Doskonała propozycja na rodzinne wakacje na Riwierze Tureckiej! Malowniczo położony blisko centrum Kemer, posiada prywatną plażę dla swoich Gości w sercu miejscowości z bezpłatnym serwisem plażowym. Hotel oferuje 3 baseny, w tym relaksacyjny i ze zjeżdżalniami dla dzieci oraz centrum spa, a także siłownię i pokój gier, dlatego każdy znajdzie coś dla siebie. Do dyspozycji Gości są też 2 restauracje i 5 barów, a całość uzupełnia bogata oferta skierowana do najmłodszych, w tym miniklub, plac i pokój zabaw oraz ciekawe animacje.
malowniczo położony
prywatna plaża z bezpłatnym serwisem
blisko centrum Kemer
atrakcje dla dzieci
Ocena hotelu
4.8
4Pokój
4.8Wyżywienie
5.2Obsługa hotelowa
4.2Animacje
5.2Położenie
3.9Plaża
4.6Atrakcje w okolicy
4.6Jakość do ceny
Położenie hotelu
Okolica
•w KEMER
•ok. 400 m od sklepów i barów
•ok. 45 km od Antalyi
Odległość od lotniska
•ok. 55 km od lotniska w Antalyi
Okolica
•w KEMER
•ok. 400 m od sklepów i barów
•ok. 45 km od Antalyi
Odległość od lotniska
•ok. 55 km od lotniska w Antalyi
Plaże
Plaża hotelowa
ok. 1,1 km od hotelu
•piaszczysto-kamienista
•dojazd bezpłatnym hotelowym busem
•bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki
•bar (bezpłatnie woda)
Plaża publiczna
ok. 600 metrów od hotelu
•piaszczysto-kamienista
•przejście przez ulicę
•serwis plażowy płatny
O Hotelu
Ogólnie
•czterogwiazdkowy•zbudowany w 2006 r., częściowo odnowiony w 2020 r.•262 pokoje, 2 budynki, 3 piętra, 4 windy•lobby•całodobowa recepcja•taras z widokiem na basen
•ogród o pow. 12 000 m²•bezpłatny internet bezprzewodowy w recepcji•sala konferencyjna dla ok. 400 osób•udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami – 2 pokoje (na zapytanie)•akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard
Sport i rozrywka
•siłownia•kort tenisowy (wymagany depozyt, oświetlenie dodatkowo płatne)•tenis stołowy•miniklub (4-12 lat)
•plac i pokój zabaw dla dzieci•okazjonalne animacje dla dorosłych i dzieci•amfiteatr•za opłatą: pokój gier
Basen
•basen główny, słodka woda, ok. 385 m², gł. do 1,5 m•basen z 2 zjeżdżalniami, ok. 106 m², gł. 1,1 m
•brodzik, ok. 27 m², gł. 0,3 m•przy basenach bezpłatne parasole, leżaki, materace i ręczniki
Spa
•basen kryty, ok. 150 m², gł. 1,4 m•sauna
•za opłatą: masaże
Usługi
•lekarz na wezwanie
Kontakt
•0090/2428141515
•www.vikingturizm.com
Dla dzieci
Udogodnienia
•foteliki i menu w restauracji •łóżeczko dla dziecka do 2 lat•brodzik•plac i pokój zabaw•miniklub (4-12 lat)•animacje
Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.
Kod oferty: AYTVGAR
Oferta wyprzedana. Sprawdź podobne dostępne oferty.
dowód osobisty lub paszport (także dla dziecka). Ważność dowodu osobistego powinna obejmować cały planowany okres pobytu. W przypadku upływu okresu ważności dowodu osobistego w trakcie pobytu w Turcji, aby przekroczyć granicę konieczne będzie wyrobienie paszportu tymczasowego. Paszport musi być ważny minimum 150 dni, licząc od dnia pierwszego wjazdu do Turcji.
okazując dowód osobisty na lotnisku w Turcji otrzymasz potwierdzenie wjazdu (kartkę ze stemplem). Potwierdzenie należy zachować aż do powrotu – będzie potrzebne podczas kontroli granicznej na lotnisku.
brak obowiązku wizowego w przypadku pobytu nie dłuższego niż 90 dni w okresie 180 dni
Przedstawione warunki wjazdowe dotyczą obywateli Polski.
Obywatelom innych państw zaleca się kontakt z właściwym konsulatem w celu sprawdzenia obowiązujących ich przepisów wjazdowych
Czas przelotu
Polska-Antalya ok. 3 godz.
Waluta
lira turecka (TRY) 1 EUR = ok. 42 TRY
Opieka podczas wakacji
rezydent, do zadań którego należy pomoc przy przylocie, wylocie oraz podczas pobytu (nie dotyczy oferty ITAKA SMART).
w przypadku oferty - ITAKA TRAVEL EXPERT: zdalna opieka polskojęzycznych ekspertów poprzez czat, e-mail lub telefonicznie. - TRANSFER: na lotnisku po wylądowaniu przedstawiciel kontrahenta Itaka SMART wskaże transfer do hotelu. Czas oczekiwania na transfer może wynieść ok. 1h. Kierowca informuje o nazwie hotelu i pomaga z bagażem. Informacja o transferze powrotnym dostępna będzie na dzień przed wylotem w aplikacji mobilnej ITAKA lub wiadomości e-mail.