phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane CB5DFB7F-C92F-41CB-9FB1-916D616FF3EC E0FBD33F-841B-452B-BF16-225B7D943904
Wyniki Wyszukiwania Hotel Meliá Madeira Mare Resort & Spa

Atuty oferty

  • nowoczesne i eleganckie pokoje
  • atrakcyjnie położony blisko stolicy Funchal
  • wysokiej klasy restauracje i bary
  • Żagiel Itaki

Hotel Meliá Madeira Mare Resort & Spa Kod: FNCMELI

12 874PLN
Dorośli: 2 2 posiłki Wt 11.05 – Wt 18.05.21
Itaka
  • Promocja LAST MINUTE LAST MINUTE
Madera / Funchal

Hotel Meliá Madeira Mare Resort & Spa

  • Promocja LAST MINUTE LAST MINUTE
Kod: FNCMELI
Opis

ok. 3 km od stolicy wyspy FUNCHAL, przy nadmorskiej promenadzie, w dzielnicy hotelowej Lido, w pobliżu sklepy, restauracje, bary; ok. 20 km od lotniska w Santa Cruz, na zamówienie transfer indywidualny: ok. 670 zł w 2 strony (taxi max. 3 osoby); przystanek autobusowy tuż przy hotelu (ok. 2 EUR/Funchal).

Gorgulho, mała, publiczna, kamienista, ok. 50 m od hotelu, zejście po schodach, bez serwisu plażowego.

pięciogwiazdkowy, elegancki i stylowy, zbudowany w 2008 r., częściowo odnowiony w 2018 r. (spa), 220 pokoi, 1 budynek, 10 pięter, 5 wind, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja Mare Nostrum – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, wieczory tematyczne, dostępne menu dla dzieci, Il Massimo – à la carte, obsługa kelnerska, kuchnia maderska i międzynarodowa, w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, 3 bary: La Luna w lobby, O Ilheu przy basenie i Nini Deck & Terrace Bar; kantor, parking; centrum konferencyjne dla 400 osób (6 sal), 3 tarasy z widokiem na ocean i promenadę, ogród, punkt internetowy, bezpłatny internet bezprzewodowy, parking; za opłatą: całodobowy room-service, lekarz na wezwanie, opiekunka do dziecka (na zamówienie), pralnia, fryzjer; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.

standardowy: 2-os., ok. 25 m², nowoczesny i elegancki, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), bezpłatny internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna (LCD 32'), telefon, sejf, zestaw do kawy/herbaty; za opłatą: minibar, Pay TV; dodatkowo dla nowożeńców: kosz owoców i butelka musującego wina; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); standardowy z frontalnym widokiem na morze: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 30 m², łazienka (wanna i prysznic, wc; suszarka), wyposażenie jak w pokoju standardowym; pokój standardowy z frontalnym widokiem na morze za dopłatą.

basen, owalny kształt, słodka woda, ok. 260 m², gł. 0,6-1,5 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, ok. 20 m², gł. 0,42 m, przy basenie bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; łóżka balijskie (płatne); karty do gry; okazjonalnie muzyka na żywo; za opłatą: bilard.

nowoczesne i ekskluzywne MALO CLINIC Spa & Wellness: 7 pokoi zabiegowych, strefa Aqua: kryty basen, słodka woda, ok. 97 m², gł. 1,4 m, hydromasaż, 2 kaskady; sauna, hammam, jacuzzi, hydromasaż, prysznic Vichy, bicze szkockie, chromoterapia, masaże, klub fitness wraz z w pełni wyposażoną siłownią, fryzjer, salon urody; korzystanie z centrum Spa za opłatą z wyłączeniem korzystania z basenu krytego i siłowni.

śniadanie (7.30-10.30) w formie bufetu, obiad (12.00-15.00) i kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu lub serwowane w restauracji Mare Nostrum; napoje do posiłków głównych (½ butelki wina lub 2 piwa lub 2 napoje bezalkoholowe oraz kawa/herbata).

nielimitowane białe i czerwone wino, piwo, wódka, soki, woda, kawa w wyznaczonym barze (18.00-23.00).

00351/291724140, www.meliamadeira.com

  • Wi-Fi

5.2 /6
98% klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą

Klienci doceniają:

  • Obsługę hotelową
  • Położenie hotelu
  • Standard pokoi
Informacje o regionie
Galeria regionu

Madera

Wyspa jest zielonym podzwrotnikowym rajem. Dzięki stałej temperaturze dziennej – około 24°C – nazywana jest krainą wiecznej wiosny i przez cały rok jest atrakcyjna dla turystów. Zachwycają tu wszechobecne kolorowe kwiaty, zielone pnącza, zróżnicowane krajobrazy z zapierającymi dech w piersiach urwiskami i malowniczymi wodospadami.

Prognoza pogody

Aktualna pogoda – Madera

06.05.2021
15°C 21°C
Wiatr:
5.2 km/h
Wschód: 07:16
Zachód: 20:53
Ciśnienie: 1022 hPa
Opady: 0,0 mm
07.05.2021
15°C 21°C
Wiatr:
4.8 km/h
Wschód: 07:16
Zachód: 20:53
Ciśnienie: 1022 hPa
Opady: 0,0 mm
Wczoraj
14°C 21°C
Wiatr:
5.6 km/h
Wschód: 07:15
Zachód: 20:54
Ciśnienie: 1018 hPa
Opady: 0,0 mm
Dziś
16°C 22°C
Wiatr:
5.7 km/h
Wschód: 07:14
Zachód: 20:55
Ciśnienie: 1016 hPa
Opady: 0,1 mm
Jutro
13°C 19°C
Wiatr:
5.4 km/h
Wschód: 07:13
Zachód: 20:55
Ciśnienie: 1022 hPa
Opady: 0,0 mm
Pojutrze
15°C 21°C
Wiatr:
5.7 km/h
Wschód: 07:12
Zachód: 20:56
Ciśnienie: 1026 hPa
Opady: 0,0 mm
12.05.2021
14°C 21°C
Wiatr:
5 km/h
Wschód: 07:11
Zachód: 20:57
Ciśnienie: 1025 hPa
Opady: 0,0 mm

Archiwalna pogoda – Madera

Jaka będzie pogoda podczas Twoich wakacji? Sprawdź archiwalne dane.

Źródło: Meteogroup Logo

Nowoczesny i stylowo urządzony, należy do znanej sieci hotelarskiej Meliá Hotels Inernational i oferuje najwyższą jakość usług. Malowniczo położony, blisko stolicy wyspy Funchal, ma gustownie wyposażone wnętrza, wysokiej klasy restauracje i bary z tarasami, skąd rozciąga się piękny widok na ocean. Komfortowe pokoje utrzymane są w ciekawej kolorystyce i mają wszystkie możliwe wygody. Pełen relaks zapewnia ekskluzywne i bogato wyposażone centrum MALO CLINIC Spa & Wellness z bogatą propozycją masaży, zabiegów relaksacyjnych i upiększających. W 2021 r. hotel otrzymał ŻAGIEL ITAKI za najwyższą jakość świadczonych usług.

POŁOŻENIE: ok. 3 km od stolicy wyspy FUNCHAL, przy nadmorskiej promenadzie, w dzielnicy hotelowej Lido, w pobliżu sklepy, restauracje, bary; ok. 20 km od lotniska w Santa Cruz, na zamówienie transfer indywidualny: ok. 670 zł w 2 strony (taxi max. 3 osoby); przystanek autobusowy tuż przy hotelu (ok. 2 EUR/Funchal).

PLAŻA: Gorgulho, mała, publiczna, kamienista, ok. 50 m od hotelu, zejście po schodach, bez serwisu plażowego.

HOTEL: pięciogwiazdkowy, elegancki i stylowy, zbudowany w 2008 r., częściowo odnowiony w 2018 r. (spa), 220 pokoi, 1 budynek, 10 pięter, 5 wind, przestronne i eleganckie lobby, całodobowa recepcja, restauracja Mare Nostrum – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, wieczory tematyczne, dostępne menu dla dzieci, Il Massimo – à la carte, obsługa kelnerska, kuchnia maderska i międzynarodowa, w restauracjach dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, 3 bary: La Luna w lobby, O Ilheu przy basenie i Nini Deck & Terrace Bar; kantor, parking; centrum konferencyjne dla 400 osób (6 sal), 3 tarasy z widokiem na ocean i promenadę, ogród, punkt internetowy, bezpłatny internet bezprzewodowy, parking; za opłatą: całodobowy room-service, lekarz na wezwanie, opiekunka do dziecka (na zamówienie), pralnia, fryzjer; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.

POKÓJ:standardowy: 2-os., ok. 25 m², nowoczesny i elegancki, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), bezpłatny internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna (LCD 32'), telefon, sejf, zestaw do kawy/herbaty; za opłatą: minibar, Pay TV; dodatkowo dla nowożeńców: kosz owoców i butelka musującego wina; bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); standardowy z frontalnym widokiem na morze: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 30 m², łazienka (wanna i prysznic, wc; suszarka), wyposażenie jak w pokoju standardowym; pokój standardowy z frontalnym widokiem na morze za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA: basen, owalny kształt, słodka woda, ok. 260 m², gł. 0,6-1,5 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, ok. 20 m², gł. 0,42 m, przy basenie bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; łóżka balijskie (płatne); karty do gry; okazjonalnie muzyka na żywo; za opłatą: bilard.

SPA: nowoczesne i ekskluzywne MALO CLINIC Spa & Wellness: 7 pokoi zabiegowych, strefa Aqua: kryty basen, słodka woda, ok. 97 m², gł. 1,4 m, hydromasaż, 2 kaskady; sauna, hammam, jacuzzi, hydromasaż, prysznic Vichy, bicze szkockie, chromoterapia, masaże, klub fitness wraz z w pełni wyposażoną siłownią, fryzjer, salon urody; korzystanie z centrum Spa za opłatą z wyłączeniem korzystania z basenu krytego i siłowni.

SOFT ALL INCLUSIVE (za dopłatą): śniadanie (7.30-10.30) w formie bufetu, obiad (12.00-15.00) i kolacja (19.00-21.30) w formie bufetu lub serwowane w restauracji Mare Nostrum; napoje do posiłków głównych (½ butelki wina lub 2 piwa lub 2 napoje bezalkoholowe oraz kawa/herbata).

OPEN BAR (za dopłatą): nielimitowane białe i czerwone wino, piwo, wódka, soki, woda, kawa w wyznaczonym barze (18.00-23.00).

KONTAKT: 00351/291724140, www.meliamadeira.com

GRATIS:
  • Wi-Fi

Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.

*Informacja dotycząca oficjalnej kategoryzacji hotelu znajduje się w opisie prezentowanych obiektów (sekcja „Hotel”) i jest ona zgodna z kategoryzacją stosowaną w danym kraju. Każdy kraj stosuje własne kryterium przyznawania określonej kategorii. Prezentowana na stronie www.itaka.pl oraz w dokumentach podróży kategoryzacja hoteli to nasza subiektywna ocena standardu hotelu. Połowa gwiazdki oznacza kategorię zawyżoną lub zaniżoną w stosunku do oficjalnej kategorii.

Opis zawiera wszystkie udogodnienia jakimi dysponuje hotel. W związku z lokalnymi przepisami dotyczącymi aktualnych regulacji funkcjonowania hoteli i bezpieczeństwa Gości, korzystanie z części hotelowych udogodnień może być ograniczone. Stan ten może ulec zmianie zgodnie z wprowadzaniem nowych regulacji lub obłożenia hotelu.

 

Położenie na mapie
Opinie klientów (555)

Ocena ogólna

5.2/6

Klienci wyróżnili:

  • Obsługę hotelową
  • Położenie hotelu
  • Standard pokoi
98%
naszych klientów poleca ten hotel!
  • 5.2
  • 4.7
  • 5.4
  • 3.4
  • 5.3
  • 2.9
  • 4.7
  • 4.8

Pokaż recenzje od:

6/6
50+ lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Hotel bardzo ładny. Miła ,życzliwa obsługa, pomocna. Rozwiązywanie problemów np naprawa niedziałającego sejfu w bardzo krótkim czasie. Najwyższe standarty higieniczne. Perfekcyjne (...) rozwiń
Hotel bardzo ładny. Miła ,życzliwa obsługa, pomocna. Rozwiązywanie problemów np naprawa niedziałającego sejfu w bardzo krótkim czasie. Najwyższe standarty higieniczne. Perfekcyjne przestrzeganie reguł związanych z pandemią. Strefa spa, baseny doskonale funkcjonujące. Posiłki smaczne, dostatnio. Polecam pobyt.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
wycieczki bardzo dobrze zorganizowane przewodnik p.Olga doskonale znająca wyspę .Wycieczkę na Porto Santo perfekcyjnie zorganizował .rezydent p.Maciej (transfer z hotelu na prom, bilety, (...) rozwiń
wycieczki bardzo dobrze zorganizowane przewodnik p.Olga doskonale znająca wyspę .Wycieczkę na Porto Santo perfekcyjnie zorganizował .rezydent p.Maciej (transfer z hotelu na prom, bilety, przewodnik na wyspie w jezyku o który prosiliśmy i powrót do hotelu). P.Rezydent dostępny w każdej chwili pod telefonem.Obsługa hotelowa (recepcja,restauracja,sprzątający)bardzo miła. Madera to wyspa urocza i zachwycająca prawdziwa wieczna wiosna.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 1
  • 6
  • 1
  • 3
  • 4
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Hotel bardzo dobry. Lokalizacja idealna na wycieczki i krótkie wypady do miasta. W dobie COVID - bezpieczny, szczególna dbałość o reżim sanitarny . Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone , z (...) rozwiń
Hotel bardzo dobry. Lokalizacja idealna na wycieczki i krótkie wypady do miasta. W dobie COVID - bezpieczny, szczególna dbałość o reżim sanitarny . Jedzenie bardzo dobre i urozmaicone , z lokalnymi potrawami. Brak animacji wynikający z sytuacji epidemicznej. Plaża tak ja na całej Maderze - prawie brak
  • 6
  • 6
  • 6
  • 1
  • 6
  • 1
  • 3
  • 6
zwiń
6/6
41-50 lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Hotel położony w super lokalizacji, czysty, blisko Funchal, promenady, sklepów i restauracji. Sprzątanie co drugi dzień ze względu na Covid. Śniadania i obiadokolacje smaczne, dużo warzyw i (...) rozwiń
Hotel położony w super lokalizacji, czysty, blisko Funchal, promenady, sklepów i restauracji. Sprzątanie co drugi dzień ze względu na Covid. Śniadania i obiadokolacje smaczne, dużo warzyw i owoców, kolacje tematyczne. Hotel czysty, zadbany, duża ilość turystów w ogóle nieodczuwalna, basen i leżaki praktycznie puste (nie dziwię się, na wyspie jest mnóstwo pięknych miejsc, szkoda tracić czas na siedzenie w hotelu). Obsługa na najwyższym poziomie. Bardzo polecam!
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
  • 6
  • 4
  • 6
  • 6
zwiń
6/6
31-40 lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Na ogół spędzamy wakacje biwakując i praktycznie nie korzystamy z tak dogodnych opcji jak wycieczki zorganizowane. W tym roku ze względu na pandemię, zrobiliśmy wyjątek od tej reguły i to był (...) rozwiń
Na ogół spędzamy wakacje biwakując i praktycznie nie korzystamy z tak dogodnych opcji jak wycieczki zorganizowane. W tym roku ze względu na pandemię, zrobiliśmy wyjątek od tej reguły i to był strzał w dziesiątkę. Sam hotel okazał się wyjątkowo luksusowy - pomocna obsługa 24/h na posterunku, pokoje utrzymane w nienagannej czystości i zaopatrzone w luksusowe kosmetyki, najwygodniejsze łóżka na jakich spałam, ciche pokoje z przepięknym widokiem na morze, duży basen z działającą infrastrukturą, świetne lokalne i zdrowe jedzenie i elastyczność w kwestii godzin ich serwowania. Jedyne co zmieniłabym w kwestii posiłków to płatna woda do obiadu ale to drobiazg, zważywszy na cenę całej wycieczki. Chyba jeszcze nigdy nie udało mi się tak tanio pojechać w tak egzotyczne miejsce. Z animacji nie korzystałam bo wolałam pobiegać po górach i zwiedzać wyspę ze znajomymi. Dodatkowo ogromnym plusem było położenie - zaledwie 20min piechotą od centrum Funchal, co przydało się w dni kiedy nie mieliśmy auta. Co więcej, okazało się że tuż przy hotelu (a właściwie to pod) znajduje się najlepsza portugalska knajpka w okolicy. Polecił ją nam znajomy mieszkający w Funchal i to był strzał w 10! Ciężko mi się wypowiedzieć w kwestii dostępu do plaży - najbliższa jest 30min drogi z hotelu.
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 4
  • 4
  • 6
zwiń
6/6
41-50 lat, ze znajomymi kwiecień 2021
Hotel położony w bardzo dobrej lokalizacji; jednocześnie spacerkiem od centrum Funchal, z drugiej strony w zacisznej dzielnicy hotelowo-willowej, co zapewniało kameralność. Pokoje duże, (...) rozwiń
Hotel położony w bardzo dobrej lokalizacji; jednocześnie spacerkiem od centrum Funchal, z drugiej strony w zacisznej dzielnicy hotelowo-willowej, co zapewniało kameralność. Pokoje duże, komfortowe, wygodne łóżka, nowoczesna łazienka, mini barek, dobre sprzątanie. Szczególnie urocze są pokoje z widokiem na morze, które maja jednocześnie widok na basen. Wspaniały szum oceanu to dobry kompan zarówno snu jak i wina na balkonie ;) Pokojom bocznym niestety towarzyszyła budowa przy hotelu obok i śmieciarka o 2 w nocy, wiec nie polecam.... Posiłki bardzo smaczne, dużo ryb, owoce morza, warzywa, codziennie inny temat, obsługa fantastyczna i troskliwa. Nasz ulubieniec to Dinarte, polujcie na niego Podróżnicy, na pewno o Was zadba. Basen jest cudowny, z pięknym widokiem i nie był zimny, choć nasza podróż odbywała się w sumie przed sezonem. Być może jest podgrzewany, tylko nie ma tego w opisie. Widok na ocean nieziemski, palmy, nie brakuje wolnych leżaków, bar codziennie oferuje drink dnia w cenie 3-3,5 euro i jest zawsze smaczny. Obsługa w recepcji miła i uczynna. Jedyne minusy to martwa cisza w hotelu od 22.00, brak atrakcji wieczornych i trochę leniwy bar w lobby. Myślę, ze to trochę sprawka covida... wiec samemu dawaliśmy sobie radę na balkonie w towarzystwie pysznego wina maderyjskiego ;) Plaża kamienista, raczej ciężka do skorzystania, ale nie po to jedzie się na Maderę. Na upiaszczystą ze wspaniałymi widokami polecam kierunek Seixal. Hotel bez problemu zameldował nas wcześniej - zaraz po przylocie i bez problemu korzystaliśmy z infrastruktury i basenu aż do godziny wylotu tj. do godziny 19. Fantastyczne wakacje.
  • 6
  • 5
  • 6
  • 2
  • 6
  • 2
  • 6
  • 6
zwiń
6/6
31-40 lat, sam/a kwiecień 2021
Gorąco polecam pobyt w hotelu Melia Madeira. Hotel bez zarzutu. Czysto, schludnie, pokoje sprzątane na czas. Miła i pomocna obsługa hotelowa. Sam hotel świetnie zlokalizowany, pół minuty do (...) rozwiń
Gorąco polecam pobyt w hotelu Melia Madeira. Hotel bez zarzutu. Czysto, schludnie, pokoje sprzątane na czas. Miła i pomocna obsługa hotelowa. Sam hotel świetnie zlokalizowany, pół minuty do promenady wzdłuż oceanu. Bardzo profesjonalna obsługa rezydenta Macieja. Punktualny, przesympatyczny, pasjonat Madery. Pan Maciej przedstawił na spotkaniu informacyjnym dużo ciekawych informacji o wyspie, których sama bym nie znalazła w internecie. To dzięki niemu zdecydowałam się na zwiedzanie wspomnianych miejsc. Bardzo dobra organizacja pobytu. Sprawny transfer z i na lotnisko, wszystko super przemyślane. Dziękuję Itaka za fantastyczne wakacje!
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
6/6
31-40 lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Hotel bardzo czysty, Pieknie położony nad oceanem. Widok z balkonu robi ogromne wrażenie! Pokoje duże, przestronne, a obsługa bardzo miła i pomocna. Serdecznie polecam ! rozwiń
Hotel bardzo czysty, Pieknie położony nad oceanem. Widok z balkonu robi ogromne wrażenie! Pokoje duże, przestronne, a obsługa bardzo miła i pomocna. Serdecznie polecam !
  • 6
  • 4
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
zwiń
6/6
31-40 lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Hotel zasługuje na 5 gwiazdek. Obsługa bardzo miła, czysto, jedzenie pyszne. Na kolacje codziennie co innego, kolacje tematyczne. Bardzo dobre umiejscowienie- busikiem ok. 7 minut do samego (...) rozwiń
Hotel zasługuje na 5 gwiazdek. Obsługa bardzo miła, czysto, jedzenie pyszne. Na kolacje codziennie co innego, kolacje tematyczne. Bardzo dobre umiejscowienie- busikiem ok. 7 minut do samego centrum Funchal. Nad brzegiem oceanu kilka klimatycznych knajpek, bardzo blisko hotelu. Wszystko czego można chcieć na wakacjach:) bardzo polecamy.
  • 6
  • 5
  • 6
  • 4
  • 6
  • 4
  • 6
  • 6
zwiń
5/6
50+ lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Hotel położony ok 2 km od Funchal, tuż na nabrzeżu z przepięknym widokiem na ocean z wystającą z niego skałą, oraz tuż przy kilkukilometrowej nadmorskiej promenadzie gdzie można biegać, (...) rozwiń
Hotel położony ok 2 km od Funchal, tuż na nabrzeżu z przepięknym widokiem na ocean z wystającą z niego skałą, oraz tuż przy kilkukilometrowej nadmorskiej promenadzie gdzie można biegać, spacerować, usiąść w zaciszu na ławeczce. Położony w ładnej dzielnicy hotelowej, w promieniu 200 metrów jest kilka sklepów spożywczych (marketów) oraz liczne restauracje. Sam hotel wystrój ma raczej surowy, zarówno hole hotelowe jak i pokoje w kolorystyce ziemi. Basen kryty z cieplutką wodą (29 stopni), też dość ascetyczny, ale spory. Na terenie basenu jacuzzi - z powodu covida 19 niestety nieczynne. Spora siłownia, można było korzystać po wcześniejszym zapisaniu na godzinę. Inne atrakcje w strefie spa niestety nieczynne. Ładny, duży basen zewnętrzny, z czystą choć niestety zimną wodą, oddzielony od oceanu szklanym ogrodzeniem, z pięknym widokiem. Leżaki rattanowe z miękkimi materacami. Plaży jako takiej nie ma, brzeg oceanu jest kamienisty i nie ma możliwości po nim pospacerować, ale tuż za nabrzeżem jest wspomniana promenada z której słychać i widać ocean, spaceruje się wśród zieleni i kwiatów, patrząc na fale. Stołówka ze szwedzkim barem. Personel bardzo grzecznie acz stanowczo pilnował, żeby podchodzić do barów w maseczce i foliowych rękawiczkach. Stoliki zarówno wewnątrz stołówki jak i na dworze, przy basenie ustawione w bezpiecznych odległościach. Śniadania codziennie ten sam zestaw ale do wyboru i sery, i wędliny, jajka, bekon i owoce. Nie narzekaliśmy. Obiadokolacje bardziej urozmaicone, zawsze do wyboru ze dwa lub trzy gatunki ryb i mięs ( mięsa często niestety twarde), przebogaty wybór sałatek, warzyw i surowych i duszonych, no i przepyszne desery-kolorowe, kuszące, w ogromnym wyborze. Zarówno do śniadania jak i kolacji były świeżutkie owoce-ananasy, papaje, melony, arbuzy, gruszki, banany, kiwi, czego dusza zapragnie. Napoje do obiadokolacji niestety dodatkowo płatne, zarówno woda jak i herbata, ceny za napoje wysokie- restauracyjne (mała woda 2 Euro, kieliszek średniego wina 5 Euro). Pokoje przestronne, łazienki z wanną i prysznicem, z oddzieloną toaletą i bidetem, wygodne. Każdy pokój z balkonem z rattanowymi fotelikami. Pokój z widokiem na ocean za dodatkową niewielką opłatą. Pokoje sprzątane co 2 dni, z wymianą ręczników. Każdy dostał 2 komplety ręczników-na basen i do użytku w pokoju. Brak szlafroków. Trochę brakowało nam polskiego programu w TV, to przecież do zrobienia. Tym bardziej, że od 19.00 obowiązywała godzina policyjna i wieczorne spacery czy wypady do knajpki odpadały. Dwukrotnie w czasie tygodniowego pobytu hotel zaprosił muzyków na żywo, którzy umilali nam poobiednie wieczory. Dla osób, które wynajmowały samochód nieodpłatnie udostępniony podziemny garaż. Cały personel, zarówno przy recepcji, na stołówce, w barze, panie pokojowe - nadskakująco uprzejmy i pomocny. Dla personelu mam najwyższe uznanie. Cały pobyt w hotelu oceniam na bardzo udany, chętnie odwiedzę go po raz kolejny.
  • 4
  • 5
  • 6
  • 1
  • 6
  • 2
  • 4
  • 6
zwiń
6/6
41-50 lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Hotel bardzo czysty, dobrze usytuowany z pięknym widokiem na ocean. Położony w turystycznej dzielnicy Funchal - Lido. Z Lido do centrum można w 5 min dojechać często jeżdżącym busem 01 lub 02. (...) rozwiń
Hotel bardzo czysty, dobrze usytuowany z pięknym widokiem na ocean. Położony w turystycznej dzielnicy Funchal - Lido. Z Lido do centrum można w 5 min dojechać często jeżdżącym busem 01 lub 02. Przystanek 50 metrów od hotelu, cena 1,95€. Kilkaset metrów w drugą stronę znajduje się centrum handlowe Forum Madeira. Hotel posiada dwa duże baseny, zew. i wew. Posiłki smaczne i urozmaicone. Dużo owoców na śniadania, serów, owsianka i cieszące się dużym wzięciem pyszne Frizzante. Pokoje ładne dobrze wyposażone z balkonami, cichą klimatyzacją i świetnymi kosmetykami, szczególnie szampon i odżywka. Loton do ciała idealny na podrażnienia po opalaniu. Blisko hotelu Wypozyczalnia rowerów, a „pod basenem” rewelacyjna knajpka Leenos. Obsługa hotelu bardzo pomocna. Bez problemu zmieniliśmy pokój na wyższe piętro. Polecam wycieczki 4*4 Dragon Tree Travel z pod hotelu i pod hotel. Ogólnie Melia to europejski standard, szczerze polecam.
  • 6
  • 5
  • 6
  • 4
  • 6
  • 4
  • 6
  • 5
zwiń
4/6
41-50 lat, z rodziną kwiecień 2021
Wiele podróżujemy zarówno we własnym zakresie jak i z biurami podróży i jesteśmy rozczarowani tym pobytem, Hotel nie zasługuje na 5*. Jakość usług w tym wyżywienie nie jest na poziomie hotelu (...) rozwiń
Wiele podróżujemy zarówno we własnym zakresie jak i z biurami podróży i jesteśmy rozczarowani tym pobytem, Hotel nie zasługuje na 5*. Jakość usług w tym wyżywienie nie jest na poziomie hotelu 5*, a raczej 3.*/4*. Absolutnie nieporozumieniem jest sprzedawana przez Itakę opcja droższa ALL Soft - serwowane są najtańsze napoje bez jakiegokolwiek wyboru. W tej opcji brak wyboru, napoje nalewane pokątnie na zapleczu z wózka, klient płacąc więcej ma do wyboru: wino stołowe, woda stołowa nie butelkowana i sok tez przynoszony z zaplecza ( słabej jakości), brak butelkowanych napojów. Brak wiedzy i informacji zwrotnej od kelnera co się pije i co podają , w czasach covid niedopuszczalna sytuacja . Znikome ilości warzyw na śniadaniu i kolacji. Brak jakiegokolwiek menu dla dzieci, no chyba ze codziennie wieczorem rozgotowany makaron i jeden sos. Kawa na śniadanie nalewana z dzbanka chodź jest opcja kawy z ekspresu ( espresso lub lungo , bez możliwości spieniania mleka, można je tylko potem dolać z dzbanka) , natomiast menadżer sali limituje możliwość używania kapsulki , 2 razy zwrócil mi uwage abym skorzystała z nalewanej kawy. Menadżer hotelu widać iż oszczędza na wszystkim, co widać po ograniczonym bufecie i jego wyborze - słaby. W opcji ALL miał być obiad jako bufet, , taka ofertę ma Itaka, niestety restauracja jest zamknięta dla gości zamiennie proponuje się snacki w polo barze. Słabej jakości, dostarczane po godzinie i zimne. Oferta niezgodna z umowa, hotel nie oferuje opcji ALL jaka została sprzedana przez Itakę, co zostało już przez nas zgłoszone w reklamacji po pierwszym dniu pobytu. Brak obiadu, brak wyboru napojów. Wino pół butelki na osobę w ramach tego pakietu - nie jest podawane, jest to kolejne przekłamanie. Po pierwszym dniu kiedy zostaliśmy zaskoczeni takim serwisem a w zasadzie brakiem, za wszystkie napoje po pierwszym dniu płaciliśmy dodatkowo i wybieraliśmy z karty kupując butelkowane a nie nalewane na zapleczu niewiadomego pochodzenia i jakości. Nie otrzymując obiadu jaki mieliśmy wykupiony musieliśmy stołować się poza hotelem, w hotelu brak takiej możliwości bo restauracja nie jest otwarta. Na basenie kubki do napojów w barze są już dość wysłużone co widać. 1 butelka wody na pokój na 3 osobowa rodzine na cały 7 dniowy pobyt. To chyba taki welcome drink... pierwszy raz jestem w 5* hotelu bez wody w pokoju. Wi fi działało przez 2 dni i mimo codziennych zgłoszeń, notoryczne problemy routerów. Dziecko chcąc połączyć się na lekcje ze szkola musiało przesiadywać w recepcji aby się połączyć. Basen miał być podgrzewany ale okazuje sie ze nie na zewnątrz ale ten wewnątrz. Wyłączone są brodziki, dla dzieci żadnych opcji kąpieli. Na duży plus czystość, uprzejmość obsługi hotelu, dostosowanie warunków do reżimu sanitarnego. Plusem hotelu jest lokalizacja. Hotel ma potencjał ale niestety menadżer hotelu nie wykorzystuje tego potencjału. Po tym pobycie oceniam go na dobre 3* a nie 5*. Odradzam pobyt.
  • 4
  • 3
  • 5
  • 1
  • 3
  • 1
  • 4
  • 2
zwiń
4/6
20-25 lat, z partnerem/ką kwiecień 2021
Hotel ładnie utrzymany, zlokalizowany w samym środku dzielnicy hotelowej Lido, tuż przy samej promenadzie. Pokoje poprawne, czyste, chodź obok trwa budowa, wiec jest dosyc głośno. Jedzenie to (...) rozwiń
Hotel ładnie utrzymany, zlokalizowany w samym środku dzielnicy hotelowej Lido, tuż przy samej promenadzie. Pokoje poprawne, czyste, chodź obok trwa budowa, wiec jest dosyc głośno. Jedzenie to najsłabszy punkt, brak dań wegetariańskich ogólniedostępnych - można prosić kucharzy o specjalne przygotowanie potrawy. Obsługa bardzo się stara, można poczuć się jak w domu. Obostrzenia COVID bardzo przestrzegane, wszystko zgodnie z zaleceniami. Polecam, chodź bardziej jako hotel 4* nie 5.
  • 4
  • 3
  • 3
  • 5
  • 5
  • 1
  • 5
  • 4
zwiń
6/6
41-50 lat, ze znajomymi kwiecień 2021
Hotel bardzo przypadł nam do gustu. Rewelacyjne położenie, piękny widok, promenada przed hotelem. Bardzo czysto i włożone wiele starań w zapewnienie bezpieczeństwa podczas pandemii. Posiłki (...) rozwiń
Hotel bardzo przypadł nam do gustu. Rewelacyjne położenie, piękny widok, promenada przed hotelem. Bardzo czysto i włożone wiele starań w zapewnienie bezpieczeństwa podczas pandemii. Posiłki bardzo dobre i urozmaicone, obsługa reaguje szybko i prawidłowo. Bylismy z 18 miesięcznym maluchem i wszytko było zapewnione (łóżeczko, pokój w cichej część, krzesełka do karmienia). W pobliżu mnóstwo restauracji i barów, sklepów oraz wypożyczalni samochodów. Sieć Melia jest godna polecenia!
  • 5
  • 5
  • 6
  • 4
  • 6
  • 4
  • 4
  • 6
zwiń
5/6
41-50 lat, z partnerem/ką marzec 2021
Hotel czysty, pokoje duże, jedzenie pyszne!!!! Polecam z czystym sercem! Sama jeszcze kiedyś się tam wybiorę! rozwiń
Hotel czysty, pokoje duże, jedzenie pyszne!!!! Polecam z czystym sercem! Sama jeszcze kiedyś się tam wybiorę!
  • 6
  • 6
  • 6
  • 3
  • 6
  • 1
  • 3
  • 6
zwiń
6/6
41-50 lat, z partnerem/ką marzec 2021
Super hotel. Cudowne wakacje w dobie pandemii. Przepiękna wyspa! rozwiń
Super hotel. Cudowne wakacje w dobie pandemii. Przepiękna wyspa!
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
6/6
41-50 lat, z partnerem/ką marzec 2021
Hotel super. Wszędzie czysto, basen zew. -ok, basen wew. -ok, położenie w dzielnicy Lido- dobra baza wypadowa. Jedzenie-bardzo dobre- szwedzki stół, pokoje- duże, czyste. Widok na ocean- cudowny rozwiń
Hotel super. Wszędzie czysto, basen zew. -ok, basen wew. -ok, położenie w dzielnicy Lido- dobra baza wypadowa. Jedzenie-bardzo dobre- szwedzki stół, pokoje- duże, czyste. Widok na ocean- cudowny
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 4
  • 6
  • 6
zwiń
6/6
31-40 lat, z partnerem/ką marzec 2021
Hotel przyjemny, czysty. Pokój z widokiem na morze. Obsługa bardzo bardzo miła i pomocna. Reżim sanitarny zachowany. Świetny basen zewnętrzny i wewnętrzny. Jedzienie ok, pyszna kawa. Tylko (...) rozwiń
Hotel przyjemny, czysty. Pokój z widokiem na morze. Obsługa bardzo bardzo miła i pomocna. Reżim sanitarny zachowany. Świetny basen zewnętrzny i wewnętrzny. Jedzienie ok, pyszna kawa. Tylko trochę monotonne jak na tydzień czasu.
  • 6
  • 4
  • 6
  • 6
  • 6
  • 4
  • 6
  • 6
zwiń
6/6
31-40 lat, ze znajomymi luty 2021
Spędziliśmy z rodziną 8-dniowy urlop na Maderze korzystając z usług hotelu Melia Madeira. Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi hotelu jak również udogodnień. Obsługa bardzo miła i (...) rozwiń
Spędziliśmy z rodziną 8-dniowy urlop na Maderze korzystając z usług hotelu Melia Madeira. Jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z obsługi hotelu jak również udogodnień. Obsługa bardzo miła i pomocna. Reżim sanitarny związany z Covid-19 na bardzo wysokim poziome, momentami aż męczący, ale z drugiej strony właśnie dzięki niemu czuliśmy się bardzo bezpiecznie. Posiłki (śniadania i obadokolacje) obfite i bardzo smaczne. Cieszyła nas również różnorodność proponowanych potraw. Córki (6 i 8) lat zachwycone basenem do tego stopnia, że właściwie moglibyśmy nie opuszczać hotelu i cały czas spędzać na jego terenie. Zdecydowanie polecam! Bardzo chętnie wrócimy na Maderę jak i do tego hotelu :)
  • 6
  • 6
  • 6
  • 1
  • 6
  • 1
  • 5
  • 6
zwiń
6/6
20-25 lat, ze znajomymi luty 2021
Hotel w pełni zasługuje na 5 gwiazdek. Wysokie standard, ekskluzywne wykończenie wnętrza, pokoje czyste, meble wysokiej jakości, kosmetyki marki Rituals. Minibar za dopłatą, lodówka, ręczniki, (...) rozwiń
Hotel w pełni zasługuje na 5 gwiazdek. Wysokie standard, ekskluzywne wykończenie wnętrza, pokoje czyste, meble wysokiej jakości, kosmetyki marki Rituals. Minibar za dopłatą, lodówka, ręczniki, telewizor, sejf za dopłatą. Cisza i spokój. Miła obsługa. Jedzenie przepyszne. Kolacje wykwintne, do wyboru z menu serwowane do stolika. Śniadanie bufet. Basen zewnętrzny i wewnętrzny.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 3
  • 6
  • 6
zwiń
5/6
50+ lat, z partnerem/ką luty 2021
Hotel 5 gwiazdkowy , z bardzo dobrą lokalizacją. Mający już swoje lata jednak utrzymujący zadawalający poziom . Obsługa dyskretna i czystość na każdym miejscu, mimo zmniejszonej obsługi z racji (...) rozwiń
Hotel 5 gwiazdkowy , z bardzo dobrą lokalizacją. Mający już swoje lata jednak utrzymujący zadawalający poziom . Obsługa dyskretna i czystość na każdym miejscu, mimo zmniejszonej obsługi z racji pandemii i małej ilości turystów. Animacje z ćwiczeniami dla dorosłych przy muzyce :-)
  • 5
  • 6
  • 5
  • 4
  • 6
  • 4
  • 5
  • 5
zwiń
6/6
41-50 lat, z partnerem/ką luty 2021
Nuostabus viešbutis. Labai saugus atvykus karantino metu. Visur švara. rozwiń
Nuostabus viešbutis. Labai saugus atvykus karantino metu. Visur švara.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
5/6
50+ lat, ze znajomymi luty 2021
Świetnie położony hotel, zaraz za nadmorską promenadą, z widokiem na ocean. Wewnętrzny basen z podgrzewaną wodą, zewnętrzny z widokiem na ocean. Byliśmy w czasie ograniczeń covidowych więc gości (...) rozwiń
Świetnie położony hotel, zaraz za nadmorską promenadą, z widokiem na ocean. Wewnętrzny basen z podgrzewaną wodą, zewnętrzny z widokiem na ocean. Byliśmy w czasie ograniczeń covidowych więc gości mało, natomiast przed hotelem jest sporo miejsc, gdzie można usiąść na zewnątrz - nie powinno być kłopotu ze znalezieniem nawet w sezonie. Podejrzewam, że promenada przed hotelem będzie w sezonie gwarna. Blisko jest kompleks odkrytych basenów tuż nad oceanem (dodatkowo płatne). Jedzenie w hotelu było standardowe, bez rewelacji. Mieliśmy opcje 2 posiłków - śniadania i kolacje. Do kolacji nie przysługiwały żadne napoje, nawet woda, czyli coś trzeba było dokupić - uważam, że dla hotelu 5-gwiazdkowego taki chwyt jest niesmaczny - jest to wymuszanie dodatkowego zakupu - to zaważyło na mojej końcowej opinii.
  • 6
  • 4
  • 6
  • 1
  • 6
  • 1
  • 4
  • 4
zwiń
6/6
31-40 lat, z partnerem/ką styczeń 2021
Hotel Melia Madeira Resort & Spa prezentuje się bardzo dobrze, wszystkie informacje zawarte w ogłoszeniu zamieszczonym przez firmę Itaka są zgodne z prawdą, Wnętrze hotelu eleganckie, (...) rozwiń
Hotel Melia Madeira Resort & Spa prezentuje się bardzo dobrze, wszystkie informacje zawarte w ogłoszeniu zamieszczonym przez firmę Itaka są zgodne z prawdą, Wnętrze hotelu eleganckie, czyste oraz spełniające wszystkie standardy, Ponadto na szczególną uwagę zasługuje podejście personelu do zasad bezpieczeństwa oraz higieny w związku z panującą epidemią Coronavirusa. Nigdzie nie spotkałem się z takim profesjonalizmem. Pokoje hotelowe czyste, regularnie sprzątane. Posiłki smaczne , różnorodne. Podejście obsługi hotelowej cechujące się wysoką kulturą osobistą oraz chęcią pomocy gościom hotelowym. Hotel godny polecenia.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 3
  • 6
  • 4
  • 6
  • 6
zwiń
5/6
50+ lat, z partnerem/ką styczeń 2021
hotel dobry i fajnie położony blisko centrum i ścieżek spacerowych nad oceanem. polecam rozwiń
hotel dobry i fajnie położony blisko centrum i ścieżek spacerowych nad oceanem. polecam
  • 5
  • 5
  • 5
  • 1
  • 5
  • 4
  • 3
  • 5
zwiń
Wycieczki lokalne

Wycieczki dostępne na miejscu

Centrum wyspy — przejazd kolejką linową ponad dachami miasta Funchal na wzgórze Monte. Zwiedzanie: sanktuarium Matki Boskiej na wzgórzu Monte, ogród tropikalny z roślinnością reliktową i endemiczną Madery. Malownicza górska droga prowadzi do serca wyspy, gdzie z tarasów panoramicznych Eira do Serrado można podziwiać zapierający dech widok na górskie przepaście. Przejazd do ustronnej wioski, Doliny Zakonnic, degustacja lokalnej specjalności - likierów o smaku kasztanowym, czekoladowym i marakui. Dalej trasa prowadzi na drugą stronę pasma górskiego, do Câmara de Lobos - typowej wioski rybackiej z urokliwym portem, ulubionym miejscem Winstona Churchilla. Opcjonalnie: szalony zjazd wiklinowymi saniami ze wzgórza Monte (dodatkowo płatny: 15 EUR/os.). Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 83 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, degustację likierów, opiekę polskiego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 85 EUR, z zachodu i północy - ok. 92 EUR.

Zachód wyspy — niepowtarzalna okazja do podziwiania spektakularnych widoków, np. najwyższego klifu w Europie - Cabo Girão. Trasa wycieczki prowadzi przez typowo rybacką wioskę Ribeira Brava do przełęczy Encumenada, z której przy sprzyjających warunkach pogodowych można obserwować panoramę północnego i południowego wybrzeża. Przejazd przez prastary las laurowy (objęty patronatem UNESCO) do malowniczej wioski Sao Vincente. Zwiedzanie multimedialnego Centrum Wulkanicznego w São Vincente. Przejazd północnym wybrzeżem do popularnego kurortu Porto Moniz i podziwianie naturalnych basenów lawowych. Przejazd przez niezwykłą „tundrę maderyjską”, czyli płaskowyż Paul da Serra. Przejazd o Madalena do Mar - legendarnej posiadłości Króla Warneńczyka. Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 61 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, opiekę polskiego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 67 EUR, z zachodu i północy - ok. 71 EUR.

Wschód wyspy — wizyta w ogrodzie botanicznym z 2 tys. gatunków roślin kwitnących, małą ptaszarnią i panoramicznym widokiem na całe miasto. Wjazd na Pico de Arieiro - trzeci co do wielkości szczyt Madery (1818 m n.p.m.), z którego przy dobrych warunkach pogodowych można dostrzec koronę wyspy i spektakularne górskie pejzaże. Przejazd przez największą na świecie dolinę porośniętą prastarym lasem laurowym Laurisilva do wioski Ribeiro Frio z państwową hodowlą pstrąga. Wizyta w skansenie tradycyjnych domków krytych strzechą w wiosce Santana, podziwianie klifowego krajobrazu półwyspu św. Wawrzyńca, punkty widokowe z panoramą Orlej Skały, wysp Porto Santo, Desertas i pasa startowego lotniska wspartego na 180 kolumnach. Wycieczka całodzienna. Cena - od ok. 60 EUR (zawiera: obiad z napojami, wstępy do zwiedzanych obiektów, opiekę polskojęzycznego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 65 EUR, z zachodu i północy - ok. 76 EUR.

Wieczór z fado i folklorem maderyjskim — kolacja w tradycyjnej restauracji złożona ze specjalności kuchni: espetada (mięso z rusztu) z polentą (smażona kaszka kukurydziana), zupa, sałatka, gotowane warzywa, deser. Kolacji towarzyszą występy zespołu folklorystycznego (śpiew i taniec, tradycyjne instrumenty), a następnie koncert portugalskich pieśni fado w wykonaniu jednej z najlepszych śpiewaczek na wyspie. Cena - od ok. 37 EUR (zawiera: kolację z napojami); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 42 EUR, z zachodu i z północy - ok. 60 EUR.

Lewady — Madera słynie z kanałów, którymi w każdy zakątek wyspy dostarczana jest woda z gór. Powstały one jeszcze w czasach pierwszych portugalskich kolonizatorów. Wzdłuż kanałów powstało wiele tras trekkingowych o zróżnicowanej trudności. Należy zabrać: sportowe obuwie, odzież dostosowaną do zmiennej pogody, napoje i prowiant. Ceny zawierają transport i opiekę anglojęzycznego przewodnika górskiego.

Lewada Rabacal — poziom: średni, ok. 13 km, czas trekkingu: ok. 4 godz., na trasie: wysoki wodospad Risco oraz kaskada „25 źródeł” złożona z wielu wodospadów, las laurowy Laurissilva objęty patronatem UNESCO. Cena - ok. 33 EUR; z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 37 EUR, z zachodu i z północy - ok. 37 EUR.

Funchal — wizyta na targu miejskim, gdzie spotykają się mieszkańcy całej Madery. Położony w samym sercu centrum Funchal rynek ma do zaoferowania najlepsze na wyspie owoce, warzywa i kwiaty oraz lokalne wyroby gastronomiczne i rzemieślnicze. Spacer po historycznym centrum miasta: okolice portu, XV-wieczna katedra w stylu manuelińskim, budynek parlamentu Madery, cytadela św. Wawrzyńca i pomnik Józefa Piłsudskiego. Wizyta w słynnej winiarni „The Old Blandy Wine Lodge”, zapoznanie się z procesem produkcji wyjątkowego wina Madeira, które swój niepowtarzalny smak zawdzięcza leżakowaniu w dębowych beczkach. Degustacja. Wjazd na punkt widokowy Pico dos Barcelos (355 m n.p.m.), skąd roztacza się wspaniała panorama na całe miasto. Wycieczka półdniowa. Cena - ok. 34 EUR (zawiera: bilety wstępu, degustację wina, opiekę polskojęzycznego przewodnika); z hoteli ze wschodu wyspy - ok. 40 EUR, z zachodu i z północy - ok. 60 EUR.

Lewada do Furado - trekking po lewadach, unikalnych kanałach nawadniających. Poziom: średni, ok. 11 km, czas trekkingu: ok. 5 godz. Trasa zaczyna się w Ribeiro Frio w gminie Santana. Po drodze wspaniałe widoki na doliny i szczyty wyspy. Postój i obiad na starej farmie Herdade do Lombo das Faias. Kontynuacja trekkingu wzdłuż lewady do Furado, okazja do podziwiania endemicznej flory i fauny lasu wawrzynowego (tzw. Laurissilva). Trekking kończy się zejściem do wioski Portela. Należy zabrać odpowiednią odzież i obuwie trekkingowe. Cena – od ok. 43 EUR (zawiera: transport, opiekę polskojęzycznego przewodnika, obiad na farmie).

 

Wycieczki lokalne organizowane są przez lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych.

Sprawdź cenę

Twój wybór wczasów

Madera, Funchal

Hotel Meliá Madeira Mare Resort & Spa

zmień wariant wakacji
  • Dojazd własny
Wybierz
28 169 Czk
Oszczędzasz: 15 295 CZK
Dorosły
12 874czk
Łączna kwota sprawdź szczegóły ceny 25 749 czk razem
Oszczędzasz 15 295 CZK
Rezerwuj
Przejdziesz do bezpiecznego procesu rezerwacji
  • wyślij zapytanie
  • callcenter.tel_pl
  • 801 066 777
  • 77 4476 777
  • Infolinie dostępne: pn-pt: 8-22 sob-ndz: 9-20
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter