Atuty oferty
- egzotyczne wakacje we dwoje
- rajska plaża z białym piaskiem
- baseny infinity z widokiem na ocean
- luksusowe wille z prywatnymi basenami
- sieć Marriott
Test na COVID-19 nie jest wymagany.
Wszystko co musisz wiedzieć na temat warunków podróżowania przeczytasz na Malediwy – Bezpieczne Wakacje
na Północnym Atolu Shaviyani, na wyspie VAGARU o długości ok. 500 m i szerokości ok. 210 m; ok. 230 km od lotniska w Male, transfer lokalnym samolotem (ok. 45 min.) i łodzią motorową (ok. 5 min.) lub wodnosamolotem (ok. 60 min.).
hotelowa, piaszczysta, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki.
pięciogwiazdkowy, nowoczesny i luksusowy, otwarty w 2019 r., 60 willi, budynek główny, lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna Aailaa – śniadania w formie bufetu, obiady i kolacje à la carte, kuchnia lokalna i międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, restauracje à la carte: Kaashi – tajska, Fiamma – włoska, Hashi – japońska, bary: Wine Room, Wabi Sabi, Rum Baan, Horizon; wymiana walut; taras z widokiem na ocean, ogród palmowy, bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych; za opłatą: pralnia; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.
beach pool villa sunrise: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 248 m² (z tarasem, zewnętrznym prysznicem i basenem), indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna, wc, bidet; suszarka), prysznic zewnętrzny, internet bezprzewodowy, telefon, sejf, minibar (bezpłatnie butelka wina na powitanie; płatny wg konsumpcji), 1,5 l wody uzupełniane codziennie, zestaw do kawy/herbaty, usługi konsjerża (wymagane zgłoszenie telefoniczne); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; taras (leżaki), basen (ok. 33 m²), widok na ocean.
2 baseny infinity: Horizon i 18, brodzik dla dzieci Little Griffins, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki; siłownia, joga, sprzęt do snurkowania (maska, płetwy), niemotorowe sporty wodne: rowery wodne, kajaki; klub dla dzieci Little Griffins (1-12 lat), statek piracki, muzyka i wieczorne programy rozrywkowe; za opłatą: bilard, motorowe spoty wodne; centrum Spa by JW (płatne): zabiegi pielęgnacyjne na twarz i ciało.
śniadanie (7.30-10.00), obiad (12.00-15.00), kolacja (19.00-22.00) w restauracji głównej; wybrane napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonym barze (11.00-23.00); możliwość zamówienia posiłków do pokoju (wówczas napoje dodatkowo płatne); wymagane noszenie opasek all inclusive.
0096/6546666, www.marriott.com
- serwis plażowy
- Wi-Fi
Malediwy
Pejzaże jak z pocztówki, wspaniałe rafy koralowe, turkusowa woda, bajeczne plaże z miękkim piaskiem i luksusowe hotele z domkami na wodzie – to właśnie Malediwy!
Bajkowa sceneria, rajska plaża i bezkres oceanu – tu spełniają się marzenia o egzotycznych wakacjach! Położony na tropikalnej wyspie, oferuje serwis na najwyższym poziomie, doskonałą jakość usług gwarantowaną przez renomowaną sieć Marriott oraz szereg atrakcji: baseny infinity, sporty wodne, zajęcia jogi czy zabiegi w profesjonalnym centrum spa. W palmowym ogrodzie Goście znajdą kilka restauracji z kuchnią włoską, tajską i japońską, a także stylowe bary, idealne na wieczorny relaks podczas zachodu słońca. Zachwycają także pięknie urządzone, luksusowe wille z prywatnymi basenami i widokiem na turkusowy ocean, doskonałe na podróż poślubną lub romantyczne chwile we dwoje.
POŁOŻENIE: na Północnym Atolu Shaviyani, na wyspie VAGARU o długości ok. 500 m i szerokości ok. 210 m; ok. 230 km od lotniska w Male, transfer lokalnym samolotem (ok. 45 min.) i łodzią motorową (ok. 5 min.) lub wodnosamolotem (ok. 60 min.).
PLAŻA: hotelowa, piaszczysta, łagodne zejście do morza, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki.
HOTEL: pięciogwiazdkowy, nowoczesny i luksusowy, otwarty w 2019 r., 60 willi, budynek główny, lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna Aailaa – śniadania w formie bufetu, obiady i kolacje à la carte, kuchnia lokalna i międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, dania wegetariańskie, restauracje à la carte: Kaashi – tajska, Fiamma – włoska, Hashi – japońska, bary: Wine Room, Wabi Sabi, Rum Baan, Horizon; wymiana walut; taras z widokiem na ocean, ogród palmowy, bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych; za opłatą: pralnia; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard.
POKÓJ: beach pool villa sunrise: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 248 m² (z tarasem, zewnętrznym prysznicem i basenem), indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (wanna, wc, bidet; suszarka), prysznic zewnętrzny, internet bezprzewodowy, telefon, sejf, minibar (bezpłatnie butelka wina na powitanie; płatny wg konsumpcji), 1,5 l wody uzupełniane codziennie, zestaw do kawy/herbaty, usługi konsjerża (wymagane zgłoszenie telefoniczne); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; taras (leżaki), basen (ok. 33 m²), widok na ocean.
SPORT I ROZRYWKA: 2 baseny infinity: Horizon i 18, brodzik dla dzieci Little Griffins, przy basenach bezpłatne parasole i leżaki; siłownia, joga, sprzęt do snurkowania (maska, płetwy), niemotorowe sporty wodne: rowery wodne, kajaki; klub dla dzieci Little Griffins (1-12 lat), statek piracki, muzyka i wieczorne programy rozrywkowe; za opłatą: bilard, motorowe spoty wodne; centrum Spa by JW (płatne): zabiegi pielęgnacyjne na twarz i ciało.
ALL INCLUSIVE (za dopłatą): śniadanie (7.30-10.00), obiad (12.00-15.00), kolacja (19.00-22.00) w restauracji głównej; wybrane napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonym barze (11.00-23.00); możliwość zamówienia posiłków do pokoju (wówczas napoje dodatkowo płatne); wymagane noszenie opasek all inclusive.
KONTAKT: 0096/6546666, www.marriott.com
- serwis plażowy
- Wi-Fi
Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.
*Informacja dotycząca oficjalnej kategoryzacji hotelu znajduje się w opisie prezentowanych obiektów (sekcja „Hotel”) i jest ona zgodna z kategoryzacją stosowaną w danym kraju. Każdy kraj stosuje własne kryterium przyznawania określonej kategorii. Prezentowana na stronie www.itaka.pl oraz w dokumentach podróży kategoryzacja hoteli to nasza subiektywna ocena standardu hotelu. Połowa gwiazdki oznacza kategorię zawyżoną lub zaniżoną w stosunku do oficjalnej kategorii.
Opis zawiera wszystkie udogodnienia jakimi dysponuje hotel w danym momencie. W związku z lokalnymi przepisami dotyczącymi aktualnych regulacji funkcjonowania hoteli w dobie pandemii koronawirusa SARS-CoV-2 (COVID-19) i bezpieczeństwa Gości, korzystanie z części hotelowych udogodnień może być ograniczone. Stan ten może ulec zmianie zgodnie z wprowadzaniem nowych regulacji.
Informacje praktyczne
Wycieczki dostępne na miejscu
Wycieczki lokalne: są organizowane przez hotele na warunkach przez nie określonych.
Wycieczki lokalne organizowane są przez lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych.
Aktualnie brak ofert
- wyślij zapytanie
- callcenter.tel_pl
- 801 066 777
- 77 4476 777
- Infolinie dostępne: pn-pt: 8-22 sob-ndz: 9-20