Usługi na lotnisku

    Zrelaksuj się przed wylotem w specjalnej strefie na lotnisku!

    Warszawa | Katowice | Wrocław | Poznań | Gdańsk | Kraków




    Business Lounge na lotnisku w Warszawie oferuje:

    • Możliwość korzystania z saloniku Business Lounge Preludium (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Schengen (czynny w godzinach 05:00 – 22:00)
    • Możliwość skorzystania z saloniku Business Lounge Etiuda strefa wylotów Non-Schengen (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Non-Schengen (czynny w godzinach 06:30 – 22:00)
    • Możliwość skorzystania z saloniku Business Lounge Fantazja strefa wylotów Schengen (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Schengen (czynny w godzinach 05:00 – 22:00)
    • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
    • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
    • Monitory z informacją o odlotach
    • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
    • Pomoc w uzyskaniu informacji kolejowej, autobusową i turystycznej
    • Łazienki z prysznicami
    • Telewizja z kanałami naziemnej telewizji cyfrowej
    • Pokój opieki nad dzieckiem
    • Strefa ze stanowiskami komputerowymi

    Lokal jest dostosowany dla niepełnosprawnych.
    W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.
    Cena usługi: 190 PLN/os.
    Cena usługi wraz z przejściem Fast Track: 199 PLN/os.
    Dzieci mogą przebywać w salonie wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
    Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
    Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

    Dodatkowo na lotnisku Chopina:

    1. Fast Track – szybkie przejście do kontroli bezpieczeństwa.
      Dzięki tej usłudze pasażerowie unikają kolejek i oszczędzają cenny czas podczas dużego ruchu pasażerskiego, korzystając z dedykowanego przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa. Przy zakupie usługi za pośrednictwem Itaki otrzymują państwo dedykowany jednorazowy voucher. Dzieci do 12. roku życia korzystają z bezpłatnego przejścia.
      Cena: 39 PLN/os.
    2. Strefa VIP Line – wydzielona część lotniska (znajdująca się poza ogólnodostępnym terminalem), z dedykowanym podjazdem, dyskretną kontrolą bagażową, odprawą biletowo-bagażową oraz zestawem luksusowych udogodnień, na czele z restauracyjnym bufetem i komfortowym wnętrzem, które gwarantuje spokojną atmosferę w oczekiwaniu na lot dla osób ceniących sobie prywatność, dyskrecję i oszczędność czasu.
    3. Cena: 1845 PLN/os.


    Lokalizacja:
    Salonik Business Lounge Etiuda strefa Non-Schengen znajduje się w strefie odlotów, niedaleko Gate nr 19N.
    Salonik Business Lounge Preludium strefa Schengen znajduje się w strefie odlotów, niedaleko Gate nr 34/35. Wirtualny spacer
    Salonik Business Lounge Fantazja strefa Schengen znajduje się w strefie odlotów, niedaleko Gate nr 34/35. Wirtualny spacer

    Zobacz mapę

    Fast Track zlokalizowany jest na poziomie odlotów w strefie „E” Terminala A.

    Kontakt:
    Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:
    FAST TRACK: +48 22 650 42 20
    Business Lounge: +48 22 650 22 03 (Preludium); +48 22 650 60 69 (Etiuda); +48 22 650 22 06 (Fantazja)
    W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska: https://www.lotnisko-chopina.pl/pl/salon-executive.html



    Business Lounge na lotnisku w Katowicach oferuje:

  • Możliwość korzystania z saloniku Business Lounge Terminal B (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Schengen
  • Możliwość skorzystania z saloniku Business Lounge Terminal A strefa wylotów Non-Schengen (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Non-Schengen
  • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
  • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
  • Monitory z informacją o odlotach
  • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
  • Pomoc w uzyskaniu informacji kolejowej, autobusową i turystycznej
  • Łazienkę
  • Lokalizacja:
    Salonik Business Lounge Terminal A strefa Non-Schengen znajduje się w strefie odlotów, obok Gate nr 1. Wirtualny spacer
    Salonik Business Lounge Terminal B strefa Schengen znajduje się w strefie odlotów, na 1. piętrze, bezpośrednio przy przejściu przez Fast Track (dedykowaną kontrolę bezpieczeństwa). Wirtualny spacer

    Salonik zarówno w Terminalu A, jak i w Terminalu B jest czynny 7 dni w tygodniu, w godz.: 4.00-22.00

    Cena usługi: 170 PLN/os.

    Dzieci mogą przebywać w salonie wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Dzieci do 7. roku życia mogą przebywać w Salonie bezpłatnie. Za dzieci powyżej 7. roku życia obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.

    W przypadku opóźnienia po wyżej 2 h pasażerowie muszą dokonać płatności za kolejne 2 h.

    Cena usługi wraz z przejściem Fast Track: 190 PLN/os dorosła, 130 PLN/os za dzieci od 7 do 15 roku życia. Dzieci do ukończenia 7 roku życia korzystają z tej usługi bezpłatnie.

    Fast Track – 80 PLN/os.

    Szybkie przejście przez punkt kontroli bezpieczeństwa w terminalu A/B. Usługa ta pozwala zaoszczędzić czas i uniknąć czekania w kolejkach.

    Przejścia Fast Track znajdują się na parterze w Terminalu A (Non-Schengen) oraz na 1 piętrze w Terminalu B (Schengen). Otwarte są 7 dni w tygodniu w godzinach 04:00–22:00 (terminal B) oraz 04:30–21:30 (terminal A).

    Dzieci do ukończenia 7 roku życia, towarzyszące w podróży lotniczej pasażerowi uprawnionemu do korzystania z usługi Fast Track mają prawo do korzystania z usługi bez dodatkowych opłat w ramach uprawnień przyznanych temu pasażerowi.

    Rezerwacji oraz anulacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

    Kontakt
    Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:
    FAST TRACK: 32 76 31 342
    Business Lounge: 32 76 31 343
    Tel. komórkowy: 882 056 279

    Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy „Katowice” w Pyrzowicach nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie. Lokal jest dostosowany dla niepełnosprawnych. W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.

    W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska: https://www.katowice-airport.com/pl/biznes



    Executive Lounge na lotnisku we Wrocławiu oferuje:

    • Możliwość korzystania z barku samoobsługowego, salon oferuje szeroki wybór napojów, alkoholi oraz różnego rodzaju przekąsek i słodyczy. Na pasażerów czekają dania ciepłe i zimne. Zwolenników lekkiej kuchni urzekną kolorowe przekąski na bazie warzyw, a koneserzy tradycyjnych smaków z pewnością skuszą się na lokalne wyroby, np.: wędliny czy pajdę chrupiącego chleba ze smalcem. Pasażerowie mogą codziennie spróbować wypiekanych na miejscu ciast
    • Dostęp do priorytetowego przejścia do kontroli dokumentów dla pasażerów wylatujących do krajów Non Schengen
    • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
    • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
    • Monitory z informacją o odlotach
    • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
    • Kabinę dla osób palących

    Aktualne godziny otwarcia: 4:30 – 21:00

    Lokalizacja:
    Salon Executive Lounge znajduje się w strefie odlotów, na poziomie +1, w okolicach Gate nr 9.

    Cena usługi: 119 PLN/os.

    Dzieci mogą przebywać w salonie wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Za dzieci powyżej 3. roku życia obowiązuje pełna opłata. Dzieci do ukończenia 3. roku życia mogą przebywać w Salonie bezpłatnie.

    Do usługi Executive Lounge można także dokupić usługę umożliwiającą szybkie przejście przez punkt kontroli bezpieczeństwa – FAST TRACK, pozwalająca zaoszczędzić czas i uniknąć czekania.
    Cena: 25 PLN/os.
    Za każde dziecko obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.

    Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

    Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

    Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy we Wrocławiu nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie.

    W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska:
    http://airport.wroclaw.pl/pasazer/uslugi/vipbusiness-services/executive-lounge/

    Kontakt

    Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:

    +48 71 358 13 06

    Salon Business Executive Lounge (BEL) na lotnisku w Poznaniu oferuje:

    • Możliwość korzystania z barku samoobsługowego (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu)
    • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
    • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
    • Dostęp do prasy elektronicznej
    • Monitory z informacją o odlotach
    • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
    • Informację turystyczną, kolejową i autobusową
    • Łazienkę

    Lokalizacja:
    Salon Business Executive Lounge Schengen/Non-Schegen znajduje się w strefie zastrzeżonej – hala odlotów krajowych i zagranicznych.

    Dzieci mogą przebywać w salonie Business Lounge wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Dzieci do 7. roku życia mogą przebywać w salonie bezpłatnie. Za dzieci powyżej 7. roku życia obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.
    Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

    Aktualne godziny otwarcia: http://www.airport-poznan.com.pl/pl/b2b/uslugi-pozalotnicze/salon-bel

    Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy w Poznaniu nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie. Lokal jest dostosowany dla niepełnosprawnych. W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.

    W punktach nie ujętych powyżej obowiązuje regulamin dostępny na: http://www.airport-poznan.com.pl/pl/b2b/uslugi-pozalotnicze/salon-bel/zasady-korzystania-z-uslugi

    Salon Business Executive Lounge (BEL) – 110 PLN/os.

    Do usługi Business Executive Lounge można dokupić usługę FAST TRACK, która umożliwia Klientom wylatującym do krajów strefy Schengen/Non-Schengen szybkie przejście przez punkt kontroli bezpieczeństwa w terminalu A/B/C . Usługa ta pozwala zaoszczędzić czas i uniknąć czekania w kolejkach.

    Fast Track – 59 PLN/os.

    Dzieci do ukończenia 7 roku życia, towarzyszące w podróży lotniczej pasażerowi uprawnionemu do korzystania z usługi Fast Track mają prawo do korzystania z usługi bez dodatkowych opłat w ramach uprawnień przyznanych temu pasażerowi.

    Meet & Assist – 135 PLN/os.

    • powitanie i asysta pracownika Bussines Executive Lounge podczas priorytetowej odprawy biletowo-bagażowej oraz kontroli paszportowej,
    • w ramach Meet & Assist Klienci mają zapewnioną możliwość zrelaksowania się w komfortowym Bussines Executive Lounge podczas oczekiwania na boarding.
    • Usługa dostępna w godzinach otwarcia Salonu BEL,
    • Po przybyciu na lotnisko należy zadzwonić pod numer +48 669 652 510 w celu umówienia się z pracownikiem salonu BEL.

    Rezerwacji oraz anulacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.


    Kontakt

    Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:
    +48 61 849 21 07





    Business Lounge na lotnisku w Gdańsku oferuje:

    • Przekąski, napoje zimne oraz ciepłe, a także szeroki wybór alkoholi
    • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
    • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
    • Monitory z informacją o odlotach
    • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
    • Możliwość skorzystania z komputera oraz drukarki
    • Łazienkę

    Cena usługi: 150 PLN/os.

    Cena usługi wraz z przejściem Fast Track: 190 PLN/os.

    Dzieci mogą przebywać w salonie wyłącznie pod opieką osób dorosłych.

    Dodatkowo na lotnisku im. Lecha Wałęsy w Gdańsku:

    • Fast Track – szybkie przejście do kontroli bezpieczeństwa.Dzięki tej usłudze pasażerowie unikają kolejek i oszczędzają cenny czas podczas dużego ruchu pasażerskiego, korzystając z dedykowanego przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa.
      Cena: 50 PLN/os.
    • Strefa VIP Line – wydzielona część lotniska, z dedykowaną limuzyną, dyskretną kontrolą bagażową, odprawą biletowo-bagażową oraz zestawem luksusowych udogodnień. Spokojną atmosfera w oczekiwaniu na lot dla osób ceniących sobie prywatność, dyskrecję i oszczędność czasu.
      Cena: 492 PLN/os.


    Lokalizacja:

    Salonik Executive Lounge znajduje się w hali odlotów Schengen. Otwarty w godz.: 5.00-21.00
    Fast Track zlokalizowany jest na Terminalu pasażerskim T2.

    Rezerwacji oraz anulacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

    Kontakt:

    Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:

    FAST TRACK: +48 608 047 635

    Business Lounge: +48 583 481 199

    Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy w Gdańsku nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie. Lokal jest dostosowany dla niepełnosprawnych. W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.

    W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska: https://www.airport.gdansk.pl/b2b/oferta-premium/salon-executive-p77.html



    Kraków Airport Business Lounge oferuje:

    • strefę wypoczynkową, gastronomiczną, czytelniczą, kącik kawowy, miejsce do pracy z komputerem oraz pokój dla dzieci,
    • możliwość korzystania z barku samoobsługowego:
      • napoje gorące i zimne, w tym alkohole
      • pieczywo, wybór wędlin i serów, owoce, wybór ciast oraz przekąski słodkie i słone
      • w godzinach południowych dostępne są sałatki – do wyboru (wegetariańska i mięsna) oraz zupa dnia
      • oferta cateringowa jest modyfikowana w zależności od dostępności produktów sezonowych
    • nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
    • dostęp do prasy elektronicznej polskiej i zagranicznej
    • monitory z informacją o odlotach
    • pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
    • pomoc w uzyskaniu informacji turystycznej, kolejowej i autobusowej
    • łazienkę z prysznicem

    Lokal jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
    W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.

    Cena usługi: 229 PLN/os.

    Dzieci mogą przebywać w salonie Airport Business Lounge Schengen wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Dzieci do 3. roku życia mogą przebywać w salonie bezpłatnie. Za dzieci powyżej 3. roku życia obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.

    Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

    Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

    Godziny otwarcia Kraków Airport Business Lounge dla pasażerów B.P. ITAKA:
    poniedziałek
    wtorek
    środa
    czwartek
    piątek
    sobota
    niedziela
    04:30 - 21:30
    04:30 - 21:00
    04:30 - 22:30
    04:30 - 21:30
    04:30 - 22:00
    04:30 - 21:30
    04:30 - 21:30

    Lokalizacja:

    Salon Kraków Airport Business Lounge znajduje się w strefie zastrzeżonej terminala pasażerskiego na 1 piętrze naprzeciw wyjścia (Gate) numer 2. Z salonu Kraków Airport Business Lounge mogą korzystać pasażerowie wylatujący zarówno do strefy Schengen jak i Non-Schengen.

    Podróżujący do krajów strefy Non Schengen są zobligowani do przejścia do punktów kontroli paszportowej, tak więc powinni opuścić salon z odpowiednim zapasem czasu, tak by zdążyli poddać się wymaganej kontroli granicznej (odległość ok. 2 minuty pieszo).

    B.P. ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice sp. z o.o. nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w salonie.

    W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska: www.krakowairport.pl/pl

    Regulamin: https://krakowairport.pl/storage/2023-02/business-lounge-regulamin-1677578965tujDV.pdf

    Kontakt:

    Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi: +48 12 639 33 04

    Usługi na lotnisku

    Zrelaksuj się przed wylotem w specjalnej strefie na lotnisku!

    Warszawa | Katowice | Wrocław | Poznań | Gdańsk | Kraków




    Business Lounge na lotnisku w Warszawie oferuje:

    • Możliwość korzystania z saloniku Business Lounge Preludium (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Schengen (czynny w godzinach 05:00 – 22:00)
    • Możliwość skorzystania z saloniku Business Lounge Etiuda strefa wylotów Non-Schengen (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Non-Schengen (czynny w godzinach 06:30 – 22:00)
    • Możliwość skorzystania z saloniku Business Lounge Fantazja strefa wylotów Schengen (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Schengen (czynny w godzinach 05:00 – 22:00)
    • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
    • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
    • Monitory z informacją o odlotach
    • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
    • Pomoc w uzyskaniu informacji kolejowej, autobusową i turystycznej
    • Łazienki z prysznicami
    • Telewizja z kanałami naziemnej telewizji cyfrowej
    • Pokój opieki nad dzieckiem
    • Strefa ze stanowiskami komputerowymi

    Lokal jest dostosowany dla niepełnosprawnych.
    W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.
    Cena usługi: 190 PLN/os.
    Cena usługi wraz z przejściem Fast Track: 199 PLN/os.
    Dzieci mogą przebywać w salonie wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
    Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
    Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

    Dodatkowo na lotnisku Chopina:

    1. Fast Track – szybkie przejście do kontroli bezpieczeństwa.
      Dzięki tej usłudze pasażerowie unikają kolejek i oszczędzają cenny czas podczas dużego ruchu pasażerskiego, korzystając z dedykowanego przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa. Przy zakupie usługi za pośrednictwem Itaki otrzymują państwo dedykowany jednorazowy voucher. Dzieci do 12. roku życia korzystają z bezpłatnego przejścia.
      Cena: 39 PLN/os.
    2. Strefa VIP Line – wydzielona część lotniska (znajdująca się poza ogólnodostępnym terminalem), z dedykowanym podjazdem, dyskretną kontrolą bagażową, odprawą biletowo-bagażową oraz zestawem luksusowych udogodnień, na czele z restauracyjnym bufetem i komfortowym wnętrzem, które gwarantuje spokojną atmosferę w oczekiwaniu na lot dla osób ceniących sobie prywatność, dyskrecję i oszczędność czasu.
    3. Cena: 1845 PLN/os.


    Lokalizacja:
    Salonik Business Lounge Etiuda strefa Non-Schengen znajduje się w strefie odlotów, niedaleko Gate nr 19N.
    Salonik Business Lounge Preludium strefa Schengen znajduje się w strefie odlotów, niedaleko Gate nr 34/35. Wirtualny spacer
    Salonik Business Lounge Fantazja strefa Schengen znajduje się w strefie odlotów, niedaleko Gate nr 34/35. Wirtualny spacer

    Zobacz mapę

    Fast Track zlokalizowany jest na poziomie odlotów w strefie „E” Terminala A.

    Kontakt:
    Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:
    FAST TRACK: +48 22 650 42 20
    Business Lounge: +48 22 650 22 03 (Preludium); +48 22 650 60 69 (Etiuda); +48 22 650 22 06 (Fantazja)
    W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska: https://www.lotnisko-chopina.pl/pl/salon-executive.html



    Business Lounge na lotnisku w Katowicach oferuje:

  • Możliwość korzystania z saloniku Business Lounge Terminal B (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Schengen
  • Możliwość skorzystania z saloniku Business Lounge Terminal A strefa wylotów Non-Schengen (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Non-Schengen
  • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
  • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
  • Monitory z informacją o odlotach
  • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
  • Pomoc w uzyskaniu informacji kolejowej, autobusową i turystycznej
  • Łazienkę
  • Lokalizacja:
    Salonik Business Lounge Terminal A strefa Non-Schengen znajduje się w strefie odlotów, obok Gate nr 1. Wirtualny spacer
    Salonik Business Lounge Terminal B strefa Schengen znajduje się w strefie odlotów, na 1. piętrze, bezpośrednio przy przejściu przez Fast Track (dedykowaną kontrolę bezpieczeństwa). Wirtualny spacer

    Salonik zarówno w Terminalu A, jak i w Terminalu B jest czynny 7 dni w tygodniu, w godz.: 4.00-22.00

    Cena usługi: 170 PLN/os.

    Dzieci mogą przebywać w salonie wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Dzieci do 7. roku życia mogą przebywać w Salonie bezpłatnie. Za dzieci powyżej 7. roku życia obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.

    W przypadku opóźnienia po wyżej 2 h pasażerowie muszą dokonać płatności za kolejne 2 h.

    Cena usługi wraz z przejściem Fast Track: 190 PLN/os dorosła, 130 PLN/os za dzieci od 7 do 15 roku życia. Dzieci do ukończenia 7 roku życia korzystają z tej usługi bezpłatnie.

    Fast Track – 80 PLN/os.

    Szybkie przejście przez punkt kontroli bezpieczeństwa w terminalu A/B. Usługa ta pozwala zaoszczędzić czas i uniknąć czekania w kolejkach.

    Przejścia Fast Track znajdują się na parterze w Terminalu A (Non-Schengen) oraz na 1 piętrze w Terminalu B (Schengen). Otwarte są 7 dni w tygodniu w godzinach 04:00–22:00 (terminal B) oraz 04:30–21:30 (terminal A).

    Dzieci do ukończenia 7 roku życia, towarzyszące w podróży lotniczej pasażerowi uprawnionemu do korzystania z usługi Fast Track mają prawo do korzystania z usługi bez dodatkowych opłat w ramach uprawnień przyznanych temu pasażerowi.

    Rezerwacji oraz anulacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

    Kontakt
    Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:
    FAST TRACK: 32 76 31 342
    Business Lounge: 32 76 31 343
    Tel. komórkowy: 882 056 279

    Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy „Katowice” w Pyrzowicach nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie. Lokal jest dostosowany dla niepełnosprawnych. W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.

    W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska: https://www.katowice-airport.com/pl/biznes



    Executive Lounge na lotnisku we Wrocławiu oferuje:

    • Możliwość korzystania z barku samoobsługowego, salon oferuje szeroki wybór napojów, alkoholi oraz różnego rodzaju przekąsek i słodyczy. Na pasażerów czekają dania ciepłe i zimne. Zwolenników lekkiej kuchni urzekną kolorowe przekąski na bazie warzyw, a koneserzy tradycyjnych smaków z pewnością skuszą się na lokalne wyroby, np.: wędliny czy pajdę chrupiącego chleba ze smalcem. Pasażerowie mogą codziennie spróbować wypiekanych na miejscu ciast
    • Dostęp do priorytetowego przejścia do kontroli dokumentów dla pasażerów wylatujących do krajów Non Schengen
    • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
    • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
    • Monitory z informacją o odlotach
    • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
    • Kabinę dla osób palących

    Aktualne godziny otwarcia: 4:30 – 21:00

    Lokalizacja:
    Salon Executive Lounge znajduje się w strefie odlotów, na poziomie +1, w okolicach Gate nr 9.

    Cena usługi: 119 PLN/os.

    Dzieci mogą przebywać w salonie wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Za dzieci powyżej 3. roku życia obowiązuje pełna opłata. Dzieci do ukończenia 3. roku życia mogą przebywać w Salonie bezpłatnie.

    Do usługi Executive Lounge można także dokupić usługę umożliwiającą szybkie przejście przez punkt kontroli bezpieczeństwa – FAST TRACK, pozwalająca zaoszczędzić czas i uniknąć czekania.
    Cena: 25 PLN/os.
    Za każde dziecko obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.

    Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

    Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

    Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy we Wrocławiu nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie.

    W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska:
    http://airport.wroclaw.pl/pasazer/uslugi/vipbusiness-services/executive-lounge/

    Kontakt

    Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:

    +48 71 358 13 06

    Salon Business Executive Lounge (BEL) na lotnisku w Poznaniu oferuje:

    • Możliwość korzystania z barku samoobsługowego (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu)
    • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
    • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
    • Dostęp do prasy elektronicznej
    • Monitory z informacją o odlotach
    • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
    • Informację turystyczną, kolejową i autobusową
    • Łazienkę

    Lokalizacja:
    Salon Business Executive Lounge Schengen/Non-Schegen znajduje się w strefie zastrzeżonej – hala odlotów krajowych i zagranicznych.

    Dzieci mogą przebywać w salonie Business Lounge wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Dzieci do 7. roku życia mogą przebywać w salonie bezpłatnie. Za dzieci powyżej 7. roku życia obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.
    Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

    Aktualne godziny otwarcia: http://www.airport-poznan.com.pl/pl/b2b/uslugi-pozalotnicze/salon-bel

    Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy w Poznaniu nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie. Lokal jest dostosowany dla niepełnosprawnych. W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.

    W punktach nie ujętych powyżej obowiązuje regulamin dostępny na: http://www.airport-poznan.com.pl/pl/b2b/uslugi-pozalotnicze/salon-bel/zasady-korzystania-z-uslugi

    Salon Business Executive Lounge (BEL) – 110 PLN/os.

    Do usługi Business Executive Lounge można dokupić usługę FAST TRACK, która umożliwia Klientom wylatującym do krajów strefy Schengen/Non-Schengen szybkie przejście przez punkt kontroli bezpieczeństwa w terminalu A/B/C . Usługa ta pozwala zaoszczędzić czas i uniknąć czekania w kolejkach.

    Fast Track – 59 PLN/os.

    Dzieci do ukończenia 7 roku życia, towarzyszące w podróży lotniczej pasażerowi uprawnionemu do korzystania z usługi Fast Track mają prawo do korzystania z usługi bez dodatkowych opłat w ramach uprawnień przyznanych temu pasażerowi.

    Meet & Assist – 135 PLN/os.

    • powitanie i asysta pracownika Bussines Executive Lounge podczas priorytetowej odprawy biletowo-bagażowej oraz kontroli paszportowej,
    • w ramach Meet & Assist Klienci mają zapewnioną możliwość zrelaksowania się w komfortowym Bussines Executive Lounge podczas oczekiwania na boarding.
    • Usługa dostępna w godzinach otwarcia Salonu BEL,
    • Po przybyciu na lotnisko należy zadzwonić pod numer +48 669 652 510 w celu umówienia się z pracownikiem salonu BEL.

    Rezerwacji oraz anulacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.


    Kontakt

    Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:
    +48 61 849 21 07





    Business Lounge na lotnisku w Gdańsku oferuje:

    • Przekąski, napoje zimne oraz ciepłe, a także szeroki wybór alkoholi
    • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
    • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
    • Monitory z informacją o odlotach
    • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
    • Możliwość skorzystania z komputera oraz drukarki
    • Łazienkę

    Cena usługi: 150 PLN/os.

    Cena usługi wraz z przejściem Fast Track: 190 PLN/os.

    Dzieci mogą przebywać w salonie wyłącznie pod opieką osób dorosłych.

    Dodatkowo na lotnisku im. Lecha Wałęsy w Gdańsku:

    • Fast Track – szybkie przejście do kontroli bezpieczeństwa.Dzięki tej usłudze pasażerowie unikają kolejek i oszczędzają cenny czas podczas dużego ruchu pasażerskiego, korzystając z dedykowanego przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa.
      Cena: 50 PLN/os.
    • Strefa VIP Line – wydzielona część lotniska, z dedykowaną limuzyną, dyskretną kontrolą bagażową, odprawą biletowo-bagażową oraz zestawem luksusowych udogodnień. Spokojną atmosfera w oczekiwaniu na lot dla osób ceniących sobie prywatność, dyskrecję i oszczędność czasu.
      Cena: 492 PLN/os.


    Lokalizacja:

    Salonik Executive Lounge znajduje się w hali odlotów Schengen. Otwarty w godz.: 5.00-21.00
    Fast Track zlokalizowany jest na Terminalu pasażerskim T2.

    Rezerwacji oraz anulacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

    Kontakt:

    Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:

    FAST TRACK: +48 608 047 635

    Business Lounge: +48 583 481 199

    Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy w Gdańsku nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie. Lokal jest dostosowany dla niepełnosprawnych. W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.

    W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska: https://www.airport.gdansk.pl/b2b/oferta-premium/salon-executive-p77.html



    Kraków Airport Business Lounge oferuje:

    • strefę wypoczynkową, gastronomiczną, czytelniczą, kącik kawowy, miejsce do pracy z komputerem oraz pokój dla dzieci,
    • możliwość korzystania z barku samoobsługowego:
      • napoje gorące i zimne, w tym alkohole
      • pieczywo, wybór wędlin i serów, owoce, wybór ciast oraz przekąski słodkie i słone
      • w godzinach południowych dostępne są sałatki – do wyboru (wegetariańska i mięsna) oraz zupa dnia
      • oferta cateringowa jest modyfikowana w zależności od dostępności produktów sezonowych
    • nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
    • dostęp do prasy elektronicznej polskiej i zagranicznej
    • monitory z informacją o odlotach
    • pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
    • pomoc w uzyskaniu informacji turystycznej, kolejowej i autobusowej
    • łazienkę z prysznicem

    Lokal jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
    W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.

    Cena usługi: 229 PLN/os.

    Dzieci mogą przebywać w salonie Airport Business Lounge Schengen wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Dzieci do 3. roku życia mogą przebywać w salonie bezpłatnie. Za dzieci powyżej 3. roku życia obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.

    Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

    Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

    Godziny otwarcia Kraków Airport Business Lounge dla pasażerów B.P. ITAKA:
    poniedziałek
    wtorek
    środa
    czwartek
    piątek
    sobota
    niedziela
    04:30 - 21:30
    04:30 - 21:00
    04:30 - 22:30
    04:30 - 21:30
    04:30 - 22:00
    04:30 - 21:30
    04:30 - 21:30

    Lokalizacja:

    Salon Kraków Airport Business Lounge znajduje się w strefie zastrzeżonej terminala pasażerskiego na 1 piętrze naprzeciw wyjścia (Gate) numer 2. Z salonu Kraków Airport Business Lounge mogą korzystać pasażerowie wylatujący zarówno do strefy Schengen jak i Non-Schengen.

    Podróżujący do krajów strefy Non Schengen są zobligowani do przejścia do punktów kontroli paszportowej, tak więc powinni opuścić salon z odpowiednim zapasem czasu, tak by zdążyli poddać się wymaganej kontroli granicznej (odległość ok. 2 minuty pieszo).

    B.P. ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice sp. z o.o. nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w salonie.

    W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska: www.krakowairport.pl/pl

    Regulamin: https://krakowairport.pl/storage/2023-02/business-lounge-regulamin-1677578965tujDV.pdf

    Kontakt:

    Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi: +48 12 639 33 04