ITAKA nr 1 w Internecie

    20-04-2022

    Zgodnie z danymi SimilarWeb, platformy digital intelligence, gromadzącej dane o ruchu w Internecie, itaka.pl jest najczęściej odwiedzaną stroną w Polsce wśród stron touroperatorów i agentów działających w obszarze zagranicznej turystyki zorganizowanej. Biuro Podróży ITAKA to firma przygotowana na technologiczne zmiany, podążająca za trendami.

    Średnio dziennie stronę ITAKI odwiedza ponad 120 000 użytkowników – to tak jakby codziennie wszyscy mieszkańcy Opola, gdzie mieści się centrala firmy wchodzili na itaka.pl. Zestawienie 5 największych stron turystycznych: itaka.pl, wakacje.pl, tui.pl, r.pl i travelplanet.pl pokazuje, że ITAKA ma największą liczbę odwiedzających użytkowników, przy udziale ponad 25 %.

    Bardzo popularna jest także aplikacja mobilna ITAKI, najszybciej wzrastający kanał sprzedaży i top w kategorii Podróże i informacje lokalne, którą pobrało już ponad 1 mln użytkowników na wszystkich platformach. Jej średnia ocena w sklepie Google Play wynosi aktualnie 4,9/5. Dzięki inwestycji w rozwój aplikacji dodawane są m.in. takie funkcjonalności jak czat z rezydentem.

    Wykres roczny z podziałem na miesiące pokazuje, że itaka.pl w trakcie sezonu wakacyjnego bardzo daleko odskakuje konkurencji, najlepiej wykorzystując moment największego popytu.

    ITAKA jest też najlepiej wypozycjonowana w wyszukiwarkach internetowych. Ruch organiczny z całego roku jest największy spośród konkurencji.

    ITAKA nr 1 w Internecie

    20-04-2022

    Zgodnie z danymi SimilarWeb, platformy digital intelligence, gromadzącej dane o ruchu w Internecie, itaka.pl jest najczęściej odwiedzaną stroną w Polsce wśród stron touroperatorów i agentów działających w obszarze zagranicznej turystyki zorganizowanej. Biuro Podróży ITAKA to firma przygotowana na technologiczne zmiany, podążająca za trendami.

    Średnio dziennie stronę ITAKI odwiedza ponad 120 000 użytkowników – to tak jakby codziennie wszyscy mieszkańcy Opola, gdzie mieści się centrala firmy wchodzili na itaka.pl. Zestawienie 5 największych stron turystycznych: itaka.pl, wakacje.pl, tui.pl, r.pl i travelplanet.pl pokazuje, że ITAKA ma największą liczbę odwiedzających użytkowników, przy udziale ponad 25 %.

    Bardzo popularna jest także aplikacja mobilna ITAKI, najszybciej wzrastający kanał sprzedaży i top w kategorii Podróże i informacje lokalne, którą pobrało już ponad 1 mln użytkowników na wszystkich platformach. Jej średnia ocena w sklepie Google Play wynosi aktualnie 4,9/5. Dzięki inwestycji w rozwój aplikacji dodawane są m.in. takie funkcjonalności jak czat z rezydentem.

    Wykres roczny z podziałem na miesiące pokazuje, że itaka.pl w trakcie sezonu wakacyjnego bardzo daleko odskakuje konkurencji, najlepiej wykorzystując moment największego popytu.

    ITAKA jest też najlepiej wypozycjonowana w wyszukiwarkach internetowych. Ruch organiczny z całego roku jest największy spośród konkurencji.