phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane CB5DFB7F-C92F-41CB-9FB1-916D616FF3EC E0FBD33F-841B-452B-BF16-225B7D943904
Super promocje w Twoim Biurze PodróżyBezpieczne wakacje z ITAKĄ
Bezpieczne wakacje
z ITAKĄ

Nowe standardy bezpieczeństwa

Na lotnisku i w samolocieNa lotnisku i w samolocie
  • zakryj nos i usta maseczką ochronną, zmieniaj ją co 4 godziny
  • zachowaj 1,5-metrowy dystans (nie dotyczy rodzin i osób podróżujących razem)
  • dezynfekuj ręce ogólnodostępnymi środkami, a podczas kaszlu oraz kichania zakrywaj usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką – wyrzuć chusteczkę do zamkniętego kosza, ręce umyj używając mydła i wody lub zdezynfekuj dłonie płynem na bazie alkoholu
  • płać bezgotówkowo
Na lotnisku i w samolocieNa wycieczce objazdowej
  • podróż w maseczkach dla wszystkich pasażerów (wyposażenie we własnym zakresie, zalecamy wymianę maseczki co 4 godz.)
  • codzienne czyszczenie autokarów i dezynfekowanie powierzchni wspólnych (klamki, uchwyty, stoliki)
  • dezynfekuj ręce ogólnodostępnymi środkami, a podczas kaszlu oraz kichania zakrywaj usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką – wyrzuć chusteczkę do zamkniętego kosza, ręce umyj używając mydła i wody lub zdezynfekuj dłonie płynem na bazie alkoholu
  • płać bezgotówkowo
  • atestowany środek antybakteryjny do dezynfekcji rąk dostępny przy każdym wejściu do autokaru
  • ozonowanie pojazdu po każdej imprezie turystycznej (ozonowanie zabija do 99% wirusów, bakterii i drobnoustrojów, posiadamy własny certyfikowany ozonator)
  • praca wentylacji i klimatyzacji w systemie otwartym
  • wymiana raz na dwa tygodnie filtrów flizelinowych (filtrują powietrze z kurzu, roztoczy i innych drobnoustrojów wyciąganych z wewnątrz autokaru)
  • wymiana filtrów kabinowych raz na miesiąc (wg zaleceń organizacji transportowych)
  • czyszczenie i dezynfekcja parownika klimatyzacji raz na miesiąc
  • pomiar temperatury przez pasażera w domu w dzień wyjazdu
  • pomiar temperatury pasażera przed wejściem do autokaru (w miejscu rozpoczęcia imprezy turystycznej tj. w docelowym autokarze)
  • zakaz korzystania z toalety w autokarze

Gwarancja bezpiecznych wakacji

UBEZPIECZENIE ubezpieczenie-ergo

Pakiety ubezpieczeń Itaka Complex i Itaka Prestige zostały poszerzone o ochronę w kosztach leczenia i transportu na wypadek pandemii z podlimitem sumy ubezpieczenia do 50.000 EUR. Klienci, którzy do tej pory wykupili ww. warianty także są objęci ochroną. Klienci, którzy mają wariant Simple (w cenie imprezy) mogą do dnia wyjazdu zamienić go (za dopłatą) na wariant Complex lub Prestige.

Dowiedz się więcejubezpieczenie-ergo
GWARANCJA BEZKOSZTOWEJ
ZMIANY NA INNY TERMIN
Na lotnisku i w samolocie

W przypadku gdy Klient na lotnisku w Polsce nie zostanie dopuszczony do wylotu z powodu objawów COVID-19 i ostatecznie okaże się, że jest zarażony koronawirusem, to po okresie leczenia, przeniesiemy pierwotną rezerwację na inny termin, pod warunkiem udokumentowania przez Klienta ww. okoliczności.

Dowiedz się więcej Na lotnisku i w samolocie
I FILAR
Gwarancja ubezpieczeniowa
Na lotnisku i w samolocie

Klienci ITAKI są chronieni jedną z najwyższych na polskim rynku gwarancji ubezpieczeniowych na wypadek pokrycia kosztów powrotu Klientów do kraju a także zwrotu wpłat wniesionych przez Klientów. Gwarancja, której kwota wynosi 297 000 000 PLN, została wystawiona przez ERGO Reiseversicherung AG Oddział w Polsce.

Dowiedz się więcej
II FILAR
Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG)
Na lotnisku i w samolocie

Wszyscy Klienci ITAKI podlegają dodatkowej ustawowej ochronie Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (do cen imprez turystycznych doliczana jest obowiązkowa składka odprowadzana na TFG). Składki te są kumulowane na koncie TFG i uruchamiane w celu pokrycia kosztów powrotu do kraju oraz zwrotu wpłat za niezrealizowane i przerwane imprezy turystyczne dla klientów biur podróży, które utraciły płynność finansową, i których uruchomione w pierwszej kolejności środki z gwarancji ubezpieczeniowej (I filar) okazały się niewystarczające. TFG zabezpiecza również 100% wpłaty na voucherach wydawanych obecnie Klientom w ramach rozliczenia kwoty wpłaconej na poczet rezerwacji objętej anulacją.

Dowiedz się więcej

ITAKA – nam możesz zaufać

Nr 1 w Polsce:
  • lider rankingu Touroperatorzy 2019
  • najwyżej sklasyfikowane biuro podróży w "Pięćsetce w Polsce"
Nr 1 wśród konsumentów:
  • Konsumencki Lider Jakości 2019
  • Superbrands
31 lat
na polskim rynku
100%
polski kapitał
8 mln
zadowolonych Klientów

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

Zgodnie z oficjalną decyzją Rządu w sprawie zniesienia limitów miejsc w samolotach, mogą one już latać w pełni wypełnione.

Pierwszy opracowany przez nas plan wznowienia lotów czarterowych do najpopularniejszych miejsc turystycznych znajduje się na stronie https://www.itaka.pl/aktualnosci/lista-krajow-lato-2020

Bonu wakacyjnego wydanego w związku z rezygnacją z powodu NNO nie można wykorzystać na wakacje z dojazdem własnym – taki bon można wykorzystać tylko na imprezy turystyczne. Oferta z dojazdem własnym w Polsce i za granicą to pojedyncze usługi. Jeżeli ktoś ma bon wakacyjny „zwykły”: komercyjny lub za reklamację, to na dojazd własny za granicą może go zrealizować, natomiast w Polsce już nie.

Obowiązkowa kwarantanna po przyjeździe do Polski przestała obowiązywać od północy z 12/13 czerwca br.

Śledzimy i gromadzimy informacje dotyczące poszczególnych destynacji. O oficjalnie potwierdzonych decyzjach będziemy informować na naszej stronie www.itaka.pl, a także na fanpage’u.

Informacje dotyczące zwrotów z konkretnych rezerwacji przekazywane są przez Centrum Obsługi Klienta. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z COK pod numerem telefonu 77 541 22 69. Na podstawie numeru rezerwacji konsultanci Centrum Obsługi Klienta sprawdzą na jakim etapie znajduje się realizacja zwrotu. Aktualnie czas zwrotu wynosi 180 + 14 dni.

Umożliwiamy zmiany terminów rezerwacji z 2020 na 2021. W celu ustalenia wszelkich szczegółów i warunków zmiany prosimy o kontakt ze sprzedawcą lub z Centrum Obsługi Klienta. Kontakt telefoniczny z Centrum Obsługi Klienta: 77 541 22 69 lub mailowy: cok@itaka.pl.

Bon jest ważny rok od planowanej daty wyjazdu.

Ważność bonów, co do zasady nie jest przedłużana, ale deklarujemy też indywidualne podejście, dlatego zachęcamy do kontaktu z Centrum Obsługi Klienta.

Sytuacja analizowana jest na bieżąco. Zawsze staramy się, aby wszelkie decyzje były podejmowane z odpowiednim wyprzedzeniem.

Dla usprawnienia dalszych procedur w sprawie zmiany terminu lub kierunku wyjazdu, prosimy o kontakt ze swoim sprzedawcą, w celu dopełnienia niezbędnych formalności i ewentualnej konsultacji.

Aktualny status Twojej rezerwacji możesz sprawdzić kontaktując się ze swoim sprzedawcą. Dopóki nie masz informacji o odwołaniu wyjazdu, należy uiścić płatność zgodnie z umową.

Zachęcamy do kontaktu ze swoim sprzedawcą lub Centrum Obsługi Klienta, gdzie uzyskasz odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące Twojej rezerwacji i dostępnych opcji. Kontakt telefoniczny z Centrum Obsługi Klienta możliwy jest pod numerem: 77 541 22 69, bądź mailowo: cok@itaka.pl.

W trosce o komfort i poczucie bezpieczeństwa naszych Klientów, pakiety ubezpieczeń Itaka Complex i Itaka Prestige zostały poszerzony o ochronę w kosztach leczenia i transportu na wypadek pandemii (z podlimitem sumy ubezpieczenia do 50.000 EUR).

arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter