Biuro podróży Itaka

Wakacje z Biurem Podróży ITAKA

JUŻ MAMY LATO 26! – konferencja ITAKI na statku Costa Diadema

28-10-2025

5 dni, ponad 200 zaproszonych Gości, prezentacja oferty LATO 2026, podsumowanie sezonu LATO 2025 i moc atrakcji dla uczestników – wszystko to w niesamowitej, śródziemnomorskiej scenerii. To była podróż pełna inspiracji, emocji i prawdziwej pasji do odkrywania świata!

W dniach 20-24.10.2025 r. na statku Costa Diadema – dumy floty Costa Cruises, łączącego nowoczesność, elegancję i prawdziwy włoski styl, podczas wyjątkowego rejsu po Morzu Śródziemnym, odbyła się konferencja prezentująca ofertę LATO 2026 oraz podsumowująca sezon LATO 2025. W wydarzeniu wzięli udział m.in. przedstawiciele Salonów Firmowych z całej Polski. Otwierając konferencję Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA HOLDINGS, wskazał cel, jaki firma zamierza osiągnąć w nowym sezonie – to ponad dwa miliony Klientów i ponad osiem miliardów złotych obrotów.

Konferencja odbyła się podczas rejsu, co pozwoliło sprzedawcom lepiej zapoznać się z tym rodzajem podróżowania, do czego nawiązał też Luigi Stefanelli, Wiceprezes ds. Sprzedaży Globalnej Costa Cruises:
Cieszymy się ze współpracy z ITAKĄ i z tego, że wspólnie możemy przybliżać Polakom ideę podróży morskich. Choć rejsy wycieczkowe w Polsce wciąż pozostają segmentem niszowym, wierzymy, że drzemie w nich ogromny potencjał. Polscy Klienci coraz chętniej sięgają po nowe doświadczenia, a my jesteśmy tu po to, by im je umożliwić – z pasją, elegancją i w prawdziwie włoskim stylu.

Pięciodniowa podróż statkiem Costa Diadema była wyjątkową okazją dla sprzedawców, by osobiście odkryć uroki i komfort rejsów – jednego z najbardziej eleganckich sposobów podróżowania. Ten imponujący statek zbudowany w 2014 r., liczy aż 20 pokładów pasażerskich i może pomieścić blisko 5000 Gości, oferując najwyższy standard obsługi oraz komfort na miarę luksusowego kurortu. W chwili wodowania był to największy statek pływający pod włoską banderą. Rejs rozpoczął się 20 października w słonecznej Tarragonie, skąd uczestnicy wyruszyli w podróż po Morzu Śródziemnym. Poranki upływały na odkrywaniu uroków odwiedzanych miast, a popołudnia – na inspirujących spotkaniach konferencyjnych. W programie znalazły się przystanki w Walencji, zachwycającej połączeniem futurystycznej architektury i średniowiecznego klimatu, na Majorce z malowniczą Valldemossą i tętniącą życiem Palmą, w Marsylii – mieście o bogatej historii i prowansalskim charakterze oraz w Savonie, słynącej z zabytkowych uliczek i powiązań z postacią Krzysztofa Kolumba. Uczestnicy mieli okazję poznać ofertę Costa Diademy od środka – spróbować dań w restauracjach tematycznych, wziąć udział w wieczorach rozrywkowych i zobaczyć, jak wygląda codzienność na statku. Rejs pozwolił im lepiej zrozumieć specyfikę tego typu podróży i jej atrakcyjność dla Klientów.

Informacje o konferencji JUŻ MAMY LATO 26! znajdziesz też na stronie:
https://turystyka.rp.pl/biura-podrozy/art43244591-itaka-dodaje-nowosci-i-unowoczesnia-oferte-cel-dwa-miliony-klientow-w-2026-roku

Natalia Kopczyńska, ITAKA Gorzów Wielkopolski, PH Big Gorzów
Zdjęcia: Natalia Kopczyńska, Daria Zięcik-Szatkowska, Kamil Szagdaj i Łukasz Pasławski

JUŻ MAMY LATO 26! – konferencja ITAKI na statku Costa Diadema

28-10-2025

5 dni, ponad 200 zaproszonych Gości, prezentacja oferty LATO 2026, podsumowanie sezonu LATO 2025 i moc atrakcji dla uczestników – wszystko to w niesamowitej, śródziemnomorskiej scenerii. To była podróż pełna inspiracji, emocji i prawdziwej pasji do odkrywania świata!

W dniach 20-24.10.2025 r. na statku Costa Diadema – dumy floty Costa Cruises, łączącego nowoczesność, elegancję i prawdziwy włoski styl, podczas wyjątkowego rejsu po Morzu Śródziemnym, odbyła się konferencja prezentująca ofertę LATO 2026 oraz podsumowująca sezon LATO 2025. W wydarzeniu wzięli udział m.in. przedstawiciele Salonów Firmowych z całej Polski. Otwierając konferencję Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA HOLDINGS, wskazał cel, jaki firma zamierza osiągnąć w nowym sezonie – to ponad dwa miliony Klientów i ponad osiem miliardów złotych obrotów.

Konferencja odbyła się podczas rejsu, co pozwoliło sprzedawcom lepiej zapoznać się z tym rodzajem podróżowania, do czego nawiązał też Luigi Stefanelli, Wiceprezes ds. Sprzedaży Globalnej Costa Cruises:
Cieszymy się ze współpracy z ITAKĄ i z tego, że wspólnie możemy przybliżać Polakom ideę podróży morskich. Choć rejsy wycieczkowe w Polsce wciąż pozostają segmentem niszowym, wierzymy, że drzemie w nich ogromny potencjał. Polscy Klienci coraz chętniej sięgają po nowe doświadczenia, a my jesteśmy tu po to, by im je umożliwić – z pasją, elegancją i w prawdziwie włoskim stylu.

Pięciodniowa podróż statkiem Costa Diadema była wyjątkową okazją dla sprzedawców, by osobiście odkryć uroki i komfort rejsów – jednego z najbardziej eleganckich sposobów podróżowania. Ten imponujący statek zbudowany w 2014 r., liczy aż 20 pokładów pasażerskich i może pomieścić blisko 5000 Gości, oferując najwyższy standard obsługi oraz komfort na miarę luksusowego kurortu. W chwili wodowania był to największy statek pływający pod włoską banderą. Rejs rozpoczął się 20 października w słonecznej Tarragonie, skąd uczestnicy wyruszyli w podróż po Morzu Śródziemnym. Poranki upływały na odkrywaniu uroków odwiedzanych miast, a popołudnia – na inspirujących spotkaniach konferencyjnych. W programie znalazły się przystanki w Walencji, zachwycającej połączeniem futurystycznej architektury i średniowiecznego klimatu, na Majorce z malowniczą Valldemossą i tętniącą życiem Palmą, w Marsylii – mieście o bogatej historii i prowansalskim charakterze oraz w Savonie, słynącej z zabytkowych uliczek i powiązań z postacią Krzysztofa Kolumba. Uczestnicy mieli okazję poznać ofertę Costa Diademy od środka – spróbować dań w restauracjach tematycznych, wziąć udział w wieczorach rozrywkowych i zobaczyć, jak wygląda codzienność na statku. Rejs pozwolił im lepiej zrozumieć specyfikę tego typu podróży i jej atrakcyjność dla Klientów.

Informacje o konferencji JUŻ MAMY LATO 26! znajdziesz też na stronie:
https://turystyka.rp.pl/biura-podrozy/art43244591-itaka-dodaje-nowosci-i-unowoczesnia-oferte-cel-dwa-miliony-klientow-w-2026-roku

Natalia Kopczyńska, ITAKA Gorzów Wielkopolski, PH Big Gorzów
Zdjęcia: Natalia Kopczyńska, Daria Zięcik-Szatkowska, Kamil Szagdaj i Łukasz Pasławski

  • Logo Facebook
  • Logo Instagram
  • Logo YouTube
  • TikTok
  • Logo Blik
  • Logo MasterCard
  • Logo Visa
  • Logo Przelewy 24
  • Logo GooglePay
  • Logo ApplePay
  • Teraz Polska logo
  • Logo Polska Izba Turystyki
Wszelkie prawa zastrzeżone przez Biuro Podróży ITAKA 2025. Jeśli korzystasz z naszego z serwisu, akceptujesz nasz Regulamin.