Położony w spokojnej okolicy, cieszy się bardzo dobrymi opiniami i jest świetnym miejscem na wypoczynek z dziećmi. Duży, zadbany basen, plac zabaw w kształcie statku i sympatyczni animatorzy gwarantują najmłodszym wypoczynek pełen beztroskiej zabawy. Bezpłatny bus hotelowy zapewni wygodny dojazd na pobliską, piaszczystą plażę, a dobre posiłki, przestronne, dobrze wyposażone pokoje, przyjazna atmosfera i doskonały serwis zapewnią komfortowy pobyt i udane wakacje dla całej rodziny!
przestronne apartamenty
plac zabaw w kształcie statku
animacje dla całej rodziny
spokojna okolica
Ocena hotelu
5.3
5.4Pokój
5.4Obsługa hotelowa
5.4Plaża
5.2Wyżywienie
4.9Jakość do ceny
4.5Położenie
4.2Animacje
4.1Atrakcje w okolicy
Położenie hotelu
Okolica
•ok. 700 m od centrum ALVOR ze sklepami, barami i dyskotekami
•ok. 5 km od Portimao
Komunikacja
•przystanek autobusowy ok. 300 m od hotelu
Odległość od lotniska
•ok. 65 km od lotniska w Faro
Okolica
•ok. 700 m od centrum ALVOR ze sklepami, barami i dyskotekami
•ok. 5 km od Portimao
Komunikacja
•przystanek autobusowy ok. 300 m od hotelu
Odległość od lotniska
•ok. 65 km od lotniska w Faro
Plaże
Plaża publiczna
ok. 1 km od hotelu
•piaszczysta
•łagodne zejście do morza
•dojazd hotelowym busem (kilka razy dziennie)
•za opłatą: leżaki (ok. 14 EUR/komplet)
•ręczniki plażowe (depozyt 20 EUR/ręcznik)
O Hotelu
Ogólnie
•czterogwiazdkowy•nowoczesny•zbudowany w 2011 r.•1 budynek, 402 pokoje, 4 piętra, windy
•całodobowa recepcja•sala konferencyjna dla ok. 200 osób•bezpłatny internet bezprzewodowy w recepcji •akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club
Basen
•duży basen, słodka woda, ok. 100 m długości•brodzik dla dzieci, słodka woda
•przy basenie bezpłatne parasole i leżaki
Sport i rozrywka
•plac zabaw dla dzieci•animacje dla dorosłych i dzieci
•mini klub (10.00-13.00, 14.30-18.00)•za opłatą: korty tenisowe, pokój gier
Spa
•za opłatą (dla osób powyżej 15 r.ż.): siłownia (ok. 5 EUR/os./wejście), kryty basen, podgrzewany, łaźnia turecka, sauna, masaże
Usługi
•punkt internetowy•fryzjer•kantor•sklep z pamiątkami
•pralnia•wypożyczalnia samochodów i rowerów•room service•parking
Powyższe usługi są dodatkowo płatne.
Kontakt
•0035/1289599100
•www.hotelalvorbaia.com
Dla dzieci
Udogodnienia
•foteliki w restauracji•łóżeczko dla dziecka do 2 lat•brodzik •plac zabaw•animacje
Dostępne pokoje
Pokój 2 os.
2-os. (możliwość 2 dostawek - sofa dla 2 osób)
ok. 45 m²
elegancki i nowoczesny
2 pomieszczenia: sypialnia i pokój dzienny z wyposażonym aneksem kuchennym (lodówka i mikrofalówka)
w cenie
Pokój 2 os. widok na basen
2-os. (możliwość 2 dostawek - sofa dla 2 osób)
ok. 45 m²
elegancki i nowoczesny
2 pomieszczenia: sypialnia i pokój dzienny z wyposażonym aneksem kuchennym (lodówka i mikrofalówka)
+1 000 zł /pokój
Wyżywienie
Restauracje
restauracja – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, dostęna strefa tylko dla osób dorosłych
bar w lobby
bar przy basenie
kawiarnia
All inclusive
śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-15.00), kolacja (18.30-22.00) w formie bufetu w restauracji
między posiłkami przekąski w snack barze
napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w barze (10.00-23.00)
wymagane noszenie opasek all inclusive
w cenie
Masz pytanie o ofertę?Skonsultuj się z naszym doradcą
Masz pytanie o ofertę? Skonsultuj się z naszym doradcą
ważny dowód osobisty lub paszport (także dla dziecka) Przedstawione warunki wjazdowe dotyczą obywateli Polski.
Obywatelom innych państw zaleca się kontakt z właściwym konsulatem w celu sprawdzenia obowiązujących ich przepisów wjazdowych
Obowiązkowy podatek turystyczny
ok. 1-2 EUR/dzień/os. powyżej 13 roku życia, płatny na miejscu w hotelu
Czas przelotu
Polska-Faro ok. 4,5 godz. transfer Faro-Riwiera Lizbońska ok. 2,5 godz.
Waluta
Euro (EUR)
Opieka podczas wakacji
rezydent, do zadań którego należy pomoc przy przylocie, wylocie oraz podczas pobytu (nie dotyczy oferty ITAKA SMART).
w przypadku oferty - ITAKA TRAVEL EXPERT: zdalna opieka polskojęzycznych ekspertów poprzez czat, e-mail lub telefonicznie. - TRANSFER: na lotnisku po wylądowaniu przedstawiciel kontrahenta Itaka SMART wskaże transfer do hotelu. Czas oczekiwania na transfer może wynieść ok. 1h. Kierowca informuje o nazwie hotelu i pomaga z bagażem. Informacja o transferze powrotnym dostępna będzie na dzień przed wylotem w aplikacji mobilnej ITAKA lub wiadomości e-mail.