phone mobile heart Biuro Podróży ITAKA Flag of Belarus airplane
>Polecamy>

Usługi dodatkowe - Parkingi i Airport Lounges

Usługi dodatkowe - Parkingi i Airport Lounges

Wakacje z ITAKĄ, to wygoda i bezpieczeństwo. Dbamy o to na każdym etapie podróży. Dlatego też przygotowaliśmy specjalną ofertę parkingów w okolicach lotnisk oraz możliwość korzystania ze stref Airport Lounges.

Miejsce parkingowe można zarezerwować na www.itaka.pl/strefa-klienta lub za pośrednictwem sprzedawcy. Oferta dotyczy następujących lotnisk: Gdańsk, Katowice, Kraków, Poznań, Warszawa, Wrocław.

Airport Lounges natomiast pozwoli na przyjemne spędzenie czasu oczekiwania na samolot. W strefie dostępne są zimne i gorące napoje bezalkoholowe, wybrane napoje alkoholowe, przekąski, internet, TV satelitarna itd. Z usługi można skorzystać na lotnisku w Katowicach, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu.

Strefa Klienta

Parkingi

Parking Interparking w Gdańsku


Po dokonaniu rezerwacji usługi parkingowej, sprzedawca wyśle na Państwa adres mailowy potwierdzenie rezerwacji z kodem QR.

  • Potwierdzenia rezerwacji miejsca parkingowego z późniejszym terminem wylotu są wysyłane nie wcześniej niż na około tydzień przed planowaną datą wylotu.
  • Potwierdzenia rezerwacji miejsca parkingowego z bliskim terminem wylotu są wysyłane na około 48 godzin przed planowaną datą wylotu.

Bardzo ważne !

Otrzymane potwierdzenie wraz z kodem QR należy wydrukować i posiadać przy wjeździe na parking. Warunkiem koniecznym do wjazdu na parking jest zeskanowanie kodu QR z otrzymanego potwierdzenia. Brak dokumentu może spowodować konieczność ponownego uregulowania płatności na miejscu.

mapa
Czas
Lotnisko
Lotnisko

  1. Przy wjeździe na parking należy zeskanować kod QR z otrzymanego i wydrukowanego potwierdzenia rezerwacji usługi parkingowej. Po zeskanowaniu kodu QR, zostanie wydrukowany bilet parkingowy. Od tego momentu należy posługiwać się wyłącznie otrzymanym biletem.
  2. Należy kierować się na miejsce parkingowe wskazane w potwierdzeniu.
  3. Na zarezerwowany parking należy wjechać skanując bilet parkingowy otrzymany przy wjeździe.
  4. Przed wyjazdem z parkingu należy umieścić bilet w jednej z kas automatycznych parkingu, aby potwierdzić swoją rezerwację.
W przypadku problemów technicznych z opuszczeniem parkingu należy udać się do Biura Obsługi Parkingu, okazując dokument podróży oraz otrzymany dokument potwierdzający rezerwację z kodem QR.

Dodatkowo, z każdego urządzenia parkingowego (przycisk ze słuchawką) można skontaktować się z obsługą parkingu (obsługa 24 h).


Miejsce 8 dni 15 dni
Gdańsk 79 99

Kontakt
Interparking Polska Sp. z o.o.
ul. Słowackiego 210 A
80-298 Gdańsk
Biuro Parkingu na parkingu P1 czynne 24 h
E-mail: gdansk@interparking.com
Tel./fax: (+48 58) 348 13 31 (08:00-16:00)
Tel.: (+48 58) 348 12 31 lub +48 604 787 969 (24h)


Parking przy terminalu lotniska w Katowicach-Pyrzowicach


Parking P1 jest niestrzeżony przeznaczony do postoju długoterminowego. Znajduje się bezpośrednio przed terminalami A, B i C Międzynarodowego Portu Lotniczego „Katowice” w Pyrzowicach.
Ponadto parking P1 oferuje:

  • bezpośrednie sąsiedztwo terminali
  • całodobową obsługę
  • monitorowany wjazd – wyjazd
  • monitoring parkingu
  • ogrodzony obiekt
  • cała powierzchnia parkingu z masy bitumicznej

Parking P2 jest niestrzeżony przeznaczony do postoju długoterminowego. Znajduje się bezpośrednio na lotnisku-300 m. od terminala A i B
Ponadto parking P2 oferuje:

  • całodobową obsługę
  • monitorowany wjazd – wyjazd
  • ogrodzony obiekt
  • oznaczone sektory parkingu
  • możliwość skorzystania z bezpłatnego transferu z Parkingu P2 na terminal A

Miejsce 7 dni 15 dni
Katowice P1 dot. sezonu LATO 2018 oraz ZIMA 18/19 130 170
Katowice P1 dot. sezonu LATO 2019 (okres letni - od 01.04 do 31.10) 179 210
Katowice P2 (okres zimowy - od 01.11 do 31.03) 49 49
Katowice P2 dot. sezonu dot. sezonu LATO 2018 oraz LATO 2019 (okres letni - od 01.04 do 31.10) 79 99

cennik obowiązuje dla rezerwacji założonych od 19.10.2016 r.

Przy wjeździe na parking każdy Klient jest zobowiązany pobrać bilet z automatu i okazać go przy wyjeździe z parkingu wraz z podaniem nazwiska osoby, która widnieje na rezerwacji miejsca parkingowego. Będąc użytkownikiem parkingu P2 Klienci mogą bezpłatnie skorzystać z wjazdu na parking P1 w celu podwiezienia lub odebrania rodziny czy znajomych.

Na parkingu P2 znajdują się przystanki, na których poprzez zamontowany tam telefon można zamówić bezpłatny transfer. Natomiast po powrocie Klienci mogą oczekiwać na pojazd transferowy na wyznaczonym przystanku pod terminalem A (pojazd ten dostępny jest przez całą dobę).


Kontakt
Parking P2
ul. Wolności 90
42-625 Ożarowice
Telefon (czynny 24h): +48 32 392 72 69


Parking Interparking Balice przy lotnisku Kraków im. Jana Pawła II


  • 400 m od terminala
  • bezpłatny transport na i z lotniska
  • ogrodzony i oświetlony
  • monitorowany
  • na parkingu znajduje się kasa automatyczna
  • możliwe dodatkowe usługi na parkingu: ładowanie akumulatora, kompresor, myjka, fotelik dla dziecka.

Parking Interparking Balice położony jest w bardzo dogodnej lokalizacji, co pozwala na szybki transfer na trasie: parking-lotnisko-parking. Oferuje profesjonalną obsługę i dbałość o pozostawione samochody. Na terenie parkingu znajduje się wiata z przystankiem busa odwożącego pasażerów pod sam terminal, kasa automatyczna oraz dodatkowe wejście dla Klientów chcących przejść do terminala w odległości 5 minut.

  1. Przy wjeździe należy zeskanować kod QR z otrzymanego i wydrukowanego potwierdzenia rezerwacji usługi parkingowej.
  2. Zostanie wydrukowany bilet parkingowy.
  3. Bilet parkingowy należy zachować do wyjazdu z parkingu.
  4. W przypadku problemów technicznych z opuszczeniem parkingu należy udać się do biura obsługi parkingu, okazując dokument podróży oraz otrzymany dokument potwierdzający rezerwację z kodem QR.
  5. W przypadku chęci zamówienia busa na podróż powrotną na parking, po odebraniu bagaży prosimy o kontakt pod numerem +48 663 313 313
  6. Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
  7. Każda kolejna doba postoju samochodu na parkingu: 5 PLN brutto/doba (płatne bezpośrednio na Parkingu).

Miejsce 8 dni 15 dni
Kraków 59 95

Kontakt
Interparking Polska Sp. z o.o.
ul. Medweckiego 31
32-083 Balice
Biuro Parkingu czynne 24h
e-mail: balice@interparking.pl
Telefon (czynny 24h): +48 663 313 313


Parking P5 na lotnisku w Poznaniu


  • nowy parking wraz z ciągami pieszymi
  • 50 metrów od Terminala
  • dostępna kasa płatnicza
  • monitorowany i ubezpieczony
  • ogrodzony i oświetlony
  • dostępne wózki bagażowe
  • nowa strefa wypakowania bagażu
  • wyposażony w nowy system parkingowy

Miejsce 8 dni 15 dni
Poznań dot. sezonu LATO 2018 oraz ZIMA 18/19 69 95
Poznań dot. sezonu LATO 2019 (okres letni - od 01.04 do 31.10) 89 139

  1. Przy wjeździe w układ komunikacyjny Portu, należy pobrać bilet z automatu.
  2. Przy wjeździe na dany parking, bilet należy umieścić w terminalu wjazdowym – celem przekodowania.
  3. Przy wyjeździe z parkingu bilet należy okazać obsłudze parkingu oraz podać numer rezerwacji z dokumentu podróży.

Kontakt
APCOA Parking Polska sp. z o.o.
ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań
E-mail: lawica@apcoa.pl
Tel. (czynny 24h): +48 696 041 162


Parking VIP P2 na lotnisku w Poznaniu (NOWOŚĆ)


  • gwarantowane miejsce najbliżej terminala odlotowego
  • na parkingu znajduje się kasa automatyczna
  • monitorowany 24h na dobę i ubezpieczony
  • wykonany w technologii kostki brukowej, ogrodzony i oświetlony
  • dostępne wózki bagażowe

Możliwość skorzystania z salonu Business Executive Lounge (BEL) jest możliwa po okazaniu w recepcji salonu BEL dokumentu podróży ITAKI, na którym widnieje wykupiona usługa. Zakres usług serwowanych w salonie Business Executive Lounge obejmuje:

  • korzystanie z barku samoobsługowego wyposażonego w szeroki wybór napojów zimnych, gorących i alkoholowych oraz słodkie i słone przekąski
  • możliwość skorzystania z wydzielonej strefy przeznaczonej do pracy, wyposażonej w stanowiska z komputerem mającym dostęp do Internetu, telefonu stacjonarnego z możliwością przeprowadzenia rozmów w kraju i za granicą oraz faxu, drukarki, Internetu bezprzewodowego (Wi-Fi)
  • dostęp do prasy polskiej i zagranicznej oraz informacji audiowizualnej o planie lotów
  • pomoc personelu posługującego się językiem angielskim.

Salon Business Executive Lounge znajduje się w strefie odlotów.


Godziny otwarcia

poniedziałek: 4.00-21.30
wtorek: 4.00-21.30
środa: 4.00- 21.30
czwartek: 4.00-21.30
piątek: 4.00-21.30
sobota: 4.00-21.30
niedziela: 4.00-21.30

Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 3 dni przed wylotem.


Miejsce 8 dni 15 dni
Poznań VIP 249 299

Cena postoju VIP zawiera:

  • umycie lusterek zewnętrznych oraz szyb
  • przyspieszonego przejścia przez bramki kontroli bezpieczeństwa Priority Pass
  • darmowy wstęp do Business Executive Lounge dla 2 osób dorosłych i dzieci do 7 lat gratis.

Istnieje możliwość otwarcia Salonu BEL poza godzinami rozkładu lotów, po uprzednim, minimum 24 godzinnym, zgłoszeniu portowi co najmniej 5 pasażerów, którzy mają skorzystać z usług w salonie BEL.

Więcej informacji na temat Salonu Business Executive Lounge można znaleźć pod adresem http://www.airport-poznan.com.pl/pl/b2b/uslugi-pozalotnicze/salon-bel


Kontakt
APCOA Parking Polska sp. z o.o.
ul. Bukowska 285, 60-189 Poznań
E-mail: lawica@apcoa.pl
Tel. (czynny 24h): +48 696 041 162


Parking Lot w Warszawie/ ul. Krakowiaków 75


Parking Lot położony jest w dogodnej lokalizacji, co pozwala na szybki transfer na trasie: parking-lotnisko-parking. Ponadto oferuje profesjonalną obsługę i dbałość o pozostawione samochody.
Parking Lot:

  • czynny jest 24h/7 dni w tygodniu
  • jest obiektem monitorowanym, ogrodzonym i oświetlonym
  • udostępnia toaletę, poczekalnię i przewijak dla dzieci
  • posiada polisę OC

Miejsce 7 dni 10-14 dni
Parking Lot dot. sezonu LATO 18 oraz ZIMA 18/19 99 149
Parking Lot dot. sezonu LATO 2019 (okres letni - od 01.04 do 31.10) 110 179

Cena postoju samochodu zawiera transfer na trasie: parking-lotnisko-parking dla maks. 4 osób dla rezerwacji 1 miejsca parkingowego. Dla większej liczby osób z 1 miejsca parkingowego transfer: parking-lotnisko-parking jest dodatkowo płatny bezpośrednio na Parkingu Lot: 10 PLN brutto/os.

W sezonie letnim samochody są parkowane na dwóch placach przy ul. Krakowiaków.
Każda kolejna doba postoju samochodu na parkingu: 10 PLN brutto/doba (płatne bezpośrednio na Parkingu Lot).
Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.


Kontakt
Biuro
Parking Lot
ul. Krakowiaków 75
Warszawa
Telefon: +48 697 888 111


Parking P2 na Lotnisku Chopina w Warszawie (NOWOŚĆ)


  • znajduje się bezpośrednio przy Terminalu A
  • parking wielopoziomowy
  • dozorowany
  • z wyznaczonymi miejscami parkingowymi

Warunki korzystania z Parkingu P2:

  1. Wykupienie usługi poprzez kanały sprzedaży Biura Podróży ITAKA.
    1. Przy wjeździe na parking P2 należy pobrać jednorazowy bilet parkingowy z urządzenia wjazdowego na Parking. Bilet ten nie będzie służył do wyjazdu z Parkingu.
    2. Należy zaparkować pojazd na dowolnie wybranym wolnym miejscu na Parkingu P2.
    3. Przed wyjazdem z Parkingu należy udać się do pomieszczenia dyspozytora na parkingu P2, gdzie po okazaniu dokumentu podróży (z numerem rezerwacji) lub potwierdzając tożsamość dokumentem akceptowanym przez obsługę parkingu (dowód osobisty, prawo jazdy lub paszport) otrzymają Państwo bilet wyjazdowy.
    4. Uzyskany bilet wyjazdowy pozwala na wyjazd z parkingu.
  2. Tylko samochody osobowe do 2 m wysokości są uprawnione do wjazdu na parking P2.
  3. Zakaz wjazdu samochodów z instalacją gazową LPG.
  4. Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
  5. Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszymi warunkami Klienci zobowiązani są przestrzegać regulaminu parkingu dostępnego na głównej stronie internetowej Lotniska Chopina https://www.lotnisko-chopina.pl w zakładce „Cennik parkowania”.

Miejsce 1-10 dni 11-15 dni
Parking P2 na Lotnisku Chopina w Warszawie 220 270

Powyżej 16 dni: 10 PLN/dzień. Opłata zostanie pobrana przez dyspozytora parkingu.


Kontakt
Parking P2 Lotnisko Chopina w Warszawie
ul. Żwirki i Wigury 1
00-906 Warszawa
Telefon: 022-650-22-50


Parking przy lotnisku we Wrocławiu


  • posiada 800 miejsc parkingowych
  • jest ogrodzony i położony w odległości 250 m od Terminalu Pasażerskiego
  • parking jest oświetlony i monitorowany
  • posiada utwardzoną nawierzchnię z wyznaczonymi miejscami do parkowania
  • dozorem zajmują się pracownicy parkingu, a także pracownicy służby ochrony lotniska
  • na parkingu dostępne są wózki bagażowe

Miejsce 7 dni 14 dni
Wrocław dot. sezonu LATO 2018 (okres letni - od 01.04 do 31.10) 79 99
Wrocław (okres zimowy - od 01.11 do 31.03) 60 80
Wrocław dot. sezonu LATO 2019 (okres letni - od 01.04 do 31.10) 89 99

Potwierdzenie rezerwacji Parkingu
Po dokonaniu zakupu usługi, na podany w dokumencie podróży adres e-mail zostanie wysłane potwierdzenie rezerwacji miejsca parkingowego.
Imienne potwierdzenie zawiera wskazówki dojazdu, czas parkowania i kod QR.
Otrzymane potwierdzenie - należy wydrukować i posiadać w momencie wjazdu na parking. W przypadku nieotrzymania potwierdzenia, prosimy o kontakt z operatorem parkingu: plw@interparking.com

  1. Przy wjeździe na parking Klient zobowiązany jest zeskanować kod QR, który znajduje się na potwierdzeniu rezerwacji usługi.
  2. Po zeskanowaniu kodu QR zostanie automatycznie wydrukowany bilet wjazdowo/wyjazdowy.
  3. Klient parkuje na pierwszym wolnym miejscu parkingowym.
  4. Po przylocie, Klient wyjeżdża z parkingu na podstawie biletu.

W przypadku zagubienia/zniszczenia otrzymanego przy wjeździe biletu parkingowego lub jakichkolwiek wątpliwości należy zgłosić się do recepcji parkingu, która znajduje się w Terminalu czynnej (24h) - przerwa techniczna 23.55-00.05 oraz 07:58 – 08:02.


Kontakt
Recepcja parkingu znajduje się w Terminalu Pasażerskim ul. Graniczna 190
telefon (czynny 24h): + 48 71 35 81 244


Airport Lounges

Business Lounge na  lotnisku w Katowicach oferuje:

  • Możliwość korzystania z saloniku Business Lounge Terminal B (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Schengen
  • Możliwość skorzystania z saloniku Business Lounge Terminal A strefa wylotów Non-Schengen (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu) dla Klientów wylatujących do krajów Non-Schengen
  • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
  • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
  • Monitory z informacją o odlotach
  • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
  • Pomoc w uzyskaniu informacji kolejowej, autobusową i turystycznej
  • Łazienkę
  • Dodatkowo dla klientów wylatujący do krajów strefy Schengen: dostęp do dedykowanego, priorytetowego punktu kontroli bezpieczeństwa w terminalu B – FAST TRACK

Lokal jest dostosowany dla niepełnosprawnych.
W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.
Cena usługi: 99 PLN/os.

Dzieci mogą przebywać w salonie wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Dzieci do 11. roku życia mogą przebywać w Salonie bezpłatnie. Za dzieci powyżej 11. roku życia obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.

Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Salonik zarówno w Terminalu A, jak i w Terminalu B jest czynny 7 dni w tygodniu, w godz.: 4.00-22.00

Lokalizacja:
Salonik Business Lounge Terminal A strefa Non-Schengen znajduje się w strefie odlotów, obok Gate nr 1.
Salonik Business Lounge Terminal B strefa Schengen znajduje się w strefie odlotów, na 1. piętrze, bezpośrednio przy przejściu przez Fast Track (dedykowaną kontrolę bezpieczeństwa).


Kontakt
Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:
FAST TRACK: 32 76 31 342
Business Lounge: 32 76 31 343
Tel. komórkowy: 882 056 279

Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy „Katowice” w Pyrzowicach nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie.

W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska: https://www.katowice-airport.com/pl/biznes



Airport Business Lounge na lotnisku w Krakowie-Balicach oferuje:

  • strefę wypoczynkową, gastronomiczną i do pracy z komputerem
  • możliwość korzystania z barku samoobsługowego:
    • napoje gorące i zimne, w tym alkohole
    • pieczywo i obwarzanki krakowskie, wybór wędlin i serów, owoce, płatki śniadaniowe, jogurty, wybór ciast oraz przekąski słodkie i słone
    • od godzin porannych (4.30) dla pasażerów dostępne są również tosty, od godz. 9.00 – sałatki – do wyboru mięsna i wegetariańska, a od godz. 12.00 – zupa dnia
    • oferta cateringowa jest modyfikowana w zależności od dostępności produktów sezonowych
  • nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
  • dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
  • dostęp do prasy elektronicznej
  • monitory z informacją o odlotach
  • pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
  • pomoc w uzyskaniu informacji turystycznej, kolejowej i autobusowej
  • łazienkę z prysznicem

Lokal jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych.
W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.

Cena usługi: 120 PLN/os.

Dzieci mogą przebywać w salonie Airport Business Lounge wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Dzieci do 3. roku życia mogą przebywać w salonie bezpłatnie. Za dzieci powyżej 3. roku życia obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.

Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Godziny otwarcia Airport Business Lounge dla pasażerów B.P. ITAKA: 4.30-21.00

Lokalizacja:

Salon Airport Business Lounge znajduje się w strefie odlotów, w centralnej części terminalu pasażerskiego (poziom +1). Z salonu Airport Business Lounge Schengen mogą korzystać Klienci B.P. ITAKA wylatujący zarówno do strefy Schengen jak i Non-Schengen.

B.P. ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice sp. z o.o. nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w salonie.

W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska: www.bl.krakowairport.pl



Salon Business Executive Lounge (BEL) na lotnisku w Poznaniu oferuje:

  • Możliwość korzystania z barku samoobsługowego (napoje gorące i zimne, w tym alkohole, przekąski, oferta gastronomiczna w porze śniadania i lunchu)
  • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
  • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
  • Dostęp do prasy elektronicznej
  • Monitory z informacją o odlotach
  • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
  • Informację turystyczną, kolejową i autobusową
  • Łazienkę

Lokal jest dostosowany dla niepełnosprawnych.
W salonie obowiązuje całkowity zakaz palenia.

Lokalizacja:
Salon Business Executive Lounge Schengen/Non-Schegen znajduje się w strefie zastrzeżonej – hala odlotów krajowych i zagranicznych.

Do usługi Business Executive Lounge można dokupić usługę FAST TRACK, która umożliwia Klientom wylatującym do krajów strefy Schengen/Non-Schengen szybkie przejście przez punkt kontroli bezpieczeństwa w terminalu A/B/C . Usługa ta pozwala zaoszczędzić czas i uniknąć czekania w kolejkach.

Ceny usług:
Salon Business Executive Lounge (BEL ) + FAST TRACK – 110 PLN/os.
Salon Business Executive Lounge (BEL) – 69 PLN/os.
FAST TRACK – 60 PLN/os.

Dzieci mogą przebywać w salonie Business Lounge wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Dzieci do 7. roku życia mogą przebywać w salonie bezpłatnie. Za dzieci powyżej 7. roku życia obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.
Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Aktualne godziny otwarcia: http://www.airport-poznan.com.pl/pl/b2b/uslugi-pozalotnicze/salon-bel

Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy w Poznaniu nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie.

W punktach nie ujętych powyżej obowiązuje regulamin dostępny na: http://www.airport-poznan.com.pl/pl/b2b/uslugi-pozalotnicze/salon-bel/zasady-korzystania-z-uslugi


Kontakt

Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:
+48 61 849 21 07

Mapa dojazdowa



Executive Lounge na lotnisku we Wrocławiu oferuje:

  • Możliwość korzystania z barku samoobsługowego, salon oferuje szeroki wybór napojów, alkoholi oraz różnego rodzaju przekąsek i słodyczy. Na pasażerów czekają dania ciepłe i zimne. Zwolenników lekkiej kuchni urzekną kolorowe przekąski na bazie warzyw, a koneserzy tradycyjnych smaków z pewnością skuszą się na lokalne wyroby, np.: wędliny czy pajdę chrupiącego chleba ze smalcem. Pasażerowie mogą codziennie spróbować wypiekanych na miejscu ciast
  • Dostęp do priorytetowego przejścia do kontroli dokumentów dla pasażerów wylatujących do krajów Non Schengen
  • Nielimitowany dostęp do bezprzewodowego Internetu
  • Dostęp do prasy polskiej i zagranicznej
  • Monitory z informacją o odlotach
  • Pomoc personelu posługującego się językiem polskim i angielskim
  • Kabinę dla osób palących

Aktualne godziny otwarcia: 4:30 – 21:00

Lokalizacja:
Salon Executive Lounge znajduje się w strefie odlotów, na poziomie +1, w okolicach Gate nr 9.

Cena usługi: 79 PLN/os.

Dzieci mogą przebywać w salonie wyłącznie pod opieką osób dorosłych. Za dzieci powyżej 3. roku życia obowiązuje pełna opłata. Dzieci do ukończenia 3. roku życia mogą przebywać w Salonie bezpłatnie.

Do usługi Executive Lounge można także dokupić usługę umożliwiającą szybkie przejście przez punkt kontroli bezpieczeństwa – FAST TRACK, pozwalająca zaoszczędzić czas i uniknąć czekania.
Cena: 15 PLN/os.
Za każde dziecko obowiązuje opłata jak za osobę dorosłą.

Rezerwacji przez system rezerwacyjny B.P. ITAKA można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Bezpłatnej anulacji usługi można dokonać najpóźniej 2 dni przed wylotem.

Biuro Podróży ITAKA i Międzynarodowy Port Lotniczy we Wrocławiu nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w Salonie.

W sprawach nieuregulowanych w powyższym opisie usługi zastosowanie znajdują postanowienia regulaminu, który jest dostępny na stronie lotniska:
http://airport.wroclaw.pl/pasazer/uslugi/vipbusiness-services/executive-lounge/

Kontakt

Nr telefonu dla klientów Itaki korzystających z usługi:

+48 71 358 13 06


arrow-rightarrow-rightclockfacebooktwitter