phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane CB5DFB7F-C92F-41CB-9FB1-916D616FF3EC E0FBD33F-841B-452B-BF16-225B7D943904
Wyniki Wyszukiwania Hotel Thor Exclusive Bodrum

Atuty oferty

  • tylko dla dorosłych (16+)
  • oaza luksusu i spokoju
  • nowoczesny design, fantastyczny serwis
  • bogata oferta ultra all inclusive 24h
  • Żagiel Itaki

Hotel Thor Exclusive Bodrum Kod: BJVTHOR

PLN
Itaka
Turcja / Bodrum / Torba

Hotel Thor Exclusive Bodrum

Kod: BJVTHOR
Opis

w zatoce, w spokojnej okolicy, ok. 2 km od centrum miejscowości Torba ze sklepami i barami, ok. 10 km od centrum BODRUM; ok. 25 km od lotniska w Bodrum.

hotelowa, piaszczysta, łagodne zejście do morza, drewniany pomost do opalania, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; bar objęty all inclusive.

pięciogwiazdkowy, luksusowy i stylowy, zbudowany w 2013 r., 183 pokoi, 7 budynków, 2-3 piętra, windy, eleganckie, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, 2 restauracje à la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja): włoska i rybna, 6 barów w tym bar w lobby, bar przy basenie i bar przy plaży; kantor; centrum konferencyjne, nowocześnie zaprojektowany ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych; room-service, pralnia, fryzjer, salon piękności; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard; hotel przyjmuje gości powyżej 16. roku życia.

superior: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 36 m², stylowy, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, zestaw do kawy i herbaty, minibar (uzupełniany o napoje bezalkoholowe i wodę), sejf; balkon (stolik i krzesełka); superior jacuzzi: 2-os., ok. 36 m², luksusowy, wyposażenie jak w pokoju superior, dodatkowo jacuzzi; pokój superior jacuzzi na zamówienie, za dopłatą; superior jacuzzi z wyjściem do basenu: 2-os. (możliwość 1 dostawki), na parterze, wyposażenie jak w pokoju superior, dodatkowo jacuzzi, bezpośrednie wyjście do basenu; pokój superior jacuzzi z wyjściem do basenu na zamówienie, za dopłatą.

2 baseny: 1300 m², gł. 1,4 m i 500 m², gł. 1,4 m, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; centrum fitness; animacje dla dorosłych, dyskoteka; za opłatą: sporty motorowe na plaży; centrum spa: kryty basen, słodka woda, łaźnia turecka, sauna; płatne: masaże, zabiegi pielęgnacyjne na twarz i ciało.

śniadanie (7.00-11.00), późne śniadanie (11.00-12.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (19.00-21.30), w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski w barze przy basenie (12.00-17.00); napoje bezalkoholowe i lokalne oraz wybrane importowane napoje alkoholowe w wyznaczonych barach (10.00-24.00), w barze w lobby dostępne całą dobę; raz na pobyt kolacja w jednej z restauracji à la carte (dla pobytów min. 7 nocy; wymagana wcześniejsza rezerwacja).

0090/2524448467, www.thorhotels.com

  • serwis plażowy
  • Wi-Fi

Informacje o regionie
Galeria regionu

Turcja — Bodrum

To jeden z najpopularniejszych i najbardziej ekskluzywnych kurortów w Turcji, słynny ze swojego życia nocnego i jednej z największych przystani jachtowych nad Morzem Egejskim oraz portu,skąd codziennie odpływają promy na greckie wyspy: Kos czy Rodos. Bodrum nie przypomina innych miejscowości wypoczynkowych Turcji – dzięki krajobrazowi oraz nietypowemu charakterowi tego miejsca, nigdzie bardziej niż tutaj nie mieszają się i nie przenikają nawzajem wpływy tureckie z greckimi.

Prognoza pogody

Aktualna pogoda – Bodrum

Dziś
1°C 11°C
Wiatr:
9 km/h
Wschód: 08:21
Zachód: 18:20
Ciśnienie: 1016 hPa
Opady: 0,1 mm
Jutro
0°C 12°C
Wiatr:
17 km/h
Wschód: 08:21
Zachód: 18:21
Ciśnienie: 1019 hPa
Opady: 0,0 mm
Pojutrze
1°C 13°C
Wiatr:
14 km/h
Wschód: 08:20
Zachód: 18:22
Ciśnienie: 1027 hPa
Opady: 0,0 mm
21.01.2021
0°C 16°C
Wiatr:
8 km/h
Wschód: 08:20
Zachód: 18:23
Ciśnienie: 1029 hPa
Opady: 0,0 mm
22.01.2021
8°C 16°C
Wiatr:
11 km/h
Wschód: 08:19
Zachód: 18:24
Ciśnienie: 1027 hPa
Opady: 0,7 mm
23.01.2021
10°C 16°C
Wiatr:
16 km/h
Wschód: 08:19
Zachód: 18:25
Ciśnienie: 1022 hPa
Opady: 0,2 mm
24.01.2021
13°C 16°C
Wiatr:
18 km/h
Wschód: 08:18
Zachód: 18:26
Ciśnienie: 1012 hPa
Opady: 6,6 mm

Archiwalna pogoda – Bodrum

Jaka będzie pogoda podczas Twoich wakacji? Sprawdź archiwalne dane.

Źródło: Meteogroup Logo

Oczekuj najlepszego! Położony w malowniczej zatoce z dala od zgiełku i tłumu jest idealnym wyborem dla szukających oazy spokoju, luksusu i wyjątkowej obsługi. Do dyspozycji Gości prywatna piaszczysta plaża z pełnym serwisem plażowym, drewniana platforma do opalania oraz zachwycające kształtem kaskadowe baseny. Bogata całodobowa formuła ultra all inclusive, ze wspaniałymi restauracjami i barami to dodatkowe atuty hotelu. Pokoje superior z prywatnym jacuzzi uświetnią romantyczne wakacje we dwoje. Ten fantastycznie zaprojektowany, nowoczesny hotel w pełni zaspokoi oczekiwania miłośników współczesnego dizajnu. W 2019 r. hotel otrzymał ŻAGIEL ITAKI za najwyższą jakość świadczonych usług.

POŁOŻENIE: w zatoce, w spokojnej okolicy, ok. 2 km od centrum miejscowości Torba ze sklepami i barami, ok. 10 km od centrum BODRUM; ok. 25 km od lotniska w Bodrum.

PLAŻA: hotelowa, piaszczysta, łagodne zejście do morza, drewniany pomost do opalania, bezpośrednio przy hotelu, bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; bar objęty all inclusive.

HOTEL: pięciogwiazdkowy, luksusowy i stylowy, zbudowany w 2013 r., 183 pokoi, 7 budynków, 2-3 piętra, windy, eleganckie, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna - dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, 2 restauracje à la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja): włoska i rybna, 6 barów w tym bar w lobby, bar przy basenie i bar przy plaży; kantor; centrum konferencyjne, nowocześnie zaprojektowany ogród, bezpłatny internet bezprzewodowy w miejscach ogólnodostępnych; room-service, pralnia, fryzjer, salon piękności; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard; hotel przyjmuje gości powyżej 16. roku życia.

POKÓJ:superior: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 36 m², stylowy, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, zestaw do kawy i herbaty, minibar (uzupełniany o napoje bezalkoholowe i wodę), sejf; balkon (stolik i krzesełka); superior jacuzzi: 2-os., ok. 36 m², luksusowy, wyposażenie jak w pokoju superior, dodatkowo jacuzzi; pokój superior jacuzzi na zamówienie, za dopłatą; superior jacuzzi z wyjściem do basenu: 2-os. (możliwość 1 dostawki), na parterze, wyposażenie jak w pokoju superior, dodatkowo jacuzzi, bezpośrednie wyjście do basenu; pokój superior jacuzzi z wyjściem do basenu na zamówienie, za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA: 2 baseny: 1300 m², gł. 1,4 m i 500 m², gł. 1,4 m, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki; centrum fitness; animacje dla dorosłych, dyskoteka; za opłatą: sporty motorowe na plaży; centrum spa: kryty basen, słodka woda, łaźnia turecka, sauna; płatne: masaże, zabiegi pielęgnacyjne na twarz i ciało.

ULTRA ALL INCLUSIVE 24H: śniadanie (7.00-11.00), późne śniadanie (11.00-12.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (19.00-21.30), w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski w barze przy basenie (12.00-17.00); napoje bezalkoholowe i lokalne oraz wybrane importowane napoje alkoholowe w wyznaczonych barach (10.00-24.00), w barze w lobby dostępne całą dobę; raz na pobyt kolacja w jednej z restauracji à la carte (dla pobytów min. 7 nocy; wymagana wcześniejsza rezerwacja).

KONTAKT: 0090/2524448467, www.thorhotels.com

GRATIS:
  • serwis plażowy
  • Wi-Fi

 

 

Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.

*Informacja dotycząca oficjalnej kategoryzacji hotelu znajduje się w opisie prezentowanych obiektów (sekcja „Hotel”) i jest ona zgodna z kategoryzacją stosowaną w danym kraju. Każdy kraj stosuje własne kryterium przyznawania określonej kategorii. Prezentowana na stronie www.itaka.pl oraz w dokumentach podróży kategoryzacja hoteli to nasza subiektywna ocena standardu hotelu. Połowa gwiazdki oznacza kategorię zawyżoną lub zaniżoną w stosunku do oficjalnej kategorii.

Opis zawiera wszystkie udogodnienia jakimi dysponuje hotel. W związku z lokalnymi przepisami dotyczącymi aktualnych regulacji funkcjonowania hoteli i bezpieczeństwa Gości, korzystanie z części hotelowych udogodnień może być ograniczone. Stan ten może ulec zmianie zgodnie z wprowadzaniem nowych regulacji lub obłożenia hotelu.

 

Położenie na mapie
Opinie klientów (58)

Ocena ogólna

3.6/6

Klienci wyróżnili:

  • Położenie hotelu
  • Standard pokoi
  • Dobre wyżywienie
  • 3.7
  • 3.7
  • 3.4
  • 2.4
  • 4.2
  • 3.5
  • 2.5
  • 3.2

Pokaż recenzje od:

3/6
50+ lat, z partnerem/ką październik 2020
Personel przyjazny, choć nie każdy dostatecznie zaangażowany . Sam hotel aż się prosi o odnowienie , absolutnie nie zasługuje na 5 gwiazdek. Nasz pokój przyzwoity, choć nie odwazylismy się (...) rozwiń
Personel przyjazny, choć nie każdy dostatecznie zaangażowany . Sam hotel aż się prosi o odnowienie , absolutnie nie zasługuje na 5 gwiazdek. Nasz pokój przyzwoity, choć nie odwazylismy się skorzystać z jacuzzi przed zdezynfekowaniem przez nas, jednak druga para dostała pokój po zalaniu woda, na szczęście szybko dostali kolejny. Zero animacji, to akurat nie problem, a i czas dość trudny ogólnie . Ostatniego dnia brak wody w prysznicu. No i ostatnie - jedzenie bardzo skromne, monotonne, niedoprawione, zimne obiady . Alkohole bardzo skromnie, mały wybór , przez 2 ostatnie dni nawet wina zabrakło . Gdyby nie pogoda, która dopisała - totalna porażka . All inclusive ultra!!! Szczerze to najgorszy hotel w jakim byliśmy z Itaką, a trochę już ich było . Aha - fajne koty!
  • 4
  • 1
  • 4
  • 1
  • 4
  • 4
  • 2
  • 1
zwiń
1/6
41-50 lat, z partnerem/ką wrzesień 2020
Czystość 0 Obsługa 0 Wyżywienie 0 Pokój 0 Plaża 2 rozwiń
Czystość 0 Obsługa 0 Wyżywienie 0 Pokój 0 Plaża 2
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 5
  • 2
  • 1
  • 1
zwiń
1/6
41-50 lat, ze znajomymi wrzesień 2020
Masakra.B.brudny.Praktycznie do remontu.W łazienkach grzyb,tapety porwane i brudne.Pokoje nie były sprzątane .Tony kurzu na meblach.Brak ręczników .W końcu przyniesione były (...) rozwiń
Masakra.B.brudny.Praktycznie do remontu.W łazienkach grzyb,tapety porwane i brudne.Pokoje nie były sprzątane .Tony kurzu na meblach.Brak ręczników .W końcu przyniesione były niedoprane.Pozostalości pi poprzednich gościach np.przyklejona guma do żucia.Stołowka,recepcja i inne wspólne pomieszczenia porośnięte brudem.Obsługa masakra.Czyba młodzież szkolna bo tak się zachowywali:Plaża brudna,leżaki i materace poplamione.Na podłodze ,w windach resztki jedzenia.Szybka zmiana hotelu tylko!!!!!!!
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
zwiń
1/6
41-50 lat, z partnerem/ką wrzesień 2020
Hotel Thor Exclusive Bodrum nie zasługuje na miano Exclusive a co za tym idzie na przyznanie mu Żagiel Itaki. Na początku napiszę, że wyboru hotelu dokonałem na podstawie Państwa opinii - 5.5 (...) rozwiń
Hotel Thor Exclusive Bodrum nie zasługuje na miano Exclusive a co za tym idzie na przyznanie mu Żagiel Itaki. Na początku napiszę, że wyboru hotelu dokonałem na podstawie Państwa opinii - 5.5 na 6.0 i pragnę dodać, że był to nasz wyjazd w podróż poślubną !!! Po przyjeździe do hotelu nie było osób/osoby na recepcji, która czekała na gości. Po 10 minutach oczekiwania przy recepcji postanowiłem poszukać kogoś kto zamelduje 6 osób, które zostały pozostawione w pustym hotelu - dodam, że była godz. ok 3:30. Udało się zaleźć barmana, który swoim widokiem przypominał palacza podrzędnej kotłowni - mam tu na myśli stan czystości koszulki T-Shirt koloru białego, gdzie biały kolor był dodatkiem do czarnego brudu na koszulce !!! Recepcjonista pojawił się po chwili, zameldował nas. Razem z Panem od walizek udaliśmy się do pokoju i tutaj zaczął się dramat... Pokój był brudny, w ogóle nie przygotowany na przyjęcie gości. Na podłogowych kaflach były kępy włosów, pościel była koloru czarnego a ściany pomalowane na czarno odstraszały malowidłami przypominającymi ludzkie twarze patrzące się na nas... Wejście do łazienki okazało się kolejną porażką... Łazienkowe drzwi szklane były całe ubrudzone z oleju - widoczne tłuste ślady rąk na mrożonym szkle. Brodzik prysznicowy obfitował w grzyby, nierdzewny kosz naśmieci był cały zardzewiały i poobijany jakby ktoś do niego strzelał ze śrutu... Najgorszym faktem okazał się brak ręczników w pokoju - w hotelu 5* nie znaleźliśmy ani jednego, małego ręcznika... Udaliśmy się na recepcję gdzie prosiłem o dostarczenie do pokoju ręczników. Następnie odwiedziliśmy bar gdzie chciałem zamówić coś do picia. W związku z tym, że była tam opcja All-Inclusive Ultra 24h z alkoholami europejskimi poprosiłem Campari z sokiem pomarańczowym na co "brudny" barman odpowiedział łamanym j.rosyjskim, że z alkoholi ma tylko wódkę, Uzo i whisky... Zamówiłem coś co nazywało sie Whisky z Coca-Cola co dostałe w plastikowych szklankach, które były brudne i porysowane - domniemam, że z wieku i częstego mycia w zmywarce.... Po wypiciu napoju ponownie udałem się na recepcję w sprawie dostarczenia ręczników gdzie oznajmiono mi, że ręczniki są w pokoju. Niestety ręczników nie było... Byliśmy tak zmęczeni, że naszą "noc poślubną" spędziliśmy w łóżku brudni po podróży, śpiąc w ubraniach (dodam, że wylot miałem z Wrocławia gdzie muszę dojechać ponad 200km)... Rano, po przebudzeniu przed 9:00 zauważyłem kolejne mankamenty hotelu. Wyrwany ze ściany panel sterowniczy klimatyzacji, dwie dziury w drzwiach wejściowych, jedna ok 5x20 cm, przez którą bez problemu przechodziły insekty a także mały kot też by się zmieścił... Udaliśmy się na recepcję celem zgłoszenia tych wszystkich problemów menadżerowi, który stwierdził, że to nie są problemy. Zażądałem zmiany pokoju na co usłyszałem, że niestety hotel ma pełne obłożenie. Fakt ten zgłosiłem rezydentce Pani Natalii oraz mailowo do centrali Itaki. Poszliśmy na śniadanie gdzie zostaliśmy ponownie dobici... Po coś co przypominało jedzenie musieliśmy stać w kolejkach gdzie obsługiwały tylko dwie osoby. Z talerzem prosiło się o coś co było oddalone o 3 metry. Nie wiedziałem czy to jest ser czy omlet... Bezpiecznie wzięliśmy chleb z dżemem i poszliśmy po herbatę i kawę. Okazało się, że trzeba stać w kolejnej kolejce. Było jedno miejsce podawania napoi gdzie akurat dla mnie brakło kubków na kawę. Czekałem 5 minut aż znajdą się kubki a za mną utworzyła się kolejka długa, że nie było widać końca... Okazało się, że w 5* hotelu dostępna jest tylko kawa z proszku (mały automat podający kawę, kakao, itp). Na miejscu jedzenia był brud na stolikach, obsługa to młodzi ludzie, którzy kręcili się po pomieszczeniu nie wiedząc co mają robić. Pełno rozlanej wody na podłodze, wodę w kubkach jednorazowych brało się samemu zza barku bo nie było barmana... Po takich przygodach na jadalni wróciłem na recepcję gdzie menadżer oznajmił mi, że pokój naprawią a ręczniki już są a pokój jest posprzątany. Na co oznajmiłem, że idę po bagaże i chcę się wymeldować z pokoju, że przyjechałem wypoczywać a nie czekać aż oni wyremontują pokój - czara goryczy się przelała... Udaliśmy się do pokoju po bagaże. Okazało się, że pokój jest otwarty, pracownik techniczny przygląda się dziurom w drzwiach. W pokoju były dwa małe ręczniki, łazienka zlana wodą a nie wyczyszczona... Z bagażami udaliśmy się na recepcję gdzie wymeldowałem się z hotelu. Po rozmowie z Panią rezydent dowiedziałem się, że nie ma możliwości zmiany pokoju lecz można zmienić hotel za dopłatą 180 EUR. Stwierdziłem, że już zapłaciłem ponad 5.5 tyś PLN i nie będę dodatkowo dopłacał a cały mój urlop, podróż poślubną spędzę przy basenie gdzie będziemy spać, myć się itd - do brudnego pokoju nie wracamy !!! Po jakimś czasie zadzwoniła Pani rezydent i poinformowała mnie, że bezpłatnie możemy zmienić hotel lecz musimy na własny koszt dostać się do nowego hotelu - Grand Park. Na szczęście po ok. 30 min pojawiła się taksówka, która zabrała nas do normalnego hotelu. Niestety pokryłem koszty transferu do hotelu tj. 20 EUR... Więcej już nie dam się nabrać na ŻAGIEL ITAKI a za zepsucie wakacji będę żadał rekopmpensaty! Mariusz Ossendowski
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
zwiń
1/6
41-50 lat, z partnerem/ką wrzesień 2020
Ta oferta, ten hotel to jedno wielkie nieporozumienie. DRAMAT, DRAMAT i jeszcze raz DRAMAT. Oferta nie na nic wspólnego z zastaną sytuacją na miejscu. Brak ręczników w pokojach, brak (...) rozwiń
Ta oferta, ten hotel to jedno wielkie nieporozumienie. DRAMAT, DRAMAT i jeszcze raz DRAMAT. Oferta nie na nic wspólnego z zastaną sytuacją na miejscu. Brak ręczników w pokojach, brak ręczników na basenie- bi nie ma . Brak ultra All - wersja All to kpina bo nie ma składników do drinków lub nie ma szklanek. Śniadanie kończy się o 10.30 i nie ma późnego śniadania- jest w opisie . Ta oferta to wstyd i poniżenie. Ogólny syf i brak organizacji
  • 2
  • 1
  • 1
  • 1
  • 3
  • 1
  • 1
  • 1
zwiń
1/6
31-40 lat, ze znajomymi wrzesień 2020
hotel ma potencjał ale to co zobaczylem i co mnie zastalo było dramatem straszny brud syf grzyb na scianie dramat obsluga bez znajomosci jezyka angielskiego rozwiń
hotel ma potencjał ale to co zobaczylem i co mnie zastalo było dramatem straszny brud syf grzyb na scianie dramat obsluga bez znajomosci jezyka angielskiego
  • 1
  • 3
  • 3
  • 1
  • 6
  • 4
  • 2
  • 2
zwiń
1/6
50+ lat, z partnerem/ką wrzesień 2020
Zdecydowanie nie polecam rozwiń
Zdecydowanie nie polecam
  • 2
  • 2
  • 1
  • 1
  • 2
  • 1
  • 1
  • 1
zwiń
2/6
50+ lat, z partnerem/ką wrzesień 2020
Hotel - Koszmar Exclusive taką nazwę powinien nosić hotel THOR.Byliśmy 2 tygodnie , brud smród i gnój ogólnie ując. Gwiazdka dom Turysty znużonego. Pokoje brudne, firanki podarte, jacuzzi - (...) rozwiń
Hotel - Koszmar Exclusive taką nazwę powinien nosić hotel THOR.Byliśmy 2 tygodnie , brud smród i gnój ogólnie ując. Gwiazdka dom Turysty znużonego. Pokoje brudne, firanki podarte, jacuzzi - strach do niego wejść. łazienka zagrzybiona, toaleta nie umyta po poprzednich gościach, kosz na śmieci koszmar - trzeba było go otwierać w rękawiczkach.Pościel czarna, brak ręczników, szlafroków , papci jednorazowych, przyborów do mycia., to co powinno być w 5 gwiazdkowym hotelu. Obsługa to dzieci z łapanki, które dorabiały na wakacjach. Jedzenie poniżej krytyki , na śniadanie np. frytki. Porcje małe , trzeba kilkakrotnie prosić o dołożenie jedzenia, Brak napoi w lodówkach. O wszystko trzeba było prosić bezpośrednio menagera , gdyż obsługa nigdy nie wiedziała o co chodzi, .Wszystkie meble połamane lub uszkodzone , mało leżaków.Szkoda słów , żeby opisać nasz stres , zmarnowane 2 tygodnie. Państwo prezesostwo Itaki powinno mocno stuknąć się w piersi i zwrócić koszty pobytu do kosztów pobytu w hotelu 3 gwiazdkowym. Nam pozostaje droga sądowa co zresztą uczynię, Bestseler Itaki okazał się bestselerem brudu , gnoju , brakiem jakiejk olwiek pomocy w trudnej sytuacji. Za przeniesienie o innego , ponoć lepszego hotelu Park Grand Hotel żądano 180 euro. KPINA !!!! Wyjeżdżam conajmniej 5 razy do roku a nigdy nie spotkałam takiego brudu w hotelu.Jedzenie zimne , a omlet smażony dopiero o 8,30 czy placki. Koszmar !!!! Miesiąc wcześniej w lipcu byłam w Grecji w hotelu KAKKOS BEACH na Krecie - polecam. Jest to mój ostatni wyjazd z ITAKA!!!!
  • 2
  • 2
  • 1
  • 1
  • 2
  • 1
  • 1
  • 1
zwiń
1/6
26-30 lat, z partnerem/ką wrzesień 2020
Hotel jest w opłakanym stanie. Opis na stronie itaki nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. W hotelu pabuje brud i smród. Nie ma mowy o all inclusive, a już napewno o 5 gwiazdkach. Obsługa jest (...) rozwiń
Hotel jest w opłakanym stanie. Opis na stronie itaki nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. W hotelu pabuje brud i smród. Nie ma mowy o all inclusive, a już napewno o 5 gwiazdkach. Obsługa jest na poziomie hostelu na peryferiach Sosnowca. Trzeba się prosić zarówno o ręczniki jak i kosmetyki a o sprzątaniu można pomarzyć. Jedzienie jest monotonne, zimnie i bardzo mały wybór. Plaża brudna i kamienista choć w opisie jest piaszczysta. Szczerze nie polecam tego hotelu i nie potrafię zrozumieć dlaczego itaka promuje go jako jeden z najlepszych. Najlepiej podsumował ten hotel rezydent na pierwszym spotkaniu, który powiedział że "nie wie co się stało z tym hotelem"
  • 1
  • 2
  • 1
  • 1
  • 4
  • 1
  • 1
  • 1
zwiń
3/6
50+ lat, z partnerem/ką wrzesień 2020
nie spelnia warunkow hotelu *****, obsluga nie reaguje na prosby i uwagi, Jestem zawiedziona. rozwiń
nie spelnia warunkow hotelu *****, obsluga nie reaguje na prosby i uwagi, Jestem zawiedziona.
  • 3
  • 4
  • 2
  • 2
  • 2
  • 1
  • 1
  • 1
zwiń
2/6
50+ lat, z partnerem/ką wrzesień 2020
Czystość - zupełny brak, obsługa stara się ale nie ma menagera ,który by to ogarnął .Ogólnie totalna porażka. rozwiń
Czystość - zupełny brak, obsługa stara się ale nie ma menagera ,który by to ogarnął .Ogólnie totalna porażka.
  • 1
  • 4
  • 3
  • 1
  • 4
  • 2
  • 1
  • 1
zwiń
1/6
26-30 lat, z partnerem/ką wrzesień 2020
Były to nasze pierwsze wakacje z Itaką. Gdyby nie fakt, że sama organizacja w tej firmie jest bardzo dobra to pewnie byłyby one ostatnie. Hotel jest zniszczony przez Covid. Nic w środku nie (...) rozwiń
Były to nasze pierwsze wakacje z Itaką. Gdyby nie fakt, że sama organizacja w tej firmie jest bardzo dobra to pewnie byłyby one ostatnie. Hotel jest zniszczony przez Covid. Nic w środku nie wygląda jak na zdjęciach. Pokoje są już zmęczone a samo ich wykończenie pozostawia wiele do życzenia, nie jest to 5-gwiazdkowy hotel. Obsługa jest bardzo miła, jednak są to bardzo młodzi, niedoświadczeni ludzie, którzy w większości nie są w stanie się posługiwać językiem angielskim. W barze totalne pustki, tylko podstawowe napoje do wyboru. Siłownia, basen wewnętrzny, SPA (oprócz VIP) zamknięte. Brak jakichkolwiek animacji, sportów motorowych na plaży. Okolica piękna, choć bez transportu wieczorem można zapomnieć o czymkolwiek. Hotel tylko i wyłącznie dla ludzi w średnim wieku, którzy oczekują spokoju i odpoczynku. Młodzi ludzie szukający rozrywki muszą szukać innych propozycji. Jedzenie dobre, lecz dzień w dzień ta sama monotonia.
  • 4
  • 4
  • 4
  • 1
  • 3
  • 2
  • 1
  • 1
zwiń
2/6
41-50 lat, ze znajomymi wrzesień 2020
Hotel zdecydowanie nie zasługuje na 5 gwiazdek. Wszechobecny chaos. Brak wszelkich rzeczy zagwarantowanych w umowie. Obsługa hotelu pomimo usilnych próśb nie reagowała. W pokoju jak i w całym (...) rozwiń
Hotel zdecydowanie nie zasługuje na 5 gwiazdek. Wszechobecny chaos. Brak wszelkich rzeczy zagwarantowanych w umowie. Obsługa hotelu pomimo usilnych próśb nie reagowała. W pokoju jak i w całym hotelu panuje brud. Pobyt w tym hotelu nie jest wart wydanych pieniędzy.
  • 2
  • 4
  • 1
  • 1
  • 3
  • 1
  • 1
  • 1
zwiń
1/6
31-40 lat, z partnerem/ką sierpień 2020
Tragedia. Brak możliwości komunikacji w hotelu po angielsku. Pokój brudny. Ciągła walka o ręczniki bo obsługa zabierała mokre ale już na wymianę nie dawała. Jedzenie tragiczne wszystko wydawane (...) rozwiń
Tragedia. Brak możliwości komunikacji w hotelu po angielsku. Pokój brudny. Ciągła walka o ręczniki bo obsługa zabierała mokre ale już na wymianę nie dawała. Jedzenie tragiczne wszystko wydawane przez obsługę i oczywiscie z wielkimi problemami jak człowiek chciał czegoś więcej to już był problem. Jedzenie było identyczne przez 8 dni noc nowego tylko kurczak indyk sałatki sery i owoce a i pizza frytki. Nawet makaronu nie było dno kompletne. Jedynym plusem była pogoda tylko tyle.
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
zwiń
2/6
31-40 lat, z partnerem/ką sierpień 2020
Oferta bardzo różni się od rzeczywistej sytuacji w hotelu, co znacząco wpłynęło na nasz komfort i samopoczucie podczas urlopu. Marzyliśmy o niezapomnianych wakacjach w luksusowym hotelu, w (...) rozwiń
Oferta bardzo różni się od rzeczywistej sytuacji w hotelu, co znacząco wpłynęło na nasz komfort i samopoczucie podczas urlopu. Marzyliśmy o niezapomnianych wakacjach w luksusowym hotelu, w którym moglibyśmy poczuć się wyjątkowo. Zamiast tego spędziliśmy trudny czas w hotelu, który jest praktycznie w ruinie. Rzeczywistość - hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek i nawet w minimalnym stopniu nie jest luksusowy, w wielu miejscach widać zaniedbanie, tynk odpada, widać zacieki, pękają płytki, część schodów jest źle wylana - stopnie są różnej wysokości, są krzywe, ze spadkiem na krawędzi i są bardzo niebezpieczne - hotel nie jest oazą spokoju - praktycznie codziennie odbywają się dyskoteki, które trwają do 24-2, a muzyka jest bardzo głośna i słychać ją bardzo w pokoju - hotel nie ma nowoczesnego designu - w lobby stoi wielka, zakurzona lampa w piórami, w toaletach przy lobby jest brudno, śmierdząco, brakuje papieru, śmieci stoją na wierzchu, w kabinach są zakurzone kinkiety z piórami, a połowy piór brakuje, wszędzie pojawia się motyw kiczowatych twarzy - w recepcji i pokojach, przy restauracji głównej stoją wielkie donice z suchymi roślinami, przy recepcji są tanie, malowane zdobienia, wyglądające jak zrobione z plastiku, wszelkie dekoracje kiczowate - większość obsługi nie mówi po angielsku, co praktycznie uniemożliwia komunikację, obsługa często chodzi w brudnych, przepoconych ubraniach, nie pilnuje porządku przy basenach ani w ciągu dnia, ani wieczorem czy rano, nie odkaża stolików w restauracji - przeciera je mokrą, brudną szmatką - uboga oferta all inclusive - dopiero w drugim tygodniu naszego pobytu pojawiła się karta drinków, ale i tak część obsługi nie umiała zrobić drinków lub nie miała do nich składników, jedzenie w snack barze tragiczne - wszystko odgrzewane i prawdopodobnie mrożone, ciągle braki dań mimo, że snack bar otwarty do g. 17, jedzenie w restauracji - część dań odgrzewana/mrożonki, nieświeże owoce, ogromne kolejki w restauracji i w barach - narychmiast powinni Państwo odebrać hotelowi Żagiel Itaki - obsługa hotelu tragiczna, pomocna ewentualnie Rosjanom, na których nastawiony jest hotel, wszędzie w hotelu bardzo brudno - byliśmy nawet świadkiem jak na kanapie naprzeciwko stolika pana zajmujące się obsługą klienta znalazły się odchody (na terenie hotelu żyje dużo kotów i co najmniej 3 psy, które wchodzą do basenów, morza i na leżaki) - restauracja a la carte, włoska - okropna, zniszczona, brudna, prawie niemożliwe jest, by zapisać się na kolację, bo osoba odpowiedzialna za zapisy nie przychodzi na dyżury, brak 6 barów, wieczorami alkohol był tylko w jednym barze - brak kantoru - część roślin zadbana, ale część zupełnie wysuszona (przy wszystkich balkonach, w głównej restauracji, w donicach przy plaży) - brak salonu piękności, fryzjera, basenu krytego o (do użytku) - zupełny brak animacji i sportów na plaży -bardzo słaby internet, z którym były problemy nawet przy recepcji i lobby -brudne i zaniedbane centrum fitness - brak importowanych alkoholi - pokoje były bardzo niezadbane, słabo sprzątane, obsługa przynosi brudne i/lub poszarpane/poprute ręczniki albo w ogóle ich nie przynosi - nie dostarczano nam napojów do lodówki - nie wymieniano pościeli ani ręczników - nie uzupełniano nam kosmetyków - tylko w pierwszym tygodniu dostaliśmy żel pod prysznic, a potem same szampony, bywały dni, że nie dostarczano nam papieru toaletowego -brakowało dystrybutorów z płynem do dezynfekcji lub nie były uzupełniane.
  • 2
  • 3
  • 2
  • 1
  • 4
  • 2
  • 1
  • 1
zwiń
4/6
31-40 lat, z partnerem/ką sierpień 2020
Hotel znajduję się blisko lotniska. Przejazd z lotniska trwa 30-35 minut, trasą szybkiego ruchu z pięknymi widokami. Hotel położony jest w dolinie i zarazem zatoce co wpływa na jego bardzo ładne (...) rozwiń
Hotel znajduję się blisko lotniska. Przejazd z lotniska trwa 30-35 minut, trasą szybkiego ruchu z pięknymi widokami. Hotel położony jest w dolinie i zarazem zatoce co wpływa na jego bardzo ładne położenie. Hotel z zewnątrz prezentuje się atrakcyjnie, jednak w środku nie jest już tak dobrze. Jest wiele elementów wystroju i wyposażenie, które wymagają remontu, naprawy lub wymiany. Pokój hotelowy zgodnie z umową był z widokiem na morze oraz z jacuzzi, z tym że musieliśmy o to mocno się starać, gdyż na początku próbowano nas zakwaterować w pokoju o innym standardzie. Sam pokój bez większych zastrzeżeń, duży i przestronny. Jacuzzi działało, klimatyzacja również, ale praktycznie nie była uruchamiana. Łazienka również ok. Małym problemem było oświetlenie zarówno w pokoju jak i łazience, które nie dawało wystarczającej ilości światła. Do pokoju przylegał duży balkon. W pokoju raz nie zostały dostarczone świeże ręczniki. Pokój sprzątany był regularnie. Obsługa hotelowa pozostawia sporo do życzenia. Słaba znajomość języka angielskiego lub jej całkowity brak był dużym utrudnieniem. Odnosi się wrażenie, że hotel jest nastawiony na gości z Turcji i Rosji. Były braki z ręcznikami na plaże. W barach brakowało alkoholi, mięty oraz innych składników potrzebnych do wykonania zamawianego drinka lub napoju. Uzyskanie jakiejkolwiek informacji lub pomocy stanowiło problem. Na terenie hotelu dostępne jest Wi-fi, ale poza aplikacją typu messenger nic innego nie działa. Strony internetowa w zasadzie się nie ładują. Plaża niewielka piaszczysto-kamienista ograniczona skałami, ale jej brak wynagradza nam molo z łóżko-leżakami wraz z parasolami. Niestety część leżaków dostępna była tylko z wcześniejszą rezerwacją i dopłatą. Z mola można zejść bezpośrednio do morza za pomocą drabinek. Na molu dyżuruje ratownik. Temperatura wody w morzu na początku września wynosiła ok 25-27 stopni C. Z mola rozciąga się piękny widok na okoliczne półwyspy i wyspy oraz morze. Przy hotelu dostępne dla gości są baseny wraz z leżakami wokół. Temperatura wody w basenie jest dużo niższa niż w morzu. Baseny chlorowane, ale niestety nieczyszczone. Szczególnie widoczne jest to w płytszych basenach. Wyżywienie przeciętne jak na standardy tureckie. Śniadania kiepskie, mało urozmaicone. Obiady i kolacje smaczne, ale nie powalają na kolana. Do dyspozycji jest też snack bar przy plaży. Tam możemy zamówić głownie dania typu fast food, które są dobre. Duży minus za pozwolenie gościom z Turcji na palenie podczas posiłków, oczywiście przy stolikach na zewnątrz. Na terenie hotelu znajduje się spora liczba bezdomnych kotów i 2-3 psy, które żebrzą o jedzenie i nie jest to przyjemny widok. Wieczorem nie ma zbyt dużo atrakcji. Można pójść nad morze, zamówić drinka w barze. Muzyka była grana tylko 2-3 razy na cały pobyt. Hotel położony jest ok 10 km od Bodrum. Najlepiej poprosić obsługę o zamówienie taksówki. Kosz taksówki w jedną stronę to 10 dolarów. Jeżeli ktoś woli jechać busem(bo jest tańszy), to musi liczyć się ze stromym podejściem drogą do głównej ulicy. Podejście tylko dla osób sprawnych fizycznie. Nasze męki wynagradza piękny widok na okolice. Jeżeli komuś nie przeszkadzają te "drobne" niedociągnięcia to hotel jest jak najbardziej do polecenia.
  • 5
  • 3
  • 2
  • 2
  • 5
  • 4
  • 4
  • 4
zwiń
3/6
20-25 lat, z partnerem/ką sierpień 2020
Hotel położony w bardzo malowniczym miejscu, z bardzo ładnym widokiem na otaczającą zieleń i góry. Cichy i spokojny. Niestety występowały duże problemy z umiejętnością języka wśród obsługi co (...) rozwiń
Hotel położony w bardzo malowniczym miejscu, z bardzo ładnym widokiem na otaczającą zieleń i góry. Cichy i spokojny. Niestety występowały duże problemy z umiejętnością języka wśród obsługi co uniemożliwiało załatwienie najłatwiejszych spraw. Czystość jak i uzupełnianie ręczników i płynów pozostawiało dużo do życzenia. Niestety hotel jest po dużych przejściach i wymaga remontu (zdrapane farby, obite ściany, stłuczone lustra, poodrywane kafelki). Nie jest to hotel o standardzie 5 gwiazdek, a już na pewno nie za taką cenę.
  • 4
  • 2
  • 1
  • 1
  • 5
  • 3
  • 3
  • 1
zwiń
3/6
26-30 lat, ze znajomymi sierpień 2020
Pomijając szereg atrakcji zamkniętych przez obecną sytuację pandemiczną (hamam oraz kryty basen), całkowity standard pobytu wypada dość słabo i zdecydowanie odbiega od standardu pięciu gwiazdek, (...) rozwiń
Pomijając szereg atrakcji zamkniętych przez obecną sytuację pandemiczną (hamam oraz kryty basen), całkowity standard pobytu wypada dość słabo i zdecydowanie odbiega od standardu pięciu gwiazdek, nawet według tureckich norm. Największą wadą obiektu jest jego obsługa! Odnosiliśmy wrażenie, że pracuje tam za karę i odnosi się do gości z wielką niechęcią. Obsługa bardziej niż gośćmi jest zajęta własnymi telefonami i plotkami w swoim gronie. Widoczna jest też faworyzacja gości z Turcji i Rosji, którzy otrzymywali usługi znacznie lepszej jakości. Należy również nadmienić, że większość pracujących osób nie porozumiewa się językiem angielskim nawet na komunikatywnym poziomie. Jednym z elementów wyboru tego hotelu była oferta ultra all inclusive z importowanymi alkoholami, które to jednak zarezerwowane były dla wybranych gości, podczas gdy nam przygotowywano bardzo niestarannie drinki na lokalnych alkoholach wątpliwej jakości. Obsługa oczywiście twierdziła, że są importowane, a gdy pytaliśmy przykładowo o whisky Chivas (które wydawało się być normą czytając opinie poprzednich gości z Itaki), zostaliśmy poinformowani, że nasza oferta tego nie obejmuję, bo to specjalne trunki. Ogólnie obsługa na każdym kroku dawała nam odczuć, że jesteśmy gośćmi gorszego sortu. W przeciągu tygodnia pokój posprzątano nam jedynie dwa razy. Ręczniki plażowe do wymiany również nie były gotowe o poranku, a dotarły po godzinie 13, po kilkukrotnych próbach ich pobrania. Dodatkowy koc, którego potrzebę zgłosili wszyscy klienci na spotkaniu z rezydentką Itaki dzień po przylocie, otrzymaliśmy ostatniego dnia. Posiłki również nie zasługują na pięć gwiazdek. Połowa przestrzeni wystawowej w restauracji nie była wykorzystana. Jednego dnia zatruliśmy się dość poważnie serwowanym jedzeniem. Przykro na to patrzeć, gdyż jest to hotel z potencjałem, wykończony z dbałością o detale. Nie mniej jednak rzeczywistość jaką zastaliśmy jest daleka opisowi z oferty i komentarzom turystów Itaki, czy innych portali turystycznych. Uważam, że w obecnym sezonie żagiel Itaki nie zasługuje na rozwinięcie w tym obiekcie.
  • 4
  • 2
  • 1
  • 2
  • 6
  • 4
  • 2
  • 3
zwiń
1/6
26-30 lat, z partnerem/ką sierpień 2020
Opis Hotelu dostępny na stronie biura Znacząco odbiega od rzeczywistości. W hotelu jest tak brudno, ze ciężko to sobie wyobrazić. Woda pod prysznicem nie spływa, po czym roznosi się tragiczny (...) rozwiń
Opis Hotelu dostępny na stronie biura Znacząco odbiega od rzeczywistości. W hotelu jest tak brudno, ze ciężko to sobie wyobrazić. Woda pod prysznicem nie spływa, po czym roznosi się tragiczny smród moczu - nie jest to opinia jedynie moja, byłam w grupie 8 osób. W „spa” smierdzi wilgocią i papierosami. Na stołówce odpadają tynki, na poziomie -2 woda cieknie z sufitu, tak ze jest wody po kostki. Materace na leżakach są tak brudne, ze strach się na nich położyć. Znajomi musieli się prosić o papier toaletowy. Obsługa hotelowa poniżej krytyki. W pokoju brak ręczników, szlafroków i kapci. Do przykrycia dla dwóch osób było pół narzuty na lozko - mimo zgłoszenia nie dostaliśmy nic dodatkowego ani innego. Codziennie trzeba się upominać o ręczniki a później o ich wymianę na czyste (bo brudne są składane). Ultra all inclusive - porażka. W barach brak wspomnianych importowanych alkoholi, brakuje nawet lokalnych, pomijając sprawę alkoholu to czasem Brakowało nawet cytryny i herbaty. Mini bar pomimo tego co jest w ofercie nie był uzupełniany. Jedzenie jest wielkim nieporozumieniem i jest go zwyczajnie mało. Wskazane w ofercie godziny posiłków nijak się maja do tego co jest na miejscu. Teren przy basenie nie jest sprzątany, szklanki czasem zostawały na drugi dzień. Wszystkie uwagi zostały zgłoszone rezydentowi podczas pierwszego dyżuru w 2 dniu pobytu i nic się nie zmieniło. Można wymieniać i wymieniać. Podsumowując - nie poleciłabym nawet wrogowi. Nie ma dobrego słowa którego mogłabym użyć, żeby opisać ten hotel. Hotel zupełnie nie zasługuje na 5 gwiazdek. Nie wiem czy zasługuje na 3.
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
zwiń
1/6
41-50 lat, z partnerem/ką sierpień 2020
HOTEL MOŻE MIEĆ 3 GWIAZDKI NACIĄGANE OGÓLNIE BRAK JEDZENIA I SMAKI PASKUDNE ,BRUD,BRAK NAPOI IMPORTOWANYCH A LOKALNYCH CZĘSTO BRAKOWAŁO JESTEM 5 RAZ W TURCJI HOTEL NAJGORSZY ZE WSZYSTKICH W (...) rozwiń
HOTEL MOŻE MIEĆ 3 GWIAZDKI NACIĄGANE OGÓLNIE BRAK JEDZENIA I SMAKI PASKUDNE ,BRUD,BRAK NAPOI IMPORTOWANYCH A LOKALNYCH CZĘSTO BRAKOWAŁO JESTEM 5 RAZ W TURCJI HOTEL NAJGORSZY ZE WSZYSTKICH W JAKIM BYŁEM NA ŚWIECIE.
  • 1
  • 1
  • 3
  • 1
  • 5
  • 2
  • 1
  • 1
zwiń
5/6
50+ lat, z partnerem/ką sierpień 2020
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 6
  • 4
  • 6
  • 2
  • 4
  • 4
  • 4
  • 5
zwiń
4/6
50+ lat, ze znajomymi sierpień 2020
Spędziliśmy w hotelu Thorn Exclusive Bodrum dwa tygodnie. I totalnie ten hotel nie ma nic wspólnego z Exclusive 5* wspólnego. Fatalna obsługa nie mówiąca i nie rozumiejąca j. angielskiego. (...) rozwiń
Spędziliśmy w hotelu Thorn Exclusive Bodrum dwa tygodnie. I totalnie ten hotel nie ma nic wspólnego z Exclusive 5* wspólnego. Fatalna obsługa nie mówiąca i nie rozumiejąca j. angielskiego. Nawet w recepcji. Service beznadziejny. Po przyjeździe brak ręczników w pokoju, na pościeli, powłoczkach na poduszki jakieś włosy, brud w pokoju. Brak światła w korytarzu. W łazience totalna porażka. Szczotka do WC na podłodze ( brak pojemnika). Tapety odchodzące ze ściny. Po interwencji przyniesiono nam ręczniki, podarte, z dziurami. Mógłbym wymieniać wiele. Chyba opinia o hotelu z przed kilku lat. Wystąpiliśmy z reklamacją do Biura Itaka, ale na razie bez odpowiedzi. NIE POLECAM. BRUD, BRUD, BRUD. Service praktycznie zero. Hotel dla miejscowych. To Oni byli w pierwszej kolejności obsługiwani. Wszędzie. W recepcji, w restauracji, przy barach. ultra All inclusive dla tego hotelu nie istnieje. lokalne, beznadziejne alkohole. Raz jeden jak poprosiłem lepszą whisky, okazało się, że jest dla managera. Dysponuję foto, aby nie być gołosłownym
  • 1
  • 2
  • 1
  • 1
  • 5
  • 4
  • 1
  • 1
zwiń
1/6
31-40 lat, z partnerem/ką sierpień 2020
Luksusowy, nowoczesny hotel okazał się koszmarem!! Obsługa nie mówiła po angielsku, obskurne lobby, pokoje brudne, zdewastowane, grzyb i pleśń na ścianie oraz nieprzyjemny zapach. Jedzenie (...) rozwiń
Luksusowy, nowoczesny hotel okazał się koszmarem!! Obsługa nie mówiła po angielsku, obskurne lobby, pokoje brudne, zdewastowane, grzyb i pleśń na ścianie oraz nieprzyjemny zapach. Jedzenie fatalne, brudne naczynia, brak posiłków przez kilka godzin, a w dodatku brak alkoholi importowanych. Fatalny serwis, w snack barze jedna kelnerka, która w pierwszej kolejności obsługiwała "tubylców" zdewastowane stoliki i krzesła na zewnątrz. Psy i koty na terenie hotelu i przy restauracji zostawiały swoje odchody. Hotel nie zasługuje nawet na 3 gwiazdki, powinien zostać zamknięty, w całym obiekcie brudno i śmierdząco, w restauracji i spa okropny zapach, którego nie dało się wytrzymać! Oferta prezentowana przez biuro Itaka całkowicie odbiegała od rzeczywistości, oferta ultra all inclusive nie istnieje w tym hotelu!! Na oczy jeszcze nie widziałam takiego syfu! Oferta jest prezentowana jako żagiel itaki - koszmarny żart!!
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 1
  • 1
zwiń
2/6
31-40 lat, z partnerem/ką sierpień 2020
Hotel bardzo zaniedbany i brudny, nie sprzątany regularnie, room service słaby, zapomina np o wymianie ręczników, na 3 dni przed wyjazdem zabrakło czystych ręczników a w zamian dali nam (...) rozwiń
Hotel bardzo zaniedbany i brudny, nie sprzątany regularnie, room service słaby, zapomina np o wymianie ręczników, na 3 dni przed wyjazdem zabrakło czystych ręczników a w zamian dali nam szlafroki... Obsługa właściwie nie mówi po angielsku, prosisz o kawę dostajesz herbatę. Jak przyjechaliśmy to zgubiła się nasza rezerwacja i pierwsza noc spędziliśmy w innym pokoju. Musiałam wykonać kilka telefonow do rezydenta żeby się wreszcie znaleźć w docelowym pokoju. Lobby bar i restauracje nie klimatyzowane. Jedzenie standardowe ale mały wybór. Itako, wogole nie powinnaś oferować takiego miejsca. To najdroższy hotel w jakim z wami byłam a najgorszy. Zmarnowane pieniądze, których nikt mi nie zwróci.
  • 2
  • 3
  • 2
  • 1
  • 2
  • 2
  • 2
  • 2
zwiń
1/6
26-30 lat, z partnerem/ką sierpień 2020
Hotel zasługuje na miano 2 gwiazdek, wszechobecny grzyb, pleśń i brud. Pełno niedociagniec, niedoróbek. Nie polecam tego hotelu nikomu. rozwiń
Hotel zasługuje na miano 2 gwiazdek, wszechobecny grzyb, pleśń i brud. Pełno niedociagniec, niedoróbek. Nie polecam tego hotelu nikomu.
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 3
  • 3
  • 1
  • 1
zwiń
Wycieczki lokalne

Wycieczki dostępne na miejscu

Efez — najlepiej zachowane starożytne miasto w Turcji, było ważnym ośrodkiem religijnym, handlowym i społecznym antycznego świata. Zwiedzanie imponujących pozostałości miasta, m.in. świątyni Hadriana, świątyni Domicjana, biblioteki Celsusa, łaźni i teatru. Wizyta w kaplicy wybudowanej na fundamentach domu, gdzie według legendy ostatnie dni spędziła Matka Boska. Cena - ok. 59 EUR.

Pamukkale — wycieczka, która łączy elementy historii z podziwianiem natury. Spacer wśród unikalnych na skale światową śnieżnobiałych tarasów zwanych bawełnianą twierdzą. Dobroczynne działanie wody wypływającej z tamtejszych źródeł było znane już w czasach rzymskich. Zwiedzanie starożytnego Hierapolis z ruinami świątyni Apolla, nimfeum, teatru i nekropolii. Czas na kąpiel w Basenie Kleopatry. Cena - ok. 64 EUR (nie zawiera: kąpieli w Basenie Kleopatry: ok. 32 TL, dzieci - ok. 13 TL).

Błękitny rejs — kilkugodzinny rejs jachtem z przystankami w najpiękniejszych zatokach półwyspu, na którym leży Bodrum. Czas na relaks, kąpiel morską, opalanie i odpoczynek po nocnych szaleństwach. Wizyta na najsłynniejszej plaży półwyspu Bodrum - Camel Beach. Cena - ok. 25 EUR (zawiera obiad; napoje dodatkowo płatne).

Kos — wycieczka na uroczą grecką wyspę. Indywidualne zwiedzanie miasta Kos. Cena - ok. 27 EUR.

Jeep Safari — wspaniała zabawa z napędem na cztery koła w stylu „off-road”. Pamiętaj o zabraniu aparatu fotograficznego! Cena - ok. 28 EUR.

Dalyan — wyprawa nad turecką Amazonkę z rejsem i szaloną zabawą w czasie kąpieli błotnych. W programie okazja do podziwiania grobowców karyjskich wykutych wysoko w skałach, żółwi Caretta caretta, błękitnych krabów oraz rajskiej plaży Iztuzu. Czas na kąpiel w Morzu Śródziemnym. Tropikalna przyroda, zachwycające krajobrazy i świetna zabawa gwarantowana! Cena - ok. 49 EUR.

Nurkowanie — odkryj piękno podwodnego świata Morza Egejskiego! Bezpieczna wyprawa zarówno dla doświadczonych nurków, jak i dla amatorów. Cena - ok. 42 EUR.

Rafting — szalony spływ pontonem po rzece Dalaman. Cena - ok. 28 EUR.

Bodrum — panoramiczne zwiedzanie miasta Bodrum, wizyta w antycznym teatrze, wjazd na wzgórze z wiatrakami. Czas wolny w centrum Bodrum. Okazja do zakupu tradycyjnych tureckich produktów. Cena - ok. 15 EUR.

Bodrum nocą — wieczorne zwiedzanie miasta. Wizyta w sklepie ze skórami - okazja do zakupów. Wjazd na wzgórze z wiatrakami, spacer po centrum miasta, czas wolny. Cena - ok. 10 EUR (zawiera: przejazd autokarem, opiekę pilota i przewodnika).

 

Wycieczki lokalne organizowane są przez lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych.

  • wyślij zapytanie
  • callcenter.tel_pl
  • 801 066 777
  • 77 4476 777
  • Infolinie dostępne: pn-pt: 8-22 sob-ndz: 9-20
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter