podejście do każdego ze swoich gości. Obsługa wręcz znała nasze imiona, witała nas przy każdym spotkaniu i nawiązywała rozmowę. Szczególną opieką otoczyli nas konsjerże - Diana i Lester, którzy odpowiadali na wszystkie nasze pytania, rezerwowali dla nas kolacje w restauracjach, a nawet zorganizowali nam romantyczną kolację nad basenem. Nasz pokój był serwisowany codziennie z dużą starannością. Jak na 5-gwiazdkowy hotel, pokój nie posiadał tylu udogodnień co hotele europejskie z tą samą ilością gwiazdek. W pobliżu hotelu znajduje się turystyczne miasteczko "Pueblo" - polecamy wejście na wieżyczkę w celu podziwiania widoków i zrobienia zdjęć. Jeśli chodzi o wyżywienie, to jedzenia nie brakuje, wybór dań też jest ok, natomiast w naszej opini szefowie kuchni nie potrafią przyrządzać dań z wieprzowiny i wołowiny - zdarzało się, że mięso było albo krwiste, albo twarde i żylaste. Drinki były bardzo dobre i ich paleta bardzo duża, większa niż w okolicznych hotelach.
  • 5
  • 4
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 5
zwiń
5/6
41-50 lat, z partnerem/ką listopad 2018
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 3
  • 2
  • 3
  • 2
  • 5
  • 6
  • 1
  • 1
zwiń
5/6
50+ lat, z partnerem/ką marzec 2017
Najwieksze plusy to piekny pełen zieleni zadbany teren hotelu, wyjatkowo pracowici uprzejmi pracownicy , super wygodne łóżko , fajne baseny. Najgorzej oceniam kuchnie. Np: 5 razy jedliśmy (...) rozwiń
Najwieksze plusy to piekny pełen zieleni zadbany teren hotelu, wyjatkowo pracowici uprzejmi pracownicy , super wygodne łóżko , fajne baseny. Najgorzej oceniam kuchnie. Np: 5 razy jedliśmy homara. 3 razy był wyśmienity. 2 razy beznadziejny, rozgotowany , nie jadalny. Mięso , warzywa z grila zawsze były spalone, niesmaczne.
  • 5
  • 4
  • 5
  • 6
  • 5
  • 4
  • 4
  • 4
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką marzec 2016
Jedyny hotel w którym byliśmy traktowani jak prawdziwi goście a nie jak klient,pomimo dość wysokiej ceny, położenie oraz obsługa hotelu warta była każdej wydanej złotówki.Z pełną (...) rozwiń
Jedyny hotel w którym byliśmy traktowani jak prawdziwi goście a nie jak klient,pomimo dość wysokiej ceny, położenie oraz obsługa hotelu warta była każdej wydanej złotówki.Z pełną odpowiedzialnością gorąco polecam. W ciągu całego swojego życia zwiedziliśmy bardzo wiele krajów a co za tym idzie mnósto hoteli ale tak niesamowitej atmosfery jaką potrafił stworzyć ten hotel nigdzie nie spotkaliśmy,bo oprócz luksusu to potrzebne jest jeszcze to COŚ.To coś nazywa się indywidualnym podejściem do GOŚCI (a nie klientów) oraz stworzeniem Im wspaniałej atmosfery i warunków do odpoczynku.
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką luty 2016
Bardzo przyjazna obsługa. Dość kameralnie. rozwiń
Bardzo przyjazna obsługa. Dość kameralnie.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
  • 2
  • 5
zwiń
4/6
50+ lat, z partnerem/ką styczeń 2016
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 4
  • 3
  • 4
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 4
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką grudzień 2015
Hotel nowy . ( wybudowany 3 lata temu) kameralny , położony przy b. ładnej , szerokiej plaży. Personel uprzejmy , starający się , aby każdy czuł się zadowolony. Goście gł. z Kanady i tylko (...) rozwiń
Hotel nowy . ( wybudowany 3 lata temu) kameralny , położony przy b. ładnej , szerokiej plaży. Personel uprzejmy , starający się , aby każdy czuł się zadowolony. Goście gł. z Kanady i tylko dorośli dlatego jest spokój i cisza . Wśród personelu zarządzającego hotelem jest Polak , p,. Mateusz, niezwykle pomocny jeśli ma się jakikolwiek problem a przy tym bardzo kulturalny i sympatyczny młody człowiek. Niektórzy narzekali na jedzenie( gł. na monotonne menu) , ale można było bez problemu poprosić o inne danie a poza tym są inne atrakcje czyli świeże owoce ( papaja. marakuja, ananasy i inne ) oraz ryby i owoce morza . Pyszne drinki a dla lubiących mocne alkohole b. duży wybór w barze .
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 5
zwiń
5/6
31-40 lat, z partnerem/ką luty 2015
- hotel bardzo ładny, choć zabrakło ekskluzywnych detali w samym pokoju, - brak widoku na morze, - piękne ogrody, - obsługa hotelowa na wysokim poziomie, - jedzenie bardzo dobre, podane w bardzo (...) rozwiń
- hotel bardzo ładny, choć zabrakło ekskluzywnych detali w samym pokoju, - brak widoku na morze, - piękne ogrody, - obsługa hotelowa na wysokim poziomie, - jedzenie bardzo dobre, podane w bardzo elegancki sposób, ale mało owoców - przepiękna plaża
  • 5
  • 5
  • 6
  • 4
  • 5
  • 6
  • 4
  • 4
zwiń
5/6
50+ lat, z partnerem/ką luty 2015
wysoka jakość serwisu, piękna plaża, rozwiń
wysoka jakość serwisu, piękna plaża,
  • 5
  • 5
  • 5
  • 2
  • 2
  • 6
  • 2
  • 1
zwiń
5/6
50+ lat, z partnerem/ką styczeń 2015
Najlepszy hotel w okolicy - plusem kameralność i wysoka jakość obsługi. rozwiń
Najlepszy hotel w okolicy - plusem kameralność i wysoka jakość obsługi.
  • 4
  • 4
  • 5
  • 5
  • 5
  • 6
  • 1
  • 5
zwiń
6/6
26-30 lat, z partnerem/ką listopad 2014
Hotel czysty. Obsługa najwyższej jakości. Niestety czas oczekiwania na posiłki dosyć długi. Ceny masaży w SPA zbyt wysokie. Za zimna woda w basenie. Poza tym wszystko wzorowo. rozwiń
Hotel czysty. Obsługa najwyższej jakości. Niestety czas oczekiwania na posiłki dosyć długi. Ceny masaży w SPA zbyt wysokie. Za zimna woda w basenie. Poza tym wszystko wzorowo.
  • 6
  • 4
  • 5
  • 2
  • 4
  • 4
  • 1
  • 3
zwiń
6/6
31-40 lat, z partnerem/ką listopad 2014
Hotel piękny, czysty, zadbany, niewielki, dzięki czemu zyskuje na uroku. Dużo zieleni, czysta plaża, regularnie sprzątana. Mało miejsca nad basenem, trzeba rezerwować leżaki/łóżka już ok. (...) rozwiń
Hotel piękny, czysty, zadbany, niewielki, dzięki czemu zyskuje na uroku. Dużo zieleni, czysta plaża, regularnie sprzątana. Mało miejsca nad basenem, trzeba rezerwować leżaki/łóżka już ok. godz. 7:00 rano, w przeciwnym razie pozostaje wolne miejsce tylko na plaży.
  • 4
  • 5
  • 4
  • 6
  • 6
  • 5
  • 1
  • 5
zwiń
Wycieczki lokalne

Wycieczki dostępne na miejscu

Hawana – 1 dzień autokarem – Hawana w pigułce. Zwiedzanie najsłynniejszych miejsc stolicy, m.in. starówka miasta, część centralna z Kapitolem oraz Plac Rewolucji. Cena – ok. 145 CUC (zawiera obiad i kolację).

Hawana – 2 dni autokarem – wizytówka i najsłynniejsze miasto Kuby, które było swego czasu Paryżem Ameryki. Stara Hawana wpisana na listę światowego dziedzictwa UNESCO zaskakuje kolonialną autentycznością, natomiast część centralna to dzisiejsze oblicze stolicy. W programie m.in. starówka miasta, część centralna z Kapitolem i Teatrem Wielkim, Plac Rewolucji, wizyta w hotelu Nacional, słynny bar El Floridita, przejażdżka Maleconem, targ lokalnych wyrobów i wiele innych. Noc przeżyta w tym mieście będzie niezapomniana! Cena – ok. 220 CUC (zawiera śniadanie, 2 obiady i kolację).

Jeep Safari – wizyta w gospodarstwie rolnym, działającym zgodnie z zasadami rolnictwa ekologicznego. Następnie Hacienda Los Álamos: dojenie krów, karmienie ptaków, degustacja guarapo – tradycyjnego napoju z trzciny cukrowej oraz prawdziwie kreolski obiad (pieczona wieprzowina). Spacer w Rancho Querete i okazja do kąpieli w rzece oraz spróbowania konnej jazdy. Wycieczka realizowana jeepem. Cena – ok. 75 CUC (zawiera obiad).

Sun Cruise – rejs katamaranem i delfinarium – rejs katamaranem wzdłuż pięknego wybrzeża i sąsiadujących wysepek to doskonała okazja do relaksu w promieniach kubańskiego słońca, przy rytmach salsy i rumby. Czas na wypoczynek na dzikiej plaży oraz podglądanie podwodnego świata podczas snurkowania. Następnie wizyta w delfinarium, pokaz oraz zabawa z delfinami. Obiad (serwowany homar). Cena – ok. 100 CUC (zawiera obiad).

Trynidad i Sancti Spiritus – Trynidad – klejnot kolonialnej architektury, wpisany na listę UNESCO. Miasto, które w prawie niezmienionym stanie przetrwało od momentu założenia w XVI w. do dnia dzisiejszego, zachwyca kolorowymi uliczkami, maleńkimi straganami z rękodziełem oraz klimatycznymi knajpkami. Sancti Spiritus to obraz prawdziwego, codziennego życia na Kubie, w mieście założonym przez samego Diego Velázqueza. Cena – ok. 65 CUC.

 

Wycieczki lokalne organizowane są przez lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych.

Sprawdź cenę

Twój wybór wczasów

Kuba, Cayo Santa Maria, Santa Maria Wyspa

Hotel Royalton Cayo Santa Maria

zmień wariant wakacji
  • Dojazd własny
Wybierz
8 849 Pln
Oszczędzasz: 2 100 PLN
Dorosły
6 749pln
Łączna kwota sprawdź szczegóły ceny 13 498 pln razem
Oszczędzasz 2 100 PLN
Rezerwuj
Przejdziesz do bezpiecznego procesu rezerwacji
  • wyślij zapytanie
  • callcenter.tel_pl
  • 801 066 777
  • 77 4476 777
  • Infolinie dostępne: pn-pt: 8-22 sob-ndz: 9-20
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter