phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane CB5DFB7F-C92F-41CB-9FB1-916D616FF3EC E0FBD33F-841B-452B-BF16-225B7D943904
Результаты Поиска Hotel Montemar Beach Resort

Преимущества предложения

Hotel Montemar Beach Resort Код: RHOMONT

PLN
Itaka
Греция / Родос

Hotel Montemar Beach Resort

Код: RHOMONT
Описание

w niewielkiej miejscowości Lothiarika, ok. 200 m od sklepów i barów, ok. 1,5 km od Lardos, ok. 3 km od Pefkos, ok. 7 km od LINDOS; ok. 60 km od portu lotniczego w Rodos; przystanek autobusowy ok. 150 m od hotelu.

publiczna, piaszczysto-żwirkowa, łagodne zejście do morza, wyróżniona certyfikatem Błękitna Flaga, ok. 200 m od hotelu, bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR).

trzygwiazdkowy, zadbany, zbudowany w 1993 r., odnowiony w 2007 r., 91 pokoi, 4 budynki, parter lub 1 piętro, lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna – dania w formie bufetu, kuchnia grecka i międzynarodowa, dostępne foteliki i menu dla dzieci; bar w lobby, bar przy basenie, kącik telewizyjny, ogród; za opłatą: internet bezprzewodowy w lobby (ok. 30 EUR/tydz.), fryzjer, pralnia; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.

standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 23 m², zadbany, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, lodówka, sejf (płatny: ok. 20 EUR/tydz.); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); rodzinny: 2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), ok. 27 m², zadbany; wyposażenie jak w pokoju standardowym.

śniadanie (7.00-9.30), obiad (12.30-14.00), kolacja (18.30-21.00) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski w barze przy basenie (10.00-18.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w barach (10.00-24.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.

basen, nieregularny kształt, słodka woda, ok. 150 m², gł. 1,9 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, ok. 10 m², gł. 0,4 m, przy basenie bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR); kort tenisowy, rzutki, tenis stołowy; plac zabaw dla dzieci, mini-klub (4-12 lat), animacje dla dorosłych i dzieci; za opłatą: bilard, sporty wodne na plaży.

  0030/224044097; www.montemar.gr

Информация о регионе

Греция — Родос

Греческие боги любят Родос! Гелиос, бог Солнца, подарил острову рекордное количество солнечных дней, что притягивает сюда множество туристов. Посейдон - повелитель морей, заботится о кристальной чистоте воды, Эол обеспечивает освежающую прохладу летом и благоприятные ветра для виндсерферов, а Дионис наблюдает за виноградниками на Аттавиросе.

Прогноз погоды

Погода – Rodos

08.05.2025
16°C 25°C
Ветер:
13.7 km/h
Восход солнца: 06:07
Закат: 20:01
Давление: 1013 hPa
Осадки: 0,0 mm
09.05.2025
17°C 24°C
Ветер:
15.2 km/h
Восход солнца: 06:06
Закат: 20:02
Давление: 1013 hPa
Осадки: 0,1 mm
10.05.2025
16°C 23°C
Ветер:
18.7 km/h
Восход солнца: 06:05
Закат: 20:02
Давление: 1010 hPa
Осадки: 0,2 mm
Вчера
15°C 22°C
Ветер:
28.5 km/h
Восход солнца: 06:04
Закат: 20:03
Давление: 1007 hPa
Осадки: 0,0 mm
Сегодня
15°C 22°C
Ветер:
25.7 km/h
Восход солнца: 06:03
Закат: 20:04
Давление: 1005 hPa
Осадки: 0,2 mm
Завтра
14°C 21°C
Ветер:
28.7 km/h
Восход солнца: 06:02
Закат: 20:05
Давление: 1008 hPa
Осадки: 0,0 mm
Послезавтра
14°C 22°C
Ветер:
21.7 km/h
Восход солнца: 06:02
Закат: 20:06
Давление: 1012 hPa
Осадки: 0,0 mm

Архивные данные о погоде – Rodos

Какая будет погода во время Ваших каникул? Проверьте архивные данные

Источник: Meteogroup Logo

Malowniczo położony w miejscowości Lothiarika, słynącej z białych, porośniętych kwiatami domków i pięknej, idealnej na wakacyjne lenistwo plaży. Zaprojektowany w egejskim stylu, otoczony ogrodem, posiada ładny basen przedzielony mostkiemz brodzikiem dla dzieci. Swobodna atmosfera i udogodnienia dla najmłodszych sprzyjają spokojnemu, rodzinnemu wypoczynkowi w prawdziwie greckim klimacie. Doskonały jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy.

POŁOŻENIE: w niewielkiej miejscowości Lothiarika, ok. 200 m od sklepów i barów, ok. 1,5 km od Lardos, ok. 3 km od Pefkos, ok. 7 km od LINDOS; ok. 60 km od portu lotniczego w Rodos; przystanek autobusowy ok. 150 m od hotelu.

PLAŻA: publiczna, piaszczysto-żwirkowa, łagodne zejście do morza, wyróżniona certyfikatem Błękitna Flaga, ok. 200 m od hotelu, bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR).

HOTEL: trzygwiazdkowy, zadbany, zbudowany w 1993 r., odnowiony w 2007 r., 91 pokoi, 4 budynki, parter lub 1 piętro, lobby, całodobowa recepcja, restauracja główna – dania w formie bufetu, kuchnia grecka i międzynarodowa, dostępne foteliki i menu dla dzieci; bar w lobby, bar przy basenie, kącik telewizyjny, ogród; za opłatą: internet bezprzewodowy w lobby (ok. 30 EUR/tydz.), fryzjer, pralnia; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express.

POKÓJ: standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 23 m², zadbany, indywidualnie sterowana klimatyzacja, łazienka (prysznic, wc; suszarka), telewizja satelitarna, telefon, lodówka, sejf (płatny: ok. 20 EUR/tydz.); bezpłatne łóżeczko dla dziecka do 2 lat na zamówienie przed przyjazdem; balkon (stolik i krzesełka); rodzinny: 2-os. (możliwość 1 lub 2 dostawek), ok. 27 m², zadbany; wyposażenie jak w pokoju standardowym.

ALL INCLUSIVE: śniadanie (7.00-9.30), obiad (12.30-14.00), kolacja (18.30-21.00) w formie bufetu w restauracji głównej; przekąski w barze przy basenie (10.00-18.00); napoje bezalkoholowe i lokalne napoje alkoholowe w barach (10.00-24.00); wymagane noszenie opasek all inclusive.

SPORT I ROZRYWKA: basen, nieregularny kształt, słodka woda, ok. 150 m², gł. 1,9 m, brodzik dla dzieci, słodka woda, ok. 10 m², gł. 0,4 m, przy basenie bezpłatne parasole i leżaki, ręczniki za kaucją (ok. 10 EUR); kort tenisowy, rzutki, tenis stołowy; plac zabaw dla dzieci, mini-klub (4-12 lat), animacje dla dorosłych i dzieci; za opłatą: bilard, sporty wodne na plaży.

KONTAKT:   0030/224044097; www.montemar.gr

 

Время подачи блюд и фунционирование отдельных элементов гостиничной инфраструктуры могут быть незначительно изменены из-за сезонности, погодных условий, просьб Гостей или форс-мажорных обстоятельств, не зависящих от хозяина гостиницы.

*Информацию об официальной классификации гостиниц можно найти в описании представленных объектов (раздел «Отель»). Указанная в этом разделе категория соответствует классификации, используемой в данной стране. Каждая страна использует свои собственные критерии для присвоения определенной категории. Классификация отелей, представленная на сайте www.itaka.pl/ru и в проездных документах, является нашей субъективной оценкой стандарта отеля. Половина звезды означает слишком высокую или низкую категорию по сравнению с официальной классификацией.

Описание предложения включает в себя все удобства, которые может предложить отель. В связи с местным законодательством в отношении действующих правил работы отеля и безопасности Гостей, использование некоторых удобств в отеле может быть ограничено. Этот статус может измениться в соответствии с введением новых правил или заполнением отеля.

 

Расположение на карте
Отзывы клиентов (21)

Ocena hotelu

3.4/6

Клиенты отметили :

  • Пляжи вблизи
  • Расположение отеля
  • Отельное обслуживание
Pozostałe oceny
  • 3.3
  • 3.5
  • 3.9
  • 2.7
  • 4.1
  • 4.9
  • 3.6
  • 3.6

Показать отзывы от:

4/6
50+ lat, С друзьями Сентябрь 2011
описание не доступно развернуть
описание не доступно
  • 4
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
  • 6
  • 5
  • 5
свернуть
2/6
26-30 lat, Пары Сентябрь 2011
Pojawienie się tego hotelu w Państwa ofercie zdaje się dowodzić tezy iż dobierają Państwo hotele bez uprzedniego sprawdzenia tego co hotel ma do zaoferowania. Zarówno pokoje jak i (...) развернуть
Pojawienie się tego hotelu w Państwa ofercie zdaje się dowodzić tezy iż dobierają Państwo hotele bez uprzedniego sprawdzenia tego co hotel ma do zaoferowania. Zarówno pokoje jak i gastronomia zachęcają do tego, aby przebywać poza terenem hotelu najdłużej jak się da (co też czyniliśmy). Hotel nie oferuje pokoi jednoosobowych. Minimum 2-osobowe. czyli klient i grzyb. My byliśmy w pokoju 3-osobowym, czyli ja, partnerka i grzyb. Ale to i tak nic w porównaniu z tzw. shower room (pokojem udostępnianym dla klientów, którym skończyła się doba hotelowa). Z początku myśleliśmy, że shower room znajduje się w opuszczonej, wymagającej remontu części hotelu. Obecność rosyjskich turystów uświadomiła nas, że owy budynek jest użytkowany jak każdy inny. Nie będę się zatem rozpisywał na temat czystości w shower room. Gastronomia: frytki frytki i frytki. Menu ubogie, brudne stoły, sztućce, talerze - kubki już nie bo na szczęście były plastikowe, jednorazowe. Trudno mi jest powiedzieć coś o pozostałych daniach, jako że były one podświetlane czerwonymi lampami, utrudniającymi identyfikację dania. Ogólnie do smacznych nie należały. Na szczęście hotel nie zdołał popsuć nam wyjazdu, który mimo wszystko bardzo nam się podobał. Ale jest to zasługa tylko i wyłącznie wyspy rodos i atrakcji jakie wyspa ma do zaoferowania. Na pierwszy rzut oka nie można mieć pretensji do operatora. Transport do / z hotelu, cała organizacja i logistyka wypadła dobrze. Źle wypada natomiast oferta hotelu. Ale jest też tak, że hotel jest oferowany pod Państwa marką, a zła oferta hotelu wpływa na zaufanie do marki 'Itaka' i niestety w moim przypadku wpłynęła. No bo jeśli Itaka ma taki hotel na rodos, to kto wie ile jeszcze ma podobnych hoteli w ofercie. A to każe mi się zastanowić nad wyborem operatora w przyszłym roku.
  • 2
  • 2
  • 2
  • 2
  • 3
  • 5
  • 2
  • 2
свернуть
4/6
20-25 lat, С друзьями Сентябрь 2011
Łazienka porośnięta grzybem, brak telewizora w pokoju. Kilkukrotne telefony do rezydentki kompletne nic nie dały, ani razu nie oddzwoniła zgodnie z obietnicą. Animatorka nie robi kompletnie nic, (...) развернуть
Łazienka porośnięta grzybem, brak telewizora w pokoju. Kilkukrotne telefony do rezydentki kompletne nic nie dały, ani razu nie oddzwoniła zgodnie z obietnicą. Animatorka nie robi kompletnie nic, reszta obsługi hotelu bez zarzutu.
  • 2
  • 4
  • 6
  • 2
  • 5
  • 5
  • 3
  • 4
свернуть
3/6
26-30 lat, Пары Сентябрь 2011
описание не доступно развернуть
описание не доступно
  • 3
  • 2
  • 4
  • 2
  • 5
  • 5
  • 5
  • 5
свернуть
3/6
31-40 lat, Пары Сентябрь 2011
описание не доступно развернуть
описание не доступно
  • 4
  • 5
  • 5
  • 5
  • 4
  • 6
  • 4
  • 4
свернуть
4/6
20-25 lat, Пары Сентябрь 2011
описание не доступно развернуть
описание не доступно
  • 4
  • 4
  • 5
  • 2
  • 3
  • 4
  • 3
  • 5
свернуть
3/6
50+ lat, с семьей Сентябрь 2011
Trzygwiazdkowy Hotel Montemar/Rodos/Grecja nastawiony na maksymalny zysk przy minimalnych nakładach. Jedzenie bardzo, bardzo skromne; posiłki kończące się przed upływem godziny ich wydawania (...) развернуть
Trzygwiazdkowy Hotel Montemar/Rodos/Grecja nastawiony na maksymalny zysk przy minimalnych nakładach. Jedzenie bardzo, bardzo skromne; posiłki kończące się przed upływem godziny ich wydawania (potem po prostu brak dania, deseru, wina, napoju, mleka itp.)Żałosny 'Lunchbag' - bułka z wędliną i serem + buteleczka wody + pomarańcza (przy opcji all inclusive); hotel wyraźnie oszczędza na nas! Często spotykane nieliczenie się z gośćmi, niedotrzymywanie obietnic, umów (np. niewydawanie śniadania od godz. 7 rano, jak zapisano w informacji, lecz zaczynanie o tej porze pracy obsługi w stołówce - otwieranie drzwi, wynoszenie dań itp. Szczególnie to przykre było w dniu wycieczek, gdy wyjazd był np. o godz. 7.10, czy 7.15. W rezultacie ruszaliśmy na głodnego, bez możliwości wypicia kawy i zjedzenia czegoś najprostszego. Inny przykład to przyjmowanie zapisów na tzw. showerroom przed odlotem, gdy doba hotelowa kończy się dużo wcześniej, a potem beztroskie niedotrzymanie zobowiązania, bez żadnego powiadomienia czy uprzedzenia; w rezultacie zmarnowany ostatni wieczór, który mógłby zostać zaplanowany inaczej; brak możliwości obmycia, przebrania przed podróżą, itp. A przy tym - co może najważniejsze - żadnego 'przepraszam'. Inny przykład - zmiana rozlecianej deski sedesowej - trwała 4 dni z dwukrotnym przypominaniem). Ze strony Itaki - w opisie 'hotel zadbany' - tymczasem w łaziekach rozrośnięty grzyb (zmienialiśmy pokój; w obu było podobnie), problemy z kanalizacją; nieodpływająca woda; upiorne zapachy wieczorno-nocne szamba - niemożność spania przy otwartych drzwiach. Ponieważ to był nasz urlop, więc staraliśmy się cieszyć przyrodą, zabytkami, a nie zauważać reszty; ale ona - niestety - BYŁA!
  • 4
  • 2
  • 4
  • 5
  • 6
  • 3
  • 3
свернуть
5/6
50+ lat, Пары Август 2011
Pobyt mało zadowalający z powodu pewnych niedociągnieć spowodowanych zepsutą klimatyzacją w pokuju, a ponadto wyżywieniem, nie spełniającym oczekiwanych standardów. Położenie i plaża bez (...) развернуть
Pobyt mało zadowalający z powodu pewnych niedociągnieć spowodowanych zepsutą klimatyzacją w pokuju, a ponadto wyżywieniem, nie spełniającym oczekiwanych standardów. Położenie i plaża bez zastrzeżeń.
  • 5
  • 2
  • 5
  • 6
  • 6
  • 5
  • 4
свернуть
4/6
20-25 lat, С друзьями Август 2011
Jedzenie zbyt monotonne-zwłaszcza śniadania, na których przez dwa tygodnie było cały czas to samo-zero innowacji a głównym daniem były jajka pod każdą możliwą postacią. Jestem (...) развернуть
Jedzenie zbyt monotonne-zwłaszcza śniadania, na których przez dwa tygodnie było cały czas to samo-zero innowacji a głównym daniem były jajka pod każdą możliwą postacią. Jestem zszokowana postawą rezydentki i wywiązywaniem się (lub też nie) z jej obowiązków. Była pomocna, jednak w sytuacjach awaryjnych, wtedy kiedy turyści, a za razem klienci Itaki liczyli na pomoc, zostali odprawieni z kwitkiem. W sytuacji gdy potrzebny jest lekarz, natychmiastowa pomoc; gdy ktoś został okradziony nie uzyskał od rezydentki należytej pomocy. Jest to opinia nie tylko moja, ale też innych klientów Państwa biura. Dodatkowo zamieszanie przy zakwaterowaniu w hotelach (brak miejsc, brak pomocy ze strony rezydentki). Sugerowałabym zmianę rezydentki, zwiększenie liczby rezydentów (jeżeli jedna osoba nie może sprostać wszystkiemu), a także kontrolę hoteli i zakwaterowania klientów, ponieważ często trafiają oni do innych hoteli które nie odpowiadają standardom i ofercie. Dodatkowo animacje były ubogie, ponieważ kierownictwo hotelu nie przejawiało chęci współpracy z animatorami-zaplecze hotelu było ubogie i nie stwarzało możliwości do należytej organzacji czasu i atrakcji dla gości hotelu.
  • 5
  • 3
  • 3
  • 4
  • 4
  • 4
  • 2
  • 3
свернуть
4/6
20-25 lat, с семьей Август 2011
Na poczatku dostalismy pokoj socjalny, jeden z tych w ktorych mieszkaja pracownicy, nastepnie dzieki pomocy pani Magdy zostalismy przeniesieni do hotelu i dostalismy bardzo ladny pokoj. Jesli (...) развернуть
Na poczatku dostalismy pokoj socjalny, jeden z tych w ktorych mieszkaja pracownicy, nastepnie dzieki pomocy pani Magdy zostalismy przeniesieni do hotelu i dostalismy bardzo ladny pokoj. Jesli chodzi o animacje w hotelu Montemar-beznadziejne. Natomiast dzieki temu, ze moglismy korzystac z animacji hotelu Costa Lindia jestesmy bardzo zadowoleni. Ich animacje oceniamy na 6.
  • 3
  • 4
  • 6
  • 2
  • 5
  • 6
  • 6
  • 4
свернуть
4/6
31-40 lat, с семьей Август 2011
описание не доступно развернуть
описание не доступно
  • 4
  • 4
  • 4
  • 2
  • 3
  • 6
  • 3
  • 6
свернуть
3/6
41-50 lat, с семьей Июль 2011
Hotel zaniedbany -recepcja w opłakanym stanie ,w pokoju rezerwowane przez Itakę śmierdzi wybijającym szambem ,obsługa udaje że o niczym nie wie, rezydentka nie pomaga w niczym, tylko mówi (...) развернуть
Hotel zaniedbany -recepcja w opłakanym stanie ,w pokoju rezerwowane przez Itakę śmierdzi wybijającym szambem ,obsługa udaje że o niczym nie wie, rezydentka nie pomaga w niczym, tylko mówi ,że nic nie może zrobić, basen brudny z osadem na dnie, bar główny nie czynny , bar przy basenie przez 3 dni nie ma gazu do napoji
  • 2
  • 4
  • 3
  • 2
  • 4
  • 4
  • 4
  • 2
свернуть
2/6
26-30 lat, Пары Июль 2011
Bardzo zła opinia, nie zakwaterowano nas w hotelu,lecz w piwnicy jakiegoś budynku, musielismy dochodzic ok. 250 m. do stołówki,brak przekąsek w pool barze, brak baru głównego,nie (...) развернуть
Bardzo zła opinia, nie zakwaterowano nas w hotelu,lecz w piwnicy jakiegoś budynku, musielismy dochodzic ok. 250 m. do stołówki,brak przekąsek w pool barze, brak baru głównego,nie naprawiono nam telewizora przez caly czas pobytu,brak pomocy ze strony rezydenta.
  • 2
  • 4
  • 3
  • 2
  • 4
  • 6
  • 2
  • 2
свернуть
3/6
31-40 lat, с семьей Июль 2011
recepcjonista był zaskoczony naszym przyjazdem, zakwaterowano nas poza kompleksem hotelowym nad wopożyczalnią samochodów - hałas, smród ze śmietników - tragedia !!! развернуть
recepcjonista był zaskoczony naszym przyjazdem, zakwaterowano nas poza kompleksem hotelowym nad wopożyczalnią samochodów - hałas, smród ze śmietników - tragedia !!!
  • 3
  • 3
  • 3
  • 2
  • 3
  • 4
  • 4
  • 3
свернуть
4/6
26-30 lat, Пары Июль 2011
описание не доступно развернуть
описание не доступно
  • 4
  • 3
  • 4
  • 2
  • 4
  • 4
  • 3
  • 6
свернуть
2/6
26-30 lat, Сам/сама Июль 2011
okropny, brudny hotel z karaluchami i grzybem pod prysznicem. Stanowczo za drogi jak na jakość świadczonej usługi. Uważam również, że nie w porządku był fakt, iż trzeba bylo opuścić pokoj (...) развернуть
okropny, brudny hotel z karaluchami i grzybem pod prysznicem. Stanowczo za drogi jak na jakość świadczonej usługi. Uważam również, że nie w porządku był fakt, iż trzeba bylo opuścić pokoj o godz. 12:00 natomiast autobus na lotnisko był o godz. 0:40.
  • 2
  • 4
  • 4
  • 5
  • 5
  • 4
  • 4
  • 2
свернуть
2/6
41-50 lat, Пары Июнь 2011
zakwaterowanie zamiast w hotelu to w suterenie z robakami развернуть
zakwaterowanie zamiast w hotelu to w suterenie z robakami
  • 2
  • 5
  • 4
  • 2
  • 3
  • 5
  • 3
  • 2
свернуть
4/6
26-30 lat, Пары Июнь 2011
Łazienki w pokojach w opłakanym stanie,poza tym to OK. развернуть
Łazienki w pokojach w opłakanym stanie,poza tym to OK.
  • 2
  • 4
  • 3
  • 2
  • 4
  • 6
  • 3
  • 4
свернуть
4/6
50+ lat, Пары Июнь 2011
Uwagi mamy tylko do złej organizacji serwisu związanego z wyżywieniem.Samo wyżywienie było Ok развернуть
Uwagi mamy tylko do złej organizacji serwisu związanego z wyżywieniem.Samo wyżywienie było Ok
  • 4
  • 3
  • 4
  • 2
  • 4
  • 4
  • 4
  • 3
свернуть
4/6
lat, с семьей Июнь 2011
Pani Małgorzata, rezydentka hotelu wykazała się totalną niekompetencją. Do zebrania przeprowadzonego w drugim dniu pobytu była nieprzygotowana, mówiła haotycznie, na proste pytania nie (...) развернуть
Pani Małgorzata, rezydentka hotelu wykazała się totalną niekompetencją. Do zebrania przeprowadzonego w drugim dniu pobytu była nieprzygotowana, mówiła haotycznie, na proste pytania nie znała odpowiedzi, jak okazało sie później w kilku przypadkach wprowadziła gości w błąd. Podczas bezpośredniej rozmowy udzielała zdawkowych odpowiedzi. Wraz z mężem czuliśmy się jak intruzi, którzy przeszkaszają Pani Małgorzacie w odpoczynku, i których jak najszybciej należy sie pozbyć. Dwa punkty dla rezydenta to ocena BARDZO ZAWYŻONA>
  • 4
  • 4
  • 4
  • 2
  • 4
  • 4
  • 5
  • 4
свернуть
4/6
31-40 lat, с семьей Июнь 2011
Hotel zgodny z opisem w katalogu, dla mnie stanowił jedynie bazę wypadową - nie korzystałam z animacji, pomocy rezydenta. Największy minus - organizacja wyżywienia - brak sztućców, (...) развернуть
Hotel zgodny z opisem w katalogu, dla mnie stanowił jedynie bazę wypadową - nie korzystałam z animacji, pomocy rezydenta. Największy minus - organizacja wyżywienia - brak sztućców, talerzy, długie kolejki po posiłki, mała różnorodność potraw.
  • 4
  • 2
  • 2
  • 2
  • 3
  • 3
  • 3
  • 3
свернуть
Местные экскурсии

Доступные местные экскурсии

Вокруг острова Родос — самые прекрасные уголки и настоящие, местные вкусы! Начало экскурсии в Филеримос (в низкий сезон) или в Долине бабочек (в высокий сезон), затем прогулка по улочкам Камирос, называемого "Греческими Помпеями". Время для фотографирования на фоне живописных руин замка Критиния. В деревне Эмбона дегустация в местной винодельне и возможность попробовать, среди прочего, кофейное узо. Обед в традиционной греческой таверне. Поездка в Монолитос и дегустация местного меда, чудесного оливкового масла, а также огненной воды "Souma" - все это с видом на руины средневекового замка, построенного на громадной скале. Возвращение в отель. Экскурсия на целый день. Цена - ок. 56 EUR (включает: обед и напитки к обеду - вино; не включает входные билеты: Долина бабочек: ок. 5 EUR, Филеримос: ок. 6 EUR, Камирос: ок. 6 EUR).

Линдос — незабываемые виды и встреча с историей! Линдос - это место с самыми прекрасными пейзажами на острове, где на холме с древним акрополем иоанниты построили крепость, которая до сегодняшнего дня возвышается над современным городом. Покорение акрополя является одной из главных достопримечательностей, а вид с вершины на бухту Св. Павла и живописный белый городок восполняют силы после получасового восхождения. Экскурсия на полдня. Цена - ок. 32 EUR (без учета входного билета на акрополь - ок. 12 EUR).

Рейс на остров Сими — путешествие на маленький, живописный и дикий островок у берегов Турции, когда-то самый богатый остров архипелага благодаря ловле известных морских губок, называемых "золотом Додеканеса". Рейс начинается в Родосе, во время рейса можно любоваться панорамой островов Халки, Тхилос, Сесклия и частью побережья Турции. На Сими посещение монастыря Архангела Михаила в Панормитис, важнейшего центра паломничества, поездка в порт и городок Сими, который восхищает построенными на террасах домами с красочными фасадами. Это также возможность узнать способ добычи морских губок со дна Средиземного моря. Свободное время - по желанию можно подняться 500 ступенями на так называемую Kalistrata do Chonio, высочайшую часть города со смотровой площадкой. Экскурсия на целый день. Цена - из северной части острова: ок. 45 EUR, из южной части: ок. 47 EUR (не включает входной билет в музей на территории монастыря Панормитис: ок. 2 EUR).

Рейс на остров Халки — расслабляющая экскурсия на один из самых маленьких остров в архипелаге Додеканес. Отплытие из порта Камирос Скала и рейс (ок. 1 ч.) на Халки - остров, привлекающий песчаным пляжем, кристальной водой и неоклассической архитектурой застроек в порту. Короткая прогулка с гидом по городку Халки, а также свободное время для отдыха на пляже и индивидуальное посещение. Стоит также посетить одну из местных таверн и попробовать "halkitikia makaronia" - блюдо из макаронных изделий, изготовленных вручную и сушеных на греческом солнце. Экскурсия на целый день. Цена - ок. 43 EUR.

От залива к заливу с северной части острова — сенсационные виды гарантированы! Расслабляющий рейс с остановками в самых прекрасных заливах восточного побережья острова Родос. В программе, в частности, известный залив Энтони Куинн - место, где снимались сцены к фильму под названием "Пушки острова Наварон", а также залив Цамбика с прекрасным пляжем. Здесь действует запрет на возведение зданий, благодаря чему это место сохранило свою уникальную, девственную атмосферу. Время на обед в одной из местных таверн. Экскурсия рекомендуется лицам, ищущим самые прекрасные морские пейзажи на острове, а также любящим отдых на пляже и плавание. Цена - ок. 49 USD (включает обед).

От залива к заливу с южной части острова — сенсационные виды гарантированы! Расслабляющий рейс с остановками в самых прекрасных заливах восточного побережья острова Родос. В программе, в частности, известная бухта Святого Павла, а также отдых на пляже в небольшой рыбацкой деревне Стегна. Время на обед в одной из местных таверн. Экскурсия рекомендуется лицам, ищущим самые прекрасные морские пейзажи на острове, а также любящим отдых на пляже и плавание. Опека польскоязычного гида при наличии мин. 15 участников. Цена - ок. 49 USD (включает обед).

Родос ночью — выезд после обеда в столицу Додеканеса - лучше всего сохранившийся средневековый город Греции! Поездка к смотровой площадке на Монте Смит с развалинами античного стадиона и амфитеатра. Визит в порт Мандраки, который является символом города Родос. В завершение прогулка по средневековым улочкам столицы острова. Свободное время в старом городе для самостоятельного посещения, покупок или ужина в настоящей греческой таверне. Цена - ок. 34 EUR.

 

Организацией местных экскурсий занимаются заграничные местные туристические агенства, на установленых ними условиях. Существует возможность, что в ситуации слишком малого количества участников определенная экскурсия не состоиться.

arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter