Parking VIP P2 na lotnisku w Poznaniu

Adres

Parking blisko terminalu

ul. Bukowska 285

60-189 Poznań

wyznacz trasę na Parking

Cennik

Cena postoju zawiera przyspieszone przejście przez bramki kontroli bezpieczeństwa Priority Pass oraz darmowy wstęp do Business Executive Lounge dla 2 osób dorosłych i dzieci do 7 lat gratis.

1-8 dni

249 zł

9-15 dni

299 zł

Każda kolejna rozpoczęta doba +20 zł (płatne bezpośrednio u obsługi Parkingu).

O Parkingu

  • gwarantowane miejsce najbliżej terminala odlotowego,
  • monitorowany 24h na dobę i ubezpieczony,
  • wykonany w technologii kostki brukowej, ogrodzony i oświetlony,
  • dostępne wózki bagażowe,
  • możliwość skorzystania z salonu Business Executive Lounge (BEL).

    Szczegóły

    po okazaniu w recepcji salonu Business Executive Lounge BEL dokumentu podróży ITAKI, na którym widnieje wykupiona usługa. Zakres usług serwowanych w salonie Business Executive Lounge obejmuje:

    • korzystanie z barku samoobsługowego wyposażonego w szeroki wybór napojów zimnych, gorących i alkoholowych oraz słodkie i słone przekąsk,
    • możliwość skorzystania z wydzielonej strefy przeznaczonej do pracy, wyposażonej w stanowiska z komputerem mającym dostęp do Internetu, telefonu stacjonarnego z możliwością przeprowadzenia rozmów w kraju i za granicą oraz faxu, drukarki, Internetu bezprzewodowego (Wi-Fi),
    • dostęp do prasy polskiej i zagranicznej oraz informacji audiowizualnej o planie lotów,
    • pomoc personelu posługującego się językiem angielskim.

    Salon Business Executive Lounge znajduje się w strefie odlotów.

    Więcej informacji na temat Salonu Business Executive Lounge znajdziesz tutaj

    Godziny otwarcia
    04:00-22:00

Jak zarezerwować?

  • rezerwację miejsca parkingowego można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem w Strefie Klienta, aplikacji lub u swojego doradcy,
  • liczba miejsc jest ograniczona,
  • bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem,
  • ITAKA pośredniczy w nabyciu usługi parkingowej czytaj więcej ,
  • warunkiem skorzystania z usługi jest przestrzeganie postanowień regulaminu Parkingu, który znajduje się w sekcji Jak skorzystać z Parkingu?

Jak skorzystać z Parkingu?

Potrzebne dokumenty

Dokument podróży z numerem rezerwacji

  • przed wjazdem na Parking:
    • pobierz bilet z głównej bramki wjazdowej, a następnie użyj go by wjechać na Parking P2,
  • przed wyjazdem z Parkingu:
    • udaj się do Biura Obsługi Klienta – APCOA (trzecie biuro po prawej stronie od wejścia do Terminalna Odloty),
    • na podstawie okazanego potwierdzenia zakupu usługi parkingowej (dokument podróży w wersji papierowej lub elektronicznej) otrzymasz bilet wyjazdowy,
  • lub
    • skontaktuj się z obsługą Parkingu poprzez interkom,
    • podaj imię i nazwisko osoby, na którą była dokonywana rezerwacja,
    • obsługa Parkingu po weryfikacji rezerwacji, przekaże dalsze instrukcje wyjazdowe,
  • obowiązuje nakaz przestrzegania znaków drogowych i oznaczeń na Parkingu,
  • należy parkować wyłącznie w miejscach wyznaczonych jako parkingowe, obowiązuje zakaz postoju i zatrzymywania się poza tymi miejscami,
  • na terenie Parkingu obowiązuje zakaz: palenia, spożywania alkoholu i narkotyków, tankowania pojazdów, pozostawiania dzieci/zwierząt w aucie, naprawiania, mycia, odkurzania pojazdów, pozostawiania auta z pracującym silnikiem, zanieczyszczania terenu,
  • stroną i podmiotem odpowiedzialnym za zrealizowanie usługi parkingowej jest rzeczywisty wykonawca (Parking). Wszelkie reklamacje związane z realizowaniem usługi parkingowej należy składać bezpośrednio do Parkingu.

Szczegóły dotyczące usługi dostępne są w regulaminie Parkingu.

Kontakt

APCOA Parking Polska sp. z o.o.

ul. Bukowska 285

60-189 Poznań

+48 696 041 162

Parking VIP P2 na lotnisku w Poznaniu

Adres

Parking blisko terminalu

ul. Bukowska 285

60-189 Poznań

wyznacz trasę na Parking

Cennik

Cena postoju zawiera przyspieszone przejście przez bramki kontroli bezpieczeństwa Priority Pass oraz darmowy wstęp do Business Executive Lounge dla 2 osób dorosłych i dzieci do 7 lat gratis.

1-8 dni

249 zł

9-15 dni

299 zł

Każda kolejna rozpoczęta doba +20 zł (płatne bezpośrednio u obsługi Parkingu).

O Parkingu

  • gwarantowane miejsce najbliżej terminala odlotowego,
  • monitorowany 24h na dobę i ubezpieczony,
  • wykonany w technologii kostki brukowej, ogrodzony i oświetlony,
  • dostępne wózki bagażowe,
  • możliwość skorzystania z salonu Business Executive Lounge (BEL).

    Szczegóły

    po okazaniu w recepcji salonu Business Executive Lounge BEL dokumentu podróży ITAKI, na którym widnieje wykupiona usługa. Zakres usług serwowanych w salonie Business Executive Lounge obejmuje:

    • korzystanie z barku samoobsługowego wyposażonego w szeroki wybór napojów zimnych, gorących i alkoholowych oraz słodkie i słone przekąsk,
    • możliwość skorzystania z wydzielonej strefy przeznaczonej do pracy, wyposażonej w stanowiska z komputerem mającym dostęp do Internetu, telefonu stacjonarnego z możliwością przeprowadzenia rozmów w kraju i za granicą oraz faxu, drukarki, Internetu bezprzewodowego (Wi-Fi),
    • dostęp do prasy polskiej i zagranicznej oraz informacji audiowizualnej o planie lotów,
    • pomoc personelu posługującego się językiem angielskim.

    Salon Business Executive Lounge znajduje się w strefie odlotów.

    Więcej informacji na temat Salonu Business Executive Lounge znajdziesz tutaj

    Godziny otwarcia
    04:00-22:00

Jak zarezerwować?

  • rezerwację miejsca parkingowego można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem w Strefie Klienta, aplikacji lub u swojego doradcy,
  • liczba miejsc jest ograniczona,
  • bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem,
  • ITAKA pośredniczy w nabyciu usługi parkingowej czytaj więcej ,
  • warunkiem skorzystania z usługi jest przestrzeganie postanowień regulaminu Parkingu, który znajduje się w sekcji Jak skorzystać z Parkingu?

Jak skorzystać z Parkingu?

Potrzebne dokumenty

Dokument podróży z numerem rezerwacji

  • przed wjazdem na Parking:
    • pobierz bilet z głównej bramki wjazdowej, a następnie użyj go by wjechać na Parking P2,
  • przed wyjazdem z Parkingu:
    • udaj się do Biura Obsługi Klienta – APCOA (trzecie biuro po prawej stronie od wejścia do Terminalna Odloty),
    • na podstawie okazanego potwierdzenia zakupu usługi parkingowej (dokument podróży w wersji papierowej lub elektronicznej) otrzymasz bilet wyjazdowy,
  • lub
    • skontaktuj się z obsługą Parkingu poprzez interkom,
    • podaj imię i nazwisko osoby, na którą była dokonywana rezerwacja,
    • obsługa Parkingu po weryfikacji rezerwacji, przekaże dalsze instrukcje wyjazdowe,
  • obowiązuje nakaz przestrzegania znaków drogowych i oznaczeń na Parkingu,
  • należy parkować wyłącznie w miejscach wyznaczonych jako parkingowe, obowiązuje zakaz postoju i zatrzymywania się poza tymi miejscami,
  • na terenie Parkingu obowiązuje zakaz: palenia, spożywania alkoholu i narkotyków, tankowania pojazdów, pozostawiania dzieci/zwierząt w aucie, naprawiania, mycia, odkurzania pojazdów, pozostawiania auta z pracującym silnikiem, zanieczyszczania terenu,
  • stroną i podmiotem odpowiedzialnym za zrealizowanie usługi parkingowej jest rzeczywisty wykonawca (Parking). Wszelkie reklamacje związane z realizowaniem usługi parkingowej należy składać bezpośrednio do Parkingu.

Szczegóły dotyczące usługi dostępne są w regulaminie Parkingu.

Kontakt

APCOA Parking Polska sp. z o.o.

ul. Bukowska 285

60-189 Poznań

+48 696 041 162
  • Logo Facebook
  • Logo Instagram
  • Logo YouTube
  • TikTok
  • Logo Blik
  • Logo MasterCard
  • Logo Visa
  • Logo Przelewy 24
  • Logo GooglePay
  • Logo ApplePay
  • Teraz Polska logo
  • Logo Polska Izba Turystyki
Wszelkie prawa zastrzeżone przez Biuro Podróży ITAKA 2025. Jeśli korzystasz z naszego z serwisu, akceptujesz nasz Regulamin.