Piotr Henicz najbardziej wpływową osobą w polskiej turystyce w 2022 roku

    29-12-2022

    Po raz drugi z rzędu Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA Holdings, zajął zaszczytne pierwsze miejsce w rankingu najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce. Listę 100 osób, których postawa i decyzje rzutują na kondycję turystyki w Polsce, opublikował magazyn Wasza Turystyka już po raz siódmy.

    Autorzy listy podkreślają, że nie jest to ranking popularności ani lista najbardziej lubianych osób w branży. Kapituła bierze pod uwagę m.in. wpływ kandydata na kształtowanie procesów i struktur polskiej turystyki, stopień przyczyniania się do osiągnięcia sukcesu przez polską turystykę lub poszczególne jej segmenty, wiarygodność, medialność, wizerunek, publiczną i środowiskową aktywność.

    W tegorocznej edycji grupa ekspertów wzięła pod lupę niemal 300 kandydatów, z których finalnie wyłoniono 100 najbardziej wpływowych nazwisk w polskiej turystyce w 2022 roku. Na jej czele znalazł się Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA Holdings. Organizatorzy rankingu mówią o nim w samych superlatywach: „Pozytywna twarz polskiej turystyki. Widoczny wszędzie: na konferencjach branżowych, eventach, w programach telewizyjnych, radiowych. Nie tylko nie boi się występować przed ludźmi, ale robi to bardzo fachowo. Zawsze przygotowany, każdy jego udział w jakiejkolwiek konferencji branżowej dodaje temu wydarzeniu kilka punktów.

    Itaka to rzadki przykład wizji touroperatora skali europejskiej, zaś wiceprezes firmy jest oazą spokoju: tłumaczy, wyjaśnia, pokazuje, doprecyzowuje. Gasi pożary, wierzy w pragmatyzm i zmiany, szuka możliwości ekspansji poza Polskę, m.in. poprzez wejście na rynek węgierski. Jest rzeczowy i ceniony przez branżę.

    To menedżer z kategorii naturalnych liderów, który przyjmuje taką rolę i w pełni się z niej wywiązuje. Przed nimi trudne zadanie obronienia pozycji Itaki jako lidera na rynku. To na pewno najbardziej wpływowa postać w polskiej turystyce, a jego działania często obserwuje cała branża.

    Piotr Henicz to profesjonalista, angażujący się także w działania poza Itaką, chociażby jako wiceprezes PIT. W momentach kryzysowych wykazywał się ogromnym spokojem i zapewniał odpowiednią komunikację zarówno w kontekście B2B, jak i B2C.

    Miał olbrzymi wpływ na kształt porozumień z rządem w zakresie rozwiązań pomocowych w czasie pandemii. W efekcie tych działań najwięksi organizatorzy wyjazdów wyszli z kryzysu obronną ręką.

    A jak wyróżnienie komentuje sam Wiceprezes Henicz? "Określenie - "najbardziej wpływowa osoba" traktuję oczywiście z przymrużeniem oka. Dla mnie to bardziej popularność i rozpoznawalność, a także docenienie tego, że w każdej - nawet najtrudniejszej sytuacji można znaleźć rozwiązanie."

    Więcej o rankingu przeczytasz na stronie: https://www.waszaturystyka.pl/100-najbardziej-wplywowych-osob-w-polskiej-turystyce-2022/

     
          Copyrights

          Piotr Henicz najbardziej wpływową osobą w polskiej turystyce w 2022 roku

          29-12-2022

          Po raz drugi z rzędu Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA Holdings, zajął zaszczytne pierwsze miejsce w rankingu najbardziej wpływowych osób w polskiej turystyce. Listę 100 osób, których postawa i decyzje rzutują na kondycję turystyki w Polsce, opublikował magazyn Wasza Turystyka już po raz siódmy.

          Autorzy listy podkreślają, że nie jest to ranking popularności ani lista najbardziej lubianych osób w branży. Kapituła bierze pod uwagę m.in. wpływ kandydata na kształtowanie procesów i struktur polskiej turystyki, stopień przyczyniania się do osiągnięcia sukcesu przez polską turystykę lub poszczególne jej segmenty, wiarygodność, medialność, wizerunek, publiczną i środowiskową aktywność.

          W tegorocznej edycji grupa ekspertów wzięła pod lupę niemal 300 kandydatów, z których finalnie wyłoniono 100 najbardziej wpływowych nazwisk w polskiej turystyce w 2022 roku. Na jej czele znalazł się Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKA Holdings. Organizatorzy rankingu mówią o nim w samych superlatywach: „Pozytywna twarz polskiej turystyki. Widoczny wszędzie: na konferencjach branżowych, eventach, w programach telewizyjnych, radiowych. Nie tylko nie boi się występować przed ludźmi, ale robi to bardzo fachowo. Zawsze przygotowany, każdy jego udział w jakiejkolwiek konferencji branżowej dodaje temu wydarzeniu kilka punktów.

          Itaka to rzadki przykład wizji touroperatora skali europejskiej, zaś wiceprezes firmy jest oazą spokoju: tłumaczy, wyjaśnia, pokazuje, doprecyzowuje. Gasi pożary, wierzy w pragmatyzm i zmiany, szuka możliwości ekspansji poza Polskę, m.in. poprzez wejście na rynek węgierski. Jest rzeczowy i ceniony przez branżę.

          To menedżer z kategorii naturalnych liderów, który przyjmuje taką rolę i w pełni się z niej wywiązuje. Przed nimi trudne zadanie obronienia pozycji Itaki jako lidera na rynku. To na pewno najbardziej wpływowa postać w polskiej turystyce, a jego działania często obserwuje cała branża.

          Piotr Henicz to profesjonalista, angażujący się także w działania poza Itaką, chociażby jako wiceprezes PIT. W momentach kryzysowych wykazywał się ogromnym spokojem i zapewniał odpowiednią komunikację zarówno w kontekście B2B, jak i B2C.

          Miał olbrzymi wpływ na kształt porozumień z rządem w zakresie rozwiązań pomocowych w czasie pandemii. W efekcie tych działań najwięksi organizatorzy wyjazdów wyszli z kryzysu obronną ręką.

          A jak wyróżnienie komentuje sam Wiceprezes Henicz? "Określenie - "najbardziej wpływowa osoba" traktuję oczywiście z przymrużeniem oka. Dla mnie to bardziej popularność i rozpoznawalność, a także docenienie tego, że w każdej - nawet najtrudniejszej sytuacji można znaleźć rozwiązanie."

          Więcej o rankingu przeczytasz na stronie: https://www.waszaturystyka.pl/100-najbardziej-wplywowych-osob-w-polskiej-turystyce-2022/

           
                Copyrights