phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane
Jak rezerwować?

DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych gromadzonych w szczególności za pośrednictwem serwisu www.itaka.pl (Serwis) oraz aplikacji mobilnej (Aplikacja) jest Nowa Itaka sp. z o.o. z siedzibą w Opolu 45-072, ul. Reymonta 39; wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Opolu VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000002269, NIP 754-26-86-316, REGON 532179139, kapitał zakładowy 3.315.000 złotych. Kontakt z Administratorem: tel. 77 5412 202, email: info@itaka.pl. Administrator danych jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym można skontaktować się w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych oraz z wykonywaniem praw przysługujących użytkownikom zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych za pośrednictwem adresu e-mail: daneosobowe@itaka.pl
  3. Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE oraz innymi aktualnie obowiązującymi (tj. przez cały okres przetwarzania określonych danych) przepisami prawa o ochronie danych osobowych.
  4. Każdorazowo cel i zakres danych przetwarzanych przez Administratora wynikają z zawartej umowy, zgody użytkownika Serwisu lub aplikacji mobilnej, lub przepisów prawa oraz doprecyzowywane są w wyniku podejmowanych przez użytkownika działań.

SPIS TREŚCI

  1. JEŚLI KUPUJESZ U NAS WCZASY LUB JESTEŚ UCZESTNIKIEM WYJAZDU GRUPOWEGO
  2. JEŚLI KORZYSTASZ Z USŁUGI REZERWACJI WYNAJMU SAMOCHODU
  3. JEŚLI LOGUJESZ SIĘ DO STREFY KLIENTA
  4. JEŚLI KORZYSTASZ Z FORMULARZA OFERTOWEGO
  5. JEŚLI KORZYSTASZ Z FORMULARZA KONTAKTOWEGO
  6. JEŚLI KORZYSTASZ Z NASZEJ INFOLINII
  7. JEŚLI KORZYSTASZ Z APLIKACJI ITAKA CHATBOT
  8. JEŚLI ZAPISAŁEŚ SIĘ DO NEWSLETTERA
  9. JEŚLI KORZYSTASZ Z NASZEGO BLOGA
  10. JEŚLI ODWIEDZASZ NASZE MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
  11. JEŚLI KORZYSTASZ Z FANPAGE’A ITAKI
  12. DANE GROMADZONE AUTOMATYCZNIE
  13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

JEŚLI KUPUJESZ U NAS WCZASY LUB JESTEŚ UCZESTNIKIEM WYJAZDU GRUPOWEGO

  1. Administrator przetwarza dane osobowe w następujących celach:
    1. Zawarcia umowy o udział w imprezie turystycznej i jej wykonania (dotyczy również realizacji innych usług turystycznych świadczonych zgodnie z wyborem klienta, w szczególności usługi pośrednictwa w uzyskaniu wizy), w tym zapewnienia poprawnej jakości usług (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit b RODO) – „wykonanie umowy”.
    2. Wykonania ciążących na Administratorze obowiązków prawnych, np. rozliczeń finansowych i sprawozdawczości rachunkowej, w tym wystawiania i przechowywania faktur (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit c RODO) - "obowiązek prawny".
    3. Dochodzenia roszczeń wynikających z umowy (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes". Terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny oraz Ustawa o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.
    4. Poprawy jakości świadczonych usług, w tym badanie satysfakcji klienta (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes".
    5. Przesyłania informacji marketingowych (np. newsletter), w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystanie danych w tym celu (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit a RODO) – „zgoda”.
    6. Marketingu bezpośredniego (produktów i usług własnych Administratora oraz jego partnerów), w tym personalizacji treści marketingowych (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes". Administrator może przetwarzać dane osobowe w celu przygotowania i przedstawienia spersonalizowanej oferty na imprezę turystyczną. Takie dane będą przetwarzane również w sposób zautomatyzowany, jednak podejmowane decyzje nie będą wywoływać skutków prawnych wobec klienta.
  2. Administrator może przetwarzać dane osobowe w celu realizacji umowy o udział w imprezie turystycznej, w szczególności:
    1. imię (imiona),
    2. nazwisko,
    3. data urodzenia,
    4. płeć,
    5. adres e-mail,
    6. numeru telefonu,
    7. adres zamieszkania,
    8. wzór podpisu,
    9. oraz dane z dowodu osobistego lub paszportu niezbędne do realizacji umowy (w zależności od kraju wyjazdu lub oferty) oraz weryfikacji tożsamości klienta, tj. miejsce urodzenia, obywatelstwo, wizerunek twarzy, seria i numer dokumentu, organ wydający dokument, data wydania oraz ważności dokumentu.
  3. Podanie wskazanych powyżej danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy i jej wykonania. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia i wykonania umowy.
  4. Administrator, w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o udział w imprezie turystycznej oraz zapewnienia poprawnej jakości usług, może również przetwarzać szczególne kategorie danych osobowych (w tym dane dotyczące zdrowia, np. w przypadku osób niepełnosprawnych, osób o ograniczonej sprawności ruchowej, osób wymagających szczególnej opieki medycznej) jeżeli osoba, której dane dotyczą, udzieliła wyraźnej zgody na przetwarzanie tych danych we wskazanym celu (podstawa prawna – art. 9 ust. 2 lit a RODO) – „zgoda”.
  5. Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych w punkcie 4. powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
    1. czas niezbędny do realizacji umowy (przy czym kopia dowodu osobistego lub paszportu pozyskana w celu realizacji usługi pośrednictwa w uzyskaniu wizy, zostanie usunięta niezwłocznie po uzyskaniu wizy od właściwych organów odpowiedzialnych za jej wystawienie),
    2. czas wykonywania obowiązków prawnych oraz czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowywać dane, np. przepisy podatkowe,
    3. czas, po którym przedawnią się roszczenia wynikające z umowy,
    4. czas do momentu wyrażenia sprzeciwu,
    5. czas do momentu wycofania zgody.
  6. Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Administrator może przekazać dane osobowe klienta – oprócz osobom upoważnionym przez Administratora danych – innym podmiotom, w tym:
    1. podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora np. agentom, dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym usługi doradcze,
    2. innym administratorom w zakresie niezbędnym dla realizacji usług i wymogów prawnych, np. operatorom płatności elektronicznych, kurierom, przewoźnikom, ubezpieczycielom, dostawcom usług hotelowych, dostawcom usług dodatkowych (np. parkingi, usługi lotniskowe), lokalnym lub krajowym izbom turystyki, kontrahentom realizującym usługi na rzecz Administratora na podstawie zawartych umów.
  7. Administrator, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania umowy, może przekazywać dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), które nie zapewniają odpowiedniego stopnia ochrony. Administrator zapewnia jednak, że transfer realizowany jest w sposób bezpieczny, kontrolowany i zabezpieczony jest stosownymi umowami z ich odbiorcami, spełniającymi warunki określone w rozdziale V RODO. Administrator może również przekazywać dane osobowe do państw spoza EOG, wobec których Komisja Europejska stwierdziła, że zapewniają odpowiedni stopień ochrony.
  8. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, klientowi przysługuje:
    1. prawo dostępu do danych osobowych,
    2. prawo do sprostowania danych osobowych,
    3. prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
    4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    5. prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
    6. prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Administrator będzie przetwarzał dane osobowe klienta w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
    7. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora,
    8. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy klient uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  9. W celu realizacji wskazanych powyżej praw należy skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: daneosobowe@itaka.pl.
  10. Dane wszystkich osób wymienionych w potwierdzeniu rezerwacji/dokumencie podróży zostały pozyskane przez Administratora bezpośrednio od osoby, która dokonała rezerwacji w celu zawarcia umowy o udział w imprezie turystycznej.
  11. Klient zawierający z Nowa Itaka sp. z o.o. umowę o udział w imprezie turystycznej czyni to także w imieniu wszystkich osób wymienionych w potwierdzeniu rezerwacji/dokumencie podróży i przejmuje tym samym odpowiedzialność za poinformowanie ich o określonych w niniejszym dokumencie zasadach przetwarzania danych osobowych przez Administratora danych.

JEŚLI KORZYSTASZ Z USŁUGI REZERWACJI WYNAJMU SAMOCHODU

Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych gromadzonych w związku z usługą dostępne są na dedykowanej stronie internetowej: https://samochody.itaka.pl/pl/privacy-and-policies

JEŚLI LOGUJESZ SIĘ DO STREFY KLIENTA

  1. Administrator przetwarza dane osobowe w następujących celach:
    1. Zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), w tym rejestracji i prowadzenia konta użytkownika w Strefie Klienta na stronie www.itaka.pl oraz w aplikacji mobilnej (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit b RODO) – „wykonanie umowy”.
    2. Dochodzenia roszczeń wynikających z umowy (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes". Terminy dochodzenia roszczeń wynikających z umowy szczegółowo określa Kodeks cywilny.
    3. Przesyłania informacji marketingowych (np. newslettera), w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystanie danych w tym celu (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit a RODO) – „zgoda”.
    4. Marketingu bezpośredniego (produktów i usług własnych Administratora oraz jego partnerów), w tym personalizacji treści marketingowych (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes". Administrator może przetwarzać dane osobowe w celu przygotowania i przedstawienia spersonalizowanej oferty na imprezę turystyczną. Takie dane będą przetwarzane również w sposób zautomatyzowany, jednak podejmowane decyzje nie będą wywoływać skutków prawnych wobec klienta.
  2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do zawarcia umowy, w tym rejestracji i prowadzenia konta użytkownika w Strefie Klienta.
  3. Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
    1. czas niezbędny do realizacji umowy,
    2. czas wykonywania obowiązków prawnych oraz czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowywać dane, np. przepisy podatkowe,
    3. czas, po którym przedawnią się roszczenia wynikające z umowy,
    4. czas do momentu wyrażenia sprzeciwu,
    5. czas do momentu wycofania zgody.
  4. Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Administrator może przekazać dane osobowe użytkownika – oprócz osobom upoważnionym przez Administratora danych – innym podmiotom, w tym:
    1. podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym usługi doradcze;
    2. innym administratorom w zakresie niezbędnym dla realizacji usługi, na podstawie zawartych umów.
  5. Administrator, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania umowy, może przekazywać dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), które nie zapewniają odpowiedniego stopnia ochrony. Administrator zapewnia jednak, że transfer realizowany jest w sposób bezpieczny, kontrolowany i zabezpieczony jest stosownymi umowami z ich odbiorcami, spełniającymi warunki określone w rozdziale V RODO. Administrator może również przekazywać dane osobowe do państw spoza EOG, wobec których Komisja Europejska stwierdziła, że zapewniają odpowiedni stopień ochrony.
  6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, użytkownikowi przysługuje:
    1. prawo dostępu do danych osobowych,
    2. prawo do sprostowania danych osobowych,
    3. prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
    4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    5. prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
    6. prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Administrator będzie przetwarzał dane osobowe użytkownika w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
    7. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora,
    8. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy użytkownik uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  7. W celu realizacji wskazanych powyżej praw należy skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: daneosobowe@itaka.pl.

JEŚLI KORZYSTASZ Z FORMULARZA OFERTOWEGO

  1. Administrator przetwarza dane osobowe w celu:
    1. Realizacji zapytania, tj. przedstawienia oferty na udział w imprezie turystycznej (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – „podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy”.
    2. Przesyłania informacji marketingowych (np. newsletter), w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystanie danych w tym celu (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit a RODO) – „zgoda”.
    3. Marketingu bezpośredniego (produktów i usług własnych Administratora oraz jego partnerów), w tym personalizacji treści marketingowych (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes". Administrator może przetwarzać dane osobowe w celu przygotowania i przedstawienia spersonalizowanej oferty na imprezę turystyczną. Takie dane będą przetwarzane również w sposób zautomatyzowany, jednak podejmowane decyzje nie będą wywoływać skutków prawnych wobec klienta.
  2. Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania, tj. przedstawienia oferty na imprezę turystyczną. Konsekwencją niepodania wymaganych danych osobowych jest niemożność wysłania użytkownikowi oferty.
  3. Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
    1. czas niezbędny do realizacji zapytania, tj. przygotowania i przedstawienia oferty oraz uzyskania odpowiedzi klienta, jednak nie dłużej niż 60 miesięcy od dnia wysłania oferty.
    2. czas do momentu wyrażenia sprzeciwu,
    3. czas do momentu wycofania zgody.
  4. Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Administrator może przekazać dane osobowe użytkownika – oprócz osobom upoważnionym przez Administratora danych – innym podmiotom, w tym:
    1. podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym usługi doradcze;
    2. innym administratorom, w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie.
  5. Administrator może przekazywać dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), które nie zapewniają odpowiedniego stopnia ochrony. Administrator zapewnia jednak, że transfer realizowany jest w sposób bezpieczny, kontrolowany i zabezpieczony jest stosownymi umowami z ich odbiorcami, spełniającymi warunki określone w rozdziale V RODO. Administrator może również przekazywać dane osobowe do państw spoza EOG, wobec których Komisja Europejska stwierdziła, że zapewniają odpowiedni stopień ochrony.
  6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, użytkownikowi przysługuje odpowiednio:
    1. prawo dostępu do danych osobowych,
    2. prawo do sprostowania danych osobowych,
    3. prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
    4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    5. prawo do przenoszenia danych do innego administratora, w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest wyrażona zgoda,
    6. prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Administrator będzie przetwarzał dane osobowe klienta w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
    7. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora,
    8. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy użytkownik uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  7. W celu realizacji wskazanych powyżej praw należy skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: daneosobowe@itaka.pl.

JEŚLI KORZYSTASZ Z FORMULARZA KONTAKTOWEGO

  1. Administrator przetwarza dane osobowe w celu:
    1. Udzielenia odpowiedzi na pytania zadawane za pośrednictwem formularza kontaktowego (lub adresu e-mail i telefonu) dostępnego na stronie www.itaka.pl oraz w aplikacji mobilnej (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”.
    2. Przesyłania informacji marketingowych (np. newsletter), w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystanie danych w tym celu (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit a RODO) – „zgoda”.
    3. Marketingu bezpośredniego (produktów i usług własnych Administratora oraz jego partnerów), w tym personalizacji treści marketingowych (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes". Administrator może przetwarzać dane osobowe w celu przygotowania i przedstawienia spersonalizowanej oferty na imprezę turystyczną. Takie dane będą przetwarzane również w sposób zautomatyzowany, jednak podejmowane decyzje nie będą wywoływać skutków prawnych wobec klienta.
  2. Przekazanie wskazanych w formularzu kontaktowym oraz w aplikacji mobilnej danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie. Konsekwencją niepodania wymaganych danych osobowych jest brak możliwości wysłania użytkownikowi odpowiedzi.
  3. Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
    1. okres niezbędny do realizacji celu wskazanego powyżej, czyli do momentu udzielenia odpowiedzi na przesłane przez użytkownika zapytanie,
    2. czas do momentu wyrażenia sprzeciwu,
    3. czas do momentu wycofania zgody.
  4. Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Administrator może przekazać dane osobowe użytkownika – oprócz osobom upoważnionym przez Administratora danych – innym podmiotom, w tym:
    1. podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym usługi doradcze;
    2. innym administratorom, w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie.
  5. Administrator może przekazywać dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), które nie zapewniają odpowiedniego stopnia ochrony. Administrator zapewnia jednak, że transfer realizowany jest w sposób bezpieczny, kontrolowany i zabezpieczony jest stosownymi umowami z ich odbiorcami, spełniającymi warunki określone w rozdziale V RODO. Administrator może również przekazywać dane osobowe do państw spoza EOG, wobec których Komisja Europejska stwierdziła, że zapewniają odpowiedni stopień ochrony.
  6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, użytkownikowi przysługuje:
    1. prawo dostępu do danych osobowych,
    2. prawo do sprostowania danych osobowych,
    3. prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
    4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    5. prawo do przenoszenia danych do innego administratora, w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest wyrażona zgoda,
    6. prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Administrator będzie przetwarzał dane osobowe klienta w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
    7. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora,
    8. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy użytkownik uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  7. W celu realizacji wskazanych powyżej praw należy skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: daneosobowe@itaka.pl.

JEŚLI KORZYSTASZ Z NASZEJ INFOLINII

  1. Administrator przetwarza dane osobowe w celu obsługi zgłoszeń realizowanych za pośrednictwem usługi telefonicznej Infolinia, której numery zostały udostępnione na stronie internetowej www.itaka.pl oraz w aplikacji mobilnej w tym:
    1. Udzielenia odpowiedzi na pytania zadawane w trakcie rozmów telefonicznych (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”.
    2. Gromadzenia i wykorzystania danych osobowych pozyskiwanych za pośrednictwem systemu nagrywania rozmów telefonicznych w celu weryfikacji poprawności realizowanych usług (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”.
    3. Ustalenia, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami - przez czas trwania postępowań i okres przedawnienia potencjalnych roszczeń. Podstawą jest realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”.
    4. Przesyłania informacji marketingowych (np. newsletter), w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystanie danych w tym celu (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit a RODO) – „zgoda”.
    5. Marketingu bezpośredniego (produktów i usług własnych Administratora oraz jego partnerów), w tym personalizacji treści marketingowych (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes". Administrator może przetwarzać dane osobowe w celu przygotowania i przedstawienia spersonalizowanej oferty na imprezę turystyczną. Takie dane będą przetwarzane również w sposób zautomatyzowany, jednak podejmowane decyzje nie będą wywoływać skutków prawnych wobec klienta.
  2. Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazywanych w trakcie rozmów telefonicznych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.
  3. Zapisy z systemów nagrywania rozmów telefonicznych przechowywane będą nie dłużej niż trzy miesiące od dnia nagrania. W przypadku, w którym nagranie stanowić będzie dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin ten ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania. Po upływie tych okresów, nagrania zawierające dane osobowe, podlegają zniszczeniu.
  4. Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
    1. okres niezbędny do realizacji celu wskazanego powyżej, czyli do momentu udzielenia odpowiedzi na zadane przez użytkownika zapytanie,
    2. czas do momentu wyrażenia sprzeciwu,
    3. czas do momentu wycofania zgody.
  5. Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Administrator może przekazać dane osobowe użytkownika – oprócz osobom upoważnionym przez Administratora danych – innym podmiotom, w tym:
    1. podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym usługi doradcze;
    2. innym administratorom, w zakresie niezbędnym do udzielenia odpowiedzi na zadane pytanie.
  6. Administrator może przekazywać dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), które nie zapewniają odpowiedniego stopnia ochrony. Administrator zapewnia jednak, że transfer realizowany jest w sposób bezpieczny, kontrolowany i zabezpieczony jest stosownymi umowami z ich odbiorcami, spełniającymi warunki określone w rozdziale V RODO. Administrator może również przekazywać dane osobowe do państw spoza EOG, wobec których Komisja Europejska stwierdziła, że zapewniają odpowiedni stopień ochrony.
  7. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, użytkownikowi przysługuje:
    1. prawo dostępu do danych osobowych,
    2. prawo do sprostowania danych osobowych,
    3. prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
    4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    5. prawo do przenoszenia danych do innego administratora, w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest wyrażona zgoda,
    6. prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Administrator będzie przetwarzał dane osobowe klienta w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
    7. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora,
    8. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy użytkownik uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. W celu realizacji wskazanych powyżej praw należy skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: daneosobowe@itaka.pl.

JEŚLI KORZYSTASZ Z APLIKACJI ITAKA CHATBOT

  1. Administrator przetwarza dane osobowe w celu:
    1. Udzielenia odpowiedzi na pytania zadawane za pośrednictwem dostępnego w aplikacji Messenger oprogramowania ITAKA Chatbot (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”.
    2. Realizacji zapytania, tj. przedstawienia oferty na imprezę turystyczną (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. b RODO) – „podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy”.
    3. Przesyłania informacji marketingowych (np. newsletter), w przypadku wyrażenia zgody na wykorzystanie danych w tym celu (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit a RODO) – „zgoda”.
    4. Marketingu bezpośredniego (produktów i usług własnych Administratora oraz jego partnerów), w tym personalizacji treści marketingowych (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes". Administrator może przetwarzać dane osobowe w celu przygotowania i przedstawienia spersonalizowanej oferty na imprezę turystyczną. Takie dane będą przetwarzane również w sposób zautomatyzowany, jednak podejmowane decyzje nie będą wywoływać skutków prawnych wobec klienta.
  2. W celu nawiązania kontaktu z Administratorem tj. skorzystania z oprogramowania ITAKA Chatbot, użytkownik aplikacji Messenger udostępnia dane osobowe, a w szczególności swoje imię i nazwisko oraz inne dane (zgodnie z uprawnieniami określonymi przez użytkownika w ustawieniach aplikacji). Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do nawiązania kontaktu i uzyskania odpowiedzi na zadane pytanie.
  3. Administrator przetwarza dane osobowe użytkownika w celu realizacji zapytania. Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania, tj. przedstawienia oferty na imprezę turystyczną. Konsekwencją niepodania wymaganych danych osobowych jest niemożność wysłania użytkownikowi oferty.
  4. Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
    1. czas niezbędny do realizacji zapytania, tj. przygotowania i przedstawienia oferty oraz uzyskania odpowiedzi klienta, jednak nie dłużej niż 60 miesięcy od dnia wysłania oferty
    2. czas do momentu wyrażenia sprzeciwu,
    3. czas do momentu wycofania zgody.
  5. Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Administrator może przekazać dane osobowe użytkownika – oprócz osobom upoważnionym przez Administratora danych – innym podmiotom, w tym:
    1. podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym usługi doradcze;
    2. innym administratorom, w zakresie niezbędnym dla realizacji usługi, na podstawie zawartych umów.
  6. Administrator może przekazywać dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), które nie zapewniają odpowiedniego stopnia ochrony. Administrator zapewnia jednak, że transfer realizowany jest w sposób bezpieczny, kontrolowany i zabezpieczony jest stosownymi umowami z ich odbiorcami, spełniającymi warunki określone w rozdziale V RODO. Administrator może również przekazywać dane osobowe do państw spoza EOG, wobec których Komisja Europejska stwierdziła, że zapewniają odpowiedni stopień ochrony.
  7. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, użytkownikowi przysługuje:
    1. prawo dostępu do danych osobowych,
    2. prawo do sprostowania danych osobowych,
    3. prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
    4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    5. prawo do przenoszenia danych do innego administratora, w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest wyrażona zgoda,
    6. prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Administrator będzie przetwarzał dane osobowe klienta w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
    7. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora,
    8. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy użytkownik uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. W celu realizacji wskazanych powyżej praw należy skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: daneosobowe@itaka.pl.

JEŚLI ZAPISAŁEŚ SIĘ DO NEWSLETTERA

  1. Administrator przetwarza dane osobowe w celu:
    1. Przekazywania osobom zainteresowanym ofertą Administratora informacji marketingowych za pośrednictwem newslettera (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit a RODO) – „zgoda”.
    2. Marketingu bezpośredniego (produktów i usług własnych Administratora oraz jego partnerów), w tym personalizacji treści marketingowych (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes". Administrator może przetwarzać dane osobowe w celu przygotowania i przedstawienia spersonalizowanej oferty na imprezę turystyczną. Takie dane będą przetwarzane również w sposób zautomatyzowany, jednak podejmowane decyzje nie będą wywoływać skutków prawnych wobec klienta.
  2. Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do otrzymywania informacji marketingowych. Konsekwencją niepodania wymaganych danych osobowych jest brak możliwości wysłania użytkownikowi newslettera.
  3. Użytkownik korzystający z newslettera może w każdej chwili i bez podania przyczyny, zrezygnować z jego otrzymywania, w szczególności poprzez kliknięcie w link dezaktywacyjny znajdujący się w każdej wiadomości e-mail wysłanej do użytkownika lub wysyłając korespondencję na adres: info@itaka.pl.
  4. Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
    1. czas do momentu wycofania zgody,
    2. czas do momentu wyrażenia sprzeciwu.
  5. Administrator może przekazać dane osobowe użytkownika – oprócz osobom upoważnionym przez Administratora danych – innym podmiotom, w tym:
    1. podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym usługi doradcze;
    2. innym administratorom w zakresie niezbędnym dla realizacji usług i wymogów prawnych, na podstawie zawartych umów.
  6. Administrator może przekazywać dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), które nie zapewniają odpowiedniego stopnia ochrony. Administrator zapewnia jednak, że transfer realizowany jest w sposób bezpieczny, kontrolowany i zabezpieczony jest stosownymi umowami z ich odbiorcami, spełniającymi warunki określone w rozdziale V RODO. Administrator może również przekazywać dane osobowe do państw spoza EOG, wobec których Komisja Europejska stwierdziła, że zapewniają odpowiedni stopień ochrony.
  7. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, użytkownikowi przysługuje:
    1. prawo dostępu do danych osobowych,
    2. prawo do sprostowania danych osobowych,
    3. prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
    4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    5. prawo do przenoszenia danych do innego administratora, w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest wyrażona zgoda,
    6. prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Administrator będzie przetwarzał dane osobowe klienta w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
    7. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora,
    8. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy użytkownik uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  8. W celu realizacji wskazanych powyżej praw należy skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: daneosobowe@itaka.pl.

JEŚLI KORZYSTASZ Z NASZEGO BLOGA

  1. Administrator przetwarza dane osobowe w celu umożliwienia użytkownikowi wymiany informacji, w tym dodawania komentarzy na blogu Administratora, a także udzielenia odpowiedzi na pytania użytkownika (podstawa prawna – art. 6 ust. 1 lit f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”.
  2. Przekazanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do korzystania z bloga. Konsekwencją niepodania wymaganych danych osobowych jest brak możliwości rejestracji oraz wymiany informacji, w tym dodawania komentarzy na blogu Administratora.
  3. Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych do momentu wyrażenia sprzeciwu przez użytkownika.
  4. Administrator może przekazać dane osobowe użytkownika – oprócz osobom upoważnionym przez Administratora danych – innym podmiotom, w tym:
    1. podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym usługi doradcze;
    2. innym administratorom w zakresie niezbędnym dla realizacji usług i wymogów prawnych, na podstawie zawartych umów.
  5. Administrator może przekazywać dane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), które nie zapewniają odpowiedniego stopnia ochrony. Administrator zapewnia jednak, że transfer realizowany jest w sposób bezpieczny, kontrolowany i zabezpieczony jest stosownymi umowami z ich odbiorcami, spełniającymi warunki określone w rozdziale V RODO. Administrator może również przekazywać dane osobowe do państw spoza EOG, wobec których Komisja Europejska stwierdziła, że zapewniają odpowiedni stopień ochrony.
  6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych, użytkownikowi przysługuje:
    1. prawo dostępu do danych osobowych,
    2. prawo do sprostowania danych osobowych,
    3. prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
    4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    5. prawo do przenoszenia danych do innego administratora, w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest wyrażona zgoda,
    6. prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Administrator będzie przetwarzał dane osobowe klienta w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
    7. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w sytuacji, kiedy podstawą przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora,
    8. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy użytkownik uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
  7. W celu realizacji wskazanych powyżej praw należy skontaktować się z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: daneosobowe@itaka.pl.

JEŚLI ODWIEDZASZ NASZE MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

  1. Administrator przetwarza dane osobowe użytkowników odwiedzających profile Administratora prowadzone w mediach społecznościowych (np. Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn, Twitter). Dane te są przetwarzane wyłącznie w związku z prowadzeniem profilu Administratora, w tym w celu promowania własnej marki (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”.
  2. Zakres przetwarzania danych osobowych, szczegółowe cele oraz prawa i obowiązki użytkownika portalu społecznościowego wynikają wprost z regulaminu danego portalu.

JEŚLI KORZYSTASZ Z FANPAGE’A ITAKI

  1. Nowa Itaka sp. z o.o. jest administratorem danych osobowych użytkowników korzystających z produktów i usług oferowanych przez Facebooka, którzy odwiedzają stronę Administratora, dostępną pod adresem https://www.facebook.com/itakapl (dalej jako Fanpage). Administrator jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo przekazanych danych osobowych oraz przetwarzanie ich zgodnie z przepisami prawa.
  2. Administrator przetwarza dane osobowe użytkowników, którzy korzystając z produktów i usług Facebooka, odwiedzają Fanpage. Dane te są przetwarzane:
    1. w związku z prowadzeniem Fanpage’a, w tym w celu promowania własnej marki (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes";
    2. w celu udzielenia odpowiedzi na pytania zadawane za pośrednictwem Messengera lub innych usług oferowanych przez Facebooka (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”; w sytuacji, w której w treści pytania zostały przekazane szczególne kategorie danych (np. informacje o stanie zdrowia) uznaje się, że użytkownik wyraził zgodę na wykorzystanie tych danych przez Administratora (podstawa prawna - art. 9 ust. 2 lit. a RODO) - "zgoda";
  3. Administrator ma prawo do przetwarzania:
    1. publicznie dostępnych danych osobowych (takich jak nazwa użytkownika, zdjęcie profilowe, status aktywności na Facebooku lub w Messengerze), treści komentarzy i innych informacji publicznie udostępnianych przez użytkownika korzystającego z produktów i usług Facebooka,
    2. danych osobowych, których dostarcza użytkownik odwiedzający Fanpage, w tym gromadzenia informacji udostępnianych w profilu użytkownika oraz innych treści, komentarzy, wiadomości i komunikatów (np. zdjęć, danych kontaktowych, miejsca zamieszkania, informacji na temat zainteresowań lub przekonań światopoglądowych),
    3. innych danych osobowych przekazanych przez użytkowników w treści wiadomości za pośrednictwem Messengera lub innych usług Facebooka (w tym danych kontaktowych i danych o stanie zdrowia) w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie lub w celu realizacji prośby o kontakt.
  4. Zakres przetwarzania danych osobowych, szczegółowe cele oraz prawa i obowiązki użytkownika korzystającego z produktów i usług Facebooka wynikają wprost z regulaminu Facebooka (dokument jest dostępny pod adresem: https://www.facebook.com/legal/terms) oraz „Zasad dotyczących danych” (dokument jest dostępny pod adresem https://www.facebook.com/policy) lub przepisów prawa oraz doprecyzowywane są w wyniku działań podejmowanych przez użytkownika na portalu społecznościowym Facebook.
  5. Administrator ma prawo do przetwarzania danych osobowych przez okres niezbędny do realizacji wskazanych powyżej celów. W zależności od podstawy prawnej będzie to odpowiednio:
    1. czas do momentu wyrażenia sprzeciwu (lub usunięcia konta użytkownika Facebooka),
    2. czas do momentu cofnięcia zgody (lub usunięcia konta użytkownika Facebooka); wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych w okresie, gdy zgoda obowiązywała;
    3. okres niezbędny do obsługi zapytania wysłanego przez użytkownika za pośrednictwem Messengera lub innych usług Facebooka.
  6. Katalog odbiorców danych osobowych przetwarzanych przez Administratora wynika przede wszystkim z zakresu produktów i usług z jakich korzysta użytkownik Facebooka, ale również ze zgody użytkownika lub z przepisów prawa. Z zachowaniem wszelkich gwarancji bezpieczeństwa danych, Administrator może przekazać dane osobowe użytkownika odwiedzającego Fanpage – oprócz osobom upoważnionym przez Administratora danych – innym podmiotom, w tym podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Administratora np. dostawcom usług technicznych i podmiotom świadczącym usługi doradcze (w tym kancelariom prawnym) oraz kontrahentom realizującym usługi na rzecz Administratora na podstawie zawartych umów.
  7. Administrator nie będzie przekazywał danych osobowych użytkownika z korzystającego produktów i usług Facebooka do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (do krajów innych niż kraje Unii Europejskiej oraz Islandia, Norwegia i Liechtenstein).
  8. Administrator może przetwarzać dane osobowe użytkowników korzystających z produktów i usług Facebooka, którzy odwiedzają Fanpage, w celu analizy sposobu korzystania przez użytkowników ze strony Administratora oraz powiązanych z nią treści (prowadzenia statystyk) – w przypadku gdy korzystanie przez użytkowników z Fanpage’a i treści z nim powiązanych wywołuje utworzenie zdarzenia do statystyk strony, z którym wiąże się przetwarzanie danych osobowych (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) - "prawnie uzasadniony interes".
  9. W przypadku danych osobowych przetwarzanych w celu prowadzenia statystyk dotyczących podejmowanych przez użytkownika na Fanpage’u działań (w tym obserwowanie lub zaprzestanie obserwowania strony, polecenie strony w poście lub komentarzu, polubienie strony lub posta, anulowanie polubienia), Nowa Itaka oraz Facebook Ireland Limited (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Irlandia) są wspólnymi administratorami danych osobowych użytkowników. Rodzaje danych i zakres ich przetwarzania oraz zasady ochrony prywatności i prawa użytkowników, zostały wskazane szczegółowo:
    1. w niniejszym dokumencie,
    2. w dokumencie „Zasady dotyczące danych”, opublikowanym na stronie Facebooka pod adresem https://www.facebook.com/policy.
  10. Odpowiedzialność za powiadomienie użytkowników korzystających z produktów i usług Facebooka o przetwarzaniu danych na potrzeby statystyk strony oraz za umożliwienie im egzekwowania swoich praw zgodnie z RODO ponosi Facebook (informacje o danych wykorzystywanych do tworzenia statystyk strony zostały udostępnione na stronie Facebooka pod adresem: https://www.facebook.com/legal/terms/information_about_page_insights _data).
  11. Z inspektorem ochrony danych Facebooka można skontaktować się za pośrednictwem formularza, który został udostępniony na stronie Facebooka pod adresem https://www.facebook.com/help/contact/540977946302970.

DANE GROMADZONE AUTOMATYCZNIE

  1. Administrator gromadzi informacje pozyskiwane automatycznie (tzw. dzienniki zdarzeń).
  2. W dziennikach zdarzeń zapisywane są dane dotyczące sesji użytkowników odwiedzających Serwis i korzystających z usług świadczonych w ramach Serwisu i aplikacji mobilnej (w szczególności: adres IP, data i czas odwiedzin, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym). Dane te nie są kojarzone z konkretnymi osobami.
  3. Dostęp do zawartości dzienników zdarzeń posiadają osoby upoważnione przez Administratora.
  4. Chronologiczny zapis informacji o zdarzeniach stanowi wyłącznie materiał pomocniczy, wykorzystywany w celach administracyjnych. Analiza dzienników zdarzeń umożliwia w szczególności wykrywanie zagrożeń, zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa oraz wykonywanie statystyk w celu lepszego poznania sposobu korzystania z serwisu internetowego i aplikacji mobilnej przez użytkowników.
  5. Dane wskazane w ust. 2 powyżej są wykorzystywane w celu diagnozowania problemów związanych z funkcjonowaniem Serwisu i Aplikacji oraz analizowania ewentualnych naruszeń bezpieczeństwa, zarządzania Serwisem i Aplikacją oraz w celu wykonywania statystyk (podstawa prawna - art. 6 ust. 1 lit. f RODO) – „prawnie uzasadniony interes”.
  6. Serwis wykorzystuje do swego działania pliki cookies. Więcej informacji na ten temat znajduje się w „POLITYCE COOKIES”.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Administrator zabezpiecza przetwarzane przez siebie dane osobowe zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami, dotyczącymi ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji.
  2. Niniejsza Polityka Prywatności ma charakter informacyjny i dotyczy tylko serwisu www.itaka.pl oraz aplikacji mobilnej. Serwis oraz aplikacja mobilna mogą zawierać odnośniki do innych stron internetowych (w tym do stron współpracujących z Administratorem partnerów i innych podmiotów zewnętrznych). Administrator sugeruje, aby każdy użytkownik po przejściu na inne strony, zapoznał się z obowiązującą tam polityką prywatności.
  3. Administrator zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w obowiązującej Polityce Prywatności w przypadku rozwoju technologii, zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w zakresie ochrony danych osobowych oraz w przypadku rozwoju Serwisu.
  4. O stosownych zmianach w treści polityki prywatności Administrator powiadomi użytkowników poprzez zamieszczenie komunikatu na stronie Serwisu.
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter