phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane CB5DFB7F-C92F-41CB-9FB1-916D616FF3EC E0FBD33F-841B-452B-BF16-225B7D943904
Wyniki Wyszukiwania Hotel Meliá Madeira Mare Resort & Spa

Atuty oferty

  • nowoczesne i eleganckie pokoje
  • atrakcyjnie położony blisko stolicy Funchal
  • wysokiej klasy restauracje i bary
  • Żagiel Itaki

Hotel Meliá Madeira Mare Resort & Spa Kod: FNCMELI

2 499PLN
Dorośli: 2 2 posiłki Wt 22.06 – Wt 29.06.21
Itaka
  • Promocja LAST MINUTE LAST MINUTE
Madera / Funchal

Hotel Meliá Madeira Mare Resort & Spa

  • Promocja LAST MINUTE LAST MINUTE
Kod: FNCMELI
Opis

Test na COVID-19 (RT-PCR) jest wymagany. Zwolnione z testu są m.in. osoby zaszczepione.

Wszystko co musisz wiedzieć na temat warunków podróżowania przeczytasz na Madera – Bezpieczne Wakacje

ok. 3 km od stolicy wyspy FUNCHAL, przy nadmorskiej promenadzie, w dzielnicy hotelowej Lido, w pobliżu sklepy, restauracje, bary; ok. 20 km od lotniska w Santa Cruz, na zamówienie transfer indywidualny: ok. 670 zł w 2 strony (taxi max. 3 osoby); przystanek autobusowy tuż przy hotelu (ok. 2 EUR/Funchal).

Gorgulho, mała, publiczna, kamienista, ok. 50 m od hotelu, zejście po schodach, bez serwisu plażowego.

pięciogwiazdkowy, elegancki i stylowy, zbudowany w 2008 r., częściowo odnowiony w 2018 r. (spa), 220 pokoi, 1 budynek, 10 pięter, 5 wind, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja Mare Nostrum – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, wieczory tematyczne, dostępne menu dla dzieci, Il Massimo – à la carte, obsługa kelnerska, kuchnia maderska i międzynarodowa, w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, 3 bary: La Luna w lobby, O Ilheu przy basenie i Nini Deck & Terrace Bar; kantor, parking; centrum konferencyjne dla 400 osób (6 sal), 3 tarasy z widokiem na ocean i promenadę, ogród, punkt internetowy, bezpłatny internet bezprzewodowy, parking; za opłatą: całodobowy room-service, lekarz na wezwanie, opiekunka do dziecka (na zamówienie), pralnia, fryzjer; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.

standardowy: 2-os., ok. 25 m², nowoczesny i elegancki, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), bezpłatny internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna (LCD 32'), telefon, sejf, zestaw do kawy/herbaty; za opłatą: minibar, Pay TV; dodatkowo dla nowożeńców: kosz owoców i butelka musującego wina; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); standardowy z frontalnym widokiem na morze: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 30 m², łazienka (wanna i prysznic, wc; suszarka), wyposażenie jak w pokoju standardowym; pokój standardowy z frontalnym widokiem na morze za dopłatą.

basen, owalny kształt, słodka woda, ok. 260 m², gł. 0,6-1,5 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, ok. 20 m², gł. 0,42 m, przy basenie bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; łóżka balijskie (płatne); karty do gry; okazjonalnie muzyka na żywo; za opłatą: bilard.

nowoczesne i ekskluzywne MALO CLINIC Spa & Wellness: 7 pokoi zabiegowych, strefa Aqua: kryty basen, słodka woda, ok. 97 m², gł. 1,4 m, hydromasaż, 2 kaskady; sauna, hammam, jacuzzi, hydromasaż, prysznic Vichy, bicze szkockie, chromoterapia, masaże, klub fitness wraz z w pełni wyposażoną siłownią, fryzjer, salon urody; korzystanie z centrum Spa za opłatą z wyłączeniem korzystania z basenu krytego i siłowni.

śniadanie (7.30-10.30) w formie bufetu, obiad (12.00-15.00) i kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu lub serwowane w restauracji Mare Nostrum; napoje do posiłków głównych (½ butelki wina lub 2 piwa lub 2 napoje bezalkoholowe oraz kawa/herbata).

nielimitowane białe i czerwone wino, piwo, wódka, soki, woda, kawa w wyznaczonym barze (18.00-23.00).

00351/291724140, www.meliamadeira.com

  • Wi-Fi

5.2 /6
98% klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą

Klienci doceniają:

  • Obsługę hotelową
  • Położenie hotelu
  • Standard pokoi
Informacje o regionie
Galeria regionu

Madera

Wyspa jest zielonym podzwrotnikowym rajem. Dzięki stałej temperaturze dziennej – około 24°C – nazywana jest krainą wiecznej wiosny i przez cały rok jest atrakcyjna dla turystów. Zachwycają tu wszechobecne kolorowe kwiaty, zielone pnącza, zróżnicowane krajobrazy z zapierającymi dech w piersiach urwiskami i malowniczymi wodospadami.

Prognoza pogody

Aktualna pogoda – Madera

17.06.2021
17°C 22°C
Wiatr:
4.8 km/h
Wschód: 07:00
Zachód: 21:17
Ciśnienie: 1020 hPa
Opady: 0,2 mm
18.06.2021
16°C 21°C
Wiatr:
5.6 km/h
Wschód: 07:00
Zachód: 21:18
Ciśnienie: 1023 hPa
Opady: 0,0 mm
Wczoraj
15°C 21°C
Wiatr:
4.8 km/h
Wschód: 07:00
Zachód: 21:18
Ciśnienie: 1024 hPa
Opady: 0,0 mm
Dziś
16°C 22°C
Wiatr:
4.1 km/h
Wschód: 07:00
Zachód: 21:18
Ciśnienie: 1023 hPa
Opady: 0,0 mm
Jutro
18°C 22°C
Wiatr:
4.8 km/h
Wschód: 07:00
Zachód: 21:18
Ciśnienie: 1022 hPa
Opady: 0,0 mm
Pojutrze
16°C 22°C
Wiatr:
5 km/h
Wschód: 07:00
Zachód: 21:19
Ciśnienie: 1023 hPa
Opady: 0,0 mm
23.06.2021
16°C 22°C
Wiatr:
5.7 km/h
Wschód: 07:01
Zachód: 21:19
Ciśnienie: 1024 hPa
Opady: 0,0 mm

Archiwalna pogoda – Madera

Jaka będzie pogoda podczas Twoich wakacji? Sprawdź archiwalne dane.

Źródło: Meteogroup Logo

Nowoczesny i stylowo urządzony, należy do znanej sieci hotelarskiej Meliá Hotels Inernational i oferuje najwyższą jakość usług. Malowniczo położony, blisko stolicy wyspy Funchal, ma gustownie wyposażone wnętrza, wysokiej klasy restauracje i bary z tarasami, skąd rozciąga się piękny widok na ocean. Komfortowe pokoje utrzymane są w ciekawej kolorystyce i mają wszystkie możliwe wygody. Pełen relaks zapewnia ekskluzywne i bogato wyposażone centrum MALO CLINIC Spa & Wellness z bogatą propozycją masaży, zabiegów relaksacyjnych i upiększających. W 2021 r. hotel otrzymał ŻAGIEL ITAKI za najwyższą jakość świadczonych usług.

POŁOŻENIE: ok. 3 km od stolicy wyspy FUNCHAL, przy nadmorskiej promenadzie, w dzielnicy hotelowej Lido, w pobliżu sklepy, restauracje, bary; ok. 20 km od lotniska w Santa Cruz, na zamówienie transfer indywidualny: ok. 670 zł w 2 strony (taxi max. 3 osoby); przystanek autobusowy tuż przy hotelu (ok. 2 EUR/Funchal).

PLAŻA: Gorgulho, mała, publiczna, kamienista, ok. 50 m od hotelu, zejście po schodach, bez serwisu plażowego.

HOTEL: pięciogwiazdkowy, elegancki i stylowy, zbudowany w 2008 r., częściowo odnowiony w 2018 r. (spa), 220 pokoi, 1 budynek, 10 pięter, 5 wind, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja Mare Nostrum – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, wieczory tematyczne, dostępne menu dla dzieci, Il Massimo – à la carte, obsługa kelnerska, kuchnia maderska i międzynarodowa, w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, 3 bary: La Luna w lobby, O Ilheu przy basenie i Nini Deck & Terrace Bar; kantor, parking; centrum konferencyjne dla 400 osób (6 sal), 3 tarasy z widokiem na ocean i promenadę, ogród, punkt internetowy, bezpłatny internet bezprzewodowy, parking; za opłatą: całodobowy room-service, lekarz na wezwanie, opiekunka do dziecka (na zamówienie), pralnia, fryzjer; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.

POKÓJ:standardowy: 2-os., ok. 25 m², nowoczesny i elegancki, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), bezpłatny internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna (LCD 32'), telefon, sejf, zestaw do kawy/herbaty; za opłatą: minibar, Pay TV; dodatkowo dla nowożeńców: kosz owoców i butelka musującego wina; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); standardowy z frontalnym widokiem na morze: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 30 m², łazienka (wanna i prysznic, wc; suszarka), wyposażenie jak w pokoju standardowym; pokój standardowy z frontalnym widokiem na morze za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA: basen, owalny kształt, słodka woda, ok. 260 m², gł. 0,6-1,5 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, ok. 20 m², gł. 0,42 m, przy basenie bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; łóżka balijskie (płatne); karty do gry; okazjonalnie muzyka na żywo; za opłatą: bilard.

SPA: nowoczesne i ekskluzywne MALO CLINIC Spa & Wellness: 7 pokoi zabiegowych, strefa Aqua: kryty basen, słodka woda, ok. 97 m², gł. 1,4 m, hydromasaż, 2 kaskady; sauna, hammam, jacuzzi, hydromasaż, prysznic Vichy, bicze szkockie, chromoterapia, masaże, klub fitness wraz z w pełni wyposażoną siłownią, fryzjer, salon urody; korzystanie z centrum Spa za opłatą z wyłączeniem korzystania z basenu krytego i siłowni.

SOFT ALL INCLUSIVE (za dopłatą): śniadanie (7.30-10.30) w formie bufetu, obiad (12.00-15.00) i kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu lub serwowane w restauracji Mare Nostrum; napoje do posiłków głównych (½ butelki wina lub 2 piwa lub 2 napoje bezalkoholowe oraz kawa/herbata).

OPEN BAR (za dopłatą): nielimitowane białe i czerwone wino, piwo, wódka, soki, woda, kawa w wyznaczonym barze (18.00-23.00).

KONTAKT: 00351/291724140, www.meliamadeira.com

GRATIS:
  • Wi-Fi

Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.

*Informacja dotycząca oficjalnej kategoryzacji hotelu znajduje się w opisie prezentowanych obiektów (sekcja „Hotel”) i jest ona zgodna z kategoryzacją stosowaną w danym kraju. Każdy kraj stosuje własne kryterium przyznawania określonej kategorii. Prezentowana na stronie www.itaka.pl oraz w dokumentach podróży kategoryzacja hoteli to nasza subiektywna ocena standardu hotelu. Połowa gwiazdki oznacza kategorię zawyżoną lub zaniżoną w stosunku do oficjalnej kategorii.

Opis zawiera wszystkie udogodnienia jakimi dysponuje hotel. W związku z lokalnymi przepisami dotyczącymi aktualnych regulacji funkcjonowania hoteli i bezpieczeństwa Gości, korzystanie z części hotelowych udogodnień może być ograniczone. Stan ten może ulec zmianie zgodnie z wprowadzaniem nowych regulacji lub obłożenia hotelu.

 

Położenie na mapie
Opinie klientów (574)

Ocena ogólna

5.2/6

Klienci wyróżnili:

  • Obsługę hotelową
  • Położenie hotelu
  • Standard pokoi
98%
naszych klientów poleca ten hotel!
  • 5.1
  • 4.7
  • 5.3
  • 3.3
  • 5.2
  • 2.9
  • 4.7
  • 4.8

Pokaż recenzje od:

5/6
41-50 lat, z rodziną czerwiec 2021
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 6
  • 3
  • 4
  • 5
  • 5
  • 1
  • 5
  • 5
zwiń
5/6
50+ lat, z partnerem/ką czerwiec 2021
Hotel bardzo dobry ,jedzenie bardzo urozmaicone ,obsługa bardzo miła . rozwiń
Hotel bardzo dobry ,jedzenie bardzo urozmaicone ,obsługa bardzo miła .
  • 5
  • 5
  • 5
  • 1
  • 4
  • 1
  • 3
  • 4
zwiń
5/6
41-50 lat, z partnerem/ką maj 2021
Czysto, mila obsługa rozwiń
Czysto, mila obsługa
  • 4
  • 3
  • 5
  • 1
  • 4
  • 3
  • 3
  • 3
zwiń
5/6
31-40 lat, ze znajomymi maj 2021
Hotel Melia spełnia wszystkie oczekiwania 5 gwiazdkowego hotelu. Największym plusem jest niewątpliwie obsługa - wiecznie uśmiechnięta, miła i pomocna. Lokalizacja hotelu jest niewątpliwym (...) rozwiń
Hotel Melia spełnia wszystkie oczekiwania 5 gwiazdkowego hotelu. Największym plusem jest niewątpliwie obsługa - wiecznie uśmiechnięta, miła i pomocna. Lokalizacja hotelu jest niewątpliwym plusem. Miejsce jest czyste, jedzenie smaczne, wygląd hotelu bardzo przyjemny. Polecam
  • 6
  • 5
  • 6
  • 1
  • 5
  • 1
  • 6
  • 6
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką maj 2021
Hotel czyściutki, w dobie covida bezpieczny. Jedzenie i obsługa ekstra. Pokoje pięknie wyposażone. Moja ocena to 6. rozwiń
Hotel czyściutki, w dobie covida bezpieczny. Jedzenie i obsługa ekstra. Pokoje pięknie wyposażone. Moja ocena to 6.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
5/6
50+ lat, z partnerem/ką maj 2021
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 3
  • 5
  • 5
  • 1
  • 5
  • 1
  • 5
  • 5
zwiń
3/6
41-50 lat, z partnerem/ką maj 2021
Hotel odwiedziliśmy w maju 2021, chwilę po zniesieniu godziny policyjnej i lockdawn'u. Obsługa była chyba niezadowolona z powrotu turystów - czuliśmy się jak intruzi, szczególnie podczas (...) rozwiń
Hotel odwiedziliśmy w maju 2021, chwilę po zniesieniu godziny policyjnej i lockdawn'u. Obsługa była chyba niezadowolona z powrotu turystów - czuliśmy się jak intruzi, szczególnie podczas śniadań i obiadokolacji. Jedzenie mocno średnie - zimne dania na kolację, mały wybór - jak na standard 5 gwiazdek - nie do zaakceptowania. Do tego nieprzyjemna obsługa. Ostatnie 2 dni już nawet nie schodziliśmy na kolacje. Pokoje czyste, przestronne. Basen wewnętrzny bardzo fajny, spory, czysty. Z basenu zewnętrznego nie korzystaliśmy. Madera jest przepiekną wyspą, z chęcią tam wrócimy ale nie do Meli.
  • 5
  • 2
  • 2
  • 3
  • 5
  • 5
  • 5
  • 3
zwiń
4/6
41-50 lat, z partnerem/ką maj 2021
Hotel położony około 3 km od centrum - łatwy dojazd autobusem nr 1,2,48.Na terenie hotelu basen zewnętrzny jak i wewnętrzny .Czysto.Pokoje sprzątane co drugi dzień .Mimo ze miałam pokój na 9 (...) rozwiń
Hotel położony około 3 km od centrum - łatwy dojazd autobusem nr 1,2,48.Na terenie hotelu basen zewnętrzny jak i wewnętrzny .Czysto.Pokoje sprzątane co drugi dzień .Mimo ze miałam pokój na 9 pietrze to nie było uciążliwe gdzyz wind jest dość sporo i nie czeka się długo .Hotel organizuje równie wieczorne animacje ale nie cieszą się one dużym zainteresowaniem .Obsługa miła i pomocna .Dla mnie największa niedogodnością były posiłki tzw na ciępło-zbyt mały wybór jak dla mnie .Mało zup .codziennie to samo praktycznie.Ale na szczęście na przeciw hotelu jest Seafood restaurant gdzie można naprawdę dobrze zjeść .Czynna dopiero od 17:00 ale warto zaczekać :)
  • 5
  • 2
  • 3
  • 3
  • 3
  • 1
  • 2
  • 3
zwiń
3/6
26-30 lat, z partnerem/ką maj 2021
Hotel spełnia zasady by być 5***** hotelem, ale nie więcej. Tak, jest basen, ale na basenie śmierdzi przygotowywanym jedzeniem. Jest bar, ale w barze zamiast barmana jest jakaś babka która nie (...) rozwiń
Hotel spełnia zasady by być 5***** hotelem, ale nie więcej. Tak, jest basen, ale na basenie śmierdzi przygotowywanym jedzeniem. Jest bar, ale w barze zamiast barmana jest jakaś babka która nie ma pojęcia o drinkach, do tego jest nie miła. Wiele osób z obsługi bardzo miłych, ale zdarzają się COVIDowi faszyści, krzyczący na starsze osoby za brak maseczki. Ogólnie naprawdę ok, ale bez rewelacji.
  • 5
  • 3
  • 5
  • 6
  • 3
  • 2
  • 3
  • 5
zwiń
4/6
50+ lat, z partnerem/ką maj 2021
Pozytywna rozwiń
Pozytywna
  • 4
  • 5
  • 5
  • 3
  • 4
  • 1
  • 3
  • 4
zwiń
5/6
50+ lat, z partnerem/ką maj 2021
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 5
  • 5
  • 6
  • 1
  • 4
  • 2
  • 3
  • 4
zwiń
4/6
50+ lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Wakacje na Maderze były najbardziej wyczekiwanymi w naszym życiu. Zarezerwowane 2 lata wcześniej aby uczestniczyć w festiwalu kwiatów 2020, przełożone o cały rok z powodu pandemii. Jeszcze dwa (...) rozwiń
Wakacje na Maderze były najbardziej wyczekiwanymi w naszym życiu. Zarezerwowane 2 lata wcześniej aby uczestniczyć w festiwalu kwiatów 2020, przełożone o cały rok z powodu pandemii. Jeszcze dwa dni przed wylotem miałam potwierdzenie od pracowników Itaki, że festiwal się odbędzie. Niestety, na miejscu dowiedzieliśmy się o przesunięciu go na październik;( dlaczego ta informacja nie została przekazana przez rezydenta do biura w Polsce? Spotkanie z rezydentem zaowocowało wykupieniem 2 wycieczek - zachód wyspy autokarem i wschód jeepem. Niestety, na pokwitowaniu płatności rezydent nie dopisał słowa 'jeep' i firma transportowa nie miała nas na liście. Pechowo, wycieczka ta organizowana jest raz w tygodniu, więc druga atrakcją , na której nam bardzo zależało, przeszła nam koło nosa. Na spotkaniu zostaliśmy również poinformowani, że w biblioteczce, w segregatorze na dzień przed powrotem znajdziemy szczegóły dotyczące transferu na lotnisko. Uważam, że w przypadku kiedy rezydenta nie ma na miejscu dużym błędem jest brak codziennego updatu, w postaci informacji w ww. segregatorze. Byliśmy w bardzo szczególnym czasie. Kolejka na Monte, zjazd koszami były nieczynne, ale o tym że 3 mają nastąpi otwarcie dowiedzieliśmy się PRZEZ PRZYPADEK. Przekazanie tak ważnej informacji nie powinno odbywać się z ust do ust w trakcie obiadokolacji, ale przecież należy do zadań rezydenta, przynajmniej tak wynika z doświadczeń uprzednich wyjazdów. Opierając się na rekomendacjach znajomych zarezerwowaliśmy pobyt w hotelu Vidamar, który ma bezpośredni dostęp do oceanu, jednak ze względu na zamknięcie tego hotelu w terminie na którym nam zależało (festiwal kwiatów) , zgodziliśmy się na pobyt w Melii, która pomimo 5 gwiazdek nie zasługuje na więcej niż 4. Hotel położony w dogodnym miejscu dla lubiących spacery turystów oraz jako baza wypadowa wycieczek. Przestrzegany reżim sanitarny w częściach wspólnych hotelu dawał poczucie bezpieczeństwa. Biorąc pod uwagę rzetelność Itaki, nie mogę zrozumieć braku przepływu kluczowych informacji pomiędzy pracownikami biura w Polsce a współpracownikami mieszkającymi czy przebywającymi na Maderze oraz pomiędzy rezydentem a turystami. Biorąc wszystko pod uwagę, pozostało w nas ogromne uczucie niedosytu...
  • 4
  • 3
  • 6
  • 1
  • 5
  • 1
  • 6
  • 4
zwiń
6/6
31-40 lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Świetny Hotel, blisko centrum Funchal, w okolicy dużo restauracji, barów kawiarni, nad samym Atlantykiem, bardzo miła i pomocna obsługa rozwiń
Świetny Hotel, blisko centrum Funchal, w okolicy dużo restauracji, barów kawiarni, nad samym Atlantykiem, bardzo miła i pomocna obsługa
  • 5
  • 4
  • 5
  • 4
  • 6
  • 3
  • 5
  • 5
zwiń
5/6
41-50 lat, ze znajomymi kwiecień 2021
Hotel bardzo ładny. Położony Ok 3 km od centrum stolicy.wyżywienie dobre ale w większości to samo, obsługa rewelacyjna .wszędzie czysto rozwiń
Hotel bardzo ładny. Położony Ok 3 km od centrum stolicy.wyżywienie dobre ale w większości to samo, obsługa rewelacyjna .wszędzie czysto
  • 5
  • 4
  • 6
  • 2
  • 5
  • 2
  • 4
  • 3
zwiń
4/6
31-40 lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Hotel przyzwoity, choć widać, że nie nowy. Przydałoby się odświeżenie w kilku miejscach. Spore pokoje, wygodne, duże łóżka. Bardzo przyjazna i miła obsługa hotelowa. Dobre jedzenie, choć w 5cio (...) rozwiń
Hotel przyzwoity, choć widać, że nie nowy. Przydałoby się odświeżenie w kilku miejscach. Spore pokoje, wygodne, duże łóżka. Bardzo przyjazna i miła obsługa hotelowa. Dobre jedzenie, choć w 5cio gwiazdkowych hotelach bywa bardziej urozmaicone (może to ze względu na Covid).
  • 5
  • 5
  • 6
  • 1
  • 4
  • 1
  • 3
  • 6
zwiń
6/6
50+ lat, z rodziną kwiecień 2021
Hotel położony w cichej dzielnicy, w pobliżu sklep Spar, blisko do centrum miasta. Z hotelu wychodzi się od razu na promenadę nad ocean. Pokoje z balkonami z widokiem na ocean. Obsługa miła i (...) rozwiń
Hotel położony w cichej dzielnicy, w pobliżu sklep Spar, blisko do centrum miasta. Z hotelu wychodzi się od razu na promenadę nad ocean. Pokoje z balkonami z widokiem na ocean. Obsługa miła i uczynna. W pokojach bardzo czysto.
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
zwiń
5/6
41-50 lat, ze znajomymi kwiecień 2021
Hotel nie jest 5 gwiazdkowy to jest pewne . Ale na 4 gwiazdki odpowiedni .suszarki do wymiany i niestety łazienki nie były do końca doczyszczanie , brudne drzwi od prysznicy . Open bar nie (...) rozwiń
Hotel nie jest 5 gwiazdkowy to jest pewne . Ale na 4 gwiazdki odpowiedni .suszarki do wymiany i niestety łazienki nie były do końca doczyszczanie , brudne drzwi od prysznicy . Open bar nie istnieje . Opłacony a brak możliwości realizacji ponieważ bar w którym można było korzystać z bezpłatnych trunków w związku z opcja Open baru zawsze pusty
  • 5
  • 4
  • 4
  • 1
  • 6
  • 3
  • 5
  • 4
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Było miło... i relaksująco :) rozwiń
Było miło... i relaksująco :)
  • 6
  • 6
  • 6
  • 1
  • 6
  • 1
  • 4
  • 6
zwiń
4/6
31-40 lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Hotel nie powinien mieć kategorii 5 gwiazdek, zachowani obsługi i brak nie których usług ewidentne na to wskazują . Wszystko wskazuje na kategorie 4 gwiazdek i jak taka by posiadał to nie (...) rozwiń
Hotel nie powinien mieć kategorii 5 gwiazdek, zachowani obsługi i brak nie których usług ewidentne na to wskazują . Wszystko wskazuje na kategorie 4 gwiazdek i jak taka by posiadał to nie miałbym żadnych zastrzeżeń
  • 5
  • 5
  • 4
  • 6
  • 4
  • 1
  • 4
  • 6
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Hotel bardzo ładny. Miła ,życzliwa obsługa, pomocna. Rozwiązywanie problemów np naprawa niedziałającego sejfu w bardzo krótkim czasie. Najwyższe standarty higieniczne. Perfekcyjne (...) rozwiń
Hotel bardzo ładny. Miła ,życzliwa obsługa, pomocna. Rozwiązywanie problemów np naprawa niedziałającego sejfu w bardzo krótkim czasie. Najwyższe standarty higieniczne. Perfekcyjne przestrzeganie reguł związanych z pandemią. Strefa spa, baseny doskonale funkcjonujące. Posiłki smaczne, dostatnio. Polecam pobyt.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
wycieczki bardzo dobrze zorganizowane przewodnik p.Olga doskonale znająca wyspę .Wycieczkę na Porto Santo perfekcyjnie zorganizował .rezydent p.Maciej (transfer z hotelu na prom, bilety, (...) rozwiń
wycieczki bardzo dobrze zorganizowane przewodnik p.Olga doskonale znająca wyspę .Wycieczkę na Porto Santo perfekcyjnie zorganizował .rezydent p.Maciej (transfer z hotelu na prom, bilety, przewodnik na wyspie w jezyku o który prosiliśmy i powrót do hotelu). P.Rezydent dostępny w każdej chwili pod telefonem.Obsługa hotelowa (recepcja,restauracja,sprzątający)bardzo miła. Madera to wyspa urocza i zachwycająca prawdziwa wieczna wiosna.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 1
  • 6
  • 1
  • 3
  • 4
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Hotel bardzo dobry. Lokalizacja idealna na wycieczki i krótkie wypady do miasta. W dobie COVID - bezpieczny, szczególna dbałość o reżim sanitarny . Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone , z (...) rozwiń
Hotel bardzo dobry. Lokalizacja idealna na wycieczki i krótkie wypady do miasta. W dobie COVID - bezpieczny, szczególna dbałość o reżim sanitarny . Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone , z lokalnymi potrawami. Brak animacji wynikający z sytuacji epidemicznej. Plaża tak ja na całej Maderze - prawie brak
  • 6
  • 6
  • 6
  • 1
  • 6
  • 1
  • 3
  • 6
zwiń
6/6
41-50 lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Hotel położony w super lokalizacji, czysty, blisko Funchal, promenady, sklepów i restauracji. Sprzątanie co drugi dzień ze względu na Covid. Śniadania i obiadokolacje smaczne, dużo warzyw i (...) rozwiń
Hotel położony w super lokalizacji, czysty, blisko Funchal, promenady, sklepów i restauracji. Sprzątanie co drugi dzień ze względu na Covid. Śniadania i obiadokolacje smaczne, dużo warzyw i owoców, kolacje tematyczne. Hotel czysty, zadbany, duża ilość turystów w ogóle nieodczuwalna, basen i leżaki praktycznie puste (nie dziwię się, na wyspie jest mnóstwo pięknych miejsc, szkoda tracić czas na siedzenie w hotelu). Obsługa na najwyższym poziomie. Bardzo polecam!
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
  • 6
  • 4
  • 6
  • 6
zwiń
6/6
31-40 lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Na ogół spędzamy wakacje biwakując i praktycznie nie korzystamy z tak dogodnych opcji jak wycieczki zorganizowane. W tym roku ze względu na pandemię, zrobiliśmy wyjątek od tej reguły i to był (...) rozwiń
Na ogół spędzamy wakacje biwakując i praktycznie nie korzystamy z tak dogodnych opcji jak wycieczki zorganizowane. W tym roku ze względu na pandemię, zrobiliśmy wyjątek od tej reguły i to był strzał w dziesiątkę. Sam hotel okazał się wyjątkowo luksusowy - pomocna obsługa 24/h na posterunku, pokoje utrzymane w nienagannej czystości i zaopatrzone w luksusowe kosmetyki, najwygodniejsze łóżka na jakich spałam, ciche pokoje z przepięknym widokiem na morze, duży basen z działającą infrastrukturą, świetne lokalne i zdrowe jedzenie i elastyczność w kwestii godzin ich serwowania. Jedyne co zmieniłabym w kwestii posiłków to płatna woda do obiadu ale to drobiazg, zważywszy na cenę całej wycieczki. Chyba jeszcze nigdy nie udało mi się tak tanio pojechać w tak egzotyczne miejsce. Z animacji nie korzystałam bo wolałam pobiegać po górach i zwiedzać wyspę ze znajomymi. Dodatkowo ogromnym plusem było położenie - zaledwie 20min piechotą od centrum Funchal, co przydało się w dni kiedy nie mieliśmy auta. Co więcej, okazało się że tuż przy hotelu (a właściwie to pod) znajduje się najlepsza portugalska knajpka w okolicy. Polecił ją nam znajomy mieszkający w Funchal i to był strzał w 10! Ciężko mi się wypowiedzieć w kwestii dostępu do plaży - najbliższa jest 30min drogi z hotelu.
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 4
  • 4
  • 6
zwiń
6/6
41-50 lat, ze znajomymi kwiecień 2021
Hotel położony w bardzo dobrej lokalizacji; jednocześnie spacerkiem od centrum Funchal, z drugiej strony w zacisznej dzielnicy hotelowo-willowej, co zapewniało kameralność. Pokoje duże, (...) rozwiń
Hotel położony w bardzo dobrej lokalizacji; jednocześnie spacerkiem od centrum Funchal, z drugiej strony w zacisznej dzielnicy hotelowo-willowej, co zapewniało kameralność. Pokoje duże, komfortowe, wygodne łóżka, nowoczesna łazienka, mini barek, dobre sprzątanie. Szczególnie urocze są pokoje z widokiem na morze, które maja jednocześnie widok na basen. Wspaniały szum oceanu to dobry kompan zarówno snu jak i wina na balkonie ;) Pokojom bocznym niestety towarzyszyła budowa przy hotelu obok i śmieciarka o 2 w nocy, wiec nie polecam.... Posiłki bardzo smaczne, dużo ryb, owoce morza, warzywa, codziennie inny temat, obsługa fantastyczna i troskliwa. Nasz ulubieniec to Dinarte, polujcie na niego Podróżnicy, na pewno o Was zadba. Basen jest cudowny, z pięknym widokiem i nie był zimny, choć nasza podróż odbywała się w sumie przed sezonem. Być może jest podgrzewany, tylko nie ma tego w opisie. Widok na ocean nieziemski, palmy, nie brakuje wolnych leżaków, bar codziennie oferuje drink dnia w cenie 3-3,5 euro i jest zawsze smaczny. Obsługa w recepcji miła i uczynna. Jedyne minusy to martwa cisza w hotelu od 22.00, brak atrakcji wieczornych i trochę leniwy bar w lobby. Myślę, ze to trochę sprawka covida... wiec samemu dawaliśmy sobie radę na balkonie w towarzystwie pysznego wina maderyjskiego ;) Plaża kamienista, raczej ciężka do skorzystania, ale nie po to jedzie się na Maderę. Na upiaszczystą ze wspaniałymi widokami polecam kierunek Seixal. Hotel bez problemu zameldował nas wcześniej - zaraz po przylocie i bez problemu korzystaliśmy z infrastruktury i basenu aż do godziny wylotu tj. do godziny 19. Fantastyczne wakacje.
  • 6
  • 5
  • 6
  • 2
  • 6
  • 2
  • 6
  • 6
zwiń
Wycieczki lokalne

Wycieczki dostępne na miejscu

Centrum wyspy — przejazd kolejką linową ponad dachami miasta Funchal na wzgórze Monte. Zwiedzanie: sanktuarium Matki Boskiej na wzgórzu Monte, ogród tropikalny z roślinnością reliktową i endemiczną Madery. Malownicza górska droga prowadzi do serca wyspy, gdzie z tarasów panoramicznych Eira do Serrado można podziwiać zapierający dech widok na górskie przepaście. Przejazd do ustronnej wioski, Doliny Zakonnic, degustacja lokalnej specjalności - likierów o smaku kasztanowym, czekoladowym i marakui. Dalej trasa prowadzi na drugą stronę pasma górskiego, do Câmara de Lobos - typowej wioski rybackiej z urokliwym portem, ulubionym miejscem Winstona Churchilla. Opcjonalnie: szalony zjazd wiklinowymi saniami ze wzgórza Monte (dodatkowo płatny: 15 EUR/os.). Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 83 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, degustację likierów, opiekę polskiego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 85 EUR, z zachodu i północy - ok. 92 EUR.

Zachód wyspy — niepowtarzalna okazja do podziwiania spektakularnych widoków, np. najwyższego klifu w Europie - Cabo Girão. Trasa wycieczki prowadzi przez typowo rybacką wioskę Ribeira Brava do przełęczy Encumenada, z której przy sprzyjających warunkach pogodowych można obserwować panoramę północnego i południowego wybrzeża. Przejazd przez prastary las laurowy (objęty patronatem UNESCO) do malowniczej wioski Sao Vincente. Zwiedzanie multimedialnego Centrum Wulkanicznego w São Vincente. Przejazd północnym wybrzeżem do popularnego kurortu Porto Moniz i podziwianie naturalnych basenów lawowych. Przejazd przez niezwykłą „tundrę maderyjską”, czyli płaskowyż Paul da Serra. Przejazd o Madalena do Mar - legendarnej posiadłości Króla Warneńczyka. Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 61 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, opiekę polskiego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 67 EUR, z zachodu i północy - ok. 71 EUR.

Wschód wyspy — wizyta w ogrodzie botanicznym z 2 tys. gatunków roślin kwitnących, małą ptaszarnią i panoramicznym widokiem na całe miasto. Wjazd na Pico de Arieiro - trzeci co do wielkości szczyt Madery (1818 m n.p.m.), z którego przy dobrych warunkach pogodowych można dostrzec koronę wyspy i spektakularne górskie pejzaże. Przejazd przez największą na świecie dolinę porośniętą prastarym lasem laurowym Laurisilva do wioski Ribeiro Frio z państwową hodowlą pstrąga. Wizyta w skansenie tradycyjnych domków krytych strzechą w wiosce Santana, podziwianie klifowego krajobrazu półwyspu św. Wawrzyńca, punkty widokowe z panoramą Orlej Skały, wysp Porto Santo, Desertas i pasa startowego lotniska wspartego na 180 kolumnach. Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 60 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, opiekę polskojęzycznego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 65 EUR, z zachodu i północy - ok. 76 EUR.

Wieczór z fado i folklorem maderyjskim — kolacja w tradycyjnej restauracji złożona ze specjalności kuchni: espetada (mięso z rusztu) z polentą (smażona kaszka kukurydziana), zupa, sałatka, gotowane warzywa, deser. Kolacji towarzyszą występy zespołu folklorystycznego (śpiew i taniec, tradycyjne instrumenty), a następnie koncert portugalskich pieśni fado w wykonaniu jednej z najlepszych śpiewaczek na wyspie. Cena - od ok. 37 EUR (zawiera: kolację z napojami); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 42 EUR, z zachodu i z północy - ok. 60 EUR.

Lewady — Madera słynie z kanałów, którymi w każdy zakątek wyspy dostarczana jest woda z gór. Powstały one jeszcze w czasach pierwszych portugalskich kolonizatorów. Wzdłuż kanałów powstało wiele tras trekkingowych o zróżnicowanej trudności. Należy zabrać: sportowe obuwie, odzież dostosowaną do zmiennej pogody, napoje i prowiant. Ceny zawierają transport i opiekę anglojęzycznego przewodnika górskiego.

Lewada Rabacal — poziom: średni, ok. 13 km, czas trekkingu: ok. 4 godz., na trasie: wysoki wodospad Risco oraz kaskada „25 źródeł” złożona z wielu wodospadów, las laurowy Laurissilva objęty patronatem UNESCO. Cena - ok. 33 EUR; z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 37 EUR, z zachodu i z północy - ok. 37 EUR.

Funchal — wizyta na targu miejskim, gdzie spotykają się mieszkańcy całej Madery. Położony w samym sercu centrum Funchal rynek ma do zaoferowania najlepsze na wyspie owoce, warzywa i kwiaty oraz lokalne wyroby gastronomiczne i rzemieślnicze. Spacer po historycznym centrum miasta: okolice portu, XV-wieczna katedra w stylu manuelińskim, budynek parlamentu Madery, cytadela św. Wawrzyńca i pomnik Józefa Piłsudskiego. Wizyta w słynnej winiarni „The Old Blandy Wine Lodge”, zapoznanie się z procesem produkcji wyjątkowego wina Madeira, które swój niepowtarzalny smak zawdzięcza leżakowaniu w dębowych beczkach. Degustacja. Wjazd na punkt widokowy Pico dos Barcelos (355 m n.p.m.), skąd roztacza się wspaniała panorama na całe miasto. Wycieczka półdniowa. Cena - ok. 34 EUR (zawiera: bilety wstępu, degustację wina, opiekę polskojęzycznego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 40 EUR, z zachodu i z północy - ok. 60 EUR.

Lewada do Furado - trekking po lewadach, unikalnych kanałach nawadniających. Poziom: średni, ok. 11 km, czas trekkingu: ok. 5 godz. Trasa zaczyna się w Ribeiro Frio w gminie Santana. Po drodze wspaniałe widoki na doliny i szczyty wyspy. Postój i obiad na starej farmie Herdade do Lombo das Faias. Kontynuacja trekkingu wzdłuż lewady do Furado, okazja do podziwiania endemicznej flory i fauny lasu wawrzynowego (tzw. Laurissilva). Trekking kończy się zejściem do wioski Portela. Należy zabrać odpowiednią odzież i obuwie trekkingowe. Cena – od ok. 43 EUR (zawiera: transport, opiekę polskojęzycznego przewodnika, obiad na farmie).

 

Wycieczki lokalne organizowane są przez lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych.

Sprawdź cenę

Twój wybór wczasów

Madera, Funchal

Hotel Meliá Madeira Mare Resort & Spa

zmień wariant wakacji
  • Dojazd własny
Wybierz
5 259 Pln
Oszczędzasz: 2 760 PLN
Dorosły
2 499pln
Łączna kwota sprawdź szczegóły ceny 4 998 pln razem
Oszczędzasz 2 760 PLN
Rezerwuj
Przejdziesz do bezpiecznego procesu rezerwacji
  • wyślij zapytanie
  • callcenter.tel_pl
  • 801 066 777
  • 77 4476 777
  • Infolinie dostępne: pn-pt: 8-22 sob-ndz: 9-20
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter