Parking VIP P2 na lotnisku w Poznaniu

Adres

Parking blisko terminalu

ul. Bukowska 285

60-189 Poznań

wyznacz trasę na parking

Cennik

Cena postoju zawiera umycie lusterek zewnętrznych oraz szyb, przyspieszone przejście przez bramki kontroli bezpieczeństwa Priority Pass oraz darmowy wstęp do Business Executive Lounge dla 2 osób dorosłych i dzieci do 7 lat gratis.

1-8 dni

249 zł

9-11 dni

299 zł

Każda kolejna rozpoczęta doba +20 zł (płatne bezpośrednio u obsługi parkingu)

O parkingu

  • gwarantowane miejsce najbliżej terminala odlotowego
  • monitorowany 24h na dobę i ubezpieczony
  • wykonany w technologii kostki brukowej, ogrodzony i oświetlony
  • dostępne wózki bagażowe
  • możliwość skorzystania z salonu Business Executive Lounge (BEL)

    Szczegóły

    po okazaniu w recepcji salonu BEL dokumentu podróży ITAKI, na którym widnieje wykupiona usługa. Zakres usług serwowanych w salonie Business Executive Lounge obejmuje:

    • korzystanie z barku samoobsługowego wyposażonego w szeroki wybór napojów zimnych, gorących i alkoholowych oraz słodkie i słone przekąski
    • możliwość skorzystania z wydzielonej strefy przeznaczonej do pracy, wyposażonej w stanowiska z komputerem mającym dostęp do Internetu, telefonu stacjonarnego z możliwością przeprowadzenia rozmów w kraju i za granicą oraz faxu, drukarki, Internetu bezprzewodowego (Wi-Fi)
    • dostęp do prasy polskiej i zagranicznej oraz informacji audiowizualnej o planie lotów
    • pomoc personelu posługującego się językiem angielskim.

    Salon Business Executive Lounge znajduje się w strefie odlotów.

    Więcej informacji na temat Salonu Business Executive Lounge znajdziesz tutaj

    Godziny otwarcia
    04:00-22:00

Jak zarezerwować?

  • Rezerwację miejsca parkingowego można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem w Strefie Klienta, aplikacji lub u swojego Doradcy.
  • Liczba miejsc jest ograniczona.
  • Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
  • ITAKA pośredniczy w nabyciu usługi parkingowej.
  • Warunkiem skorzystania z usługi jest przestrzeganie postanowień regulaminu parkingu, który znajduje się w sekcji Jak skorzystać z parkingu?

Jak skorzystać z parkingu?

Potrzebne dokumenty

Dokument podróży z numerem rezerwacji

  • przed wjazdem na parking
    • pobierz bilet z głównej bramki wjazdowej, a następnie użyj go by wjechać na parking P2
  • przed wyjazdem z parkingu:
    • udaj się do Biura Obsługi Klienta – APCOA (trzecie biuro po prawej stronie od wejścia do Terminalna Odloty),
    • na podstawie okazanego potwierdzenia zakupu usługi parkingowej (dokument podróży w wersji papierowej lub elektronicznej) otrzymasz bilet wyjazdowy.
  • lub
    • skontaktuj się z obsługą parkingu poprzez interkom,
    • podaj imię i nazwisko osoby, na którą była dokonywana rezerwacja,
    • obsługa parkingu po weryfikacji rezerwacji, przekaże dalsze instrukcje wyjazdowe.
  • obowiązuje nakaz przestrzegania znaków drogowych i oznaczeń na parkingu.
  • należy parkować wyłącznie w miejscach wyznaczonych jako parkingowe, obowiązuje zakaz postoju i zatrzymywania się poza tymi miejscami.
  • na terenie parkingu obowiązuje zakaz: palenia, spożywania alkoholu i narkotyków, tankowania pojazdów, pozostawiania dzieci/zwierząt w aucie, naprawiania, mycia, odkurzania pojazdów, pozostawiania auta z pracującym silnikiem, zanieczyszczania terenu.
  • stroną i podmiotem odpowiedzialnym za zrealizowanie usługi parkingowej jest rzeczywisty wykonawca (Parking). Wszelkie reklamacje związane z realizowaniem usługi parkingowej należy składać bezpośrednio do Parkingu.

W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu.

Kontakt

APCOA Parking Polska sp. z o.o.

ul. Bukowska 285

60-189 Poznań

+48 696 041 162

Parking VIP P2 na lotnisku w Poznaniu

Adres

Parking blisko terminalu

ul. Bukowska 285

60-189 Poznań

wyznacz trasę na parking

Cennik

Cena postoju zawiera umycie lusterek zewnętrznych oraz szyb, przyspieszone przejście przez bramki kontroli bezpieczeństwa Priority Pass oraz darmowy wstęp do Business Executive Lounge dla 2 osób dorosłych i dzieci do 7 lat gratis.

1-8 dni

249 zł

9-11 dni

299 zł

Każda kolejna rozpoczęta doba +20 zł (płatne bezpośrednio u obsługi parkingu)

O parkingu

  • gwarantowane miejsce najbliżej terminala odlotowego
  • monitorowany 24h na dobę i ubezpieczony
  • wykonany w technologii kostki brukowej, ogrodzony i oświetlony
  • dostępne wózki bagażowe
  • możliwość skorzystania z salonu Business Executive Lounge (BEL)

    Szczegóły

    po okazaniu w recepcji salonu BEL dokumentu podróży ITAKI, na którym widnieje wykupiona usługa. Zakres usług serwowanych w salonie Business Executive Lounge obejmuje:

    • korzystanie z barku samoobsługowego wyposażonego w szeroki wybór napojów zimnych, gorących i alkoholowych oraz słodkie i słone przekąski
    • możliwość skorzystania z wydzielonej strefy przeznaczonej do pracy, wyposażonej w stanowiska z komputerem mającym dostęp do Internetu, telefonu stacjonarnego z możliwością przeprowadzenia rozmów w kraju i za granicą oraz faxu, drukarki, Internetu bezprzewodowego (Wi-Fi)
    • dostęp do prasy polskiej i zagranicznej oraz informacji audiowizualnej o planie lotów
    • pomoc personelu posługującego się językiem angielskim.

    Salon Business Executive Lounge znajduje się w strefie odlotów.

    Więcej informacji na temat Salonu Business Executive Lounge znajdziesz tutaj

    Godziny otwarcia
    04:00-22:00

Jak zarezerwować?

  • Rezerwację miejsca parkingowego można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem w Strefie Klienta, aplikacji lub u swojego Doradcy.
  • Liczba miejsc jest ograniczona.
  • Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
  • ITAKA pośredniczy w nabyciu usługi parkingowej.
  • Warunkiem skorzystania z usługi jest przestrzeganie postanowień regulaminu parkingu, który znajduje się w sekcji Jak skorzystać z parkingu?

Jak skorzystać z parkingu?

Potrzebne dokumenty

Dokument podróży z numerem rezerwacji

  • przed wjazdem na parking
    • pobierz bilet z głównej bramki wjazdowej, a następnie użyj go by wjechać na parking P2
  • przed wyjazdem z parkingu:
    • udaj się do Biura Obsługi Klienta – APCOA (trzecie biuro po prawej stronie od wejścia do Terminalna Odloty),
    • na podstawie okazanego potwierdzenia zakupu usługi parkingowej (dokument podróży w wersji papierowej lub elektronicznej) otrzymasz bilet wyjazdowy.
  • lub
    • skontaktuj się z obsługą parkingu poprzez interkom,
    • podaj imię i nazwisko osoby, na którą była dokonywana rezerwacja,
    • obsługa parkingu po weryfikacji rezerwacji, przekaże dalsze instrukcje wyjazdowe.
  • obowiązuje nakaz przestrzegania znaków drogowych i oznaczeń na parkingu.
  • należy parkować wyłącznie w miejscach wyznaczonych jako parkingowe, obowiązuje zakaz postoju i zatrzymywania się poza tymi miejscami.
  • na terenie parkingu obowiązuje zakaz: palenia, spożywania alkoholu i narkotyków, tankowania pojazdów, pozostawiania dzieci/zwierząt w aucie, naprawiania, mycia, odkurzania pojazdów, pozostawiania auta z pracującym silnikiem, zanieczyszczania terenu.
  • stroną i podmiotem odpowiedzialnym za zrealizowanie usługi parkingowej jest rzeczywisty wykonawca (Parking). Wszelkie reklamacje związane z realizowaniem usługi parkingowej należy składać bezpośrednio do Parkingu.

W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu.

Kontakt

APCOA Parking Polska sp. z o.o.

ul. Bukowska 285

60-189 Poznań

+48 696 041 162
  • Logo Facebook
  • Logo Instagram
  • Logo YouTube
  • TikTok
  • Logo Blik
  • Logo MasterCard
  • Logo Visa
  • Logo Przelewy 24
  • Logo GooglePay
  • Logo ApplePay
  • Teraz Polska logo
  • Logo Polska Izba Turystyki
Wszelkie prawa zastrzeżone przez Biuro Podróży ITAKA 2025. Jeśli korzystasz z naszego z serwisu, akceptujesz nasz Regulamin.