phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane CB5DFB7F-C92F-41CB-9FB1-916D616FF3EC E0FBD33F-841B-452B-BF16-225B7D943904
Wyniki Wyszukiwania Hotel Oasis Atlantico Belorizonte

Atuty oferty

  • blisko centrum Santa Maria
  • bezpośrednio przy piaszczystej plaży z turkusowym oceanem
  • zaplecze sportoworekreacyjne
  • udogodnienia dla niepełnosprawnych

Hotel Oasis Atlantico Belorizonte Kod: SIDOASB

61 733PLN
Dorośli: 2 all inclusive Pt 29.01 – Pt 05.02.21
Itaka
  • Promocja LAST MINUTE LAST MINUTE
Wyspy Zielonego Przylądka / Sal / Santa Maria (sal)

Hotel Oasis Atlantico Belorizonte

  • Promocja LAST MINUTE LAST MINUTE
Kod: SIDOASB
Opis

ok. 700 m od centrum SANTA MARIA, przy jednej z najsłynniejszych plaż archipelagu; ok. 18 km od lotniska w Espargos.

Santa Maria, publiczna, wydzielona część hotelowa, piaszczysta, szeroka, bezpośrednio przy hotelu, łagodne zejście do morza, przejście przez promenadę, bezpłatne parasole i leżaki; bar objęty all inlcuisve.

czterogwiazdkowy, zbudowany w 1991 r., częściowo odnowiony w 2019 r., 60 pokoi w budynku głównym i 370 pokoi w bungalowach, wśród egzotycznej roślinności, lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna Santa Maria i Flor de Sal – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, restauracje à la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja): Flor de Sal – kuchnia włoska, Pedra de Lume – menu degustacyjne i Beach Bar – dania rybne z grilla, bar przy restauracji Santa Maria, Tropical swim-up bar, bar na plaży, Pedra de Lume bar, Fun bar; sklep z pamiątkami; sala konferencyjna dla ok. 200 osób; za opłatą: internet bezprzewodowy w lobby, przy basenach i w barach (ok. 1 EUR/godz., 8 EUR/dzień, 25 EUR/tydz.), punkt internetowy, wypożyczalnia samochodów; udogodnienia dla niepełnosprawnych; akceptowane karty kredytowe: Visa.

standardowy w bungalowie: 2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci – łóżko piętrowe we wnęce), ok. 18 m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic lub wanna, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon; za opłatą: sejf (ok. 1,5 EUR/dzień), minibar (woda na powitanie); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; taras; superior w bungalowie: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 20 m², komfortowo urządzony, wyposażenie jak w pokoju standardowym; superior w budynku głównym: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 26 m², komfortowo urządzony, wyposażenie jak w pokoju standardowym; balkon lub taras; pokoje superior w bungalowie i budynku głównym za dopłatą; superior loft bungalow: 2-os. (możliwość 1 lub 2 dla dzieci), ok. 27 m², komfortowo urządzony, wyposażenie jak w pokoju standardowym, pokoje znajdują się na parterze i I piętrze; pokoje superior loft bungalow na zamówienie za dopłatą.

3 baseny, słodka woda, gł. 1,2-2,2 m, 3 brodziki dla dzieci, słodka woda, gł. 0,3-0,6 m, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki; kort tenisowy, tenis stołowy, centrum fitness, aerobik, siatkówka plażowa, piłka plażowa, aqua aerobik; plac zabaw dla dzieci, miniklub, dzienne i wieczorne animacje dla dorosłych i dzieci, wieczorny show, pokazy tańca, muzyka na żywo; za opłatą: centrum wellness; sporty wodne na plaży (płatne).

• transfer lotnisko-hotel-lotnisko: pojazd przystosowany do transportu osób niepełnosprawnych (na zamówienie)
• osoba na wózku inwalidzkim może swobodnie poruszać się z pokoju do recepcji, restauracji, baru, baru przy plaży, basenu i ogrodu
• podjazdy dla wózków inwalidzkich: główne wejście do hotelu, hol
• hotel przyjmuje zwierzęta – psy asystujące
• w hotelu możliwość wypożyczenia sprzętu: wózek inwalidzki, kule, krzesło kąpielowe itp.
Pokój:
• 2 pokoje superior w bungalowie (na zapytanie)
• wysokość łóżka: 50 cm z materacem
Łazienka:
• prysznic: poręcz, brodzik bezprogowy
• poręcz przy toalecie
Plaża:
• podjazd do plaży
• nawierzchnia prowadząca do plaży: beton

śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (18.30-21.30) w wyznaczonej restauracji; poranne przekąski (10.30-11.30), popołudniowe przekąski (15.30-17.00); kawa, herbata (15.30-17.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonym barze (8.00-23.00); raz na pobyt kolacja w restauracji à la carte Beach Bar, Flor de Sal i Pedra de Lume; wymagane noszenie opasek all inclusive.

0023/82421045, www.oasisatlantico.com

  • serwis plażowy

4.9 /6
94% klientów wystawiło opinię dobrą lub bardzo dobrą

Klienci doceniają:

  • Plażę w okolicy
  • Położenie hotelu
  • Obsługę hotelową
Test antygenowy GRATIS
Informacje o regionie
Galeria regionu

Wyspy Zielonego Przylądka

Zjawiskowe plaże, egzotyczne krajobrazy, wspaniała pogoda, fantastyczne warunki do uprawiania sportów wodnych, oryginalna muzyka i znakomita kuchnia sprawiają, że „ostatni raj na Atlantyku” to wspaniałe miejsce na niezapomniane wakacje.

Prognoza pogody

Aktualna pogoda – Wyspy Zielonego Przylądka

Dziś
19°C 26°C
Wiatr:
28 km/h
Wschód: 07:03
Zachód: 18:24
Ciśnienie: 1016 hPa
Opady: 0,0 mm
Jutro
19°C 26°C
Wiatr:
26 km/h
Wschód: 07:03
Zachód: 18:25
Ciśnienie: 1016 hPa
Opady: 0,0 mm
Pojutrze
19°C 27°C
Wiatr:
26 km/h
Wschód: 07:03
Zachód: 18:26
Ciśnienie: 1015 hPa
Opady: 0,0 mm
29.01.2021
19°C 27°C
Wiatr:
30 km/h
Wschód: 07:03
Zachód: 18:26
Ciśnienie: 1016 hPa
Opady: 0,0 mm
30.01.2021
20°C 28°C
Wiatr:
30 km/h
Wschód: 07:03
Zachód: 18:27
Ciśnienie: 1017 hPa
Opady: 0,0 mm
31.01.2021
20°C 28°C
Wiatr:
30 km/h
Wschód: 07:03
Zachód: 18:27
Ciśnienie: 1016 hPa
Opady: 0,0 mm
01.02.2021
19°C 27°C
Wiatr:
31 km/h
Wschód: 07:02
Zachód: 18:28
Ciśnienie: 1015 hPa
Opady: 0,0 mm

Archiwalna pogoda – Wyspy Zielonego Przylądka

Jaka będzie pogoda podczas Twoich wakacji? Sprawdź archiwalne dane.

Źródło: Meteogroup Logo

Hotel znanej sieci Oasis Atlantico. Idealnie położony w pierwszej linii brzegowej, przy idyllicznej piaszczystej plaży obmywanej turkusowymi wodami Atlantyku. Składa się z budynku głównego i domków położonych w palmowym ogrodzie. Blisko stąd do centrum najpopularniejszej na Sal miejscowości turystycznej – Santa Maria. Znany z doskonale przygotowanych animacji dla całej rodziny i sympatycznej, zawsze uśmiechniętej obsługi.

POŁOŻENIE: ok. 700 m od centrum SANTA MARIA, przy jednej z najsłynniejszych plaż archipelagu; ok. 18 km od lotniska w Espargos.

PLAŻA: Santa Maria, publiczna, wydzielona część hotelowa, piaszczysta, szeroka, bezpośrednio przy hotelu, łagodne zejście do morza, przejście przez promenadę, bezpłatne parasole i leżaki; bar objęty all inlcuisve.

HOTEL: czterogwiazdkowy, zbudowany w 1991 r., częściowo odnowiony w 2019 r., 60 pokoi w budynku głównym i 370 pokoi w bungalowach, wśród egzotycznej roślinności, lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna Santa Maria i Flor de Sal – dania w formie bufetu, kuchnia międzynarodowa, dostępne foteliki dla dzieci, restauracje à la carte (wymagana wcześniejsza rezerwacja): Flor de Sal – kuchnia włoska, Pedra de Lume – menu degustacyjne i Beach Bar – dania rybne z grilla, bar przy restauracji Santa Maria, Tropical swim-up bar, bar na plaży, Pedra de Lume bar, Fun bar; sklep z pamiątkami; sala konferencyjna dla ok. 200 osób; za opłatą: internet bezprzewodowy w lobby, przy basenach i w barach (ok. 1 EUR/godz., 8 EUR/dzień, 25 EUR/tydz.), punkt internetowy, wypożyczalnia samochodów; udogodnienia dla niepełnosprawnych; akceptowane karty kredytowe: Visa.

POKÓJ:standardowy w bungalowie: 2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek dla dzieci – łóżko piętrowe we wnęce), ok. 18 m², indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic lub wanna, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon; za opłatą: sejf (ok. 1,5 EUR/dzień), minibar (woda na powitanie); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; taras; superior w bungalowie: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 20 m², komfortowo urządzony, wyposażenie jak w pokoju standardowym; superior w budynku głównym: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 26 m², komfortowo urządzony, wyposażenie jak w pokoju standardowym; balkon lub taras; pokoje superior w bungalowie i budynku głównym za dopłatą; superior loft bungalow: 2-os. (możliwość 1 lub 2 dla dzieci), ok. 27 m², komfortowo urządzony, wyposażenie jak w pokoju standardowym, pokoje znajdują się na parterze i I piętrze; pokoje superior loft bungalow na zamówienie za dopłatą.

SPORT I ROZRYWKA: 3 baseny, słodka woda, gł. 1,2-2,2 m, 3 brodziki dla dzieci, słodka woda, gł. 0,3-0,6 m, przy basenach bezpłatne parasole, leżaki i ręczniki; kort tenisowy, tenis stołowy, centrum fitness, aerobik, siatkówka plażowa, piłka plażowa, aqua aerobik; plac zabaw dla dzieci, miniklub, dzienne i wieczorne animacje dla dorosłych i dzieci, wieczorny show, pokazy tańca, muzyka na żywo; za opłatą: centrum wellness; sporty wodne na plaży (płatne).

UDOGODNIENIA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH: • transfer lotnisko-hotel-lotnisko: pojazd przystosowany do transportu osób niepełnosprawnych (na zamówienie)
• osoba na wózku inwalidzkim może swobodnie poruszać się z pokoju do recepcji, restauracji, baru, baru przy plaży, basenu i ogrodu
• podjazdy dla wózków inwalidzkich: główne wejście do hotelu, hol
• hotel przyjmuje zwierzęta – psy asystujące
• w hotelu możliwość wypożyczenia sprzętu: wózek inwalidzki, kule, krzesło kąpielowe itp.
Pokój:
• 2 pokoje superior w bungalowie (na zapytanie)
• wysokość łóżka: 50 cm z materacem
Łazienka:
• prysznic: poręcz, brodzik bezprogowy
• poręcz przy toalecie
Plaża:
• podjazd do plaży
• nawierzchnia prowadząca do plaży: beton

ALL INCLUSIVE: śniadanie (7.00-10.00), obiad (12.30-14.30), kolacja (18.30-21.30) w wyznaczonej restauracji; poranne przekąski (10.30-11.30), popołudniowe przekąski (15.30-17.00); kawa, herbata (15.30-17.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w wyznaczonym barze (8.00-23.00); raz na pobyt kolacja w restauracji à la carte Beach Bar, Flor de Sal i Pedra de Lume; wymagane noszenie opasek all inclusive.

KONTAKT: 0023/82421045, www.oasisatlantico.com

GRATIS:
  • serwis plażowy

 

 

Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.

*Informacja dotycząca oficjalnej kategoryzacji hotelu znajduje się w opisie prezentowanych obiektów (sekcja „Hotel”) i jest ona zgodna z kategoryzacją stosowaną w danym kraju. Każdy kraj stosuje własne kryterium przyznawania określonej kategorii. Prezentowana na stronie www.itaka.pl oraz w dokumentach podróży kategoryzacja hoteli to nasza subiektywna ocena standardu hotelu. Połowa gwiazdki oznacza kategorię zawyżoną lub zaniżoną w stosunku do oficjalnej kategorii.

Opis zawiera wszystkie udogodnienia jakimi dysponuje hotel. W związku z lokalnymi przepisami dotyczącymi aktualnych regulacji funkcjonowania hoteli i bezpieczeństwa Gości, korzystanie z części hotelowych udogodnień może być ograniczone. Stan ten może ulec zmianie zgodnie z wprowadzaniem nowych regulacji lub obłożenia hotelu.

 

Położenie na mapie
Opinie klientów (2281)

Ocena ogólna

4.9/6

Klienci wyróżnili:

  • Plażę w okolicy
  • Położenie hotelu
  • Obsługę hotelową
94%
naszych klientów poleca ten hotel!
  • 4.5
  • 4.7
  • 5.3
  • 4.7
  • 5.7
  • 5.8
  • 4.4
  • 4.8

Pokaż recenzje od:

5/6
50+ lat, z partnerem/ką styczeń 2021
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 4
  • 4
  • 5
  • 3
  • 6
  • 6
  • 5
  • 4
zwiń
6/6
41-50 lat, ze znajomymi styczeń 2021
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 6
  • 5
  • 6
  • 1
  • 6
  • 6
  • 1
  • 6
zwiń
6/6
41-50 lat, ze znajomymi styczeń 2021
Bardzo fajny hotel, pokoje czyste, sprzątane codziennie, wyposażone w TV led, bardzo wygodne łóżka, każdy pokój z balkonem. Obsługa hotelowa miła, uśmiechnięta. Wyżywienie bardzo dobre, szeroki (...) rozwiń
Bardzo fajny hotel, pokoje czyste, sprzątane codziennie, wyposażone w TV led, bardzo wygodne łóżka, każdy pokój z balkonem. Obsługa hotelowa miła, uśmiechnięta. Wyżywienie bardzo dobre, szeroki wybór dań, Jeden mały minusik to brak wifi w pokojach. Jak najbardziej hotel zasługuje na cztery gwiazdki !!
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
zwiń
5/6
41-50 lat, ze znajomymi styczeń 2021
Wszystko było tak jak oczekiwaliśmy rozwiń
Wszystko było tak jak oczekiwaliśmy
  • 5
  • 5
  • 5
  • 3
  • 5
  • 5
  • 4
  • 5
zwiń
5/6
41-50 lat, z rodziną styczeń 2021
Hotel godny polecenia. Położony przy plaży. Obsługa bardzo miła i pomocna. Jedzenie smaczne, różnorodne. Dobrze dostosowany do sytuacji COVID 19. Obsługa zawsze w maseczkach, płyn do (...) rozwiń
Hotel godny polecenia. Położony przy plaży. Obsługa bardzo miła i pomocna. Jedzenie smaczne, różnorodne. Dobrze dostosowany do sytuacji COVID 19. Obsługa zawsze w maseczkach, płyn do dezynfekcji dostępny w wielu miejscach. Szkoda, że nie było animacji. Mieliśmy nadzieję na poznanie rozrywki i lokalnej muzyki ......
  • 5
  • 5
  • 5
  • 1
  • 5
  • 5
  • 1
  • 4
zwiń
3/6
50+ lat, ze znajomymi styczeń 2021
Hotel nie zasługuje na 4*, max na 3*. Negatywy: bungalow superior byl stary, odrapany, mrówki, po interwencji - ciepła woda po 5 min. od włączenia, jednostajne jedzenie, bardzo ograniczony wybór (...) rozwiń
Hotel nie zasługuje na 4*, max na 3*. Negatywy: bungalow superior byl stary, odrapany, mrówki, po interwencji - ciepła woda po 5 min. od włączenia, jednostajne jedzenie, bardzo ograniczony wybór alkoholi tylko lokalnej bardzo słabej jakości. Pozytywy: obsługa hotelowa bardzo przyjazna i uśmiechnięta.
  • 2
  • 3
  • 5
  • 1
  • 6
  • 6
  • 1
  • 2
zwiń
5/6
26-30 lat, ze znajomymi styczeń 2021
Hotel sam w sobie jest przeciętny. Widać to że COViD wstrzymał tam ruch na ponad 9 miesięcy i nie było na wyspie turystów przez 9 miesięcy. Obecnie w hotelu sami Polacy i obłożenie niskie. To (...) rozwiń
Hotel sam w sobie jest przeciętny. Widać to że COViD wstrzymał tam ruch na ponad 9 miesięcy i nie było na wyspie turystów przez 9 miesięcy. Obecnie w hotelu sami Polacy i obłożenie niskie. To benefit bo wszędzie nie ma kolejek. Mimo COViD w restauracji idzie wszystko sprawnie, jedzenia mało ale bardzo smaczne. Dużo owoców morza. Piękny ogród w hotelu bardzo zadbany, jest gdzie zrobić zdjęcie na instagram ;) przepiękny ocean i woda w nim, są dni gdy fale są ogromne a są dni gdzie prawie ich nie ma i mogą się kapać male dzieci. Piękna plaża, jedna z najładniejszych jakie widziałem, porównywalna z plazami w Tajlandii czy Dominikanie. Dostaliśmy darmowy upgrade do najlepszego pokoju i ogólna ocena jest taka ze gdy musieliśmy wyjeżdżać to stwierdziliśmy ze to super miejsce i chętnie byśmy zostali. Jedyne co może trochę przeszkadzać to standard pokoju, i czystość w nich.
  • 2
  • 4
  • 5
  • 5
  • 6
  • 6
  • 4
  • 6
zwiń
5/6
41-50 lat, z partnerem/ką styczeń 2021
Polecam gorąco ten hotel! Bardzo czysty, przestrzenny, przemili pracownicy hotelu, blisko do do cudownej plaży oraz Santa Maria. Posiłki bardzo smaczne i świeże, przestrzeganie zasad higieny w (...) rozwiń
Polecam gorąco ten hotel! Bardzo czysty, przestrzenny, przemili pracownicy hotelu, blisko do do cudownej plaży oraz Santa Maria. Posiłki bardzo smaczne i świeże, przestrzeganie zasad higieny w całym obiekcie.
  • 5
  • 5
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
zwiń
6/6
41-50 lat, ze znajomymi styczeń 2021
Hotel czysty, codziennie sprzątane pokoje, wymieniane ręczniki. Po 9 miesięcznym lockdownie spragnieni turystów. Byliśmy w okresie 01-08.01,2021. Mieszkaliśmy w Bungalow Superior. Pokój (...) rozwiń
Hotel czysty, codziennie sprzątane pokoje, wymieniane ręczniki. Po 9 miesięcznym lockdownie spragnieni turystów. Byliśmy w okresie 01-08.01,2021. Mieszkaliśmy w Bungalow Superior. Pokój czysty,codziennie sprzątany, obsługa wzorowa. Pomimo zaostrzeniom COVID-owym wszystko na wysokim poziomie. Obsługa w maseczkach, płyny do dezynfekcji na każdym kroku. Plaża piaszczysta przepiękna. wspaniała woda. Temperatura 27-30 stopni, woda 24-25 stopni. Jedzenie : wspaniałe ryby, owoce i warzywa, kurczak. Mięso raz leprze raz gorsze bo niestety nie mają własnych hodowli na wyspach. Drinki wspaniałe zarówno przy basenie jak i na plaży. Niestety nieczynne były restauracje a'la carte ze względu na fakt, że byliśmy jednym z pierwszych turnusów po 9 miesięcznej całkowitej izolacji wyspy. Zamiast tego mieliśmy zorganizowaną jedną wykwintną kolację - ale nie koniecznie trafione menu. Bardziej pod miłośników owoców morza. W olbrzymim hotelu było wszystkich gości około 150 więc totalny luz i praktycznie dostęp do wszystkiego od ręki. Wypoczynek wspaniały i wszystkim serdecznie polecamy. Zwiedzania nie ma zbyt dużo bo całą wyspę zwiedziliśmy w 8 godzin. Wyjazd typowo na typowy reset.Bardzo dobry kontakt z rezydentem.
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
4/6
50+ lat, ze znajomymi styczeń 2021
1. Wysoko oceniam starania personelu o bezpieczeństwo i zadowolenie klientów, sprzątanie, dyspozycyjność, obsługa w restauracji wobec ograniczeń sanitarnych. 2. Standard domków oceniam na (...) rozwiń
1. Wysoko oceniam starania personelu o bezpieczeństwo i zadowolenie klientów, sprzątanie, dyspozycyjność, obsługa w restauracji wobec ograniczeń sanitarnych. 2. Standard domków oceniam na przeciętny, chociaż w moim była sprawna klimatyzacja, suszarka i lodówka. Wszystkie sprzęty bardzo zużyte a ostatni remont dawno i bardzo niestarannie wykonany. Mieliśmy zamurowane okienko od wewnątrz co utrudniało wentylację. 3. Baseny czyste ale bardzo zimna woda. Bary minimalistyczne (bez lodów i deserów) nastawione na drinki. Teren resortu czysty i bezpieczny. 4. Przewidziana kolacja "a la carte" raz w tygodniu okazała się nieporozumieniem, i dramatem dla rodzin z dziećmi. Trzy dania, pozornie wykwintne, podawano przez dwie godziny a restauracja działająca normalnie (szwedzki bufet) była nieczynna. Dlaczego wszyscy otrzymaliśmy przymusowe zaproszenie na kolację "a la carte"? 5. Plaża wspaniała i praktycznie pusta. Leżaki i parasole zniszczone.
  • 3
  • 5
  • 6
  • 1
  • 6
  • 6
  • 3
  • 4
zwiń
4/6
41-50 lat, ze znajomymi styczeń 2021
Pokoje sprzątane codziennie, codzienna wymiana ręczników, a więc czysto. Obsługa w każdym sektorze hotelu miła i pomocna. Jeśli chodzi o wyżywienie, urozmaicone, także wiele potraw typowych dla (...) rozwiń
Pokoje sprzątane codziennie, codzienna wymiana ręczników, a więc czysto. Obsługa w każdym sektorze hotelu miła i pomocna. Jeśli chodzi o wyżywienie, urozmaicone, także wiele potraw typowych dla Wysp Zielonego Przylądka. Raz w ciągu pobytu tygodniowego posiłek w restauracji a la carte niestety nie spełniał naszych oczekiwać. Myśleliśmy, że będzie można wybrać danie z karty, podobno z kuchni włoskiej. Tymczasem serwowano małe porcje dań - przystawka z krewetką, sushi z tuńczyka. Nikt nas nie spytał, czy ktoś dań rybnych nie lubi, nie było żadnej zapowiedzi wcześniej na co się nastawiać. Zgłosiliśmy ten fakt rezydentce, która przekazała tą informację do hotelu. Przeprowadzono z nami krótki wywiad, w którym wskazaliśmy mankamenty takiej kolacji: brak wyboru dań, małe porcje i konieczność dojedzenia na mieście. Ponieważ byliśmy docelowo dwa tygodnie, więc przyszliśmy na kolację a la carte drugi raz. Zmieniono jedno danie, zamiast krewetek pojawiła się zupa krem. Więc jak na stole pojawiło się znów sushi z tuńczyka poszliśmy na miasto zjeść to co lubimy. Pomysł z kolacją uważamy za dobry, ale po wcześniejszej konsultacji z gośćmi, czy wszystko jedzą. Wiele osób wychodziło niezadowolonych. Organizacja takiej kolacji także pozostawiała wiele do życzenia. Byliśmy zaproszeni na 20.00, pierwsze danie otrzymaliśmy o 20.40. Sądzę, że osoby zarządzające hotelem powinny pomyśleć o bardziej efektywnej formule, w końcu to hotel czterogwiazdkowy. Drugim problemem i dużym niedociągnięciem były oferowane atrakcje, których po prostu nie było. Animatorzy owszem byli, ale nie potrafili zająć się gośćmi i dziećmi. W planie była muzyka na żywo, tymczasem tylko raz słyszeliśmy osobę śpiewającą, raz odbył się pokaz tańców, bingo. Wieczorem często animatorzy ograniczali się do włączenia muzyki i na tym polegała atrakcja wieczoru. Tymczasem z hotelu obok (5*) dochodziła do nas często muzyka na żywo. Przy dobrej pogodzie odbywały się tańce przy basenie. Mimo, że hotel dysponował kortem tenisowym, nie można było z niego skorzystać, bo nie było rakiet tenisowych. W styczniu na pewno dużym problemem hotelu jest znalezienie zajęcia dla gości w przypadku, gdy pogoda nie umożliwia wyjścia na plażę czy na basen, jest zbyt wietrznie i niebo jest zachmurzone. W takich przypadkach hotel nie oferuje nic, a dzieci siedzą w pokojach lub w strefie wi-fi i oglądają filmy lub grają w gry.
  • 5
  • 4
  • 6
  • 2
  • 5
  • 5
  • 2
  • 4
zwiń
5/6
26-30 lat, z partnerem/ką styczeń 2021
Hotel bardzo przyjemny, wszystko opanowane, obsługa bardzo pomocna, czysto - codziennie sprzątane pokoje. Jedzenie bardzo dobre. rozwiń
Hotel bardzo przyjemny, wszystko opanowane, obsługa bardzo pomocna, czysto - codziennie sprzątane pokoje. Jedzenie bardzo dobre.
  • 5
  • 5
  • 6
  • 2
  • 5
  • 6
  • 4
  • 4
zwiń
5/6
41-50 lat, z partnerem/ką styczeń 2021
Hotel przyzwoity czysty, jest kilka standardów pokoi w budynku głównym są one najlepsze pod względem estetyki, ale niezbyt duże. Domki zaś są różnej wielkości i podobnie wyposażone , z tym że (...) rozwiń
Hotel przyzwoity czysty, jest kilka standardów pokoi w budynku głównym są one najlepsze pod względem estetyki, ale niezbyt duże. Domki zaś są różnej wielkości i podobnie wyposażone , z tym że niektóre są odnowione i są spoko, lecz takich do remontu nie powinno się udostępniać bo mają standard góra 2 gwiazdek
  • 4
  • 5
  • 6
  • 3
  • 6
  • 6
  • 4
  • 4
zwiń
2/6
26-30 lat, z partnerem/ką grudzień 2020
Ojojojojojj... Słabiutko drodzy państwo :( Byliśmy pierwszą grupą od 9 miesięcy. Lot z firmą smartwings samolotem typu "kukuruźnik" mały, ciasny i bez cateringu. Jeśli chcesz zjeść kanapeczkę to (...) rozwiń
Ojojojojojj... Słabiutko drodzy państwo :( Byliśmy pierwszą grupą od 9 miesięcy. Lot z firmą smartwings samolotem typu "kukuruźnik" mały, ciasny i bez cateringu. Jeśli chcesz zjeść kanapeczkę to naszykuj 30 zł. Międzylądowanie na Fuertawentura bez wysiadania, także kolejka do ubikacji na całej długości samolotu. Jak się okazało hotel całkowicie nie przygotowany na nasz przyjadz (zarośnięty, zakurzony, tylko jeden basen do pływania reszta zamulona jak osiedlowa fontanna). Dostaliśmy najgorsze domki mimo tego że cały kompleks był pusty(było wiele skarg, niektórzy nawet zmienili hotel na sąsiedni... interweniowała nasza rezydentka i to dosyć ostro ale przekazała nam że hotel kategorycznie odmówił zmiany domków) , na domiar złego wywaliło szambo na ścieżki między domkami. Jedzenie smaczne ale raptem parę dań do wyboru (całkowity brak owoców morza). Obsługa miła i uśmiechnięta, dbająca o higienę i bezpieczeństwo. Jedna dziwna sytuacja miała miejsce jak wracaliśmy z plaży, ochroniarz zmierzył nam temperaturę i wyszło 35,7 a on twierdził że jest zła i nie chciał nas wpuścić. Wyglądało to jak by chciał od nas łapówkę, sprawa została zgłoszona do recepcji, mamy nadzieję że nikogo to więcej nie spotka bo zrobiło się nam przykro. Odnośnie plaży to najmocniejsza strona tego miejsca, piękna, długa i szeroka, piasek mięciutki a woda jak z pocztówki, łagodne piaszczyste wejście, rafy brak, rybek brak, skałek brak, tylko woda i piasek :) Wyspa Sal zrobiła na nas duże wrażenie i na pewno jeszcze tam wrócimy, tyle że następnym razem do innego hotelu, a temu radzimy zmienić nazwę z Oasis Atlantico Belorizonte na Oasis "Camping" Belorizonte żeby nie mylić kolejnych klientów którzy myślą że jadą do 4 gwiazdkowego hotelu. Wyróżnienie dla pani Moniki naszej rezydentki, wspaniała, pomocna i niesamowicie poświęcona pracy, ze świecą szukać takich osób, brawo brawo brawo Itaka:)
  • 1
  • 2
  • 5
  • 1
  • 6
  • 6
  • 6
  • 2
zwiń
6/6
26-30 lat, z partnerem/ką grudzień 2020
Plaża fenomenlna, domki super, superior dość mały ale wiadomo Afryka :) Czyściutko, obsługa bardzo miła, jedzenie dobre. rozwiń
Plaża fenomenlna, domki super, superior dość mały ale wiadomo Afryka :) Czyściutko, obsługa bardzo miła, jedzenie dobre.
  • 5
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
5/6
31-40 lat, z partnerem/ką grudzień 2020
Hotel sklada sie z wioski bungalowow oraz budynku hotelowego. Mieszkalismy w domku-superior bungalow, praktycznie w pierwszej linii plazowej. Klimat swietny, piekna roslinnosc, piasek pod (...) rozwiń
Hotel sklada sie z wioski bungalowow oraz budynku hotelowego. Mieszkalismy w domku-superior bungalow, praktycznie w pierwszej linii plazowej. Klimat swietny, piekna roslinnosc, piasek pod stopami, na plaze pare krokow. Obsluga bardzo dba o zasady antycovidowe, mierzenienie temperatury, dezynfekcje rak itd. Posilki nakladane przez obsluge hotelowa, jedzenie jest swieze, dobrej jakosci, wybor wystarczajacy. A ich pyszne desery bede jeszcze dlugo wspominac.
  • 5
  • 5
  • 6
  • 4
  • 6
  • 6
  • 5
  • 5
zwiń
1/6
41-50 lat, z partnerem/ką grudzień 2020
STANOWCZO ODRADZAMY!!! Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki! Wszędzie jest brudno. Z 3 basenów i 2 jacuzzi działał tylko 1 basen. Kupiliśmy bungalow superior, a dostaliśmy standard, w którym (...) rozwiń
STANOWCZO ODRADZAMY!!! Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki! Wszędzie jest brudno. Z 3 basenów i 2 jacuzzi działał tylko 1 basen. Kupiliśmy bungalow superior, a dostaliśmy standard, w którym śmierdziało szambem, nie było w ogóle wody w umywalce, a pod prysznicem, w którym ledwo leciała nie było ciepłej wody. Widok za oknem superior to droga techniczna i parking dla personelu. Co jest najbardziej zadziwiające, to fakt, że na stronie hotelu Belorizonte bungalow superior jest piętrowym ślicznym, nowym lub odnowionym domkiem, położonym tuz przy plaży oraz to, że oprócz grupy Polaków, w której się znaleźliśmy, nie było żadnych innych gości, a nie udostępniono nam, nawet pokoi standard znacznie lepiej położonych na terenie dużego ośrodka. Po awanturach z obsługą, która była niemiła i obcesowa dostaliśmy pokój w części hotelowej, który też pozostawiał wiele do życzenia jak na 4 gwiazdki. Przykro też było dowiedzieć się od innych uczestników wycieczki, że ostre i znacznie bardziej bezpośrednie reklamacje doprowadziły do przeniesienia ich bezkosztowo do 5 gwiazdkowego hotelu Salinas, znajdującego się obok, należącego do tego samego właściciela; szkoda, że hotel inaczej traktuje swoich gości, bo przecież "klient w krawacie jest mniej awanturujący się..." Aż dziw bierze, że po 9 miesiącach wyłączenia wyspy z turystyki, obsługa pozwala sobie na takie traktowanie pierwszych gości; widocznie kryzys ich nie dotknął. Jedzenie takie sobie; wciąż to samo. Barki bardzo słabo zaopatrzone. Jedyne co ratowało nasze wakacje to przepiękna ogromna i pusta plaża oraz turkusowy ocean.
  • 2
  • 2
  • 2
  • 1
  • 5
  • 6
  • 1
  • 1
zwiń
3/6
41-50 lat, ze znajomymi grudzień 2020
Hotel max 2*. Byliśmy pierwszą grupą po 9cio miesięcznym lock downie. Hotel nieprzygotowany w zasadzie na przyjazd gości. Zakwaterowano nas w najstarszej, najgorszej części bungalowów. Stare, (...) rozwiń
Hotel max 2*. Byliśmy pierwszą grupą po 9cio miesięcznym lock downie. Hotel nieprzygotowany w zasadzie na przyjazd gości. Zakwaterowano nas w najstarszej, najgorszej części bungalowów. Stare, zniszczone, nie superior tak jak zapłacone. Niektórym szambo wybiło obok domku więc generalnie większość gości niezadowolona. Pani rezydent próbowała wpłynąć na obsługę ale niestety bez sukcesu. Jedyne co jej się udało wywalczyć to przeniesienie do innego hotelu (5*). Część osób zdecydowała się przenieść do hotelu obok, Salinas. Jedzenie przeciętne, niby duży wybór, ale ani raz nie było owoców morza, ryba najczęściej przesmażona, wysuszona. Restauracje ala carte zamknięte. Hotel zorganizował nam jeden wieczór z menu degustacyjnym, wtedy kolacja naprawdę była smaczna. Postarali się za to w Sylwestra i zorganizowali nam wieczór w hotelu obok, Salinas, z naprawdę rozmachem. Była przepyszna kolacja włącznie z owocami morza, homarami, sushi, deserami. Była muzyka na żywo. Obsługa hotelowa bardzo miła i pomocna, niestety nie mogli wszystkiego zrekompensować.
  • 1
  • 3
  • 6
  • 1
  • 6
  • 6
  • 5
  • 2
zwiń
5/6
31-40 lat, ze znajomymi marzec 2020
brak opisu rozwiń
brak opisu
  • 5
  • 3
  • 6
  • 6
  • 5
  • 5
  • 5
  • 3
zwiń
6/6
41-50 lat, z partnerem/ką marzec 2020
Fantastyczny hotel, piękna zieleń i doskonała lokalizacja. Personel bardzo serdeczny i profesjonalny. Jedzenie smaczne i różnorodne, bardzo duża ilość owoców. Polecam gorąco. rozwiń
Fantastyczny hotel, piękna zieleń i doskonała lokalizacja. Personel bardzo serdeczny i profesjonalny. Jedzenie smaczne i różnorodne, bardzo duża ilość owoców. Polecam gorąco.
  • 6
  • 6
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
5/6
50+ lat, z partnerem/ką marzec 2020
Mieszkałem w budynku hotelu (nie w domkach typu bungalow). Pokój był przestronny z balkonem, z widokiem na basen i zieleń wokół basenu. Łazienka przyzwoita, czysta wyposażona w dużą umywalkę (...) rozwiń
Mieszkałem w budynku hotelu (nie w domkach typu bungalow). Pokój był przestronny z balkonem, z widokiem na basen i zieleń wokół basenu. Łazienka przyzwoita, czysta wyposażona w dużą umywalkę duże lustro, sedes, bidet i wannę z prysznicem. Ręczniki czyste, duże , wymieniane na każde żądanie. W pokoju łóżko na tyle duże , że dwie osoby mogły na nim spać ułożone pod dowolnym kierunkiem z zakresu od 0 - 360 stopni i nie przeszkadzały sobie wzajemnie. TV było, działało, ale nie było czasu i chęci na korzystanie z tego urządzenia. Lodówka raczej mała i mało użyteczna. Biurko i 2 krzesła - raczej wygodne. Duże lustro nad biurkiem budziło duże uznanie mojej żony. Codzienne sprzątanie i ścielenie łóżka - to duża zaleta. Mogę polecić ten hotel.
  • 6
  • 5
  • 5
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 5
zwiń
5/6
26-30 lat, z partnerem/ką marzec 2020
Pokoje czyste i przestronne, obsługa hotelowa codziennie sprzątała. Otoczenie hotelu czyste i zadbane. Na terenie całego hotelu można spotkać koty, które są tutaj naturalnym elementem (...) rozwiń
Pokoje czyste i przestronne, obsługa hotelowa codziennie sprzątała. Otoczenie hotelu czyste i zadbane. Na terenie całego hotelu można spotkać koty, które są tutaj naturalnym elementem "krajobrazu", wylegują się ma leżakach, schodach czy tarasach. W hotelowej restauracji każdy znajdzie coś dla siebie, dużo ryb i smacznych owoców. Na terenie hotelu znajdują się trzy restauracje a la carte, w trakcie tygodniowego pobytu można zarezerwować sobie kolację w każdej z nich. Dania w tych restauracjach są serwowane porcjowo zgodnie z wcześniej ustalonym przez kucharza menu dla wszystkich gości. W hotelu można korzystać z 4 barów, w każdym dostępna jest woda butelkowana bez ograniczeń. cały dzień na plaży i przy basenach można zamawiać różnego rodzaju drinki alkoholowe i bezalkoholowe.
  • 4
  • 5
  • 5
  • 3
  • 6
  • 6
  • 5
  • 5
zwiń
5/6
26-30 lat, z partnerem/ką marzec 2020
Cały hotel, jak i pokoje zadbane i schludne. Mimo dużej ilości gości, nie było problemu by znaleźć miejsce na leżakach-przy basenach oraz na plaży. Było wiele możliwości skorzystania z licznych (...) rozwiń
Cały hotel, jak i pokoje zadbane i schludne. Mimo dużej ilości gości, nie było problemu by znaleźć miejsce na leżakach-przy basenach oraz na plaży. Było wiele możliwości skorzystania z licznych animacji. Co do obsługi-zdarzały się niedopowiedzenia, które szybko się wyjaśniały. Lecz wszelkie niedociągnięcia rekompensowała atmosfera i szeroki uśmiech od wszystkich członków obsługi na każdym kroku.
  • 5
  • 6
  • 5
  • 5
  • 6
  • 6
  • 3
  • 4
zwiń
6/6
31-40 lat, ze znajomymi marzec 2020
Hotel rewelacyjny, duży ale nie odczuwa się ilości gości. Przy basenie i na plaży wolne leżaki, bez walki o miejsce. Plaża przy hotelu bardzo szeroka i piaszczysta, cudowny kolor oceanu. (...) rozwiń
Hotel rewelacyjny, duży ale nie odczuwa się ilości gości. Przy basenie i na plaży wolne leżaki, bez walki o miejsce. Plaża przy hotelu bardzo szeroka i piaszczysta, cudowny kolor oceanu. Animacje głównie na plaży. Obiekt czysty, domki codziennie sprzątane. Jedzenie bardzo smaczne i różnorodne, duży wybór alkoholi, bary otwierane wcześniej niż w opisie, wszystkie bary - w tym bar na plaży - w opcji all inclusive. Personel bardzo miły i uczynny, uśmiechnięty. Polecam wszystkim niezdecydowanym Wyspy Zielonego Przylądka i hotel Oasis Atlantico Belorizonte!
  • 5
  • 5
  • 6
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
6/6
50+ lat, z partnerem/ką marzec 2020
Super wakacje,piękne plaże, dobre jedzenie, dużo słońca to przecież kwintesencja szczęścia... rozwiń
Super wakacje,piękne plaże, dobre jedzenie, dużo słońca to przecież kwintesencja szczęścia...
  • 5
  • 6
  • 5
  • 5
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
zwiń
Wycieczki lokalne

Wycieczki dostępne na miejscu

Sal na Maxa – znakomity sposób na poznanie najważniejszych miejsc wyspy Sal. Przejazd do zatoki Murdeira z widokiem na Monte Leão – Lwią Górę. Wizyta w małej wiosce rybackiej Palmeira, następnie naturalne baseny lawowe Buracona, gdzie można zobaczyć „błękitne oko” – specyficzną grę światła i szmaragdowej wody. Dalej na trasie tereny Terra Boa znane ze zjawiska fatamorgany. Przejazd do stolicy wyspy – Espargos. Spacer po mieście, okazja do skosztowania lokalnych produktów – grogu i ponczu. Następnie przejazd do salin w Pedra da Lume, czas na kąpiel w słonym jeziorze. Wycieczka całodniowa, opieka polskojęzycznego przewodnika. Cena – ok. 40 EUR (zawiera obiad z napojem, nie zawiera biletów wstępu do Buracony i Salin: ok. 8 EUR).

Sal Express – najważniejsze miejsca wyspy Sal. Przejazd do zatoki Murdeira z widokiem na Monte Leão – Lwią Górę. Wizyta w małej wiosce rybackiej Palmeira, następnie naturalne baseny lawowe Buracona, gdzie można zobaczyć „błękitne oko” – specyficzną grę światła i szmaragdowej wody. Dalej na trasie tereny Terra Boga znane ze zjawiska fatamorgany. Przejazd do salin w Pedra da Lume, czas na kąpiel w słonym jeziorze. Wycieczka półdniowa, opieka polskojęzycznego przewodnika. Cena – ok. 25 EUR (nie zawiera biletów wstępu do Buracony i Salin: ok. 8 EUR).

Wycieczka katamaranem – trzygodzinny rejs wzdłuż wybrzeża Santa Maria, czas na relaks i kąpiele. Możliwość snurkowania. Wycieczka półdniowa. Cena – ok. 53 EUR (zawiera napoje bezalkoholowe, alkoholowe i przekąski).

Santiago — największa z archipelagu Wysp Zielonego Przylądka. W programie: Stolica Praia – spacer po dzielnicy Plateau z pałacem prezydenckim. Przejazd do Cidade Velha – pierwszej kolonialnej osady na wyspach założonej przez Portugalczyków. Zwiedzanie starego miasta wpisanego na listę UNESCO. Przejazd malowniczymi trasami przez małe egzotyczne wioski oraz degustacja tradycyjnego rumu z trzciny cukrowej uprawianej na wyspie. Zapierające dech widoki, zielone wzgórza i doliny, górskie szlaki, a to wszystko w niepowtarzalnym kolonialnym klimacie. Wycieczka lotnicza całodniowa, opieka anglojęzycznego pilota. Cena – ok. 250 EUR (zawiera obiad z napojem).

Nurkowanie — na Cabo Verde są liczne podwodne groty, ogromne ilości ryb tropikalnych, zatopione statki. Można tu uzyskać znany na całym świecie certyfikat PADI. Dla osób nurkujących po raz pierwszy możliwa jest asysta doświadczonego instruktora. Proponowana szkoła nurkowa jest najstarszą na wyspie, z największym doświadczeniem. Cena – ok. 85 EUR/2 godz.

Wycieczka buggy tour — przejazd pojazdami buggy off-roadowymi trasami to znakomity sposób na poznawanie nieznanych zakątków wyspy Sal. Adrenalina i doskonała zabawa w otoczeniu wulkanicznego krajobrazu. Wycieczka dookoła wyspy – czas trwania: ok. 4 godz., cena – ok. 180 EUR/buggy dla 2 os.; wycieczka po pustyni – czas trwania: ok. 2 godz., cena – ok. 95 EUR/buggy dla 2 os.

 

Wycieczki lokalne organizowane są przez lokalne agencje turystyczne na warunkach przez nie określonych. Istnieje możliwość niezorganizowania wycieczki z powodu zbyt małej liczby chętnych.

Sprawdź cenę

Twój wybór wczasów

Wyspy Zielonego Przylądka, Sal, Santa Maria (sal)

Hotel Oasis Atlantico Belorizonte

zmień wariant wakacji
  • Dojazd własny
Wybierz
118 341 Rub
Oszczędzasz: 56 608 RUB
Dorosły
61 733rub
Łączna kwota sprawdź szczegóły ceny 123 467 rub razem
Oszczędzasz 56 608 RUB
Rezerwuj
Przejdziesz do bezpiecznego procesu rezerwacji
  • wyślij zapytanie
  • callcenter.tel_pl
  • 801 066 777
  • 77 4476 777
  • Infolinie dostępne: pn-pt: 8-22 sob-ndz: 9-20
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter