Położony w spokojnej okolicy, cieszy się bardzo dobrymi opiniami i jest świetnym miejscem na wypoczynek z dziećmi. Duży, zadbany basen, plac zabaw w kształcie statku i sympatyczni animatorzy gwarantują najmłodszym wypoczynek pełen beztroskiej zabawy. Bezpłatny bus hotelowy zapewni wygodny dojazd na pobliską, piaszczystą plażę, a dobre posiłki, przestronne, dobrze wyposażone pokoje, przyjazna atmosfera i doskonały serwis zapewnią komfortowy pobyt i udane wakacje dla całej rodziny!
przestronne apartamenty
plac zabaw w kształcie statku
animacje dla całej rodziny
spokojna okolica
Ocena hotelu
5.3
5.4Pokój
5.2Wyżywienie
5.4Obsługa hotelowa
4.2Animacje
4.5Położenie
5.4Plaża
4.1Atrakcje w okolicy
4.9Jakość do ceny
Położenie hotelu
Okolica
•ok. 700 m od centrum ALVOR ze sklepami, barami i dyskotekami
•ok. 5 km od Portimao
Komunikacja
•przystanek autobusowy ok. 300 m od hotelu
Odległość od lotniska
•ok. 65 km od lotniska w Faro
Okolica
•ok. 700 m od centrum ALVOR ze sklepami, barami i dyskotekami
•ok. 5 km od Portimao
Komunikacja
•przystanek autobusowy ok. 300 m od hotelu
Odległość od lotniska
•ok. 65 km od lotniska w Faro
Plaże
Plaża publiczna
ok. 1 km od hotelu
•piaszczysta
•łagodne zejście do morza
•dojazd hotelowym busem (kilka razy dziennie)
•za opłatą: leżaki (ok. 14 EUR/komplet)
•ręczniki plażowe (depozyt 20 EUR/ręcznik)
O Hotelu
Ogólnie
•czterogwiazdkowy•nowoczesny•zbudowany w 2011 r.•1 budynek, 402 pokoje, 4 piętra, windy
•całodobowa recepcja•sala konferencyjna dla ok. 200 osób•bezpłatny internet bezprzewodowy w recepcji •akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club
Basen
•duży basen, słodka woda, ok. 100 m długości•brodzik dla dzieci, słodka woda
•przy basenie bezpłatne parasole i leżaki
Sport i rozrywka
•plac zabaw dla dzieci•animacje dla dorosłych i dzieci
•mini klub (10.00-13.00, 14.30-18.00)•za opłatą: korty tenisowe, pokój gier
Spa
•za opłatą (dla osób powyżej 15 r.ż.): siłownia (ok. 5 EUR/os./wejście), kryty basen, podgrzewany, łaźnia turecka, sauna, masaże
Usługi
•punkt internetowy•fryzjer•kantor•sklep z pamiątkami
•pralnia•wypożyczalnia samochodów i rowerów•room service•parking
Powyższe usługi są dodatkowo płatne.
Kontakt
•0035/1289599100
•www.hotelalvorbaia.com
Dla dzieci
Udogodnienia
•foteliki w restauracji•łóżeczko dla dziecka do 2 lat•brodzik •plac zabaw•animacje
Dostępne pokoje
Pokój 2 os. widok na basen
2-os. (możliwość 2 dostawek - sofa dla 2 osób)
ok. 45 m²
elegancki i nowoczesny
2 pomieszczenia: sypialnia i pokój dzienny z wyposażonym aneksem kuchennym (lodówka i mikrofalówka)
w cenie
Wyżywienie
Restauracje
restauracja – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, dostęna strefa tylko dla osób dorosłych
bar w lobby
bar przy basenie
kawiarnia
All inclusive
śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-15.00), kolacja (18.30-22.00) w formie bufetu w restauracji
między posiłkami przekąski w snack barze
napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w barze (10.00-23.00)
wymagane noszenie opasek all inclusive
w cenie
Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.
Kod oferty: FAOALVO
Masz pytanie o ofertę?Skonsultuj się z naszym doradcą
Masz pytanie o ofertę? Skonsultuj się z naszym doradcą
ważny dowód osobisty lub paszport (także dla dziecka) Przedstawione warunki wjazdowe dotyczą obywateli Polski.
Obywatelom innych państw zaleca się kontakt z właściwym konsulatem w celu sprawdzenia obowiązujących ich przepisów wjazdowych
Obowiązkowy podatek turystyczny
ok. 1-2 EUR/dzień/os. powyżej 13 roku życia, płatny na miejscu w hotelu
Czas przelotu
Polska-Faro ok. 4,5 godz. transfer Faro-Riwiera Lizbońska ok. 2,5 godz.
Waluta
Euro (EUR)
Opieka podczas wakacji
rezydent, do zadań którego należy pomoc przy przylocie, wylocie oraz podczas pobytu (nie dotyczy oferty ITAKA SMART).
w przypadku oferty - ITAKA TRAVEL EXPERT: zdalna opieka polskojęzycznych ekspertów poprzez czat, e-mail lub telefonicznie. - TRANSFER: na lotnisku po wylądowaniu przedstawiciel kontrahenta Itaka SMART wskaże transfer do hotelu. Czas oczekiwania na transfer może wynieść ok. 1h. Kierowca informuje o nazwie hotelu i pomaga z bagażem. Informacja o transferze powrotnym dostępna będzie na dzień przed wylotem w aplikacji mobilnej ITAKA lub wiadomości e-mail.