Biuro podróży Itaka

Wakacje z Biurem Podróży ITAKA

ITAKA na Kongresie Turystyka Przyszłości 2025

25-09-2025

Wizja, innowacje i współpraca – to słowa klucze, które definiują trwający właśnie Kongres Turystyka Przyszłości 2025. W dobie dynamicznych zmian liderzy branży, przedstawiciele rządu i lokalnych władz spotkali się, aby wspólnie kształtować przyszłość polskiej turystyki. Podczas Kongresu, Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA HOLDINGS, zabierał głos zarówno na tematy ściśle branżowe, jak i powiązane z zagadnieniami szeroko pojętego marketingu.

Kongres Turystyka Przyszłości, którego partnerem jest ITAKA, rozpoczął się 23 września w Kołobrzegu, został zorganizowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polską Organizację Turystyczną oraz Miasto Kołobrzeg i potrwa do piątku. Wydarzenie zgromadziło wielu prelegentów, w tym przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej, branży turystycznej, ekspertów od technologii i marketingu, a także reprezentantów świata nauki. Wśród gości znaleźli się m.in. Piotr Borys, Wiceminister Sportu i Turystyki, Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Anna Mieczkowska, Prezydent Kołobrzegu, Łukasz Krasoń, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, a także aktor teatralny, filmowy i telewizyjny – Artur Barciś.

Kongres jest nie tylko spotkaniem ekspertów, ale przede wszystkim tworzeniem przestrzeni do wypracowywania konkretnych rozwiązań, które będą odpowiadać na najważniejsze wyzwania stojące przed branżą. To ogólnopolskie forum wymiany wiedzy, inspiracji i dialogu, mające na celu aktywne kształtowanie turystyki jutra.

Program wydarzenia został podzielony na pięć głównych bloków tematycznych, które kompleksowo obejmują najważniejsze aspekty współczesnej turystyki:

  • Turystyka, czyli gospodarka doświadczeń
  • Turystyka przyszłości: trendy, technologie, talenty
  • Prawo i Turystyka: regulacje, ryzyka, realizacje
  • Przyszłość komunikacji marketingowej
  • Strategie – strefa konsultacji

W czwartkowym panelu dyskusyjnym „Polska w jednej opowieści – jak połączyć siły marek turystycznych” udział wzięli: Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA HOLDINGS, Piotr Borys, Wiceminister Sportu i Turystyki, Marcin Bosacki, Wiceminister Spraw Zagranicznych oraz Michał Fijoł, Prezes PLL LOT. Debata koncentrowała się na stworzeniu spójnej komunikacji marketingowej dla Polski, która łączyłaby silną markę narodową z wieloma markami regionalnymi i produktowymi.

Dziś wieczorem odbędzie się gala, która będzie miała szczególny charakter – połączy obchody Światowego Dnia Turystyki oraz 25-lecia Polskiej Organizacji Turystycznej.

ITAKA na Kongresie Turystyka Przyszłości 2025

25-09-2025

Wizja, innowacje i współpraca – to słowa klucze, które definiują trwający właśnie Kongres Turystyka Przyszłości 2025. W dobie dynamicznych zmian liderzy branży, przedstawiciele rządu i lokalnych władz spotkali się, aby wspólnie kształtować przyszłość polskiej turystyki. Podczas Kongresu, Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA HOLDINGS, zabierał głos zarówno na tematy ściśle branżowe, jak i powiązane z zagadnieniami szeroko pojętego marketingu.

Kongres Turystyka Przyszłości, którego partnerem jest ITAKA, rozpoczął się 23 września w Kołobrzegu, został zorganizowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki, Polską Organizację Turystyczną oraz Miasto Kołobrzeg i potrwa do piątku. Wydarzenie zgromadziło wielu prelegentów, w tym przedstawicieli administracji rządowej i samorządowej, branży turystycznej, ekspertów od technologii i marketingu, a także reprezentantów świata nauki. Wśród gości znaleźli się m.in. Piotr Borys, Wiceminister Sportu i Turystyki, Rafał Szmytke, Prezes Polskiej Organizacji Turystycznej, Anna Mieczkowska, Prezydent Kołobrzegu, Łukasz Krasoń, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, a także aktor teatralny, filmowy i telewizyjny – Artur Barciś.

Kongres jest nie tylko spotkaniem ekspertów, ale przede wszystkim tworzeniem przestrzeni do wypracowywania konkretnych rozwiązań, które będą odpowiadać na najważniejsze wyzwania stojące przed branżą. To ogólnopolskie forum wymiany wiedzy, inspiracji i dialogu, mające na celu aktywne kształtowanie turystyki jutra.

Program wydarzenia został podzielony na pięć głównych bloków tematycznych, które kompleksowo obejmują najważniejsze aspekty współczesnej turystyki:

  • Turystyka, czyli gospodarka doświadczeń
  • Turystyka przyszłości: trendy, technologie, talenty
  • Prawo i Turystyka: regulacje, ryzyka, realizacje
  • Przyszłość komunikacji marketingowej
  • Strategie – strefa konsultacji

W czwartkowym panelu dyskusyjnym „Polska w jednej opowieści – jak połączyć siły marek turystycznych” udział wzięli: Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA HOLDINGS, Piotr Borys, Wiceminister Sportu i Turystyki, Marcin Bosacki, Wiceminister Spraw Zagranicznych oraz Michał Fijoł, Prezes PLL LOT. Debata koncentrowała się na stworzeniu spójnej komunikacji marketingowej dla Polski, która łączyłaby silną markę narodową z wieloma markami regionalnymi i produktowymi.

Dziś wieczorem odbędzie się gala, która będzie miała szczególny charakter – połączy obchody Światowego Dnia Turystyki oraz 25-lecia Polskiej Organizacji Turystycznej.

  • Logo Facebook
  • Logo Instagram
  • Logo YouTube
  • TikTok
  • Logo Blik
  • Logo MasterCard
  • Logo Visa
  • Logo Przelewy 24
  • Logo GooglePay
  • Logo ApplePay
  • Teraz Polska logo
  • Logo Polska Izba Turystyki
Wszelkie prawa zastrzeżone przez Biuro Podróży ITAKA 2025. Jeśli korzystasz z naszego z serwisu, akceptujesz nasz Regulamin.