Offer advantages
- niedaleko centrum Walencji
- kameralny basen
- komfortowe pokoje
- nowoczesne centrum biznesowe
ok. 3 km od centrum WALENCJI, ok. 3,5 km od katedry w Walencji, ok. 1 km od Miasta Sztuki i Nauki; ok. 16 km od lotniska w Walencji, ok. 102 km od lotniska Castellón-Costa Azahar; przystanek autobusowy ok. 150 m od hotelu.
Las Arenas, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 3 km od hotelu, parasole i leżaki płatne.
czterogwiazdkowy, nowoczesny, zbudowany w 2013 r., odnowiony w 2019 r., 197 pokoi, 1 budynek, do 10 pięter, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja – dania w formie bufetu i à la carte, kuchnia śródziemnomorska i międzynarodowa, dania wegetariańskie, 2 bary: w lobby i przy basenie; punkt wymiany walut; 3 sale konferencyjne dla maks. 250 osób, bezpłatny internet bezprzewodowy; za opłatą: room-service, lekarz na wezwanie, usługa prania i prasowania, parking, wypożyczalnia rowerów; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club.
standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 20 m2, klimatyzowany, łazienka (wanna z prysznicem, wc; suszarka, zestaw kosmetyków), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon; premium: 2-os., ok. 20-24 m2, wyposażenie jak w pokoju standardowym, dodatkowo: zestaw do kawy/herbaty, minibar (płatny), szlafroki i kapcie w łazience; pokój premium i premium z tarasem za dopłatą.
basen (czynny sezonowo), słodka woda, przy basenie bezpłatne parasole i leżaki; siłownia, sauna.
0034/963350300, www.melia.com
- Wi-Fi
Spain — Costa del Azahar
Piękne, piaszczyste plaże, wspaniałe zabytki, ciekawa architektura, gościnni mieszkańcy i pyszna kuchnia – to wszystko odnajdziesz na Costa del Azahar! Odwiedź liczne muzea, skosztuj tradycyjnej paelli, spróbuj swoich sił w sportach wodnych i ciesz się wakacjami w tym niezwykłym miejscu!
Nowoczesny, miejski hotel renomowanej sieci Meliá, położony blisko centrum Walencji, to doskonała baza wypadowa zarówno dla szukających wakacyjnych rozrywek, jak i wypoczynku. Oferuje przestronne, klimatyzowane i jasne pokoje z dostępem do bezprzewodowego internetu. Do dyspozycji Gości są także 2 bary, restauracja, kameralny basen i siłownia – wszystko po to, aby zapewnić przyjemny i relaksujący pobyt. Hotel posiada nowoczesne centrum konferencyjne i jest chętnie wybierany na organizację spotkań oraz imprez biznesowych.
POŁOŻENIE: ok. 3 km od centrum WALENCJI, ok. 3,5 km od katedry w Walencji, ok. 1 km od Miasta Sztuki i Nauki; ok. 16 km od lotniska w Walencji, ok. 102 km od lotniska Castellón-Costa Azahar; przystanek autobusowy ok. 150 m od hotelu.
PLAŻA: Las Arenas, publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 3 km od hotelu, parasole i leżaki płatne.
HOTEL: czterogwiazdkowy, nowoczesny, zbudowany w 2013 r., odnowiony w 2019 r., 197 pokoi, 1 budynek, do 10 pięter, przestronne lobby, całodobowa recepcja, restauracja – dania w formie bufetu i à la carte, kuchnia śródziemnomorska i międzynarodowa, dania wegetariańskie, 2 bary: w lobby i przy basenie; punkt wymiany walut; 3 sale konferencyjne dla maks. 250 osób, bezpłatny internet bezprzewodowy; za opłatą: room-service, lekarz na wezwanie, usługa prania i prasowania, parking, wypożyczalnia rowerów; akceptowane karty kredytowe: Visa, MasterCard, American Express, Diners Club.
POKÓJ: standardowy: 2-os. (możliwość 1 dostawki), ok. 20 m2, klimatyzowany, łazienka (wanna z prysznicem, wc; suszarka, zestaw kosmetyków), internet bezprzewodowy, telewizja satelitarna, telefon; premium: 2-os., ok. 20-24 m2, wyposażenie jak w pokoju standardowym, dodatkowo: zestaw do kawy/herbaty, minibar (płatny), szlafroki i kapcie w łazience; pokój premium i premium z tarasem za dopłatą.
SPORT I ROZRYWKA: basen (czynny sezonowo), słodka woda, przy basenie bezpłatne parasole i leżaki; siłownia, sauna.
KONTAKT: 0034/963350300, www.melia.com
- Wi-Fi
Podane w ofercie godziny serwowania posiłków oraz funkcjonowanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, warunki pogodowe, prośby Gości lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.
*Informacja dotycząca oficjalnej kategoryzacji hotelu znajduje się w opisie prezentowanych obiektów (sekcja „Hotel”) i jest ona zgodna z kategoryzacją stosowaną w danym kraju. Każdy kraj stosuje własne kryterium przyznawania określonej kategorii. Prezentowana na stronie www.itaka.pl oraz w dokumentach podróży kategoryzacja hoteli to nasza subiektywna ocena standardu hotelu. Połowa gwiazdki oznacza kategorię zawyżoną lub zaniżoną w stosunku do oficjalnej kategorii.
Practical information
Currently unavailable
- send an enquiry
- callcenter.tel_pl
- +48 77 4476707
- mon-fri: 8-17