phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane CB5DFB7F-C92F-41CB-9FB1-916D616FF3EC E0FBD33F-841B-452B-BF16-225B7D943904
AktualnościITAKA Konsumenckim Liderem Jakości – Liderem Dekady!

ITAKA Konsumenckim Liderem Jakości – Liderem Dekady!03-12-2021

Konsumencki Lider Jakości to ogólnopolskie badanie prowadzone przez Redakcję „Strefy Gospodarki” Dziennika Gazeta Prawna, którego celem jest nie tylko wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm na polskim rynku, ale także zebranie wiedzy na temat jakości produktów i usług. Po dokonaniu podsumowania wyników badań zebranych na przestrzeni ostatnich 10 lat ITAKA uzyskała tytuł KONSUMENCKIEGO LIDERA JAKOŚCI - LIDERA DEKADY!

Konsumencki Lider Jakości to wyróżnienie, które trafiało do ITAKI przez 10 edycji programu z rzędu. W latach 2011-2021 łącznie wzięło w nim udział blisko 130 tysięcy respondentów, których głosy zaważyły na wynikach:

- 76,6% - średnia rozpoznawalność marki ITAKA (najwyższa w kategorii „Biura podróży”)
- 34,7% - średnia oddawanych na markę ITAKA głosów (najwyższa w kategorii „Biura podróży)
- 71,8 % - średnia ilość respondentów zdecydowanie polecających markę ITAKA głosów (najwyższa w kategorii „Biura podróży).

 Bezpieczeństwo, rozsądne ceny, dobra organizacja, wysoka wiarygodność, niezawodna firma – takie skojarzenia ITAKA budzi wśród konsumentów.

„To dla nas niezwykle cenne wyróżnienie i wielka satysfakcja, przede wszystkim dlatego, że jest przyznawane przez Klientów, a także dlatego, że jego inicjatorem jest Redakcja „Strefy Gospodarki” Dziennika Gazeta Prawna, zespół dziennikarzy i specjalistów, publikujących rzetelne informacje ze świata biznesu. Dziękując za zaufanie, naszym Klientom i tym, którzy w przyszłości wybiorą się z nami na wakacje życzymy pięknych podróży z ITAKĄ, a zespołowi Redakcji dalszych sukcesów zawodowych” – skomentował Piotr Henicz, Wiceprezes ITAKI.

 

arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter