27-11-2024
18. edycję Superbrands Polska zakończył mistrzowski finał zorganizowany pod patronatem Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, Rafała Trzaskowskiego. Gala odbyła się 26 listopada w hotelu Sheraton Grand Warsaw.
Przy wyborze marek decydujące były cztery obszary: jakość produktów lub usług, jakość relacji B2B, innowacyjność oraz działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Statuetki otrzymali przedstawiciele najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich, wybranych głosami użytkowników i ekspertów. W imieniu ITAKI nagrodę odebrał Kacper Haluch, Dyrektor Sieci Sprzedaży. Wydarzeniu towarzyszyła premiera Albumu Superbrands:
„Marki, których historie prezentujemy w Albumie Superbrands, w swoich kategoriach nie mają sobie równych: są liderami rynków, stale powiększają przychody, liczbę użytkowników, zasięgi kampanii. Przede wszystkim jednak są to marki dobre dla świata i ludzi. Ustanawiają branżowe standardy, inwestują w pozytywne relacje, szanują zespoły pracownicze, systematycznie redukują negatywny wpływ swojej działalności na środowisko. To świadczy o ich mistrzostwie.” – mówi Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands Ltd. w Polsce.
Rada Marek przyznała również Nagrodę Honorową Superbrands za zasługi dla promocji Polski w świecie. W tym roku otrzymała ją Iga Świątek!
Galę finałową poprowadzili Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski. Dla gości zaśpiewała Anna Iwanek.
Gratulujemy wszystkim tegorocznym laureatom!
27-11-2024
18. edycję Superbrands Polska zakończył mistrzowski finał zorganizowany pod patronatem Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy, Rafała Trzaskowskiego. Gala odbyła się 26 listopada w hotelu Sheraton Grand Warsaw.
Przy wyborze marek decydujące były cztery obszary: jakość produktów lub usług, jakość relacji B2B, innowacyjność oraz działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu. Statuetki otrzymali przedstawiciele najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich, wybranych głosami użytkowników i ekspertów. W imieniu ITAKI nagrodę odebrał Kacper Haluch, Dyrektor Sieci Sprzedaży. Wydarzeniu towarzyszyła premiera Albumu Superbrands:
„Marki, których historie prezentujemy w Albumie Superbrands, w swoich kategoriach nie mają sobie równych: są liderami rynków, stale powiększają przychody, liczbę użytkowników, zasięgi kampanii. Przede wszystkim jednak są to marki dobre dla świata i ludzi. Ustanawiają branżowe standardy, inwestują w pozytywne relacje, szanują zespoły pracownicze, systematycznie redukują negatywny wpływ swojej działalności na środowisko. To świadczy o ich mistrzostwie.” – mówi Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands Ltd. w Polsce.
Rada Marek przyznała również Nagrodę Honorową Superbrands za zasługi dla promocji Polski w świecie. W tym roku otrzymała ją Iga Świątek!
Galę finałową poprowadzili Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski. Dla gości zaśpiewała Anna Iwanek.
Gratulujemy wszystkim tegorocznym laureatom!