31-10-2025 aktualizacja 01-11-2025
Szanowni Państwo,
informujemy, że Nowa Itaka spółka z o.o. padła ofiarą ataku hakerskiego. Nieuprawniona osoba / grupa osób uzyskała dostęp do części danych osobowych użytkowników posiadających konta w Strefie Klienta (takich jak adres e-mail, opcjonalnie imię i nazwisko, opcjonalnie numer telefonu). Podkreślamy, że osoby nieuprawnione nie uzyskały dostępu do danych dotyczących rezerwacji (w tym danych finansowych, informacji o uczestnikach wyjazdów, czy numerów PESEL) oraz haseł do kont – te dane są bezpieczne.
Zapewniamy, że bezpieczeństwo Państwa danych osobowych jest dla nas priorytetem. Zamknęliśmy dostęp do Strefy Klienta i obecnie prowadzimy intensywne działania mające na celu wyjaśnienie szczegółów incydentu, wyeliminowanie źródła problemu i zminimalizowanie skutków ataku.
O zaistniałej sytuacji zostało zawiadomione CSIRT NASK, złożyliśmy także zawiadomienie do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz Prokuratury.
Co się wydarzyło?
Do jakich danych uzyskano dostęp w wyniku ataku?
Jakie kroki podjęliśmy?
Jakie mogą być konsekwencje ataku?
Co zalecamy, aby chronić swoją prywatność?
Co mogę jeszcze zrobić?
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące incydentu, uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod adresem cok@itaka.pl.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby zminimalizować skutki incydentu.
31-10-2025 aktualizacja 01-11-2025
Szanowni Państwo,
informujemy, że Nowa Itaka spółka z o.o. padła ofiarą ataku hakerskiego. Nieuprawniona osoba / grupa osób uzyskała dostęp do części danych osobowych użytkowników posiadających konta w Strefie Klienta (takich jak adres e-mail, opcjonalnie imię i nazwisko, opcjonalnie numer telefonu). Podkreślamy, że osoby nieuprawnione nie uzyskały dostępu do danych dotyczących rezerwacji (w tym danych finansowych, informacji o uczestnikach wyjazdów, czy numerów PESEL) oraz haseł do kont – te dane są bezpieczne.
Zapewniamy, że bezpieczeństwo Państwa danych osobowych jest dla nas priorytetem. Zamknęliśmy dostęp do Strefy Klienta i obecnie prowadzimy intensywne działania mające na celu wyjaśnienie szczegółów incydentu, wyeliminowanie źródła problemu i zminimalizowanie skutków ataku.
O zaistniałej sytuacji zostało zawiadomione CSIRT NASK, złożyliśmy także zawiadomienie do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych oraz Prokuratury.
Co się wydarzyło?
Do jakich danych uzyskano dostęp w wyniku ataku?
Jakie kroki podjęliśmy?
Jakie mogą być konsekwencje ataku?
Co zalecamy, aby chronić swoją prywatność?
Co mogę jeszcze zrobić?
Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące incydentu, uprzejmie prosimy o kontakt z naszym Centrum Obsługi Klienta pod adresem cok@itaka.pl.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby zminimalizować skutki incydentu.