phone mobile mobile pin heart heart user user Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane CB5DFB7F-C92F-41CB-9FB1-916D616FF3EC E0FBD33F-841B-452B-BF16-225B7D943904
PolecamyUsługi dodatkowe

Usługi dodatkowe

Wszystkie usługi dodatkowe możesz zarezerwować w Strefie Klienta lub za pośrednictwem swojego sprzedawcy.

Rezerwacja miejsca w samolocie

Zarezerwuj swoje ulubione miejsce w samolocie i podróżuj tak, jak lubisz!

Lubisz podziwiać widoki? Zajmij miejsce przy oknie! Wolisz siedzieć przy przejściu? To też możliwe! Wybierz miejsce dla siebie i ciesz się podróżą!

Ceny już od 25 zł/os.

Rezerwując miejsce w samolocie:

  • wybierasz miejsce takie, jakie chcesz
  • masz pewność, że w czasie lotu będziesz razem z bliskimi
  • wiesz, gdzie siedzisz jeszcze przed wylotem

Gdzie i na jakie przeloty możesz zarezerwować miejsce w samolocie?

- skontaktuj się ze swoim sprzedawcą, co najmniej 49 godz. przed wylotem

- miejsca możesz zarezerwować na pokładzie linii Polskich Linii Lotniczych LOT, Electra Airways oraz Smartwings na wybranych rejsach. Sprawdź ze swoim sprzedawcą czy możesz dokonać rezerwacji już dzisiaj na kierunki:

  • Egipt
  • Hiszpania
  • Portugalia
  • Madera
  • Turcja
  • Tunezja
  • Bułgaria
  • Grecja
  • Włochy
  • Czarnogóra
  • Albania

Cena usługi w jedną stronę: od 25 zł/os. do 89 zł/os.

Cena usługi na wybrane loty Dreamlinerem PLL LOT Boeing 787-9 (np. Brazylia, Nosy Be):

  • 159 zł/os. – LOT Charters Economy
  • 199 zł/os. – LOT Charters Premium
  • 249 zł/os. – LOT Charters Business

Ważne! Z miejsc przy wyjściach ewakuacyjnych nie mogą korzystać osoby:

  • niepełnoletnie
  • z barierą językową (wymagana znajomość j. angielskiego)
  • podróżujące ze zwierzętami
  • z niepełnosprawnością intelektualną
  • z ograniczoną sprawnością ruchową i niewidome
  • potrzebujące przedłużacza do pasów bezpieczeństwa
  • będące pod wpływem alkoholu i innych środków odurzających
  • kobiety w ciąży

W przypadku, gdy miejsce zostanie wykupione przez osobę z w/w grupy zastrzegamy sobie prawo do zmiany miejsca.

Najczęściej zadawane pytania:

Czy podana cena dotyczy 1 osoby, w jedną stronę?

Tak, podana cena dotyczy usługi dla 1 osoby w jedną stronę.

Na ile dni przed podróżą mogę zarezerwować miejsce w samolocie?

Rezerwacja miejsc w samolocie możliwa jest do 49 godz. przed planowym wylotem. Po tym czasie nie ma możliwości wykupienia miejsca w samolocie.

Na jakich rejsach możliwa jest rezerwacja miejsc w samolocie?

Szczegółowe informacje o dostępności usługi udzieli Ci Twój sprzedawca.

Czy wykupując usługę w jedną stronę, otrzymam to samo miejsce na lot powrotny?

Podane ceny dotyczą przelotu w jedną stronę. W trakcie rezerwacji dostępność miejsc jest sprawdzana w aktualnym czasie, jeśli miejsce nie zostało wcześniej przez nikogo wybrane, można je dokupić.

Co się stanie, jeśli nie wykupię miejsca, a lecę z kimś?

Może się zdarzyć, że przy odprawie otrzymacie dwa osobne miejsca, w dwóch innych rzędach. Nie ma gwarancji, że usiądziecie obok siebie.

Czy osoby z dzieckiem poniżej 2. roku życia mogą zarezerwować miejsce?

Ze względu na politykę linii lotniczych, nie ma możliwości rezerwacji miejsc przez rodziny z dziećmi poniżej 2. roku życia. Rodziny te otrzymują przyporządkowane miejsca podczas odprawy check-in, aby linia lotnicza mogła dostosować miejsca do warunków.

Czy mając wykupiony sam przelot mogę zarezerwować miejsca w samolocie?

Usługa jest dostępna zarówno przy zakupie samego przelotu, jak i rezerwacji pakietowej.

Parkingi

Parking Interparking w Gdańsku


Po dokonaniu rezerwacji usługi parkingowej, sprzedawca przekaże potwierdzenie wraz z kodem QR.
Potwierdzenia wysyłane są na 7 dni przed datą wylotu.

Otrzymane potwierdzenie wraz z kodem QR należy wydrukować lub posiadać w telefonie i użyć przy wjeździe na parking. Na parking P5 można wjechać wjazdem od zewnątrz lub przez strefę Kiss & Fly. Czas przejazdu przez strefę Kiss & Fly nie może przekroczyć 10 minut.

