
Jak to zrobić?

Wypełnij krótką ankietę, którą:
a) znajdziesz w Strefie Klienta
b) otrzymasz drogą mailową
(jeśli podczas rezerwacji zostawiłeś nam swój adres e-mail)
W ankiecie opisz hotel, pokój, resturacje, plażę i atrakcje, jakie można znaleźć w okolicy.

Dodaj zdjęcie, pokaż innym jak spędziłeś urlop!
Nagrody dla autorów najlepszych opinii:

1. MIEJSCE
bon wakacyjny o wartości
2 000 PLN

2. MIEJSCE
walizka podróżna

3. MIEJSCE
worek żeglarski
ręcznik plażowy i książka

Najczęściej zadawane pytania (FAQ)
OPINIE
Jak dodać opinię o hotelu lub wycieczce?
- zaloguj się na swoje konto w Strefie Klienta
- w menu po lewej stronie kliknij w zakładkę „Moje rezerwacje”, a następnie w „Dodaj rezerwację”
- podaj dane swojej rezerwacji, czyli: numer rezerwacji, nazwisko osoby rezerwującej (bez polskich znaków) i datę wyjazdu
- po dodaniu rezerwacji kliknij w „szczegóły”
- przycisk „dodaj opinię” znajduje się w sekcji „Podziel się swoimi wrażeniami z podróży!”
- kliknij w „dodaj opinię”, aby przenieść się do formularza ankiety
- wypełnij i wyślij ankietę. Więcej informacji o zasadach wypełniania ankiety znajdziesz w Regulaminie serwisu.
- dodatkowo możesz dodać zdjęcia
Kiedy moja opinia pojawi się na stronie?
Opinie nie wyświetlają się od razu po przesłaniu wypełnionej ankiety. Są publikowane po weryfikacji moderatora, który sprawdza czy przesłana opinia nie narusza zasad Regulaminu serwisu. Czas oczekiwania na publikację przesłanej opinii to zwyczajowo ok. 30 dni roboczych, natomiast w sezonie wakacyjnym, ze względu na dużą liczbę opinii, czas ten może być dłuższy.
Jakie są powody odrzucenia opinii?
Nie publikujemy opinii, które:
- zawierają nieodpowiednie treści – wyrażenia oraz zdania, które są powszechnie uznane za obraźliwe, promują rasizm, nienawiść, zawierają groźby, przekleństwa, wypowiedzi o podtekście seksualnym lub innym, mających charakter zakazany obowiązującym prawem,
- zawierają informacje niezgodne z faktami odnoszącymi się do danego hotelu/wycieczki,
- nie są oryginalne i zawierają w treści reklamę, lokalizację lub nazwę innych podmiotów świadczących usługi turystyczne (także w kontekście porównawczym) oraz zawierają teksty skopiowane z innych stron, linków.
- zawierają prywatne informacje osób trzecich (nazwiska, adresy, numery telefonu, adresy e-mail, itp.)
- zawierają informacje o cenie imprezy turystycznej oraz cenie usług dodatkowych
- zawierają treści reklamacyjne
- zawierają znaki, w tym np. znaki specjalne, które powodują, że opinia staje się nieczytelna
- zawierają część opisową niespójną z oceną liczbową
Więcej o publikacji opinii znajdziesz w Regulaminie serwisu.
Czy opinie są cenzurowane?
Każda przesłana opinia jest czytana przez moderatora, który sprawdza czy nie narusza ona zasad Regulaminu serwisu. W ankiecie są do wypełnienia 2 pola – „opis hotelu/wycieczki” oraz „opis ogólny”. Publikujemy na stronie informację na temat hotelu/wycieczki, czyli treść zawartą w „opisie hotelu/wycieczki”. Wszelkie uwagi zawarte w „opisie ogólnym” (dotyczące np. rezydenta, pilota, przelotu czy autokaru) służą poprawie jakości naszych usług, ale nie są publikowane na stronie. Publikujemy zarówno pozytywne, jak i negatywne opinie, o ile nie łamią one postanowień Regulaminu serwisu.
ZDJĘCIA
Jak dodać zdjęcia?
- zaloguj się na swoje konto w Strefie Klienta
- w menu po lewej stronie kliknij w zakładkę „Moje rezerwacje”, a następnie w „Dodaj rezerwację”
- podaj dane swojej rezerwacji, czyli: numer rezerwacji, nazwisko płatnika (bez polskich znaków) i datę wyjazdu
- po dodaniu rezerwacji kliknij w „szczegóły”
- przycisk „dodaj zdjęcia” znajduje się w sekcji „Podziel się swoimi wrażeniami z podróży!”
- kliknij w „dodaj zdjęcia”, załaduj zdjęcia, dodaj opis i zaznacz kategorie, a następnie kliknij w „wyślij”
- pojedyncze zdjęcie nie może przekraczać 5 MB, jednorazowo można wgrać maksymalnie 30 zdjęć, minimalna rozdzielczość zdjęcia to 800x600px
Gdzie są publikowane zdjęcia?
Zdjęcia dodane przez naszych Klientów są widoczne na stronach imprez turystycznych, w sekcji „Zdjęcia Klientów”, która znajduje się w zakładce „Zdjęcia”.
RABAT NA PRZEWODNIK
Skąd pobrać kod rabatowy na przewodnik Pascala za dodanie opinii?
- zaloguj się na swoje konto w Strefie Klienta
- w menu po lewej stronie kliknij w zakładkę „Moje rezerwacje”, a następnie w „Dodaj rezerwację”
- podaj dane swojej rezerwacji, czyli: numer rezerwacji, nazwisko płatnika (bez polskich znaków) i datę wyjazdu
- po dodaniu rezerwacji kliknij w „szczegóły”
- kliknij w przycisk „odbierz rabat Pascala”, który znajduje się w boksie pod szczegółami rezerwacji i płatnościami
Rabatem są objęte wszystkie przewodniki w kategorii „Przewodniki Itaka”. Kod rabatowy można zrealizować na www.pascal.pl do 31.12.2023 r.
Jak zrealizować kod rabatowy na przewodnik Pascala?
Wejdź na stronę www.pascal.pl, wybierz przewodnik z kategorii „Przewodniki Itaka”, a następnie wpisz kod w polu „wpisz swój kod rabatowy” i kliknij w przycisk „dodaj rabat”. Gdy rabat zostanie naliczony, sfinalizuj zamówienie. Kod rabatowy na przewodnik Pascala można zrealizować do 31.12.2023 r.
KONKURS
W której edycji konkursu bierze udział moja opinia?
O tym, w której edycji konkursu bierze udział przesłana opinia decyduje data jej akceptacji przez moderatora. Jeśli chcesz upewnić się, czy Twoja opinia bierze udział w aktualnej edycji konkursu, wyślij zapytanie na opinie@itaka.pl
Kiedy zostanie rozstrzygnięty konkurs?
Konkurs na użyteczną opinię z wakacji rozstrzygany w
trzymiesięcznych edycjach (raz na kwartał). Po zakończeniu
każdej z nich jury ma 30 dni roboczych na wyłonienie
zwycięzców i 14 dni na poinformowanie ich o wygranej. Jeśli
chcesz sprawdzić, jakie miesiące obejmuje aktualnie trwająca
edycja konkursu, przejdź do sekcji „Poznaj Zwycięzców” i
sprawdź w jakim miesiącu została przyznana po raz ostatni
nagroda główna.
Aktualnie trwająca edycja obejmuje trzy miesiące
następujące po wręczeniu nagrody głównej.
Wskazówki dotyczące pisania opinii
TAK dla:
prawdziwych i przydatnych informacji
opisu hotelu, pokoju, restauracji, plaży, basenu, itp.
oceny jedzenia i obsługi
opisu położenia i atrakcji w okolicy
zalet hotelu i jego wad
NIE dla:
obraźliwych treści, wulgaryzmów i gróźb
umieszczania danych osobowych (nazwisk, adresów e-mail, nr telefonu)
wpisywania ceny wakacji
treści reklamowych
oceny rezydenta i komfortu podróży – zapytamy Cię o to w dalszej
części ankiety