phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane CB5DFB7F-C92F-41CB-9FB1-916D616FF3EC E0FBD33F-841B-452B-BF16-225B7D943904
Bezpieczne wakacje z ITAKĄ

Opinie Klientów, którzy wrócili z wakacji 2020

Zobacz więcej opinii

Na lotnisku i w samolocieNa lotnisku i w samolocie
  • zakryj nos i usta maseczką ochronną, zmieniaj ją co 4 godziny
  • zachowaj 1,5-metrowy dystans (nie dotyczy rodzin i osób podróżujących razem)
  • dezynfekuj ręce ogólnodostępnymi środkami, a podczas kaszlu oraz kichania zakrywaj usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką – wyrzuć chusteczkę do zamkniętego kosza, ręce umyj używając mydła i wody lub zdezynfekuj dłonie płynem na bazie alkoholu
  • płać bezgotówkowo

Podczas każdego lotu powrotnego do Polski (dotyczy wszystkich linii lotniczych) należy wypełnić formularz lokalizacji pasażera oraz deklarację zdrowia. Czyste formularze będą dostępne na pokładzie samolotu, zalecamy jednak wydrukowanie i wypełnienie ich wcześniej. Formularze są dołączone do dokumentów podróży dostępnych w Strefie Klienta.

Pobierz formularz:
Deklaracja zdrowia/formularz lokalizacji wersja PL
Deklaracja zdrowia/formularz lokalizacji wersja ENG

Oprócz tego podróżując z jednym z poniższych przewoźników należy obowiązkowo wydrukować i wypełnić formularz wskazany przez tę linię lotniczą. Formularze są dołączone do dokumentów podróży dostępnych w Strefie Klienta.
Obowiązek ten dotyczy każdego pasażera.

Podczas wszystkich rejsów realizowanych przez linię Blue Panorama, na pokładzie samolotu należy używać maseczek ochronnych, które mają klasę filtracyjną minimum FFP2.
Maseczkę należy wymieniać co 4 godziny. Podczas odprawy będzie weryfikowany rodzaj maseczek oraz ich liczba – przy lotach trwających dłużej niż 4 godziny należy mieć odpowiednią liczbę maseczek.
Brak maseczki z klasą filtracyjną minimum FFP2 będzie skutkować odmową wejścia na pokład samolotu. Obsługa wykonująca dany lot będzie dokonywała odpowiednich kontroli czy podczas odprawy i wejścia na pokład używane są jedynie właściwe modele maseczek.

 

Na lotnisku i w samolocieNa wycieczce objazdowej
  • podróż w maseczkach dla wszystkich pasażerów (wyposażenie we własnym zakresie, zalecamy wymianę maseczki co 4 godz.)
  • codzienne czyszczenie autokarów i dezynfekowanie powierzchni wspólnych (klamki, uchwyty, stoliki)
  • atestowany środek antybakteryjny do dezynfekcji rąk dostępny przy każdym wejściu do autokaru
  • ozonowanie pojazdu po każdej imprezie turystycznej (ozonowanie zabija do 99% wirusów, bakterii i drobnoustrojów, posiadamy własny certyfikowany ozonator)
  • praca wentylacji i klimatyzacji w systemie otwartym
  • wymiana raz na dwa tygodnie filtrów flizelinowych (filtrują powietrze z kurzu, roztoczy i innych drobnoustrojów wyciąganych z wewnątrz autokaru)
  • wymiana filtrów kabinowych raz na miesiąc (wg zaleceń organizacji transportowych)
  • czyszczenie i dezynfekcja parownika klimatyzacji raz na miesiąc
  • pomiar temperatury przez pasażera w domu w dzień wyjazdu
  • pomiar temperatury pasażera przed wejściem do autokaru (w miejscu rozpoczęcia imprezy turystycznej tj. w docelowym autokarze)
  • zakaz korzystania z toalety w autokarze

Gwarancja bezpiecznych wakacji

UBEZPIECZENIE ubezpieczenie-ergo

Pakiety ubezpieczeń Itaka Complex i Itaka Prestige zostały poszerzone o ochronę w kosztach leczenia i transportu na wypadek pandemii. Klienci, którzy do tej pory wykupili ww. warianty także są objęci ochroną. Klienci, którzy mają wariant Simple (w cenie imprezy) mogą do dnia wyjazdu zamienić go (za dopłatą) na wariant Complex lub Prestige.

Dowiedz się więcejubezpieczenie-ergo
GWARANCJA BEZKOSZTOWEJ
ZMIANY NA INNY TERMIN
Na lotnisku i w samolocie

W przypadku gdy Klient na lotnisku w Polsce nie zostanie dopuszczony do wylotu z powodu objawów COVID-19 i ostatecznie okaże się, że jest zarażony koronawirusem, to po okresie leczenia, przeniesiemy pierwotną rezerwację na inny termin, pod warunkiem udokumentowania przez Klienta ww. okoliczności.

Dowiedz się więcej Na lotnisku i w samolocie
I FILAR
Gwarancja ubezpieczeniowa
Na lotnisku i w samolocie

Klienci ITAKI są chronieni gwarancją ubezpieczeniową na wypadek pokrycia kosztów powrotu do kraju, a także zwrotu wpłat za niezrealizowane usługi. Gwarancja, której kwota wynosi 96 000 000 PLN, została wystawiona przez ERGO Reiseversicherung AG Oddział w Polsce.

Dowiedz się więcej
II FILAR
Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (TFG)
Na lotnisku i w samolocie

Wszyscy Klienci ITAKI podlegają dodatkowej ustawowej ochronie Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego (do cen imprez turystycznych doliczana jest obowiązkowa składka odprowadzana na TFG). Składki te są kumulowane na koncie TFG i uruchamiane w celu pokrycia kosztów powrotu do kraju oraz zwrotu wpłat za niezrealizowane i przerwane imprezy turystyczne dla klientów biur podróży, które utraciły płynność finansową, i których uruchomione w pierwszej kolejności środki z gwarancji ubezpieczeniowej (I filar) okazały się niewystarczające. TFG zabezpiecza również 100% wpłaty na voucherach wydawanych obecnie Klientom w ramach rozliczenia kwoty wpłaconej na poczet rezerwacji objętej anulacją.

Dowiedz się więcej

ITAKA – nam możesz zaufać

Nr 1 w Polsce:
  • lider rankingu Touroperatorzy 2019
  • najwyżej sklasyfikowane biuro podróży w "Pięćsetce w Polsce"
Nr 1 wśród konsumentów:
  • Konsumencki Lider Jakości 2019
  • Superbrands
31 lat
na polskim rynku
100%
polski kapitał
8 mln
zadowolonych Klientów

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)

OCHRONA PRZED WYJAZDEM

Jeżeli zachorujesz przed wyjazdem i stan zdrowia zmusi Cię to tego by z niego zrezygnować, będą obowiązywały Cię koszty rezygnacji wskazane w Warunkach Uczestnictwa. O kosztach rezygnacji piszemy więcej w pytaniu: Jakie są warunki rezygnacji z wakacji? Jeśli Twój wyjazd realizowany jest autokarem lub lotem czarterowym możesz dokonać zmiany osoby wyjeżdżającej, a my nie naliczymy kosztów za zmianę. W obu przypadkach zmiany rezerwacji dokonywane są przez Twojego doradcę po uprzednim zgłoszeniu z Twojej strony. Przede wszystkim jednak aby nie stracić wpłaconej kwoty należy dodatkowo ubezpieczyć się wybierając Ubezpieczenie od Kosztów Rezygnacji. Pozwala ono na rezygnację w konkretnych przypadkach takich jak zachorowanie, nagły wypadek itp. (określonych w Warunkach ubezpieczenia ERGO ).

Masz trzy wersje ubezpieczenia do wyboru:

  • Rezygnacja PLUS 80 - pozwalająca na zwrot 80% wpłaty
  • Rezygnacja PLUS 100 - pozwalająca na zwrot 100% wpłaty
  • Rezygnacja Cov PLUS 100 - pozwalająca na zwrot 100% wpłaty, także w przypadku zachorowania na COVID-19. Więcej informacji znajdziesz w kolejnym pytaniu.

W większości przypadków ubezpieczenie od kosztów rezygnacji możesz kupić jedynie w dniu rezerwacji wakacji, dlatego zalecamy, aby z tym nie zwlekać. Jeśli do Twojego wyjazdu jest 30 dni lub więcej, na dokupienie tego ubezpieczenia masz 14 dni (od daty zakupu wakacji).

Mając ubezpieczenie od rezygnacji możesz zrezygnować z podróży w każdej chwili przed jej rozpoczęciem, wystarczy skontaktować się z nami i poinformować nas o tym. Pamiętaj, że składka ubezpieczenia jest bezzwrotna, a jej wysokość uzależniona jest od ceny wyjazdu liczonej na osobę. Szczegółowe informacje dostępne są w Karcie Produktu oraz Warunkach Ubezpieczenia ERGO.

Możesz ubezpieczyć się na wypadek takich okoliczności. Dodatkowe ubezpieczenie pozwala na rezygnację w konkretnych przypadkach takich jak zachorowanie, nagły wypadek itp. (określonych w Warunkach ubezpieczenia ERGO ).

Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji w wariancie Rezygnacja Cov PLUS 100 zabezpiecza Cię dodatkowo o:

  • zachorowanie na Covid-19 Ubezpieczonego lub współuczestnika podróży.
  • zachorowanie na Covid-19 najbliższego krewnego ubezpieczonego, skutkujące koniecznością leczenia szpitalnego (hospitalizacją), która nie zakończy się przed datą rozpoczęcia podróży.

Suma ubezpieczenia jest równa cenie imprezy turystycznej, jednak nie wyższa niż 25 000 PLN/os.

W większości przypadków ubezpieczenie od kosztów rezygnacji możesz kupić jedynie w dniu rezerwacji wakacji, dlatego zalecamy, aby z tym nie zwlekać. Jeśli do Twojego wyjazdu jest 30 dni lub więcej, na dokupienie tego ubezpieczenia masz 14 dni (od daty zakupu wakacji).

Mając ubezpieczenie od rezygnacji możesz zrezygnować z podróży w każdej chwili przed jej rozpoczęciem, w tym celu skontaktuj się ze swoim doradcą.

Pamiętaj, że składka ubezpieczenia jest bezzwrotna, a jej wysokość uzależniona jest od ceny wyjazdu liczonej na osobę. Szczegółowe informacje dostępne są w Karcie Produktu oraz Warunkach Ubezpieczenia ERGO.

Jeżeli Ty lub ktoś z Twojej rodziny/współuczestników podróży zostanie przed wyjazdem poddany obowiązkowej kwarantannie z tytułu zachorowania na COVID-19, która ostatecznie uniemożliwi realizację imprezy turystycznej, bezkosztowo zmienimy Twoją rezerwację na inny termin. Jest to możliwe dzięki Gwarancji Bezkosztowej Zmiany na Inny Termin, jaką dajemy bezpłatnie wszystkim naszym Klientom.

Aby skorzystać z tej usługi, rezygnację musisz zgłosić swojemu doradcy niezwłocznie po skierowaniu na kwarantannę – rezerwacja musi zostać skasowana w tym samym dniu, w którym zaczyna obowiązywać kwarantanna. Jeśli ze względu na kwarantannę nie będziesz mieć możliwości zgłoszenia rezygnacji, to taką dyspozycję może złożyć uczestnik podróży (pełnoletni).

Przypadek 1:

Jeżeli na lotnisku w Polsce nie zostaniesz dopuszczony do wylotu z powodu objawów COVID-19 i ostatecznie okaże się, że jesteś zarażony koronawirusem, to po okresie leczenia przeniesiemy Twoją pierwotną rezerwację na inny termin, pod warunkiem udokumentowania ww. okoliczności. Jest to możliwe dzięki Gwarancji Bezkosztowej Zmiany na Inny Termin, jaką dajemy bezpłatnie wszystkim naszym Klientom.

W przypadku, gdy dalszy termin nie będzie dostępny np. z powodu zakończenia sezonu, operacji lotów lub z innych przyczyn leżących po stronie ITAKI, zostaną zaproponowane Ci inne, korzystne warunki na drodze indywidualnych ustaleń.

Aby skorzystać z tej opcji musisz zgłosić do biura rezygnację w dniu otrzymania odmowy wejścia do terminala. Jeśli ze względu na stan zdrowia lub procedury związane z niewpuszczeniem nie będziesz miał możliwości zgłoszenia rezygnacji, to taką dyspozycję może złożyć uczestnik podróży (pełnoletni).


Przypadek 2:

Jeżeli na lotnisku w Polsce nie zostaniesz dopuszczony do wylotu z powodu objawów COVID-19 i ostatecznie okaże się, że nie jesteś zarażony koronawirusem i masz wykupione Ubezpieczenie od Kosztów Rezygnacji, to wówczas możesz skorzystać z ochrony ubezpieczeniowej w ramach tego ubezpieczenia.

O ubezpieczeniach piszemy więcej w pytaniu:Co jeśli zachoruję przed rozpoczęciem mojego wyjazdu?

Jeżeli ktoś z Twoich bliskich zachoruje przed zaplanowaną podrożą i masz wykupione Ubezpieczenie od Kosztów Rezygnacji w wariancie Rezygnacja Cov PLUS 100, to wówczas możesz również skorzystać z ochrony ubezpieczeniowej w ramach tego ubezpieczenia.

O ubezpieczeniach piszemy więcej w pytaniu: Co jeśli zachoruję na Covid-19 przed wakacjami?

Śledzimy i gromadzimy informacje dotyczące poszczególnych krajów. O oficjalnie potwierdzonych decyzjach informujemy na tej stronie w sekcji „przed wylotem” i „na miejscu”.

OCHRONA W TRAKCIE WAKACJI

W cenie wakacji otrzymujesz podstawowy pakiet ubezpieczenia Itaka Simple, który pokrywa koszty leczenia i transportu do 20 000 EUR/os. Pakiet ten nie pokrywa kosztów na wypadek zachorowania na Covid-19. Warto więc rozszerzyć ubezpieczenie do pakietu Itaka Complex lub Itaka Prestige (pokrywają one koszty leczenia Covid-19 do sumy odpowiednio 50 000 EUR i 300 000 EUR).

Rozszerzony pakiet ubezpieczenia możesz wykupić aż do dnia wylotu. Skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą, dokup ubezpieczenie w Strefie Klienta lub w aplikacji mobilnej ITAKA.

W ramach pakietów ubezpieczeniowych Itaka Simple, Itaka Complex, Itaka Prestige pokrywane są koszty leczenia i transportu na wypadek zachorowania. Pakiet podstawowy – Itaka Simple – nie uwzględnia kosztów leczenia Covid-19. Szczegółowe informacje dostępne są w Karcie Produktu oraz Warunkach Ubezpieczenia ERGO .

W pakiecie dodatkowego ubezpieczenia Itaka Complex oraz Itaka Prestige pokrywane są koszty leczenia na wypadek zachorowania na Covid-19. Co bardzo istotne - pakiety te pokrywają również koszt dodatkowego zakwaterowania, wyżywienia oraz transportu (maksymalnie do kwoty 1000 EUR/os ) w przypadku kwarantanny.

Rozszerzony pakiet ubezpieczenia możesz wykupić aż do dnia wylotu. Skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą, dokup ubezpieczenie w Strefie Klienta lub w aplikacji mobilnej ITAKA.

Więcej informacji na temat kwarantanny znajdziesz w sekcji: KWARANTANNA.

Koszty leczenia Covid-19 mogą się różnić w zależności od kraju, placówki medycznej i przebiegu choroby, dlatego rekomendujemy wybór ubezpieczenia Itaka Prestige, w którym koszty leczenia Covid-19 pokrywane są do sumy 300 000 EUR/os. .

Ochroną ubezpieczeniową objęte są:

  • świadczenie w wysokości maksymalnie 1 000 EUR/os dotyczące pokrycia dodatkowych kosztów związanych z objęciem Ubezpieczonego obowiązkową kwarantanną związaną z COVID-19 podczas podróży zagranicznej
  • ubezpieczeniem objęte są również koszty przerwania podróży w związku z zachorowaniem na COVID-19 najbliższego krewnego Ubezpieczonego, powodującym konieczność natychmiastowej hospitalizacji.

Więcej informacji o standardach bezpieczeństwa w samolotach, autokarach i w krajach docelowych znajdziesz na tej stronie w sekcji „przed wylotem”, „na lotnisku i w samolocie” oraz „na miejscu”.

ZMIANY/REZYGNACJE Z WAKACJI

Możesz zmienić rezerwację uzgadniając wcześniej warunki ze swoim doradcą.

Zmiany powyżej 40 dni przed wyjazdem są możliwe bez dodatkowych opłat na dowolny termin/kierunek/sezon wg promocji z dnia zakupu lub aktualnej.

Zmiany poniżej 40 dni przed wyjazdem obarczone są dodatkowymi opłatami i zawsze musisz je sprawdzić u swojego doradcy.

Możesz zmienić rezerwację potwierdzając wcześniej warunki ze swoim doradcą.

Koszty rezygnacji różnią się w zależności od rodzaju Twojej imprezy oraz środka transportu.


Dla imprez realizowanych samolotem czarterowymoraz imprez autokarowych , jeśli do wyjazdu jest 40 dni lub więcej wynoszą one 250 PLN/os. Jeśli do wyjazdu pozostaje mniej niż 40 dni, to koszty naliczamy zgodnie z opłatami dostępnymi w Warunkach Uczestnictwa . Im bliżej wyjazdu, tym koszty mogą być wyższe.


W przypadku imprez turystycznych z oferty bezzwrotnej, koszty odstąpienia od umowy wiążą się z opłatami uiszczonymi przez ITAKĘ na rzecz dostawców miejsc w hotelach i środkach transportu. Na cenę imprezy składają się, w przeważającej części, poniesione przez ITAKĘ w sposób bezzwrotny koszty zakwaterowania i transportu. W przypadku tego rodzaju imprez historycznie ukształtowane średnie koszty do 40 dnia przed wyjazdem (lub więcej) to potrącenia ok. połowy ceny imprezy. Im bliżej terminu wyjazdu, tym koszty są większe.


W przypadku imprez turystycznych realizowanych samolotem nieczarterowym tzn. rejsowym/liniowym lub tzw. lowcostowym (niskobudżetowym) powyższe warunki rezygnacji nie znajdują zastosowania. Koszty rezygnacji będą uzależnione od kosztów naliczonych przez przewoźnika.


Jeśli wykupiłeś Ubezpieczenie od Kosztów Rezygnacji, to pamiętaj, że składka za to ubezpieczenie zostanie w całości potrącona przy zgłoszeniu przez Ciebie rezygnacji, niezależnie od kosztów wynikających z Warunków Uczestnictwa.

Przed potwierdzeniem rezygnacji skontaktuj się więc z Twoim doradcą w celu uzyskania informacji na temat ewentualnych kosztów wynikających z tego tytułu.

Zmiana taka jest możliwa bez opłat manipulacyjnych, jeżeli zgłosisz ją powyżej 40 dni przed wyjazdem lub jeżeli otrzymałeś informację o anulowaniu Twojego wyjazdu.

Zmiany poniżej w/w terminu z Twojej inicjatywy przyjmowane są zgodnie z Warunkami Uczestnictwa - za dodatkową opłatą.

Niestety nie, w tej chwili nie możesz wymienić rezerwacji na bon, jeżeli wyjazdy do kraju, w którym zakupiłeś wypoczynek odbywają się i są realizowane lub planowane.

Wyjątek stanowią wyjazdy anulowane przez ITAKĘ z powodu następstw SARS-CoV2 - o możliwości i warunkach zmiany zostaniesz na pewno poinformowany przez Twojego doradcę.

Jeśli Twoje wakacje zostaną anulowane, otrzymasz odpowiednie informacje od swojego doradcy. Zawsze w takich przypadkach za pośrednictwem doradcy przedstawimy Ci propozycje alternatywne. Możesz zdecydować się na jedną z nich lub dowolną imprezę turystyczną dostępną w chwili zmiany. Co ważne – jeśli impreza zostanie anulowana z inicjatywy ITAKI, to przy zmianie oferty masz prawo do skorzystania z cen aktualnych lub cen, które były aktualne w dniu rezerwacji oferty pierwotnej, które często bywają bardziej atrakcyjne.

Aktualne godziny wylotu są dostępne w Strefie Klienta przy Twojej rezerwacji lub w aplikacji mobilnej ITAKA – koniecznie sprawdź je na 24h przed datą wyjazdu.

O ewentualnym odwołaniu Twoich wakacji poinformuje Cię Twój doradca. Przedstawi też ofertę zastępczą oraz inne możliwe rozwiązania.

VOUCHERY/BONY WAKACYJNE ORAZ PŁATNOŚCI

Zrealizowanie bonu Covid jest bardzo proste. W tym celu skontaktuj się osobiście, mailowo bądź telefonicznie z punktem, w którym została założona pierwotna impreza (za którą bon został wystawiony). Twój doradca założy dla Ciebie nową rezerwację i poprosi o przesłanie bonu Covid drogą mailową. W ciągu kilku dni bon zostanie zaksięgowany tytułem płatności za wybraną imprezę.

Pamiętaj, że bon może być zrealizowany przez osobę określoną w umowie jako „Wpłacający”. Bonu nie można zrealizować przy rezerwacji na pojedyncze usługi (np. sam pobyt w hotelu), gdyż może być wykorzystany tylko dla rezerwacji całych pakietów (imprez turystycznych). Nowa rezerwacja musi być założona w tym samym punkcie, co pierwotna (anulowana).

Bon wakacyjny „COVID” (voucher wystawiony tytułem odroczenia rezerwacji w 2020 r.) może być wykorzystany na rezerwację założoną po dacie jego wystawienia, obejmującą:

  • wycieczki autokarowe,
  • wczasy i wycieczki z przelotem czarterowym i rejsowym
  • pakiety dynamiczne.

Nie może być wykorzystany na:

  • rezerwację założoną przed datą wystawienia bonu
  • wynajem samochodu
  • wakacje z dojazdem własnym w Polsce i za granicą
  • same przeloty
  • usługi dodatkowe (np. wycieczki fakultatywne, parking przy lotnisku, itp.).

Bon wakacyjny Covid jest ważny 1 rok od dnia, w którym miała się rozpocząć pierwotna impreza (za którą bon został wystawiony). Przy czym data ważności bonu wakacyjnego określa ostatni dzień, w którym możesz dokonać rezerwacji oraz przedstawić bon swojemu doradcy.

Informacje dotyczące zwrotów z konkretnych rezerwacji przekazywane są przez Centrum Obsługi Klienta. Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu telefonicznego z COK pod numerem telefonu 77 541 22 69. Na podstawie numeru rezerwacji konsultanci Centrum Obsługi Klienta sprawdzą na jakim etapie znajduje się realizacja zwrotu.

BON TURYSTYCZNY 500+

Jeśli jesteś osobą uprawnioną do otrzymania Bonu Turystycznego 500+ możesz zrealizować go na rezerwację wypoczynku w Polsce z oferty ITAKI. Warunkiem jest, by jednym z uczestników wyjazdu było dziecko, któremu bon przysługuje. Po założeniu rezerwacji musisz skontaktować się ze swoim doradcą lub z naszą Infolinią. Aby zrealizować bon należy podać doradcy 16-znakowy numer bonu, a następnie treść smsa weryfikacyjnego potwierdzającego aktywację rządowego bonu, który otrzymasz na numer telefonu podany w ZUSie.

Jeśli Twoja rezerwacja jest już w pełni opłacona to niestety nie możesz zrealizować dodatkowo Bonu Turystycznego 500+.

Bon Turystyczny 500+ otrzymasz po zarejestrowaniu się na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS) i aktywacji bonu. Po aktywacji bonu, na podany podczas rejestracji e-mail lub nr telefonu otrzymasz tzw. kod obsługi płatności czyli unikalny, 16-znakowy numer, który okazujesz podczas rezerwacji wakacji. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie https://www.zus.pl/.

KWARANTANNA

Nie, obowiązkowa kwarantanna po przyjeździe do Polski przestała obowiązywać od północy z 12/13 czerwca 2020 roku.

Jeśli Twoja podróż zostanie objęta ewentualnym obowiązkiem kwarantanny, będziesz mieć możliwość zmiany swojej rezerwacji na późniejszy termin. Przy zmianie na droższy termin należy dopłacić różnicę w cenie. W przypadku, gdy dalszy termin nie będzie dostępny np. z powodu zakończenia sezonu, operacji lotów lub z innych przyczyn leżących po stronie ITAKI, zaproponujemy Ci inne, korzystne warunki na drodze indywidualnych ustaleń.

Za kwarantannę płaci jednostka, która wysłała na kwarantannę, a koszty powrotu do Polski opłaca ubezpieczyciel pod warunkiem, że posiadasz jeden z dwóch pakietów ubezpieczeniowych - Itaka Complex lub Itaka Prestige.

Rozszerzony pakiet ubezpieczenia możesz wykupić aż do dnia wylotu. Skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą, dokup ubezpieczenie w Strefie Klienta lub w aplikacji mobilnej ITAKA.

warto wiedzieć
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter