phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane
>Polecamy>

Usługi dodatkowe - Parkingi i Airport Lounges

Usługi dodatkowe - Parkingi i Airport Lounges

Wakacje z ITAKĄ, to wygoda i bezpieczeństwo. Dbamy o to na każdym etapie podróży. Dlatego też przygotowaliśmy specjalną ofertę parkingów w okolicach lotnisk oraz możliwość korzystania ze stref Airport Lounges.

Miejsce parkingowe można zarezerwować na www.itaka.pl/strefa-klienta lub za pośrednictwem sprzedawcy. Oferta dotyczy następujących lotnisk: Gdańsk, Katowice, Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław.

Airport Lounges natomiast pozwoli na przyjemne spędzenie czasu oczekiwania na samolot. W strefie dostępne są zimne i gorące napoje bezalkoholowe, wybrane napoje alkoholowe, przekąski, internet, TV satelitarna itd. Z usługi można skorzystać na lotnisku w Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu.

Strefa Klienta

Parkingi

Parking Interparking w Gdańsku


Po dokonaniu rezerwacji usługi parkingowej, sprzedawca wyśle na Państwa adres mailowy potwierdzenie rezerwacji z kodem QR.

 

  • Potwierdzenia rezerwacji miejsca parkingowego z późniejszym terminem wylotu są wysyłane nie wcześniej niż na około tydzień przed planowaną datą wylotu.
  • Potwierdzenia rezerwacji miejsca parkingowego z bliskim terminem wylotu są wysyłane na około 48 godzin przed planowaną datą wylotu.

 

Bardzo ważne !

Otrzymane potwierdzenie wraz z kodem QR należy wydrukować i posiadać przy wjeździe na parking. Warunkiem koniecznym do wjazdu na parking jest zeskanowanie kodu QR z otrzymanego potwierdzenia. Brak dokumentu może spowodować konieczność ponownego uregulowania płatności na miejscu.

 

mapa
Czas
Lotnisko
Lotnisko

 

  1. Przy wjeździe na parking należy zeskanować kod QR z otrzymanego i wydrukowanego potwierdzenia rezerwacji usługi parkingowej. Po zeskanowaniu kodu QR, zostanie wydrukowany bilet parkingowy. Od tego momentu należy posługiwać się wyłącznie otrzymanym biletem.
  2. Należy kierować się na miejsce parkingowe wskazane w potwierdzeniu.
  3. Na zarezerwowany parking należy wjechać skanując bilet parkingowy otrzymany przy wjeździe.
  4. Przed wyjazdem z parkingu należy umieścić bilet w jednej z kas automatycznych parkingu, aby potwierdzić swoją rezerwację.

W przypadku problemów technicznych z opuszczeniem parkingu należy udać się do Biura Obsługi Parkingu, okazując dokument podróży oraz otrzymany dokument potwierdzający rezerwację z kodem QR.

Dodatkowo, z każdego urządzenia parkingowego (przycisk ze słuchawką) można skontaktować się z obsługą parkingu (obsługa 24 h).

 


Miejsce 1-8 dni 9-15 dni
Gdańsk dot. sezonu LATO 2019 99 79 179 109
Gdańsk dot. sezonu ZIMA 2019/20 (okres od 01.11 do 31.03) 99 79 179 99
Gdańsk dot. sezonu LATO 2020 99 79 179 109

Promocyjne ceny obowiązują dla rezerwacji wczasów i wycieczek założonych od 30.05.2019 r.


Biuro parkingu PLG

Interparking Polska Sp. z o.o.
ul. Słowackiego 210a
80-298 Gdańsk, Polska
Czynne (poniedziałek - piątek) 08:00 - 16:00
Tel.: +48 58 348 13 31
E-mail: gdansk@interparking.com

 

Obsługa parkingu PLG

Czynna (poniedziałek – niedziela) 24 h
Przycisk ze słuchawką z dowolnego urządzenia parkingowego na terenie lotniska (kiss&fly, parkingi P1-P6)


Parking przy terminalu lotniska w Katowicach-Pyrzowicach


Parking P1 jest niestrzeżony przeznaczony do postoju długoterminowego. Znajduje się bezpośrednio przed terminalami A, B i C Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” w Pyrzowicach.
Ponadto parking P1 oferuje:

  • bezpośrednie sąsiedztwo terminali
  • całodobową obsługę
  • monitorowany wjazd – wyjazd
  • monitoring parkingu
  • ogrodzony obiekt
  • cała powierzchnia parkingu z masy bitumicznej
Miejsce 1-8 dni 9-15 dni
Katowice P1 dot. sezonu LATO 2019 189 149 229 199
Katowice P1 dot. sezonu ZIMA 2019/20 (okres od 01.11 do 31.03) 189 130 229 170
Katowice P1 dot. sezonu LATO 2020 189 149 229 199

Przed wyjazdem z parkingu każdy Klient jest zobowiązany zgłosić się do informacji lotniskowej w Terminalu A lub do stanowiska obsługi parkingu na terenie Parkingu P1 w celu okazania rezerwacji. Na podstawie dokumentu podróży zostanie wydany bilet parkingowy umożliwiający wyjazd z parkingu do 30 minut.


Parking P2 jest niestrzeżony przeznaczony do postoju długoterminowego. Znajduje się bezpośrednio na lotnisku-300 m. od terminala A i B
Ponadto parking P2 oferuje:

  • całodobową obsługę
  • monitorowany wjazd – wyjazd
  • ogrodzony obiekt
  • oznaczone sektory parkingu
  • możliwość skorzystania z bezpłatnego transferu z Parkingu P2 na terminal A

Miejsce 1-8 dni 9-16 dni
Katowice P2 dot. sezonu LATO 2019 99 79 149 109
Katowice P2 dot. sezonu ZIMA 2019/20 (okres od 01.11 do 31.03) 99 59 149 59
Katowice P2 dot. sezonu LATO 2020 99 79 149 109

Promocyjne ceny obowiązują dla rezerwacji wczasów i wycieczek założonych od 30.05.2019 r.


Przy wjeździe na parking każdy Klient jest zobowiązany pobrać bilet z automatu. Będąc użytkownikiem parkingu P2 Klienci mogą bezpłatnie skorzystać z wjazdu na parking P1 w celu podwiezienia lub odebrania rodziny czy znajomych spod terminali lotniczych. Przed wyjazdem z parkingu P1 prosimy zgłosić się do informacji lotniskowej w Terminalu A lub stanowiska obsługi parkingu na terenie Parkingu P1 celem okazania rezerwacji. Na tej podstawie zostanie wydany bilet parkingowy umożliwiający wyjazd z parkingu do 30 minut.

Na parkingu P2 znajdują się przystanki, na których poprzez zamontowany tam telefon można zamówić bezpłatny transfer. Natomiast po powrocie Klienci mogą oczekiwać na pojazd transferowy na wyznaczonym przystanku pod terminalem A (pojazd ten dostępny jest przez całą dobę). Celem wyjazdu z parkingu P2 należy okazać bilet pobrany z automatu z podaniem nazwiska osoby, która widnieje na rezerwacji miejsca parkingowego.

W związku z rozbudową terminalu pasażerskiego B lotniska Katowice-Pyrzowice, zostały zamknięte wszystkie wejścia do obiektu od strony parkingu. Wejście do terminalu pasażerskiego B jest możliwe tylko przez sąsiadujący z nim terminal pasażerski A.

Przed terminalem B zostało wyłączonych z użytkowania 120 miejsc parkingowych. W zamian za zamknięte na czas rozbudowy miejsca parkingowe przed terminalem B udostępniono 660 miejsc w nowej, zachodniej części parkingu P1.

Wewnątrz terminalu B zamknięte zostały punkty gastronomiczne, z użytku wyłączony został także taras widokowy.


Kontakt
Parking P2
ul. Wolności 90
42-625 Ożarowice
Telefon (czynny 24h): +48 32 392 72 69


Parking Interparking Balice przy lotnisku Kraków im. Jana Pawła II


  • 400 m od terminala
  • bezpłatny transport na i z lotniska
  • ogrodzony i oświetlony
  • monitorowany
  • na parkingu znajduje się kasa automatyczna
  • możliwe dodatkowe usługi na parkingu: ładowanie akumulatora, kompresor, myjka, fotelik dla dziecka.

Parking Interparking Balice położony jest w bardzo dogodnej lokalizacji, co pozwala na szybki transfer na trasie: parking-lotnisko-parking. Oferuje profesjonalną obsługę i dbałość o pozostawione samochody. Na terenie parkingu znajduje się wiata z przystankiem busa odwożącego pasażerów pod sam terminal, kasa automatyczna oraz dodatkowe wejście dla Klientów chcących przejść do terminala w odległości 5 minut.

  1. Przy wjeździe należy zeskanować kod QR z otrzymanego i wydrukowanego potwierdzenia rezerwacji usługi parkingowej.
  2. Zostanie wydrukowany bilet parkingowy.
  3. Bilet parkingowy należy zachować do wyjazdu z parkingu.
  4. W przypadku problemów technicznych z opuszczeniem parkingu należy udać się do biura obsługi parkingu, okazując dokument podróży oraz otrzymany dokument potwierdzający rezerwację z kodem QR.
  5. W przypadku chęci zamówienia busa na podróż powrotną na parking, po odebraniu bagaży prosimy o kontakt pod numerem +48 663 313 313
  6. Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
  7. Każda kolejna doba postoju samochodu na parkingu: 5 PLN brutto/doba (płatne bezpośrednio na Parkingu).

Miejsce 1-8 dni 9-15 dni
Kraków dot. sezonu LATO 2019 99 59 149 109
Kraków dot. sezonu ZIMA 2019/20 (okres od 01.11 do 31.03) 99 59 149 95
Kraków dot. sezonu LATO 2020 99 59 149 109

Promocyjne ceny obowiązują dla rezerwacji wczasów i wycieczek założonych od 30.05.2019 r.

W związku z czasową przerwą w działaniu systemu parkingowego na parkingu Interparking Balice przy lotnisku im. Jana Pawła II w Krakowie, nie jest możliwe generowanie nowych kodów QR służących do wjazdu/wyjazdu z parkingu. Klienci, którzy wykupili miejsce parkingowe proszeni będą o podanie numeru rezerwacji z dokumentu podróży przy wjeździe i wyjeździe z parkingu. 


Kontakt
Interparking Polska Sp. z o.o.
ul. Medweckiego 31
32-083 Balice
Biuro Parkingu czynne 24h
e-mail: balice@interparking.pl
Telefon (czynny 24h): +48 663 313 313


Parking P5 na lotnisku w Poznaniu


  • nowy parking wraz z ciągami pieszymi
  • 50 metrów od Terminala
  • dostępna kasa płatnicza
  • monitorowany i ubezpieczony
  • ogrodzony i oświetlony
  • dostępne wózki bagażowe
  • nowa strefa wypakowania bagażu
  • wyposażony w nowy system parkingowy

Miejsce 1-8 dni 9-15 dni
Poznań dot. sezonu LATO 2019 99 79 189 119
Poznań dot. sezonu ZIMA 2019/20 (okres od 01.11 do 31.03) 99 69 189 95
Poznań dot. sezonu LATO 2020 99 79 189 119

Promocyjne ceny obowiązują dla rezerwacji wczasów i wycieczek założonych od 30.05.2019 r.


  1. Przy wjeździe w układ komunikacyjny Portu, należy pobrać bilet z automatu.
  2. Przy wjeździe na dany parking, bilet należy umieścić w terminalu wjazdowym – celem przekodowania.
  3. Przed wyjazdem z parkingu należy udać się na parking P2 i odebrać od obsługi, na podstawie dokumentu podroży z rezerwacją parkingu, bilet pozwalający opuścić parking bez opłat.

Kontakt
APCOA Parking Polska sp. z o.o.
ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań
E-mail: lawica@apcoa.pl
Tel. (czynny 24h): +48 696 041 162


Parking VIP P2 na lotnisku w Poznaniu (NOWOŚĆ)


  • gwarantowane miejsce najbliżej terminala odlotowego
  • na parkingu znajduje się kasa automatyczna
  • monitorowany 24h na dobę i ubezpieczony
  • wykonany w technologii kostki brukowej, ogrodzony i oświetlony
  • dostępne wózki bagażowe

Możliwość skorzystania z salonu Business Executive Lounge (BEL) jest możliwa po okazaniu w recepcji salonu BEL dokumentu podróży ITAKI, na którym widnieje wykupiona usługa. Zakres usług serwowanych w salonie Business Executive Lounge obejmuje:

  • korzystanie z barku samoobsługowego wyposażonego w szeroki wybór napojów zimnych, gorących i alkoholowych oraz słodkie i słone przekąski
  • możliwość skorzystania z wydzielonej strefy przeznaczonej do pracy, wyposażonej w stanowiska z komputerem mającym dostęp do Internetu, telefonu stacjonarnego z możliwością przeprowadzenia rozmów w kraju i za granicą oraz faxu, drukarki, Internetu bezprzewodowego (Wi-Fi)
  • dostęp do prasy polskiej i zagranicznej oraz informacji audiowizualnej o planie lotów
  • pomoc personelu posługującego się językiem angielskim.

Salon Business Executive Lounge znajduje się w strefie odlotów.


Godziny otwarcia

poniedziałek: 4.00-21.30
wtorek: 4.00-21.30
środa: 4.00- 21.30
czwartek: 4.00-21.30
piątek: 4.00-21.30
sobota: 4.00-21.30
niedziela: 4.00-21.30

Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 3 dni przed wylotem.


Miejsce 1-8 dni 9-15 dni
Poznań VIP 249 299

Cena postoju VIP zawiera:

  • umycie lusterek zewnętrznych oraz szyb
  • przyspieszonego przejścia przez bramki kontroli bezpieczeństwa Priority Pass
  • darmowy wstęp do Business Executive Lounge dla 2 osób dorosłych i dzieci do 7 lat gratis.

Istnieje możliwość otwarcia Salonu BEL poza godzinami rozkładu lotów, po uprzednim, minimum 24 godzinnym, zgłoszeniu portowi co najmniej 5 pasażerów, którzy mają skorzystać z usług w salonie BEL.

Więcej informacji na temat Salonu Business Executive Lounge można znaleźć pod adresem http://www.airport-poznan.com.pl/pl/b2b/uslugi-pozalotnicze/salon-bel


Kontakt
APCOA Parking Polska sp. z o.o.
ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań
E-mail: lawica@apcoa.pl
Tel. (czynny 24h): +48 696 041 162


Parking Lot w Warszawie/ ul. Krakowiaków 75


Parking Lot położony jest w dogodnej lokalizacji, co pozwala na szybki transfer na trasie: parking-lotnisko-parking. Ponadto oferuje profesjonalną obsługę i dbałość o pozostawione samochody.
Parking Lot:

  • czynny jest 24h/7 dni w tygodniu
  • jest obiektem monitorowanym, ogrodzonym i oświetlonym
  • udostępnia toaletę, poczekalnię i przewijak dla dzieci
  • posiada polisę OC

Miejsce 1-8 dni 9-10 dni 11-16 dni
Parking Lot dot. sezonu LATO 2019 139 109 189 139 229 179
Parking Lot dot. sezonu ZIMA 2019/20 (okres od 01.11 do 31.03) 139 99 189 129 229 169
Parking Lot dot. sezonu LATO 2020 139 109 189 139 229 179

Promocyjne ceny obowiązują dla rezerwacji wczasów i wycieczek założonych od 30.05.2019 r.


Cena postoju samochodu zawiera transfer na trasie: parking-lotnisko-parking dla maks. 4 osób dla rezerwacji 1 miejsca parkingowego. Dla większej liczby osób z 1 miejsca parkingowego transfer: parking-lotnisko-parking jest dodatkowo płatny bezpośrednio na Parkingu Lot: 10 PLN brutto/os.

W sezonie letnim samochody są parkowane na dwóch placach przy ul. Krakowiaków.
Każda kolejna doba postoju samochodu na parkingu: 10 PLN brutto/doba (płatne bezpośrednio na Parkingu Lot).
Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.


Kontakt
Biuro
Parking Lot
ul. Krakowiaków 75
Warszawa
Telefon: +48 697 888 111


Parking P2 na Lotnisku Chopina w Warszawie (NOWOŚĆ)


  • znajduje się bezpośrednio przy Terminalu A
  • parking wielopoziomowy
  • dozorowany
  • z wyznaczonymi miejscami parkingowymi

Warunki korzystania z Parkingu P2:

  1. Wykupienie usługi poprzez kanały sprzedaży Biura Podróży ITAKA.
    1. Przy wjeździe na parking P2 należy pobrać jednorazowy bilet parkingowy z urządzenia wjazdowego na Parking. Bilet ten nie będzie służył do wyjazdu z Parkingu.
    2. Należy zaparkować pojazd na dowolnie wybranym wolnym miejscu na Parkingu P2.
    3. Przed wyjazdem z Parkingu należy udać się do pomieszczenia dyspozytora na parkingu P2, gdzie po okazaniu dokumentu podróży (z numerem rezerwacji) lub potwierdzając tożsamość dokumentem akceptowanym przez obsługę parkingu (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport) otrzymają Państwo bilet wyjazdowy.
    4. Uzyskany bilet wyjazdowy pozwala na wyjazd z parkingu.
  2. Tylko samochody osobowe do 2 m wysokości są uprawnione do wjazdu na parking P2.
  3. Zakaz wjazdu samochodów z instalacją gazową LPG.
  4. Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
  5. Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami Klienci zobowiązani są przestrzegać regulaminu parkingu dostępnego na głównej stronie internetowej Lotniska Chopina https://www.lotnisko-chopina.pl w zakładce „Cennik parkowania”.

Miejsce 1-10 dni 11-15 dni
Parking P2 na Lotnisku Chopina w Warszawie 220 270

Powyżej 16 dni: 10 PLN/dzień. Opłata zostanie pobrana przez dyspozytora parkingu.


Kontakt
Parking P2 Lotnisko Chopina w Warszawie
ul. Żwirki i Wigury 1
00-906 Warszawa
Telefon: 022-650-22-50


Parking P7 na Lotnisku Warszawa/Modlin


Parking P7 to oferta parkingu długoterminowego, skierowana dla pasażerów udających się w dłuższą podróż. Parking znajduje się na terenie należącym do lotniska w odległości 3 kilometrów od terminala w kierunku Nowego Dworu Mazowieckiego, tuż przy drodze krajowej 62. Osoby korzystające z oferty P7 mają zapewniony bezpłatny transfer w obie strony pod sam terminal (pierwsza linia).

  • parking długoterminowy
  • czynny 24h, 7 dni w tygodniu
  • bezpłatny transfer parking-lotnisko-parking
  • utwardzona nawierzchnia
  • parking ogrodzony, oświetlony, monitorowany

Miejsce 1-8 dni 9-15 dni
Parking długoterminowy 7 (LATO 2019) 59 99
Parking długoterminowy 7 (LATO 2020) 59 99

Przy wjeździe na parking każdy Klient jest zobowiązany pobrać bilet z automatu i okazać go przy wyjeździe z parkingu wraz z podaniem numeru rezerwacji.


Kontakt
Lotnisko Warszawa/Modlin - Parking długoterminowy 7
ul. gen. Wiktora Thommee 1a
05-102 Nowy Dwór Mazowiecki
Telefon (czynny 24h): +48 50 645 57 34


Parking przy lotnisku we Wrocławiu


  • posiada 800 miejsc parkingowych
  • jest ogrodzony i położony w odległości 250 m od Terminalu Pasażerskiego
  • parking jest oświetlony i monitorowany
  • posiada utwardzoną nawierzchnię z wyznaczonymi miejscami do parkowania
  • dozorem zajmują się pracownicy parkingu, a także pracownicy służby ochrony lotniska
  • na parkingu dostępne są wózki bagażowe

Miejsce 1-8 dni 9-15 dni
Wrocław dot. sezonu LATO 2019 109 99 169 119
Wrocław dot. sezonu ZIMA 2019/20 (okres od 01.11 do 31.03) 99 69 169 89
Wrocław dot. sezonu LATO 2020 109 99 169 119

Promocyjne ceny obowiązują dla rezerwacji wczasów i wycieczek założonych od 30.05.2019 r.


Potwierdzenie rezerwacji Parkingu
Po dokonaniu zakupu usługi, na podany w dokumencie podróży adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji miejsca parkingowego.
Imienne potwierdzenie zawiera wskazówki dojazdu, czas parkowania i kod QR.
Otrzymane potwierdzenie - należy wydrukować i posiadać w momencie wjazdu na parking. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia, prosimy o kontakt z operatorem parkingu: plw@interparking.com

  1. Przy wjeździe na parking Klient zobowiązany jest zeskanować kod QR, który znajduje się na potwierdzeniu rezerwacji usługi.
  2. Po zeskanowaniu kodu QR zostanie automatycznie wydrukowany bilet wjazdowo/wyjazdowy.
  3. Klient parkuje na pierwszym wolnym miejscu parkingowym.
  4. Po przylocie, Klient wyjeżdża z parkingu na podstawie biletu.

W przypadku zagubienia/zniszczenia otrzymanego przy wjeździe biletu parkingowego lub jakichkolwiek wątpliwości należy zgłosić się do recepcji parkingu, która znajduje się w Terminalu czynnej (24h) - przerwa techniczna 23.55-00.05 oraz 07:58 – 08:02.


Kontakt
Recepcja parkingu znajduje się w Terminalu Pasażerskim ul. Graniczna 190
telefon (czynny 24h): + 48 71 35 81 244


Port Lotniczy Rzeszów Jasionka


Parking P2 jest niestrzeżony, przeznaczony do postoju długoterminowego. Zlokalizowany jest od strony zachodniej terminala pasażerskiego.

Ponadto parking P2 oferuje:

  • monitoring parkingu
  • obiekt oświetlony
  • brak ograniczeń w wysokości i tonażu pojazdów

Kontakt
Port Lotniczy "Rzeszów - Jasionka" Sp. z o.o.
ul. Jasionka 942,
36-002 Jasionka
Telefon: +48 17 852 00 81, +48 17 717 86 11
E-mail: rzeszowairport@rzeszowairport.pl


Parking


Parking Wakacje z ITAKA, to wygoda i bezpieczeństwo. Dbamy o to na każdym etapie podróży. Dlatego też przygotowaliśmy specjalną ofertę parkingów w okoliach lotnisk, aby Twoje auto było bezpieczne przez cały czas trwania wyjazdu.

Poczekalnie VIP - Airport Lounges


Airport Lounges pozwoli na przyjemne spędzenie czasu oczekiwania na samolot. W strefie dostępne są zimne i gorące napoje bezalkoholowe, wybrane napoje alkoholowe, przekąski, internet, TV satelitarna itd.

Komfort i bezpieczeństwo na każdym etapie podróży z Itaką.


Zarezerwuja wczasy z Itaką, a my zaproponujemy najkorzystniejszą ofertę dla Ciebie lub skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą. Zobacz ofertę wczasów

Airport Lounges

Business Lounge na  lotnisku w Katowicach oferuje:

  • Możliwość korzystania z saloniku Business Lounge Terminal B (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Schengen
  • Możliwość skorzystania z saloniku Business Lounge Terminal A strefa wylotów Non-Schengen (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Non-Schengen
  • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
  • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
  • Monitory z informacją o odlotach
  • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
  • Pomoc w uzyskaniu informacji kolejowej, autobusową i turystycznej
  • Łazienkę
  • Dodatkowo dla klientów wylatujący do krajów strefy Schengen: dostęp do dedykowanego, priorytetowego punktu kontroli bezpieczeństwa w terminalu B – FAST TRACK

Lokal jest dostosowany dla niepełnosprawnych.
W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.
Cena usługi: 99 PLN/os.

Dzieci mogą przebywać w salonie wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Dzieci do 11. roku życia mogą przebywać w Salonie bezpłatnie. Za dzieci powyżej 11. roku życia obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.

Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Salonik zarówno w Terminalu A, jak i w Terminalu B jest czynny 7 dni w tygodniu, w godz.: 4.00-22.00

Lokalizacja:
Salonik Business Lounge Terminal A strefa Non-Schengen znajduje się w strefie odlotów, obok Gate nr 1.
Salonik Business Lounge Terminal B strefa Schengen znajduje się w strefie odlotów, na 1. piętrze, bezpośrednio przy przejściu przez Fast Track (dedykowaną kontrolę bezpieczeństwa).


Kontakt
Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:
FAST TRACK: 32 76 31 342
Business Lounge: 32 76 31 343
Tel. komórkowy: 882 056 279

Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy „Katowice” w Pyrzowicach nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie.

W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska: https://www.katowice-airport.com/pl/biznes



Airport Business Lounge na lotnisku w Krakowie-Balicach oferuje:

  • strefę wypoczynkową, gastronomiczną i do pracy z komputerem
  • możliwość korzystania z barku samoobsługowego:
    • napoje gorące i zimne, w tym alkohole
    • pieczywo i obwarzanki krakowskie, wybór wędlin i serów, owoce, płatki śniadaniowe, jogurty, wybór ciast oraz przekąski słodkie i słone
    • od godzin porannych (4.30) dla pasażerów dostępne są również tosty, od godz. 9.00 – sałatki – do wyboru mięsna i wegetariańska, a od godz. 12.00 – zupa dnia
    • oferta cateringowa jest modyfikowana w zależności od dostępności produktów sezonowych
  • nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
  • dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
  • dostęp do prasy elektronicznej
  • monitory z informacją o odlotach
  • pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
  • pomoc w uzyskaniu informacji turystycznej, kolejowej i autobusowej
  • łazienkę z prysznicem

Lokal jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.

Cena usługi: 120 PLN/os.

Dzieci mogą przebywać w salonie Airport Business Lounge wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Dzieci do 3. roku życia mogą przebywać w salonie bezpłatnie. Za dzieci powyżej 3. roku życia obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.

Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Godziny otwarcia Airport Business Lounge dla pasażerów B.P. ITAKA: 4.30-21.00

Lokalizacja:

Salon Airport Business Lounge znajduje się w strefie odlotów, w centralnej części terminalu pasażerskiego (poziom +1). Z salonu Airport Business Lounge Schengen mogą korzystać Klienci B.P. ITAKA wylatujący zarówno do strefy Schengen jak i Non-Schengen.

B.P. ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice sp. z o.o. nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w salonie.

W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska: www.bl.krakowairport.pl



Salon Business Executive Lounge (BEL) na lotnisku w Poznaniu oferuje:

  • Możliwość korzystania z barku samoobsługowego (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu)
  • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
  • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
  • Dostęp do prasy elektronicznej
  • Monitory z informacją o odlotach
  • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
  • Informację turystyczną, kolejową i autobusową
  • Łazienkę

Lokal jest dostosowany dla niepełnosprawnych.
W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.

Lokalizacja:
Salon Business Executive Lounge Schengen/Non-Schegen znajduje się w strefie zastrzeżonej – hala odlotów krajowych i zagranicznych.

Do usługi Business Executive Lounge można dokupić usługę FAST TRACK, która umożliwia Klientom wylatującym do krajów strefy Schengen/Non-Schengen szybkie przejście przez punkt kontroli bezpieczeństwa w terminalu A/B/C . Usługa ta pozwala zaoszczędzić czas i uniknąć czekania w kolejkach.

Ceny usług:
Salon Business Executive Lounge (BEL ) + FAST TRACK – 110 PLN/os.
Salon Business Executive Lounge (BEL) – 69 PLN/os.
FAST TRACK – 60 PLN/os.

Dzieci mogą przebywać w salonie Business Lounge wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Dzieci do 7. roku życia mogą przebywać w salonie bezpłatnie. Za dzieci powyżej 7. roku życia obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.
Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Aktualne godziny otwarcia: http://www.airport-poznan.com.pl/pl/b2b/uslugi-pozalotnicze/salon-bel

Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy w Poznaniu nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie.

W punktach nie ujętych powyżej obowiązuje regulamin dostępny na: http://www.airport-poznan.com.pl/pl/b2b/uslugi-pozalotnicze/salon-bel/zasady-korzystania-z-uslugi


Kontakt

Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:
+48 61 849 21 07

Mapa dojazdowa



Executive Lounge na lotnisku we Wrocławiu oferuje:

  • Możliwość korzystania z barku samoobsługowego, salon oferuje szeroki wybór napojów, alkoholi oraz różnego rodzaju przekąsek i słodyczy. Na pasażerów czekają dania ciepłe i zimne. Zwolenników lekkiej kuchni urzekną kolorowe przekąski na bazie warzyw, a koneserzy tradycyjnych smaków z pewnością skuszą się na lokalne wyroby, np.: wędliny czy pajdę chrupiącego chleba ze smalcem. Pasażerowie mogą codziennie spróbować wypiekanych na miejscu ciast
  • Dostęp do priorytetowego przejścia do kontroli dokumentów dla pasażerów wylatujących do krajów Non Schengen
  • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
  • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
  • Monitory z informacją o odlotach
  • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
  • Kabinę dla osób palących

Aktualne godziny otwarcia: 4:30 – 21:00

Lokalizacja:
Salon Executive Lounge znajduje się w strefie odlotów, na poziomie +1, w okolicach Gate nr 9.

Cena usługi: 79 PLN/os.

Dzieci mogą przebywać w salonie wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Za dzieci powyżej 3. roku życia obowiązuje pełna opłata. Dzieci do ukończenia 3. roku życia mogą przebywać w Salonie bezpłatnie.

Do usługi Executive Lounge można także dokupić usługę umożliwiającą szybkie przejście przez punkt kontroli bezpieczeństwa – FAST TRACK, pozwalająca zaoszczędzić czas i uniknąć czekania.
Cena: 15 PLN/os.
Za każde dziecko obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.

Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy we Wrocławiu nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie.

W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska:
http://airport.wroclaw.pl/pasazer/uslugi/vipbusiness-services/executive-lounge/

Kontakt

Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:

+48 71 358 13 06


arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter