Informacje o usłudze lotniskowej

  • Usługa lotniskowa (Fast Track, salony lotniskowe, usługa Meet&Assist, usługi VIP i inne) – usługa dodatkowa, dodatkowo płatna, która nie jest zawarta w cenie imprezy turystycznej. Usługę lotniskową klient może dodać do rezerwacji przed wyjazdem w zależności od jej dostępności. Biuro Podróży ITAKA (dalej ITAKA) pełni rolę pośrednika w zakupie tej usługi oferując klientowi wsparcie w zakresie wyboru lokalizacji, ceny, dostępności oraz warunków korzystania z usługi lotniskowej na konkretnym lotnisku. Dostawca usługi lotniskowej (Port Lotniczy/Lotnisko, dalej Lotnisko) jest odrębnym przedsiębiorcą i zarazem rzeczywistym wykonawcą usługi lotniskowej. Tym samym ITAKA umożliwia nabycie usługi lotniskowej oferowanej przez Lotnisko.
  • Z danymi rzeczywistego wykonawcy (Lotniska) można zapoznać się na stronie https://www.itaka.pl/uslugi-dodatkowe/uslugi-na-lotnisku/ po wyborze konkretnej lokalizacji Lotniska, a ponadto na potwierdzeniu rezerwacji/dokumencie podróży, jak również w aplikacji mobilnej ITAKA oraz po zalogowaniu się do Strefy Klienta w szczegółach rezerwacji.
  • Na stronie https://www.itaka.pl/uslugi-dodatkowe/uslugi-na-lotnisku/ klient może wyszukać, porównać i wybrać odpowiednią usługę lotniskową.
  • Po dokonaniu rezerwacji usługi, ITAKA przekazuje do Lotniska szczegóły rezerwacji (w tym imiona i nazwiska osób dokonujących rezerwacji). Regulamin usługi lotniskowej jest dostępny na stronie https://www.itaka.pl/uslugi-dodatkowe/uslugi-na-lotnisku/ w informacji pod nazwą „Jak skorzystać z usługi”. Reklamacje związane z realizacją usługi należy składać do ITAKI, która przekaże je do właściwego Lotniska.

Informacje o usłudze lotniskowej

  • Usługa lotniskowa (Fast Track, salony lotniskowe, usługa Meet&Assist, usługi VIP i inne) – usługa dodatkowa, dodatkowo płatna, która nie jest zawarta w cenie imprezy turystycznej. Usługę lotniskową klient może dodać do rezerwacji przed wyjazdem w zależności od jej dostępności. Biuro Podróży ITAKA (dalej ITAKA) pełni rolę pośrednika w zakupie tej usługi oferując klientowi wsparcie w zakresie wyboru lokalizacji, ceny, dostępności oraz warunków korzystania z usługi lotniskowej na konkretnym lotnisku. Dostawca usługi lotniskowej (Port Lotniczy/Lotnisko, dalej Lotnisko) jest odrębnym przedsiębiorcą i zarazem rzeczywistym wykonawcą usługi lotniskowej. Tym samym ITAKA umożliwia nabycie usługi lotniskowej oferowanej przez Lotnisko.
  • Z danymi rzeczywistego wykonawcy (Lotniska) można zapoznać się na stronie https://www.itaka.pl/uslugi-dodatkowe/uslugi-na-lotnisku/ po wyborze konkretnej lokalizacji Lotniska, a ponadto na potwierdzeniu rezerwacji/dokumencie podróży, jak również w aplikacji mobilnej ITAKA oraz po zalogowaniu się do Strefy Klienta w szczegółach rezerwacji.
  • Na stronie https://www.itaka.pl/uslugi-dodatkowe/uslugi-na-lotnisku/ klient może wyszukać, porównać i wybrać odpowiednią usługę lotniskową.
  • Po dokonaniu rezerwacji usługi, ITAKA przekazuje do Lotniska szczegóły rezerwacji (w tym imiona i nazwiska osób dokonujących rezerwacji). Regulamin usługi lotniskowej jest dostępny na stronie https://www.itaka.pl/uslugi-dodatkowe/uslugi-na-lotnisku/ w informacji pod nazwą „Jak skorzystać z usługi”. Reklamacje związane z realizacją usługi należy składać do ITAKI, która przekaże je do właściwego Lotniska.
  • Logo Facebook
  • Logo Instagram
  • Logo YouTube
  • TikTok
  • Logo Blik
  • Logo MasterCard
  • Logo Visa
  • Logo Przelewy 24
  • Logo GooglePay
  • Logo ApplePay
  • Teraz Polska logo
  • Logo Polska Izba Turystyki
Wszelkie prawa zastrzeżone przez Biuro Podróży ITAKA 2025. Jeśli korzystasz z naszego z serwisu, akceptujesz nasz Regulamin.