Warunkiem koniecznym do wjazdu na parking jest zeskanowanie kodu QR z otrzymanego potwierdzenia. Brak dokumentu może spowodować konieczność ponownego uregulowania płatności na miejscu. Rozmieszczenie parkingów przedstawia poniższy plan na którym pokazane sa wjazdy na parkingi.

 

mapa
Czas
Lotnisko
Lotnisko

 

  1. Przy wjeździe na parking należy zeskanować kod QR z otrzymanego i wydrukowanego potwierdzenia rezerwacji usługi parkingowej. Używamy wyłącznie kodu QR. Nie pobieramy biletów.
  2. Należy kierować się na miejsce parkingowe wskazane w potwierdzeniu.
  3. Przed opuszczeniem parkingu skanujemy kod QR w kasie automatycznej parkingu, gdzie zaparkowaliśmy, następnie skanujemy kod QR na wyjeździe z parkingu.

W przypadku jakichkolwiek problemów związanych z parkingami należy kontaktować się z obsługą Parkingu, używając w tym celu dowolnego urządzenia parkingowego (przycisk ze słuchawką) – obsługa 24h.

Ilość miejsc ograniczona.

 


Miejsce 1-9 dni 10-15 dni
Parking P5/P6 na lotnisku im. Lecha Wałęsy w Gdańsku  119 PLN  149 PLN

Obsługa parkingu PLG

Czynna (poniedziałek – niedziela) 24 h
Przycisk ze słuchawką z dowolnego urządzenia parkingowego na terenie lotniska (kiss&fly, parkingi P1-P6)

 

Biuro parkingu PLG

Interparking Polska Sp. z o.o.
ul. Słowackiego 210a
80-298 Gdańsk, Polska
Czynne (poniedziałek - piątek) 08:00 - 16:00
Tel.: +48 58 348 13 31
E-mail: gdansk@interparking.com


Parking przy terminalu lotniska w Katowicach-Pyrzowicach


Parking P1 jest niestrzeżony przeznaczony do postoju długoterminowego. Znajduje się bezpośrednio przed terminalami A, B i C Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” w Pyrzowicach.
Ponadto parking P1 oferuje:

  • bezpośrednie sąsiedztwo terminali
  • całodobową obsługę
  • monitorowany wjazd – wyjazd
  • monitoring parkingu
  • ogrodzony obiekt
  • cała powierzchnia parkingu z masy bitumicznej
Miejsce 1-8 dni 9-16 dni
Parking P1 na lotnisku w Katowicach-Pyrzowicach  340 PLN  380 PLN

Ważne!

Obecnie obowiązuje wjazd na parking tylko i wyłącznie przy użyciu kodu QR.
Instrukcja, jak wjechać na parking przy użyciu kodu QR znajduje się na końcu opisu.


 

Parking P2 jest niestrzeżony przeznaczony do postoju długoterminowego. Znajduje się bezpośrednio na lotnisku-300 m. od terminala A i B
Ponadto parking P2 oferuje:

  • całodobową obsługę
  • monitorowany wjazd – wyjazd
  • ogrodzony obiekt
  • oznaczone sektory parkingu
  • możliwość skorzystania z bezpłatnego transferu z Parkingu P2 na terminal A

Miejsce 1-8 dni 9-16 dni
Parking P2 na lotnisku w Katowicach-Pyrzowicach 149 PLN 219 PLN

Obecnie obowiązuje wjazd na parking tylko i wyłącznie przy użyciu kodu QR.
Instrukcja, jak wjechać na parking przy użyciu kodu QR znajduje się na końcu opisu.

Na parkingu P2 znajdują się przystanki, na których poprzez zamontowany tam telefon można zamówić bezpłatny transfer. Natomiast po powrocie Klienci mogą oczekiwać na pojazd transferowy na wyznaczonym przystanku pod terminalem A (pojazd ten dostępny jest przez całą dobę). Celem wyjazdu z parkingu P2 należy okazać bilet pobrany z automatu z podaniem nazwiska osoby, która widnieje na rezerwacji miejsca parkingowego.

W związku z rozbudową terminalu pasażerskiego B lotniska Katowice-Pyrzowice, zostały zamknięte wszystkie wejścia do obiektu od strony parkingu. Wejście do terminalu pasażerskiego B jest możliwe tylko przez sąsiadujący z nim terminal pasażerski A.

Przed terminalem B zostało wyłączonych z użytkowania 120 miejsc parkingowych. W zamian za zamknięte na czas rozbudowy miejsca parkingowe przed terminalem B udostępniono 660 miejsc w nowej, zachodniej części parkingu P1.

Wewnątrz terminalu B zamknięte zostały punkty gastronomiczne, z użytku wyłączony został także taras widokowy.


Wjazd na parking przy użyciu kodu QR – instrukcja:

  • Po dokonaniu rezerwacji usługi parkingowej, sprzedawca prześle potwierdzenie z kodem QR (nie wcześniej niż ok. 7 dni przed planowaną datą wylotu lub ok. 48 godz. – w przypadku bliskiego terminu wylotu). W przypadku rezerwacji dokonywanych online potwierdzenie będzie przesłane przez pracownika Infolinii.
  • Przy wjeździe na parking należy zeskanować kod QR z otrzymanego potwierdzenia w wersji wydrukowanej lub elektronicznej (np. na telefonie). Brak dokumentu może spowodować konieczność ponownego uregulowania płatności na miejscu. Po otwarciu szlabanu należy udać się na wolne miejsce parkingowe.
  • Po zakończonym postoju wyjeżdżając z parkingu należy ponownie zeskanować (w czytniku kolumny wyjazdowej przy szlabanie) kod QR z potwierdzenia. W razie problemów technicznych z wyjazdem z parkingu należy udać się do Biura Obsługi Parkingu i okazać dokument podróży oraz potwierdzenie rezerwacji parkingu z kodem QR.

Ilość miejsc ograniczona.


Kontakt
Parking P2
ul. Wolności 90
42-625 Ożarowice
Telefon (czynny 24h): +48 32 392 72 69


Parking Art Lot w Pyrzowicach/ ul. Transportowa 6


Parking Art Lot położony jest w dogodnej lokalizacji, co pozwala na szybki transfer na trasie: parking-lotnisko-parking. Ponadto oferuje profesjonalną obsługę i dbałość o pozostawione samochody.

Wjazd na parking odbywa się na podstawie dokumentu podróży.
Parking Art Lot:

  • Parking usytuowany w najbliższym sąsiedztwie Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice przy ulicy Transportowej 6
  • Parking dostępny całodobowo (24 h)
  • Transfer wliczony w cenę postoju
  • Parking monitorowany i dozorowany, ogrodzony, oświetlony i ubezpieczony.
  • Bezpłatny dostęp do Wi-Fi i toalety
  • Płatność na miejscu gotówką i kartą
Miejsce 1-8 dni 9-11 dni 12-15 dni 16-21 dni
Parking Art Lot 130 PLN 160 PLN 190 PLN 240 PLN

Cena postoju samochodu zawiera transfer na trasie: parking-lotnisko-parking dla maks. 4 osób dla rezerwacji 1 miejsca parkingowego. Dla większej liczby osób z 1 miejsca parkingowego transfer: parking-lotnisko-parking jest dodatkowo płatny bezpośrednio na Parkingu Art Lot: 10 PLN brutto/os.

Każda kolejna doba postoju samochodu na parkingu: 20 PLN brutto/doba (płatne bezpośrednio na Parkingu Art Lot).

Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem, ilość miejsc ograniczona.

Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.


Kontakt
Biuro

Parking Art Lot
ul. Transportowa 6
Pyrzowice
Telefon: +48 696 445 611


Parking P5 i P6 na lotnisku w Poznaniu


 

  • nowy parking wraz z ciągami pieszymi
  • 50 metrów od Terminala
  • dostępna kasa płatnicza
  • monitorowany i ubezpieczony
  • ogrodzony i oświetlony
  • dostępne wózki bagażowe
  • nowa strefa wypakowania bagażu
  • wyposażony w nowy system parkingowy

Miejsce 1-9 dni 10-16 dni
Parking P5 na lotnisku w Poznaniu  99 PLN  129 PLN

Każda kolejna doba postoju samochodu na parkingu: 5 PLN brutto/doba (płatne bezpośrednio u obsługi parkingu).


  1. Przy wjeździe w układ komunikacyjny Portu, należy pobrać bilet z automatu.
  2. Przy wjeździe na dany parking, bilet należy umieścić w terminalu wjazdowym – celem przekodowania.
  3. Przed wyjazdem z parkingu należy udać się na parking P2 i odebrać od obsługi, na podstawie dokumentu podroży z rezerwacją parkingu, bilet pozwalający opuścić parking bez opłat. W przypadku godzin nocnych obsługa 24h znajduje się w terminalu ODLOTY. W każdym momencie Klient może skorzystać z możliwości zadzwonienia przez intercom przy szlabanie w celu pomocy.
  4. W przypadku braku miejsc na parkingu P5 prosimy o kierowanie się na parking P6.

Ilość miejsc ograniczona.


Kontakt
APCOA Parking Polska sp. z o.o.
ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań
E-mail: lawica@apcoa.pl
Tel. (czynny 24h): +48 696 041 162


Parking VIP P2 na lotnisku w Poznaniu


  • gwarantowane miejsce najbliżej terminala odlotowego
  • na parkingu znajduje się kasa automatyczna
  • monitorowany 24h na dobę i ubezpieczony
  • wykonany w technologii kostki brukowej, ogrodzony i oświetlony
  • dostępne wózki bagażowe

Możliwość skorzystania z salonu Business Executive Lounge (BEL) jest możliwa po okazaniu w recepcji salonu BEL dokumentu podróży ITAKI, na którym widnieje wykupiona usługa. Zakres usług serwowanych w salonie Business Executive Lounge obejmuje:

  • korzystanie z barku samoobsługowego wyposażonego w szeroki wybór napojów zimnych, gorących i alkoholowych oraz słodkie i słone przekąski
  • możliwość skorzystania z wydzielonej strefy przeznaczonej do pracy, wyposażonej w stanowiska z komputerem mającym dostęp do Internetu, telefonu stacjonarnego z możliwością przeprowadzenia rozmów w kraju i za granicą oraz faxu, drukarki, Internetu bezprzewodowego (Wi-Fi)
  • dostęp do prasy polskiej i zagranicznej oraz informacji audiowizualnej o planie lotów
  • pomoc personelu posługującego się językiem angielskim.

Salon Business Executive Lounge znajduje się w strefie odlotów.


Godziny otwarcia

poniedziałek: 4.00-21.30
wtorek: 4.00-21.30
środa: 4.00- 21.30
czwartek: 4.00-21.30
piątek: 4.00-21.30
sobota: 4.00-21.30
niedziela: 4.00-21.30

Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 3 dni przed wylotem, ilość miejsc ograniczona.


Miejsce 1-8 dni 9-15 dni
Parking VIP na lotnisku w Poznaniu  249 PLN  299 PLN

Każda kolejna doba postoju samochodu na parkingu: 20 PLN brutto/doba (płatne bezpośrednio u obsługi parkingu).


Cena postoju VIP zawiera:

  • umycie lusterek zewnętrznych oraz szyb
  • przyspieszonego przejścia przez bramki kontroli bezpieczeństwa Priority Pass
  • darmowy wstęp do Business Executive Lounge dla 2 osób dorosłych i dzieci do 7 lat gratis.

Istnieje możliwość otwarcia Salonu BEL poza godzinami rozkładu lotów, po uprzednim, minimum 24 godzinnym, zgłoszeniu portowi co najmniej 5 pasażerów, którzy mają skorzystać z usług w salonie BEL.

Więcej informacji na temat Salonu Business Executive Lounge można znaleźć pod adresem http://www.airport-poznan.com.pl/pl/b2b/uslugi-pozalotnicze/salon-bel


Kontakt
APCOA Parking Polska sp. z o.o.
ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań
E-mail: lawica@apcoa.pl
Tel. (czynny 24h): +48 696 041 162


Parking Lot w Warszawie/ ul. Krakowiaków 75


Parking Lot położony jest w dogodnej lokalizacji, co pozwala na szybki transfer na trasie: parking-lotnisko-parking. Ponadto oferuje profesjonalną obsługę i dbałość o pozostawione samochody.
Wjazd na parking odbywa się na podstawie dokumentu podróży.
Parking Lot:

  • czynny jest 24h/7 dni w tygodniu
  • jest obiektem monitorowanym, ogrodzonym i oświetlonym
  • udostępnia toaletę, poczekalnię i przewijak dla dzieci
  • posiada ubezpieczenie od kradzieży
Miejsce 1-8 dni 9-11 dni 12-15 dni 16-22 dni
Parking Lot dot. sezonu LATO 23  169 PLN  179 PLN  200 PLN  300 PLN
Parking Lot dot. sezonu ZIMA 22/23  140 PLN  150 PLN  180 PLN  290 PLN

Uwaga ! Zmiana cennika od 1.04.2023 r.

Miejsce 1-8 dni 9-11 dni 12-15 dni 16-22 dni
Parking Lot  250 PLN  290 PLN  330 PLN  360 PLN

Cena postoju samochodu zawiera transfer na trasie: parking-lotnisko-parking dla maks. 4 osób dla rezerwacji 1 miejsca parkingowego. Dla większej liczby osób z 1 miejsca parkingowego transfer: parking-lotnisko-parking jest dodatkowo płatny bezpośrednio na Parkingu Lot: 10 PLN brutto/os.

W sezonie letnim samochody są parkowane na dwóch placach przy ul. Krakowiaków.
Każda kolejna doba postoju samochodu na parkingu: 20 PLN brutto/doba (płatne bezpośrednio na Parkingu Lot).
Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem, ilość miejsc ograniczona.
Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.


Kontakt
Biuro
Parking Lot
ul. Krakowiaków 75
Warszawa
Telefon: +48 697 888 111


Parking P4 na Lotnisku Chopina w Warszawie


  • naprzeciwko terminalu, na terenie lotniska
  • terenowy
  • pomoc Klientom w zaparkowaniu samochodu, jeśli jest taka konieczność
  • całodobowo strzeżony

Warunki korzystania z Parkingu P4:

  1. Wykupienie usługi poprzez kanały sprzedaży Biura Podróży ITAKA.
    1. Przy wjeździe na parking P4 należy pobrać jednorazowy bilet parkingowy z urządzenia wjazdowego na Parking. Bilet ten nie będzie służył do wyjazdu z Parkingu.
    2. Należy zaparkować pojazd na dowolnie wybranym wolnym miejscu na Parkingu P4.
    3. Przed wyjazdem z Parkingu należy udać się do pomieszczenia dyspozytora na parkingu P4, gdzie po okazaniu dokumentu podróży (z numerem rezerwacji) lub potwierdzając tożsamość dokumentem akceptowanym przez obsługę parkingu (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport) otrzymają Państwo bilet wyjazdowy.
    4. Uzyskany bilet wyjazdowy pozwala na wyjazd z parkingu.
  2. Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem, ilość miejsc ograniczona.
  3. Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami Klienci zobowiązani są przestrzegać regulaminu parkingu dostępnego na głównej stronie internetowej Lotniska Chopina https://www.lotnisko-chopina.pl w zakładce „Cennik parkowania”.

Miejsce 1-10 dni 11-15 dni
Parking P4 na Lotnisku Chopina w Warszawie  295 PLN  345 PLN

Każda kolejna rozpoczęta doba +50 PLN


Kontakt
Parking P4 Lotnisko Chopina w Warszawie
ul. Żwirki i Wigury 1
00-906 Warszawa
Telefon: 022-650-22-50


NOWOŚĆ! Parking Business Class, ul. Łopuszańska 28


  • czynny całą dobę, 7 dni w tygodniu
  • dozorowany, monitorowany, ogrodzony i oświetlony
  • ubezpieczony, strzeżony
  • dostępna toaleta, poczekalnia i przewijak dla dzieci
  • za dodatkową opłatą (bezpośrednio na parkingu) usługa mycia samochodu z zewnątrz, odkurzanie, kompletne sprzątanie wnętrza pojazdu
Miejsce 1-8 dni 9-15 dni
Parking Business Class 250 PLN 300 PLN

Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem, ilość miejsc ograniczona.

  1. Wjazd na parking odbywa się na podstawie dokumentu podróży.
  2. Klient parkuje pojazd na miejscu wskazanym przez obsługę parkingu.
  3. Transfer na lotnisko odbywa się podstawionymi busami i, w zależności od natężenia ruchu, zajmuje ok. 12 min.
  4. Każda kolejna doba postoju samochodu na parkingu płatna: 20 PLN/doba (bezpośrednio na parkingu).
  5. Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Kontakt
Parking Business Class
ul. Łopuszańska 28
02-220 Warszawa
Telefon: +48 510 518 555
biuro@parkingbusinessclass.pl


Parking przy lotnisku we Wrocławiu


 

  • posiada 800 miejsc parkingowych
  • jest ogrodzony i położony w odległości 250 m od Terminalu Pasażerskiego
  • parking jest oświetlony i monitorowany
  • posiada utwardzoną nawierzchnię z wyznaczonymi miejscami do parkowania
  • dozorem zajmują się pracownicy parkingu, a także pracownicy służby ochrony lotniska
  • na parkingu dostępne są wózki bagażowe

Miejsce 1-8 dni 9-16 dni
Parking długoterminowy przy terminalu na lotnisku we Wrocławiu  130 PLN  159 PLN

Potwierdzenie rezerwacji Parkingu
Po dokonaniu zakupu usługi, na podany w dokumencie podróży adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji miejsca parkingowego.
Imienne potwierdzenie zawiera wskazówki dojazdu, czas parkowania i kod QR.
Otrzymane potwierdzenie - należy wydrukować i posiadać w momencie wjazdu na parking. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia, prosimy o kontakt z operatorem parkingu: plw@interparking.com

  1. Przy wjeździe na parking Klient zobowiązany jest zeskanować kod QR, który znajduje się na potwierdzeniu rezerwacji usługi.
  2. Po zeskanowaniu kodu QR zostanie automatycznie wydrukowany bilet wjazdowo/wyjazdowy.
  3. Klient parkuje na pierwszym wolnym miejscu parkingowym.
  4. Po przylocie, Klient wyjeżdża z parkingu na podstawie biletu.

W przypadku zagubienia/zniszczenia otrzymanego przy wjeździe biletu parkingowego lub jakichkolwiek wątpliwości należy zgłosić się do recepcji parkingu, która znajduje się w Terminalu czynnej (24h) - przerwa techniczna 23.55-00.05 oraz 07:58 – 08:02.

Ilość miejsc ograniczona.


Kontakt
Recepcja parkingu znajduje się w Terminalu Pasażerskim ul. Graniczna 190
telefon (czynny 24h): + 48 71 35 81 244


Port Lotniczy Rzeszów Jasionka


Parking P2 jest niestrzeżony, przeznaczony do postoju długoterminowego. Zlokalizowany jest od strony zachodniej terminala pasażerskiego.

Ponadto parking P2 oferuje:

  • monitoring parkingu
  • obiekt oświetlony
  • brak ograniczeń w wysokości i tonażu pojazdów

Ilość miejsc ograniczona.


Kontakt
Port Lotniczy "Rzeszów - Jasionka" Sp. z o.o.
ul. Jasionka 942,
36-002 Jasionka
Telefon: +48 17 852 00 81, +48 17 717 86 11
E-mail: rzeszowairport@rzeszowairport.pl


Parking wielopoziomowy P1 na Lotnisku Balice w Krakowie


 

  • znajduje się bezpośrednio przy Terminalu pasażerskim
  • parking wielopoziomowy
  • obiekt zadaszony
  • całodobowa obsługa

Warunki korzystania z Parkingu P1:

  1. Przy wjeździe na teren lotniska należy pobrać jednorazowy bilet parkingowy z urządzenia wjazdowego. Bilet ten będzie służył do wjazdu na Parking P1 oraz wyjazdu z lotniska.
    1. Należy zaparkować pojazd na dowolnie wybranym wolnym miejscu na Parkingu P1 z wyłączeniem oznaczonych miejsc na poziomach 0,0; 2,5; 4,5; 5,0 i 5,5.
    2. Przy wjeździe na dany parking, bilet należy umieścić w terminalu wjazdowym – celem przekodowania.
    3. Po wjeździe na parking należy udać się do Biura Obsługi Klienta znajdującego się na poziomie 0,5 Sektor D, gdzie po okazaniu dokumentu podróży (z numerem rezerwacji) lub potwierdzając tożsamość dokumentem akceptowanym przez obsługę parkingu (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport) Państwa bilet zostanie wyzerowany.
  2. Tylko samochody osobowe do 2 m wysokości są uprawnione do wjazdu na parking P1.
  3. Zakaz wjazdu samochodów z instalacją gazową LPG.
  4. Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem, ilość miejsc ograniczona.
  5. Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami Klienci zobowiązani są przestrzegać regulaminu parkingu dostępnego na głównej stronie internetowej https://mplservices.pl/wp-content/uploads/2019/10/Regulamin-parking%C3%B3w_pl.pdf.

Miejsce 1-8 dni 9-15 dni
Parking P1 na Lotnisku Balice w Krakowie  139 PLN  159 PLN

Powyżej 16 dni: 10 PLN/dzień. Opłatę można uiścić w Biurze Obsługi Klienta lub w automacie kasowym przed wyjazdem z Parkingu P1.


NOWOŚĆ! Parking przy Porcie Lotniczym Olsztyn-Mazury


Rezerwacji usługi przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać nawet w dniu wylotu.

  1. Wjeżdżając na parking należy pobrać bilet z automatu.
  2. Pojazd należy zaparkować tylko na wyznaczonych miejscach postojowych.
  3. Pobrany bilet należy przekazać pracownikowi Służby Ochrony Lotniska podczas kontroli bezpieczeństwa, co pozwoli na bezproblemowy wyjazd z parkingu po powrocie.

Dla Klientów B.P. ITAKA wylatujących z Portu Lotniczego Olsztyn-Mazury cena parkingu wynosi: 1 PLN!

Kontakt
Parking Portu Lotniczego Olsztyn-Mazury
Szymany 150, 12-100 Szczytno
Tel.: +48 89 544 34 34
E-mail: marketing@mazuryairport.pl

Usługi na lotnisku

Zrelaksuj się przed wylotem w specjalnej strefie na lotnisku!

Warszawa | Katowice | Wrocław | Poznań | Gdańsk | Kraków




Business Lounge na lotnisku w Warszawie oferuje:

  • Możliwość korzystania z saloniku Business Lounge Preludium (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Schengen (czynny w godzinach 05:00 – 22:00)
  • Możliwość skorzystania z saloniku Business Lounge Bolero strefa wylotów Non-Schengen (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Non-Schengen (czynny w godzinach 06:30 – 22:00)
  • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
  • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
  • Monitory z informacją o odlotach
  • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
  • Pomoc w uzyskaniu informacji kolejowej, autobusową i turystycznej
  • Łazienki z prysznicami
  • Telewizja z kanałami naziemnej telewizji cyfrowej
  • Pokój opieki nad dzieckiem
  • Strefa ze stanowiskami komputerowymi

Lokal jest dostosowany dla niepełnosprawnych.
W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.
Cena usługi: 180 PLN/os.
Cena usługi wraz z przejściem Fast Track: 190 PLN/os.
Dzieci mogą przebywać w salonie wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Dodatkowo na lotnisku Chopina:

  1. Fast Track – szybkie przejście do kontroli bezpieczeństwa.
    Dzięki tej usłudze pasażerowie unikają kolejek i oszczędzają cenny czas podczas dużego ruchu pasażerskiego, korzystając z dedykowanego przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa. Przy zakupie usługi za pośrednictwem Itaki otrzymują państwo dedykowany jednorazowy voucher.
    Cena: 39 PLN/os.
  2. Strefa VIP Line – wydzielona część lotniska (znajdująca się poza ogólnodostępnym terminalem), z dedykowanym podjazdem, dyskretną kontrolą bagażową, odprawą biletowo-bagażową oraz zestawem luksusowych udogodnień, na czele z restauracyjnym bufetem i komfortowym wnętrzem, które gwarantuje spokojną atmosferę w oczekiwaniu na lot dla osób ceniących sobie prywatność, dyskrecję i oszczędność czasu.
  3. Cena: 1230 PLN/os.


Lokalizacja:
Salonik Business Lounge Bolero strefa Non-Schengen znajduje się w strefie odlotów, niedaleko Gate nr 19N.
Salonik Business Lounge Preludium strefa Schengen znajduje się w strefie odlotów, niedaleko Gate nr 34/35.
Fast Track zlokalizowany jest na poziomie odlotów w strefie „E” Terminala A.

Kontakt:
Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:
FAST TRACK: +48 22 650 42 20
Business Lounge: +48 22 650 22 03 (Preludium); +48 22 650 60 69 (Bolero)
W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska: https://www.lotnisko-chopina.pl/pl/salon-executive.html



Business Lounge na  lotnisku w Katowicach oferuje:

  • Możliwość korzystania z saloniku Business Lounge Terminal B (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Schengen
  • Możliwość skorzystania z saloniku Business Lounge Terminal A strefa wylotów Non-Schengen (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Non-Schengen
  • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
  • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
  • Monitory z informacją o odlotach
  • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
  • Pomoc w uzyskaniu informacji kolejowej, autobusową i turystycznej
  • Łazienkę
  • Dodatkowo dla klientów wylatujący do krajów strefy Schengen: dostęp do dedykowanego, priorytetowego punktu kontroli bezpieczeństwa w terminalu B – FAST TRACK

Lokal jest dostosowany dla niepełnosprawnych.
W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.
Cena usługi: 99 PLN/os.

Dzieci mogą przebywać w salonie wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Dzieci do 11. roku życia mogą przebywać w Salonie bezpłatnie. Za dzieci powyżej 11. roku życia obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.

Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Salonik zarówno w Terminalu A, jak i w Terminalu B jest czynny 7 dni w tygodniu, w godz.: 4.00-22.00

Lokalizacja:
Salonik Business Lounge Terminal A strefa Non-Schengen znajduje się w strefie odlotów, obok Gate nr 1.
Salonik Business Lounge Terminal B strefa Schengen znajduje się w strefie odlotów, na 1. piętrze, bezpośrednio przy przejściu przez Fast Track (dedykowaną kontrolę bezpieczeństwa).


Kontakt
Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:
FAST TRACK: 32 76 31 342
Business Lounge: 32 76 31 343
Tel. komórkowy: 882 056 279

Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy „Katowice” w Pyrzowicach nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie.

W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska: https://www.katowice-airport.com/pl/biznes



Executive Lounge na lotnisku we Wrocławiu oferuje:

  • Możliwość korzystania z barku samoobsługowego, salon oferuje szeroki wybór napojów, alkoholi oraz różnego rodzaju przekąsek i słodyczy. Na pasażerów czekają dania ciepłe i zimne. Zwolenników lekkiej kuchni urzekną kolorowe przekąski na bazie warzyw, a koneserzy tradycyjnych smaków z pewnością skuszą się na lokalne wyroby, np.: wędliny czy pajdę chrupiącego chleba ze smalcem. Pasażerowie mogą codziennie spróbować wypiekanych na miejscu ciast
  • Dostęp do priorytetowego przejścia do kontroli dokumentów dla pasażerów wylatujących do krajów Non Schengen
  • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
  • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
  • Monitory z informacją o odlotach
  • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
  • Kabinę dla osób palących

Aktualne godziny otwarcia: 4:30 – 21:00

Lokalizacja:
Salon Executive Lounge znajduje się w strefie odlotów, na poziomie +1, w okolicach Gate nr 9.

Cena usługi: 119 PLN/os.

Dzieci mogą przebywać w salonie wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Za dzieci powyżej 3. roku życia obowiązuje pełna opłata. Dzieci do ukończenia 3. roku życia mogą przebywać w Salonie bezpłatnie.

Do usługi Executive Lounge można także dokupić usługę umożliwiającą szybkie przejście przez punkt kontroli bezpieczeństwa – FAST TRACK, pozwalająca zaoszczędzić czas i uniknąć czekania.
Cena: 15 PLN/os.
Za każde dziecko obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.

Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy we Wrocławiu nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie.

W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska:
http://airport.wroclaw.pl/pasazer/uslugi/vipbusiness-services/executive-lounge/

Kontakt

Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:

+48 71 358 13 06

Salon Business Executive Lounge (BEL) na lotnisku w Poznaniu oferuje:

  • Możliwość korzystania z barku samoobsługowego (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu)
  • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
  • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
  • Dostęp do prasy elektronicznej
  • Monitory z informacją o odlotach
  • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
  • Informację turystyczną, kolejową i autobusową
  • Łazienkę

Lokal jest dostosowany dla niepełnosprawnych.
W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.

Lokalizacja:
Salon Business Executive Lounge Schengen/Non-Schegen znajduje się w strefie zastrzeżonej – hala odlotów krajowych i zagranicznych.

Do usługi Business Executive Lounge można dokupić usługę FAST TRACK, która umożliwia Klientom wylatującym do krajów strefy Schengen/Non-Schengen szybkie przejście przez punkt kontroli bezpieczeństwa w terminalu A/B/C . Usługa ta pozwala zaoszczędzić czas i uniknąć czekania w kolejkach.

Ceny usług:
Salon Business Executive Lounge (BEL) – 110 PLN/os.
Meet & Assist – 135 PLN/os.

Dzieci mogą przebywać w salonie Business Lounge wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Dzieci do 7. roku życia mogą przebywać w salonie bezpłatnie. Za dzieci powyżej 7. roku życia obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.
Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Aktualne godziny otwarcia: http://www.airport-poznan.com.pl/pl/b2b/uslugi-pozalotnicze/salon-bel

Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy w Poznaniu nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie.

W punktach nie ujętych powyżej obowiązuje regulamin dostępny na: http://www.airport-poznan.com.pl/pl/b2b/uslugi-pozalotnicze/salon-bel/zasady-korzystania-z-uslugi


Kontakt

Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:
+48 61 849 21 07

Mapa dojazdowa



Business Lounge na lotnisku w Gdańsku oferuje:

  • Możliwość korzystania z saloniku Business Lounge (przekąski, napoje zimne oraz ciepłe, a także szeroki wybór alkoholi)
  • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
  • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
  • Monitory z informacją o odlotach
  • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
  • Możliwość skorzystaniai z komputera oraz drukarki
  • Łazienkę

Lokal jest dostosowany dla niepełnosprawnych.

W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.

Cena usługi: 100 PLN/os.

Cena usługi wraz z przejściem Fast Track: 140 PLN/os.

Dzieci mogą przebywać w salonie wyłącznie pod opieką osób dorosłych.

Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Dodatkowo na lotnisku im. Lecha Wałęsy w Gdańsku:

  • Fast Track – szybkie przejście do kontroli bezpieczeństwa.Dzięki tej usłudze pasażerowie unikają kolejek i oszczędzają cenny czas podczas dużego ruchu pasażerskiego, korzystając z dedykowanego przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa.
    Cena: 50 PLN/os.
  • Strefa VIP Line – wydzielona część lotniska, z dedykowaną limuzyną, dyskretną kontrolą bagażową, odprawą biletowo-bagażową oraz zestawem luksusowych udogodnień. Spokojną atmosfera w oczekiwaniu na lot dla osób ceniących sobie prywatność, dyskrecję i oszczędność czasu.
    Cena: 300 PLN/os.

Lokalizacja:

Salonik Executive Lounge znajduje się w hali odlotów Schengen.
Fast Track zlokalizowany jest na Terminalu pasażerskim T2.

Kontakt:

Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:

FAST TRACK: +48 608 047 635

Business Lounge: +48 608 047 635

Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy im. Lecha Wałęsy w Gdańsku nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie.

W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska: https://www.airport.gdansk.pl/b2b/oferta-premium/salon-executive-p77.html



Airport Business Lounge Schengen na lotnisku w Krakowie-Balicach oferuje:

  • strefę wypoczynkową, gastronomiczną, czytelniczą, kącik kawowy, miejsce do pracy z komputerem oraz pokój dla dzieci,
  • możliwość korzystania z barku samoobsługowego:
    • napoje gorące i zimne, w tym alkohole
    • pieczywo, wybór wędlin i serów, owoce, wybór ciast oraz przekąski słodkie i słone
    • w godzinach południowych dostępne są sałatki – do wyboru (wegetariańska i mięsna) oraz zupa dnia
    • oferta cateringowa jest modyfikowana w zależności od dostępności produktów sezonowych
  • nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
  • dostęp do prasy elektronicznej polskiej i zagranicznej
  • monitory z informacją o odlotach
  • pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
  • pomoc w uzyskaniu informacji turystycznej, kolejowej i autobusowej
  • łazienkę z prysznicem

Lokal jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.

Cena usługi: 150 PLN/os.

Dzieci mogą przebywać w salonie Airport Business Lounge Schengen wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Dzieci do 3. roku życia mogą przebywać w salonie bezpłatnie. Za dzieci powyżej 3. roku życia obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.

Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Godziny otwarcia Airport Business Lounge Schengen dla pasażerów B.P. ITAKA: 4.30-21.00

Lokalizacja:

Salon Kraków Airport Business Lounge znajduje się w strefie zastrzeżonej terminala pasażerskiego na 1 piętrze naprzeciw wyjścia (Gate) numer 2. Z salonu Kraków Airport Business Lounge mogą korzystać pasażerowie wylatujący zarówno do strefy Schengen jak i Non-Schengen.

Podróżujący do krajów strefy Non Schengen są zobligowani do przejścia do punktów kontroli paszportowej, tak więc powinni opuścić salon z odpowiednim zapasem czasu, tak by zdążyli poddać się wymaganej kontroli granicznej (odległość ok. 2 minuty pieszo).

B.P. ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice sp. z o.o. nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w salonie.

W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska: www.bl.krakowairport.pl



Gwarancja Niezmienności Ceny

Gwarancja Niezmienności Ceny



Gwarantujemy, że cena zarezerwowanej podróży (dot. rezerwacji potwierdzonej) nie ulegnie zmianie do dnia wyjazdu! Ewentualny wzrost kursów walut, kosztu transportu lub opłat lotniskowych, portowych itp. nie będzie miał wpływu na cenę.
Regulamin zakupu usługi:

  • Dotyczy wyłącznie imprez turystycznych
  • Nie dotyczy oferty
  • Gwarancję Niezmienności Ceny można dodać do rezerwacji tylko w dniu zawarcia umowy

Cena usługi Gwarancja Niezmienności Ceny jest uzależniona od ceny imprezy za osobę, a stawki są następujące:

Cena imprezy za osobę Cena usługi „Gwarancja Niezmienności Ceny” za osobę
0 – 4 000 PLN 79 PLN
Powyżej 4000 PLN 99 PLN

Ubezpieczenia

Ubezpieczenia



Wszystkie informacje na temat ubezpieczeń znajdziesz na stronie: https://www.itaka.pl/ubezpieczenia-turystyczne/
arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter