phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane CB5DFB7F-C92F-41CB-9FB1-916D616FF3EC E0FBD33F-841B-452B-BF16-225B7D943904
Wyniki Wyszukiwania Hotel Meliá Madeira Mare Resort & Spa

Atuty oferty

  • nowoczesne i eleganckie pokoje
  • atrakcyjnie położony blisko stolicy Funchal
  • wysokiej klasy restauracje i bary
  • Żagiel Itaki

Hotel Meliá Madeira Mare Resort & Spa Kod: FNCMELI

3 549PLN
Dorośli: 2 2 posiłki So 26.11 – So 03.12.22
Itaka
  • Promocja LAST MINUTE LAST MINUTE
Madera / Funchal

Hotel Meliá Madeira Mare Resort & Spa

  • Promocja LAST MINUTE LAST MINUTE
Kod: FNCMELI
5.2 /6
97% klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą

Klienci doceniają:

  • Obsługę hotelową
  • Położenie hotelu
  • Standard pokoi
Opis

Wszystko co musisz wiedzieć na temat warunków podróżowania przeczytasz na Bezpieczne Wakacje

ok. 3 km od stolicy wyspy FUNCHAL, przy nadmorskiej promenadzie, w dzielnicy hotelowej Lido, w pobliżu sklepy, restauracje, bary; ok. 20 km od lotniska w Santa Cruz, na zamówienie transfer indywidualny: ok. 670 zł w 2 strony (taxi max. 3 osoby); przystanek autobusowy tuż przy hotelu (ok. 2 EUR/Funchal).

Gorgulho, mała, publiczna, kamienista, ok. 50 m od hotelu, zejście po schodach, bez serwisu plażowego.

pięciogwiazdkowy, elegancki i stylowy, zbudowany w 2008 r., częściowo odnowiony w 2018 r. (spa), 220 pokoi, 1 budynek, 10 pięter, 5 wind, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja Mare Nostrum – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, wieczory tematyczne, dostępne menu dla dzieci, Il Massimo – à la carte, obsługa kelnerska, kuchnia maderska i międzynarodowa, w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, 3 bary: La Luna w lobby, O Ilheu przy basenie i Nini Deck & Terrace Bar; kantor, parking; centrum konferencyjne dla 400 osób (6 sal), 3 tarasy z widokiem na ocean i promenadę, ogród, punkt internetowy, bezpłatny internet bezprzewodowy, parking; za opłatą: całodobowy room-service, lekarz na wezwanie, opiekunka do dziecka (na zamówienie), pralnia, fryzjer; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.

standardowy: 2-os., ok. 25 m², nowoczesny i elegancki, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), bezpłatny internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna (LCD 32'), telefon, sejf, zestaw do kawy/herbaty; za opłatą: minibar, Pay TV; dodatkowo dla nowożeńców: kosz owoców i butelka musującego wina; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); standardowy z frontalnym widokiem na morze: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 30 m², łazienka (wanna i prysznic, wc; suszarka), wyposażenie jak w pokoju standardowym; pokój standardowy z frontalnym widokiem na morze za dopłatą.

basen, owalny kształt, słodka woda, ok. 260 m², gł. 0,6-1,5 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, ok. 20 m², gł. 0,42 m, przy basenie bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; łóżka balijskie (płatne); karty do gry; okazjonalnie muzyka na żywo; za opłatą: bilard.

nowoczesne i ekskluzywne MALO CLINIC Spa & Wellness: 7 pokoi zabiegowych, strefa Aqua: kryty basen, słodka woda, ok. 97 m², gł. 1,4 m, hydromasaż, 2 kaskady; sauna, hammam, jacuzzi, hydromasaż, prysznic Vichy, bicze szkockie, chromoterapia, masaże, klub fitness wraz z w pełni wyposażoną siłownią, fryzjer, salon urody; korzystanie z centrum Spa za opłatą z wyłączeniem korzystania z basenu krytego i siłowni.

śniadanie (7.30-10.30) w formie bufetu, obiad (12.00-15.00) i kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu lub serwowane w restauracji Mare Nostrum; napoje do posiłków głównych (½ butelki wina lub 2 piwa lub 2 napoje bezalkoholowe oraz kawa/herbata).

nielimitowane białe i czerwone wino, piwo, wódka, soki, woda, kawa w wyznaczonym barze (18.00-23.00).

00351/291724140, www.meliamadeira.com

  • Wi-Fi

Informacje o regionie
Galeria regionu

Madera

Wyspa jest zielonym podzwrotnikowym rajem. Dzięki stałej temperaturze dziennej – około 24°C – nazywana jest krainą wiecznej wiosny i przez cały rok jest atrakcyjna dla turystów. Zachwycają tu wszechobecne kolorowe kwiaty, zielone pnącza, zróżnicowane krajobrazy z zapierającymi dech w piersiach urwiskami i malowniczymi wodospadami.

Prognoza pogody

Aktualna pogoda – Madera

29.09.2022
18°C 25°C
Wiatr:
5.4 km/h
Wschód: 08:00
Zachód: 19:55
Ciśnienie: 1022 hPa
Opady: 0,0 mm
30.09.2022
18°C 24°C
Wiatr:
5.6 km/h
Wschód: 08:01
Zachód: 19:54
Ciśnienie: 1020 hPa
Opady: 0,2 mm
01.10.2022
19°C 25°C
Wiatr:
7 km/h
Wschód: 08:01
Zachód: 19:53
Ciśnienie: 1021 hPa
Opady: 0,0 mm
Wczoraj
17°C 26°C
Wiatr:
5.7 km/h
Wschód: 08:02
Zachód: 19:52
Ciśnienie: 1019 hPa
Opady: 0,0 mm
Dziś
18°C 25°C
Wiatr:
4.3 km/h
Wschód: 08:03
Zachód: 19:50
Ciśnienie: 1020 hPa
Opady: 0,0 mm
Jutro
18°C 25°C
Wiatr:
4.3 km/h
Wschód: 08:03
Zachód: 19:49
Ciśnienie: 1020 hPa
Opady: 0,0 mm
Pojutrze
18°C 25°C
Wiatr:
4.4 km/h
Wschód: 08:04
Zachód: 19:48
Ciśnienie: 1021 hPa
Opady: 0,0 mm

Archiwalna pogoda – Madera

Jaka będzie pogoda podczas Twoich wakacji? Sprawdź archiwalne dane.

Źródło: Meteogroup Logo

Nowoczesny i stylowo urządzony, należy do znanej sieci hotelarskiej Meliá Hotels Inernational i oferuje najwyższą jakość usług. Malowniczo położony, blisko stolicy wyspy Funchal, ma gustownie wyposażone wnętrza, wysokiej klasy restauracje i bary z tarasami, skąd rozciąga się piękny widok na ocean. Komfortowe pokoje utrzymane są w ciekawej kolorystyce i mają wszystkie możliwe wygody. Pełen relaks zapewnia ekskluzywne i bogato wyposażone centrum MALO CLINIC Spa & Wellness z bogatą propozycją masaży, zabiegów relaksacyjnych i upiększających. W 2021 r. hotel otrzymał ŻAGIEL ITAKI za najwyższą jakość świadczonych usług.

POŁOŻENIE: ok. 3 km od stolicy wyspy FUNCHAL, przy nadmorskiej promenadzie, w dzielnicy hotelowej Lido, w pobliżu sklepy, restauracje, bary; ok. 20 km od lotniska w Santa Cruz, na zamówienie transfer indywidualny: ok. 670 zł w 2 strony (taxi max. 3 osoby); przystanek autobusowy tuż przy hotelu (ok. 2 EUR/Funchal).

PLAŻA: Gorgulho, mała, publiczna, kamienista, ok. 50 m od hotelu, zejście po schodach, bez serwisu plażowego.

HOTEL: pięciogwiazdkowy, elegancki i stylowy, zbudowany w 2008 r., częściowo odnowiony w 2018 r. (spa), 220 pokoi, 1 budynek, 10 pięter, 5 wind, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja Mare Nostrum – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, wieczory tematyczne, dostępne menu dla dzieci, Il Massimo – à la carte, obsługa kelnerska, kuchnia maderska i międzynarodowa, w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, 3 bary: La Luna w lobby, O Ilheu przy basenie i Nini Deck & Terrace Bar; kantor, parking; centrum konferencyjne dla 400 osób (6 sal), 3 tarasy z widokiem na ocean i promenadę, ogród, punkt internetowy, bezpłatny internet bezprzewodowy, parking; za opłatą: całodobowy room-service, lekarz na wezwanie, opiekunka do dziecka (na zamówienie), pralnia, fryzjer; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.

POKÓJ:standardowy: 2-os., ok. 25 m², nowoczesny i elegancki, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), bezpłatny internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna (LCD 32'), telefon, sejf, zestaw do kawy/herbaty; za opłatą: minibar, Pay TV; dodatkowo dla nowożeńców: kosz owoców i butelka musującego wina; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); standardowy z frontalnym widokiem na morze: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 30 m², łazienka (wanna i prysznic, wc; suszarka), wyposażenie jak w pokoju standardowym; pokój standardowy z frontalnym widokiem na morze za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA: basen, owalny kształt, słodka woda, ok. 260 m², gł. 0,6-1,5 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, ok. 20 m², gł. 0,42 m, przy basenie bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; łóżka balijskie (płatne); karty do gry; okazjonalnie muzyka na żywo; za opłatą: bilard.

SPA: nowoczesne i ekskluzywne MALO CLINIC Spa & Wellness: 7 pokoi zabiegowych, strefa Aqua: kryty basen, słodka woda, ok. 97 m², gł. 1,4 m, hydromasaż, 2 kaskady; sauna, hammam, jacuzzi, hydromasaż, prysznic Vichy, bicze szkockie, chromoterapia, masaże, klub fitness wraz z w pełni wyposażoną siłownią, fryzjer, salon urody; korzystanie z centrum Spa za opłatą z wyłączeniem korzystania z basenu krytego i siłowni.

SOFT ALL INCLUSIVE (za dopłatą): śniadanie (7.30-10.30) w formie bufetu, obiad (12.00-15.00) i kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu lub serwowane w restauracji Mare Nostrum; napoje do posiłków głównych (½ butelki wina lub 2 piwa lub 2 napoje bezalkoholowe oraz kawa/herbata).

OPEN BAR (za dopłatą): nielimitowane białe i czerwone wino, piwo, wódka, soki, woda, kawa w wyznaczonym barze (18.00-23.00).

KONTAKT: 00351/291724140, www.meliamadeira.com

GRATIS:
  • Wi-Fi

Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.

*Informacja dotycząca oficjalnej kategoryzacji hotelu znajduje się w opisie prezentowanych obiektów (sekcja „Hotel”) i jest ona zgodna z kategoryzacją stosowaną w danym kraju. Każdy kraj stosuje własne kryterium przyznawania określonej kategorii. Prezentowana na stronie www.itaka.pl oraz w dokumentach podróży kategoryzacja hoteli to nasza subiektywna ocena standardu hotelu. Połowa gwiazdki oznacza kategorię zawyżoną lub zaniżoną w stosunku do oficjalnej kategorii.

Opis zawiera wszystkie udogodnienia jakimi dysponuje hotel w danym momencie. W związku z lokalnymi przepisami dotyczącymi aktualnych regulacji funkcjonowania hoteli w dobie pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 (COVID-19) i bezpieczeństwa Gości, korzystanie z części hotelowych udogodnień może być ograniczone. Stan ten może ulec zmianie zgodnie z wprowadzaniem nowych regulacji.

 

Położenie na mapie
Opinie klientów (836)

Ocena ogólna

5.2/6

Klienci wyróżnili:

  • Obsługę hotelową
  • Położenie hotelu
  • Standard pokoi
97%
naszych klientów poleca ten hotel!
  • 5.2
  • 4.6
  • 5.4
  • 3.3
  • 5.3
  • 3.0
  • 4.7
  • 4.8

Pokaż recenzje od:

6/6
20-25 lat, z partnerem/ką wrzesień 2022
Wyżywienie (HB) na najwyższym poziomie - każda kolacja to odmienna podróż tematyczna od włoskich niedziel po śródziemnomorskie poniedziałki pełne owoców morza, świeżych ryb i krewetek; śniadania (...) rozwiń
Wyżywienie (HB) na najwyższym poziomie - każda kolacja to odmienna podróż tematyczna od włoskich niedziel po śródziemnomorskie poniedziałki pełne owoców morza, świeżych ryb i krewetek; śniadania standardowe (+ za dobre soki i możliwość zamówienia omleta u kucharza, - za ekspresy, z których często działał tylko jeden, przez co tworzyły się duże kolejki) Standard w pokojach wysoki - przestronne duże, oświetlone pokoje i balkony, wygodny wypoczynek, zapas dobrych kosmetyków do ciała i kąpieli, czajnik z zapasem herbat, kawy; przy tym codziennie sprzątany przez przemiłe panie :) (- za niewystarczająca ilość kontaktów w pokoju). Sam hotel elegancki, nowoczesny z wysokim standardem atrakcje hotelowe nawet dla wymagających (przestronny basen z widokiem na ocean z leżakami i bezpłatnymi - bez kaucji - ręcznikami, jak i basen kryty z jacuzzi (niestety podczas naszego pobytu jacuzzi bulo nieczynne) w części SPA (na zabiegi otrzymaliśmy voucher uprawniający do zniżki 10 euro), na którym odbywały się regularnie zajęcia wodne dla chętnych, 2 eleganckie bary działające wieczorami z ładnie podanymi i dobrymi drinkami - w 1 z nich codziennie muzyka na żywo) obsługa recepcji pomocna i miła sprawnie posługująca się językiem angielskim, chętnie udziela rad dotyczących miasta i wyspy, i pośredniczy przy wynajmie samochodu. Możliwość przygotowania prowiantu przy wczesnym wyjeździe z hotelu na wycieczki. okolica hotelu w spokojnej części hotelowej Lido (najbliższy sklep spożywczy i z pamiątkami od hotelu dzielą tylko pasy), wokół mnóstwo restauracji (od sushi po kuchnię włoską), promenada ciągnąca się wzdłuż oceanu (z możliwością zejścia do wody po betonowych schodach - plaży brak - wynajęcia kajaku, skutera wodnego +ponownie restauracje/kawiarnie oferujące usługi z pięknym widokiem na ocean), przystanek autobusowy 2 minuty pieszo od hotelu - możliwość dojechania do centrum stolicy (chociaż pieszo zajmuje to 30 minut) i zbiórka wycieczek autokarowych
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
  • 5
  • 1
  • 6
  • 6
zwiń
4/6
50+ lat, z partnerem/ką wrzesień 2022
Hotel wymaga odświeżenia .. 5* chyba kiedyś było!! rozwiń
Hotel wymaga odświeżenia .. 5* chyba kiedyś było!!
  • 4
  • 4
  • 4
  • 3
  • 6
  • 3
  • 5
  • 4
zwiń
4/6
50+ lat, z partnerem/ką wrzesień 2022
Hotel M elia posiada o jedna gwiazdke za wysoko.Pokoje czyste. Wyzywienie bez fajerwerkow.Choc to wyspa,zapomnijcie o owocach morza.Wejscie na sniadania i kolacje odhaczane jak za komuny.Soft (...) rozwiń
Hotel M elia posiada o jedna gwiazdke za wysoko.Pokoje czyste. Wyzywienie bez fajerwerkow.Choc to wyspa,zapomnijcie o owocach morza.Wejscie na sniadania i kolacje odhaczane jak za komuny.Soft all inclusive to sciema.Ta sama zupa na lunch i kolacje i jakis jeden kieliszek cienkiego wina.Obiekt bez zieleni.ladny basen ze slodka woda.Dojscie do oceanu ulica,przez platne wejscie.
  • 5
  • 3
  • 4
  • 1
  • 3
  • 1
  • 3
  • 3
zwiń
5/6
41-50 lat, z partnerem/ką wrzesień 2022
Hotel bardzo dobrze sprawdził sie jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy. Ładnie położony, blisko bardzo ładnej promenady spacerowej. W pobliżu dużo fajnych restauracji. Łatwy dojazd komunikacją (...) rozwiń
Hotel bardzo dobrze sprawdził sie jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy. Ładnie położony, blisko bardzo ładnej promenady spacerowej. W pobliżu dużo fajnych restauracji. Łatwy dojazd komunikacją miejską do stolicy wyspy. Pokoje całkiem komfortowe, codziennie sprzątane. Jedzenie powyżej przeciętnej. Obsługa bardzo miła i pomocna. Basen z widokiem na ocean
  • 5
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką wrzesień 2022
warunki bardzo dobre rozwiń
warunki bardzo dobre
  • 6
  • 6
  • 6
  • 1
  • 6
  • 4
  • 5
  • 6
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką sierpień 2022
Hotel bardzo dobry,w dobrym położeniu,komunikacja dobra. Widoki na ocean urocze. Infrastruktura hotelu optymalna do dobrego wypoczynku. Obsługa hotelu grzeczna i profesjonalna.W hotelu czuliśmy (...) rozwiń
Hotel bardzo dobry,w dobrym położeniu,komunikacja dobra. Widoki na ocean urocze. Infrastruktura hotelu optymalna do dobrego wypoczynku. Obsługa hotelu grzeczna i profesjonalna.W hotelu czuliśmy się swobodnie. Hotel bardzo czysty i komfortowy. Dzięki rekomendacji ITAKI wybór hotelu był trafiony dla naszych oczekiwań !
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
zwiń
5/6
50+ lat, z partnerem/ką sierpień 2022
To był bardzo dobry wyjazd. Otrzymaliśmy bardzo ładny, duży pokój na 8 piętrze z bocznym widokiem na ocean. Śniadania były bardzo dobre, natomiast kolacje były raczej dobre. My mieliśmy dwa (...) rozwiń
To był bardzo dobry wyjazd. Otrzymaliśmy bardzo ładny, duży pokój na 8 piętrze z bocznym widokiem na ocean. Śniadania były bardzo dobre, natomiast kolacje były raczej dobre. My mieliśmy dwa posiłki ale to było dla nas bardzo dobre ponieważ w zasadzie przez cały dzień nie byliśmy związani posiłkiem. Wykupiliśmy trzy wycieczki u rezydentki. Pierwsza, to autokarowa- zachodnia Madera . Ta wycieczka nas nie zachwyciła. Dwie pozostałe to safari jeepem: wschodnia Madera i pożegnanie z Maderą. Obie świetne. Polecam. Ogólnie Madera, to piękna wyspa, którą warto zwiedzić.
  • 6
  • 4
  • 6
  • 3
  • 5
  • 1
  • 4
  • 5
zwiń
4/6
31-40 lat, z partnerem/ką sierpień 2022
Hotel czysty, schludny, ładnie położony. Jednak pokoje i łazienki wymagają renowacji (rdza i uszczerbki na wannie i bateriach), stary sprzęt w pokojach. Ogólnodostępne Jakuzzi nieczynne, i nic (...) rozwiń
Hotel czysty, schludny, ładnie położony. Jednak pokoje i łazienki wymagają renowacji (rdza i uszczerbki na wannie i bateriach), stary sprzęt w pokojach. Ogólnodostępne Jakuzzi nieczynne, i nic się z nim nie robi w środku sezonu. Ale już odpłatne działa i nie było z nim problemu. Wyżywienie: w miarę ok, każdy znajdzie coś dla siebie. Jednak obiadokolacja to skandal. Słabe jedzenie w dodatku z napojami za opłatą! Nawet woda to opłata 2.5 Euro. Kompletnie nie wykorzystany potencjał jaki oferuje Madera - jeśli chodzi o jedzenie, szczególnie owoce. Obsługa hotelowa: na recepcji bardzo miła i pomocna. Jednak obsługa posiłków była nieuprzejma, jakby na wiecznym zdenerwowaniu. W pobliżu hotelu sklepiki, przystanek autobusowy, ścieżka wzdłuż wybrzeża, przyjemny deptak. Transfer z/do hotelu ok. Jednak godziny przelotów mogłyby być poprawione. Rezydent: nie skorzystaliśmy z jego pomocy. Jednak pomogliśmy kilka razy innym starszym Państwu, gdyż nie wiedzieli i nie rozumieli zasad panując w hotelu i możliwości jakie oferuje hotel, np możliwość skorzystania z prysznica w ostatni dzień po oddaniu pokoju.
  • 4
  • 2
  • 4
  • 3
  • 5
  • 3
  • 4
  • 2
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką sierpień 2022
Hotel spełniający wszystkie kryteria. Każdy znajdzie coś dla siebie. Czystość, obsluga hotelowa, baseny , betonowa plaża wszystko było na 6. Śniadania przy basenie, widok z każdego pokoju na (...) rozwiń
Hotel spełniający wszystkie kryteria. Każdy znajdzie coś dla siebie. Czystość, obsluga hotelowa, baseny , betonowa plaża wszystko było na 6. Śniadania przy basenie, widok z każdego pokoju na ocean... robi wrażenie. Śniadania i obiadokolacje urozmaicone.
  • 6
  • 5
  • 6
  • 3
  • 6
  • 4
  • 5
  • 6
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką sierpień 2022
Hotel w 100% zasługuje na 5 gwiazdek rozwiń
Hotel w 100% zasługuje na 5 gwiazdek
  • 6
  • 6
  • 6
  • 3
  • 6
  • 3
  • 5
  • 6
zwiń
5/6
50+ lat, z partnerem/ką sierpień 2022
Hotel ogólnie czysty, położony bardzo ładnie w sąsiedztwie oceanu. Basen hotelowy również ładny, pięknie położony. Obsługa hotelowa bardzo uprzejma i uczynna. Zwłaszcza ta od strony (...) rozwiń
Hotel ogólnie czysty, położony bardzo ładnie w sąsiedztwie oceanu. Basen hotelowy również ładny, pięknie położony. Obsługa hotelowa bardzo uprzejma i uczynna. Zwłaszcza ta od strony gastronomicznej, rozumiejąca nasz język. W hotelu brak wydawnictw w języku polskim oraz wogole brak planu miasta i okolicy. Animacje, tylko jeden raz widziałem zajęcia w basenie z animatorem, korzystałem z basenu praktycznie codziennie. Mało konsekwentna praca obsługi basenu. Pomimo wyraźnego zakazu używania sprzętu dmuchanego, para niestety z Polski pływała w basenie na materacach. Nikt z obsługi nie zwrócił im uwagi. Niektórzy uczestnicy palili przy basenie papierosy, nie wiem czy było to zgodne z przyjętymi zasadami ale było to uciążliwe dla innych. Również nikt nie zwrócił im uwagi, na szczęście nie byli to nasi rodacy. Wysoko oceniłem jakość do ceny ale to dlatego, że nie mam porównania. Mam tylko nadzieję, że rzeczywiście tak było. Oceniłem tak przez pryzmat położenia hotelu oraz jakości obsługi i różnorodnosci posiłków. Zawsze kupowałem opcje allinclusiv ale tym razem tego nie żałowałem. Menu było bardzo urozmaicone i smakowo bardzo dobre. Praktycznie niczego nie brakowało. Minusem brak plaży w oceanie w sąsiedztwie hotelu. Zdaje sobie z tego sprawę, że to nie takie proste ale widziałem w innych miejscach lepszą organizacje w tym zakresie. Atrakcji, poza sklepem typu biedronka, w okolicy nie widziałem, stąd dosyć niska ocena.
  • 5
  • 5
  • 5
  • 1
  • 6
  • 2
  • 3
  • 4
zwiń
4/6
26-30 lat, z partnerem/ką sierpień 2022
Hotel na poziomie Ok. na pewno nie jest to 5 gwiazdek. Obsługa bardzo miła i pomocna. Jedzenie średni poziom rozwiń
Hotel na poziomie Ok. na pewno nie jest to 5 gwiazdek. Obsługa bardzo miła i pomocna. Jedzenie średni poziom
  • 4
  • 3
  • 5
  • 1
  • 5
  • 3
  • 5
  • 3
zwiń
4/6
26-30 lat, z partnerem/ką sierpień 2022
Było bardzo przyjemnie, że kiedy przyjechaliśmy ze spóźnieniem, nas czekała kolacja w pokojach. Pokoje miały wszystko, co było potrzebne, bardzo dobry serwis w pokojach. Niestety olbrzymie (...) rozwiń
Było bardzo przyjemnie, że kiedy przyjechaliśmy ze spóźnieniem, nas czekała kolacja w pokojach. Pokoje miały wszystko, co było potrzebne, bardzo dobry serwis w pokojach. Niestety olbrzymie karaluchy, których zobaczyliśmy na pierwszym piętrze, były nieprzyjemnym początkiem urlopu. Ale na nasze szczęście nie było ich w pokoju. Super przyjemna i przytulna zona z basenem zewnętrznym i leżakami, z pięknym widokiem na ocean. Dobry wybór jedzenia na śniadaniach i kolacjach. Ale na kolacjach kiedy nie masz All inclusive nie masz napojów w ogóle, nawet wody, trzeba dokupować. Ale od czasu do czasu obserwowaliśmy arogancki stosunek ze strony pracowników, które przyjmowali zamówienia, kiedy my mówili że nic nie chcemy dzisiaj zamawiać. Bardzo przyjemne i pomocne pracownicy recepcji.
  • 5
  • 5
  • 4
  • 4
  • 5
  • 4
  • 5
  • 5
zwiń
5/6
31-40 lat, ze znajomymi sierpień 2022
Hotel, położenie hotelu, personel hotelu oceniam bardzo wysoko. Na duży minus zapracowało wyżywienie dostępne w ofercie all inusive, a mianowicie bardzo ubogi wybór oferowanych potraw oraz (...) rozwiń
Hotel, położenie hotelu, personel hotelu oceniam bardzo wysoko. Na duży minus zapracowało wyżywienie dostępne w ofercie all inusive, a mianowicie bardzo ubogi wybór oferowanych potraw oraz produktów, zarówno w trakcie śniadania jak i obiado/kolacji. Śniadania charakteryzowały się brakiem jakiejkolwiek rozmaitości przez cały pobyt. W trakcie kolacji wszystkie napoje, w tym woda są dodatkowo płatne.
  • 5
  • 3
  • 5
  • 2
  • 6
  • 1
  • 5
  • 3
zwiń
6/6
20-25 lat, z partnerem/ką sierpień 2022
Hotel bardzo piękny i zadbany, codziennie przez panie sprzątany. Ręczniki, pościele w bardzo dobrym stanie, gdyż codziennie były wymieniane i środki higieny były zawsze zastosowane. Obsługa (...) rozwiń
Hotel bardzo piękny i zadbany, codziennie przez panie sprzątany. Ręczniki, pościele w bardzo dobrym stanie, gdyż codziennie były wymieniane i środki higieny były zawsze zastosowane. Obsługa pozytywnie nas zaskoczyła, gdyż jest bardzo miła i przydatne informacje udzieliła. Wyżywienie w jak najlepszym stanie, gdyż wszystko świeżo i smaczenie było przygotowane. Pokój duży i przestrony jestem z niego bardzo mocno zadowolony. Słońce świeciło a na plaży fajnie się leżało, plaża kamienista ale była za to woda bardzo czysta. Polecam.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 3
  • 5
  • 6
  • 4
  • 5
zwiń
3/6
31-40 lat, ze znajomymi sierpień 2022
Pokoj bardzo przestronny, obslugamila natomiast jedzenie tragiczne, bez smaku, monotone. rozwiń
Pokoj bardzo przestronny, obslugamila natomiast jedzenie tragiczne, bez smaku, monotone.
  • 6
  • 1
  • 2
  • 2
  • 6
  • 1
  • 5
  • 1
zwiń
5/6
50+ lat, z partnerem/ką sierpień 2022
Bardzo przyjazne miejsce, obsługa b. miła, czysto w pokojach i miejscach ogólnie dostępnych, dobre położenie, bliskość promenady nadmorskiej, strefa spa bardzo dobrze rozwiązana, wyżywienie (...) rozwiń
Bardzo przyjazne miejsce, obsługa b. miła, czysto w pokojach i miejscach ogólnie dostępnych, dobre położenie, bliskość promenady nadmorskiej, strefa spa bardzo dobrze rozwiązana, wyżywienie smaczne i urozmaicone, tematyczne.
  • 5
  • 5
  • 5
  • 1
  • 5
  • 5
  • 4
  • 5
zwiń
6/6
41-50 lat, z partnerem/ką sierpień 2022
Bardzo dobry hotel, podejście personelu na każdym kroku troskliwe i pomocne. Czuliśmy się w nim rewelacyjnie, przejawy sympatii obsługi były obecne na każdym kroku. rozwiń
Bardzo dobry hotel, podejście personelu na każdym kroku troskliwe i pomocne. Czuliśmy się w nim rewelacyjnie, przejawy sympatii obsługi były obecne na każdym kroku.
  • 5
  • 5
  • 6
  • 4
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
6/6
31-40 lat, z rodziną sierpień 2022
Hotel z przyjazną obsługą, dość kameralny - co było dla nas zaletą, w dobrej lokalizacji, czysty, pokoje bardzo przestronne, duży taras. W hotelu basen zewnętrzny i wewnętrzny. Jedzenie dobre, (...) rozwiń
Hotel z przyjazną obsługą, dość kameralny - co było dla nas zaletą, w dobrej lokalizacji, czysty, pokoje bardzo przestronne, duży taras. W hotelu basen zewnętrzny i wewnętrzny. Jedzenie dobre, szczególnie ciasta do kolacji .
  • 6
  • 5
  • 6
  • 1
  • 5
  • 1
  • 5
  • 6
zwiń
5/6
20-25 lat, z partnerem/ką sierpień 2022
Hotel jak najbardziej godny polecenia - znajduje się w dzielnicy hotelowej Lido, blisko deptaku nad oceanem, z wieloma restauracjami i sklepami dookoła. W okolicy hotelu znajduje się kamienista (...) rozwiń
Hotel jak najbardziej godny polecenia - znajduje się w dzielnicy hotelowej Lido, blisko deptaku nad oceanem, z wieloma restauracjami i sklepami dookoła. W okolicy hotelu znajduje się kamienista plaża - standard jeśli chodzi o Maderę - większość turystów korzysta w celach rekreacyjnych z basenów hotelowych. W pobliżu hotelu znajduje się dużo przystanków, skąd przejazd miejskimi autobusami do centrum trwa ok. 10 minut. Mimo turystycznego położenia towarzystwo w okolicy jest zdecydowanie "na poziomie" - ani razu nie spotkała nas tutaj przykra sytuacja związana z pijanymi, krzyczącymi turystami czy innymi problemami związanymi z "wyluzowanymi" urlopowiczami- miejsce to, zresztą tak, jak praktycznie cała Madera jest bezpieczne, również dla rodzin z dziećmi. Świetna, pomocna obsługa chętnie udzielała nam rad związanych z pobytem i organizacją wycieczek "na własną rękę". Pokój w hotelu był bardzo przestronny, z wielkim, wygodnym łóżkiem. W łazience znajdowały się kosmetyki (marki premium) i komplet ręczników. Nad wanną znajduje się uchwyt bezpieczeństwa aby wezwać pomoc (przydatne udogodnienie dla osób starszych lub z niepełnosprawnościami). Pokój, wedle życzenia, może być sprzątany codziennie. Śniadanie w opcji HB serwowane jest w formie standardowego europejskiego śniadania (codziennie dostępna jajecznica, bekon, bułki, płatki śniadaniowe pyszne sałatki, owoce, a nawet szampan). Obiadokolacja serwowana jest codziennie w innym stylu, z których harmonogramem można się zapoznać w windach (opis również dostępny jest po polsku, co jest miłym akcentem). W trakcie obiadokolacji i po niej można zrelaksować się przy zapewnionych przez hotel występach artystycznych (różne występy muzyczne, a także tradycyjny maderski zespół folklorystyczny - naprawdę godny polecenia! Harmonogram występów również dostępny jest w windach, i też po polsku, dzięki czemu można sobie wcześniej zaplanować każdy dzień). W obrębie hotelu znajdują się dwa baseny - jeden zewnętrzny oraz jeden wewnętrzny - oba są czyste i zadbane, z wieloma dostępnymi leżakami. Na basenie wewnętrznym odbywają się zajęcia typu "water-fitness" z miłą Panią prowadzącą. Na poziomie restauracyjnym znajduje się również pokój gier, gdzie za opłatą 1 euro można rozegrać partię bilarda. W pokoju tym dostępne są również stanowiska szachowe. W trakcie naszego pobytu swoje stoisko miał artysta-jubiler sprzedający ciekawą, rzeźbioną biżuterię. Po zakończonej ostatniej dobie hotelowej i w trakcie czekania na transfer na lotnisko (zapewniony w obydwie strony przez Itakę) obsługa hotelowa zaproponowała nam przechowanie bagażu, dalszą możliwość korzystania z basenów hotelowych, prysznica po wizycie na basenie oraz wszystkich innych atrakcji hotelowych tak długo jak mamy na to ochotę, co było bardzo miłe. Naprawdę nie mam się do czego "przyczepić" podczas mojego pobytu w tym hotelu i chętnie jeszcze raz spędziłbym w nim urlop. Funchal, jak i cała Madera są bajeczne! :)
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 2
  • 6
  • 6
zwiń
5/6
31-40 lat, ze znajomymi sierpień 2022
Hotel ok, obsługa napewno nie załuguje na 5 gwiazek . Nie rozumiem zupełnie po co oferowac ludzią jakieś formy all inclusive skoro go fizycznie wogole nie ma. Przykład mielismy miec opłacone (...) rozwiń
Hotel ok, obsługa napewno nie załuguje na 5 gwiazek . Nie rozumiem zupełnie po co oferowac ludzią jakieś formy all inclusive skoro go fizycznie wogole nie ma. Przykład mielismy miec opłacone obiady ( tak mamy w umowie ) a skorzystaliśmy z tego 2 x 1 sytuacja kelner z łaską podał z głowy jakieś 3 dania do wyboru ( poczułem się jak intruz chodź miałem za to zapłacone ) 2 sytuacja zamówiliśmy z karty która sama przyniosła, kelnerka z wielkim zdziwieniem że jej nie chcemy zapłacić i jak to mozliwoe wogóle. Na tym skończyliśmy i chodzilismy do restauracji. Nie jestem wstanie zrozumieć faktu po co takie opcje wciskacie ludziom zamiast powiedzieć szczerze jak jest . Generalnie takie sytuacje na urlopie sa lekko uwłaczające biorac pod uwagę fakt że jest to hotel 5 * a przynajmniej za taki się uważa.
  • 5
  • 2
  • 4
  • 1
  • 4
  • 3
  • 3
  • 3
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką sierpień 2022
Hotel duży,jednak kameralny,czysty ,pokoje duze ,piękny widok na ocean ,codziennie sprzątane,mieniane ręczniki,w łazience pełnowymiarowe kosmetyki Rituals włącznie z balsamem do ciała. Jedzenie (...) rozwiń
Hotel duży,jednak kameralny,czysty ,pokoje duze ,piękny widok na ocean ,codziennie sprzątane,mieniane ręczniki,w łazience pełnowymiarowe kosmetyki Rituals włącznie z balsamem do ciała. Jedzenie w formie szwedzkiego bufetu urozmaicone ,każdy znajdzie coś dla siebie. Obsługa hotelu bardzo miła i pomocna. W sumie nie ma się do czego doczepić, nie chce się wyjeżdzać.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 3
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
5/6
41-50 lat, z partnerem/ką sierpień 2022
Jestem bardzo zadowolony z pobytu w Hotelu. Jest to nowoczesny Resort. Jednak raczej nie są to "Polskie 5 gwiazdek". Czysto i schludnie. Śniadania jak to w większości hoteli. Kolacje nie (...) rozwiń
Jestem bardzo zadowolony z pobytu w Hotelu. Jest to nowoczesny Resort. Jednak raczej nie są to "Polskie 5 gwiazdek". Czysto i schludnie. Śniadania jak to w większości hoteli. Kolacje nie powtarzają się. Basen wystarczający. Dzieci nie mają tutaj jednak jakiś wodnych atrakcji. Nie ma problemu z leżakami. Polecam wszystkim , którzy szukają dobrego hotelu za rozsądne pieniądze. Zachęcam do wykupienia widoku na morze. Jednak kto nie da rady to normalne pokoju też w porządku. Balkon na boczną ulicę , ale nie słychać samochodów.
  • 5
  • 5
  • 6
  • 4
  • 6
  • 1
  • 4
  • 6
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką sierpień 2022
witam .hotel przepiękny czysty wszystko w jednym miejscu rozwiń
witam .hotel przepiękny czysty wszystko w jednym miejscu
  • 6
  • 6
  • 6
  • 1
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
zwiń
5/6
31-40 lat, z partnerem/ką sierpień 2022
Hotel w doskonalej lokalizacji,blisko centrum funchal czysto i mila obsluga. Sniadanie bardzo dobre natomiast obiadokolacje jak na 5gwiazdkowy hotel nie spelnily oczekiwan. Ryby i owoce morza (...) rozwiń
Hotel w doskonalej lokalizacji,blisko centrum funchal czysto i mila obsluga. Sniadanie bardzo dobre natomiast obiadokolacje jak na 5gwiazdkowy hotel nie spelnily oczekiwan. Ryby i owoce morza bez smaku, zupy mdle, niedoprawione. Bardzo malo regionalnej kuchni madery. Jedzac tylko w tym hotelu mozna stwierdzic ze kuchnia madery jest niesmaczna. Jednak jak sie okazuje w restauracjach lokalnych jedzenie bylo pyszne.
  • 4
  • 3
  • 6
  • 5
  • 6
  • 4
  • 6
  • 4
zwiń
Wycieczki lokalne

Wycieczki dostępne na miejscu

Centrum wyspy — przejazd kolejką linową ponad dachami miasta Funchal na wzgórze Monte. Zwiedzanie: sanktuarium Matki Boskiej na wzgórzu Monte, ogród tropikalny z roślinnością reliktową i endemiczną Madery. Malownicza górska droga prowadzi do serca wyspy, gdzie z tarasów panoramicznych Eira do Serrado można podziwiać zapierający dech widok na górskie przepaście. Przejazd do ustronnej wioski, Doliny Zakonnic, degustacja lokalnej specjalności - likierów o smaku kasztanowym, czekoladowym i marakui. Dalej trasa prowadzi na drugą stronę pasma górskiego, do Câmara de Lobos - typowej wioski rybackiej z urokliwym portem, ulubionym miejscem Winstona Churchilla. Opcjonalnie: szalony zjazd wiklinowymi saniami ze wzgórza Monte (dodatkowo płatny: 15 EUR/os.). Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 83 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, degustację likierów, opiekę polskiego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 85 EUR, z zachodu i północy - ok. 92 EUR.

Zachód wyspy — niepowtarzalna okazja do podziwiania spektakularnych widoków, np. najwyższego klifu w Europie - Cabo Girão. Trasa wycieczki prowadzi przez typowo rybacką wioskę Ribeira Brava do przełęczy Encumenada, z której przy sprzyjających warunkach pogodowych można obserwować panoramę północnego i południowego wybrzeża. Przejazd przez prastary las laurowy (objęty patronatem UNESCO) do malowniczej wioski Sao Vincente. Zwiedzanie multimedialnego Centrum Wulkanicznego w São Vincente. Przejazd północnym wybrzeżem do popularnego kurortu Porto Moniz i podziwianie naturalnych basenów lawowych. Przejazd przez niezwykłą „tundrę maderyjską”, czyli płaskowyż Paul da Serra. Przejazd o Madalena do Mar - legendarnej posiadłości Króla Warneńczyka. Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 61 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, opiekę polskiego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 67 EUR, z zachodu i północy - ok. 71 EUR.

Wschód wyspy — wizyta w ogrodzie botanicznym z 2 tys. gatunków roślin kwitnących, małą ptaszarnią i panoramicznym widokiem na całe miasto. Wjazd na Pico de Arieiro - trzeci co do wielkości szczyt Madery (1818 m n.p.m.), z którego przy dobrych warunkach pogodowych można dostrzec koronę wyspy i spektakularne górskie pejzaże. Przejazd przez największą na świecie dolinę porośniętą prastarym lasem laurowym Laurisilva do wioski Ribeiro Frio z państwową hodowlą pstrąga. Wizyta w skansenie tradycyjnych domków krytych strzechą w wiosce Santana, podziwianie klifowego krajobrazu półwyspu św. Wawrzyńca, punkty widokowe z panoramą Orlej Skały, wysp Porto Santo, Desertas i pasa startowego lotniska wspartego na 180 kolumnach. Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 60 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, opiekę polskojęzycznego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 65 EUR, z zachodu i północy - ok. 76 EUR.

Wieczór z fado i folklorem maderyjskim — kolacja w tradycyjnej restauracji złożona ze specjalności kuchni: espetada (mięso z rusztu) z polentą (smażona kaszka kukurydziana), zupa, sałatka, gotowane warzywa, deser. Kolacji towarzyszą występy zespołu folklorystycznego (śpiew i taniec, tradycyjne instrumenty), a następnie koncert portugalskich pieśni fado w wykonaniu jednej z najlepszych śpiewaczek na wyspie. Cena - od ok. 37 EUR (zawiera: kolację z napojami); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 42 EUR, z zachodu i z północy - ok. 60 EUR.

Lewady — Madera słynie z kanałów, którymi w każdy zakątek wyspy dostarczana jest woda z gór. Powstały one jeszcze w czasach pierwszych portugalskich kolonizatorów. Wzdłuż kanałów powstało wiele tras trekkingowych o zróżnicowanej trudności. Należy zabrać: sportowe obuwie, odzież dostosowaną do zmiennej pogody, napoje i prowiant. Ceny zawierają transport i opiekę anglojęzycznego przewodnika górskiego.

Lewada Rabacal — poziom: średni, ok. 13 km, czas trekkingu: ok. 4 godz., na trasie: wysoki wodospad Risco oraz kaskada „25 źródeł” złożona z wielu wodospadów, las laurowy Laurissilva objęty patronatem UNESCO. Cena - ok. 33 EUR; z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 37 EUR, z zachodu i z północy - ok. 37 EUR.

Funchal — wizyta na targu miejskim, gdzie spotykają się mieszkańcy całej Madery. Położony w samym sercu centrum Funchal rynek ma do zaoferowania najlepsze na wyspie owoce, warzywa i kwiaty oraz lokalne wyroby gastronomiczne i rzemieślnicze. Spacer po historycznym centrum miasta: okolice portu, XV-wieczna katedra w stylu manuelińskim, budynek parlamentu Madery, cytadela św. Wawrzyńca i pomnik Józefa Piłsudskiego. Wizyta w słynnej winiarni „The Old Blandy Wine Lodge”, zapoznanie się z procesem produkcji wyjątkowego wina Madeira, które swój niepowtarzalny smak zawdzięcza leżakowaniu w dębowych beczkach. Degustacja. Wjazd na punkt widokowy Pico dos Barcelos (355 m n.p.m.), skąd roztacza się wspaniała panorama na całe miasto. Wycieczka półdniowa. Cena - ok. 34 EUR (zawiera: bilety wstępu, degustację wina, opiekę polskojęzycznego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 40 EUR, z zachodu i z północy - ok. 60 EUR.

Lewada do Furado - trekking po lewadach, unikalnych kanałach nawadniających. Poziom: średni, ok. 11 km, czas trekkingu: ok. 5 godz. Trasa zaczyna się w Ribeiro Frio w gminie Santana. Po drodze wspaniałe widoki na doliny i szczyty wyspy. Postój i obiad na starej farmie Herdade do Lombo das Faias. Kontynuacja trekkingu wzdłuż lewady do Furado, okazja do podziwiania endemicznej flory i fauny lasu wawrzynowego (tzw. Laurissilva). Trekking kończy się zejściem do wioski Portela. Należy zabrać odpowiednią odzież i obuwie trekkingowe. Cena – od ok. 43 EUR (zawiera: transport, opiekę polskojęzycznego przewodnika, obiad na farmie).

 

Wycieczki lokalne organizowane są przez lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych.

  • wyślij zapytanie
  • callcenter.tel_pl
  • 801 066 777
  • 77 4476 777
  • Infolinie dostępne: pn-pt: 8-22 sob-ndz: 9-20
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter