phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane CB5DFB7F-C92F-41CB-9FB1-916D616FF3EC E0FBD33F-841B-452B-BF16-225B7D943904
Wyniki Wyszukiwania Hotel Barceló Castillo Beach Resort

Atuty oferty

  • wypoczynek z dziećmi
  • przy pięknej plaży
  • duży kompleks basenowy
  • miniklub, animacje dla dzieci i dorosłych
  • przestronne apartamenty bungalow superior
  • sieć Barceló
  • udogodnienia dla niepełnosprawnych

Hotel Barceló Castillo Beach Resort Kod: FUEBCAS

482PLN
Dorośli: 2 all inclusive Pn 26.10 – Pn 02.11.20
Itaka
  • Promocja LAST MINUTE LAST MINUTE
Wyspy Kanaryjskie / Fuerteventura / Castillo Caleta De Fuste

Hotel Barceló Castillo Beach Resort

  • Promocja LAST MINUTE LAST MINUTE
Kod: FUEBCAS
Opis

ok. 200 m od centrum miejscowości turystycznej CALETA DE FUSTE ze sklepami, barami i restauracjami, bezpośrednio nad oceanem, przy nadmorskiej promenadzie, ok. 13 km od stolicy wyspy Puerto del Rosario; ok. 9 km od lotniska w Puerto del Rosario; przystanek autobusowy ok. 450 m od hotelu.

Playa del Castillo, publiczna, piaszczysta, przy hotelu, dojście nadmorskim deptakiem, parasole i leżaki płatne (ok. 13 EUR/dzień/2 leżaki i parasol).

czterogwiazdkowy, całkowicie zmodernizowany w 2011 r. i częściowo w 2014 r., 380 apartamentów w parterowych i piętrowych bungalowach, duży, nowoczesny hol, całodobowa recepcja, restauracja główna El Castillo – dania w formie bufetu, kilka razy w tygodniu kolacje tematyczne; kilka restauracji à la carte, w restauracjach wymagany strój formalny (panowie – długie spodnie), kilka barów, w tym 2 bary przy basenach; minimarket, ogród o powierzchni 40 tys. m², bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby, parking; za opłatą: wypożyczalnia samochodów, pralnia (ok. 3 EUR/żeton); udogodnienia dla niepełnosprawnych; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, Diners Club, American Express.

apartament bungalow superior: dla maks. 3 os. dorosłych i 1 dziecka (dostawka w formie 2-os. rozkładanej sofy), ok. 52 m², przestronny, komfortowo urządzony, indywidualnie sterowana klimatyzacja, salon z aneksem kuchennym i sypialnia oddzielona drzwiami, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, lodówka, sejf (ok. 3 EUR/dzień); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat; balkon lub taras (stolik i krzesełka);

3 baseny, w tym 2 z morską wodą i 1 ze słodką wodą, 1 sezonowo podgrzewany, ok. 330 m², ok. 546 m² i ok. 120 m², gł. 1,4-1,7 m, 3 brodziki dla dzieci, 1 sezonowo podgrzewany, gł. 0,4 m, przy basenach bezpłatne leżaki i parasole; tenis stołowy, kort tenisowy (wymagana wcześniejsza rezerwacja) z oświetleniem (płatne) z wypożyczalnią sprzętu (płatna), minigolf, boisko do gry w piłkę nożną, siatkówkę plażową i koszykówkę (wspólne z hotelem Barceló Fuerteventura); plac zabaw dla dzieci, miniklub (4-12 lat), amfiteatr El Puerto, kilka razy w tygodniu animacje dla dorosłych i dzieci: zajęcia sportowo-rekreacyjne i wieczorne programy rozrywkowe (program animacji i ich częstotliwość mogą ulec zmianie); w niewielkiej odległości od hotelu znajduje się centrum spa i thalassoterapii należące do sieci Barceló (dla osób powyżej 16. roku życia; wstęp płatny: ok. 20 EUR, masaże i zabiegi dodatkowo płatne), m.in.: hydromasaż, sauna, hammam, basen zewnętrzny ze słoną wodą z biczami wodnymi oraz natryskami, kryty basen ze słoną wodą, tepidarium, frigidarium; za opłatą możliwość korzystania z siłowni w centrum spa i thalassoterapii (ok. 5 EUR/os./dzień); sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna): windsurfing, kitesurfing, nurkowanie; 2 pola golfowe w odległości ok. 2 km, w pobliżu wypożyczalnia rowerów (oferta zewnętrzna).

• transfer lotnisko-hotel-lotnisko: pojazd przystosowany do transportu osób niepełnosprawnych (na zapytanie, za opłatą)
• osoba na wózku inwalidzkim może swobodnie poruszać się z pokoju do recepcji, restauracji, baru, basenów oraz plaży
• podjazdy dla wózków inwalidzkich
• plaża publiczna w miejscowości Caleta de Fuste posiada udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami (drewniane kładki i przebieralnie dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami).
Pokój:
• pokój przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (za zapytanie)
Łazienka:
• prysznic: brodzik bezprogowy, poręcz, krzesło prysznicowe
• poręcze przy toalecie

śniadanie (7.30-10.30), obiad (13.00-15.00) i kolacja (18.30-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski, kawa, herbata i ciasto w wyznaczonych barach (15.00-18.00); lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonym barze (10.00-23.00); do posiłków w restauracji głównej podawane są lokalne wino, lokalne piwo, woda oraz napoje bezalkoholowe.

0034/928163100, www.barcelo.com

  • Wi-Fi

5.0 /6
94% klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą

Klienci doceniają:

  • Położenie hotelu
  • Dobre wyżywienie
  • Obsługę hotelową
Informacje o regionie
Galeria regionu

Wyspy Kanaryjskie — Fuerteventura

Niekończące się plaże z białym piaskiem, Atlantyk, który w zetknięciu z wyspązmienia kolor na turkusowy i lśni paletą barw, zadumane krajobrazy – to skarby Fuerteventury. Plaże idealne dla wszystkich: bezpieczne dla najmłodszych, rozbrzmiewające ciszą dla miłośników spokoju, pełne możliwości dla amatorów sportów wodnych

Prognoza pogody

Aktualna pogoda – Fuerteventura

Dziś
18°C 24°C
Wiatr:
22 km/h
Wschód: 07:03
Zachód: 18:20
Ciśnienie: 1024 hPa
Opady: 0,0 mm
Jutro
19°C 24°C
Wiatr:
25 km/h
Wschód: 07:03
Zachód: 18:19
Ciśnienie: 1025 hPa
Opady: 0,0 mm
Pojutrze
19°C 24°C
Wiatr:
26 km/h
Wschód: 07:04
Zachód: 18:18
Ciśnienie: 1025 hPa
Opady: 0,0 mm
26.10.2020
19°C 25°C
Wiatr:
26 km/h
Wschód: 07:05
Zachód: 18:17
Ciśnienie: 1023 hPa
Opady: 0,0 mm
27.10.2020
20°C 24°C
Wiatr:
24 km/h
Wschód: 07:05
Zachód: 18:16
Ciśnienie: 1021 hPa
Opady: 0,1 mm
28.10.2020
19°C 24°C
Wiatr:
21 km/h
Wschód: 07:06
Zachód: 18:15
Ciśnienie: 1020 hPa
Opady: 0,0 mm
29.10.2020
19°C 25°C
Wiatr:
20 km/h
Wschód: 07:07
Zachód: 18:15
Ciśnienie: 1022 hPa
Opady: 0,0 mm

Archiwalna pogoda – Fuerteventura

Jaka będzie pogoda podczas Twoich wakacji? Sprawdź archiwalne dane.

Źródło: Meteogroup Logo

Znakomity standard i typowo wakacyjna formuła klubowa, miła atmosfera, ocean i plaża na wyciągnięcie ręki – to jak zawsze znakomita oferta sieci hotelowej Barceló. Świetne położenie w przyjemnej, spokojnej miejscowości, której znakiem rozpoznawczym jest XVIII-wieczna wieża obronna El Castillo, upamiętniona w nazwie hotelu. Do dyspozycji Gości są 3 baseny, kilka restauracji i barów oraz liczne udogodnienia sportowo-rekreacyjne.

POŁOŻENIE: ok. 200 m od centrum miejscowości turystycznej CALETA DE FUSTE ze sklepami, barami i restauracjami, bezpośrednio nad oceanem, przy nadmorskiej promenadzie, ok. 13 km od stolicy wyspy Puerto del Rosario; ok. 9 km od lotniska w Puerto del Rosario; przystanek autobusowy ok. 450 m od hotelu.

PLAŻA: Playa del Castillo, publiczna, piaszczysta, przy hotelu, dojście nadmorskim deptakiem, parasole i leżaki płatne (ok. 13 EUR/dzień/2 leżaki i parasol).

HOTEL: czterogwiazdkowy, całkowicie zmodernizowany w 2011 r. i częściowo w 2014 r., 380 apartamentów w parterowych i piętrowych bungalowach, duży, nowoczesny hol, całodobowa recepcja, restauracja główna El Castillo – dania w formie bufetu, kilka razy w tygodniu kolacje tematyczne; kilka restauracji à la carte, w restauracjach wymagany strój formalny (panowie – długie spodnie), kilka barów, w tym 2 bary przy basenach; minimarket, ogród o powierzchni 40 tys. m², bezpłatny internet bezprzewodowy w lobby, parking; za opłatą: wypożyczalnia samochodów, pralnia (ok. 3 EUR/żeton); udogodnienia dla niepełnosprawnych; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, Diners Club, American Express.

POKÓJ:apartament bungalow superior: dla maks. 3 os. dorosłych i 1 dziecka (dostawka w formie 2-os. rozkładanej sofy), ok. 52 m², przestronny, komfortowo urządzony, indywidualnie sterowana klimatyzacja, salon z aneksem kuchennym i sypialnia oddzielona drzwiami, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, lodówka, sejf (ok. 3 EUR/dzień); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat; balkon lub taras (stolik i krzesełka);

SPORT I ROZRYWKA: 3 baseny, w tym 2 z morską wodą i 1 ze słodką wodą, 1 sezonowo podgrzewany, ok. 330 m², ok. 546 m² i ok. 120 m², gł. 1,4-1,7 m, 3 brodziki dla dzieci, 1 sezonowo podgrzewany, gł. 0,4 m, przy basenach bezpłatne leżaki i parasole; tenis stołowy, kort tenisowy (wymagana wcześniejsza rezerwacja) z oświetleniem (płatne) z wypożyczalnią sprzętu (płatna), minigolf, boisko do gry w piłkę nożną, siatkówkę plażową i koszykówkę (wspólne z hotelem Barceló Fuerteventura); plac zabaw dla dzieci, miniklub (4-12 lat), amfiteatr El Puerto, kilka razy w tygodniu animacje dla dorosłych i dzieci: zajęcia sportowo-rekreacyjne i wieczorne programy rozrywkowe (program animacji i ich częstotliwość mogą ulec zmianie); w niewielkiej odległości od hotelu znajduje się centrum spa i thalassoterapii należące do sieci Barceló (dla osób powyżej 16. roku życia; wstęp płatny: ok. 20 EUR, masaże i zabiegi dodatkowo płatne), m.in.: hydromasaż, sauna, hammam, basen zewnętrzny ze słoną wodą z biczami wodnymi oraz natryskami, kryty basen ze słoną wodą, tepidarium, frigidarium; za opłatą możliwość korzystania z siłowni w centrum spa i thalassoterapii (ok. 5 EUR/os./dzień); sporty wodne na plaży (oferta zewnętrzna): windsurfing, kitesurfing, nurkowanie; 2 pola golfowe w odległości ok. 2 km, w pobliżu wypożyczalnia rowerów (oferta zewnętrzna).

UDOGODNIENIA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH: • transfer lotnisko-hotel-lotnisko: pojazd przystosowany do transportu osób niepełnosprawnych (na zapytanie, za opłatą)
• osoba na wózku inwalidzkim może swobodnie poruszać się z pokoju do recepcji, restauracji, baru, basenów oraz plaży
• podjazdy dla wózków inwalidzkich
• plaża publiczna w miejscowości Caleta de Fuste posiada udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami (drewniane kładki i przebieralnie dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami).
Pokój:
• pokój przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością (za zapytanie)
Łazienka:
• prysznic: brodzik bezprogowy, poręcz, krzesło prysznicowe
• poręcze przy toalecie

ALL INCLUSIVE: śniadanie (7.30-10.30), obiad (13.00-15.00) i kolacja (18.30-21.30) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski, kawa, herbata i ciasto w wyznaczonych barach (15.00-18.00); lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w wyznaczonym barze (10.00-23.00); do posiłków w restauracji głównej podawane są lokalne wino, lokalne piwo, woda oraz napoje bezalkoholowe.

KONTAKT: 0034/928163100, www.barcelo.com

GRATIS:
  • Wi-Fi

Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.

*Informacja dotycząca oficjalnej kategoryzacji hotelu znajduje się w opisie prezentowanych obiektów (sekcja „Hotel”) i jest ona zgodna z kategoryzacją stosowaną w danym kraju. Każdy kraj stosuje własne kryterium przyznawania określonej kategorii. Prezentowana na stronie www.itaka.pl oraz w dokumentach podróży kategoryzacja hoteli to nasza subiektywna ocena standardu hotelu. Połowa gwiazdki oznacza kategorię zawyżoną lub zaniżoną w stosunku do oficjalnej kategorii.

Opis zawiera wszystkie udogodnienia jakimi dysponuje hotel. W związku z lokalnymi przepisami dotyczącymi aktualnych regulacji funkcjonowania hoteli i bezpieczeństwa Gości, korzystanie z części hotelowych udogodnień może być ograniczone. Stan ten może ulec zmianie zgodnie z wprowadzaniem nowych regulacji lub obłożenia hotelu.

 

Położenie na mapie
Opinie klientów (1210)

Ocena ogólna

5.0/6

Klienci wyróżnili:

  • Położenie hotelu
  • Dobre wyżywienie
  • Obsługę hotelową
94%
naszych klientów poleca ten hotel!
  • 4.7
  • 5.0
  • 5.0
  • 4.5
  • 5.3
  • 4.6
  • 4.4
  • 4.5

Pokaż recenzje od:

5/6
41-50 lat, ze znajomymi wrzesień 2020
Wakacje bardzo udane pomimo panującej pandemii i związanych z tym obostrzeń. Hotel /bungalowy/, jego położenie, obsługa i jakość wyżywienia na wysokim poziomie. Byliśmy na wyjeździe rodzinnym, (...) rozwiń
Wakacje bardzo udane pomimo panującej pandemii i związanych z tym obostrzeń. Hotel /bungalowy/, jego położenie, obsługa i jakość wyżywienia na wysokim poziomie. Byliśmy na wyjeździe rodzinnym, oprócz mnie i męża była z nami moja córka z 5 letnim synkiem. Zakwaterowanie w pełni odpowiadało naszym potrzebom. Dużo przestrzeni dla czterech osób. Mała kuchnia z bogatym wyposażeniem była wielkim udogodnieniem biorąc pod uwagę że byliśmy z dzieckiem. Taras z leżakami i stolikiem uzupełniał nam wypoczynek po plażowaniu na plaży przy zatoce czy też nad basenami. Część rekreacyjna z basenem i pomieszczeniami do zabaw dla dzieci bardzo była nam pomocna, ponieważ oddawaliśmy wnuka pod opiekę opiekunów i mogliśmy spokojnie korzystać z odpoczynku i kąpieli . Jedzenie bardzo urozmaicone i pod dostatkiem wszystkiego. Owoce do wyboru i w ilościach ile kto chciał. Obsługa bardzo miła i dyskretna na restauracji. Widać było na każdym kroku że pilnują i dbają o czystość i dezynfekcję wszystkiego co potrzeba. Cały obiekt bardzo rozległy, ale bardzo zadbany . Pokoje sprzątane , ręczniki wymieniane, papieru toaletowego wystarczająco. Ogólnie nie chciało nam się wyjeżdżać. Pogoda dopisała i temperatura i słońce było w ilościach wystarczających. Bardzo polecamy ten hotel i chętnie wrócimy tam po raz drugi. Jedyną uwagą jest że dla dziecka było za mało atrakcji /animacje/, ale rozumiemy to ponieważ byliśmy na wakacjach w pierwszy tydzień po sezonie. Nasz wybór kierunku wyjazdu i hotelu spełnił nasze oczekiwania na 5.
  • 5
  • 5
  • 5
  • 3
  • 5
  • 4
  • 2
  • 5
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką wrzesień 2020
Hotel ok rozwiń
Hotel ok
  • 6
  • 6
  • 6
  • 4
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
6/6
31-40 lat, z partnerem/ką wrzesień 2020
Bardzo dobrze utrzymany hotel. Jest czysto, jedzenie smaczne - potrawy tradycyjne, mięso, ryby, owoce morza, a nawet sushi. Architektura małych, pięknych domków jest bardzo przyjazna. Fajne (...) rozwiń
Bardzo dobrze utrzymany hotel. Jest czysto, jedzenie smaczne - potrawy tradycyjne, mięso, ryby, owoce morza, a nawet sushi. Architektura małych, pięknych domków jest bardzo przyjazna. Fajne baseny, obok duża piaszczysta plaża. Nie żałuję ani złotówki ;)
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
  • 5
  • 4
  • 6
zwiń
5/6
26-30 lat, z partnerem/ką wrzesień 2020
Hotel usytuowany przy pięknej zatoczce z szeroką plażą o drobnym, jasnym piasku i łagodnym zejściu do wody. W pobliżu znajduje się port z wieloma restauracjami, barami i atrakcjami (basen z (...) rozwiń
Hotel usytuowany przy pięknej zatoczce z szeroką plażą o drobnym, jasnym piasku i łagodnym zejściu do wody. W pobliżu znajduje się port z wieloma restauracjami, barami i atrakcjami (basen z lwami morskimi, sporty wodne). Teren hotelu bardzo ładnie zagospodarowany i codziennie sprzątany. Pokoje znajdują się w bungalowach, przy każdym balkon lub taras z leżakami i stolikami. Standard pokoi nieco niższy niż się spodziewaliśmy: stare meble, niektóre uszkodzone, ale czyste. Dostępne są 3 bary: 2 przy basenach i 1 w porcie. Restauracja hotelowa serwowała pyszne, zróżnicowane dania, była dokładnie sprzątana i dezynfekowana. Obsługa dbała dostosowanie do reżimu sanitarnego spowodowanego covidem.
  • 4
  • 6
  • 6
  • 4
  • 6
  • 6
  • 3
  • 4
zwiń
5/6
50+ lat, ze znajomymi wrzesień 2020
Hotel godny polecenia czysto jedzonko dobre w recepcji Polka pokoje sprzątane codziennie dbanie o środki COVID -19 super basen czysty mało ludzi. Jedyny mankament to bar gdzie obsługa ociągała (...) rozwiń
Hotel godny polecenia czysto jedzonko dobre w recepcji Polka pokoje sprzątane codziennie dbanie o środki COVID -19 super basen czysty mało ludzi. Jedyny mankament to bar gdzie obsługa ociągała się z obsługą klientów przy tak małym obłożeniu hotelu
  • 5
  • 5
  • 4
  • 1
  • 5
  • 3
  • 4
  • 4
zwiń
5/6
26-30 lat, z partnerem/ką wrzesień 2020
Hotel składa się z bungalowów z pokojami z balkonami lub tarasami z leżakami i stolikami. Pokoje czyste, ale meble dość nadgryzione zębem czasu. Obsługa hotelowa bardzo miła, natychmiastowo (...) rozwiń
Hotel składa się z bungalowów z pokojami z balkonami lub tarasami z leżakami i stolikami. Pokoje czyste, ale meble dość nadgryzione zębem czasu. Obsługa hotelowa bardzo miła, natychmiastowo reagowała na każdą prośbę - co ważne, dostępna jest również hotelowa aplikacja przez którą możemy zamówić dodatkowe sprzątanie, wymianę środków kosmetycznych, sprawdzić menu hotelowych barów czy aktualny plan animacji. Na największy plus zasługuje restauracja - Barcelo po raz kolejny pokazało wysoki standard jeśli chodzi o jedzenie: pyszne, różnorodne, świeże posiłki. Minus to rozmagnesowujące się karty - obsługa bez problemu je wymienia, ale często utrudniają dostanie się do obiektu lub pokoju. Hotel bezpośrednio przy szerokiej, odnowionej plaży z jasnym piaskiem i łagodnym zejściem do morza. Obsługa bardzo dbała o przestrzeganie zasad reżimu sanitarnego dot. covid.
  • 4
  • 6
  • 6
  • 5
  • 4
  • 6
  • 4
  • 5
zwiń
5/6
26-30 lat, z partnerem/ką wrzesień 2020
Przede wszystkim zaskoczyły nas dwie polskojęzyczne Panie obsługujące recepcję. Pokoje czyste, jednak meble nie najnowsze, co skutkowało popsutymi szufladami czy trudnością w otwieraniu szafy. (...) rozwiń
Przede wszystkim zaskoczyły nas dwie polskojęzyczne Panie obsługujące recepcję. Pokoje czyste, jednak meble nie najnowsze, co skutkowało popsutymi szufladami czy trudnością w otwieraniu szafy. Dwa razy zdarzyło nam się zastać w pokoju karalucha, jednak nasz pokój był na parterze, więc mogły się dostać z zewnątrz, bo do czystości w pokoju zastrzeżeń nie mieliśmy. Do każdego pokoju taras ze stolikiem, krzesłami i leżakami lub balkon - idealne na wieczory :) Serwis sprzątający zawsze niepostrzeżenie wykorzystywał moment w którym nie było nas w pokoju. Przy odbiorze kart do pokoi zostaliśmy poinformowani, aby nie trzymać kart z telefonem, bo lubią się rozmagnesowywać - i rzeczywiście zdarzyło nam się je wymieniać (mimo, że bardzo uważaliśmy), poza tym karty nie zawsze reagowały, więc zdarzało się, że dostanie się do pokoju lub na basen zajmowało kilka minut. Jedzenie w formie bufetu - pyszne, dobrej jakości, bardzo urozmaicone. Korzystaliśmy z opcji All Inclusive - dostępne były 3 bary i na każdym troszkę inne dostępne menu. Jeden z barów (Noray) znajdował się w porcie (ok 10 min spacerkiem) i niestety to było jedyne miejsce, którym była dostępna woda butelkowana - pokoje nie były w nią wyposażone, w basenowych barach była wydawana tylko w kubkach, więc skończyło się, że zgrzewkę wody do pokoju kupiliśmy w sklepie, żeby co wieczór nie biegać do baru (czynny od 17:00). Odnośnie portowego baru Noray - wszystko ok, jednak jedna kelnerka wieczorem, mimo, że obsługiwała bardzo sprawnie i z uśmiechem na ustach nie dawała rady - czas oczekiwania 40 min, żeby zamówić drinka to trochę długo, więc jeśli odwiedzaliśmy to miejsce to podczas wieczoru jazzowego i pokazu iluzjonisty. Na uwagę zasługuje aplikacja hotelu, w której dostępne są menu wszystkich barów, kalendarz organizowanych atrakcji, dostępne dodatkowe opcje hotelowe, a także uzupełnienie kosmetyków lub wymiana ręczników - reakcja obsługi na prośbę jest natychmiastowa. Odnośnie zabezpieczeń COVID: W ramach prezentu powitalnego dostaliśmy maseczki i żel antybakteryjny. Wymóg noszenia maseczek w każdych przestrzeniach publicznych poza pływaniem i na leżakach. Stacje do dezynfekcji znajdują się wszędzie, obsługa (zawsze w maseczkach) przypomina o korzystaniu przy wejściu do każdego pomieszczenia. W restauracji hotelowej poproszono nas aby zajmować ten sam stolik, śniadania i kolacje zostały podzielone na 2 shifty aby zminimalizować tłumy (co przy 18% obłożeniu hotelu było zbędne), obsługa bardzo dokładnie myła i dezynfekowała stoliki po każdym gościu, blaty i przybory do nakładania jedzenia były co chwilę przecierane. Największe plusy to oczywiście rewelacyjna obsługa, pyszne jedzenie, hotel bezpośrednio nad piękną plażą z drobnym piaskiem (niedawno odświeżoną) usytuowaną przy zatoczce, dzięki czemu nie ma wysokich fal, bardzo łagodne zejście do wody.
  • 4
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
zwiń
5/6
31-40 lat, ze znajomymi wrzesień 2020
Na pewno odwiedzę go ponownie. rozwiń
Na pewno odwiedzę go ponownie.
  • 5
  • 5
  • 6
  • 1
  • 5
  • 4
  • 4
  • 4
zwiń
6/6
41-50 lat, ze znajomymi sierpień 2020
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 6
  • 6
  • 6
  • 3
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
5/6
31-40 lat, ze znajomymi sierpień 2020
Hotel 4* z zakwaterowaniem w bungalowach zasługuje na liczbę gwiazdek. Pokoje czyste, przestronne. Byliśmy z dwójka małych dzieci i bardzo nam się podobało. Na recepcji są bardzo pomocne dwie (...) rozwiń
Hotel 4* z zakwaterowaniem w bungalowach zasługuje na liczbę gwiazdek. Pokoje czyste, przestronne. Byliśmy z dwójka małych dzieci i bardzo nam się podobało. Na recepcji są bardzo pomocne dwie Polki. Posiłki bardzo dobre, urozmaicone i zawsze świeże i smaczne. Kilka basenów ze słona woda. Atrakcje dla dzieci powyżej 4roku życia- przygotowana wioska piracka, do której wstęp miały tylko dzieci. Plaża obok hotelu rozległa z łagodnym zejściem do morza, piasek dosyć ubity, można było przejechać wózkiem. W okolicy kilka placów zabaw. Minusem są karaluchy, które niestety pojawiają się na terenie hotelu.
  • 4
  • 5
  • 6
  • 4
  • 5
  • 4
  • 3
  • 5
zwiń
5/6
41-50 lat, ze znajomymi sierpień 2020
Ogólnie w porządku, niewątpliwie bez Covid mogłoby być o wiele lepiej. Hotel czysty i zadbany, pokój komfortowy. Plaża i baseny blisko. Jedzenie ok, choć bez "szału". Natomiast kilka (...) rozwiń
Ogólnie w porządku, niewątpliwie bez Covid mogłoby być o wiele lepiej. Hotel czysty i zadbany, pokój komfortowy. Plaża i baseny blisko. Jedzenie ok, choć bez "szału". Natomiast kilka drobiazgów, które bardzo znacząco wpłynęły na komfort pobytu. Małym bądź zerowym nakładem hotel mógł zrobić o wiele lepsze wrażenie. Po pierwsze - bardzo uboga oferta all-inclusive przy basenach. Powód dla którego raz na jakiś czas nasza rodzina decyduje się na all-inclusive to komfort że nie muszę wszędzie nosić gotówki i portfela. Naprawdę nie mam problemu z zapłaceniem za drinka czy nie wymagam licencjonowanego barmana przy każdym basenie, ale dlaczego muszę pamiętać że idąc nad ten basen będę mógł napić się piwa ale już nie rumu z colą, a jeśli żona lubi koktajle (choćby najprostsze) to lepiej skorzystajmy z innego basenu, albo bierzmy portfel. Jeśli dla hotelu to jest taki problem to albo po prostu niech podniesie cene o 50 czy 100 euro i nie ma problemu, albo niech wprowadzi łatwy system dopisania do rachunku pokoju czy inteligentnych bransoletek pełniących podobną funkcję (ale już niech nie nazywają oferty all-inclusive, bo nią być przestaje). Po drugie - proces check-in. Przyjeżdżamy późno, informacja z góry że kolację wydaje się "do godziny" (wcale nie tak późnej), a obsługuje jedna pani i proces trwa 45 minut. Czy to tak trudno albo postawić kilka osób do obsługi grupy albo po prostu (w końcu mamy 21 wiek) mieć wydrukowane formy na podstawie podawanych przecież informacji żebym mógł tylko sprawdzić i podpisać? Po trzecie - dzień drugi, znajduję w drzwiach karteczkę że hotel gdzieś zgubił voucher i muszę iść na recepcję przedstawić wydruk z biura (który został skserowany podczas check-in, ale proces był tak świetnie zorganizowany że kopia zaginęła (patrz punkt drugi). Za przeproszeniem, to nie powinna być moja sprawa. Voucher i rozliczenia to powinna być sprawa między hotelem a Itaką. Jeśli recepcja zgubiła kopię (po co w ogole kopia, nie możecie tego vouchera po prostu im przesłać emailem czy jakiego tam kanału komunikacji używacie?), to chyba mają do Was jakiś kontakt żeby potwierdzić że pobyt jest rozliczony. Zupełnie niepotrzebne marnowanie mojego czasu (wprawdzie ledwie 35 minut, ale mimo wszystko) i frustracja ("a może to kolejny przypadek upadającego biura i zaraz mnie wyrzucą z pokoju"). Po czwarte - ostatni dzień. Wyjazd wieczorem, ale pokój trzeba opuścić przed lunchem. Co z tego że mogę walizki zostawić na recepcji i że niby mam dostęp do wszystkich "atrakcji" jak przecież nie będę miał się jak przebrać - więc na plaże nie pójdę, na basen nie bardzo, bo co potem zrobię z mokrymi kąpielówkami, etc. Paranoja - rozumiem koncepcję "doby hotelowej" etc, ale przecież hotel prawie pusty, pozwolenie na korzystanie z pokoju do późnego popołudnia nie wpłynęłoby na możliwość przyjęcia innych gości, na moje "miejsce" ktoś przyjeżdża też późnym wieczorem nawet jeśli to musi być ten sam pokój to zorganizowanie pracy tak by go sprzątano np po 16ej to chyba nie byłby taki problem. A tak, to miałem 6 dni wakacji i bardzo długie oczekiwanie na samolot. Reszta drobnych niedociągnięć to problemy związane z sytuacją epidemiczną, więc nie mam tu najmniejszego żalu do hotelu. Wszyscy się uczymy "nowej normalności". Animacji prawie wcale, pewnie z powodu Covid. Hotel mogę polecić, ale z mocnym zastrzeżeniem - te drobiazgi powodują że nie mam odczucia że ktoś tam faktycznie uznał że sytuacja w turystyce jest kiepska i należałoby zadbać o tych którzy przyjechali, żeby komuś innemu hotel polecili.
  • 5
  • 3
  • 3
  • 1
  • 5
  • 5
  • 4
  • 4
zwiń
5/6
31-40 lat, z partnerem/ką sierpień 2020
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 5
  • 4
  • 5
  • 3
  • 6
  • 6
  • 5
  • 4
zwiń
5/6
31-40 lat, z partnerem/ką sierpień 2020
Wczoraj wróciliśmy z wakacji w hotelu Barcelo, jesteśmy bardzo zadowoleni. Mieliśmy apartament bungalowy na piętrze z ładnym widokiem. Blisko lotniska, blisko do sklepów, dużo miejsca na spacery (...) rozwiń
Wczoraj wróciliśmy z wakacji w hotelu Barcelo, jesteśmy bardzo zadowoleni. Mieliśmy apartament bungalowy na piętrze z ładnym widokiem. Blisko lotniska, blisko do sklepów, dużo miejsca na spacery wokół hotelu. Czysto, bezpiecznie, fantastyczne jedzenie.
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
  • 4
zwiń
5/6
50+ lat, z rodziną sierpień 2020
Vše v pořádku. Mohu jen doporučit. rozwiń
Vše v pořádku. Mohu jen doporučit.
  • 4
  • 6
  • 5
  • 1
  • 5
  • 4
  • 1
  • 4
zwiń
4/6
31-40 lat, ze znajomymi sierpień 2020
Nie wiem, czy klimatyzacja byla odkazana, czy po prostu smierdzialo z niej. Przez caly czas wietrzylismy pokoj w nocy. rozwiń
Nie wiem, czy klimatyzacja byla odkazana, czy po prostu smierdzialo z niej. Przez caly czas wietrzylismy pokoj w nocy.
  • 3
  • 5
  • 5
  • 4
  • 5
  • 6
  • 4
  • 4
zwiń
5/6
50+ lat, z rodziną sierpień 2020
Hotel bardzo sympatyczny, położony blisko plaży, miła obsługa, liczne baseny z bufetami, brak problemów z dostępnością leżaków. Wadą jest brak miejsca przeznaczonego do animacji wieczornych ( (...) rozwiń
Hotel bardzo sympatyczny, położony blisko plaży, miła obsługa, liczne baseny z bufetami, brak problemów z dostępnością leżaków. Wadą jest brak miejsca przeznaczonego do animacji wieczornych ( amfiteatru).
  • 4
  • 4
  • 5
  • 3
  • 6
  • 6
  • 5
  • 5
zwiń
6/6
31-40 lat, ze znajomymi sierpień 2020
Hotel bardzo ładny, położony obok pięknej plaży, wszędzie blisko, pokoje czyściutkie, klimatyzacja, bardzo ładne:) jedzenie smaczne,dużo,urozmaicone:) obsługa bardzo pomocna,miła. polecam! rozwiń
Hotel bardzo ładny, położony obok pięknej plaży, wszędzie blisko, pokoje czyściutkie, klimatyzacja, bardzo ładne:) jedzenie smaczne,dużo,urozmaicone:) obsługa bardzo pomocna,miła. polecam!
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
5/6
31-40 lat, z partnerem/ką sierpień 2020
Obsługa miła i pomocna w razie potrzeby, tyle. Hotel zadbany, blisko lotniska, w najbliższej okolicy sklepy, restauracje, oczywiście w związku z pandemią nie wszystko dostępne. Bezpośredni (...) rozwiń
Obsługa miła i pomocna w razie potrzeby, tyle. Hotel zadbany, blisko lotniska, w najbliższej okolicy sklepy, restauracje, oczywiście w związku z pandemią nie wszystko dostępne. Bezpośredni dostęp do plaży. Podejrzewam, przy pełnym obłożeniu, tłok na basenach. Bungalow przyjemny, widać ślady eksploatacji, ale to nie problem. Codziennie sprzątany, może nie perfekcyjnie, ale nie ma na co narzekać. Najsłabszym elementem hotelu jest gastronomia. W opcji all inclusive, przekąski na basenie ograniczają się do suchej bułki z kotletem, albo parówką i tak każdego dnia. Menu restauracyjne bardzo monotonne i ograniczone. Obsługa czasami nie nadążała z przygotowaniem dań jak i stolików dla gości.
  • 5
  • 3
  • 5
  • 4
  • 5
  • 5
  • 4
  • 4
zwiń
4/6
50+ lat, z partnerem/ką sierpień 2020
Dobry hotel, zasługujący na 4 gwiazdki. BARDZO dobre wyżywienie, bardzo smaczne i urozmaicone -pomimo pobytu 14 dniowego posiłki się nam nie znudziły. BARDZO profesjonalny, grzeczny i sprawny (...) rozwiń
Dobry hotel, zasługujący na 4 gwiazdki. BARDZO dobre wyżywienie, bardzo smaczne i urozmaicone -pomimo pobytu 14 dniowego posiłki się nam nie znudziły. BARDZO profesjonalny, grzeczny i sprawny personel restauracji, wspaniale dbający o higienę i bezpieczeństwo w związku z koronawirusem. W pokojach meble ( zwłaszcza w łazience) wymagają odświeżenia ) ale generalnie bardzo przyzwoity standard.
  • 5
  • 6
  • 5
  • 5
  • 4
  • 5
  • 4
  • 5
zwiń
5/6
26-30 lat, z partnerem/ką sierpień 2020
Wakacje w czasach pandemii.... hotel Barcelo Castillo Beach Resort sprostał temu zadaniu w 100 %. Jeśli chodzi o wszelkie środki bezpieczeństwa zostały one wzorowo podjęte w hotelu, obsługa (...) rozwiń
Wakacje w czasach pandemii.... hotel Barcelo Castillo Beach Resort sprostał temu zadaniu w 100 %. Jeśli chodzi o wszelkie środki bezpieczeństwa zostały one wzorowo podjęte w hotelu, obsługa bardzo miła - uwijała się w pocie czoła, ciągła dezynfekcja stolików i krzeseł, dystrybutory z płynem do dezynfekcji rąk na każdym kroku. W tym miejscu warto zaznaczyć że płyn do dezynfekcji był bardzo dobrej jakości, nie przesuszał rąk. Posiłki zostały podzielone na dwie tury aby uniknąć zbyt dużych skupisk ludzi oraz ewentualnych kolejek. Hotel jest położony w świetnej lokalizacji, piękna plaża oraz promenada - idealna na długie spacery. Niemalże na terenie hotelu znajduje się zabytkowa baszta oraz klimatyczny porcik. Jest blisko do centrum miasteczka w którym znajdują się liczne sklepy, perfumerie i restauracje. Jeśli chodzi o jedzenie w hotelu to było zróżnicowane i bardzo dobre. Natomiast mimo, iż w hotelu bylo smacznie każdego zachecam na wyjście do lokalnej knajpki i spróbowanie gambas al ajillo! Jedyny minus hotelu to słaby room service... ktory ogranicza się jedynie do wymiany ręczników, ponadto warto dopłacić do pokoi w części Royal Level. Oceniłam również nisko animacje bo bylo ich bardzo mało- ale podejrzewam, że powodem ich ograniczenia byly srodki bezpieczenstwa podjete z uwagi na pandemie. Podsumowując- o tym jak bardzo podobał nam się pobyt w tym hotelu może świadczyć fakt, iż po tygodniowym pobycie nie wsiedlismy do samolotu do Polski, a wykupiliśmy drugi tydzień w tym hotelu. Gorąco polecam :)
  • 4
  • 5
  • 5
  • 2
  • 6
  • 6
  • 5
  • 5
zwiń
5/6
41-50 lat, z rodziną sierpień 2020
Jako że byliśmy w czasie pandemii, na początek nasze spostrzeżenia w tym zakresie: no więc w hotelu wzorowo przestrzegają i egzekwują od gości wytycznych sanitarnych: hotel nie był w pełni (...) rozwiń
Jako że byliśmy w czasie pandemii, na początek nasze spostrzeżenia w tym zakresie: no więc w hotelu wzorowo przestrzegają i egzekwują od gości wytycznych sanitarnych: hotel nie był w pełni obłożony, mimo to posiłki były podzielone na dwie tury (wcześniejsza i późniejsza), wejście na stołówkę tylko w maseczce po zdezynfekowaniu dłoni i przejściu przez matę dezynfekującą, na stołówce spore odległości pomiędzy stolikami, kelnerzy za każdym razem dezynfekowali po gościach stolik, krzesła, oparcia, zwracali uwagę, jeśli ktoś miał choćby zsuniętą maseczkę, na stołówce były wytyczone trasy tak aby zminimalizować mijanie się gości, co jakiś czas obsługa dezynfekowała poręcze, drabinki przy basenach, na plaży były wyodrębnione miejsca dla plażowiczów dla zapewnienia dystansu - naprawdę wyglądało to bardzo profesjonalnie i nie wiem czy mogli coś jeszcze więcej zrobić dla bezpieczeństwa gości. Hotel położony jest na dużym obszarze, składa się ze stylowych domków jedno i dwupiętrowych z własnym tarasem i leżakami. Domki i tarasy są tak usytuowane, że zapewniają prywatność (z wyjątkiem niektórych parterowych domków przy basenie). Wyposażenie pokojów i łazienki może nie jest pierwszej nowości (pokój 2xxx), ale czyste i nie zniszczone. Mały minus za łóżko w sypialni, które składa się z dwóch oddzielnych rozjeżdżających się łóżek. W salonie był nowy płaski telewizor, nowe dobrze działające klimatyzatory w salonie i sypialni i bardzo dobry bezpłatny internet (netflix chodził bez zarzutu), nad basenem WiFi też chodziło bez większych problemów. Pokoje co dziennie sprzątane, wymieniane ręczniki - nawet jak dzień wcześniej byliśmy na wycieczce i nie potrzebowaliśmy sprzątania, pani z serwisu sprzątającego upewniała się, czy aby na pewno, i czy to nie będzie problem i czy być może chcemy wymienić ręczniki, worki na śmieci lub uzupełnić papier. Baseny w hotelu duże, z bardzo czystą wodą, woda słona, ale nam to nie przeszkadzało. Wokół basenów dużo leżaków, co najmniej połowa była pusta, więc nigdy nie było problemu ze znalezieniem leżaków dla całej rodziny. Plaża jest tuż przy hotelu, duża i szeroka, w sumie piaszczysta z małymi kamyczkami, wejście do oceanu łagodne i piaszczyste. Plaża jest w zatoczce, więc prawie w ogóle nie było fal, woda jest bardzo czysta i spokojna - można w niej czuć się bezpiecznie. Jedzenie bardzo dobre: duży wybór, urozmaicone i smaczne: dużo ryb, owoców morza, serów, warzyw, sosów, makaronów, ciast, deserów, lody (zawsze co najmniej 4 smaki, posypki, polewy – raj dla dzieciaków) - praktycznie wszystko co można sobie wyobrazić z takiej co dziennej smacznej i powszechnej kuchni. Jeden ze stołów co dziennie był przeznaczony na jakąś niespodziankę kulinarną jak np. sushi, fondue czekoladowe. Mały minus za brak soków lub napojów niegazowanych do obiadu i kolacji (było oczywiście piwo, wina, i napoje gazowane z dystrybutorów), ale kelnerzy na zamówienie przynosili je do stolika z kuchni. Kelnerzy i kucharze uprzejmi, szybko i sprawnie wykonywali swoją pracę, czasami nawet zbyt gorliwie bo czasami po odejściu od stolika na chwilę np. po napój zabierali talerz z niedokończonym jedzeniem i ze sztućcami. Bardzo uprzejmy jeden z managerów restauracji, który jak zauważył, że nasza młodsza córka parę razy zamówiła u niego soczek jabłkowy do obiadu i kolacji, po paru dniach jak ją tylko spotkał już przynosił jej soczek jabłkowy bez zamawiania – córeczka była zachwycona. Animacji w ciągu dnia było niewiele (w sumie tylko gimnastyka wodna), może to przez pandemię, ale nam to pasowało: było cicho i spokojnie. Wieczorem co dziennie w każdy dzień muzyka na żywo w barze przy zatoce. Jedzenie w ramach baru all inclusive może trochę monotonne (lody, frytki, kalmary, hot-dogi, hamburgery i owoce), ale dla dzieciaków lub jako przekąska wystarczające. Piwo, wina, inne alkohole i cocktaile też bardzo dobre jak na standard hotelowy. W pobliżu hotelu były też sklepiki, pasaż handlowy, inne restauracje, ale niestety większość zamknięta przez pandemię więc praktycznie cały czas spędzaliśmy na terenie hotelu, Generalnie bardzo polecamy jako hotel 4-gwiazdkowy.
  • 5
  • 6
  • 6
  • 4
  • 6
  • 5
  • 3
  • 6
zwiń
4/6
31-40 lat, ze znajomymi sierpień 2020
Hotel sam w sobie fajny. Sprzątane w pokojach solidnie. Bardzo miła obsługa i mili ludzie. Bardzo dobre jedzenie. Wszystko ok. Tylko szkoda że rozkład barów jest tak odlegly od plażybyliśmy tam (...) rozwiń
Hotel sam w sobie fajny. Sprzątane w pokojach solidnie. Bardzo miła obsługa i mili ludzie. Bardzo dobre jedzenie. Wszystko ok. Tylko szkoda że rozkład barów jest tak odlegly od plażybyliśmy tam 8 dni i nam to wystarczyło
  • 5
  • 6
  • 6
  • 1
  • 5
  • 5
  • 3
  • 3
zwiń
6/6
41-50 lat, ze znajomymi sierpień 2020
Hotel świetnie usytuowany - blisko plaży, dojście bezpośredni z hotelu, w czasie naszego pobytu mało ludzi na plaży, przy basenach dużo leżaków, nikt nie rezerwował, jedzenie przepyszne, każdy (...) rozwiń
Hotel świetnie usytuowany - blisko plaży, dojście bezpośredni z hotelu, w czasie naszego pobytu mało ludzi na plaży, przy basenach dużo leżaków, nikt nie rezerwował, jedzenie przepyszne, każdy znalazł coś dla siebie, pokoje codziennie sprzatane, chociaż pokoje dostępne na parterze dośc ciemne, personel hotelu pomocny na kazdym kroku, zawsze uśmiechniety i chętnie służący pomocą. Animacje- nie korzystaliśmy W czasie epidemi w całym hotelu ustawione bezdotykowe automaty z płynem do dezynfekcji , międzynarodowi goście hotelowi trzymali dystans, nosili maski, obsługa holetowa również dbała aby goście byli maskach- w przestrzeniach zamknietych - tj przy barze, w restauracji w czasie nabierania jedzenia, w recepcji.Przy meldowaniu również otrzymaliśmy maski dla każdego członka rodziny i płyn do dezynfekcji rąk. Miasteczko małe częśc barów i hoteli w nim była zamknięta, blisko sklep Dino . Polecam, wakacje uważam za bardzo bezpieczne, spokojne, był to czas przyjemnie spędzony, mam zamiar jeszcze na tą wyspe wrócic.
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
zwiń
3/6
31-40 lat, z rodziną sierpień 2020
Baseny super, pokoje kiepskie. All in to troszkę żart bo za wodę mineralna do kolacji nawet trzeba było płacić. rozwiń
Baseny super, pokoje kiepskie. All in to troszkę żart bo za wodę mineralna do kolacji nawet trzeba było płacić.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 3
  • 5
  • 3
  • 3
  • 1
zwiń
6/6
41-50 lat, ze znajomymi lipiec 2020
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 6
  • 5
  • 6
  • 4
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
zwiń
Wycieczki lokalne

Wycieczki dostępne na miejscu

Gran Tour Fuerteventura – wizyta w miejscowości Betancuria, pierwszej stolicy wyspy: zwiedzanie kościoła Santa Maria, prezentacja wyrobów z aloesu – najpopularniejszego produktu wyspy. Degustacja wyśmienitych kozich serów, obiad w restauracji. Następnie przejazd do miejscowości El Cotillo - niewielkiej wioski rybackiej w zachodniej części wyspy, skąd można podziwiać piękny widok na ocean i niewielkie plaże w zatokach. Wyjazd: ok. 9.00, powrót: ok. 19.00. Cena – ok. 50 EUR (zawiera obiad).

Wyspa Lanzarote – wizyta w regionie La Geria, którego pejzaż składa się z zastygłej lawy i popiołu wulkanicznego. Przejazd na północ wyspy do Jameos del Agua – jaskini zaadaptowanej przez lokalnego artystę Cezara Manrique. Przejazd do Doliny Tysiąca Palm. Przerwa na obiad. Wjazd na Pico del Chache, najwyższy szczyt Lanzarote, skąd rozpościera się przepiękny widok na wulkan La Corona. Przejazd wybrzeżem zachodnim do Parku Narodowego Timanfaya – Góry Ognia, największej atrakcji wyspy. Obserwacja zjawisk geotermalnych. Następnie przejazd Ruta de los Volcanes - trasą pomiędzy zastygłą lawą. Cena – ok. 85 EUR (zawiera obiad).

Oasis Park – wizyta w parku zoologicznym, pokaz tresury papug, przejażdżka w karawanie wielbłądów (dodatkowo płatna), pokaz aligatorów, węży i lwów morskich. Spacer po ogrodzie botanicznym, gdzie znajdują się setki gatunków kaktusów. Pokaz drapieżnych ptaków – polujące sowy, sokoły i jastrzębie. Cena – ok. 35 EUR (nie zawiera transportu do/z parku); do Oasis Park kursuje bezpłatny lokalny autobus.

Magic Katamaran – Fuerteventura – rejs nowoczesnym i luksusowym katamaranem Magic Select (długość: ok. 23 m). Wypłynięcie z portu Morro Jable (ok. godz. 10.00) w poszukiwaniu delfinów i wielorybów, które można spotkać w wodach wokół Wysp Kanaryjskich. Po zakończeniu tych ekscytujących poszukiwań kapitan zmieni kurs łodzi, aby odkryć małe zatoczki na południu Fuerteventury. Postój i czas na orzeźwiającą kąpiel w Oceanie Atlantyckim oraz możliwość skorzystania z innych atrakcji, takich jak przejażdżka na bananie czy snurkowanie. Lunch na pokładzie, składający się z marynowanego kurczaka, słynnych ziemniaków kanaryjskich z sosem mojo i sezonowych sałatek. Powrót do portu w Morro Jable ok. godz. 14.00. Cena – ok. 59 EUR (zawiera obiad, napoje).

Sesja fotograficzna - profesjonalna sesja o zachodzie słońca w La Pared słynącym z niesamowitych klifów. Świetna zabawa i niezapomniana pamiątka. Cena – ok. 179 EUR (zawiera: transport i szampana).

Tajemnicza plaża Cofete - wyprawa krajobrazowa na plażę Cofete i półwysep Jandia. Przejazd szutrowymi drogami po terenach górskich na półwysep Jandia. Czas wolny na plaży Cofete, uznawanej za najpiękniejszą na wyspie. Następnie wizyta w willi Wintera, gdzie będzie okazja do poznania tajemniczej historii z czasów II wojny światowej. W programie wycieczki również punkty widokowe oraz port rybacki Morro Jable, gdzie można zobaczyć płaszczki i żółwie Caretta caretta. Wycieczka półdniowa. Kameralne grupy – maks. 8 os. Cena – ok. 46 EUR z hoteli na południu wyspy, ok. – 54 EUR z hoteli na północy wyspy (zawiera: przejazd klimatyzowanym busem, opiekę polskiego pilota).

Jeep i plaże El Cotillo – nie ma lepszego sposobu na odkrywanie północnej części wyspy niż samochodami 4x4, które pozwalają na przejazd wąskimi, lokalnymi drogami.  W ten sposób można dotrzeć do niezwykłych miejsc, jak wulkan La Caldera i miasteczko La Oliva z charakterystyczną dla Fuerteventury białą architekturą. W programie również: święta góra Tindaya, piaszczyste plaże Majanicho i zatoki El Cotillo z jedną z najpiękniejszych plaż na wyspie. Obiad oraz czas wolny na pływanie i pamiątkowe zdjęcia. Wycieczka półdniowa. Cena – z północy wyspy: ok. 59 EUR, z południa wyspy: ok. 68 EUR (zawiera: obiad z napojami).

Jeep i plaża Cofete – podróż samochodami 4x4 po wąskich, lokalnych drogach to najlepszy sposób na odkrywanie północnej części wyspy. Przejazd przez Park Naturalny Półwyspu Jandía, urzekający niezwykłą różnorodnością fauny i flory oraz wspaniałą plażę Cofete, uważaną za jedną z najpiękniejszych w Hiszpanii. Czas wolny na plaży. Obiad w kameralnej restauracji El Caletón z widokiem na morze, gdzie będzie okazja spróbować paelli i innych typowych dla wyspy przysmaków (ziemniaki, sałata, chleb, wino i owoce). Wycieczka półdniowa. Cena – z południa wyspy: ok. 59 EUR, z północy wyspy: ok. 68 EUR (zawiera: obiad z napojami).

Lobos – Rejs katamaranem - niezapomniany rejs na pokładzie luksusowego katamaranu. Wypłynięcie z portu w Corralejo w stronę wyspy Lobos i zakotwiczenie w uroczej zatoczce. Czas wolny na opalanie i kąpiel w krystalicznie czystej wodzie (dostępny sprzęt do snurkowania) oraz lunch na pokładzie. Wycieczka półdniowa. Cena – ok. 52 EUR (w cenie: przejazd autokarem, lunch i napoje – napoje bezalkoholowe, piwo, wino; sprzęt do snurkowania, rejs katamaranem).

 

Wycieczki lokalne organizowane są przez lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych.

Sprawdź cenę

Twój wybór wczasów

Wyspy Kanaryjskie, Fuerteventura, Castillo Caleta De Fuste

Hotel Barceló Castillo Beach Resort

zmień wariant wakacji
  • Dojazd własny
Wybierz
1 007 Gbp
Oszczędzasz: 525 GBP
Dorosły
482gbp
Łączna kwota sprawdź szczegóły ceny 965 gbp razem
Oszczędzasz 525 GBP
Rezerwuj
Przejdziesz do bezpiecznego procesu rezerwacji
  • wyślij zapytanie
  • callcenter.tel_pl
  • 801 066 777
  • 77 4476 777
  • Infolinie dostępne: pn-pt: 8-22 sob-ndz: 9-20
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter