phone mobile heart logo Flag of Belarus airplane
>Polecamy>

Usługi dodatkowe - Parkingi i Relax Lounge

Usługi dodatkowe - Parkingi i Relax Lounge

Wakacje z ITAKĄ, to wygoda i bezpieczeństwo. Dbamy o to na każdym etapie podróży. Dlatego też przygotowaliśmy specjalną ofertę parkingów w okolicach lotnisk oraz możliwość korzystania ze stref Relax Lounge.

Miejsce parkingowe można zarezerwować na moja.itaka.pl lub za pośrednictwem sprzedawcy. Oferta dotyczy następujących lotnisk: Gdańsk, Katowice, Poznań, Warszawa, Wrocław.

Relax Lounge natomiast pozwoli na przyjemne spędzenie czasu oczekiwania na samolot. W strefie dostępne są zimne i gorące napoje bezalkoholowe, wybrane napoje alkoholowe, przekąski, internet, TV satelitarna itd. Z usługi można skorzystać na lotnisku w Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu.

Moja Itaka

Parkingi

Parking w Gdańsku

Parking P2 na lotnisku w Gdańsku (w okresie od maja do września)

  • parking na terenie Lotniska
  • 50 m od Terminala
  • wjazd przez strefę kiss & fly
  • ogrodzony i oświetlony
  • na parkingu znajduje się kasa automatyczna

Parking P4 na lotnisku w Gdańsku

  • parking na terenie Lotniska
  • 150 m od Terminala
  • wjazd przez strefę kiss & fly
  • ogrodzony i oświetlony
  • wjazd i wyjazd monitorowany
  • na parkingu znajduje się kasa automatyczna

Parking P5 na lotnisku w Gdańsku

  • parking na terenie Lotniska
  • 250 m od Terminala
  • wjazd przez strefę kiss & fly lub bezpośrednio od starej ulicy Słowackiego
  • ogrodzony i oświetlony
  • wjazd i wyjazd monitorowany
  • na parkingu znajduje się kasa automatyczna
  1. Przy wjeździe należy zeskanować kod QR z otrzymanego i wydrukowanego potwierdzenia rezerwacji usługi parkingowej.
  2. Zostanie wydrukowany bilet parkingowy.
  3. Na zarezerwowany parking należy wjechać skanując otrzymany na wjeździe bilet parkingowy.
  4. Przed wyjazdem z parkingu należy umieścić bilet w jednej z kas automatycznych parkingu, aby potwierdzić swoją rezerwację.
  5. W przypadku problemów technicznych z opuszczeniem parkingu należy udać się do biura obsługi parkingu okazując dokument podróży oraz otrzymany dokument potwierdzający rezerwację z kodem QR.

Cennik

Miejsce 8 dni 15 dni
Gdańsk 79pln 99pln


Kontakt
Interparking Polska Sp. z o.o.
ul. Słowackiego 210 A
80-298 Gdańsk
Biuro Parkingu na parkingu P1 czynne 24 h
E-mail: gdansk@interparking.pl
Tel./fax: (+48 58) 348 13 31 (08:00-16:00)
Tel.: (+48 58) 348 12 31 lub +48 604 787 969 (24h)Mapa dojazdowa


Parking przy terminalu lotniska w Katowicach-Pyrzowicach

Parking P1 jest niestrzeżony przeznaczony do postoju długoterminowego. Znajduje się bezpośrednio przed terminalami A, B i C Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” w Pyrzowicach.
Ponadto parking P1 oferuje:

  • bezpośrednie sąsiedztwo terminali
  • całodobową obsługę
  • monitorowany wjazd – wyjazd
  • monitoring parkingu
  • ogrodzony obiekt
  • cała powierzchnia parkingu z masy bitumicznej

Parking P2 jest niestrzeżony przeznaczony do postoju długoterminowego. Znajduje się bezpośrednio na lotnisku-300 m. od terminala A i B
Ponadto parking P2 oferuje:

  • całodobową obsługę
  • monitorowany wjazd – wyjazd
  • ogrodzony obiekt
  • oznaczone sektory parkingu
  • możliwość skorzystania z bezpłatnego transferu z Parkingu P2 na terminal A

Cennik

Miejsce 7 dni 14 dni
Katowice P1 130pln 170pln
Katowice P2 (okres zimowy - od 01.11 do 31.03.2017) 49pln 49pln
Katowice P2 (okres letni - od 01.04 do 31.10.2017) 79pln 99pln

cennik obowiązuje dla rezerwacji założonych od 19.10.2016 r.

Przy wjeździe na parking każdy Klient jest zobowiązany pobrać bilet z automatu i okazać go przy wyjeździe z parkingu wraz z podaniem nazwiska osoby, która widnieje na rezerwacji miejsca parkingowego. Będąc użytkownikiem parkingu P2 Klienci mogą bezpłatnie skorzystać z wjazdu na parking P1 w celu podwiezienia lub odebrania rodziny czy znajomych.

Na parkingu P2 znajdują się przystanki, na których poprzez zamontowany tam telefon można zamówić bezpłatny transfer. Natomiast po powrocie Klienci mogą oczekiwać na pojazd transferowy na wyznaczonym przystanku pod terminalem A (pojazd ten dostępny jest przez całą dobę).

Kontakt

Parking P2
ul. Wolności 90
42-625 Ożarowice
Telefon (czynny 24h): +48 32 392 72 69Mapa dojazdowa


Parking P5 na lotnisku w Poznaniu

  • nowy parking wraz z ciągami pieszymi
  • 50 metrów od Terminala
  • dostępna kasa płatnicza
  • monitorowany i ubezpieczony
  • ogrodzony i oświetlony
  • dostępne wózki bagażowe
  • nowa strefa wypakowania bagażu
  • wyposażony w nowy system parkingowy

Cennik

Miejsce 8 dni 15 dni
Poznań 69pln 95pln
  1. Przy wjeździe w układ komunikacyjny Portu, należy pobrać bilet z automatu.
  2. Przy wjeździe na dany parking, bilet należy umieścić w terminalu wjazdowym – celem przekodowania.
  3. Przy wyjeździe z parkingu bilet należy okazać obsłudze parkingu oraz podać numer rezerwacji z dokumentu podróży.


Kontakt

APCOA Parking Polska sp. z o.o.
ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań
E-mail: lawica@apcoa.pl
Tel. (czynny 24h): +48 696 041 162Mapa dojazdowa


Parking Lot w Warszawie/ ul. Krakowiaków 75

Parking Lot położony jest w dogodnej lokalizacji, co pozwala na szybki transfer na trasie: parking-lotnisko-parking. Ponadto oferuje profesjonalną obsługę i dbałość o pozostawione samochody.
Parking Lot:

  • czynny jest 24h/7 dni w tygodniu
  • jest obiektem monitorowanym, ogrodzonym i oświetlonym
  • udostępnia toaletę, poczekalnię i przewijak dla dzieci
  • posiada polisę OC

Cena postoju samochodu osobowego:


Miejsce 7 dni 14 dni
Parking Lot 89pln 140pln

Cena postoju samochodu zawiera transfer na trasie: parking-lotnisko-parking dla maks. 4 osób dla rezerwacji 1 miejsca parkingowego. Dla większej liczby osób z 1 miejsca parkingowego transfer: parking-lotnisko-parking jest dodatkowo płatny bezpośrednio na Parkingu Lot: 10 PLN brutto/os.

W sezonie letnim samochody są parkowane na dwóch placach przy ul. Krakowiaków.
Każda kolejna doba postoju samochodu na parkingu: 10 PLN brutto/doba (płatne bezpośrednio na Parkingu Lot).
Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Koszt anulacji usługi na mniej niż 2 dni przed wylotem to  100 % opłaty wniesionej na poczet jej realizacji..

Kontakt

Biuro
Parking Lot
ul. Krakowiaków 75
Warszawa
Telefon: +48 697 888 111Mapa dojazdowa


Parking P2 na Lotnisku Chopina w Warszawie (NOWOŚĆ)

  • znajduje się bezpośrednio przy Terminalu A
  • parking wielopoziomowy
  • dozorowany
  • z wyznaczonymi miejscami parkingowymi

Warunki korzystania z Parkingu P2:

  1. Wykupienie usługi poprzez kanały sprzedaży Biura Podróży ITAKA.
    1. Przy wjeździe na parking P2 należy pobrać jednorazowy bilet parkingowy z urządzenia wjazdowego na Parking. Bilet ten nie będzie służył do wyjazdu z Parkingu.
    2. Należy zaparkować pojazd na dowolnie wybranym wolnym miejscu na Parkingu P2.
    3. Przed wyjazdem z Parkingu należy udać się do pomieszczenia dyspozytora na parkingu P2, gdzie po okazaniu dokumentu podróży (z numerem rezerwacji) lub potwierdzając tożsamość dokumentem akceptowanym przez obsługę parkingu (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport) otrzymają Państwo bilet wyjazdowy.
    4. Uzyskany bilet wyjazdowy pozwala na wyjazd z parkingu.
  2. Tylko samochody osobowe do 2 m wysokości są uprawnione do wjazdu na parking P2.
  3. Zakaz wjazdu samochodów z instalacją gazową LPG.
  4. Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
  5. Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
  6. Koszt anulacji na mniej niż 2 dni przed wylotem to 100 % opłaty wniesionej na poczet jej realizacji.
  7. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami Klienci zobowiązani są przestrzegać regulaminu parkingu dostępnego na głównej stronie internetowej Lotniska Chopina https://www.lotnisko-chopina.pl w zakładce „Cennik parkowania”.

Cena postoju samochodu osobowego na jednym miejscu parkingowym w przedziałach czasowych:
1-10 dni: 160 PLN
11-15 dni: 210 PLN
Powyżej 16 dni: 10 PLN/dzień. Opłata zostanie pobrana przez dyspozytora parkingu.

 

Kontakt

Parking P2 Lotnisko Chopina w Warszawie
ul. Żwirki i Wigury 1
00-906 Warszawa
Telefon: 022-650-22-50Mapa dojazdowa
 
 

Parking przy lotnisku we Wrocławiu

  • posiada 800 miejsc parkingowych
  • jest ogrodzony i położony w odległości 250 m od Terminalu Pasażerskiego
  • parking jest oświetlony i monitorowany
  • posiada utwardzoną nawierzchnię z wyznaczonymi miejscami do parkowania
  • dozorem zajmują się pracownicy parkingu, a także pracownicy służby ochrony lotniska
  • na parkingu dostępne są wózki bagażowe

Cennik

Miejsce 7 dni 14 dni
Wrocław (okres letni - od 01.04 do 10.11.2017 79pln 99pln
Wrocław (okres zimowy - od 11.11 do 31.03.2018) 60pln 80pln

Potwierdzenie rezerwacji Parkingu
Po dokonaniu zakupu usługi, na podany w dokumencie podróży adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji miejsca parkingowego.
Imienne potwierdzenie zawiera wskazówki dojazdu, czas parkowania, miejsce parkingowe i kod QR.
Otrzymane potwierdzenie - należy wydrukować i posiadać w momencie wjazdu na parking. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia, prosimy o kontakt z operatorem parkingu: parkingonlineplw@pcparking.pl lub numerem telefonu + 48 71 35 81 224

  1. Przy wjeździe na parking Klient zobowiązany jest zeskanować kod QR, który znajduje się na potwierdzeniu rezerwacji usługi.
  2. Po zeskanowaniu kodu QR zostanie automatycznie wydrukowany bilet wjazdowo/wyjazdowy.
  3. Klient parkuje na wyznaczonym parkingu wg opisu zawartym na otrzymanym potwierdzeniu.
  4. Po przylocie, Klient wyjeżdża z parkingu na podstawie biletu.

W przypadku zagubienia/zniszczenia otrzymanego przy wjeździe biletu parkingowego lub jakichkolwiek wątpliwości należy zgłosić się do recepcji parkingu, która znajduje się w Terminalu czynnej (24h).

Kontakt
Recepcja parkingu znajduje się w Terminalu Pasażerskim ul. Graniczna 190
telefon (czynny 24h): + 48 71 35 81 243, + 48 71 35 81 244 Mapa dojazdowa

Relax Lounge

Relax Lounge Poznań na terenie Portu Lotniczego Poznań-Ławica

Koszt usługi to: 79 PLN/os.
Usługa dostępna jest w godzinach 05:00-21:00
Do dyspozycji klientów korzystających z usługi Relax Lounge:

  • zimne i gorące napoje bezalkoholowe
  • wybrane napoje alkoholowe (piwo, whisky, brandy, wódka, wino)
  • przekąski
  • bezpłatny dostęp do Internetu
  • telewizja satelitarna
  • prasa codzienna, czasopisma
  • profesjonalna obsługa


Kontakt

Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:

+48 61 849 21 07


Relax Lounge Katowice na terenie Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice

Koszt usługi to: 99 PLN/os.
Usługa dostępna jest w godz. 04:00-20:00
Do dyspozycji klientów korzystających z usługi Relax Lounge na terenie Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice:

  • przekąski (płatki śniadaniowe, jogurty, słodycze, świeże tartinki, kanapki, tortille oraz owoce)
  • zimne oraz gorące napoje bezalkoholowe
  • wybrane napoje alkoholowe (piwo, whisky, brandy, wódka, wino)
  • bezpłatny dostęp do Internetu
  • telewizja satelitarna
  • prasa codzienna, czasopisma
  • profesjonalna obsługa

Dodatkowo Klienci korzystający z usługi Relax Lounge na terenie Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice mogą skorzystać ze specjalnej ścieżki „Fast Track”, dzięki której zostaną odprawieni bez kolejki. Przejście to zaoszczędzi czas i pozwoli uniknąć czekania w długich kolejkach. Dzięki temu Klienci przechodzą kontrolę bezpieczeństwa indywidualnie i mają więcej czasu na relaks przed podróżą. Fast Track znajduje się na I piętrze, terminal B Strefa Schengen i jest dostosowany do rozkładu lotów. Otwarty jest w godzinach 4:30-20:00, 7 dni w tygodniu. Aktualne godziny otwarcia Fast Track oraz zasady korzystania dostępne są na stronie www.katowice-airport.com w zakładce B2B.

*usługa dostępna tylko dla klientów lecących do UE


Kontakt

Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:
FAST TRACK: 32 76 31 342
RELAX LOUNGE: 32 76 31 343
Tel. komórkowy: 882 056 279


Airport Business Lounge na krakowskim lotnisku oferuje:

  • strefę wypoczynkową, gastronomiczną i do pracy z komputerem
  • możliwość korzystania z barku samoobsługowego:
    • napoje gorące i zimne, w tym alkohole
    • pieczywo i obwarzanki krakowskie, wybór wędlin i serów, owoce, płatki śniadaniowe, jogurty, wybór ciast oraz przekąski słodkie i słone
    • od godzin porannych (4.30) dla pasażerów dostępne są również tosty, od godz.9.00 sałatki – do wyboru mięsna i wegetariańska, a od godz. 12.00 zupa dnia
    • oferta cateringowa jest modyfikowana w zależności od dostępności produktów sezonowych
  • nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
  • dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
  • dostęp do prasy elektronicznej
  • monitory z informacją o odlotach
  • pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
  • pomoc w uzyskaniu informacji turystycznej, kolejowej i autobusowej
  • łazienkę z prysznicem

Lokal jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych.

Cena usługi: 120 PLN/os.

Dzieci mogą przebywać w salonie Business Lounge wyłącznie pod opieką dorosłych. Dzieci do trzeciego roku życia mogą przebywać w salonie bezpłatnie. Za dzieci powyżej trzeciego roku życia obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.

Godziny otwarcia Business Lounge Schengen dla pasażerów Nowa Itaka: 4.30-21.00

Lokalizacja:
Salon Business Lounge Schengen znajduje się w strefie odlotów, w centralnej części terminalu pasażerskiego (poziom +1). Pasażerowie B.P. ITAKA wylatujący poza strefę Schengen (non Schengen) również mogą skorzystać z salonu Business Lounge Schengen.
W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.
B.P. ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice sp. z o.o. nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w salonie.

Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem. Koszt anulacji na mniej niż 2 dni przed wylotem to 100 % opłaty wniesionej na poczet realizacji usługi.
W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska: www.bl.krakowairport.pl


Relax Lounge Wrocław na terenie Portu Lotniczego we Wrocławiu

Koszt usługi to: 60 PLN/os.
Usługa dostępna jest w godz. 05:00-21:00
Do dyspozycji klientów korzystających z usługi Relax Lounge:

  • zimne i gorące napoje bezalkoholowe,
  • wybrane napoje alkoholowe (piwo, whisky, brandy, wódka, wino),
  • przekąski
  • bezpłatny dostęp do Internetu
  • telewizja satelitarna
  • prasa codzienna, czasopisma
  • profesjonalna obsługa


Kontakt

Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:

+48 71 358 13 06

arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter