Usługa lotniskowa (Fast Track, salony lotniskowe, usługa Meet&Assist, usługi VIP i inne) – usługa dodatkowa, dodatkowo płatna, która nie jest zawarta w cenie imprezy turystycznej. Usługę lotniskową klient może dodać do rezerwacji przed wyjazdem w zależności od jej dostępności. Biuro Podróży ITAKA (dalej ITAKA) pełni rolę pośrednika w zakupie tej usługi oferując klientowi wsparcie w zakresie wyboru lokalizacji, ceny, dostępności oraz warunków korzystania z usługi lotniskowej na konkretnym lotnisku. Dostawca usługi lotniskowej (Port Lotniczy/Lotnisko, dalej Lotnisko) jest odrębnym przedsiębiorcą i zarazem rzeczywistym wykonawcą usługi lotniskowej. Tym samym ITAKA umożliwia nabycie usługi lotniskowej oferowanej przez Lotnisko.
Z danymi rzeczywistego wykonawcy (Lotniska) można zapoznać się na stronie https://www.itaka.pl/uslugi-dodatkowe/uslugi-na-lotnisku/ po wyborze konkretnej lokalizacji Lotniska, a ponadto na potwierdzeniu rezerwacji/dokumencie podróży, jak również w aplikacji mobilnej ITAKA oraz po zalogowaniu się do Strefy Klienta w szczegółach rezerwacji.
Po dokonaniu rezerwacji usługi, ITAKA przekazuje do Lotniska szczegóły rezerwacji (w tym imiona i nazwiska osób dokonujących rezerwacji). Regulamin usługi lotniskowej jest dostępny na stronie https://www.itaka.pl/uslugi-dodatkowe/uslugi-na-lotnisku/ w informacji pod nazwą „Jak skorzystać z usługi”. Reklamacje związane z realizacją usługi należy składać do ITAKI, która przekaże je do właściwego Lotniska.
Usługa lotniskowa (Fast Track, salony lotniskowe, usługa Meet&Assist, usługi VIP i inne) – usługa dodatkowa, dodatkowo płatna, która nie jest zawarta w cenie imprezy turystycznej. Usługę lotniskową klient może dodać do rezerwacji przed wyjazdem w zależności od jej dostępności. Biuro Podróży ITAKA (dalej ITAKA) pełni rolę pośrednika w zakupie tej usługi oferując klientowi wsparcie w zakresie wyboru lokalizacji, ceny, dostępności oraz warunków korzystania z usługi lotniskowej na konkretnym lotnisku. Dostawca usługi lotniskowej (Port Lotniczy/Lotnisko, dalej Lotnisko) jest odrębnym przedsiębiorcą i zarazem rzeczywistym wykonawcą usługi lotniskowej. Tym samym ITAKA umożliwia nabycie usługi lotniskowej oferowanej przez Lotnisko.
Z danymi rzeczywistego wykonawcy (Lotniska) można zapoznać się na stronie https://www.itaka.pl/uslugi-dodatkowe/uslugi-na-lotnisku/ po wyborze konkretnej lokalizacji Lotniska, a ponadto na potwierdzeniu rezerwacji/dokumencie podróży, jak również w aplikacji mobilnej ITAKA oraz po zalogowaniu się do Strefy Klienta w szczegółach rezerwacji.
Po dokonaniu rezerwacji usługi, ITAKA przekazuje do Lotniska szczegóły rezerwacji (w tym imiona i nazwiska osób dokonujących rezerwacji). Regulamin usługi lotniskowej jest dostępny na stronie https://www.itaka.pl/uslugi-dodatkowe/uslugi-na-lotnisku/ w informacji pod nazwą „Jak skorzystać z usługi”. Reklamacje związane z realizacją usługi należy składać do ITAKI, która przekaże je do właściwego Lotniska.