Offer advantages
- doskonała lokalizacja w centrum Predazzo
- blisko ośrodka narciarskiego LatemarObereggen
- eleganckie centrum wellness
- tradycyjna gościnność
w centrum PREDAZZO, ok. 100 m od sklepów i restauracji; ok. 53 km od lotniska w Bolzano, ok. 165 km od lotniska w Weronie; przystanek autobusowy ok. 100 m od hotelu.
ok. 1,5 km od wyciągu krzesełkowego Stalinem-Gardone (dojazd skibusem, przystanek ok. 100 m od hotelu) w obrębie ośrodka narciarskiego Latemar-Obereggen (włączonego do obszaru narciarskiego Dolomiti Superski): 48 km tras zjazdowych, 18 wyciągów (2 gondole, 14 wyciągów krzesełkowych, 2 wyciągi orczykowe), snowpark, tor saneczkowy; ok. 12 km od ośrodka narciarskiego Alpe Lusia, ok. 30 km tras zjazdowych, 8 wyciągów (4 gondole, 3 wyciągi krzesełkowe, 1 wyciąg orczykowy); ok. 13 km od ośrodka narciarskiego Alpe Cermis, ok. 27 km tras zjazdowych, 8 wyciągów (3 gondole, 3 wyciągi krzesełkowe, 1 wyciąg orczykowy, 1 taśma narciarska).
trzygwiazdkowy superior, 53 pokoje, 3 piętra, winda, recepcja (czynna: 7.30-23.00), restauracja, bar, przechowalnia sprzętu narciarskiego, parking (ograniczona liczba miejsc), taras słoneczny; bezpłatny internet bezprzewodowy; akceptowane małe psy (za opłatą: ok. 5 EUR/doba); akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners Club.
standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki), zadbany, ok. 18 m², ogrzewany, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, radio, telefon, sejf; balkon w większości pokoi.
pokój zabaw dla dzieci; strefa wellness (czynna: 15.00-19.30): bezpłatnie: basen kryty, ok. 20 m², sauna, łaźnia, jacuzzi, siłownia; za opłatą: solarium (ok. 10 EUR), masaże.
0039/0462501369, www.hotelbellaria.com
- Wi-Fi
- parking
- wstęp do strefy wellness
Włochy - narty — Val di Fiemme
Spektakularne widoki na Dolomity, słynne ośrodki narciarskie, wspaniale przygotowane stoki i kultowe trasy, nowoczesne wyciągi, smaczna lokalna kuchnia i życzliwość mieszkańców.
Długa tradycja gościnności i dbałość o turystów sprawiają, że narciarze czują się tu jak w domu! Utrzymany w typowym alpejskim stylu leży w centrum Predazzo, jednej z ulubionych miejscowości Polaków w słynnej Val di Fiemme. Do dyspozycji Gości są przytulne pokoje, a po dniu na trasach warto skorzystać z hotelowej strefy wellness.
POŁOŻENIE: w centrum PREDAZZO, ok. 100 m od sklepów i restauracji; ok. 53 km od lotniska w Bolzano, ok. 165 km od lotniska w Weronie; przystanek autobusowy ok. 100 m od hotelu.
WYCIĄGI NARCIARSKIE: ok. 1,5 km od wyciągu krzesełkowego Stalinem-Gardone (dojazd skibusem, przystanek ok. 100 m od hotelu) w obrębie ośrodka narciarskiego Latemar-Obereggen (włączonego do obszaru narciarskiego Dolomiti Superski): 48 km tras zjazdowych, 18 wyciągów (2 gondole, 14 wyciągów krzesełkowych, 2 wyciągi orczykowe), snowpark, tor saneczkowy; ok. 12 km od ośrodka narciarskiego Alpe Lusia, ok. 30 km tras zjazdowych, 8 wyciągów (4 gondole, 3 wyciągi krzesełkowe, 1 wyciąg orczykowy); ok. 13 km od ośrodka narciarskiego Alpe Cermis, ok. 27 km tras zjazdowych, 8 wyciągów (3 gondole, 3 wyciągi krzesełkowe, 1 wyciąg orczykowy, 1 taśma narciarska).
HOTEL: trzygwiazdkowy superior, 53 pokoje, 3 piętra, winda, recepcja (czynna: 7.30-23.00), restauracja, bar, przechowalnia sprzętu narciarskiego, parking (ograniczona liczba miejsc), taras słoneczny; bezpłatny internet bezprzewodowy; akceptowane małe psy (za opłatą: ok. 5 EUR/doba); akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, Maestro, American Express, Diners Club.
POKÓJ:standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki), zadbany, ok. 18 m², ogrzewany, łazienka (wanna lub prysznic, wc; suszarka), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, radio, telefon, sejf; balkon w większości pokoi.
SPORT I ROZRYWKA: pokój zabaw dla dzieci; strefa wellness (czynna: 15.00-19.30): bezpłatnie: basen kryty, ok. 20 m², sauna, łaźnia, jacuzzi, siłownia; za opłatą: solarium (ok. 10 EUR), masaże.
KONTAKT: 0039/0462501369, www.hotelbellaria.com
- Wi-Fi
- parking
- wstęp do strefy wellness
Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.
*Informacja dotycząca oficjalnej kategoryzacji hotelu znajduje się w opisie prezentowanych obiektów (sekcja „Hotel”) i jest ona zgodna z kategoryzacją stosowaną w danym kraju. Każdy kraj stosuje własne kryterium przyznawania określonej kategorii. Prezentowana na stronie www.itaka.pl oraz w dokumentach podróży kategoryzacja hoteli to nasza subiektywna ocena standardu hotelu. Połowa gwiazdki oznacza kategorię zawyżoną lub zaniżoną w stosunku do oficjalnej kategorii.
Zawsze aktualne informacje na temat stanu bezpieczeństwa w danym kraju, znajdują się na stronie https://www.gov.pl/web/dyplomacja/informacje-dla-podrozujacych po wybraniu miejsca docelowego podróży.
Practical information
Currently unavailable
- send an enquiry
- callcenter.tel_pl
- +48 77 4476707
- mon-fri: 8-17