Parking przy lotnisku we Wrocławiu

Adres

Parking przy terminalu

ul. Graniczna 190

54-530 Wrocław

wyznacz trasę na Parking

Cennik

1-8 dni

169 zł

9-16 dni

219 zł

O Parkingu

  • posiada ponad 6000 miejsc parkingowych,
  • położony w odległości 250 m od terminalu pasażerskiego,
  • ogrodzony, dozorowany, częściowo oświetlony, monitorowany wjazd i wyjazd,
  • posiada utwardzoną nawierzchnię z wyznaczonymi miejscami do parkowania,
  • na Parkingu dostępne są wózki bagażowe,
  • Parking D oferuje możliwość skorzystania z bezpłatnego transferu pod terminal i z powrotem.

Jak zarezerwować?

  • rezerwację miejsca parkingowego można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem w Strefie Klienta, aplikacji lub u swojego doradcy,
  • liczba miejsc jest ograniczona,
  • przy rezerwacji należy uzupełnić numer tablicy rejestracyjnej (w przypadku pomyłki, edycji można dokonać w każdym momencie, jednak nie później niż na 24h przed wylotem). Dodanie numeru rejestracyjnego jest możliwe dla nowych jak i już istniejących rezerwacji w Strefie Klienta, aplikacji lub u swojego doradcy.
  • potwierdzenie rezerwacji Parkingu wraz z kodem QR zostanie wysłane drogą mailową nie wcześniej niż ok. 9 dni przed planowaną datą wylotu lub ok. 48 godz. – w przypadku bliskiego terminu wylotu,
  • brak potwierdzenia z kodem QR może spowodować konieczność ponownego uregulowania płatności na miejscu,
  • ITAKA pośredniczy w nabyciu usługi parkingowej czytaj więcej ,
  • warunkiem skorzystania z usługi jest przestrzeganie postanowień regulaminu Parkingu, który znajduje się w sekcji Jak skorzystać z Parkingu?

Jak skorzystać z Parkingu?

Potrzebne dokumenty

Potwierdzenie rezerwacji Parkingu z kodem QR

  • Jeśli przy zakupie Parkingu:
    • podałeś nr rejestracyjny pojazdu, kamera parkingowa go odczyta i zostanie wydrukowany bilet wjazdowo/wyjazdowy. Należy go pobrać i brama wjazdowa otworzy się automatycznie,
    • nie podałeś numeru rejestracyjnego pojazdu, to przy wjeździe na Parking zeskanuj kod QR, który znajduje się na potwierdzeniu rezerwacji usługi. Po zeskanowaniu kodu QR zostanie automatycznie wydrukowany bilet wjazdowo/wyjazdowy. Po powrocie z wakacji na podstawie tego biletu wyjedziesz z Parkingu,
  • obowiązuje nakaz przestrzegania znaków drogowych i oznaczeń na Parkingu,
  • należy parkować wyłącznie w miejscach wyznaczonych jako parkingowe, obowiązuje zakaz postoju i zatrzymywania się poza tymi miejscami,
  • w celu skorzystania z bezpłatnego transferu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 781 566 781,
  • w przypadku zagubienia/zniszczenia otrzymanego przy wjeździe biletu parkingowego lub jakichkolwiek wątpliwości należy zgłosić się do recepcji Parkingu, która znajduje się w Terminalu i czynna jest przez 24H (z wyłączeniem przerwy technicznej w godzinach 23.55-00.05 oraz 07:58 – 08:02)
  • na terenie Parkingu obowiązuje zakaz: palenia, spożywania alkoholu i narkotyków, tankowania pojazdów, pozostawiania dzieci/zwierząt w aucie, naprawiania, mycia, odkurzania pojazdów, pozostawiania auta z pracującym silnikiem, zanieczyszczania terenu,
  • stroną i podmiotem odpowiedzialnym za zrealizowanie usługi parkingowej jest rzeczywisty wykonawca (Parking). Reklamacje należy zgłaszać bezpośrednio na stronie Parkingu: https://airport-wroclaw.my.site.com/WroclawAirport/s/send-claim?language=pl.

Szczegóły dotyczące usługi dostępne są w regulaminie Parkingu.

Kontakt

Recepcja Parkingu (czynna 24h/7) znajduje się w Terminalu Pasażerskim

ul. Graniczna 190

+48 71 35 81 244 biuroparkingu@airport.wroclaw.pl

Parking przy lotnisku we Wrocławiu

Adres

Parking przy terminalu

ul. Graniczna 190

54-530 Wrocław

wyznacz trasę na Parking

Cennik

1-8 dni

169 zł

9-16 dni

219 zł

O Parkingu

  • posiada ponad 6000 miejsc parkingowych,
  • położony w odległości 250 m od terminalu pasażerskiego,
  • ogrodzony, dozorowany, częściowo oświetlony, monitorowany wjazd i wyjazd,
  • posiada utwardzoną nawierzchnię z wyznaczonymi miejscami do parkowania,
  • na Parkingu dostępne są wózki bagażowe,
  • Parking D oferuje możliwość skorzystania z bezpłatnego transferu pod terminal i z powrotem.

Jak zarezerwować?

  • rezerwację miejsca parkingowego można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem w Strefie Klienta, aplikacji lub u swojego doradcy,
  • liczba miejsc jest ograniczona,
  • przy rezerwacji należy uzupełnić numer tablicy rejestracyjnej (w przypadku pomyłki, edycji można dokonać w każdym momencie, jednak nie później niż na 24h przed wylotem). Dodanie numeru rejestracyjnego jest możliwe dla nowych jak i już istniejących rezerwacji w Strefie Klienta, aplikacji lub u swojego doradcy.
  • potwierdzenie rezerwacji Parkingu wraz z kodem QR zostanie wysłane drogą mailową nie wcześniej niż ok. 9 dni przed planowaną datą wylotu lub ok. 48 godz. – w przypadku bliskiego terminu wylotu,
  • brak potwierdzenia z kodem QR może spowodować konieczność ponownego uregulowania płatności na miejscu,
  • ITAKA pośredniczy w nabyciu usługi parkingowej czytaj więcej ,
  • warunkiem skorzystania z usługi jest przestrzeganie postanowień regulaminu Parkingu, który znajduje się w sekcji Jak skorzystać z Parkingu?

Jak skorzystać z Parkingu?

Potrzebne dokumenty

Potwierdzenie rezerwacji Parkingu z kodem QR

  • Jeśli przy zakupie Parkingu:
    • podałeś nr rejestracyjny pojazdu, kamera parkingowa go odczyta i zostanie wydrukowany bilet wjazdowo/wyjazdowy. Należy go pobrać i brama wjazdowa otworzy się automatycznie,
    • nie podałeś numeru rejestracyjnego pojazdu, to przy wjeździe na Parking zeskanuj kod QR, który znajduje się na potwierdzeniu rezerwacji usługi. Po zeskanowaniu kodu QR zostanie automatycznie wydrukowany bilet wjazdowo/wyjazdowy. Po powrocie z wakacji na podstawie tego biletu wyjedziesz z Parkingu,
  • obowiązuje nakaz przestrzegania znaków drogowych i oznaczeń na Parkingu,
  • należy parkować wyłącznie w miejscach wyznaczonych jako parkingowe, obowiązuje zakaz postoju i zatrzymywania się poza tymi miejscami,
  • w celu skorzystania z bezpłatnego transferu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 781 566 781,
  • w przypadku zagubienia/zniszczenia otrzymanego przy wjeździe biletu parkingowego lub jakichkolwiek wątpliwości należy zgłosić się do recepcji Parkingu, która znajduje się w Terminalu i czynna jest przez 24H (z wyłączeniem przerwy technicznej w godzinach 23.55-00.05 oraz 07:58 – 08:02)
  • na terenie Parkingu obowiązuje zakaz: palenia, spożywania alkoholu i narkotyków, tankowania pojazdów, pozostawiania dzieci/zwierząt w aucie, naprawiania, mycia, odkurzania pojazdów, pozostawiania auta z pracującym silnikiem, zanieczyszczania terenu,
  • stroną i podmiotem odpowiedzialnym za zrealizowanie usługi parkingowej jest rzeczywisty wykonawca (Parking). Reklamacje należy zgłaszać bezpośrednio na stronie Parkingu: https://airport-wroclaw.my.site.com/WroclawAirport/s/send-claim?language=pl.

Szczegóły dotyczące usługi dostępne są w regulaminie Parkingu.

Kontakt

Recepcja Parkingu (czynna 24h/7) znajduje się w Terminalu Pasażerskim

ul. Graniczna 190

+48 71 35 81 244 biuroparkingu@airport.wroclaw.pl
  • Logo Facebook
  • Logo Instagram
  • Logo YouTube
  • TikTok
  • Logo Blik
  • Logo MasterCard
  • Logo Visa
  • Logo Przelewy 24
  • Logo GooglePay
  • Logo ApplePay
  • Teraz Polska logo
  • Logo Polska Izba Turystyki
Wszelkie prawa zastrzeżone przez Biuro Podróży ITAKA 2025. Jeśli korzystasz z naszego z serwisu, akceptujesz nasz Regulamin.