Parking przy lotnisku we Wrocławiu

Adres

Parking przy terminalu

ul. Graniczna 190

54-530 Wrocław

wyznacz trasę na parking

Cennik

Cena dla rezerwacji założonych od 2.08.2024 r.

1-8 dni

169 zł

9-16 dni

219 zł

Cena dla rezerwacji założonych od 24.04.2024 r. do 01.08.2024 r.

1-8 dni

149 zł

9-16 dni

179 zł

Cena dla rezerwacji założonych do 23.04.2024 r.

1-8 dni

130 zł

9-16 dni

159 zł

O parkingu

  • posiada 5000 miejsc parkingowych
  • położony w odległości 250 m od terminalu pasażerskiego
  • ogrodzony, oświetlony i monitorowany
  • posiada utwardzoną nawierzchnię z wyznaczonymi miejscami do parkowania
  • dozorem zajmują się pracownicy parkingu, a także pracownicy służby ochrony lotniska
  • na parkingu dostępne są wózki bagażowe
  • parking D oferuje możliwość skorzystania z bezpłatnego transferu pod terminal i z powrotem

Jak zarezerwować?

  • Rezerwację miejsca parkingowego można dokonać najpóźniej 48H przed wylotem w Strefie Klienta, aplikacji lub u swojego Doradcy.
  • Liczba miejsc jest ograniczona.
  • Należy podać numer rejestracyjny pojazdu, na jaki dokonuje się rezerwacji parkingu. Edycja tych danych możliwa jest najpóźniej na 24H przed wylotem.
  • Imienne potwierdzenie rezerwacji parkingu otrzymasz mailowo, nie wcześniej niż 9 dni przed datą wylotu. Należy je wydrukować i posiadać w momencie wjazdu na parking. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia, prosimy o kontakt z operatorem parkingu: biuroparkingu@airport.wroclaw.pl
  • ITAKA pośredniczy w nabyciu usługi parkingowej.
  • Warunkiem skorzystania z usługi jest przestrzeganie postanowień regulaminu parkingu, który znajduje się w sekcji Jak skorzystać z parkingu?

Jak skorzystać z parkingu?

Potrzebne dokumenty

Potwierdzenie rezerwacji parkingu z kodem QR

  • Jeśli przy zakupie parkingu:
    • podałeś nr rejestracyjny pojazdu, kamera parkingowa go odczyta i zostanie wydrukowany bilet wjazdowo/wyjazdowy. Należy go pobrać i brama wjazdowa otworzy się automatycznie.
    • nie podałeś numeru rejestracyjnego pojazdu, to przy wjeździe na parking zeskanuj kod QR, który znajduje się na potwierdzeniu rezerwacji usługi. Po zeskanowaniu kodu QR zostanie automatycznie wydrukowany bilet wjazdowo/wyjazdowy. Po powrocie z wakacji na podstawie tego biletu wyjedziesz z parkingu.
  • obowiązuje nakaz przestrzegania znaków drogowych i oznaczeń na parkingu.
  • należy parkować wyłącznie w miejscach wyznaczonych jako parkingowe, obowiązuje zakaz postoju i zatrzymywania się poza tymi miejscami.
  • W celu skorzystania z bezpłatnego transferu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 781 566 781,
  • w przypadku zagubienia/zniszczenia otrzymanego przy wjeździe biletu parkingowego lub jakichkolwiek wątpliwości należy zgłosić się do recepcji parkingu, która znajduje się w Terminalu i czynna jest przez 24H (z wyłączeniem przerwy technicznej w godzinach 23.55-00.05 oraz 07:58 – 08:02)
  • na terenie parkingu obowiązuje zakaz: palenia, spożywania alkoholu i narkotyków, tankowania pojazdów, pozostawiania dzieci/zwierząt w aucie, naprawiania, mycia, odkurzania pojazdów, pozostawiania auta z pracującym silnikiem, zanieczyszczania terenu.
  • stroną i podmiotem odpowiedzialnym za zrealizowanie usługi parkingowej jest rzeczywisty wykonawca (Parking). Reklamacje należy zgłaszać bezpośrednio na stronie parkingu: https://airport-wroclaw.my.site.com/WroclawAirport/s/send-claim?language=pl

W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu.

Kontakt

Recepcja parkingu (czynna 24h/7) znajduje się w Terminalu Pasażerskim

ul. Graniczna 190

+48 71 35 81 244 biuroparkingu@airport.wroclaw.pl

Parking przy lotnisku we Wrocławiu

Adres

Parking przy terminalu

ul. Graniczna 190

54-530 Wrocław

wyznacz trasę na parking

Cennik

Cena dla rezerwacji założonych od 2.08.2024 r.

1-8 dni

169 zł

9-16 dni

219 zł

Cena dla rezerwacji założonych od 24.04.2024 r. do 01.08.2024 r.

1-8 dni

149 zł

9-16 dni

179 zł

Cena dla rezerwacji założonych do 23.04.2024 r.

1-8 dni

130 zł

9-16 dni

159 zł

O parkingu

  • posiada 5000 miejsc parkingowych
  • położony w odległości 250 m od terminalu pasażerskiego
  • ogrodzony, oświetlony i monitorowany
  • posiada utwardzoną nawierzchnię z wyznaczonymi miejscami do parkowania
  • dozorem zajmują się pracownicy parkingu, a także pracownicy służby ochrony lotniska
  • na parkingu dostępne są wózki bagażowe
  • parking D oferuje możliwość skorzystania z bezpłatnego transferu pod terminal i z powrotem

Jak zarezerwować?

  • Rezerwację miejsca parkingowego można dokonać najpóźniej 48H przed wylotem w Strefie Klienta, aplikacji lub u swojego Doradcy.
  • Liczba miejsc jest ograniczona.
  • Należy podać numer rejestracyjny pojazdu, na jaki dokonuje się rezerwacji parkingu. Edycja tych danych możliwa jest najpóźniej na 24H przed wylotem.
  • Imienne potwierdzenie rezerwacji parkingu otrzymasz mailowo, nie wcześniej niż 9 dni przed datą wylotu. Należy je wydrukować i posiadać w momencie wjazdu na parking. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia, prosimy o kontakt z operatorem parkingu: biuroparkingu@airport.wroclaw.pl
  • ITAKA pośredniczy w nabyciu usługi parkingowej.
  • Warunkiem skorzystania z usługi jest przestrzeganie postanowień regulaminu parkingu, który znajduje się w sekcji Jak skorzystać z parkingu?

Jak skorzystać z parkingu?

Potrzebne dokumenty

Potwierdzenie rezerwacji parkingu z kodem QR

  • Jeśli przy zakupie parkingu:
    • podałeś nr rejestracyjny pojazdu, kamera parkingowa go odczyta i zostanie wydrukowany bilet wjazdowo/wyjazdowy. Należy go pobrać i brama wjazdowa otworzy się automatycznie.
    • nie podałeś numeru rejestracyjnego pojazdu, to przy wjeździe na parking zeskanuj kod QR, który znajduje się na potwierdzeniu rezerwacji usługi. Po zeskanowaniu kodu QR zostanie automatycznie wydrukowany bilet wjazdowo/wyjazdowy. Po powrocie z wakacji na podstawie tego biletu wyjedziesz z parkingu.
  • obowiązuje nakaz przestrzegania znaków drogowych i oznaczeń na parkingu.
  • należy parkować wyłącznie w miejscach wyznaczonych jako parkingowe, obowiązuje zakaz postoju i zatrzymywania się poza tymi miejscami.
  • W celu skorzystania z bezpłatnego transferu prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 781 566 781,
  • w przypadku zagubienia/zniszczenia otrzymanego przy wjeździe biletu parkingowego lub jakichkolwiek wątpliwości należy zgłosić się do recepcji parkingu, która znajduje się w Terminalu i czynna jest przez 24H (z wyłączeniem przerwy technicznej w godzinach 23.55-00.05 oraz 07:58 – 08:02)
  • na terenie parkingu obowiązuje zakaz: palenia, spożywania alkoholu i narkotyków, tankowania pojazdów, pozostawiania dzieci/zwierząt w aucie, naprawiania, mycia, odkurzania pojazdów, pozostawiania auta z pracującym silnikiem, zanieczyszczania terenu.
  • stroną i podmiotem odpowiedzialnym za zrealizowanie usługi parkingowej jest rzeczywisty wykonawca (Parking). Reklamacje należy zgłaszać bezpośrednio na stronie parkingu: https://airport-wroclaw.my.site.com/WroclawAirport/s/send-claim?language=pl

W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu.

Kontakt

Recepcja parkingu (czynna 24h/7) znajduje się w Terminalu Pasażerskim

ul. Graniczna 190

+48 71 35 81 244 biuroparkingu@airport.wroclaw.pl
  • Logo Facebook
  • Logo Instagram
  • Logo YouTube
  • TikTok
  • Logo Blik
  • Logo MasterCard
  • Logo Visa
  • Logo Przelewy 24
  • Logo GooglePay
  • Logo ApplePay
  • Teraz Polska logo
  • Logo Polska Izba Turystyki
Wszelkie prawa zastrzeżone przez Biuro Podróży ITAKA 2025. Jeśli korzystasz z naszego z serwisu, akceptujesz nasz Regulamin.